PDA

View Full Version : Ik stop met discussieren op dit forum


Turkse Nederlander
30 september 2004, 10:08
Ik heb besloten op te houden met discussieren op dit forum. Ik zal nog wel af en toe de berichten lezen. Ik heb niet zoveel tijd meer bovendien heb ik er geen zin meer in. Ik wens jullie veel plezier.

Tot ziens

Geertje
30 september 2004, 10:12
En ge hebt bijna de 1000 gehaald :-(

Turkse Nederlander
30 september 2004, 10:20
En ge hebt bijna de 1000 gehaald :-(OEPS! Dan zal ik er nog drie maken:-)

eno2
30 september 2004, 10:42
Ik heb besloten op te houden met discussieren op dit forum. Ik zal nog wel af en toe de berichten lezen. Ik heb niet zoveel tijd meer bovendien heb ik er geen zin meer in. Ik wens jullie veel plezier.

Tot ziens__________

Laat eens een andere uppercut zien.

Eno2

VlaamseBelg
30 september 2004, 15:04
Ik heb besloten op te houden met discussieren op dit forum. Ik zal nog wel af en toe de berichten lezen. Ik heb niet zoveel tijd meer bovendien heb ik er geen zin meer in. Ik wens jullie veel plezier.

Tot ziens
Ja ja, alleen maar lezen... Eens een schrijver, altijd een schrijver... ;-)

JusticeLover
30 september 2004, 15:32
Ik heb besloten op te houden met discussieren op dit forum. Ik zal nog wel af en toe de berichten lezen. Ik heb niet zoveel tijd meer bovendien heb ik er geen zin meer in. Ik wens jullie veel plezier.

Tot ziens
hmmmm

VlaamseBelg
30 september 2004, 15:39
hmmmm
Awel, uwe kak ingetrokken? Waar is de "Mag ik vragen waarom?" :-)

illwill
30 september 2004, 17:03
Ik heb besloten op te houden met discussieren op dit forum. Ik zal nog wel af en toe de berichten lezen. Ik heb niet zoveel tijd meer bovendien heb ik er geen zin meer in. Ik wens jullie veel plezier.

Tot ziens
Is dit internationaal? Maar goed dat Rafke tegenwoordig ook maar weinig op dit forum zit anders had je weer een vlaag van hem gekregen. Of was jij 1 van de mensen die dezelfde mening had als hem? :-)

JusticeLover
30 september 2004, 17:03
Awel, uwe kak ingetrokken? Waar is de "Mag ik vragen waarom?" :-)
das te privé :rofl:

MiSTa SCienTiST
30 september 2004, 18:01
Ik heb besloten op te houden met discussieren op dit forum. Ik zal nog wel af en toe de berichten lezen. Ik heb niet zoveel tijd meer bovendien heb ik er geen zin meer in. Ik wens jullie veel plezier.

Tot ziens8) 8) Fantastisch nieuws.

Vriendelijk van u om te stoppen met discussie-vervuiling.
Altijd met uw tegenstrijdige berichten.
Weinig mensen gaan uw "noch vis noch mossel-gezeik" missen.
Wie weet krijgen we van pianoot ook nog ooit zo een "afscheid" te lezen.
(Zou toch super zijn)

ps: turk gaat misschien voor mujahedin leren in de dar al vrede:lol:

JusticeLover
30 september 2004, 18:23
8) 8) Fantastisch nieuws.

Vriendelijk van u om te stoppen met discussie-vervuiling.
Altijd met uw tegenstrijdige berichten.
Weinig mensen gaan uw "noch vis noch mossel-gezeik" missen.
Wie weet krijgen we van pianoot ook nog ooit zo een "afscheid" te lezen.
(Zou toch super zijn)

ps: turk gaat misschien voor mujahedin leren in de dar al vrede:lol:
Eerst jullie land aan de britten geven, en die op hun beurt aan de joden en dan komen zeveren over mujahiddin dit dat....Het is puur arabische zaak.

Wat ik wel erg vind is dat de huidige Arabieren het schuld payeren... Eendracht maakt macht maar de arabische haat(jaloezie?) tegenover Turken is erg groot.. Allah moge de palestijnse kinderen,bejaarden helpen die door de sionisten worden onderwaardeerd maar tja.. wie zijn Turken om daarover te discusseren ... Als er Turken in Irak worden gegijzeld komt geen protest vanuit de Arab-kro kant... maar voor die fransen deden ze alles immers is frankrijk bondgenoot van arabieren :rofl:

odinkontakt
30 september 2004, 18:44
Eerst jullie land aan de britten geven, en die op hun beurt aan de joden en dan komen zeveren over mujahiddin dit dat....Het is puur arabische zaak.

Wat ik wel erg vind is dat de huidige Arabieren het schuld payeren... Eendracht maakt macht maar de arabische haat(jaloezie?) tegenover Turken is erg groot.. Allah moge de palestijnse kinderen,bejaarden helpen die door de sionisten worden onderwaardeerd maar tja.. wie zijn Turken om daarover te discusseren ... Als er Turken in Irak worden gegijzeld komt geen protest vanuit de Arab-kro kant... maar voor die fransen deden ze alles immers is frankrijk bondgenoot van arabieren :rofl: deze uitleg staat heel dicht bij de waarheid

illwill
30 september 2004, 19:43
Wat het ook is, het is enkel goei nieuws.

1) Oftewel heeft onze vriend Raf het forum verlaten, goed nieuws.
2) Oftewel kreeg ie teveel kritiek en had ie te veel vijanden gemaakt zodat ie maar met zijn andere login naam aan het verder discussieren is waardoor mijn vermoedens van zijn persoonlijkheid ook waar zijn. Ook goei nieuws dus.

doornroosje
30 september 2004, 19:49
Ik heb besloten op te houden met discussieren op dit forum. Ik zal nog wel af en toe de berichten lezen. Ik heb niet zoveel tijd meer bovendien heb ik er geen zin meer in. Ik wens jullie veel plezier.

Tot ziens

Tot ziens,en wie weet tot hoors.
Is trouwens geen slechte beslissing,het niveau is er hier wel op achteruit gegaan,meer gekibbel als wat anders.

Raf
30 september 2004, 20:08
Wat het ook is, het is enkel goei nieuws.

1) Oftewel heeft onze vriend Raf het forum verlaten, goed nieuws.
2) Oftewel kreeg ie teveel kritiek en had ie te veel vijanden gemaakt zodat ie maar met zijn andere login naam aan het verder discussieren is waardoor mijn vermoedens van zijn persoonlijkheid ook waar zijn. Ook goei nieuws dus.
Je kan het maar niet laten hé, die persoonlijke aanvalletjes... Wat ben je toch een zielig hoopje ellende... :roll:

Turkse Nederlander
30 september 2004, 21:53
Oh ja ik was vergeten te zeggen dat ik van jullie allemaal houdt, inclusief Darwin, Gorefest, Guderian en mijn Armeense broeder Joriske.

Ik zal EL TURCO, thePiano, RAF en de rest ook missen. Take care iedereen. Dit is nu echt mijn laatste post.

Tot ziens mijn e-vrienden.

Joriske
30 september 2004, 22:08
Allez Turk4Ever, geef je nu al op? In ieder geval gülegüle.

senator
30 september 2004, 22:56
Een gerespecteerde mening minder, het forum is vandaag een deel van zen objectiviteit verloren.

Shizie
30 september 2004, 23:14
popularity contest turk4ever ? liever el turco die stopt dan gij tbh

JusticeLover
30 september 2004, 23:20
popularity contest turk4ever ? liever el turco die stopt dan gij tbhZonder mij kan shizie het niet. Maar ja aangezien we een grote pro-eu voorstander we Turk4Ever kwijt zijn zal ik dan ook minder posten. Maar ja tis wel een verlies dat moet ik toegeven maar wie weet straks komt 'm met een andere account, alé ja laten we hopen tlijkt ni realistisch maar wie weet...

Maar tegen zulke 'drollen' als u (Shizie) heb ik wel altijd een antwoord op. Dus geen paniek. De heer (mezelf) zal wel zorgen dat aantal van je posts niet te laag blijven. En dan kan je je is blaasjes wijsmaken dat je je stem uitbrengt of discussiert met een Turk....

Koenraad Maesschalck
30 september 2004, 23:23
Dat die Turken van hier onmiddelijk ook maar naar hun eigen land vertrekken. Het klimaat is daat veel beter. 8)

JusticeLover
30 september 2004, 23:25
Dat die Turken van hier onmiddelijk ook maar naar hun eigen land vertrekken. Het klimaat is daat veel beter. 8)
Laat ons nog paar decennia profiteren als er hier wat minder gaat zullen we uiteraard naar ginder gaan. 8)

JusticeLover
30 september 2004, 23:26
Arrogante mening wordt cash betaald zenne.. Bij EL TURCO heb je niets te goed

Koenraad Maesschalck
30 september 2004, 23:27
Laat ons nog paar decennia profiteren als er hier wat minder gaat zullen we uiteraard naar ginder gaan. 8)

Profiteren jullie hier? Ik dacht dat jullie hier de vuile onderbetaalde jobs moesten doen. 8O :lol:

Koenraad Maesschalck
30 september 2004, 23:28
Arrogante mening wordt cash betaald zenne.. Bij EL TURCO heb je niets te goed

Heeft Turk4ever een arrogante mening? 8O

Ke Nan
30 september 2004, 23:28
Jammer dat je er mee stopt, Turk4ever. Je hebt prima werk geleverd hier. Steeds in heldere en onderbouwde taal je argumenten aangebracht.
Ik geloof dat je in een post eens vermeldde dat je 14 was. Afgaande op je taalgebruik en kennis had ik je veel ouder geschat. Je bent een pienter iemand. Doe zo voort.
Veel succes in de dingen die je nog zult doen.:thumbsup:

JusticeLover
30 september 2004, 23:33
Profiteren jullie hier? Ik dacht dat jullie hier de vuile onderbetaalde jobs moesten doen. 8O :lol:
profiteren of nog zullen profiteren. Profiteren is niet de gepaste woordkeuze. mor soit. Ik wil het nog is zeggen als het hier minder goed gaat, blijf ik hier niet hoor. De klimaat is daar beter (niet overal). Maar wedden dat oude ingekromen Belg dan afhankelijk zal zijn van gastarbeiders??? Maar ja als dat een troost mag zijn, de arabieren zullen hier nog 100jaar blijven als de evolutie van arabische landen op dit tempo voortgezet wordt.:-D :-D

JusticeLover
30 september 2004, 23:34
Heeft Turk4ever een arrogante mening? 8ONeen, zeker niet. Ik zou zeggen zoek het niet ver!

predator
1 oktober 2004, 09:43
Beste EL Turco :


Ke Nan schreef :

Jammer dat je er mee stopt, Turk4ever. Je hebt prima werk geleverd hier. Steeds in heldere en onderbouwde taal je argumenten aangebracht.
Ik geloof dat je in een post eens vermeldde dat je 14 was. Afgaande op je taalgebruik en kennis had ik je veel ouder geschat. Je bent een pienter iemand. Doe zo voort.
Veel succes in de dingen die je nog zult doen Ik ben het volledig eens met Ke Nan. Blijf hier nog. Anders moet ik zeggen : een intelligente prachtig geïntegreerde immigrant die spijtig gnoeg, dit forum verlaat ...

Ik elk geval ... Beste Groeten en Veel Succes !

Shizie
1 oktober 2004, 10:31
Beste EL Turco :


Ke Nan schreef :

Ik ben het volledig eens met Ke Nan. Blijf hier nog. Anders moet ik zeggen : een intelligente prachtig geïntegreerde immigrant die spijtig gnoeg, dit forum verlaat ...

Ik elk geval ... Beste Groeten en Veel Succes !
een prachtig GEINTEGREERDE immigrant zou een andere avatar hebben gehad.
maar ik geef toe dat turk4ever wel intelligent is

Generaloberstvonstorch
1 oktober 2004, 11:14
Is dit 'internationaal nieuws'?

Dat een of andere motherfucker ermee ophoudt?

Wat voor een gezeik is dit?

JusticeLover
1 oktober 2004, 14:31
Is dit 'internationaal nieuws'?

Dat een of andere motherfucker ermee ophoudt?

Wat voor een gezeik is dit?
Afscheidingsritueel is dit.

Generaloberstvonstorch
1 oktober 2004, 15:16
Afscheidingsritueel is dit.
Gezeik is dit. Dit is gezeik. Voil�*, een palindroomconstructie, motherfucker...8)

illwill
1 oktober 2004, 15:19
Je kan het maar niet laten hé, die persoonlijke aanvalletjes... Wat ben je toch een zielig hoopje ellende... :roll:
:-) :-) :-) HAHAAAAAAAAAA.
Toch straf é, we hebben je zo lang niet meer gehoord, maar meteen na een posting direct naar jou gericht is ie er weer é. Geef toch gewoon toe dat ik gelijk had.

Patriot!
1 oktober 2004, 15:20
Ik heb besloten op te houden met discussieren op dit forum. Ik zal nog wel af en toe de berichten lezen. Ik heb niet zoveel tijd meer bovendien heb ik er geen zin meer in. Ik wens jullie veel plezier.

Tot ziens

Moet ge daar nu forumplaats aan verspillen?

JusticeLover
1 oktober 2004, 15:24
Wel ja, als het jullie niet opgevallen is, er zijn tientallen topics geopend ivm Turkije en Turken. Ik dacht eerst (toen ik me inscrhijfde) dat hier een Turkse portaal was. Al die onderwerpen over Turken enz...

Dus zijn invloed was toch groot.

BiR tÜrK dÜnYaYa BeDeLdIr !!!

odinkontakt
1 oktober 2004, 15:31
een prachtig GEINTEGREERDE immigrant zou een andere avatar hebben gehad.
maar ik geef toe dat turk4ever wel intelligent is zeer goed gezegd !

Vlaanderen Boven
1 oktober 2004, 16:05
Yoooooooooow den Turk.

Darwin
1 oktober 2004, 20:26
hmmmm
Rafke = Turk4ever?

Gewoonlijk voel ik zulke dingen wel aan denk ik.


Zoals Kaiser Bloxbuster en andere Fernands.

Willem
1 oktober 2004, 22:06
Ik heb besloten op te houden met discussieren op dit forum. Ik zal nog wel af en toe de berichten lezen. Ik heb niet zoveel tijd meer bovendien heb ik er geen zin meer in. Ik wens jullie veel plezier.

Tot ziens
Doei!

Raf
3 oktober 2004, 19:42
:-) :-) :-) HAHAAAAAAAAAA.
Toch straf é, we hebben je zo lang niet meer gehoord, maar meteen na een posting direct naar jou gericht is ie er weer é. Geef toch gewoon toe dat ik gelijk had.
Je hebt nog nooit gelijk gehad en dat heb je ook nu weer niet...
Jij probeerde te laten uitschijnen dat ik het forum zou verlaten hebben of dat ik een andere account zou gebruiken (voor je weer begint te ontkennen dat je dat gezegd hebt, citeer ik je hieronder eventjes). Als je even de moeite had gedaan om mijn profiel na te kijken, zou je gezien hebben dat ik het forum helemaal niet verlaten heb en dat ik even regelmatig berichten post als voorheen. Ik heb nog nooit in die mate kritiek gekregen dat ik me genoopt voelde om het forum te verlaten of om onder een andere naam te gaan posten.

1) Oftewel heeft onze vriend Raf het forum verlaten, goed nieuws. 2) Oftewel kreeg ie teveel kritiek en had ie te veel vijanden gemaakt zodat ie maar met zijn andere login naam aan het verder discussieren is waardoor mijn vermoedens van zijn persoonlijkheid ook waar zijn. Ook goei nieuws dus.
Je hebt al eerder van die compleet kinderlijke pogingen gedaan om te laten uitschijnen dat ik hier onder een andere naam post. Ik heb dat toen ontkend en ik ontken het nog steeds. Ik verzocht je toen om de moderatoren hierover aan te spreken om te verifiëren of ik inderdaad nog een account onder een andere naam heb, maar vreemd genoeg heb je sindsdien niet meer gereageerd... Nu, enkele maanden later, kom je weer met je lasterspelletje op de proppen. Voor eens en voor altijd: ik post op dit forum alleen onder de naam Raf; ik zie geen enkele reden waarom ik ook nog eens onder een andere naam zou posten. Lever dus een bewijs van je idiote verdachtmakingen of hou ze voortaan voor jezelf, achterlijk ventje dat je bent.

odinkontakt
3 oktober 2004, 19:59
Dat die Turken van hier onmiddelijk ook maar naar hun eigen land vertrekken. Het klimaat is daat veel beter. 8) EN VEEL GOEDKOPER

Chipie
3 oktober 2004, 20:13
Je hebt nog nooit gelijk gehad en dat heb je ook nu weer niet...
Jij probeerde te laten uitschijnen dat ik het forum zou verlaten hebben of dat ik een andere account zou gebruiken (voor je weer begint te ontkennen dat je dat gezegd hebt, citeer ik je hieronder eventjes). Als je even de moeite had gedaan om mijn profiel na te kijken, zou je gezien hebben dat ik het forum helemaal niet verlaten heb en dat ik even regelmatig berichten post als voorheen. Ik heb nog nooit in die mate kritiek gekregen dat ik me genoopt voelde om het forum te verlaten of om onder een andere naam te gaan posten.


Je hebt al eerder van die compleet kinderlijke pogingen gedaan om te laten uitschijnen dat ik hier onder een andere naam post. Ik heb dat toen ontkend en ik ontken het nog steeds. Ik verzocht je toen om de moderatoren hierover aan te spreken om te verifiëren of ik inderdaad nog een account onder een andere naam heb, maar vreemd genoeg heb je sindsdien niet meer gereageerd... Nu, enkele maanden later, kom je weer met je lasterspelletje op de proppen. Voor eens en voor altijd: ik post op dit forum alleen onder de naam Raf; ik zie geen enkele reden waarom ik ook nog eens onder een andere naam zou posten. Lever dus een bewijs van je idiote verdachtmakingen of hou ze voortaan voor jezelf, achterlijk ventje dat je bent.
Een mens zou toch moeten trachten overeen te komen...

http://www.skyspy.tv/images/martian_rover_shake_hands_lg_wht.gif
Shake hands...

Raf
3 oktober 2004, 20:24
Een mens zou toch moeten trachten overeen te komen...



http://www.skyspy.tv/images/martian_rover_shake_hands_lg_wht.gif


Shake hands...
Dat zou leuk zijn, ja. Spijtig genoeg zijn er nu eenmaal mensen met wie dat gewoon niet schijnt te lukken. Met iemand die leugens over me verspreidt, kom ik nu eenmaal niet goed overeen...

C uit W
3 oktober 2004, 21:08
Jammer, Turk was een aangenaam lid op dit forum.

Darwin
3 oktober 2004, 21:49
Jullie zullen het misschien gek horen klinken, maar ik vond Turk4ever mee van de sympathiekste posters hier.