PDA

View Full Version : De Confituur Van De Buurvrouw


Demper
6 november 2014, 21:30
Mijn buurvrouw is een echt zoetebekje. We doen veel seksuele experimentjes terwijl haar vent op café zit. Nu kwam ze op het idee om mijn stijve lul in de confituurpot te duwen zodat ze tijdens het pijpen van de zoete smaak kan genieten. Je kan dit duidelijk zien want er zit een soort van een put / krater in die confituur, exact het formaat van mijn lul. Moest je er cement inkappen krijg je een afdruk van mijn lul. Ik vind dit heel confronterend aangezien haar vent ook van die confituur eet tijdens het ontbijt. En ik vraag mij dus af of dit ethisch correct is.

Wapper
6 november 2014, 21:36
Hoe groot is die pot confituur?

Mambo
6 november 2014, 21:37
Als je van het idee geniet dat een vent uw lul aan het op smikkelen is dan zal dat voor u wel goed zijn denk ik.
Langs de andere kant weet die vent dat misschien toch en bijt hij misschien in gedachten uw eikel er af en geniet hij op zijn manier.

Demper
6 november 2014, 21:40
Hoe groot is die pot confituur?

http://www.materne.be/Documents/Document/20140514161724-Materne-Confituur-Aardbeien.png

Mambo
6 november 2014, 21:40
Hoe groot is die pot confituur?

Waarschijnlijk die kleine hotel potjes.

Demper
6 november 2014, 22:00
Waarschijnlijk die kleine hotel potjes.

Misschien moet je nog enkele berichten plaatsen waaruit blijkt dat je jaloers bent.

cookie monster
6 november 2014, 22:05
En ik vraag mij dus af of dit ethisch correct is.
Als u & uw buurvrouw niet foefelen ,
dan heeft de buurman er ook geen last van :)
Beter voorkomen , dan genezen , of zie ik het verkeerd ??

The Paulus Experience
6 november 2014, 22:06
Wat een slechte ripoff topic.
't was toch geen confituur met appeltjes of zo?

In elk geval, je doet het erom, om je lul toch maar dichter bij die vent te krijgen.

:-p

cookie monster
6 november 2014, 22:11
ipv confituur , marshmallow
http://www.cakesupplies.nl/images/marshmallowfluff.jpg
http://www.cakexclusiveshop.be/files/images/315.jpg

Pandareus
6 november 2014, 22:12
Mijn buurvrouw is een echt zoetebekje. We doen veel seksuele experimentjes terwijl haar vent op café zit. Nu kwam ze op het idee om mijn stijve lul in de confituurpot te duwen zodat ze tijdens het pijpen van de zoete smaak kan genieten. Je kan dit duidelijk zien want er zit een soort van een put / krater in die confituur, exact het formaat van mijn lul. Moest je er cement inkappen krijg je een afdruk van mijn lul. Ik vind dit heel confronterend aangezien haar vent ook van die confituur eet tijdens het ontbijt. En ik vraag mij dus af of dit ethisch correct is.

Ik vind dat die op cafe vegeterende primaat jullie geluk niet in de weg mag staan, dus doe gerust voort. Het is héél normaal dat ze je zwans in de confituurpot duwt.
En als hij er problemen mee heeft moet hij maar choco eten, die loser.

Supe®Staaf
6 november 2014, 22:48
Ik vind dat die op cafe vegeterende primaat jullie geluk niet in de weg mag staan, dus doe gerust voort. Het is héél normaal dat ze je zwans in de confituurpot duwt.
En als hij er problemen mee heeft moet hij maar choco eten, die loser.
:lol::lol::lol:

Supe®Staaf
6 november 2014, 22:50
En ik vraag mij dus af of dit ethisch correct is.
Dat hangt er echt van af.
Zijt gij zelf een propere jongen?
Wast gij uw spel grondig voor ge met de confituur aan de slag gaat?
Doet ge de confituur die uw buurvrouw niet afgelikt heeft terug in de pot?
Welk merk confituur is het?

Demper
6 november 2014, 23:10
Ik vind dat die op cafe vegeterende primaat jullie geluk niet in de weg mag staan, dus doe gerust voort. Het is héél normaal dat ze je zwans in de confituurpot duwt.
En als hij er problemen mee heeft moet hij maar choco eten, die loser.

Gij zijt nog zo gene kwaaje feitelijk?

Demper
6 november 2014, 23:12
Dat hangt er echt van af.
Zijt gij zelf een propere jongen?
Wast gij uw spel grondig voor ge met de confituur aan de slag gaat?
Doet ge de confituur die uw buurvrouw niet afgelikt heeft terug in de pot?
Welk merk confituur is het?

Natuurlijk ben ik een propere jongen.

Natuurlijk was ik mijn spel.

Als er nog confituur aan mijn lul plakt, ga ik over tot penetratie.
Das lekker voor de after-bef.

Materne.