PDA

View Full Version : De crash van vlucht MH17, toch een valse vlag


zonbron
10 oktober 2014, 14:15
Het officiële onderzoek naar de crash van MH17 'vergeet' het gebruik van zuurstofmaskers door de passagiers te vermelden. Het rapport kan naar de prullenmand verwezen worden.


MH-17 Report False Flag Exposed After Revelation Passenger Was Wearing Oxygen Mask
http://www.zerohedge.com/news/2014-10-09/mh-17-false-flag-exposed-after-revelation-passenger-was-wearing-oxygen-mask


When exactly a month ago the supposedly objective, impartial Netherlands released its official, 34-page preliminary report of the MH-17 crash over Ukraine, presumably based on black box data, air traffic control records, and other "authentic, verified" information, there were precisely zero mentions of "oxygen", "mask" or "oxygen mask."

Which is odd, because in what should become the biggest Freudian slip scandal in false-flag history, certainly since the Gulf of Tonkin, yesterday Dutch Foreign Minister Frans Timmermans accidentally revealed for the very first time ever, that one of the Australian passengers aboard the doomed airplane "appears to have donned an oxygen mask before the fatal crash, suggesting some on board might have been aware of their impending deaths, a Dutch official disclosed." Clearly a crucial aspect of the crash, as it points at the severity of the alleged explosion, yet one which was not noted until yesterday and which completely skipped the purvey of the official crash report for reasons unknown.

Needless to say, this makes a complete mockery of the story that the plane had exploded upon impact with the "Russian" missile, and is why there was supposedly no trace of any impact on the flight's black box recorder. Whether or not it also means that the alternative theory that a Ukraine jet had purposefully downed the Malaysian aircraft to serve as a pretext to implicate Russia, is unclear. But it also means that yet another conspiracy theory becomes fact: namely that whoever were the western powers who doctored and manipulated the "official" crash report of MH-17 to implicate Putin, not only lied but fabricated evidence.

zonbron
10 oktober 2014, 14:16
Meneer Timmermans betreurt ten zeerste zijn uitlatingen...

Mylai
10 oktober 2014, 16:34
Goed zo, aanpakken dat tuig!

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23184133/__Staat_aanklagen_om_MH17__.html

zonbron
10 oktober 2014, 16:51
Goed zo, aanpakken dat tuig!

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23184133/__Staat_aanklagen_om_MH17__.html

:thumbsup:

Bedankt voor het goede nieuws :


Nabestaanden MH17 gaan Staat aanklagen
door Paul Eldering en Niels Rigter
DEN HAAG -

Nabestaanden van de aanslag op vlucht MH17 gaan de Nederlandse Staat aanklagen wegens grove nalatigheid en onzorgvuldigheid bij het afwikkelen van de tragedie met het vliegtuig. De uitglijer van minister Timmermans (Buitenlandse Zaken) was de ’druppel die de emmer deed overlopen’.


Nabestaanden schrokken zich rot toen ze Timmermans op tv hoorden onthullen dat één van de slachtoffers was gevonden met een zuurstofmasker om. Voor zover nabestaanden troost vonden in de gedachte dat hun dierbaren niet hadden geleden, dan werd die met de uitspraak van Timmermans vernietigd. „Het is niet kies. Wij wisten van niks. Dit had nooit mogen gebeuren”, zo zegt een woordvoerder van Stichting MH17, die tientallen nabestaanden van de ramp vertegenwoordigt.

Advocatenkantoor Van der Groen gaat voor de Stichting MH17 de Nederlandse Staat aanklagen. „Ook omdat er nog steeds geen behoorlijk onderzoek is gedaan op de rampplek”, zegt Bob van der Groen. „Nederland moet zorgen voor veiligheidsgaranties. We stellen de Staat aansprakelijk voor de immateriële schade.”
Schoffering

Ook Malaysia Airlines reageert woedend. „Een enorme uitglijer van Timmermans, die niet zonder gevolgen kan blijven”, zegt een woordvoerder. „Ook wij waren hiervan niet op de hoogte. Het is een schoffering van de families van slachtoffers.”

In de Tweede Kamer klinkt eveneens kritiek. ’Onhandig en onjuist’, oordeelt de SP. Het is dat Timmermans binnenkort naar Brussel vertrekt, „anders had hij hier echt last mee gekregen”, denkt Kamerlid Van Bommel. D66 vindt het optreden van de PvdA-bewindsman ’onhandig’, de PVV vindt het een ’blunder’. CDA-leider Buma: „Echt onbegrijpelijk dat je als minister dit soort dingen zegt.”Timmermans zei gisteren zijn uitlatingen ’te betreuren’.

Scorpio
10 oktober 2014, 16:53
Hier gaan we weer. Allez, leg ons nog eens uit hoe dit, één passagier die bleek een zuurstofmasker te dragen, nu weer betekent dat het een 'false flag' was.

parcifal
10 oktober 2014, 16:53
Het officiële onderzoek naar de crash van MH17 'vergeet' het gebruik van zuurstofmaskers door de passagiers te vermelden. Het rapport kan naar de prullenmand verwezen worden.


Dus het zuurstofmasker van een passagier speelt een rol in de crash van vlucht MH17?

Interessante piste, een van uw meer geloofwaardige.

zonbron
10 oktober 2014, 16:56
En daar duiken de happy few plotseling op, uit het niets... ;-)

Scorpio
10 oktober 2014, 17:00
En daar duiken de happy few plotseling op, uit het niets... ;-)

En daarmee insinueer je .. wat precies?

zonbron
10 oktober 2014, 17:03
Hier gaan we weer. Allez, leg ons nog eens uit hoe dit, één passagier die bleek een zuurstofmasker te dragen, nu weer betekent dat het een 'false flag' was.

Goed, dat is enkel mijn persoonlijke mening. Indien er achter de titel van de OP een vraagteken had gestaan, had dat de muggenzifters inderdaad effectief en onmiddelijk op zwijgen gelegd.

zonbron
10 oktober 2014, 17:07
Het niet vermelden van het gebruik van zuurstofmaskers tijdens de gewraakte vlucht MH17 in het officiële verslag lijkt me heus geen 'misser' en alvast niet kosher.

Gipsy
10 oktober 2014, 17:34
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23180057/__Masker_MH17-dode_zat_om_nek__.html

Niet op de mond maar rond de nek. Zonder DNA op het mondstuk. Nogal evident dat alles rondslingert bij zo een ramp en rond de nek van iemand kan komen. Die onnozelaar had beter gezwegen.

Mylai
10 oktober 2014, 17:38
Hier gaan we weer. Allez, leg ons nog eens uit hoe dit, één passagier die bleek een zuurstofmasker te dragen, nu weer betekent dat het een 'false flag' was.
Het zegt in ieder geval iets over de transparantie van het onderzoek.
Je kunt je afvragen of Nederland dit onderzoek moet leiden als er zo grof wordt geblunderd.

Gipsy
10 oktober 2014, 17:57
Het zegt in ieder geval iets over de transparantie van het onderzoek.
Je kunt je afvragen of Nederland dit onderzoek moet leiden als er zo grof wordt geblunderd.

Zo een onderzoek kan niet dagelijks in het publiek gegooid worden maar moet rustig en professioneel gebeuren. Dit soort onderzoeken kunnen maanden tot 2 jaar duren. Het staat vermeld dat een passagier het rond de nek had en geen DNA op het mondstuk zit.

Blijkbaar zouden ook beter politiekers geen toegang hebben tot gegevens van het onderzoek. Nu hebben de nabestaanden van de slachtoffers terug een mes in de wonde en kunnen de complot believers terug op volle toeren draaien.

Een demonstratie in het absurde wat er zou gebeuren moest men dagelijks het tijdelijk resultaat van het onderzoek op het openbare plein gooien.

Scorpio
10 oktober 2014, 18:20
Het niet vermelden van het gebruik van zuurstofmaskers tijdens de gewraakte vlucht MH17 in het officiële verslag lijkt me heus geen 'misser' en alvast niet kosher.

Juist ja. Men heeft één zuurstofmasker gevonden rond de nek van één passagier. Zoals Gipsy al zegt, zonder DNA, en ook zonder speeksel of vingerafdrukken, een duidelijke indicatie dat de passagier het nooi gebruikt heeft. Maar daar maken jullie dan meteen "het gebruik van zuurstofmaskers (meervoud)" van, en weer een of ander uber-vaag 'bewijs' van een samenzwering, waarvan jullie het zelf totaal niet eens zijn wat voor samenzwering het dan wel juist is.

Business as usual dus voor de gemiddelde samenzweringstheorist...

zonbron
10 oktober 2014, 20:01
Juist ja. Men heeft één zuurstofmasker gevonden rond de nek van één passagier. Zoals Gipsy al zegt, zonder DNA, en ook zonder speeksel of vingerafdrukken, een duidelijke indicatie dat de passagier het nooi gebruikt heeft. Maar daar maken jullie dan meteen "het gebruik van zuurstofmaskers (meervoud)" van, en weer een of ander uber-vaag 'bewijs' van een samenzwering, waarvan jullie het zelf totaal niet eens zijn wat voor samenzwering het dan wel juist is.

Business as usual dus voor de gemiddelde samenzweringstheorist...

Of beter, gemiddelde, zelfs ondermaatse damage control vanwege de plotters.

Time will tell. Naja, misschien ook niet. Ik denk er het mijne van.

zonbron
10 oktober 2014, 20:12
Kyivpost - Voice of America: MH17 victim found wearing oxygen mask (http://www.kyivpost.com/content/ukraine-abroad/voice-of-america-mh17-victim-found-wearing-oxygen-mask-367501.html)

Dutch prosecutors have confirmed the body of a passenger on the Malaysian airliner that crashed in July in eastern Ukraine was found wearing an oxygen mask.

Damage control.

zonbron
10 oktober 2014, 20:22
Het zegt in ieder geval iets over de transparantie van het onderzoek.
Je kunt je afvragen of Nederland dit onderzoek moet leiden als er zo grof wordt geblunderd.

Dit incident was de aanleiding om Europa tegen Rusland op te zetten en Rusland te sanctioneren. Het gebrek aan transparentie, geheimzinnige deals en blunders rondom dit onderzoek zijn veelzeggend.

Meneer Timmermans zal waarschijnlijk reeds enige boze telefoontjes ontvangen hebben...

zonbron
10 oktober 2014, 20:29
Even recapituleren:


one of the Australian passengers aboard the doomed airplane "appears to have donned an oxygen mask before the fatal crash, suggesting some on board might have been aware of their impending deaths, a Dutch official disclosed." Clearly a crucial aspect of the crash, as it points at the severity of the alleged explosion, yet one which was not noted until yesterday and which completely skipped the purvey of the official crash report for reasons unknown.

Needless to say, this makes a complete mockery of the story that the plane had exploded upon impact with the "Russian" missile

zonbron
10 oktober 2014, 20:31
En daarmee insinueer je .. wat precies?

Waaraan denkt U precies?

Scorpio
10 oktober 2014, 20:33
Of beter, gemiddelde, zelfs ondermaatse damage control vanwege de plotters.

Ach ja, natuurlijk: elke logische uitleg is vanaf nu uiteraard 'damage control'. JULLIE vergezochte en met haken en ogen aan mekaar hangende conclusies daarentegen zijn natuurlijk GEEN verzinsels.

Scorpio
10 oktober 2014, 20:37
Waaraan denkt U precies?

Aan de standaard-M.O. van paranoïde samenzweringstheoristjes: als iemand het niet eens is, dan insinueer je dat hij of zij 'in on it' is, een door de overheid of de 'powers that be' ingehuurde 'anti-informatieagent' oid, wiens job het is om mensen die 'de waarheid' dreigen te achterhalen belachelijk te maken. Je zou niet de eerste zijn.

zonbron
10 oktober 2014, 20:40
Aan de standaard-M.O. van paranoïde samenzweringstheoristjes: als iemand het niet eens is, dan insinueer je dat hij of zij 'in on it' is, een door de overheid of de 'powers that be' ingehuurde 'anti-informatieagent' oid, wiens job het is om mensen die 'de waarheid' dreigen te achterhalen belachelijk te maken. Je zou niet de eerste zijn.

Ik hoop dat U zich beseft dat wat U beschrijft zich waarschijnlijk enkel in Uw denkbeeld voordoet. Heb namelijk nergens zoiets geschreven.

Edit: maar betaalde trollen en dergelijke bestaan inderdaad, hasbara & co.

Scorpio
10 oktober 2014, 20:43
Ik hoop dat U zich beseft dat wat U beschrijft zich waarschijnlijk enkel in Uw denkbeeld voordoet. Heb namelijk nergens zoiets geschreven.

Geschreven niet nee, heb ik ook nooit beweerd. Maar je wou duidelijk iets insinueren, en vroeg me wat ik dacht dat je insinueerde. Uit ervaring weet ik dat jullie soort nogal vaak die idiotie bovenhaalt.

Maar wat wou je nu écht insinueren?

Scorpio
10 oktober 2014, 20:44
Edit: maar betaalde trollen en dergelijke bestaan inderdaad, hasbara & co.
LOL! Dacht ik het niet... :lol:

zonbron
10 oktober 2014, 20:48
Ach ja, natuurlijk: elke logische uitleg is vanaf nu uiteraard 'damage control'. JULLIE vergezochte en met haken en ogen aan mekaar hangende conclusies daarentegen zijn natuurlijk GEEN verzinsels.

Geschreven niet nee, heb ik ook nooit beweerd. Maar je wou duidelijk iets insinueren, en vroeg me wat ik dacht dat je insinueerde. Uit ervaring weet ik dat jullie soort nogal vaak die idiotie bovenhaalt.

Maar wat wou je nu écht insinueren?

Waarom zou U dat dan zo graag weten?

Volstaat het indien ik bvb. Anti-Ruskies zeg? Of moet het iets in de trend zijn van debunkers ofzo? Als ik U van dienst kan zijn...

zonbron
10 oktober 2014, 20:50
LOL! Dacht ik het niet... :lol:

Dat kon U zelfs in de kranten lezen hoor.

Edit: toch blij dat ik U dag maken kan, lachen is heel wat leuker dan een pissed off gevoel. :-P

Scorpio
10 oktober 2014, 21:31
Waarom zou U dat dan zo graag weten?
Nieuwsgierigheid.

Reverberation
10 oktober 2014, 21:39
http://static0.trouw.nl/static/photo/2014/10/10/5/20140919100518/media_xl_2496800.jpg

Money in the pocket!

Niemand zal ooit de ware toedracht kennen, slip of the tongue, damage control, samenzwering... Who the fuck cares? NIEMAND! Iphone 6 is uit!!!!!

MH17 verhuist naar de donkerste vergeten krochten van de mensheid, de echte geopolitieke belangen hebben zich al een tijdje verplaatst. ISIS en Ebola moeten nu een vijandbeeld scheppen, die paar mensen die zijn gecrashed zijn echt niet meer actueel.

Kijk naar wat die Verherstraeten vandaag op Terzake komt verkondigen... "Vroeger heb ik ook geprotesteerd..." "Maar ik begrijp ongerustheid" :lol:
Das dezelfde analogie.

http://www.infiniteunknown.net/wp-content/uploads/2014/07/US-evidence-MH17.jpg

zonbron
11 oktober 2014, 00:45
Nieuwsgierigheid.

Ik bedank U voor Uw eerlijkheid, zo weten we dat we toch iets delen.

Scorpio
11 oktober 2014, 08:57
Ik bedank U voor Uw eerlijkheid, zo weten we dat we toch iets delen.

Dat van u is geen nieuwsgierigheid hoor, da's paranoia.

zonbron
11 oktober 2014, 10:22
Dat van u is geen nieuwsgierigheid hoor, da's paranoia.

Zo, we hebben een psycholoog onder ons, een Darwinistische welke niet begrijpt dat niet geloven in feite ook een geloof is dan nog wel.

Vertel eens, waarom praat U over vervolgingswaanzin? Dit belooft boeiend te worden.

zonbron
11 oktober 2014, 11:33
Het interview met Timmermans:


Frans Timmermans (Dutch Foreign Minister) about Malaysia Boeing #MH17 and Putin
https://www.youtube.com/watch?v=GGRjHRVSDdM

zonbron
11 oktober 2014, 11:48
Dat van u is geen nieuwsgierigheid hoor, da's paranoia.

Is de heer Frans Timmermans dan ook paranoia meneer @Scorpio? Uit wat hij verklaart kan men duidelijk besluiten dat de oorzaak van de crash nog niet bekend is, noch wat er exact gebeurd is.

Johan Bollen
11 oktober 2014, 19:29
Het niet vermelden van het gebruik van zuurstofmaskers tijdens de gewraakte vlucht MH17 in het officiële verslag lijkt me heus geen 'misser' en alvast niet kosher.
Betekent dat er tijd was voor maskers. Wat een plotse ontploffing van het vliegtuig, waardoor zelfs geen communicatie mogelijk was uitsluit. of vergis ik me? Als men tijd had zuurstofmaskers te doen ontplooien, waarom zou men dan geen tijd gehad hebben iets tegen de controletoren te zeggen?

Wat betekent dit verhaal voor de verklaring van de ramp? En waarom werd deze informatie niet in het officiële rapport opgenomen?

Roept veel vragen op dit feit.

Johan Bollen
11 oktober 2014, 19:42
Maar wat wou je nu écht insinueren?De interessante vraag lijkt me "Wat wou Timmermans insinueren?"

'Die raket hebben ze niet aan zien komen, maar u weet dat er iemand gevonden is met een zuurstofkapje op zijn mond? Die heeft dus de tijd gehad om dat te doen. We kunnen het niet uitsluiten. Er is niets wat we nu weten, waaruit je de conclusie kunt trekken dat het niet zo gegaan kan zijn.'

http://nos.nl/artikel/707834-zuurstofmasker-bij-passagier-mh17.html

zonbron
12 oktober 2014, 02:22
http://rt.com/news/195128-mh17-crash-cyberberkut-leak/

Johan Bollen
12 oktober 2014, 02:42
http://rt.com/news/195128-mh17-crash-cyberberkut-leak/Lijkt er steeds meer op dat men verhalen op elkaar aan het afstemmen is.

Timmermans maakte hierbij een vergissing. Een belangrijke vraag bij de Nederlandse bevolking was "Hadden de passagiers nog tijd om afscheid te nemen?". Het rapport gaf de indruk dat dat niet zo was. Maar om te bewijzen dat er wel tijd was kwam de minister met dit zuurstofmaskerverhaal, dat om onbegrijpelijke redenen niet in het rapport werd opgenomen. Geen wonder dat het ophef veroorzaakte onder de familieleden van de slachtoffers. Timmermans toonde dan misschien wel aan dat hij gelijk had als het over die tijd voor afscheid ging, maar moest daarvoor wel een feit bekend maken dat niet goed lijkt te passen bij de dadertheorie die Nederland aanhangt. Daarmee zijn cryptisch taalgebruik dat eigenlijk in twee richtingen kan geïnterpreteerd worden zonder dat hij openlijk hoeft te liegen.

Dit is slechts een mogelijke interpretatie van wat er hier aan de hand is. Het kan zijn dat dat zuurstofmasker of 'een groot aantal projectielen van buitenaf' niet in tegenspraak is met een raket. Daar wil ik niet over oordelen bij gebrek aan expertise terzake. Zolang vragen stellen en mogelijke interpretatie geven maar blijven kunnen. Zolang men nog mag twijfelen aan officiële versies van feiten. Want ik denk niet dat als Kiev de schuldige is voor het neerschieten van MH17 dat we dat zullen kunnen lezen in het eindrapport wat tergend lang op zich laat wachten. Dit is geen onafhankelijk onderzoek wat hier gevoerd wordt. De slachtoffers verdienen beter.

Timmermans wordt gepromoveerd tot een belangrijke post bij de EU.

Kodo Kodo
12 oktober 2014, 03:00
Timmermans wordt gepromoveerd tot een belangrijke post bij de EU.

Corruptie van bovenaf. Neem ze weg uit de EU, en er knallen duizenden deksels van de doofpotten af.

De volgende dag zou deze, antidemocratische, EU niet meer bestaan.

Adam Smith
12 oktober 2014, 03:39
(...)
Timmermans wordt gepromoveerd tot een belangrijke post bij de EU.

Eerlijk gezegd had men in Nederland een belangrijkere post verwacht en geëist.
Timmermans voor de post van Ashton of Deijsselbloem voor Rehn, ofwel de post de hij momenteel heeft voor de Eurogroep.

zonbron
12 oktober 2014, 06:45
De interessante vraag lijkt me "Wat wou Timmermans insinueren?"

'Die raket hebben ze niet aan zien komen, maar u weet dat er iemand gevonden is met een zuurstofkapje op zijn mond? Die heeft dus de tijd gehad om dat te doen. We kunnen het niet uitsluiten. Er is niets wat we nu weten, waaruit je de conclusie kunt trekken dat het niet zo gegaan kan zijn.'

http://nos.nl/artikel/707834-zuurstofmasker-bij-passagier-mh17.html

Wat er ook gebeurd is, wat Timmermans dan ook insinueren wou, Rusland gaat naar de G20, de ban is voorbij... Biz as usual.

Poetin ondanks MH17-ramp welkom op G20-top
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2085072/2014/10/12/Poetin-ondanks-MH17-ramp-welkom-op-G20-top.dhtml

"Australië heeft niet het recht ja of nee te zeggen tegen individuele leden van de G20. Rusland is lid van de G20 en daarom zijn we verplicht de Russische leider toe te laten tot dit land", zei de premier. De G8, de top van rijke industrielanden, deed de Russen wel in de ban na de vliegramp.

Spanning om vlucht MH17
Er waren stemmen opgegaan om Poetin de toegang tot de top in Brisbane te ontzeggen, nadat een Maleisisch vliegtuig op 17 juli in het oosten van Oekraïne was neergestort. Pro-Russische separatisten en het Oekraïense leger waren op die plaats in hevige gevechten verwikkeld. Zowel Kiev als de rebellen beschuldigden elkaar er toen van het toestel neergeschoten te hebben. De Verenigde Staten en andere westerse landen beschuldigden Moskou ervan dat het aan de rebellen het luchtafweergeschut had geleverd waarmee vlucht MH17 werd neergehaald. Moskou ontkende.

De MH17-kwestie zal nu wel vlug uit de media verdwijnen. De uitlatingen van Timmermans lijken me het verhaal dan ook af te ronden. We weten in feite niet exact wat er gebeurd is...

zonbron
12 oktober 2014, 07:47
De Duitse regering is er niet van overtuigd dat Rusland vlucht MH17 neerhaalde. De Duitse regering acht het mogelijk dat Oekraïne verantwoordelijk kan zijn voor het uit de lucht halen van vlucht MH17.

DWN - Flug MH17
Abschuss MH17: Neuer Verdacht gegen die Regierung der Ukraine
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2014/10/11/abschuss-mh17-bundesregierung-entlastet-rebellen/

Die Bundesregierung hat in der Antwort auf eine Anfrage der Links-Partei zugegeben, dass sie nichts Genaueres über den Abschuss von Flug MH17 weiß. Allerdings räumt sie ein, dass AWACS-Flugzeuge eine Rakete geortet haben, wie sie sich im Besitz der ukrainischen Armee befindet. Emirates-Chef Tim Clarke schließt nicht mehr aus, dass die MH-17 von einem ukrainischen Raketenabwehrsystem abgeschossen wurde.

zonbron
12 oktober 2014, 08:06
Persbericht Bundestag 19 september 2014

http://www.bundestag.de/presse/hib/2014_09/-/329982

Erkenntnisse zu Flug MH 17
Auswärtiges/Antwort - 19.09.2014

Berlin: (hib/AHE) Die Bundesregierung hat keine „gesicherten Erkenntnisse“ über den möglichen Einsatz von Flugabwehrlenkkörpern im Zusammenhang mit dem Absturz des malaysischen Flugzeugs auf Flug MH 17 über der Ostukraine im Juli dieses Jahres. Wie es in einer Antwort (18/2521) auf eine Kleine Anfrage der Fraktion Die Linke (18/2316) heißt, hätten zwei Awacs-Aufklärungsflugzeuge der Nato, die sich zum Zeitpunkt des Absturzes im polnischen beziehungsweise rumänischen Luftraum befanden, die Maschine der Malaysia Airlines per Radar erfasst. „Die Radaraufzeichnungen des Fluges MH-17 verlieren sich um 14.52 Uhr Mitteleuropäische Zeit mit Verlassen der MH-17 aus dem Aufklärungsbereich der Awacs-Luftfahrzeuge“, schreibt die Bundesregierung.

Erfasst hätten die Awacs-Aufklärer zudem „Signale von einem Flugabwehrraketensystem sowie ein weiteres durch Awacs nicht zuzuordnendes Radarsignal“. Das Flugabwehrsystem sei automatisiert als „Surface to Air-Missile“ SA-3 klassifiziert worden, „ein in der gesamten Region routinemäßig erfasstes Signal“. Zu möglichen Informationen durch Aufklärungssatteliten der USA nimmt die Bundesregierung aus Gründen des Geheimschutzes nicht offen Stellung: „Eine öffentliche Bekanntgabe von Informationen zu technischen Fähigkeiten von ausländischen Nachrichtendiensten und damit einhergehend die Kenntnisnahme durch Unbefugte würde erhebliche nachteilige Auswirkungen auf die vertrauensvolle Zusammenarbeit haben“, heißt es weiter. Die Antwort zu dieser Frage sei als „Geheim“ eingestuft und in der Geheimschutzstelle des Bundestages hinterlegt.

(neo)geopolitiek
12 oktober 2014, 08:09
Hier gaan we weer. Allez, leg ons nog eens uit hoe dit, één passagier die bleek een zuurstofmasker te dragen, nu weer betekent dat het een 'false flag' was.

2

Idd voer voor de believers van samenzweringen, gelukkig voor hen komt er een vervolg op twin peaks:twisted:

zonbron
12 oktober 2014, 08:17
2

Idd voer voor de believers van samenzweringen, gelukkig voor hen komt er een vervolg op twin peaks:twisted:

Ondanks alle 'samenzweringen' en sancties is Rusland niet geisoleerd geraakt, ze zullen deelnemen aan de G20. Een zoveelste overwinning van de beer. ;-)

parcifal
12 oktober 2014, 08:48
Ondanks alle 'samenzweringen' en sancties is Rusland niet geisoleerd geraakt, ze zullen deelnemen aan de G20. Een zoveelste overwinning van de beer. ;-)

De sancties lopen onverminderd voort, de russen moeten momenteel pompen om hun roebel enigzins boven water te houden.

vergis je niet : rusland staat wel degelijk geisoleerd, de relaties met de VS en de EU staan op een dieptepunt, en het zal niet snel beteren wanneer een pool president van de EU wordt. de russen zien dat natuurlijk alweer als een kaakslag. :roll:

Als het feit dat ze niet van de G20 geweerd worden al een overwinning is, kan je ook zeggen dat het feit dat Putin nog ademt ook een overwinning is.

PeterC
12 oktober 2014, 11:46
Ondanks alle 'samenzweringen' en sancties is Rusland niet geisoleerd geraakt, ze zullen deelnemen aan de G20. Een zoveelste overwinning van de beer. ;-)
Zeer juist zonbron. En die zogenaamde 'samenzweringen' is het woord dat de media in Duitsland gebruiken voor diegenen welke kritisch zijn over de manier waarop Rusland en Poetin werden/worden behandeld in héél dit confict. Trouwens, moest er één bewijs zijn dat Rusland de oorzaak zou zijn van dit ongeval, dan zouden we het zeer zeker geweten hebben. De Duitse media heeft Putin allesbehalve correct behandeld.

Gabriele Krone-Schmalz (http://de.wikipedia.org/wiki/Gabriele_Krone-Schmalz) was één van de weinigen welke dit op de Duitse openbare omroep liet weten: http://www.youtube.com/watch?v=22VfEe1RkH8. Deze vrouw weet ook waarover ze spreekt.

zonbron
12 oktober 2014, 12:08
De sancties lopen onverminderd voort, de russen moeten momenteel pompen om hun roebel enigzins boven water te houden.

vergis je niet : rusland staat wel degelijk geisoleerd, de relaties met de VS en de EU staan op een dieptepunt, en het zal niet snel beteren wanneer een pool president van de EU wordt. de russen zien dat natuurlijk alweer als een kaakslag. :roll:

Als het feit dat ze niet van de G20 geweerd worden al een overwinning is, kan je ook zeggen dat het feit dat Putin nog ademt ook een overwinning is.


Assad ademt ook nog steeds. Een dubbele dobbele overwinning zou ik zeggen. Trouwens, meer dan terecht na de chaotische toestand in Libie, niet?

Dit allemaal dankzij de knipogende man hierboven.

edit: maar wanhoop niet, als het zo verder gaat zal oorlog bekomen worden, uiteraard nucleair...

zonbron
12 oktober 2014, 12:36
Zeer juist zonbron. En die zogenaamde 'samenzweringen' is het woord dat de media in Duitsland gebruiken voor diegenen welke kritisch zijn over de manier waarop Rusland en Poetin werden/worden behandeld in héél dit confict. Trouwens, moest er één bewijs zijn dat Rusland de oorzaak zou zijn van dit ongeval, dan zouden we het zeer zeker geweten hebben. De Duitse media heeft Putin allesbehalve correct behandeld.

Gabriele Krone-Schmalz (http://de.wikipedia.org/wiki/Gabriele_Krone-Schmalz) was één van de weinigen welke dit op de Duitse openbare omroep liet weten: http://www.youtube.com/watch?v=22VfEe1RkH8. Deze vrouw weet ook waarover ze spreekt.

I.v.m. de (Duitse) reguliere media, politiek...

"Non-official cover" Udo Ulfkotte, reguliere media is CIA (http://forum.politics.be/showthread.php?t=207828)

Dade
12 oktober 2014, 12:48
De sancties lopen onverminderd voort, de russen moeten momenteel pompen om hun roebel enigzins boven water te houden.

vergis je niet : rusland staat wel degelijk geisoleerd, de relaties met de VS en de EU staan op een dieptepunt, en het zal niet snel beteren wanneer een pool president van de EU wordt. de russen zien dat natuurlijk alweer als een kaakslag. :roll:

Als het feit dat ze niet van de G20 geweerd worden al een overwinning is, kan je ook zeggen dat het feit dat Putin nog ademt ook een overwinning is.

Rusland betaalt meer dan 50 miljard buitenlandse schuld terug, en zijn netto betalingsbalans staat er beter voor dan voorheen, dankzij een pak minder import uit europa, dank u europa.

zonbron
12 oktober 2014, 13:01
Rusland betaalt meer dan 50 miljard buitenlandse schuld terug, en zijn netto betalingsbalans staat er beter voor dan voorheen, dankzij een pak minder import uit europa, dank u europa.

Smile!

http://cdn.static-economist.com/sites/default/files/imagecache/original-size/t3-house_0.png

http://cdn.static-economist.com/sites/default/files/imagecache/original-size/t1-overall_0.png

Genomen uit: http://www.economist.com/blogs/graphicdetail/2012/09/global-debt-guide

De westerse elite beeft en siddert. BRICS!

E. Migrant
12 oktober 2014, 14:49
De sancties lopen onverminderd voort, de russen moeten momenteel pompen om hun roebel enigzins boven water te houden.

vergis je niet : rusland staat wel degelijk geisoleerd, de relaties met de VS en de EU staan op een dieptepunt, en het zal niet snel beteren wanneer een pool president van de EU wordt. de russen zien dat natuurlijk alweer als een kaakslag. :roll:

Als het feit dat ze niet van de G20 geweerd worden al een overwinning is, kan je ook zeggen dat het feit dat Putin nog ademt ook een overwinning is.

EU en US zijn passé en bankroet. Waarom zou Rusland die schooiers nodig hebben?

Scorpio
12 oktober 2014, 22:19
Betekent dat er tijd was voor maskers. Wat een plotse ontploffing van het vliegtuig, waardoor zelfs geen communicatie mogelijk was uitsluit. of vergis ik me?

Je vergist je. Er was één passagier bij wie een masker rond de nek gevonden is. Een masker dat kennelijk niet gebruikt was (geen speeksel aangetroffen). Het is helemaal niet denkbeeldig dat dat masker tijdens de desintegratie van dat toestel gewoon rond die persoon zijn nek gesukkeld is; er vlogen er daar waarschijnlijk zo'n 300 rond, dus zo verwonderlijk lijkt me dat niet. Als er nu meerdere mensen gevonden waren met maskers dan zou je een punt hebben. Maar eentje? Nee, betekent bijzonder weinig.

parcifal
12 oktober 2014, 22:30
EU en US zijn passé en bankroet. Waarom zou Rusland die schooiers nodig hebben?

rusland is arm, het heeft geen creativiteit, geen technologie behalve wapens, en geen toekomst. al wat het kan is : verkopen wat er in de grond zit, zolang dat nog kan, maar om dat te doen is europese technologie nodig. en die technologie krijgen ze nu niet leer, vanwege de sancties. daarom heeft rusland ons nodig. de eu heeft rusland nog nodig zolang ze niet energie-onqfhqnkelijk zijn, nog 20 jaar ongeveer. daarna spoelen ze die drol wel even door en mogen de russen hun plan trekken. rapen en vodka en ze zij content. zo pover. ;-)

Dade
12 oktober 2014, 23:12
rusland is arm, het heeft geen creativiteit, geen technologie behalve wapens, en geen toekomst. al wat het kan is : verkopen wat er in de grond zit, zolang dat nog kan, maar om dat te doen is europese technologie nodig. en die technologie krijgen ze nu niet leer, vanwege de sancties. daarom heeft rusland ons nodig. de eu heeft rusland nog nodig zolang ze niet energie-onqfhqnkelijk zijn, nog 20 jaar ongeveer. daarna spoelen ze die drol wel even door en mogen de russen hun plan trekken. rapen en vodka en ze zij content. zo pover. ;-)

Net zoals oelraiene maar dan met olie en gas in plaats van hoeren en criminelen.

Johan Bollen
13 oktober 2014, 01:06
Je vergist je. Er was één passagier bij wie een masker rond de nek gevonden is. Een masker dat kennelijk niet gebruikt was (geen speeksel aangetroffen). Het is helemaal niet denkbeeldig dat dat masker tijdens de desintegratie van dat toestel gewoon rond die persoon zijn nek gesukkeld is; er vlogen er daar waarschijnlijk zo'n 300 rond, dus zo verwonderlijk lijkt me dat niet. Als er nu meerdere mensen gevonden waren met maskers dan zou je een punt hebben. Maar eentje? Nee, betekent bijzonder weinig.Dat is echter niet de conclusie van Timmermans. En ik denk dat die meer weet dan u of ik.

In ieder geval heeft MH17 zijn rol vervuld als sanctiestimulator tegen Rusland. Blijkbaar maakt het ondertussen niet meer veel uit wie de dader is.

zonbron
13 oktober 2014, 03:41
Dat is echter niet de conclusie van Timmermans. En ik denk dat die meer weet dan u of ik.

In ieder geval heeft MH17 zijn rol vervuld als sanctiestimulator tegen Rusland. Blijkbaar maakt het ondertussen niet meer veel uit wie de dader is.

Timmermans had de eer om deze kwestie netjes af te handelen. Een kleine geste naar Rusland en het valse vlag zwaaiende kamp toe, ze weten uiteindelijk niet wat er juist gebeurd is en Rusland gaat naar de G20.

That's it folks!

Scorpio
13 oktober 2014, 18:45
Dat is echter niet de conclusie van Timmermans. En ik denk dat die meer weet dan u of ik.



Dat die meer weet wil ik gerust geloven. Maar wat hij zegt klopt kennelijk al niet met wat we weten: hij zegt dat de man gevonden is met een zuurstofmasker op zijn mond, en concludeert daar uit dat hij dus de tijd heeft gehad om dat zelf op te zetten. Echter blijkt nu dat het om zijn nek zat, en er geen aanwijzingen zijn dat het ook gebruikt is. Zijn conclusie baseert hij dus niet op de feiten.

Maar laat ons even aannemen dat het toch klopt dat die man de tijd gehad heeft om dat masker zelf op te zetten. Wat zegt dat dan? Dat hij nog enkele seconden bij bewustzijn was, meer niet. En da's helemaal niet onmogelijk, ook niet na een zware ontploffing die het vliegtuig uit mekaar doet spatten. Wist je bijvoorbeeld dat enkele mensen de crash van de Pan Am-Boeing in Lockerbie overleefd hadden en pas op de grond gestorven zijn, NA de crash? Dat ook bij JL123, een 747 die in Japan te pletter vloog op een berg er overlevenden waren? En dat bij TWA800, de 747 die boven de oceaan ontplofte na het opstijgen (waarvan het de samenzweringstheoristen zijn die beweren dat het een raket was) verscheidene passagiers gestorven zijn ten gevolge van verdrinking? Dan is het helemaal niet onmogelijk dat een passagier nog een paar seconden bij bewustzijn is geweest.

Maar nogmaals: naar alle waarschijnlijkheid is het masker gewoon in de chaos rond zijn nek gesukkeld. Het gaat over één persoon, dit doet bitter weinig om de algemeen aanvaarde theorie tegen te spreken.

parcifal
13 oktober 2014, 21:50
Ondanks alle 'samenzweringen' en sancties is Rusland niet geisoleerd geraakt, ze zullen deelnemen aan de G20. Een zoveelste overwinning van de beer. ;-)

de russisch-duitse dialoog van eind oktober is dan weer gecanceld vanwege zwaar onderkoelde betrekkingen.

een zoveelste nederlaag van de beer.

https://news.yahoo.com/annual-germany-russia-forum-canceled-151704521.html

Annual Germany-Russia forum canceled as ties cool

BERLIN (AP) — An annual meeting meant to foster dialogue between Germany and Russia has been postponed indefinitely amid tension between the two countries over the conflict in Ukraine.

Organizers of the St. Petersburg Dialogue said Monday that this year's event, due to take place in Sochi, Russia, at the end of October, has been called off.

They cited the "generally difficult relationship between Russia and the West" that would have overshadowed the meeting.

The forum brings together leaders from business, civil society and politics, and is usually attended by the German chancellor and the Russian president.

It was initiated in 2001 by Russian President Vladimir Putin and former German Chancellor Gerhard Schroeder.

Like many western countries, Germany has criticized Moscow for supporting pro-Russian separatists in eastern Ukraine, a claim Moscow denies.

zonbron
13 oktober 2014, 22:00
de russisch-duitse dialoog van eind oktober is dan weer gecanceld vanwege zwaar onderkoelde betrekkingen.

een zoveelste nederlaag van de beer.

https://news.yahoo.com/annual-germany-russia-forum-canceled-151704521.html

Ach, het bezette Duitsland...

Dade
18 oktober 2014, 22:03
ik weet niet of dit al geplaatst is , alleszins , hier ben je even zoet mee.

https://www.youtube.com/watch?v=_Q1JQFA4PQ0

https://www.youtube.com/watch?v=FZ201H_Vkjg#t=216

Dade
18 oktober 2014, 22:42
https://www.youtube.com/watch?v=czqmeMhWyFo

parcifal
19 oktober 2014, 11:49
De duitsers zijn honderd procent zeker, niet 99. :lol:

Daarnaast zijn jouw hobby-filmpjes met RT-footage van crackpots die van geen kl*ten weten insignificant.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141019_01329030


Vliegtuig werd neergeschoten door pro-Russische separatisten

De crash van vlucht MH17 van Malaysian Airlines, boven Oost-Oekraïne, is veroorzaakt door een raket die afgevuurd werd door pro-Russische separatisten. Dat heeft Gerhard Schindler, voorzitter van de Duitse Bundesnachrichtendienst (BND), de leden van de parlementaire controleraad van de BND gezegd na onderzoek door zijn dienst. Der Spiegel bericht daarover maandag.

Volgens Schindler waren de separatisten erin geslaagd een Russisch Buk-luchtafweersysteem buit te maken op de Oekraïners. Daarmee vuurden ze op 17 juli een raket af waarmee de MH17, met aan boord 298 mensen, neergeschoten werd.

Tot nu toe zijn de twee strijdende partijen elkaar blijven beschuldigen verantwoordelijk te zijn voor de crash van het passagiersvliegtuig. Ook een Nederlandse onderzoekscommissie gaf in een voorlopig rapport geen uitsluitsel over wie verantwoordelijk is voor de ramp. De BND kwam echter wel tot een ondubbelzinnig besluit.

Dade
19 oktober 2014, 11:52
De duitse inlichtingendienst is een filiaal van de cia, bewijzen brengen ze niet aan dus staan ze maar wat te roepen in de woestijn.

parcifal
19 oktober 2014, 11:58
De duitse inlichtingendienst is een filiaal van de cia, bewijzen brengen ze niet aan dus staan ze maar wat te roepen in de woestijn.

Bewijs? Dat is voor jou toch irrelevant? Als ze bewijs produceren is het zeker en vast vervalst en op aanstoken van de CIA gemaakt, nietwaar?

In elk geval is het wel zo dat dergelijk onderzoek van de BND de publieke opinie en de politieke besluitvorming stuurt. Duitsland weet nu hoe de kaarten liggen en zal ernaar handelen.

Niet de BND staat in de woestijn maar jij en al die marionetjes van Putin.

Reverberation
19 oktober 2014, 12:20
Doe maar rustig en berg de smileys maar terug op.

Het was hoogst tijd nog eens een toneeltje op te voeren om de publieke opinie terug te sturen naar waar men wil. Dat was hoogst nodig, zeker in Duitsland, na de parlementaire vragen ivm MH17.

http://www.spiegel.de/panorama/flug-mh17-regierung-hat-keine-sicheren-erkenntnisse-ueber-abschuss-a-990288.html

Ook was er dit ZDF pragramma dat redelijk brandhout maakt van de Duitse berichtgeving ivm MH17.

https://www.youtube.com/watch?v=jSOfQ7tgTLg#t=199

En natuurlijk was er nog de heer Timmermans...

Hoog tijd dus om nog eens fors te herhalen dat het weldegelijk de rebellen waren want we zouden toch niet willen dat mensen zelf conclusies beginnen te trekken.


Daarnaast zijn jouw hobby-filmpjes met RT-footage van crackpots die van geen kl*ten weten insignificant.

Nochtans worden ze gretig bekeken, en het zijn er veel.

De waarheid ivm met MH17 zal nooit naar boven komen, das allang geregeld.

Scorpio
19 oktober 2014, 12:28
ik weet niet of dit al geplaatst is , alleszins , hier ben je even zoet mee.

https://www.youtube.com/watch?v=_Q1JQFA4PQ0

https://www.youtube.com/watch?v=FZ201H_Vkjg#t=216

Die eerste is alvast hilarisch. Mijn favorietje is het stukje in het midden van het filmpje waar hij begint over de 'verschillende motoren'. Het feit dat jij dat hier dan als een ernstig filmpje komt zetten is zeer veelzeggend.

Scorpio
19 oktober 2014, 12:33
Nochtans worden ze gretig bekeken, en het zijn er veel.

Er zijn ook heel veel domme mensen.

koppijn
19 oktober 2014, 14:07
Zelf Russian news agency TASS erkende de 29 juni trots dat de separatisten in het bezit waren van een Buk missile defence system. Dat ontkennen is toch totaal absurd! Donetsk defence forces take control of army unit equipped with missile defence systems (http://en.itar-tass.com/world/738262)

parcifal
19 oktober 2014, 16:44
Zelf Russian news agency TASS erkende de 29 juni trots dat de separatisten in het bezit waren van een Buk missile defence system. Dat ontkennen is toch totaal absurd!

Dat is absurd als je van mening bent dat 'waarheid' enige waarde heeft in rusland, of dat de russische regering ook maar een poging zou willen doen om waarheid te zoeken en te spreken.

Maar al die dingen zijn al lang verlaten voor geestdodende en eindeloos herhaalde staatspropaganda, ook al zijn het duidelijk leugens, maakt niet uit.

Dade
19 oktober 2014, 18:03
Bewijs? Dat is voor jou toch irrelevant? Als ze bewijs produceren is het zeker en vast vervalst en op aanstoken van de CIA gemaakt, nietwaar?

In elk geval is het wel zo dat dergelijk onderzoek van de BND de publieke opinie en de politieke besluitvorming stuurt. Duitsland weet nu hoe de kaarten liggen en zal ernaar handelen.

Niet de BND staat in de woestijn maar jij en al die marionetjes van Putin.

Hoe kan je nog iets geloven wat er in de westerse media gepubliceerd wordt als je weet dat hoernalisten niet meer doen dan hun naam zetten onder stukken aangebracht door de inlichtingendiensten.
Je moet onnozel zijn om daar nog een woord van te geloven.

Scorpio
19 oktober 2014, 18:24
Je moet onnozel zijn om daar nog een woord van te geloven.

...en dus geloof jij liever wat de eerste de beste randdebiel op het internet verspreidt, zoals die klojo uit dat eerste filmpje van je met zijn 'verschillende motoren'? Of wat de Russen verspreiden, want die hun media, die zijn pas vrij en kritisch :roll:

Dat de media hier niet altijd even goed is, en vaak onzin verspreidt dat klopt. Veel journalisten weten amper waar ze over aan het schrijven zijn. Maar iemand met een beetje gezond verstand en kennis van zaken haalt de onzin er snel uit. Maar die doet dat ook met de samenzweringstheorieën, en met wat de Russen verspreiden. En die ziet al zeer snel dat die laatste twee zodanig ridicuul zijn, en met zoveel haken en ogen aan mekaar hangen dat ze zonder veel problemen als onzin mogen worden afgedaan.

Jan van den Berghe
19 oktober 2014, 20:36
Bewijs? Dat is voor jou toch irrelevant? Als ze bewijs produceren is het zeker en vast vervalst en op aanstoken van de CIA gemaakt, nietwaar?

In elk geval is het wel zo dat dergelijk onderzoek van de BND de publieke opinie en de politieke besluitvorming stuurt. Duitsland weet nu hoe de kaarten liggen en zal ernaar handelen.

Niet de BND staat in de woestijn maar jij en al die marionetjes van Putin.

Ook al zouden de bewijzen in stenen tafelen ontdekt worden, dan nog zullen de Poetingetrouwen het ontkennen.

Max van Dietschland
19 oktober 2014, 21:34
Helaas is het huidige Duitsland een marionet van de VS, dat was 80 jaar geleden wel nog anders :sad:

Dade
19 oktober 2014, 21:37
Die eerste is alvast hilarisch. Mijn favorietje is het stukje in het midden van het filmpje waar hij begint over de 'verschillende motoren'. Het feit dat jij dat hier dan als een ernstig filmpje komt zetten is zeer veelzeggend.

De mate van ernst moet je zelf maar beoordelen, ik vind dat er wel wat terechte vragen gesteld worden, andere dingen zijn misschien ver gezocht.
Maar de realiteit is vaak niet het meest voor de hand liggende.

Scorpio
19 oktober 2014, 21:46
De mate van ernst moet je zelf maar beoordelen, ik vind dat er wel wat terechte vragen gesteld worden, andere dingen zijn misschien ver gezocht.
Maar de realiteit is vaak niet het meest voor de hand liggende.

Besef jij hoe debiel die 'smoking gun' van die 'verschillende motoren' is?

In dat filmpje staat nu werkelijk niks van enige waarde. Zijn andere 'punt', dat dat MRC zou zijn ipv MRD, is ook je reinste onzin: als je die foto aandachtig bekijkt zie je duidelijk dat die 'C' gewoon een D is waarvan 1 beentje, waarschijnlijk door een reflectie, niet goed zichtbaar is. De rest van de letter komt duidelijk veel meer overeen met de D dan met de C zoals die in dat registratienummer geschreven wordt.

Reverberation
19 oktober 2014, 21:52
Voor alle duidelijkheid :

https://www.youtube.com/watch?v=elgvr5Vb2m4

CIA koopt in dit geval Duitse, en naar alle waarschijnlijkheid meerdere Europese, journalisten om.

http://www.washingtonsblog.com/2014/10/leading-german-journalist-admits-cia-bribed-leaders-western-press.html

Helaas is het huidige Duitsland een marionet van de VS, dat was 80 jaar geleden wel nog anders

En dus betekent die uitspraak van de Duitse geheimedienst marionet niks, nada, nougabollen.


Het was gewoon weer effe tijd om een uitspraak te hebben die in de krant kwam...


Move along, MH17 zal nooit uitkomen, dat is allang beslist.

http://www.wanttoknow.nl/wp-content/uploads/Kiev-en-NL-onderzoeksraad.jpg

zonbron
20 oktober 2014, 14:13
De duitse inlichtingendienst is een filiaal van de cia, bewijzen brengen ze niet aan dus staan ze maar wat te roepen in de woestijn.

De Duitse media en belangrijke Duitse journalisten ook:

"Non-official cover" Udo Ulfkotte, reguliere media is CIA
http://forum.politics.be/showthread.php?t=207828

zonbron
20 oktober 2014, 14:24
Doe maar rustig en berg de smileys maar terug op.

Het was hoogst tijd nog eens een toneeltje op te voeren om de publieke opinie terug te sturen naar waar men wil. Dat was hoogst nodig, zeker in Duitsland, na de parlementaire vragen ivm MH17.

http://www.spiegel.de/panorama/flug-mh17-regierung-hat-keine-sicheren-erkenntnisse-ueber-abschuss-a-990288.html

Ook was er dit ZDF pragramma dat redelijk brandhout maakt van de Duitse berichtgeving ivm MH17.

https://www.youtube.com/watch?v=jSOfQ7tgTLg#t=199

En natuurlijk was er nog de heer Timmermans...

Hoog tijd dus om nog eens fors te herhalen dat het weldegelijk de rebellen waren want we zouden toch niet willen dat mensen zelf conclusies beginnen te trekken.




Nochtans worden ze gretig bekeken, en het zijn er veel.

De waarheid ivm met MH17 zal nooit naar boven komen, das allang geregeld.

:thumbsup: Bedankt!


Spiegel.de - Bundesregierung zu Flug MH17: Keine "gesicherten Erkenntnisse" über Abschuss (http://www.spiegel.de/panorama/flug-mh17-regierung-hat-keine-sicheren-erkenntnisse-ueber-abschuss-a-990288.html)

zonbron
20 oktober 2014, 14:27
Een 'weekje', net na de verklaringen van meneer Timmermans:

http://rt.com/news/197316-germany-blames-militia-crash/


;-)

Reverberation
20 oktober 2014, 18:07
In elk geval is het wel zo dat dergelijk onderzoek van de BND de publieke opinie en de politieke besluitvorming stuurt. Duitsland weet nu hoe de kaarten liggen en zal ernaar handelen.

Idd weten ze nu hoe de kaarten liggen... een dunne soep vol plausibiliteiten...

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2014/10/19/duenne-suppe-bnd-praesentiert-plausibilitaeten-statt-beweise-zu-mh17/

En in Nederland geen hoorzitting, geheim is geheim!

http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/3907786/coalitie-blokkeert-hoorzitting-mh17.html

Jan van den Berghe
20 oktober 2014, 20:34
Helaas is het huidige Duitsland een marionet van de VS, dat was 80 jaar geleden wel nog anders :sad:

En was voor Duitsland en de Europese landen echt wel een zegen... Kuch.

Gerard_Leek
20 oktober 2014, 20:50
Helaas is het huidige Duitsland een marionet van de VS, dat was 80 jaar geleden wel nog anders :sad:

Ik hoop dat dat meevalt.

Adrian M
20 oktober 2014, 21:14
Idd weten ze nu hoe de kaarten liggen... een dunne soep vol plausibiliteiten...

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2014/10/19/duenne-suppe-bnd-praesentiert-plausibilitaeten-statt-beweise-zu-mh17/

En in Nederland geen hoorzitting, geheim is geheim!

http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/3907786/coalitie-blokkeert-hoorzitting-mh17.html
Heeft geen bal te maken met geheim. Eerder zeer verstandig wil men zo zorgvuldig mogelijk te werk gaan.
In het tussenrapport werd daarom ook bewust geen schuldige aangewezen en werd er tevens niet gesproken over een BUK raket.
Een definitieve conclusie trek je als een onderzoek afgerond is en een rapport klaar is, niet bij het begin of halverwege een onderzoek

Adrian M
20 oktober 2014, 21:25
De duitse inlichtingendienst is een filiaal van de cia, bewijzen brengen ze niet aan dus staan ze maar wat te roepen in de woestijn.
Wat deze Brit heeft uitgezocht lijkt daarentegen door de Duitse inlichtingendienst nu ondersteund te worden.
https://www.bellingcat.com/

Als de separatisten inderdaad geen BUK afvuurden zoals ze beweren blijft er maar één land over dat deze BUK het gebied ingezonden heeft en zou deze Brit gelijk kunnen hebben.

Reverberation
20 oktober 2014, 22:15
Wat deze Brit heeft uitgezocht lijkt daarentegen door de Duitse inlichtingendienst nu ondersteund te worden.
https://www.bellingcat.com/

Als de separatisten inderdaad geen BUK afvuurden zoals ze beweren blijft er maar één land over dat deze BUK het gebied ingezonden heeft en zou deze Brit gelijk kunnen hebben.

Zoals men hier al eens pleegt te zeggen : Wat een rioolsite!

Kiev ontkent wat de BND verkondigt.

http://rt.com/news/197592-german-report-mh17-ukraine/

Adrian M
20 oktober 2014, 22:36
Zoals men hier al eens pleegt te zeggen : Wat een rioolsite!

Kiev ontkent wat de BND verkondigt.

http://rt.com/news/197592-german-report-mh17-ukraine/
Kiev ontkent, de separatisten ontkennen. Stel dat dit inderdaad klopt, wie blijft er dan over ....?

Adrian M
20 oktober 2014, 22:38
Zoals men hier al eens pleegt te zeggen : Wat een rioolsite!

http://rt.com/news/197592-german-report-mh17-ukraine/
En rioolsites over inzet van een Oekrainse jet?

parcifal
20 oktober 2014, 23:11
Zoals men hier al eens pleegt te zeggen : Wat een rioolsite!

Kiev ontkent wat de BND verkondigt.

http://rt.com/news/197592-german-report-mh17-ukraine/



Bellingcat een rioolsite? :lol: :lol: :lol: :lol:

Bellingcat is een cooperatieve citizen investigation site, vele, vele malen geloofwaardiger dan elke officiele russische bron, van Rt tot ria novosty. Wat zijn dat dan? Nucleaire vuilnisbelstsites?

parcifal
21 oktober 2014, 08:56
10 april 2010 : De poolse president Kaczynski , zijn vrouw en tal van andere prominente polen sterven bij een landing in de mist nabij Smolensk, Rusland. Geen overlevenden,96 doden in totaal. http://en.wikipedia.org/wiki/2010_Polish_Air_Force_Tu-154_crash

17 juli 2014 : 298 mensen sterven als vlucht MH17 van Malaysian Airlines uit de lucht wordt geschoten boven gebied bezet door pro-russische separatisten. Geen overlevenden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_17

20 oktober 2014 : Christophe De Margerie, CEO van de franse Oliegigant Total sterft bij het opstijgen met een Falcon Prive-vliegtuig op de luchthaven Vnukovo, Moskou omdat er een sneeuwruimter in de weg stond op de runway. Geen overlevenden, 4 doden in totaal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Christophe_de_Margerie


Zoek de gemene deler....

1 ding staat wel vast : moest nog maar 1 van deze dingen gebeuren op europees of amerikaans grondgebied met russische politici, CEO's of burgers stonden we aan de vooravond van oorlog want een duidelijke daad van agressie tegenover rusland, wat een onderzoek naar de oorzaak ook zou moge beweren.

parcifal
21 oktober 2014, 12:49
Dat is nog maar net gebeurd?

ja, gisteren.

Hoogstwaarschijnlijk wel een ongeluk maar het gebeurt toch maar mooi weeral op een russische luchthaven net nu er interessante evoluties zijn op de oliemarkt.

Er zijn er die voor minder 'complot' van de daken schreeuwen. ;-)

Mylai
21 oktober 2014, 13:52
ja, gisteren.

Hoogstwaarschijnlijk wel een ongeluk maar het gebeurt toch maar mooi weeral op een russische luchthaven net nu er interessante evoluties zijn op de oliemarkt.

Er zijn er die voor minder 'complot' van de daken schreeuwen. ;-)

Weeral? Welke complottheorieën zijn er verder in omloop die aan Russische luchthavens worden gelinkt dan?

parcifal
21 oktober 2014, 16:10
Weeral? Welke complottheorieën zijn er verder in omloop die aan Russische luchthavens worden gelinkt dan?

de crash in Smolensk natuurlijk.

Dade
21 oktober 2014, 23:34
Wat deze Brit heeft uitgezocht lijkt daarentegen door de Duitse inlichtingendienst nu ondersteund te worden.
https://www.bellingcat.com/

Als de separatisten inderdaad geen BUK afvuurden zoals ze beweren blijft er maar één land over dat deze BUK het gebied ingezonden heeft en zou deze Brit gelijk kunnen hebben.


Je bedoelt het nazi regime uit kiev ? ze hadden er op dat moment een 20 tal actief in de regio.

Dade
21 oktober 2014, 23:35
Kiev ontkent, de separatisten ontkennen. Stel dat dit inderdaad klopt, wie blijft er dan over ....?

De Hollanders

Dade
21 oktober 2014, 23:38
10 april 2010 : De poolse president Kaczynski , zijn vrouw en tal van andere prominente polen sterven bij een landing in de mist nabij Smolensk, Rusland. Geen overlevenden,96 doden in totaal. http://en.wikipedia.org/wiki/2010_Polish_Air_Force_Tu-154_crash

17 juli 2014 : 298 mensen sterven als vlucht MH17 van Malaysian Airlines uit de lucht wordt geschoten boven gebied bezet door pro-russische separatisten. Geen overlevenden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_17

20 oktober 2014 : Christophe De Margerie, CEO van de franse Oliegigant Total sterft bij het opstijgen met een Falcon Prive-vliegtuig op de luchthaven Vnukovo, Moskou omdat er een sneeuwruimter in de weg stond op de runway. Geen overlevenden, 4 doden in totaal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Christophe_de_Margerie


Zoek de gemene deler....

1 ding staat wel vast : moest nog maar 1 van deze dingen gebeuren op europees of amerikaans grondgebied met russische politici, CEO's of burgers stonden we aan de vooravond van oorlog want een duidelijke daad van agressie tegenover rusland, wat een onderzoek naar de oorzaak ook zou moge beweren.

De eerste is door te willen landen in dichte mist , de tweede door nazi troepen uit kiev neergehaald en de derde door een sneeuwruimer die er al dan niet moest zijn.

De gemene deler is dat het allemaal incidenten zijn met een vliegtuig .

Stuur mijn prijs maar op .

Dade
21 oktober 2014, 23:41
ja, gisteren.

Hoogstwaarschijnlijk wel een ongeluk maar het gebeurt toch maar mooi weeral op een russische luchthaven net nu er interessante evoluties zijn op de oliemarkt.

Er zijn er die voor minder 'complot' van de daken schreeuwen. ;-)

Moest het een complot zijn dan eerder een westers, misschien heeft iemand van een westerse ambassade de arme bestuurder dronken gevoerd.
De CEO in kwestie was nogal tegen sancties gekant. Eerder een bondgenoot van het kremlin.

Maar laat dit je niet tegenhouden van nog wat vuil te spuien, het is vrij vermakelijk.

zonbron
22 oktober 2014, 06:29
Dat de uitlatingen van meneer Timmermans gevolgen zouden hebben was van in de beginne duidelijk. Zijn woorden waren nog niet koud en het gekibbel begon opnieuw, Duitsland, Kiev, Rusland...

En dan nu de tragische dood van de anti-petrodollar Total-baas, Christophe de Margerie is niet meer.

De standpunten van "le Big Moustache" schopten de bevende en sidderende westerse elite en hun petrodollar meer dan eens tegen het been.



Een drietal maanden geleden:

Reuters - UPDATE 1-Total CEO calls for bigger euro role in oil payments (http://www.reuters.com/article/2014/07/05/idUSL6N0PG0E720140705)
5 juli 2014

(Reuters) - Oil major Total's chief executive said on Saturday the euro should have a bigger role in international trade although it was not possible to do without the U.S. dollar.

Christophe de Margerie was responding to questions about calls by French policymakers to find ways at EU level to bolster the use of the euro in international business following a record U.S. fine for BNP.

"Doing without the (U.S.) dollar, that wouldn't be realistic, but it would be good if the euro was used more," he told reporters.

"There is no reason to pay for oil in dollars," he said. He said the fact that oil prices are quoted in dollars per barrel did not mean that payments actually had to be made in that currency.

French Finance Minister Michel Sapin said on Thursday that euro zone finance ministers would discuss ways of boosting use of the euro in international trade in their next monthly meeting on Monday.

"It would be a way to protect businesses when, outside of U.S. territory, they carry out transactions that are perfectly legal in the country they belong to," he said.

...


Zerohedge - CEO Of One Of The World's Largest Energy Majors "Sees No Reason For Petrodollar" (http://www.zerohedge.com/news/2014-07-05/ceo-one-worlds-largest-energy-major-sees-no-reason-petrodollar)
5 juli 2014


Ondanks de westerse sancties tegen Rusland bleef Christophe dan ook gewoonweg zaken doen met de Russische beer. Hij vond er dan ook spoedig de dood...

ZeroHedge - "Anti-Petrodollar" CEO Of French Energy Giant Total Dies In Freak Plane Crash In Moscow (http://www.zerohedge.com/news/2014-10-20/anti-petrodollar-ceo-french-energy-giant-total-dies-freak-plane-crash-moscow)


Sneeuw of geen sneeuw, petrodollar of geen dollar, opgeruimd staat duidelijk netjes. Vooral indien het in Rusland gebeurt (lees, 'de verrader sterft in het nest van de grote vijand')...

The Moscow Times - CEO's Death No Conspiracy, But No Accident (http://www.themoscowtimes.com/opinion/article/ceo-s-death-no-conspiracy-but-no-accident/509826.html)


http://2.bp.blogspot.com/-PgTw8l1In9E/T8w8elLf7UI/AAAAAAAABA4/Gy6T3S4EU74/s1600/monopoly.png

https://ronmamita.files.wordpress.com/2014/10/hermann-goering-ppropaganda_for_war2.jpg?w=605&h=605

zonbron
22 oktober 2014, 06:43
Alle Franse berichtgeving ivm de Totalbaas:

http://www.zebigweb.com/_Margerie.html

21 Octobre 2014 20:50
« Médias et politiques unanimes dans les louanges de leur "ami" Christophe de Margerie. 15mn au JT de FR2 On se croirait e? »

« Hommage présidentiel | "On doit avoir la France en tête en pensant �* Christophe de Margerie ce soir" fhollande Elysee Total Merci »
« Poutine: "Nous avons perdu un vrai ami de notre pays" (lien) Margerie Total (lien) »
« Jean-Louis Borloo «J?ai perdu un petit frère» #Margerie UDI (lien) »
« Et un escro et pilleur en moins et un ^^ magnifique journée. #margerie »
« PhMarliere LeNouvelObs peu flatteur? vous vouliez dire flatteur. C´est intéressant le nombre de lectures possibles Margerie »
« "JesusOfficiel Je suis avec Christophe de Margerie et je lui montre vos blague sur sa mort... Son mépris est Total. »
« Margerie, le PDG qui aimait tant la Russie de Poutine - Le Nouvel Observateur (lien) »
« Pourquoi faut-il que ce soient les meilleurs qui partent en premier ? Margerie (lien) »
« Hommage vraiment total pour Margerie... Un homme qui aura marqué notre planète ... (lien) »

...

zonbron
22 oktober 2014, 06:49
Express.be - Offensive mondiale contre la suprématie du dollar (http://www.express.be/business/fr/economy/offensive-mondiale-contre-la-suprematie-du-dollar/206248.htm)
7 juli 2014

http://media2.express.be/pictures/lowres/slimbeleggen/amerika-dollar.jpg.jpg


...


Nous autres, Européens, effectuons des transactions en dollars, par exemple lorsque nous vendons des avions. Est ce que cela est nécessaire ? Je ne pense pas »

Sapin pense que ce rééquilibrage devrait se faire non seulement pour l'euro, mais aussi pour les monnaies des économies émergentes, qui sont de plus en plus impliquées dans le commerce mondial. Le PDG de Total, Christophe de Margerie, a abondé dans son sens, notant que « bien que le cours d’un baril de pétrole soit donné en dollars, rien n’interdit aux raffineries de prendre ce cours et en utilisant la parité de l’euro/dollar du jour donné, et de s’entendre pour effectuer le paiement en euro ».

D'autres dirigeants du monde des affaires français s’interrogent sur la condamnation de la BNP, estimant qu’elle n’a pas violé de lois européennes. Sapin a promis de discuter de cette affaire avec ses collègues européens �* l’occasion d’un futur sommet. Mais il n’a donné aucun détail de la façon dont il veut mettre fin �* l'hégémonie du dollar.

Les Français ne sont pas seuls. La semaine dernière, on a appris que les BRICS cherchaient �* établir une alliance anti-dollar. En plus de l’accord qu’ils ont conclu avec la Chine pour régler les échanges commerciaux mutuels en yuan et en roubles, les Russes veulent aussi créer un partenariat avec les autres BRICS pour établir un système multilatéral faisant appel �* leurs monnaies respectives pour échapper au dollar.

Le gouverneur de la Banque de France, Christian Noyer, s’était déj�* demandé au cours du mois de juin s’il était nécessaire d’utiliser le dollar pour les transactions entre l’Europe et la Chine. Il avait spéculé que les sanctions contre la BNP risquaient d’encourager les entreprises �* cesser d’utiliser systématiquement le dollar. Enfin, la Chine et la Corée du Sud ont récemment conclu un accord pour effectuer les paiements de leurs échanges commerciaux dans leurs monnaies respectives.

...


BRICS, Poetin en de Totalbaas...

Gipsy
22 oktober 2014, 15:53
Express.be - Offensive mondiale contre la suprématie du dollar (http://www.express.be/business/fr/economy/offensive-mondiale-contre-la-suprematie-du-dollar/206248.htm)
7 juli 2014

http://media2.express.be/pictures/lowres/slimbeleggen/amerika-dollar.jpg.jpg


...


Nous autres, Européens, effectuons des transactions en dollars, par exemple lorsque nous vendons des avions. Est ce que cela est nécessaire ? Je ne pense pas »

Sapin pense que ce rééquilibrage devrait se faire non seulement pour l'euro, mais aussi pour les monnaies des économies émergentes, qui sont de plus en plus impliquées dans le commerce mondial. Le PDG de Total, Christophe de Margerie, a abondé dans son sens, notant que « bien que le cours d’un baril de pétrole soit donné en dollars, rien n’interdit aux raffineries de prendre ce cours et en utilisant la parité de l’euro/dollar du jour donné, et de s’entendre pour effectuer le paiement en euro ».

D'autres dirigeants du monde des affaires français s’interrogent sur la condamnation de la BNP, estimant qu’elle n’a pas violé de lois européennes. Sapin a promis de discuter de cette affaire avec ses collègues européens �* l’occasion d’un futur sommet. Mais il n’a donné aucun détail de la façon dont il veut mettre fin �* l'hégémonie du dollar.

Les Français ne sont pas seuls. La semaine dernière, on a appris que les BRICS cherchaient �* établir une alliance anti-dollar. En plus de l’accord qu’ils ont conclu avec la Chine pour régler les échanges commerciaux mutuels en yuan et en roubles, les Russes veulent aussi créer un partenariat avec les autres BRICS pour établir un système multilatéral faisant appel �* leurs monnaies respectives pour échapper au dollar.

Le gouverneur de la Banque de France, Christian Noyer, s’était déj�* demandé au cours du mois de juin s’il était nécessaire d’utiliser le dollar pour les transactions entre l’Europe et la Chine. Il avait spéculé que les sanctions contre la BNP risquaient d’encourager les entreprises �* cesser d’utiliser systématiquement le dollar. Enfin, la Chine et la Corée du Sud ont récemment conclu un accord pour effectuer les paiements de leurs échanges commerciaux dans leurs monnaies respectives.

...


BRICS, Poetin en de Totalbaas...

Dat men met China werkt met de RMB tot daartoe. Alhoewel de Chinese RMB is één van de meest ondergewaardeerde munten ter wereld. Als men koper is en tussen de bestelling en de levering herwaardeerd de Chinese overheid zijn munt zit men met de gebakken peren.

Maar met de Russische roebel werken is totaal suicidair, de roebel is in vrije val. Geen enkele bank zal het risico nemen een termijncontract op basis van de roebel af te sluiten.

Johan Bollen
30 oktober 2014, 14:15
Interessant interview met der spiegel

Westerbeke: Anfangs haben wir für den Absturz von Flug MH17 vier mögliche Erklärungen in Betracht gezogen: Einen Unfall, einen Terroranschlag, den Abschuss durch eine Boden-Luft-Rakete oder einen Angriff durch ein anderes Flugzeug. Nach dem Erscheinen des Zwischenberichts durch den niederländischen Sicherheitsrat OVV...

SPIEGEL ONLINE: ...in dem der Absturz auf eine Vielzahl schnell fliegender Objekte zurückgeführt wird, die die Maschine von außen durchlöchert haben…

Westerbeke: …fallen das Unfall- und das Terrorszenario weg. Die beiden anderen bleiben übrig.

Blijkt dat Nederland nog steeds niet alle relevante satellietinfo van de VS gekregen heeft. Maar dat moeten we blijkbaar normaal vinden. En Rusland is niet betrokken bij het onderzoek. Westerbeke looft ook de samenwerking met Oekraïne terwijl die blijkbaar nog steeds niet hun satellietbeelden vrijgegeven hebben over de routes van hun militaire vliegtuigen die dag.


En dit is ook interessant. Een waarschuwing tegen het samenwerken met degenen die een beloning hebben uitgekeerd voor de opheldering van de zaak. Nederland is blijkbaar niet van plan zelf zo'n initiatief te nemen, dat in gelijkaardige gevallen echter niet ongebruikelijk is.
SPIEGEL ONLINE: Unbekannte haben im Fall MH17 über einen deutschen Privatermittler 30 Millionen Dollar als Kopfgeld ausgeschrieben. Werden Sie ebenfalls eine Belohnung ausloben?

Westerbeke: So etwas wird in komplizierten Fällen immer öfter gemacht. Aber momentan haben wir nicht die Absicht, und es wird sicher niemals um 30 Millionen gehen. Ich warne übrigens jeden davor, mit diesen Leuten Geschäfte zu machen: Niemand weiß, wer sie sind und welche Absichten sie verfolgen.

Dan stel je je toch wel vragen.

De onofficiële officiële westerse versie als zouden het de Russen of Separatisten geweest zijn, die blijft men 'waarschijnlijk' achten. Maar ondertussen krijgen we toch eigenaardige informaties die doen denken dat andere scenario's mogelijk zijn die men liever niet openbaar in detail bespreekt.

En het onderzoek gaat jaren duren. Dat is blijkbaar ook al 'beslist'.

Johan Bollen
30 oktober 2014, 14:27
RT eind oct 2014:

Though the West has accused Eastern Ukrainian militia forces of shooting down the plane, it has provided only circumstantial evidence in support of such claims. Moscow has urged the US to release satellite images that prove its claims. En ook de Nederlandse onderzoekers zeggen nu nog steeds te wachten op 'bijkomend' satelliet materiaal van de VS. Waarom moet dat zo lang duren eigenlijk? Technische redenen?

http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/

parcifal
30 oktober 2014, 18:26
En het onderzoek gaat jaren duren. Dat is blijkbaar ook al 'beslist'.

'Beslist' ? Ken jij een onderzoek naar een vliegtuig-ongeluk dat NIET jaren heeft geduurd?

Denk jij dat zo'n onderzoek gebeurt tussen soep en patatten? Denk je dat het amateurs zijn?

Johan Bollen
30 oktober 2014, 18:44
'Beslist' ? Ken jij een onderzoek naar een vliegtuig-ongeluk dat NIET jaren heeft geduurd?

Denk jij dat zo'n onderzoek gebeurt tussen soep en patatten? Denk je dat het amateurs zijn?Integendeel. Bijna alle vliegtuigrampen worden worden binnen korte tijd van een maand of zo opgehelderd. Maar MH17 lijkt meer op iets zoals Lockerbie. Iets met veel angels, geheime diensten, leugens, bedrog, belangen en dergelijke. Die blijven duren niet omdat de waarheid zo moeilijk te achterhalen zou zijn, maar omdat de waarheid vervelend is.

D'ARTOIS
30 oktober 2014, 20:45
Help ..... de Nederlandse Onderzoeks Raad .......

Wat brachten ze er allemaal van terecht? Affriqiya is er een goed voorbeeld van...... veel geschreeuw maar geen wol .....

Antoon
31 oktober 2014, 00:35
'Beslist' ? Ken jij een onderzoek naar een vliegtuig-ongeluk dat NIET jaren heeft geduurd?

Denk jij dat zo'n onderzoek gebeurt tussen soep en patatten? Denk je dat het amateurs zijn?

Past in het kader van hun samenzweringtheorieën. Het lijkt wel of er niets in deze wereld gebeurt zonder achterliggend complot. Geen ziekte, geen ongeval, geen aanslag, geen conflict. Het is allemaal georchestreerd door de samenzweerders. Waren er geen samenzweerders, de wereld zou perfect draaien. Er zou geen auto tegen een boom rijden, geen mens ziek vallen, geen volk ruzie maken met haar buurland. ;-)

D'ARTOIS
31 oktober 2014, 12:49
Het is niet de eerste keer dat een stel afgestompte idioten een passagierstoestel uoit de lucht haalt. Russen en Amerikanen lopen hierin voorop. Hier zijn geen complottheoriën noodzakelijk, een stel koeiekoppen is voldoende.

Media en politiek volgen dan met de meest ridicule uitspraken en moeten alle betrokken partijen naar de mond worden gesproken om te voorkomen dat de nabestaanden van de slachtoffers zich in de armen van de alreeds hijgende (Amerikaanse) advocaten storten.
Helaas is het niet zo dat de piloot-gezagvoerder kapitein op eigen schip is. In tegenstelling tot zijn nautische tegenpool zal de piloot-gezagvoerder zich moeten confirmeren aan de orders van de vluchtleiding.
De vlucht boven een risicogebied is de verantwoordelijkheid van de maatschappij en derhalve mag je daar met je kromme vinger naar wijzen.
Als merkwaardige bijkomstigheid zijn ze ook nog een ander toestel kwijt. Een beetje te veel van het kwade, zogezegd .......

zonbron
31 oktober 2014, 18:53
'Beslist' ? Ken jij een onderzoek naar een vliegtuig-ongeluk dat NIET jaren heeft geduurd?

Denk jij dat zo'n onderzoek gebeurt tussen soep en patatten? Denk je dat het amateurs zijn?

Wie zijn de amateurs welke willens nillens de schuld bij Rusland en meneer Poetin legden zonder daarvoor dan ook maar enig bewijs op tafel te kunnen leggen? Zelfs geen poging daartoe hebben we gezien, een paar vervalste satellietbeelden en een paar misleidende roddels uit Kiev niet in beschouwing genomen, just words words words...

Wie maakt er deel uit van diezelfde groep 'amateurs' welke nu plots stellen dat onderzoek naar vliegtuigincidenten steevast jarenlang aansleept, dit uiteraard nadat sancties reeds ingesteld werden, de beer grondig gedemoniseerd werd en de 'fuck the EU'-vazal in opdracht van Washington zich deftig in eigen voet schoot?

Het zijn harteloze bedriegers, patologische leugenaars en aartsgevaarlijke oorlogsstokers welke tussen de 'soep en de petatten' de wereldvrede in gedrang brengen. Dit alles uiteraard gepaard gaande met de gebruikelijke hippe psychopatische breedsmoelkikkerglimlach.

zonbron
31 oktober 2014, 19:04
Past in het kader van hun samenzweringtheorieën. Het lijkt wel of er niets in deze wereld gebeurt zonder achterliggend complot. Geen ziekte, geen ongeval, geen aanslag, geen conflict. Het is allemaal georchestreerd door de samenzweerders. Waren er geen samenzweerders, de wereld zou perfect draaien. Er zou geen auto tegen een boom rijden, geen mens ziek vallen, geen volk ruzie maken met haar buurland. ;-)

2! U merkt bij deze terecht op dat er inderdaad geen belastend materiaal tegen Rusland bestaat inzake het incident met vlucht MH17. Het westen legt dus een te respecteren land zoals Rusland onterechte sancties op, dit op basis van vergaand westers komplotdenken. Kortom, waanzinnge toestanden...

Scorpio
31 oktober 2014, 20:33
Integendeel. Bijna alle vliegtuigrampen worden worden binnen korte tijd van een maand of zo opgehelderd. Maar MH17 lijkt meer op iets zoals Lockerbie. Iets met veel angels, geheime diensten, leugens, bedrog, belangen en dergelijke. Die blijven duren niet omdat de waarheid zo moeilijk te achterhalen zou zijn, maar omdat de waarheid vervelend is.

Bijna alle vliegtuigrampen zijn rampen met een technische oorzaak, of een menselijke fout in het vliegtuig of bij ATC. Het soort oorzaken dat te achterhalen valt door analyse van de CVR en FDR, van technisch onderzoek, van pluizen door maintenance logs, enz.

Dat is hier NIET het geval. Het enige wat men eigenlijk heeft zijn de brokstukken, en daar staat niet op WIE de raket heeft afgevuurd. En ik heb nog nieuws voor je: het meeste wat dat onderzoek KAN opbrengen is achterhalen WAT het vliegtuig heeft neergehaald, niet wie (tenzij ze't zelf toegeven).

Dit onderzoek proberen te vergelijken met 'bijna alle vliegrampen' is gewoon idioot, omdat de vraag bij 'bijna alle vliegrampen' is WAAROM het vliegtuig is neergestort, en niet WIE het heeft neergehaald. En waarom het vliegtuig is neergestort, dat weten we al een tijdje: het is neergehaald. Bij andere onderzoeken is DAT de hoofdvraag, het grote op te lossen probleem. Bij dit onderzoek is dat niet het geval, daar is 'waarom is het neergestort' nog maar het begin van het onderzoek. Vergelijk dat dus alstublieft niet met andere, gewone vliegtuigongelukken.

Scorpio
31 oktober 2014, 20:36
Wie zijn de amateurs welke willens nillens de schuld bij Rusland en meneer Poetin legden zonder daarvoor dan ook maar enig bewijs op tafel te kunnen leggen? Zelfs geen poging daartoe hebben we gezien, een paar vervalste satellietbeelden en een paar misleidende roddels uit Kiev niet in beschouwing genomen, just words words words...

Wie maakt er deel uit van diezelfde groep 'amateurs' welke nu plots stellen dat onderzoek naar vliegtuigincidenten steevast jarenlang aansleept, dit uiteraard nadat sancties reeds ingesteld werden, de beer grondig gedemoniseerd werd en de 'fuck the EU'-vazal in opdracht van Washington zich deftig in eigen voet schoot?

Het zijn harteloze bedriegers, patologische leugenaars en aartsgevaarlijke oorlogsstokers welke tussen de 'soep en de petatten' de wereldvrede in gedrang brengen. Dit alles uiteraard gepaard gaande met de gebruikelijke hippe psychopatische breedsmoelkikkerglimlach.

Jij bent echt grappig bij momenten, weet je dat?

Soms denk ik zelfs dat je je eigen onzin gelooft.

Gipsy
31 oktober 2014, 21:18
Zo een onderzoek duurt gemiddeld 2 jaar. Dit is nu nog bemoeilijkt omdat de onderzoekers geen toegang kregen tot de site. Iedereen kon plunderen naar hartelust en brokstukken werden zelf gebruikt als weg blokkades.

De site vanwaar de buk werd afgeschoten werd grondig gereinigd door de rebellen om sporen uit te wissen nadat ze beseften dat ze (of eerder Russen die een heen en terug met de lanceerder over de grens hadden gemaakt) een passagiers vliegtuig hadden neergehaald.

zonbron
31 oktober 2014, 21:43
Jij bent echt grappig bij momenten, weet je dat?

Hartelijk dank!

Soms denk ik zelfs dat je je eigen onzin gelooft.

Natuurlijk, ik lees in dit topic generlei argument dat me van het tegendeel overtuigt, vooral niet van U. Waarvoor nogmaals dank.

zb

Dixie
31 oktober 2014, 21:52
Past in het kader van hun samenzweringtheorieën. Het lijkt wel of er niets in deze wereld gebeurt zonder achterliggend complot. Geen ziekte, geen ongeval, geen aanslag, geen conflict. Het is allemaal georchestreerd door de samenzweerders. Waren er geen samenzweerders, de wereld zou perfect draaien. Er zou geen auto tegen een boom rijden, geen mens ziek vallen, geen volk ruzie maken met haar buurland. ;-)

de NWO rules :-D

Scorpio
31 oktober 2014, 22:13
Natuurlijk, ik lees in dit topic generlei argument dat me van het tegendeel overtuigt, vooral niet van U. Waarvoor nogmaals dank.


Ik zou het bijna als een belediging opvatten als jij iets wat ik schreef overtuigend zou vinden, aangezien de dingen die jij overtuigend vindt gewoonlijk vooral zo ingewikkeld en zot mogelijk moeten zijn, met duistere samenzweringen zonder duidelijke motieven, en met haken en ogen aan mekaar hangen. En inderdaad, in zo'n theorieën grossier ik niet.

Adrian M
1 november 2014, 01:55
Integendeel. Bijna alle vliegtuigrampen worden worden binnen korte tijd van een maand of zo opgehelderd. Maar MH17 lijkt meer op iets zoals Lockerbie. Iets met veel angels, geheime diensten, leugens, bedrog, belangen en dergelijke. Die blijven duren niet omdat de waarheid zo moeilijk te achterhalen zou zijn, maar omdat de waarheid vervelend is.
Wel eens naar discovery gekeken hoe zo'n onderzoek toegaat? Echt wel heel wat langer voor nodig dan een maand.

Ook bedacht waarom juist Nederland geen uitspraken kan doen zoals Duitsland? Nederland leidt het onderzoek, het kan dus onmogelijk uitspraken doen welke vooruitlopen op het eindrapport.
Stel nu eens dat niet zou kloppen wat de Duitse inlichtingendienst aangeeft, fiks probleem als de Nederlandse regering zulk soort uitspraken geventileerd zou hebben of ondersteund zou hebben. Zelfs al zou 100% waar zijn wat de Duitsers aangeven kan de Nederlandse regering niet vooruit lopen op het eindrapport.

De onderzoeksraad zou satelietbeelden niet gekregen hebben van de Amerikanen en de Duitsers wel. Lijkt me ridicuul, waar is bewijs daarvan?
En als de onderzoeksraad deze wel gekregen heeft waarom zou dit in de media moeten gebracht zijn? Ze zijn bezig met het onderzoek, alles wat naar buiten gebracht wordt geeft alleen maar speculeren en bemoeilijkt het onderzoek.

En al duurt het een jaar, twee jaar. Who cares, als het onderzoek maar zo gedegen als mogelijk uitgevoerd wordt. De wereld draait heus vanzelf wel door, met of zonder MH17.

Adrian M
1 november 2014, 02:03
2! U merkt bij deze terecht op dat er inderdaad geen belastend materiaal tegen Rusland bestaat inzake het incident met vlucht MH17. Het westen legt dus een te respecteren land zoals Rusland onterechte sancties op, dit op basis van vergaand westers komplotdenken. Kortom, waanzinnge toestanden...
Vrees echter dat u geen rekening wenst te houden met de optie dat het wel zo zou kunnen zijn, zelfs al zou dit onomstotelijk voor 200% bewijsbaar zijn

Kodo Kodo
1 november 2014, 02:39
http://www.klagemauer.tv/index.php?a=showportal&keyword=niederlaendisch&id=3777

zonbron
1 november 2014, 03:06
Ik zou het bijna als een belediging opvatten als jij iets wat ik schreef overtuigend zou vinden, aangezien de dingen die jij overtuigend vindt gewoonlijk vooral zo ingewikkeld en zot mogelijk moeten zijn, met duistere samenzweringen zonder duidelijke motieven, en met haken en ogen aan mekaar hangen. En inderdaad, in zo'n theorieën grossier ik niet.

Vergelijkt U mijn objectieve observaties met Uw sectarisch Darwinistisch gedoe? Wel... be my guest buddy!

zonbron
1 november 2014, 03:09
Ik zou het bijna als een belediging opvatten als jij iets wat ik schreef overtuigend zou vinden, aangezien de dingen die jij overtuigend vindt gewoonlijk vooral zo ingewikkeld en zot mogelijk moeten zijn, met duistere samenzweringen zonder duidelijke motieven, en met haken en ogen aan mekaar hangen. En inderdaad, in zo'n theorieën grossier ik niet.

Nogmaals, veel blabla, maar niet het minste bewijs.


Slalomt U maar verder...

Adrian M
1 november 2014, 04:32
Vergelijkt U mijn objectieve observaties met Uw sectarisch Darwinistisch gedoe? Wel... be my guest buddy!
Wanneer u een optie bij voorbaat uitsluit -Oekraiene, Separatisten of Rusland- uitsluit bent niet objectief meer

zonbron
1 november 2014, 04:50
Wanneer u een optie bij voorbaat uitsluit -Oekraiene, Separatisten of Rusland- uitsluit bent niet objectief meer

Opnieuw uitsluit-uitsluit-cryptische-boodschappen...

Niets is bij voorbaat noch conspiracy... het is verdomd eenvoudig...

Blijkt:

Wie zijn de amateurs welke willens nillens de schuld bij Rusland en meneer Poetin legden zonder daarvoor dan ook maar enig bewijs op tafel te kunnen leggen? Zelfs geen poging daartoe hebben we gezien, een paar vervalste satellietbeelden en een paar misleidende roddels uit Kiev niet in beschouwing genomen, just words words words...

Wie maakt er deel uit van diezelfde groep 'amateurs' welke nu plots stellen dat onderzoek naar vliegtuigincidenten steevast jarenlang aansleept, dit uiteraard nadat sancties reeds ingesteld werden, de beer grondig gedemoniseerd werd en de 'fuck the EU'-vazal in opdracht van Washington zich deftig in eigen voet schoot?

Het zijn harteloze bedriegers, patologische leugenaars en aartsgevaarlijke oorlogsstokers welke tussen de 'soep en de petatten' de wereldvrede in gedrang brengen. Dit alles uiteraard gepaard gaande met de gebruikelijke hippe psychopatische breedsmoelkikkerglimlach.

Johan Bollen
1 november 2014, 11:03
En al duurt het een jaar, twee jaar. Who cares, als het onderzoek maar zo gedegen als mogelijk uitgevoerd wordt. De wereld draait heus vanzelf wel door, met of zonder MH17.Uiteraard. Nederland houdt in ieder geval nu nog de optie open dat het geen raket zou kunnen geweest zijn maar een vliegtuig dat MH17 neerhaalde. Maar denkt u dat als de bewijslast in de richting van Oekraïne (of een westerse mogendheid) zou wijzen (al dan niet via een BUK) dat we dat dan ook te lezen zullen krijgen in het rapport? Ik vermoed van niet. Want dan beginnen jammer genoeg belangen te spelen waarvoor die van de nabestaanden van de slachtoffers zullen moeten wijken. Dan zal men verkiezen geen oorzaak aan te duiden mijns inziens, om niet de vinger te moeten wijzen naar de schuldige. Wat denkt u hierover?

Dixie
1 november 2014, 17:01
de alu hoedjes brigade is er...

D'ARTOIS
1 november 2014, 18:09
Uiteraard Dixie. De gezagvoerder liet een scheet en daarom ontplofte het vliegtuig. Iets anders kan het niet geweest zijn, toch?

Er is geen sterveling die ons gaat vertellen wat de juiste oorzaak is geweest ondanks dat die allang bekend is.
Ik ga dus met Johan mee in zijn uitleg.

Ik wil er verder even op wijzen dat in GB onlangs een Lets vliegtuig door de RAF neergehaald dreigde te worden. Het scheelde maar een haar of de Britten schoten de spookpiloot in zijn cargojet naar beneden.

Rillen en trillen.

Gipsy
1 november 2014, 18:30
In de jaren zestig en zeventig waren er de "nuttige idioten" die het Sovjet regime verheerlijkte en zijn misdaden onder de mat veegde. Blijkbaar hebben ze nu afstammelingen die als idool de nieuwe tsaar Putin hebben.

L' histoire est un éternel recommencement mais les idiots restent. Men vraagt zich af, doen ze het om te provoceren, of zijn het echt idioten?

D'ARTOIS
1 november 2014, 23:27
Met het verwijzen naar aluhoedjes schiet je natuurlijk niets op. De vliegtuigfabrikant valt in casu niets te verwijten, de vluchtleiding van MA des te meer.
De daders - Russen of aanverwante zielen - zijn ongrijpbaar dus vallen ze buiten de wet.

Overigens, waar is die andere machine van MA gebleven? Ook neergehaald door de Russen? Of liet ook die captain een scheet? Dat moet dan wel een hele harde geweest zijn aangezien er geen splintertje van die machine ooit teruggevonden is.

D'ARTOIS
1 november 2014, 23:50
Nato AWACS die in het Oost-Europese luchtruim vertoefden hebben signalen opgepikt van een afgevuurde SA-3 daarbij wordt ook nog gewag gemaakt van een ongestuurde BUK raket dus zeg het maar.
De Duitse regering beschikt over de precieze details maar weigert enige uitspraak te doen ivm met de afspraken gedaan in de Conventie van Chicago.

Laat politici hun gang gaan en alles gaat verkeerd.

Der Spiegel en die Welt denker er het zijn van .....

Scorpio
2 november 2014, 00:14
Overigens, waar is die andere machine van MA gebleven? Ook neergehaald door de Russen? Of liet ook die captain een scheet? Dat moet dan wel een hele harde geweest zijn aangezien er geen splintertje van die machine ooit teruggevonden is.

Suggereer je nu daadwerkelijk een link tussen MH17 en MH370? Want da's écht wel aluhoedjesterrein hoor...

Ik wil er verder even op wijzen dat in GB onlangs een Lets vliegtuig door de RAF neergehaald dreigde te worden. Het scheelde maar een haar of de Britten schoten de spookpiloot in zijn cargojet naar beneden.


Voor een stevig potje overdrijven draai je je hand ook niet om zie ik...

Adrian M
2 november 2014, 01:24
Uiteraard. Nederland houdt in ieder geval nu nog de optie open dat het geen raket zou kunnen geweest zijn maar een vliegtuig dat MH17 neerhaalde. Maar denkt u dat als de bewijslast in de richting van Oekraïne (of een westerse mogendheid) zou wijzen (al dan niet via een BUK) dat we dat dan ook te lezen zullen krijgen in het rapport? Ik vermoed van niet. Want dan beginnen jammer genoeg belangen te spelen waarvoor die van de nabestaanden van de slachtoffers zullen moeten wijken. Dan zal men verkiezen geen oorzaak aan te duiden mijns inziens, om niet de vinger te moeten wijzen naar de schuldige. Wat denkt u hierover?
Hoe ik erover denk? Het rapport afwachten en voorlopig "alle" opties openhouden.
In het eerste voorlopige rapport werd niet gesproken over welke type aanval, wat een zeer verstandige omschrijving was gezien de beperktheid van het voorlopige onderzoek.

De oorzaak zal omschreven moeten worden. Wie de raket heeft afgevuurd, als vast komt te staan dat het een raket was, is een ander verhaal.
Nabestaanden zullen dit willen weten. Door wie zal hen totaal politieke worst zijn.

Johan Bollen
2 november 2014, 01:33
Hoe ik erover denk? Het rapport afwachten en voorlopig "alle" opties openhouden.
In het eerste voorlopige rapport werd niet gesproken over welke type aanval, wat een zeer verstandige omschrijving was gezien de beperktheid van het voorlopige onderzoek.

De oorzaak zal omschreven moeten worden. Wie de raket heeft afgevuurd, als vast komt te staan dat het een raket was, is een ander verhaal.
Nabestaanden zullen dit willen weten. Door wie zal hen totaal politieke worst zijn.Ik had eigenlijk wel zo'n een enigszins ontwijkend antwoord verwacht. Toch bedankt.

Adrian M
2 november 2014, 01:34
Uiteraard. Nederland houdt in ieder geval nu nog de optie open dat het geen raket zou kunnen geweest zijn maar een vliegtuig dat MH17 neerhaalde. om niet de vinger te moeten wijzen naar de schuldige. Wat denkt u hierover?
Nederland heeft niets open te houden, als leidend land in het onderzoek kan het gewoonweg geen enkele uitspraak (vooruitlopend op het eindrapport) erover doen. Zou Nederland dit wel doen maakt het zich onmogelijk om als leidend land in het onderzoek te fungeren.

Johan Bollen
2 november 2014, 01:39
Nederland heeft niets open te houden, als leidend land in het onderzoek kan het gewoonweg geen enkele uitspraak (vooruitlopend op het eindrapport) erover doen. Zou Nederland dit wel doen maakt het zich onmogelijk om als leidend land in het onderzoek te fungeren.U heeft het interview in Der Spiegel toch gelezen? Blijkbaar gaat de onderzoekscommissie uit van twee pistes en werden er twee andere zo goed als uitgeschakeld. De twee pistes die overblijven zijn...een raket en een ander vliegtuig. Maar mijn vraag ging eigenlijk over hoe realistisch we kunnen verwachten dat er een schuldige wordt aangeduid in het rapport indien zou blijken dat MH17 werd neergehaald door Oekraïne zelf of een ander 'bevriend' land.

Adrian M
2 november 2014, 01:42
Ik had eigenlijk wel zo'n een enigszins ontwijkend antwoord verwacht. Toch bedankt.
Kunt u ontwijkend vinden, maar zolang er geen eindrapport is blijft het speculeren.
Zelfs al lijken er sterke aanwijzingen te zijn die bepaalde richtingen uit zouden kunnen wijzen dienen "alle" opties tot die tijd open te blijven.

Adrian M
2 november 2014, 01:45
U heeft het interview in Der Spiegel toch gelezen? Blijkbaar gaat de onderzoekscommissie uit van twee pistes en werden er twee andere zo goed als uitgeschakeld. De twee pistes die overblijven zijn...een raket en een ander vliegtuig. Maar mijn vraag ging eigenlijk over hoe realistisch we kunnen verwachten dat er een schuldige wordt aangeduid in het rapport indien zou blijken dat MH17 werd neergehaald door Oekraïne zelf of een ander 'bevriend' land.
Wat Der Spiegel aangeeft zegt me geen bal, wacht wel af wat het uiteindelijke rapport aan zal geven.

Johan Bollen
2 november 2014, 01:48
Wat Der Spiegel aangeeft zegt me geen bal, wacht wel af wat het uiteindelijke rapport aan zal geven.Het is niet wat Der Spiegel zelf zegt maar wat de leider van de onderzoekscommissie zegt in een interview met Der Spiegel.

Ik blijf het jammer vinden dat dit onderzoek in 'westerse handen' gegeven is. Een VN onderzoek zou meer op zijn plaats zijn. Nu is er te veel mogelijkheid versies op elkaar af te stemmen. Oekraïne wordt betrokken in het onderzoek maar Rusland niet. Maar goed. We zullen afwachten wat de Nederlanders ervan terecht brengen. Moest ik nabestaande zijn ik zou de waarheid en niets dan de waarheid willen ook met betrekking tot de daders. Ik hoop dat het belang van de nabestaanden mag primeren op eventuele geopolitieke overwegingen.

Die laatste doven wat uit met de tijd is te verwachten en in die zin is het misschien wel een voordeel om 'een paar jaren' te wachten vooraleer het rapport te publiceren.

Adrian M
2 november 2014, 02:05
Het is niet wat Der Spiegel zelf zegt maar wat de leider van de onderzoekscommissie zegt in een interview met Der Spiegel.

Ik blijf het jammer vinden dat dit onderzoek in 'westerse handen' gegeven is. Een VN onderzoek zou meer op zijn plaats zijn. Nu is er te veel mogelijkheid versies op elkaar af te stemmen. Oekraïne wordt betrokken in het onderzoek maar Rusland niet. Maar goed. We zullen afwachten wat de Nederlanders ervan terecht brengen. Moest ik nabestaande zijn ik zou de waarheid en niets dan de waarheid willen ook met betrekking tot de daders. Ik hoop dat het belang van de nabestaanden mag primeren op eventuele geopolitieke overwegingen.

Die laatste doven wat uit met de tijd is te verwachten en in die zin is het misschien wel een voordeel om 'een paar jaren' te wachten vooraleer het rapport te publiceren.
Nederland ervan terechtbrengen? Plus de overige landen dan wel, Nederland leidt het onderzoek uitgevoerd door deze landen.
De schuldvraag wordt daarentegen uitgevoerd door de "gezamenlijke" ministeries van justitie van de landen welke slachtoffers hebben.
Zelfs al zou de UN het onderzoek uitvoeren blijft het feit dat elke ministerie van Justitie in een land met slachtoffers ermee te maken blijft hebben.

Adrian M
2 november 2014, 02:43
Het is niet wat Der Spiegel zelf zegt maar wat de leider van de onderzoekscommissie zegt in een interview met Der Spiegel.

Ik blijf het jammer vinden dat dit onderzoek in 'westerse handen' gegeven is. Een VN onderzoek zou meer op zijn plaats zijn. Nu is er te veel mogelijkheid versies op elkaar af te stemmen. Oekraïne wordt betrokken in het onderzoek maar Rusland niet. Maar goed. We zullen afwachten wat de Nederlanders ervan terecht brengen. Moest ik nabestaande zijn ik zou de waarheid en niets dan de waarheid willen ook met betrekking tot de daders. Ik hoop dat het belang van de nabestaanden mag primeren op eventuele geopolitieke overwegingen.

Die laatste doven wat uit met de tijd is te verwachten en in die zin is het misschien wel een voordeel om 'een paar jaren' te wachten vooraleer het rapport te publiceren.
Als ik u goed begrijp kunt u zich niet vinden in de opstelling van hoofdofficier Westerbeke?

Westerbeke: “Wanneer ik afga op de beschikbare informatie, dan is het mijn mening dat het meest voor de hand liggende scenario van de crash ligt in het gebruik van een ground-to-air-missile. Maar ik ga daarbij niet mijn ogen sluiten voor de mogelijkheid dat het weleens op een volledig andere wijze gebeurd kan zijn.”

Westerbeke: “We zullen met meer bewijs moeten komen, dan met een opgenomen telefoongesprek via het internet, of foto’s van de crashsite. Daarom moeten we ook uitgaan van verschillende mogelijke scenario’s en niet van één”.

Westerbeke: “Het probleem is dat er veel verschillende satellietbeelden zijn. Sommige daarvan kun je gewoon op internet vinden, waarbij andere beelden afkomstig zouden zijn van buitenlandse inlichtingendiensten.”

zonbron
2 november 2014, 03:05
Als ik u goed begrijp kunt u zich niet vinden in de opstelling van hoofdofficier Westerbeke?

Westerbeke: “Wanneer ik afga op de beschikbare informatie, dan is het mijn mening dat het meest voor de hand liggende scenario van de crash ligt in het gebruik van een ground-to-air-missile. Maar ik ga daarbij niet mijn ogen sluiten voor de mogelijkheid dat het weleens op een volledig andere wijze gebeurd kan zijn.”

Westerbeke: “We zullen met meer bewijs moeten komen, dan met een opgenomen telefoongesprek via het internet, of foto’s van de crashsite. Daarom moeten we ook uitgaan van verschillende mogelijke scenario’s en niet van één”.

Westerbeke: “Het probleem is dat er veel verschillende satellietbeelden zijn. Sommige daarvan kun je gewoon op internet vinden, waarbij andere beelden afkomstig zouden zijn van buitenlandse inlichtingendiensten.”


Westerbeke tracht klare taal te spreken, maar satellietbeelden van intelligentiediensten en andere 'op het internet te vinden'? Wat is het verschil?

Dixie
3 november 2014, 22:06
De gezagvoerder liet een scheet en daarom ontplofte het vliegtuig.

zet snel je hoedje op :lol:

zonbron
3 november 2014, 22:31
zet snel je hoedje op :lol:

Niet iedereen voelt zich genoodzaakt bepaalde hoofddekselstjes op te zetten om hun mening kracht bij te zetten hoor. Trouwens Halloween is zonet voorbij.

Leestekens en hoofdletters ontbreken nog steeds, tracht U Uw klavier eens te configureren voor de westerse forums.

zonbron
10 november 2014, 17:05
Intel welke niet strookt met de westerse versie naar de prullenmand verwijzen, Duitsland blijft ontkennen:


... The German Foreign Ministry maintains the media interpretation of an October statement by the president of national intelligence agency alleging self-defense militia downed MH17 flight in Ukraine was incomplete and taken out of context.

The Russian embassy in Berlin received an official response to note #3693 from October 27 regarding Germany’s Bundesnachrichtendienst (BND intelligence agency) President Gerhard Schindler’s allegations that local militia in eastern Ukraine shot down the Malaysia Airlines flight in July.

“The media interpretation of the report of the Federal Intelligence Service (BND) president delivered to the Bundestag Committee overseeing intelligence activities on October 8 is incomplete and arbitrarily taken out of context,” the note says.

German diplomats insisted that the BND’s analysis and evaluation was based “on information obtained from intelligence and from open sources,” which included data from the interim report of the Dutch investigation commission conducting the inquiry. The report delivered by Schindler “evaluated multiple valid scenarios with regard to their plausibility and probability,” the note said.

The ministry stressed that according to the decision of the International Civil Aviation Association (ICAA), investigation of the MH17 flight crash was handed over to Dutch authorities, authorized to exclusively deliver all information on the issue.

According to information made public by Germany’s Der Spiegel daily on October 19, Schindler delivered a statement in Bundestag on October 8 in which he claimed the militia in Ukraine’s Donetsk Region fired a rocket from a BUK defense missile system which it had captured from a Ukrainian base. It shot down the Malaysian Boeing as it was flying from Amsterdam to Kuala Lumpur, killing all 298 passengers and crew aboard. ...

http://rt.com/news/203995-germany-intelligence-report-mh17/

D'ARTOIS
10 november 2014, 20:32
Er wordt nu gezocht tussen 500 geselecteerde wrakstukken of er iets gevonden kan worden dat wijst naar het wapen waarmee het betrokken toestel uit de lucht is gehaald.
Volgens insiders zal dat een zwaar en moeilijk traject zijn gezien alles maandenlang in de buitenlucht heeft gelegen en vele restsporen van explosieven vermoedelijk niet meer gevonden kunnen worden.
De afvuurinstallatie die de rebellen hebben buitgemaakt op de Ukraïners had geen specifieke FoF surveillance radar en is er - naar mening van insiders - at random een raket afgevuurd zonder dat men wist om wat voor soort toestel het ging. De radar aanwezig ziet een ping en dat is dan dat.

De vraag is nu wie er in dit geval de nabestaanden van de slachtoffers gaat betalen.
In eerste en laatste instantie blijft MA de hoofdaansprakelijke.

Vanguard
11 november 2014, 17:26
de alu hoedjes brigade is er...

de yarmulke brigade ook hé dixie

http://www.deliberation.info/wp-content/uploads/2012/11/cat-yarmulke-e1353051388454.jpg

Johan Bollen
11 november 2014, 22:04
“The media interpretation of the report of the Federal Intelligence Service (BND) president delivered to the Bundestag Committee overseeing intelligence activities on October 8 is incomplete and arbitrarily taken out of context,” the note says.Verwonderd me niet nu bekend is geworden hoe Duitse journalisten omgekocht worden om pro VS te berichtten. En staffer nog. De journalist die een boek schreef en aan de grote klok hing hoe het omkopen in zijn werk ging krijgt nu een rechtszaak aan zijn broek omdat hij zogezegd 'staatsgeheimen' zou hebben verklapt. Hetzelve gebeurde met andere journalisten, omdat ze op een satirische wijze in een TV programma de officiële westerse versie over Oekraïne in twijfel getrokken hadden. Het is niet goed gesteld met de persvrijheid in Europa.

Kodo Kodo
11 november 2014, 22:15
Goede man, die Ulfkotte. Naïef geweest, maar heeft iets goed gedaan met zijn teleurstellingen: honderden leugens ontmaskerd, op vele gebieden.

Ze zullen hem nog wel in een val lokken. De klassieke truc zou zijn dat ze hem een vals schandaal laten uitbrengen, om hem daarna als oneerlijk in discrediet te brengen. Gelukkig heeft hij al wat ervaring, zelfs nog wat meer dan de heer K. Kodo.

Johan Bollen
11 november 2014, 22:55
Goede man, die Ulfkotte. Naïef geweest, maar heeft iets goed gedaan met zijn teleurstellingen: honderden leugens ontmaskerd, op vele gebieden.

Ze zullen hem nog wel in een val lokken. De klassieke truc zou zijn dat ze hem een vals schandaal laten uitbrengen, om hem daarna als oneerlijk in discrediet te brengen. Gelukkig heeft hij al wat ervaring, zelfs nog wat meer dan de heer K. Kodo.Zijn kinderen zijn het huis uit zei hij. Eindelijk durfde hij zijn mond open te doen. En het heeft niet lang geduurd vooraleer men hem is beginnen pogen 'kapot' te maken. Hij heeft al laten vallen dat hij misschien zou moeten 'vluchten' zoals Snowden.

Geert C
12 november 2014, 07:40
Zijn kinderen zijn het huis uit zei hij. Eindelijk durfde hij zijn mond open te doen. En het heeft niet lang geduurd vooraleer men hem is beginnen pogen 'kapot' te maken. Hij heeft al laten vallen dat hij misschien zou moeten 'vluchten' zoals Snowden.
"Eindelijk durfde hij zijn mond open te doen", geloof je dat zelf? Die man is al jaren een extreemrechtse conspirationist. Hij onthult niet, hij verzint.

Extreemrechts en extreemlinks, één strijd?

Verwonderd me niet nu bekend is geworden hoe Duitse journalisten omgekocht worden om pro VS te berichtten. En staffer nog. De journalist die een boek schreef en aan de grote klok hing hoe het omkopen in zijn werk ging krijgt nu een rechtszaak aan zijn broek omdat hij zogezegd 'staatsgeheimen' zou hebben verklapt.
Bron?
Hetzelve gebeurde met andere journalisten, omdat ze op een satirische wijze in een TV programma de officiële westerse versie over Oekraïne in twijfel getrokken hadden. Het is niet goed gesteld met de persvrijheid in Europa.
Bron?

zonbron
12 november 2014, 08:07
"Eindelijk durfde hij zijn mond open te doen", geloof je dat zelf? Die man is al jaren een extreemrechtse conspirationist. Hij onthult niet, hij verzint.

Extreemrechts en extreemlinks, één strijd?


Bron?

Bron?


U bent goed op weg om uiteindelijk te beseffen dat ook wat samenzweringen betreft er helemaal geen links rechts paradigma bestaat. De beschuldigingen lijken me echter meer dan geloofwaardig, sinds wanneer is het van belang wie de waarheid brengt en er wat mee doet? Trouwens, Udo weet welke prijs men eventueel op zijn kop durft te zetten, bij een paar huiszoekingen zal het alvast niet blijven.

Vanguard
12 november 2014, 20:43
"Eindelijk durfde hij zijn mond open te doen", geloof je dat zelf? Die man is al jaren een extreemrechtse conspirationist. Hij onthult niet, hij verzint.

Als er nu één ding is wat extreem rechtsen niet doen, is geloven in samenzweringstheorien, geen enkele. Rechts-radicalen hebben niets te maken met truthers en willen daar ook niets mee te maken hebben.


Extreemrechts en extreemlinks, één strijd?

D�*t is pas een samenzweringstheorie.

parcifal
12 november 2014, 21:33
Als er nu één ding is wat extreem rechtsen niet doen, is geloven in samenzweringstheorien, geen enkele. Rechts-radicalen hebben niets te maken met truthers en willen daar ook niets mee te maken hebben.

tiens tiens nochtans is dit een bekende : http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolkstootlegende

Vanguard
12 november 2014, 23:09
tiens tiens nochtans is dit een bekende : http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolkstootlegende

Ge moet wel erg ver terug gaan in de tijd om te proberen uw punt te maken. Uit de context gerukt dan nog, want het gaat over vermeende oorlogspropaganda, waar iedereen zich schuldig aan maakt.

En dan nog is het een zwak punt, NSDAP was niet eens rechts, maar kom, van u verbaast het me niet daarmee af te komen. Hier se: uitzonderingen bevestigen de regel, om even mee te gaan met uw punt.

Next: een samenzweringstheorie omdat wikipedia het zegt. Een samenzweringstheorie die door de wet quasi verboden is ze te verkondigen: revisionisme is niet toegestaan, de winnaars bepalen het verhaal. Dat is ook een samenzweringstheorie zeker?

Nochtans was het een vooraanstaande (voormalige) jood, een insider, Benjamin Freedman die exact wist hoe de vork aan de steel zat. Niet dat gij u daar iets van zult aantrekken. Het interesseert u gewoonweg niet. Gij hebt andere bedoelingen met uw ''discussies'' heb ik al gemerkt. De eerste 20 minuten volstaan nochtans ruimschoots:

Benjamin Freedman's 1961 Speech at the Willard Hotel (Complete)
https://www.youtube.com/watch?v=HhFRGDyX48c

Gezien zijn positie is Freedman's versie als insider en voormalig jood betrokken bij de Balfour verklaring pakken méér geloofwaardig dan een paar gecontroleerde schoolboekskes die de verplichte versie dienen te verkondigen.

Reverberation
14 november 2014, 15:17
Kamervragen ivm het Joint Investigation Team.

http://stickyleaks.wordpress.com/de-geheimhoudingsdoofpot-rondom-mh17/ - bevat alle links naar pdf's

In artikel 5.2 van deze overeenkomst staat vermeld hoe beide landen om dienen te gaan met de vertrouwelijkheid van uitgewisselde informatie.

Het gaat hier dus wezenlijk niet om de inhoud van de informatie, maar om het feit of het land dat de informatie aanlevert deze als vertrouwelijk kenmerkt. Als Oekraïne bepaalde informatie als vertrouwelijk bestempelt zal deze informatie naar alle waarschijnlijkheid niet in het eindrapport van de OVV verschijnen.

“Vraag 5: Non-disclosure. Is de openbaarmaking van het onderzoek naar de toedracht en het strafrechtelijk onderzoek door één van de landen uit te sluiten?”

Het antwoord van de ministers:

“In het strafrechtelijk onderzoek zijn de landen die bij het Joint Investigation Team (JIT) betrokken zijn, met elkaar een samenwerkingsverband aangegaan, met als doel de waarheid boven tafel te krijgen. Daarbij is afgesproken om gezamenlijk op te trekken en terughoudend te zijn met het naar buiten brengen van informatie uit het onderzoek. Het kabinet heeft geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat de autoriteiten van een van de getroffen landen zich niet aan de afspraken houden. Er bestaat een grote samenwerkingsbereidheid.”

Het kabinet verwacht niet, dat een potentiële verdachte van moord — Oekraïne — zich niet aan de afspraken van het JIT houdt, en dus geen informatie achter zal houden, óf als deelnemend land het veto-recht van de JIT-overeenkomst zal misbruiken, óf informatie die het doorspeelt aan de OVV als vertrouwelijk zal bestempelen zodat het niet in het eindrapport van de OVV verschijnt?

Dit is geen onderzoek, maar een macabere wanvertoning van verstrengelde belangen en machtsmisbruik.


Extra : Rusland geeft nieuwe radargegevens vrij.

http://rt.com/news/205339-mh17-air-plane-malaysian/

Reverberation
14 november 2014, 17:41
https://www.metabunk.org/data/MetaMirrorCache/b2a86bc14e47ce53717ff17410da49fb._.jpg

Scorpio
14 november 2014, 18:14
https://www.metabunk.org/data/MetaMirrorCache/b2a86bc14e47ce53717ff17410da49fb._.jpg

Zeg me nu alstublieft niet dat dat een echte foto moet voorstellen...

koppijn
14 november 2014, 18:28
Extra : Rusland geeft nieuwe radargegevens vrij.

http://rt.com/news/205339-mh17-air-plane-malaysian/

Nieuw ???
Die afbeelding van die zogenaamde radarbeelden circuleren reeds van eind juli op allerlei Russische blogs(July 29th): http://askepak.livejournal.com/187328.html
Er staat een datum en een uur op: 2014-07-17 13:40:55
MH17 is wel neergestort op 13:19:59 dus 21 minuten daarvoor.

Reverberation
14 november 2014, 19:43
Nieuw ???
Die afbeelding van die zogenaamde radarbeelden circuleren reeds van eind juli op allerlei Russische blogs(July 29th): http://askepak.livejournal.com/187328.html
Er staat een datum en een uur op: 2014-07-17 13:40:55
MH17 is wel neergestort op 13:19:59 dus 21 minuten daarvoor.

Tja niet iedereen volgt Russische blogs, dus voor velen zal dit nieuw zijn.

De opname is een snapshot, ik ga er dus vanuit dat er een hele sequentie is, zoals het artikel dan ook aangeeft.

The data “came from an air traffic control center in Rostov,” Melnichenko told Moskovsky Komsomolets newspaper, declining to reveal which one and whether it was civilian or military. He assured that “we have full trust in the sources, which helped us make it available to the public.”

“The data clearly shows that at the moment of the crash and after it there were planes moving north of the Boeing course. Most likely, they were military, because the spots are very close to each other. The conclusion is that there were either one or two aircraft there,” Melnichenko told the daily.

Reverberation
14 november 2014, 19:46
Zeg me nu alstublieft niet dat dat een echte foto moet voorstellen...

Geen idee, ik probeer het zoveel mogelijk te volgen momenteel.

Kennelijk zijn deze beelden door ene George Bilt aan de Russische Unie van Ingenieurs bezorgd via email na deze laatste hun analyse van de MH17 crash.

https://www.metabunk.org/attachments/screen-shot-2014-11-14-at-17-10-31-png.10172/

Scorpio
14 november 2014, 19:55
Geen idee, ik probeer het zoveel mogelijk te volgen momenteel.

Kennelijk zijn deze beelden door ene George Bilt aan de Russische Unie van Ingenieurs bezorgd via email na deze laatste hun analyse van de MH17 crash.

https://www.metabunk.org/attachments/screen-shot-2014-11-14-at-17-10-31-png.10172/

En waar zou deze MIT-kerel in godsnaam die foto's vandaan halen? Dit is niet meer dan een fantasietje, en de Russische TV speelt daar natuurlijk graag op in...

zonbron
14 november 2014, 20:01
Geen idee, ik probeer het zoveel mogelijk te volgen momenteel.

Kennelijk zijn deze beelden door ene George Bilt aan de Russische Unie van Ingenieurs bezorgd via email na deze laatste hun analyse van de MH17 crash.

https://www.metabunk.org/attachments/screen-shot-2014-11-14-at-17-10-31-png.10172/

Dank U, net wat ik dacht. Desalniettemin kan men ook dit nog steeds niet aantonen.

Het blijft me een raadsel waarom Kiev of Rusland tot deze daad zou overgaan. Dit heeft in feite toch geen zin. Wat dit incident een misverstand, menselijk falen of uiteindelijk toch... een valse vlag?


We weten het gewoonweg niet. Kiev weet dat wel.

Edit: vele zaken blijven ondertussen niet vermeld, ik heb het ook nog niet gepost... Maar Gorbachev en zelfs Kissinger himself verdedigen Rusland, het Westen heeft de rode lijn overschreden. Wie staat aan het roer? Ik dit een solo van zbiggy en zijn club? Er bestaat in de hoogste sferen in ons westen grote verdeeldheid over alles wat gebeurd is in Oekraïne, Gorbachev en Kissinger waarschuwen voor een ongewenste wereldoorlog en nucleair conflict.


Edit 2: Gorbachev en Kissinger zijn heus geen vriendjes van de sovietunie of wat daar van rest.

Reverberation
14 november 2014, 20:03
Hoge resolutie :

http://slon.ru/images2/2014/11-14/boeing_1tv_hr.jpg

Luchthaven Donetsk iets ten zuidwesten van de boeing, denk ik.

Reverberation
14 november 2014, 20:09
Dank U, net wat ik dacht. Desalniettemin kan men ook dit nog steeds niet aantonen.

Het blijft me een raadsel waarom Kiev of Rusland tot deze daad zou overgaan. Dit heeft in feite toch geen zin. Wat dit incident een misverstand, menselijk falen of uiteindelijk toch... een valse vlag?


We weten het gewoonweg niet. Kiev weet dat wel.

Zie mijn eerdere post ivm met de vragen in de Nederlands kamer.

Met andere woorden, wanneer Oekraïne of Nederland informatie met betrekking tot het onderzoek aan elkaar uitleveren kan het land dat de informatie aanlevert aangeven of de informatie vertrouwelijk is, waarna het land dat de informatie ontvangt de informatie dan ook als vertrouwelijk dient te behandelen. Het gaat hier dus wezenlijk niet om de inhoud van de informatie, maar om het feit of het land dat de informatie aanlevert deze als vertrouwelijk kenmerkt. Als Oekraïne bepaalde informatie als vertrouwelijk bestempelt zal deze informatie naar alle waarschijnlijkheid niet in het eindrapport van de OVV verschijnen.

Reverberation
14 november 2014, 20:15
De Russische nieuws uitzending die het bracht.

https://www.youtube.com/watch?v=xhVbgWEvheQ#t=127

Van http://niqnaq.wordpress.com/2014/11/14/satellite-photo-of-fighter-jet-zapping-mh17-appeared-on-a-russian-forum-a-month-ago/

When we began to receive a large amount of information, among which was a different material, engineering calculations, and ultimately on Nov 12, we received this. “I fully agree with the results of your analysis of the causes of the crash of the Boeing,” says the man who presented himself as a graduate of MIT, Aviaexport with twenty years of experience, George Bilt. “The Boeing was hit by a pursuing fighter jet. First, the crew fired from a cannon, then the cab was struck by an air-to-air missile, then the right engine and right wing were struck by a missile with thermal homing system.” The photo which is clearly evident in the launch of the rocket from under the left wing fighter exactly at the cockpit, was attached to the email. On the terrain, weather conditions, the dimensions of the aircraft shot fully consistent with the circumstances of the accident. We saw a satellite image taken with not a very high orbit. And such images are usually made for general intelligence air and ground space. In accordance with the coordinates specified in the picture, we can assume that the picture was taken by a UKUSA satellite. We undertook a detailed analysis of this picture and no signs of tampering were found.

zonbron
14 november 2014, 20:22
Zie mijn eerdere post ivm met de vragen in de Nederlands kamer.

Correct, ik had dat gelezen en was daarvan op de hoogte. Net zoals ik op de hoogte ben van het afgesloten pact inzake geheimhouding.

De oplettende burger merkt op dat het Westen zich met duistere zaken bezigt...

zonbron
14 november 2014, 20:27
De Russische nieuws uitzending die het bracht.

https://www.youtube.com/watch?v=xhVbgWEvheQ#t=127

Van http://niqnaq.wordpress.com/2014/11/14/satellite-photo-of-fighter-jet-zapping-mh17-appeared-on-a-russian-forum-a-month-ago/

Indien dit correct blijkt betekent dit dat iemand een wereldoorlog wil ontketenen. Deze club moet opgespoord en uitgeschakeld worden ASAP. Meer valt hier niet over te zeggen. Afschuwelijk voor de passagiers en de families, jawel.

Scorpio
14 november 2014, 20:39
When we began to receive a large amount of information, among which was a different material, engineering calculations, and ultimately on Nov 12, we received this. “I fully agree with the results of your analysis of the causes of the crash of the Boeing,” says the man who presented himself as a graduate of MIT, Aviaexport with twenty years of experience, George Bilt. “The Boeing was hit by a pursuing fighter jet. First, the crew fired from a cannon, then the cab was struck by an air-to-air missile, then the right engine and right wing were struck by a missile with thermal homing system.” The photo which is clearly evident in the launch of the rocket from under the left wing fighter exactly at the cockpit, was attached to the email. On the terrain, weather conditions, the dimensions of the aircraft shot fully consistent with the circumstances of the accident. We saw a satellite image taken with not a very high orbit. And such images are usually made for general intelligence air and ground space. In accordance with the coordinates specified in the picture, we can assume that the picture was taken by a UKUSA satellite. We undertook a detailed analysis of this picture and no signs of tampering were found.

LOL! Dat zegt mij echt wel alles wat ik moet weten over de Russische media. 'No signs of tampering were found'? Serieus?

Twee duidelijke redenen waarom deze foto onzin is:
1) Da's geen 777, da's een 767-300;
2) De positionering van de 'Malaysia' titel op de romp klopt niet: deze staat bij MAS-777's verder naar achter (de helft staat al boven de vleugel). In deze foto staat de titel volledig voor de vleugelwortel. Check er gerust eens foto's op na.

Dit is NIET MH17.

Reverberation
14 november 2014, 21:00
LOL! Dat zegt mij echt wel alles wat ik moet weten over de Russische media. 'No signs of tampering were found'? Serieus?

Twee duidelijke redenen waarom deze foto onzin is:
1) Da's geen 777, da's een 767-300;
2) De positionering van de 'Malaysia' titel op de romp klopt niet: deze staat bij MAS-777's verder naar achter (de helft staat al boven de vleugel). In deze foto staat de titel volledig voor de vleugelwortel. Check er gerust eens foto's op na.

Dit is NIET MH17.

De titel staat idd niet in verhouding met fotos van een 777. Hoe meer ik er naar kijk lijkt me de verhouding tussen het gevechtsvliegtuig en het passagiersvliegtuig niet echt te kloppen, maar ik kan me vergissen.

Scorpio
14 november 2014, 21:02
Net zoals ik op de hoogte ben van het afgesloten pact inzake geheimhouding.

Jij bent echt niet te doen he...

stropke
14 november 2014, 22:25
Correct, ik had dat gelezen en was daarvan op de hoogte. Net zoals ik op de hoogte ben van het afgesloten pact inzake geheimhouding.

De oplettende burger merkt op dat het Westen zich met duistere zaken bezigt...
En hopelijk laat die oplettende burger zich niet meer voor de zot houden. Dat het gesjoemel eens openbaar komt.

koppijn
14 november 2014, 22:38
LOL! Dat zegt mij echt wel alles wat ik moet weten over de Russische media. 'No signs of tampering were found'? Serieus?

Twee duidelijke redenen waarom deze foto onzin is:
1) Da's geen 777, da's een 767-300;
2) De positionering van de 'Malaysia' titel op de romp klopt niet: deze staat bij MAS-777's verder naar achter (de helft staat al boven de vleugel). In deze foto staat de titel volledig voor de vleugelwortel. Check er gerust eens foto's op na.

Dit is NIET MH17.

Er is een ding dat wel klop, het is een satellietfoto van Donetsk en omgeving.
96084
Ik heb de afstand berekend tussen die twee objecten en ik kom op 50 km.
Hier zou het zogezegd om een MIG 29 gaan. Er is maar één air to air luchtdoelraket die zo'n afstand kan overbruggen en dat is de R-77 radar geleid. De inslag volgens die foto zou dan aan de achterzijde moeten gebeuren. Perforatie door boordkanonnen is hier uitgesloten. Hoeveel versies hebben we al niet gekend. Ben benieuwd wat ze morgen gaan uitvinden.

zonbron
14 november 2014, 22:58
En hopelijk laat die oplettende burger zich niet meer voor de zot houden. Dat het gesjoemel eens openbaar komt.

Er bestaat niets zoals een oplettende burger, enkel poenpakkende politieke fracties en geostrategie waarvan sommigen onderdeel van menen te maken. De mensheid op zich faalt en gedraagt zich als een domme kudde.

Hier het zoveelste bewijs. En ja, infowars.com sux big time, bekijk gewoon de vids, maar geen zin noch tijd om wat C/P's te bundelen. Enjoy!


http://www.infowars.com/third-gruber-video-reveals-how-administration-sought-to-hide-obamacare-tax/

zonbron
14 november 2014, 23:03
Jij bent echt niet te doen he...

U hebt het zonder al teveel twijfel bij het rechte einde, waarvoor dank mijn beste Darwinistische realiteitsontkenner en vriend.

zonbron
14 november 2014, 23:14
Er is een ding dat wel klop, het is een satellietfoto van Donetsk en omgeving.
96084
Ik heb de afstand berekend tussen die twee objecten en ik kom op 50 km.
Hier zou het zogezegd om een MIG 29 gaan. Er is maar één air to air luchtdoelraket die zo'n afstand kan overbruggen en dat is de R-77 radar geleid. De inslag volgens die foto zou dan aan de achterzijde moeten gebeuren. Perforatie door boordkanonnen is hier uitgesloten. Hoeveel versies hebben we al niet gekend. Ben benieuwd wat ze morgen gaan uitvinden.

Ik heb in meerdere draden de hint reeds gegeven. Berekent U nu eens de afstand tussen de krim, novorussia en mosul.

Beschouw ISIS, Iran, Tsjetsjenië, Rusland en Poetin. Wat denkt U dat er op til staat?

Micele
14 november 2014, 23:14
Luchthaven Donetsk iets ten zuidwesten van de boeing, denk ik.
Idd ten noorden van Donetsk en die lucht-lucht-missile was al afgevuurd... : https://www.google.be/maps/@48.0301777,37.7773346,25743m/data=!3m1!1e3?hl=nl

Volgens bepaalde media heeft Flightradar24 nog trackinginfo ontvangen ~ 75 km verder als Donetsk, iets voorbij Torez... wslk nog op 10 km hoogte, en wat nu ?

Want ook aan 900 kmh is dat maar eventjes ~ 5 minuten verder...

Flight tracking website FlightRadar24 published an image showing an SIA flight 25km from where MH17 was last seen on radar.
http://www.channelnewsasia.com/image/1270260/1407134056000/large16x9/768/432/flightradar-on-sq-and-ai.jpg
FlightRadar24 image showing SQ351 and AI113 in the same airspace as MH17 when it was last seen on radar.

http://www.channelnewsasia.com/news/specialreports/mh370/news/singapore-airlines/1270454.html

zonbron
14 november 2014, 23:20
Idd Donetsk.

Volgens bepaalde media heeft Flightradar 24 nog trackinginfo ontvangen ~ 75 km verder als Donetsk, iets voorbij Torez... wslk nog op 10 km hoogte, en wat nu ?

Want ook aan 900 kmh is dat maar eventjes ~ 5 minuten verder...

Waarom valt deze vlucht in Novorussia? Als radarspecialist, Uw visie en feiten graag. Dank bij voorbaat @Micele.

koppijn
14 november 2014, 23:22
Volgens deze 'radarbeelden' komen de jachtvliegtuigen uit het noord-oosten
96086
En volgens deze 'satellietbeelden' uit het zuid-westen
96087

zonbron
14 november 2014, 23:26
Volgens deze 'radarbeelden' komen de jachtvliegtuigen uit het noord-oosten
96086
En volgens deze 'satellietbeelden' uit het zuid-westen
96087

Timmermans moet de boek opendoen, de wereldvrede staat op spel.

parcifal
14 november 2014, 23:40
Volgens deze 'radarbeelden' komen de jachtvliegtuigen uit het noord-oosten
96086
En volgens deze 'satellietbeelden' uit het zuid-westen
96087

Mja, de russsiche leugenmachine in actie alweer.
Zijn er westerlingen die daar ook maar een seconde in trappen eigenlijk?

Micele
14 november 2014, 23:41
Waarom valt deze vlucht in Novorussia? Als radarspecialist, Uw visie en feiten graag. Dank bij voorbaat @Micele.

Euh "valt" in Novorussia ? Ik ben even niet mee.

De crashsite was een stuk ten noorden van Torez, Hrabove dat is toch wel zeker ?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1f/MH17_Flight_Route_%28en%29.png

http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_17

17 July 2014, presumed to have been shot down, killing all 283 passengers and 15 crew on board.[2] The Boeing 777-200ER airliner lost contact about 50 km (31 mi) from the Ukraine–Russia border and crashed near Torez in Donetsk Oblast, Ukraine, 40 km (25 mi) from the border,[3] over territory controlled by pro-Russian separatists.[4]

Ook ~ 65 km## verder als Donetsk(missile / foto) is ruim 4 minuten verder aan volle snelheid van 900 kmh én rechtdoor vliegend..., getroffen door een zware missile is dit uiterst onwaarschijnlijk.

## http://www.distance.to/Donetsk/Torez

Volgens andere tracklog: http://fr.flightaware.com/live/flight/MAS17/history/20140717/1000Z/EHAM/WMKK/tracklog
EDT Breitengrad Längengrad Kurs Richtung Kn km/h Feet
09:19 48.1350 38.5030 117° Südost 494 914 33.000 Level FlightAware ADS-B (SBGO / GYN)
914 kmh, 33.000 Ft hoog...

was dit de laatste positie met trackinfo:
https://www.google.be/maps/place/48%C2%B008'06.0%22N+38%C2%B030'10.8%22E/@48.093268,38.2626137,81620m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0?hl=nl
schat ik 55 km verder als de l-l-missile afgevuurd werd (foto) of bijna 4 minuten verdergevlogen > 10 kmh en > 900 kmh ?

zonbron
15 november 2014, 00:01
Euh "valt" in Novorussia ? Ik ben even niet mee.

...

Nieuw Rusland:

http://static1.businessinsider.com/image/534fc6ea6da8117d35f1c953-1000-686/novorussia-map.jpg

Scorpio
15 november 2014, 00:06
Mja, de russsiche leugenmachine in actie alweer.
Zijn er westerlingen die daar ook maar een seconde in trappen eigenlijk?

Ja hoor, we hebben er hier een paar.

zonbron
15 november 2014, 00:07
25mi van de grens met Rusland. :shit:

Micele
15 november 2014, 00:09
Nieuw Rusland:
OK , kon ook een dorpje in de buurt van Vladivostok zijn:
https://www.google.be/maps/place/Novorossiya,+Primorskiy+kray,+Rusland,+692844/@44.2453332,136.8925198,747076m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x5fb2337ae329fa37:0x66024 0ba140a9923?hl=nl :-)

Soit volgens de laatste posten sinds post 166 - goed werk ! - is die foto niet MH 17 en volgens twee bijkomende trackingdata kan het daar ook nooit neergehaald geweest zijn.

zonbron
15 november 2014, 00:21
https://www.youtube.com/watch?v=myfxWGGNk5Y

zonbron
15 november 2014, 00:41
OK , kon ook een dorpje in de buurt van Vladivostok zijn:
https://www.google.be/maps/place/Novorossiya,+Primorskiy+kray,+Rusland,+692844/@44.2453332,136.8925198,747076m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x5fb2337ae329fa37:0x66024 0ba140a9923?hl=nl :-)

Soit volgens de laatste posten sinds post 166 - goed werk ! - is die foto niet MH 17 en volgens twee bijkomende trackingdata kan het daar ook nooit neergehaald geweest zijn.

Juist, het zijn dan ook maar gewone mensen.

Volgende kon zich dan ook naast het Witte Huis voordoen:

https://www.youtube.com/watch?v=_GkJjB1qtNo

Micele
15 november 2014, 00:42
Hoge resolutie :

http://slon.ru/images2/2014/11-14/boeing_1tv_hr.jpg
Waar we het vliegtuig kunnen uitvergroten dat het MH17 niet is, te zien aan de grote letters die ruim voor de vleugels beginnen, bij de MH17 staan ze quasi bijna boven de vleugels (ook post 166):
LOL! Dat zegt mij echt wel alles wat ik moet weten over de Russische media. 'No signs of tampering were found'? Serieus?

Twee duidelijke redenen waarom deze foto onzin is:
1) Da's geen 777, da's een 767-300;
2) De positionering van de 'Malaysia' titel op de romp klopt niet: deze staat bij MAS-777's verder naar achter (de helft staat al boven de vleugel). In deze foto staat de titel volledig voor de vleugelwortel. Check er gerust eens foto's op na.
Dit is NIET MH17.
Hierbij de foto voor de start...
http://cdn29.elitedaily.com/wp-content/uploads/2014/07/flight-elite-daily.png
http://elitedaily.com/news/world/victim-jokes-flight-370-crash/674791/

Hier ziet men het nog beter: (MH 17 was een Boeing 777-200ER)
https://www.youtube.com/watch?v=XzgH9CAGtB8
minuut 1:50" de I van MALAYSIA staat thv de motorinlaat.

Op die luchtfoto staan al de letters voor de motorinlaat, zoals deze:
http://www.juergenbaumbusch.de/wp-content/uploads/2013/04/Teaser8.jpg

Micele
15 november 2014, 01:17
vervolg, ook die brede rood-blauwe strepen over de hele romp (boven de vleugels) kan men helemaal niet zien op die zwart-witte luchtfoto, lijkt echt op een witte 767-300.

JBM
15 november 2014, 10:28
Blijkt gewoon een bewerkte foto van google earth uit 2012 te zijn. Wat een amateurisme.

Scorpio
15 november 2014, 10:35
Blijkt gewoon een bewerkte foto van google earth uit 2012 te zijn. Wat een amateurisme.

Yup, een combinatie van een paar verschillende foto's, zowel historische Google Earth-foto's als van iets wat Yandex Maps heet.

Ook de herkomst van de foto van het vliegtuig is ondertussen achterhaald: blijkt een licht bewerkte foto te zijn van het prototype in Boeing-kleuren van de 767. Uitgebreide analyse: https://www.bellingcat.com/news/2014/11/14/russian-state-television-shares-fake-images-of-mh17-being-attacked/

zonbron
15 november 2014, 11:12
Yup, een combinatie van een paar verschillende foto's, zowel historische Google Earth-foto's als van iets wat Yandex Maps heet.

Ook de herkomst van de foto van het vliegtuig is ondertussen achterhaald: blijkt een licht bewerkte foto te zijn van het prototype in Boeing-kleuren van de 767. Uitgebreide analyse: https://www.bellingcat.com/news/2014/11/14/russian-state-television-shares-fake-images-of-mh17-being-attacked/

Interessant. Dank U.

parcifal
15 november 2014, 11:33
Interessant. Dank U.

En wat heb je nu geleerd?

koppijn
15 november 2014, 14:44
En wat heb je nu geleerd?

Dat ze een mastercursus photoshop moeten volgen?
Kremlin Has Mastered Propaganda, But Not Photoshop: Fake MH17 Photo Lights Up RuNet (http://globalvoicesonline.org/2014/11/15/russia-photoshop-kremlin-mh17-ukraine-crash/)
Ik denk echter dat ze een masterclass propaganda moeten volgen. Alhoewel ze meer dan een eeuw ervaring hebben in deze discipline zitten we niet meer in de goede oude tijd, waar elke kritische opmerking een enkel ticket goelag opleverde. Heel de wereld kijkt nu mee.

Micele
15 november 2014, 20:07
Dat ze een mastercursus photoshop moeten volgen?
Kremlin Has Mastered Propaganda, But Not Photoshop: Fake MH17 Photo Lights Up RuNet (http://globalvoicesonline.org/2014/11/15/russia-photoshop-kremlin-mh17-ukraine-crash/)
Ik denk echter dat ze een masterclass propaganda moeten volgen. Alhoewel ze meer dan een eeuw ervaring hebben in deze discipline zitten we niet meer in de goede oude tijd, waar elke kritische opmerking een enkel ticket goelag opleverde. Heel de wereld kijkt nu mee.

https://pbs.twimg.com/media/B2bgi0yCIAE5bfy.jpg:large
LOL

Lijkt wel of ze ermee lachen : (natuurlijk ook truckage)
Whoever is behind the ‘satellite photo', their Photoshop skills leave much to be desired. Images mixed by Tetyana Lokot
http://globalvoicesonline.org/wp-content/uploads/2014/11/kremlin-photoshop-mh17.jpg
En de kleurtjes (rood en blauw: Malaysian Airlines) erbij gesimuleerd...
nu nog wat verven. :-)

https://lh3.googleusercontent.com/-gXD1-vom6Eo/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAHzU/f8QSad9LKDU/s120-c/photo.jpg

zonbron
15 november 2014, 22:46
Dat photo-opje na het photoshopje herinnert me aan de 'stuationroom'. :-P

http://winkprogress.com/images/2013/08/Situation-room-fake-450x401.png

http://medieninitiative.files.wordpress.com/2011/12/superhero-sit-room.jpg

http://i2.cdn.turner.com/cnn/2012/images/04/26/t1larg.sitroomclinton.jpg

http://ts1.mm.bing.net/th?id=HN.608049051709670080&pid=15.1&P=0

zonbron
15 november 2014, 22:52
En wat heb je nu geleerd?

Dit bevestigt de stelling dat er een informatieoorlog gaande is en dat geen van alle partijen deftig bewijs produceren kan. Niets nieuws onder de zo'n dus. Interessanter om weten is wat U er van opgestoken hebt.

parcifal
15 november 2014, 23:05
Dit bevestigt de stelling dat er een informatieoorlog gaande is dat geen van alle partijen deftig bewijs produceren kan. Niets nieuws onder de zo'n dus. Interessanter om weten is wat U er van opgestoken hebt.


de stelling? :lol: :lol: :lol:

nee, dit leert, nog maar eens, dat dit een asymetrische informatie-oorlog is, met een zijde die het boekje probeert te volgen en een zijde die de meest grove leugens en verdraaiingen produceert en die het geen reet kan schelen dat ze honderd keer met de billen bloot staan omdat ze weten dat het voor binnenlandse consumptie toch geen fluit uitmaakt.

als morgen putin zegt dat marsmannetjes mh17 hebben neergeknalt, geloven ze het ook en zal er ook bewijs voor geproduceert worden. het maakt niet uit voor russen.

zonbron
15 november 2014, 23:09
de stelling? :lol: :lol: :lol:

nee, dit leert, nog maar eens, dat dit een asymetrische informatie-oorlog is, met een zijde die het boekje probeert te volgen en een zijde die de meest grove leugens en verdraaiingen produceert en die het geen reet kan schelen dat ze honderd keer met de billen bloot staan omdat ze weten dat het voor binnenlandse consumptie toch geen fluit uitmaakt.

als morgen putin zegt dat marsmannetjes mh17 hebben neergeknalt, geloven ze het ook en zal er ook bewijs voor geproduceert worden. het maakt niet uit voor russen.

Welbedankt voor het delen van U visie.

Gipsy
16 november 2014, 11:10
Men is eindelijk begonnen met de evacuatie van de brokstukken van de MH 17 naar Nederland. Zelfs de bewijzen die daar zullen op ontdekt worden gaan deel uit maken van een complot.

Adrian M
16 november 2014, 14:23
vervolg, ook die brede rood-blauwe strepen over de hele romp (boven de vleugels) kan men helemaal niet zien op die zwart-witte luchtfoto, lijkt echt op een witte 767-300.
Als bewijs zou een zelfde jpg foto, eigenlijk ook in RAW bestand aangeleverd moeten worden om te kunnen controleren dat er niet met de pixels is geknoeid

Micele
16 november 2014, 15:09
Als bewijs zou een zelfde jpg foto, eigenlijk ook in RAW bestand aangeleverd moeten worden om te kunnen controleren dat er niet met de pixels is geknoeid
En een herkenbare foto van de piloot, die later vastgenomen wordt, en dan nog een dubbele DNA check of het niet een dubbelganger was die de identiteit... enz... :roll:

"bewijs" ?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Lee_harvey_oswald.jpg/220px-Lee_harvey_oswald.jpg Lee Harvey Oswald
;-)

Adrian M
16 november 2014, 15:54
En een herkenbare foto van de piloot, die later vastgenomen wordt, en dan nog een dubbele DNA check of het niet een dubbelganger was die de identiteit... enz... :roll:

"bewijs" ?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d6/Lee_harvey_oswald.jpg/220px-Lee_harvey_oswald.jpg Lee Harvey Oswald
;-)
Geen idee of dit waar is, hanteren sommige persbureau's dat een foto aangeleverd moet worden in RAW?

Micele
16 november 2014, 16:08
Geen idee of dit waar is, hanteren sommige persbureau's dat een foto aangeleverd moet worden in RAW?

Geen idee, gij begon uw zin met "als bewijs ..."

Voor wat precies denk je dat ze een bewijs willen, of zouden kunnen, vinden ? (überhaupt)

"bewijs" ?

Shalom
16 november 2014, 16:14
Alleen idioten kunnen nu nog beweren dat Poetin er niet achter zat.

Antoon
16 november 2014, 21:52
Alleen idioten kunnen nu nog beweren dat Poetin er niet achter zat.

En deze reactie is dan intelligent?

Adrian M
17 november 2014, 00:06
Geen idee, gij begon uw zin met "als bewijs ..."

Voor wat precies denk je dat ze een bewijs willen, of zouden kunnen, vinden ? (überhaupt)
Bedoelde ermee als Russen afkomen met foto's als bewijs, van wat ze maar ook maar aan willen voeren, ze deze in dat geval aan zouden moeten leveren in RAW

zonbron
11 maart 2015, 09:23
MH 17 – Abschuss durch ukrainische SU 25 ist bewiesen

März 7, 2015
http://www.anderweltonline.com/wissenschaft-und-technik/luftfahrt-2015/mh-17-abschuss-durch-ukrainische-su-25-ist-bewiesen/

parcifal
11 maart 2015, 09:37
MH 17 – Abschuss durch ukrainische SU 25 ist bewiesen


Enkel een zombie heeft nu nog niet door wat zelfs russische experts, waaronder de ontwerper van de SU-25, ondertussen bevestigen : Het kan onmogelijk een straaljager geweest zijn, andere opties dan een SAM zijn uitgesloten.

http://www.demorgen.be/buitenland/russisch-expert-mh17-vlucht-is-neergehaald-door-buk-luchtdoelraket-a2247178/

Het vliegtuig van vlucht MH17 van Malaysia Airlines is vorig jaar neergehaald door een BUK-luchtdoelraket. Dat is al vaker gesteld, maar het wordt nu ook gezegd door Vladimir Babak. Hij heeft voor Rusland veel straaljagers ontworpen. Bij de ramp kwamen alle 298 inzittenden van de Maleisische Boeing 777 om het leven.

Babak doet zijn uitspraak in een reportage van de Duitse omroepen WDR en NDR en de krant Süddeutsche Zeitung. Het verslag is vandaag gepubliceerd.

Rusland zegt dat het Maleisische toestel mogelijk door Oekraïne is neergehaald. Kort voor de ramp zou een Oekraïense Soechoj-25 straaljager vlak bij de Boeing zijn gezien.

De Rus Babak heeft de Soechoj-25 ontworpen en zegt dat dat helemaal niet kan. Het gevechtsvliegtuig is namelijk gemaakt om laag te vliegen, op een paar kilometer hoogte. De straaljager kan slechts korte tijd hoger vliegen. Als het toestel op ruim tien kilometer hoogte een raket had afgevuurd, zou hij bovendien zijn neergestort.

Ook andere straaljagers kunnen MH17 niet hebben neergehaald, zegt Babak. Zogeheten lucht-luchtraketten zouden de Boeing alleen hebben beschadigd. Het toestel is echter al in de lucht volledig uiteengevallen.

Babak laat in het midden of de BUK-raket is afgevuurd door het Oekraïense regeringsleger of pro-Russische rebellen. Beide kampen hadden zulke raketten op de dag van de ramp, 17 juli 2014.

Inwoners van het rampgebied zeggen in de reportage dat ze direct voor de ramp de geluiden van een BUK-lancering hebben gehoord. "We hoorden een knal, toen een gesis, toen een knal in de lucht en daarna een explosie", zegt een anonieme getuige.

Micele
12 maart 2015, 17:57
MH 17 – Abschuss durch ukrainische SU 25 ist bewiesen

März 7, 2015
http://www.anderweltonline.com/wissenschaft-und-technik/luftfahrt-2015/mh-17-abschuss-durch-ukrainische-su-25-ist-bewiesen/

Die Inhalte der in AnderweltOnline veröffentlichten Artikel und Kommentare geben nicht unbedingt die Meinung der Redaktion von AnderweltOnline wieder. Jeder Autor trägt die alleinige Verantwortung für den Inhalt und den Wahrheitsgehalt seiner Beiträge. AnderweltOnline übernimmt hierfür keine Verantwortung und kann diesbezüglich nicht haftbar gemacht werden.

Zoals Einstein zei: "De menselijke domheid en het universum zijn oneindig, maar van dat laatste ben ik nog niet helemaal zeker"

zonbron
20 maart 2015, 22:02
Vlucht MH17 werd niet neergehaald door een Buk, dat hebben we nooit beweerd, aldus Wim de Bruin.

RT - Dutch dismiss reports alleging MH17 downed by Buk missile (http://rt.com/news/242449-netherlands-downed-buk-missile/)
20 maart 2015

The Netherlands has denied reports that the Malaysia Airlines plane was downed by a Buk missile, killing all 298 passengers and crew last July.

The Dutch Safety Board (DSB), which is investigating the cause of the crash, responded to reports released earlier by Netherlands broadcaster RTL alleging that the flight MH17 was downed by a Russian-made anti-aircraft missile system.

“The investigation into the cause of the accident is in full progress and focuses on many more sources than only the shrapnel,” the DSB stated.

"Additional investigation material is welcome, but it is imperative that it can be indisputably shown that there is a relationship between the material and the downed aircraft," the agency emphasized Thursday in a statement.

READ MORE: Ukraine media falsely claim Dutch prosecutors accused Russia of MH17 downing

Spokesman for the Dutch Public Prosecutor, Wim de Bruin, echoed Dutch Safety Board’s comments after being contacted by RT.

“I can tell you the same thing I told RTL yesterday – that our criminal investigation is still ongoing,” de Bruin said.

“We’re investigating many things. And it’s not a secret that we’re also investigating the possibility that MH17 was downed by a Buk missile. But it’s much too early to draw any conclusions – that’s why we have to wait,” he added.

De Bruin also said that RTL channel handed its evidence to the Security Board of the Netherlands to be examined.

RTL claimed on Thursday that a metal fragment from the crash site of the plane allegedly matches a surface-to-air Buk rocket. The piece was recovered by a Dutch journalist from the village of Grabovo several months ago, close to where the plane was brought down last year.

Earlier this month Ukrainian media made a gaffe, misquoting Dutch investigators as having accused Russia of shooting down the Malaysian Airlines flight.

...

The potpourri of reports by Ukrainian media, including those by major outlets like TV channel TSN or Segodnya daily, all claimed that the Dutch team had already come to the conclusion it was a Russian Buk surface-to-air missile that shot down the Boeing airliner.


“I can say for sure they are not correct,” Dutch Public Prosecution Service (OM) spokesman Wim de Bruin told RT. “We are not yet ready to take any conclusion,” he pointed out.

...

Waarom bestaan de huidige sancties tegen Rusland ook al weer?

zonbron
2 februari 2016, 19:56
Het klaart op:

MH17-ramp: "Radarverhaal Oekraïne ongeloofwaardiger met de dag"
http://www.hln.be/hln/nl/31172/Rampvlucht-MH17/article/detail/2604448/2016/02/02/MH17-ramp-Radarverhaal-Oekraine-ongeloofwaardiger-met-de-dag.dhtml

Diego Raga
3 februari 2016, 00:31
De zionistische warmongers hadden in de jaren '90 wsl niet gerekend op de snelle expansie van internet, zodat hun smerigheden nu niet meer zo gemakkelijk weg te steken zijn.

Reverberation
3 februari 2016, 01:04
De zionistische warmongers hadden in de jaren '90 wsl niet gerekend op de snelle expansie van internet, zodat hun smerigheden nu niet meer zo gemakkelijk weg te steken zijn.

:-D en in 2014 waren ze ook nog niet mee kennelijk!

Ach ja, de onderste steen...

http://www.vanvanbeek.nl/wp-content/uploads/2014/11/Onderste-steen.png

Diego Raga
3 februari 2016, 01:15
:-D en in 2014 waren ze ook nog niet mee kennelijk!

Ach ja, de onderste steen...

http://www.vanvanbeewp-content/uploads/2014/11/Onderste-steen.png
Goeike. :-) Die Rutte is een eerste klas nekkeluller, zoals m' hier weeral bewijst:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/01/visie_voor_doofpotcultuur.html

SDX
4 februari 2016, 22:52
MH17: is Oekraïne verstrikt geraakt in eigen leugens? (http://www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/2016/2/MH17-is-Oekraine-verstrikt-geraakt-in-eigen-leugens-2756636W/?cmpid=NLC%7Celsevier_dagelijks%7C2016-02-04%7CMH17:_raakt_Oekra%EFne_verstrikt_in_eigen_leu gens?&utm_source=TripolisDialogue&utm_medium=email&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=els_04feb&cmpid=NLC%7Cels_04feb%7C2016-02-04)

zonbron
4 februari 2016, 23:01
MH17: is Oekraïne verstrikt geraakt in eigen leugens? (http://www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/2016/2/MH17-is-Oekraine-verstrikt-geraakt-in-eigen-leugens-2756636W/?cmpid=NLC%7Celsevier_dagelijks%7C2016-02-04%7CMH17:_raakt_Oekra%EFne_verstrikt_in_eigen_leu gens?&utm_source=TripolisDialogue&utm_medium=email&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=els_04feb&cmpid=NLC%7Cels_04feb%7C2016-02-04)

Voorlopige conclusie: de OVV liegt of Oekraïne verstrikt zich in zijn eigen leugens en halve waarheden. Het goede nieuws is dat Oekraïne nu zegt dat er radargegevens zijn.

Het onderzoek is nog lang niet af. De radargegevens moeten beschikbaar komen om vast te stellen waar de Bukraket precies vandaan kwam en om te weten of er misschien toch militaire vliegtuigen van Rusland of Oekraïne in de buurt van de MH17 waren.

Uiteindelijke conclusie: Porkoshenko en zijn bende liegen. Eurontrol is 100% te betrouwen. Als zij zeggen dat er daar geen radar was, dan was dat er ook niet.

False flag toch?

SDX
4 februari 2016, 23:57
Voorlopige conclusie: de OVV liegt of Oekraïne verstrikt zich in zijn eigen leugens en halve waarheden. Het goede nieuws is dat Oekraïne nu zegt dat er radargegevens zijn.

Het onderzoek is nog lang niet af. De radargegevens moeten beschikbaar komen om vast te stellen waar de Bukraket precies vandaan kwam en om te weten of er misschien toch militaire vliegtuigen van Rusland of Oekraïne in de buurt van de MH17 waren.

Uiteindelijke conclusie: Porkoshenko en zijn bende liegen. Eurontrol is 100% te betrouwen. Als zij zeggen dat er daar geen radar was, dan was dat er ook niet.

False flag toch?

Amerika heeft beslist dat Rusland 't gedaan heeft.

Reverberation
6 februari 2016, 20:25
Nederlandse regering heeft geen nood aan de Oekrainse radarbeelden om de schuldigen te vinden, oppositie wrijft zich in het haar...

The Dutch government will not be filing an international protest for the missing radar images of the flight MH17 disaster, despite parties in the lower house of parliament insisting on it. The government believes that there is enough information for the criminal investigation into the crash, was revealed during a parliamentary debate on the matter, RTL Nieuws reports.

The United States confidentially showed the investigators what satellite images they have. Russia sent a video recording of their radar, but that data has since been deleted. The Ukraine says it does not have any radar images because their station was down for maintenance. This last fact was recently questioned by former First Deputy Minister of Transport Vladimir Shulmeister saying that the Ukrainian government never received a request for data. Ukraine Ambassador Olexander Horin responded that the data was requested, but that the Ukraine does not have any.

According to the government, the Public Prosecutor has enough information for the criminal investigation.

The opposition parties asked Justice Minister Ard van der Steur where he heard that the radar images are not necessary, but he could not remember. Something the opposition found “painful”.
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=e28_1454715036#RAB09tqUtVmw7gTo.99


https://irmaschiffers2014.files.wordpress.com/2015/01/doofpot-cartoon-06-07-2013.jpg



http://www.liveleak.com/view?i=e28_1454715036

http://www.nltimes.nl/2016/02/05/netherlands-wont-protest-ukraine-over-missing-mh17-radar-pics/

Reverberation
6 februari 2016, 20:30
De nabestaanden laten het er niet bij, ook zij beseffen dat het hele zaakje stinkt!

http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/article/detail/2608864/2016/02/06/Nabestaanden-vlucht-MH17-voeren-druk-op-Nederlandse-regering-op.dhtml

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSHs1zMoZzkRtxVyfe5_9e5P-Thnr0UoVWVPE6Pt7N4awvJ3j88LA

Initiatiefnemer van de werkgroep is Stichting Vliegramp MH17, waarin nabestaanden van 183 slachtoffers zich hebben verenigd. ,,We willen druk blijven uitoefenen zo lang de ware feiten over de ramp nog niet boven water zijn," zegt werkgroepslid Thomas Schansman. ,,We willen niemand voor de voeten lopen, maar waar nodig gaan we duwen."

Debat op zijn felst
De werkgroep wordt ondersteund door bekende juristen en is opgericht in de week waarin het debat om ontbrekende radarbeelden op zijn felst was. Donderdagavond was de Tweede Kamer nog ontevreden dat het kabinet geen moeite doet de zogeheten ruwe primaire radardata boven water te krijgen.

Daarover is ook Schansman, vader van de met vlucht MH17 omgekomen Quinn (18), zeer ontevreden. Hij verstuurde eerder, samen met andere nabestaanden, brieven naar bewindslieden John Kerry, Poetin, Porosjenko en Mark Rutte om hen aan te sporen achter deze radargegevens aan te gaan.