PDA

View Full Version : Wat is jouw favoriet scheldwoord voor Vlaams-nationalisten ?


ViveLaBelgique
12 december 2014, 21:36
Wat is jouw favoriet scheldwoord voor Vlaams-nationalisten ?
1. Afgekookte kikkers ( Bart Maddens)
2. Mesthoop van stemmen ( Bart De Wever)
3. Mentaal gehandicapten ( Herman De Croo, heeft excuses aangeboden)
4. Nazi's ( diversen)
5. Belgicisten ( Hendrick Vuye)
6. Separatisten ( MR, PS)
7. Arrivisten ( Lode Verreeck)
8. Imbecielen ( Daan)
9. Caractériels ( Siegfried Bracke)
10. Elio Di Rupo bekampers ( Jan Jambon)
11. Onanisten ( Gwendolyn Rutten)
12. Nieuw-vlamingen ( N-VA statuten)
13. Confederalisten ( N-VA congres)
14. Mestkevers ( Karel De Gucht)
15. Kastraten ( Elio Di Rupo)
16. Caliméros van de wetstraat ( Bart De Wever)
17. Flaminganten ( Jacques Brel)
18. Extreem-rechts ( Guy Verhofstadt)
19. Racisten ( politiek proces tegen Vlaams Blok)
20. Prins Laurent for president

Jan van den Berghe
12 december 2014, 21:52
Wat is jouw favoriet scheldwoord voor Vlaams-nationalisten ?

Mestkever. Dat vond ik schitterend van De Gucht. Daarom ook gebruiken we dat lachend onder elkaar.

Het Oosten
13 december 2014, 00:31
Wat is jouw favoriet scheldwoord voor Vlaams-nationalisten ?
1. Afgekookte kikkers ( Bart Maddens)
2. Mesthoop van stemmen ( Bart De Wever)
3. Mentaal gehandicapten ( Herman De Croo, heeft excuses aangeboden)
4. Nazi's ( diversen)
5. Belgicisten ( Hendrick Vuye)
6. Separatisten ( MR, PS)
7. Arrivisten ( Lode Verreeck)
8. Imbecielen ( Daan)
9. Caractériels ( Siegfried Bracke)
10. Elio Di Rupo bekampers ( Jan Jambon)
11. Onanisten ( Gwendolyn Rutten)
12. Nieuw-vlamingen ( N-VA statuten)
13. Confederalisten ( N-VA congres)
14. Mestkevers ( Karel De Gucht)
15. Kastraten ( Elio Di Rupo)
16. Caliméros van de wetstraat ( Bart De Wever)
17. Flaminganten ( Jacques Brel)
18. Extreem-rechts ( Guy Verhofstadt)
19. Racisten ( politiek proces tegen Vlaams Blok)
20. Prins Laurent for president
Zwarten.

Hetgeen ze natuurlijk ook zijn in overgrote meerderheid (of afstammelingen van-).

Ik gebruik het echter nog zelden. De oorlog is immers nu (voor hen echter niet helemaal blijkbaar, cfr Dillen, Jambon, Francken en Co) voorbij.

AVV.VVK
13 december 2014, 10:34
Separatist!

die eretitel straalt ondernemingszin en weldenkendheid uit!

DeProf_eet
13 december 2014, 11:51
Zwarten.

Hetgeen ze natuurlijk ook zijn in overgrote meerderheid (of afstammelingen van-).

Ik gebruik het echter nog zelden. De oorlog is immers nu (voor hen echter niet helemaal blijkbaar, cfr Dillen, Jambon, Francken en Co) voorbij.Een naiever en dommer antwoord dan een "Het Oosten" antwoord zoals dit hier is onmogelijk. in feite ben jij met je Oosterse/Arabische multikul mentaliteit toch ook maar aan het parasiteren op onze kop. Moesten er niet zoveel rode ratten lekker inzien dat ze aan jullie soort nog wat geld kan verdienen vooraleer jullie elkaar ook hier beginnen vermoorden, lag je al lang met klikken en klakken buiten richting een of ander zandbakland.

De oorlog voorbij ? Maar man: in heel Europa, misschien wel af en toe met vallen en opstaan is de rechtse beweging pas goed begonnen. Trouwens jullie soort noemt NVA toch al rechts ? VB is gewoon wat rechtser. De oorlog is maar pas begonnen. Er komt een dag dat je dat in de woestijn zal kunnen brullen dat de oorlog voorbij is, en je zal het allemaal aan jezelf te wijten hebben gehad.

Als jullie soort een NVA al rechts vind terwijl ik die gewoon links vind, is dat voor mij al een aanwijzing dat de schrik er goed inzit. Jouw soort komt nooit meer aan de top in een regering. Amen en uit.

Doe maar voort beste Oosterling. Hoe sneller je je eigen ondergang bewerkstelligt, hoe beter. Een trap onder je domme kont kan je van mij nog krijgen, medelijden niet.

DeProf_eet
13 december 2014, 12:00
Separatist!

die eretitel straalt ondernemingszin en weldenkendheid uit!Veel van die zgz. in hun ogen scheldwoorden komen in mijn ogen niet als scheldwoord over, omdat ze in feite al totaal geen waarde niet meer hebben wegens overgebruik.

Het beste vind ik daarom nog "racist". Ik beschouw dat reeds als een kompliment. Elke discussie met een multikuller loop bennen de 15 sec. uit tot het woordje. Ik ben hun soort daarom steeds voor en vraag waar het blijft. Verwonderd vragen ze dan: waar blijft wat ? Waarop ik dan zeg: het komplimentje. Welk compliment vragen ze dan ? Waarop ik antwoord: Het toverwoord racist.
Door het veelvuldige gebruik, te pas en te onpas, en vooral door de grootste racisten zelf nl. tsjeven en moslims, heeft het totaal zijn betekenis verloren.

Ze gebruiken het nu al zo dikwijls als dat een Hollander het woordje "leuk" gebruikt

Zeus
13 december 2014, 12:16
Mentaal gehandicapten ( Herman De Croo, heeft excuses aangeboden)

Ik zou mij als mentaal gehandicapte dan ook erg beledigd voelen als ik werd vergeleken met een Vlaams-nationalist

Steben
13 december 2014, 15:24
Uiteraard is "belgicist" de koploper.
Al de rest is hier en daar soms correct. :lol:

DeProf_eet
13 december 2014, 16:59
Ik zou mij als mentaal gehandicapte dan ook erg beledigd voelen als ik werd vergeleken met een Vlaams-nationalistAl een geluk dat we een linkiewinkie als jij nogal vlug kunnen beledigen. Het dikke zit hem dus eerder in de kop in plaats van het vel.

Xenophon
13 december 2014, 18:29
Wat is jouw favoriet scheldwoord voor Vlaams-nationalisten ?
1. Afgekookte kikkers ( Bart Maddens)
2. Mesthoop van stemmen ( Bart De Wever)
3. Mentaal gehandicapten ( Herman De Croo, heeft excuses aangeboden)
4. Nazi's ( diversen)
5. Belgicisten ( Hendrick Vuye)
6. Separatisten ( MR, PS)
7. Arrivisten ( Lode Verreeck)
8. Imbecielen ( Daan)
9. Caractériels ( Siegfried Bracke)
10. Elio Di Rupo bekampers ( Jan Jambon)
11. Onanisten ( Gwendolyn Rutten)
12. Nieuw-vlamingen ( N-VA statuten)
13. Confederalisten ( N-VA congres)
14. Mestkevers ( Karel De Gucht)
15. Kastraten ( Elio Di Rupo)
16. Caliméros van de wetstraat ( Bart De Wever)
17. Flaminganten ( Jacques Brel)
18. Extreem-rechts ( Guy Verhofstadt)
19. Racisten ( politiek proces tegen Vlaams Blok)
20. Prins Laurent for president

21. Hobby-nationalisten. ( Xenophon)

fred vanhove
13 december 2014, 19:04
Een naiever en dommer antwoord dan een "Het Oosten" antwoord zoals dit hier is onmogelijk. in feite ben jij met je Oosterse/Arabische multikul mentaliteit toch ook maar aan het parasiteren op onze kop. Moesten er niet zoveel rode ratten lekker inzien dat ze aan jullie soort nog wat geld kan verdienen vooraleer jullie elkaar ook hier beginnen vermoorden, lag je al lang met klikken en klakken buiten richting een of ander zandbakland.

De oorlog voorbij ? Maar man: in heel Europa, misschien wel af en toe met vallen en opstaan is de rechtse beweging pas goed begonnen. Trouwens jullie soort noemt NVA toch al rechts ? VB is gewoon wat rechtser. De oorlog is maar pas begonnen. Er komt een dag dat je dat in de woestijn zal kunnen brullen dat de oorlog voorbij is, en je zal het allemaal aan jezelf te wijten hebben gehad.

Als jullie soort een NVA al rechts vind terwijl ik die gewoon links vind, is dat voor mij al een aanwijzing dat de schrik er goed inzit. Jouw soort komt nooit meer aan de top in een regering. Amen en uit.

Doe maar voort beste Oosterling. Hoe sneller je je eigen ondergang bewerkstelligt, hoe beter. Een trap onder je domme kont kan je van mij nog krijgen, medelijden niet.

Er komt zelfs een dag dat we er niet meer zullen zijn.;-)

Met zo'n uitspraken zou ik toch wat voorzichtiger zijn ...Sarkozy beweerde dat ook ....en ongelofelijk maar waar:-o

fred vanhove
13 december 2014, 19:14
Veel van die zgz. in hun ogen scheldwoorden komen in mijn ogen niet als scheldwoord over, omdat ze in feite al totaal geen waarde niet meer hebben wegens overgebruik.

Het beste vind ik daarom nog "racist". Ik beschouw dat reeds als een kompliment. Elke discussie met een multikuller loop bennen de 15 sec. uit tot het woordje. Ik ben hun soort daarom steeds voor en vraag waar het blijft. Verwonderd vragen ze dan: waar blijft wat ? Waarop ik dan zeg: het komplimentje. Welk compliment vragen ze dan ? Waarop ik antwoord: Het toverwoord racist.
Door het veelvuldige gebruik, te pas en te onpas, en vooral door de grootste racisten zelf nl. tsjeven en moslims, heeft het totaal zijn betekenis verloren.

Ze gebruiken het nu al zo dikwijls als dat een Hollander het woordje "leuk" gebruikt

Wat anderen zeggen of denken zou ik me niet direct aantrekken .Zelfkennis is belangrijk.Wat denk je van jezelf ? Ben je een racist of niet ?

DeProf_eet
13 december 2014, 22:45
Wat anderen zeggen of denken zou ik me niet direct aantrekken .Zelfkennis is belangrijk.Wat denk je van jezelf ? Ben je een racist of niet ?Bekijk deze verse draad misschien eens. http://forum.politics.be/showthread.php?t=210871
Zijn dat allemaal stuk voor stuk racisten die betogen. Ik kan moeillijk over mezelf oordelen of ik racist ben of niet. Ik laat dat aan anderen over, die dan afhankelijk of ze van linkse of rechtse signatuur zijn wel zullen zeggen dat ik racist of niet ben.

Vind jij het logisch dat vroeger VB ooit bijna 33% haalde en nu bijna niets meer ? En dit allemaal terwijl er juist steeds meer en meer migranten ons land bij hordes binnenvallen. Ik geloof eerder dat het de schuld is van het cordon sanitaire en stemrecht voor migranten. Je zou natuurlijk ook kunnen stellen dat al die VB-ers die dus afgehaakt hebben het nut van multiculturalisme nu hebben ingezien. Laat me niet lachen, dat geloof je toch zelf niet.
Nee dat komt alles vroeg of laat terug, zeker als er in elke straat in Vlaanderen gemiddeld een stuk of 100 allochtonen wonen. Het zal assimileren of barsten worden. Maar van welke kant denk je ? Van de moslims weten we al dat ze niet willen en nooit zullen assimileren. Zij zijn hier om te veroveren.

Henri1
14 december 2014, 09:50
Zwarten.

Hetgeen ze natuurlijk ook zijn in overgrote meerderheid (of afstammelingen van-).

Ik gebruik het echter nog zelden. De oorlog is immers nu (voor hen echter niet helemaal blijkbaar, cfr Dillen, Jambon, Francken en Co) voorbij.

Ik miste die optie ook in het rijtje.

fred vanhove
14 december 2014, 14:15
Bekijk deze verse draad misschien eens. http://forum.politics.be/showthread.php?t=210871
Zijn dat allemaal stuk voor stuk racisten die betogen. Ik kan moeillijk over [/B]mezelf oordelen of ik racist ben of niet. Ik laat dat aan anderen over, die dan afhankelijk of ze van linkse of rechtse signatuur zijn wel zullen zeggen dat ik racist of niet ben.

Vind jij het log[B]isch dat vroeger VB ooit bijna 33% haalde en nu bijna niets meer ? En dit allemaal terwijl er juist steeds meer en meer migranten ons land bij hordes binnenvallen. Ik geloof eerder dat het de schuld is van het cordon sanitaire en stemrecht voor migranten. Je zou natuurlijk ook kunnen stellen dat al die VB-ers die dus afgehaakt hebben het nut van multiculturalisme nu hebben ingezien. Laat me niet lachen, dat geloof je toch zelf niet.
Nee dat komt alles vroeg of laat terug, zeker als er in elke straat in Vlaanderen gemiddeld een stuk of 100 allochtonen wonen. Het zal assimileren of barsten worden. Maar van welke kant denk je ? Van de moslims weten we al dat ze niet willen en nooit zullen assimileren. Zij zijn hier om te veroveren.

.

fred vanhove
14 december 2014, 14:21
;-)Bekijk deze verse draad misschien eens. http://forum.politics.be/showthread.php?t=210871
Zijn dat allemaal stuk voor stuk racisten die betogen. Ik kan moeillijk over [/B[B]]mezelf oordelen of ik racist ben of niet. Ik laat dat aan anderen over, die dan afhankelijk of ze van linkse of rechtse signatuur zijn wel zullen zeggen dat ik racist of niet ben.

Vind jij het logisch dat vroeger VB ooit bijna 33% haalde en nu bijna niets meer ? En dit allemaal terwijl er juist steeds meer en meer migranten ons land bij hordes binnenvallen. Ik geloof eerder dat het de schuld is van het cordon sanitaire en stemrecht voor migranten. Je zou natuurlijk ook kunnen stellen dat al die VB-ers die dus afgehaakt hebben het nut van multiculturalisme nu hebben ingezien. Laat me niet lachen, dat geloof je toch zelf niet.
Nee dat komt alles vroeg of laat terug, zeker als er in elke straat in Vlaanderen gemiddeld een stuk of 100 allochtonen wonen. Het zal assimileren of barsten worden. Maar van welke kant denk je ? Van de moslims weten we al dat ze niet willen en nooit zullen assimileren. Zij zijn hier om te veroveren.

Dus niks van zelfkennis ?
Ja ik vind dat logisch.
Was dat 33 % in België Vlaanderen of Antwerpen ?

Jay-P.
15 december 2014, 04:49
Wat is jouw favoriet scheldwoord voor Vlaams-nationalisten ?
ACHTERLIJKEN:
Want ze zijn de uitzondering op Darwin's evolutietheorie.

mvd
16 december 2014, 11:10
Wat is jouw favoriet scheldwoord voor Vlaams-nationalisten ?
1. Afgekookte kikkers ( Bart Maddens)
2. Mesthoop van stemmen ( Bart De Wever)
3. Mentaal gehandicapten ( Herman De Croo, heeft excuses aangeboden)
4. Nazi's ( diversen)
5. Belgicisten ( Hendrick Vuye)
6. Separatisten ( MR, PS)
7. Arrivisten ( Lode Verreeck)
8. Imbecielen ( Daan)
9. Caractériels ( Siegfried Bracke)
10. Elio Di Rupo bekampers ( Jan Jambon)
11. Onanisten ( Gwendolyn Rutten)
12. Nieuw-vlamingen ( N-VA statuten)
13. Confederalisten ( N-VA congres)
14. Mestkevers ( Karel De Gucht)
15. Kastraten ( Elio Di Rupo)
16. Caliméros van de wetstraat ( Bart De Wever)
17. Flaminganten ( Jacques Brel)
18. Extreem-rechts ( Guy Verhofstadt)
19. Racisten ( politiek proces tegen Vlaams Blok)
20. Prins Laurent for president

Hebt gij nu echt zo weinig te doen op een dag? :?

mvd
16 december 2014, 11:11
Zwarten.

Hetgeen ze natuurlijk ook zijn in overgrote meerderheid (of afstammelingen van-).

bron?

Ik gebruik het echter nog zelden. De oorlog is immers nu (voor hen echter niet helemaal blijkbaar, cfr Dillen, Jambon, Francken en Co) voorbij.

bron?

ViveLaBelgique
17 december 2014, 00:01
Is Vlaams-nationalist op zich een scheldwoord ?

Xenophon
17 december 2014, 16:42
Stukske Jambon.

Anna List
17 december 2014, 16:53
wat, geen kerktorens, lederhosen en vendelzwaaiers ?
je begint te slabakken, Vivela

Anna List
17 december 2014, 16:53
.

ViveLaBelgique
17 december 2014, 23:11
wat, geen kerktorens, lederhosen en vendelzwaaiers ?
je begint te slabakken, Vivela

Ik heb nooit iemand van tel Vlaams-nationalisten weten uit te schelden voor kerktorens, lederhosen of vendelzwaaiers.

Jij wel ?

ViveLaBelgique
14 januari 2015, 19:34
Bart De Wever @Bart_DeWever · 13 jan.

Beledigd worden is de prijs van de vrijheid, en wij betalen die met plezier.

https://pbs.twimg.com/media/B7PXEuwIEAAeMja.png:large

Bovenstaand komt van de officiële twitter-account van Bart De Wever. Zijn favoriete scheldwoord is blijkbaar Hitler. Mijn excuses om deze keuzemogelijkheid niet voorzien te hebben in de enquête.

non-conformist
14 januari 2015, 20:12
- club van de lullen van het jaar
- merde

hamac
14 januari 2015, 20:25
- club van de lullen van het jaar


Dat is niet schelden. Dat is jaloezie. :-)

Derk de Tweede
14 januari 2015, 20:35
Tukkers!

The Paulus Experience
14 januari 2015, 20:54
Bart De Wever @Bart_DeWever · 13 jan.

Beledigd worden is de prijs van de vrijheid, en wij betalen die met plezier.

https://pbs.twimg.com/media/B7PXEuwIEAAeMja.png:large

Bovenstaand komt van de officiële twitter-account van Bart De Wever. Zijn favoriete scheldwoord is blijkbaar Hitler. Mijn excuses om deze keuzemogelijkheid niet voorzien te hebben in de enquête.

Wat een pretentie van die man te denken dat hij even belangrijk zou zijn dan de proleet mohammed.

Knuppel
14 januari 2015, 21:49
Is Vlaams-nationalist op zich een scheldwoord ?

Ik heb mezelf altijd met veel overtuiging een Vlaams-nationalist genoemd.
Betekent dit dat ik mezelf uitscheld?

Wat mij wél is opgevallen dat belgicisten er zich aan storen als ik hen Belgische nationalisten noem.

Alle volkeren ter wereld zijn nochtans nationalisten. De Turken, Italianen, Amerikanen, Marokkanen, Spanjaarden, Fransen, Vlamingen. Noem maar op! Behalve de Belgen. DIE voelen zich beschaamd en vernederd als ik ze Belgische nationalisten noem.

Nochtans zijn het ferventste nationalisten van allemaal. :rofl:

Knuppel
14 januari 2015, 21:50
Bart De Wever @Bart_DeWever · 13 jan.

Beledigd worden is de prijs van de vrijheid, en wij betalen die met plezier.

https://pbs.twimg.com/media/B7PXEuwIEAAeMja.png:large

Bovenstaand komt van de officiële twitter-account van Bart De Wever. Zijn favoriete scheldwoord is blijkbaar Hitler. Mijn excuses om deze keuzemogelijkheid niet voorzien te hebben in de enquête.

We hadden wel door waarom je deze draad opstartte, hoor VLB.

ViveLaBelgique
14 januari 2015, 21:55
Ik heb mezelf altijd met veel overtuiging een Vlaams-nationalist genoemd.
Betekent dit dat ik mezelf uitscheld?

Pertinente vraag. Scheld jij jezelf uit als jij jezelf met veel overtuiging Vlaams-nationalist noemt ? Ik ben nieuwsgierig naar jouw antwoord.

ViveLaBelgique
14 januari 2015, 21:56
We hadden wel door waarom je deze draad opstartte, hoor VLB.

Waarom ?

Knuppel
14 januari 2015, 21:57
Ik heb nooit iemand van tel Vlaams-nationalisten weten uit te schelden voor kerktorens, lederhosen of vendelzwaaiers.

Jij wel ?

Leuk om ongestraft te kunnen schelden, niet?

Deze heb je ook nooit gezien, zeker?

Er is maar één soort van zwartzakken. En we weten precies in welke partijen ze zich bevonden. Ge hebt misschien ook nog zwarte laarzen en een koppelriem ergens in uw kast liggen van een of ander familielid, neem ik aan.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=6905707&postcount=80

Knuppel
14 januari 2015, 21:58
Waarom ?

Trollen en je van de domme houden helpt niet. TROL.

ViveLaBelgique
14 januari 2015, 22:02
Leuk om ongestraft te kunnen schelden, niet?

Deze heb je ook nooit gezien, zeker?

Dat is niemand van tel aangezien het om bannelingen van dit forum gaat.

ViveLaBelgique
14 januari 2015, 22:03
Trollen en je van de domme houden helpt niet. TROL.

Even ernstig: waarom ?

Knuppel
14 januari 2015, 22:07
Even ernstig: waarom ?

Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom.
Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom.Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom. Daarom.

Knuppel
14 januari 2015, 22:08
Dat is niemand van tel aangezien het om bannelingen van dit forum gaat.

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Deze draad gaat niet over bannelingen maar over scheldwoorden voor Belgische nationalisten.

Antoon
14 januari 2015, 23:00
Koploper is zonder twijfel 'mestkevers' van De Gucht. Die man heeft op zijn eigen voor meer stemmers aan de Vlaams-nationalisten gezorgd dan wie ook. Zijn megabenaming 'mestkevers' was een van zijn vele zetten die hiertoe hebben bijgedragen.

ViveLaBelgique
15 januari 2015, 09:30
Koploper is zonder twijfel 'mestkevers' van De Gucht. Die man heeft op zijn eigen voor meer stemmers aan de Vlaams-nationalisten gezorgd dan wie ook. Zijn megabenaming 'mestkevers' was een van zijn vele zetten die hiertoe hebben bijgedragen.

Karel De Gucht heeft die naam 'mestkevers' niet op zijn eentje uitgevonden.

Quizvraag: "Hoe kwam Karel De Gucht aan de naam 'mestkevers' en wanneer heeft hij deze voor het eerste gebruikt ?"

Pandareus
15 januari 2015, 10:03
22. Neo-belgicisten (= nva sinds hun akkoord om hun programma op zolder te zetten in ruil voor regeringsdeelname en de bijbehorende postjes)

Knuppel
15 januari 2015, 10:35
22. Neo-belgicisten (= nva sinds hun akkoord om hun programma op zolder te zetten in ruil voor regeringsdeelname en de bijbehorende postjes)

Als je daar zo zeker van was als je laat uitschijnen zou je het toejuichen ipv er op te vitten.

Knuppel
15 januari 2015, 10:53
Karel De Gucht heeft die naam 'mestkevers' niet op zijn eentje uitgevonden.

Quizvraag: "Hoe kwam Karel De Gucht aan de naam 'mestkevers' en wanneer heeft hij deze voor het eerste gebruikt ?"

Is je inspiratie op dat je nieuw voer zoekt?

non-conformist
15 januari 2015, 21:30
Dat is niet schelden. Dat is jaloezie. :-)

Ach kijk, een spiegelende reactie :rofl:

Enne...je bent 'merde' vergeten in je citaat.

ViveLaBelgique
19 april 2015, 13:17
Mestkever. Dat vond ik schitterend van De Gucht. Daarom ook gebruiken we dat lachend onder elkaar.

Bart De Wever alludeert er ook naar met zijn uitspraak dat het Vlaams Belang kampeert op een mesthoop van stemmen. Wie zit er op een mesthoop ? Juist, ja .... Mestkevers !

griezel
19 april 2015, 13:42
ACHTERLIJKEN:
Want ze zijn de uitzondering op Darwin's evolutietheorie.

Vlaams nationalisten ? Dat zijn gewoon mensen die een onafhankelijk Vlaanderen willen dacht ik...
Wat is daar verkeerd aan ? Ieder denkt toch wat hij wil ?

griezel
19 april 2015, 13:43
wat, geen kerktorens, lederhosen en vendelzwaaiers ?
je begint te slabakken, Vivela

Lederhosen dat is in Duitsland en Oostenrijk. Niet in Vlaanderen.

griezel
19 april 2015, 13:47
Ik heb mezelf altijd met veel overtuiging een Vlaams-nationalist genoemd.
Betekent dit dat ik mezelf uitscheld?

Wat mij wél is opgevallen dat belgicisten er zich aan storen als ik hen Belgische nationalisten noem.

Alle volkeren ter wereld zijn nochtans nationalisten. De Turken, Italianen, Amerikanen, Marokkanen, Spanjaarden, Fransen, Vlamingen. Noem maar op! Behalve de Belgen. DIE voelen zich beschaamd en vernederd als ik ze Belgische nationalisten noem.

Nochtans zijn het ferventste nationalisten van allemaal. :rofl:

Inderdaad. Vrijwel overal zeggen de mensen dat hun land het schoonste/ beste enz is, zelfs als het daar op niks trekt.
Maar als een Belg zoiets zegt, of een Vlaming, dan is het een neonazi.

ViveLaBelgique
19 april 2015, 14:45
Vlaams nationalisten ? Dat zijn gewoon mensen die een onafhankelijk Vlaanderen willen dacht ik...
Wat is daar verkeerd aan ? Ieder denkt toch wat hij wil ?

Vind jij het een scheldwoord om Vlaams-Nationalisten aan te duiden als separatisten ?

ViveLaBelgique
14 februari 2016, 17:51
Ik heb nooit iemand van tel Vlaams-nationalisten weten uit te schelden voor kerktorens, lederhosen of vendelzwaaiers.

Jij wel ?

Deze vraag bleef onbeantwoord.

Het Oosten
14 februari 2016, 20:43
Een naiever en dommer antwoord dan een "Het Oosten" antwoord zoals dit hier is onmogelijk. in feite ben jij met je Oosterse/Arabische multikul mentaliteit toch ook maar aan het parasiteren op onze kop. Moesten er niet zoveel rode ratten lekker inzien dat ze aan jullie soort nog wat geld kan verdienen vooraleer jullie elkaar ook hier beginnen vermoorden, lag je al lang met klikken en klakken buiten richting een of ander zandbakland.

De oorlog voorbij ? Maar man: in heel Europa, misschien wel af en toe met vallen en opstaan is de rechtse beweging pas goed begonnen. Trouwens jullie soort noemt NVA toch al rechts ? VB is gewoon wat rechtser. De oorlog is maar pas begonnen. Er komt een dag dat je dat in de woestijn zal kunnen brullen dat de oorlog voorbij is, en je zal het allemaal aan jezelf te wijten hebben gehad.

Als jullie soort een NVA al rechts vind terwijl ik die gewoon links vind, is dat voor mij al een aanwijzing dat de schrik er goed inzit. Jouw soort komt nooit meer aan de top in een regering. Amen en uit.

Doe maar voort beste Oosterling. Hoe sneller je je eigen ondergang bewerkstelligt, hoe beter. Een trap onder je domme kont kan je van mij nog krijgen, medelijden niet.

Pikt het? Gut, gut.

Universalia
15 februari 2016, 08:52
Ik miste 'reetkever(s)' in de lijst van de enquête. 8O

Guinevere
15 februari 2016, 10:41
Zwarten.

Hetgeen ze natuurlijk ook zijn in overgrote meerderheid (of afstammelingen van-).

Ik gebruik het echter nog zelden. De oorlog is immers nu (voor hen echter niet helemaal blijkbaar, cfr Dillen, Jambon, Francken en Co) voorbij.

2. Ik wil niet generaliseren maar er zitten veel fascisten (Marc Van Ranst) tussen.

TV-verslaafde
15 februari 2016, 10:46
2. Ik wil niet generaliseren maar er zitten veel fascisten (Marc Van Ranst) tussen.

Ik wil niet generaliseren maar de islam is een fascistische godsdienst. :roll: Wanneer komen jullie eindelijk achter een cordon sanitaire zodat jullie je fascistische praat ergens anders kunnen gaan verkopen zoals in de woestijn ofzo.

de vuile muilekoek
15 februari 2016, 10:50
Wat is jouw favoriet scheldwoord voor Vlaams-nationalisten ?
1. Afgekookte kikkers ( Bart Maddens)
2. Mesthoop van stemmen ( Bart De Wever)
3. Mentaal gehandicapten ( Herman De Croo, heeft excuses aangeboden)
4. Nazi's ( diversen)
5. Belgicisten ( Hendrick Vuye)
6. Separatisten ( MR, PS)
7. Arrivisten ( Lode Verreeck)
8. Imbecielen ( Daan)
9. Caractériels ( Siegfried Bracke)
10. Elio Di Rupo bekampers ( Jan Jambon)
11. Onanisten ( Gwendolyn Rutten)
12. Nieuw-vlamingen ( N-VA statuten)
13. Confederalisten ( N-VA congres)
14. Mestkevers ( Karel De Gucht)
15. Kastraten ( Elio Di Rupo)
16. Caliméros van de wetstraat ( Bart De Wever)
17. Flaminganten ( Jacques Brel)
18. Extreem-rechts ( Guy Verhofstadt)
19. Racisten ( politiek proces tegen Vlaams Blok)
20. Prins Laurent for president

Al wat dat je zegt zijt ge zelf :lol:

ViveLaBelgique
15 februari 2016, 10:50
Ik miste 'reetkever(s)' in de lijst van de enquête. 8O

Kan je citeren wie ooit de Vlaams-nationalisten 'reetkevers' heeft genoemd ?

ViveLaBelgique
15 februari 2016, 10:51
Al wat dat je zegt zijt ge zelf :lol:

Ik zeg niets, ik citeer enkel anderen in dit topic.

de vuile muilekoek
15 februari 2016, 10:54
Ik zeg niets, ik citeer enkel anderen in dit topic.

Ik zei maar iets tegen die gasten hun uitspraken , ;-);-)

de vuile muilekoek
15 februari 2016, 10:55
Ah precies of ze allemaal zonder zonde zelf zijn.... de sukkelaars .

Guinevere
15 februari 2016, 11:01
Ik wil niet generaliseren maar de islam is een fascistische godsdienst. :roll: Wanneer komen jullie eindelijk achter een cordon sanitaire zodat jullie je fascistische praat ergens anders kunnen gaan verkopen zoals in de woestijn ofzo.

1. Dat is niet waar.
2. Islam is niet de grootste partij in Vlaanderen. De reden voor een cordon bestaat niet eens :lol:

maddox
15 februari 2016, 11:10
1. Dat is niet waar.
2. Islam is niet de grootste partij in Vlaanderen. De reden voor een cordon bestaat niet eens :lol:

1) Klopt, de islam is geen fascistische godsdienst, het is een thanatofiele samenlevingsvorm met kant en klare klasseverschillen, waarbij de vergoeilijking in een vorm van een oppermachtig , onzichtbaar, onbewijsbaar vriendje komt.

2) De islam is wel de meest gortig opdringerige en aggressieve paleoverlichtings socioculturele haatclub die we momenteel moeten tolereren.

Het Oosten
15 februari 2016, 11:57
2. Ik wil niet generaliseren maar er zitten veel fascisten (Marc Van Ranst) tussen.

Marc Van Ranst vind ik persoonlijk een zeer degelijk iemand. Die zinnige praat vertelt. Eén voorbeeld hiervan.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/terzake/2.35118?video=1.2055428


U daarentegen met uw traditionele citaten uit de koran, vertelt minder zinnige praat.

Bent u wel eigenlijk wel een moslim? Of een jood die zich voordoet als moslim...? Gewoon om de boel wat op te jutten. Want hier laat uw wel een ferme steek vallen. Immers u bekritiseert iemand die het opneemt voor de moslims van Gaza en Israel flagrant afkeurt. U keurt dus af dat men moslims in Gaza verdedigt. U noemt de man zelfs een 'fascist'. Eigenaardige houding voor een dogmatische moslim zoals u...

ViveLaBelgique
10 maart 2016, 10:24
Volgens Ivan De Vadder heerst er momenteel de omerta bij N-VA. Hoe noem je zo'n mannen waar de omerta heerst ?

Universalia
10 maart 2016, 10:32
Volgens Ivan De Vadder heerst er momenteel de omerta bij N-VA. Hoe noem je zo'n mannen waar de omerta heerst ?

Een denkoefening! De mafia?

Knuppel
10 maart 2016, 16:05
Zwarten.

Hetgeen ze natuurlijk ook zijn in overgrote meerderheid (of afstammelingen van-).

Ik gebruik het echter nog zelden. De oorlog is immers nu (voor hen echter niet helemaal blijkbaar, cfr Dillen, Jambon, Francken en Co) voorbij.

Je gebruikt het woord "zwarten" nog zelden maar voegt het wél aan een lijst toe waarin het niet eens wordt gebruikt.

Hoe mogen we de afstammelingen van Leopold II noemen?
De fenomenale genocide op de zwarten ,waar hun voorvader zich aan schuldig maakte is ook voorbij. Of toch niet helemaal voor LeopoldIII, Boudewijn, Albert, Filip en zijn nakomelingen?

Ter attentie. Dillen is even dood als LeopoldII, III en diens zoon.
Jambon en Francken hebben noch met de genocide van LeopoldII, noch met die van Hitler iets vandoen vermits ze toen nog niet geboren waren.

non-conformist
10 maart 2016, 16:10
Ik ken er nog eentje : Knuppel aka Pontifex

Wapper
10 maart 2016, 17:02
Ik ken er nog eentje : Knuppel aka Pontifex

Gelukkig maar dat er aan het uitkramen van onzin geen strafpunten vasthangen :rofl:

Knuppel
10 maart 2016, 17:04
Gelukkig maar dat er aan het uitkramen van onzin geen strafpunten vasthangen :rofl:

Wat er ook gebeurt, het zal hoe dan ook zijn gelijk bewijzen, hoor. ;-)

Derk de Tweede
10 maart 2016, 17:12
Les F***********, zoals Brel zei op zijn laatste album.

DewareJakob
11 maart 2016, 21:32
Wat is jouw favoriet scheldwoord voor Vlaams-nationalisten ?
Belg. :rofl:

Knuppel
12 maart 2016, 21:32
Belg. :rofl:

:thumbsup:

Knuppel
12 maart 2016, 21:35
Gelukkig maar dat er aan het uitkramen van onzin geen strafpunten vasthangen :rofl:

En dan weten dat ik ooit vier strafpunten kreeg van Akira omdat ik volhield: Het Oosten=System.

ViveLaBelgique
20 mei 2019, 15:20
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/05/20/verrassing-van-de-verkiezingen-analyse/

N-VA-voorzitter Bart De Wever relativeert het succes van Vlaams Belang. Hij vergelijkt Vlaams Belang met een os. Je mag die zo vet mesten als je wil, hij blijft toch impotent. Daarmee geeft De Wever aan dat niemand wil regeren met Vlaams Belang. Dat er dus een feitelijk cordon sanitaire is tegen Vlaams Belang.

Niet zo wijs van Bart De Wever om de Vlaams Belang kiezers met een os te vergelijken. Ik had nooit gedacht dat hij ooit onder het niveau zou zakken van de tijd dat hij Filip De Winter beschuldigde te kamperen op "een mesthoop van stemmen". Een vergelijking maken met een impotente os is een vergelijking onder de gordel.

ViveLaBelgique
20 mei 2019, 15:25
2) De islam is wel de meest gortig opdringerige en aggressieve paleoverlichtings socioculturele haatclub die we momenteel moeten tolereren.

Klopt niet. In ons land zijn politieke partijen toegelaten die de Islam niet tolereren in onze samenleving.

patrickve
20 mei 2019, 15:42
Klopt niet. In ons land zijn politieke partijen toegelaten die de Islam niet tolereren in onze samenleving.

Zou mij verwonderen.

Skobelev
20 mei 2019, 16:19
smerige realist !

Derk de Tweede
20 mei 2019, 17:35
Kaashoofd

Henri1
20 mei 2019, 18:36
Vlaamse Rakkertjes.
Echte vlamingen.

ViveLaBelgique
27 mei 2019, 08:49
Nadat Bart De Wever deze week in een reportage van Paul Jambers Groen nog een “prulpartij” noemde, zegt hij vandaag in De Tijd dat Vlaams Belang “een partij is als iemand die elke dag een drol in een krant rolt, ze voor uw deur in brand steekt en dan wegloopt”. Die uitspraak kreeg vanavond een vervolg in het laatste voorzittersdebat bij VTM NIEUWS. Toen VB-voorzitter Tom Van Grieken daar nogal heftig op reageerde, riep De Wever hem “paljas” toe.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-drol-uitspraak-de-wever-over-vlaams-belang-leidt-tot-clash-in-voorzittersdebat-paljas~a039f15c/

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de-wever-geslapen-als-een-baby-slapen-wenen-slapen-wenen~adcabb11/

De Wever: “Geslapen als een baby: slapen-wenen-slapen-wenen”

De scheldwoorden die blijven hangen komen van uit de Volksunie partijen. Bart De Wever heeft er een paar bij gevonden:
- Paljas.
- Drol.
- Baby's.

Met dergelijke vrienden hebben de zelfverklaarde Vlaams-nationalisten geen vijanden nodig.