PDA

View Full Version : familiedrama


bembem
10 december 2014, 09:34
Ik mag dit niet zeggen maar ik heb deze tijd van het jaar soms echt zin om m'n zus iets aan te doen, en zo m'n moeder te raken vermits ze het chouchouke is en ze kerstmis zonder me zullen vieren ...


Yep 't is niet mooi I know ... ik stel me de vraag: "hebben jullie soms ook van zo'n gedachten?" ik denk dan aan de familiedrama's van op het nieuws enzo .. er gebeuren er altijd wel zo tijdens de kerstperiode ... zo van: "vrouw slaat man dood na hevige ruzie, of man steekt kinderen dood en pleegt zelfmoord" ... niet dat ik in het nieuws wil komen, 'k zal er alles aan doen om niet toe te geven aan hun gemene spelletjes!! :|:|:|

C2C
10 december 2014, 09:44
Ik mag dit niet zeggen maar ik heb deze tijd van het jaar soms echt zin om m'n zus iets aan te doen, en zo m'n moeder te raken vermits ze het chouchouke is en ze kerstmis zonder me zullen vieren ...


Yep 't is niet mooi I know ... ik stel me de vraag: "hebben jullie soms ook van zo'n gedachten?" ik denk dan aan de familiedrama's van op het nieuws enzo .. er gebeuren er altijd wel zo tijdens de kerstperiode ... zo van: "vrouw slaat man dood na hevige ruzie, of man steekt kinderen dood en pleegt zelfmoord" ... niet dat ik in het nieuws wil komen, 'k zal er alles aan doen om niet toe te geven aan hun gemene spelletjes!! :|:|:|

Als ge een familiedrama wilt, doe het dan goed. Het moet niet op TV komen, het moet op YouTube komen en viral gaan.

Een moeder in Groot-Brittannië stak haar baby in de microwave en zette hem 6 minuten op 1000 watt, crisp en grill. "I tried unfreeze, but it didn't cook fast enough", voegde ze eraan toe.

Familiedrama's moeten humoristisch blijven.

Heeft uw zus een ruime vulva? Ge kunt beginnen denken aan dood door paardenlul ofzo. Raad vragen aan Demper. De "death by horsecock" video heeft al tientallen miljoenen views gehad. Niet dat de eigenaar er iets aan heeft gehad, maar toch. :-)

bembem
10 december 2014, 09:49
Als ge een familiedrama wilt, doe het dan goed. Het moet niet op TV komen, het moet op YouTube komen en viral gaan.

Een moeder in Groot-Brittannië stak haar baby in de microwave en zette hem 6 minuten op 1000 watt, crisp en grill. "I tried unfreeze, but it didn't cook fast enough", voegde ze eraan toe.

Familiedrama's moeten humoristisch blijven.

Heeft uw zus een ruime vulva? Ge kunt beginnen denken aan dood door paardenlul ofzo. Raad vragen aan Demper. De "death by horsecock" video heeft al tientallen miljoenen views gehad. Niet dat de eigenaar er iets aan heeft gehad, maar toch. :-)

bof

Supe®Staaf
10 december 2014, 09:59
Ik mag dit niet zeggen maar ik heb deze tijd van het jaar soms echt zin om m'n zus iets aan te doen, en zo m'n moeder te raken vermits ze het chouchouke is en ze kerstmis zonder me zullen vieren ...
Derde optie: uzelf iets aandoen.
Als ze nog iets om u geven, dan raakt ge ze beiden!
Zou dat niet fantastisch zijn?
Doe maar iets met veel bloot, bloed, kots en stront.
Laat het professioneel filmen.
En dan alles op faceboek gooien!
Geambeteerd dat ze zullen zijn!
En lachen dat jij dan kan.
En misschien zit er nog wat poen in als het werkelijk viraal gaat!

Yep 't is niet mooi I know Ge moet u daar niet voor schamen.
In de grond blijven we allemaal primitieve wraakzuchtige wezens.

bembem
10 december 2014, 10:09
Derde optie: uzelf iets aandoen.
Als ze nog iets om u geven, dan raakt ge ze beiden!
Zou dat niet fantastisch zijn?
Doe maar iets met veel bloot, bloed, kots en stront.
Laat het professioneel filmen.
En dan alles op faceboek gooien!
Geambeteerd dat ze zullen zijn!
En lachen dat jij dan kan.
En misschien zit er nog wat poen in als het werkelijk viraal gaat!

Ge moet u daar niet voor schamen.
In de grond blijven we allemaal primitieve wraakzuchtige wezens.

re-bof

voor hun part ben ik al dood dus :-( en ik wil hen dat plezier niet gunnen van mezelf iets aan te doen, ik weet trouwens dat ze met groot vertoon huilie huilie zullen doen achteraf, maar niks van gemeend hoor .. zo achterbaks zijn ze wel, de feeksen

Indomitable
10 december 2014, 11:05
http://i58.tinypic.com/m8ij3p.jpg

Wapper
10 december 2014, 11:20
Misschien uw zuster eens trakteren op een paar hamburgers bij Ikea?

http://coldtones.files.wordpress.com/2013/06/thumb_600.jpg

bembem
10 december 2014, 11:44
naja ik zal er maar mee lachen zeker :?

koe de poing
10 december 2014, 11:59
Veel ijscreem eten en ophouden een jaloerse bitch te zijn

Stoute Jos
10 december 2014, 12:08
Ik ben zo ook eens voor anger management bij de psychiater geweest.
Ze geven het allemaal op.

Het grootste probleem is dat deze waarop je het kunt uitwerken allemaal onder de zoden liggen op de duur.
En de boskes hier achter de deur begint ook plaatsgebrek te vertonen om ze er onder te steken.

Marie van de koster
10 december 2014, 17:07
http://i58.tinypic.com/m8ij3p.jpg

Bent u de zuster van bembem?
Aangename kennismaking!

manta
10 december 2014, 17:09
Misschien uw zuster eens trakteren op een paar hamburgers bij Ikea?

http://coldtones.files.wordpress.com/2013/06/thumb_600.jpg

Als den Ikea zo'n hamburgers verkoopt sta 'k daar van de week se... 8O

manta
10 december 2014, 17:10
Familiedramas? Mss met Kerstmis of zo, nu nog zo geen zin in...

Demper
10 december 2014, 17:46
Ik mag dit niet zeggen maar ik heb deze tijd van het jaar soms echt zin om m'n zus iets aan te doen, en zo m'n moeder te raken vermits ze het chouchouke is en ze kerstmis zonder me zullen vieren ...

Yep 't is niet mooi I know ... ik stel me de vraag: "hebben jullie soms ook van zo'n gedachten?" ik denk dan aan de familiedrama's van op het nieuws enzo .. er gebeuren er altijd wel zo tijdens de kerstperiode ... zo van: "vrouw slaat man dood na hevige ruzie, of man steekt kinderen dood en pleegt zelfmoord" ... niet dat ik in het nieuws wil komen, 'k zal er alles aan doen om niet toe te geven aan hun gemene spelletjes!! :|:|:|

Met familie heb je niets dan last en ruzie.

Breek met die mensen.

Steben
10 december 2014, 18:17
Als den Ikea zo'n hamburgers verkoopt sta 'k daar van de week se... 8O

Café Rene in Gent! ;)

Hypochonder
10 december 2014, 18:33
Ik denk dat iemand die zijn familie ombrengt en daarna zichzelf meestal een grote narcist is. Pleeg dan gewoon zelfmoord zonder anderen mee te sleuren. Tenzij je uit bent op wraak natuurlijk, dan is het wel goed... :D

Pandareus
10 december 2014, 18:45
Misschien uw zuster eens trakteren op een paar hamburgers bij Ikea?

http://coldtones.files.wordpress.com/2013/06/thumb_600.jpg

Wat is die amorfe massa helemaal onderaan die burger ?

lombas
10 december 2014, 18:46
Ik scrolde snel naar beneden en absorbeerde enkel "stront" en een foto van een redelijk smakelijk uitziende hamburger.

manta
10 december 2014, 18:49
Café Rene in Gent! ;)

Da's dan eentje dat ik moet onthouden, 'k ben wel te vinden voor zo'n broodje gezond. Der hangt toch een stukje sla uit dus ongezond kan het niet zijn hé...

Hypochonder
10 december 2014, 18:51
Wat is die amorfe massa helemaal onderaan die burger ?

Gesmolten buikvet van bembem.

Stoute Jos
10 december 2014, 19:33
Ik denk dat iemand die zijn familie ombrengt en daarna zichzelf meestal een grote narcist is. Pleeg dan gewoon zelfmoord zonder anderen mee te sleuren. Tenzij je uit bent op wraak natuurlijk, dan is het wel goed... :D

Ja dat je eerst je familie vermoord, dat is nu net de lol dat je hebt aan een familiedrama.
Een familiedrama willen veroorzaken, maar eerst jezelf uit de weg ruimen is redelijk belachelijk hé?

Hypochonder
10 december 2014, 21:03
Tenzij je enkele gruwelijke valsstrikken zet natuurlijk.