PDA

View Full Version : Vakbond pro vermogensbelasting


Garry
17 december 2014, 23:28
En gasten, nog altijd overtuigd van de vakbond zijn opkomst voor de werkmens en pro vermogensbelasting?

https://www.facebook.com/video.php?v=10205606474831217&set=vb.1533723052&type=2&theater

TV-verslaafde
17 december 2014, 23:39
En gasten, nog altijd overtuigd van de vakbond zijn opkomst voor de werkmens en pro vermogensbelasting?

https://www.facebook.com/video.php?v=10205606474831217&set=vb.1533723052&type=2&theater

Ik verdeel het geld onder de armen.

http://thumbs.dreamstime.com/x/bribe-money-under-arms-wooden-figure-holding-up-innocently-d-rendering-white-background-37690486.jpg

Garry
17 december 2014, 23:45
Ik verdeel het geld onder de armen.

http://thumbs.dreamstime.com/x/bribe-money-under-arms-wooden-figure-holding-up-innocently-d-rendering-white-background-37690486.jpg
Ze verdienen 6000 euro per jaar per werkloze die ze uitbetalen.

Amon_Re
17 december 2014, 23:55
Ach vergeet dit ook niet:

http://www.tijd.be/nieuws/politiek_economie_belgie/Rudy_De_Leeuw_beheert_deel_erfenis_via_vennootscha p.9159434-3136.art

ABVV-voorzitter Rudy De Leeuw beheert een deel van zijn bezittingen met een patrimoniumvennootschap, Immo D.L. De vennootschap is eigenaar van twee onroerende goederen.

TV-verslaafde
18 december 2014, 00:01
https://c1.staticflickr.com/9/8349/8207444408_bc52e69c40_b.jpg

Ach ja, wat doe je er aan ?

Garry
18 december 2014, 00:10
https://c1.staticflickr.com/9/8349/8207444408_bc52e69c40_b.jpg

Ach ja, wat doe je er aan ?Het wordt misschien hoog tijd dat al die kippen zonder kop die piket staan eens wakker worden.

Cheminot
18 december 2014, 06:49
Het wordt misschien hoog tijd dat al die kippen zonder kop die piket staan eens wakker worden.

Zelfs Arcopar werd door de basis van het Acw geslikt, de basis van het ABVV maakte geen probleem van de notionele intrestaftrek van Rudy,... Dan wil je het niet zien en dan volg je blindelings elk bevel van de leiding.

Vette Pois(s)on
18 december 2014, 06:51
eigen pens eerst

reservespeler
18 december 2014, 06:54
Ze verdienen 6000 euro per jaar per werkloze die ze uitbetalen.

Ik denk dat dat toch een beetje overdreven is.

Boduo
22 december 2014, 22:11
N. De Batselier, ex direkteur Nationale Bank is ook pro.
Nu een vermogenswinstbelasting en later een vermogensbelasting, stelt hij.

Hypochonder
23 december 2014, 05:06
De Batselier zijn broodje is natuurlijk gebakken na zoveel jaar zakken vullen. Kaviaarsos pur sang.

reservespeler
23 december 2014, 07:32
Een vermogensbelasting is volgens mij een scenario om de ondergang van dit land te versnellen.

Eduard Khil
23 december 2014, 15:38
eerst de stakingskassen van de vakbond leeghalen. Dan gaan we er eens over praten.

schietboog
23 december 2014, 15:57
eerst de stakingskassen van de vakbond leeghalen. Dan gaan we er eens over praten.

En al hun andere roerende en onroerende middelen.

Eduard Khil
23 december 2014, 16:24
En al hun andere roerende en onroerende middelen.

en dan gaan we zien wat we nog tekort komen om hun aangerichte schade te vergoeden. Die kunnen ze dan op afbetaling als herstelbelasting afdokken.

Hypochonder
23 december 2014, 18:20
en dan gaan we zien wat we nog tekort komen om hun aangerichte schade te vergoeden. Die kunnen ze dan op afbetaling als herstelbelasting afdokken.

En daarna levenslange dwangarbeid om de rest + intrest af te betalen.

AsGardSGO
4 januari 2015, 07:23
Niet vergeten te verzwijgen dat al de andere niet-sossen die daar ook al jaren gretig van gebruik maken of profiteren en elke fiscale achterpoort of constructie die mogelijk is misbruiken om zichzelf te verrijken. Maar da's niet van tel zeker? Als ge maar een stok of twijg (uit)vind om te slaan.

Bobke
4 januari 2015, 07:30
Niet vergeten te verzwijgen dat al de andere niet-sossen die daar ook al jaren gretig van gebruik maken of profiteren en elke fiscale achterpoort of constructie die mogelijk is misbruiken om zichzelf te verrijken. Maar da's niet van tel zeker? Als ge maar een stok of twijg (uit)vind om te slaan.Staan die ook te roepen dat het voor anderen moet ingevoerd worden?

reservespeler
4 januari 2015, 07:45
Staan die ook te roepen dat het voor anderen moet ingevoerd worden?

Natuurlijk.
Dat is de sossenoplossing, anderen moeten de rekening betalen.

Boduo
6 januari 2015, 08:57
Ze verdienen 6000 euro per jaar per werkloze die ze uitbetalen.

Ongelooflijk !
Maar waar ?

Ratatosk
7 januari 2015, 12:47
Een vermogensbelasting is volgens mij een scenario om de ondergang van dit land te versnellen.

Een vermogensbelasting (huidige betekenis) is de doodsteek voor kleine ondernemers en daarmee ook voor de economie.

Men betaalt reeds belastingen op vermogen en vermogenswinst.

omaplop
7 januari 2015, 15:21
Als men doet zoals die vakbondsman zei, betaalt er maar éen persoon : haal het geld bij wie meer heeft dan ik!!!!!!

daiwa
8 januari 2015, 01:41
Als men doet zoals die vakbondsman zei, betaalt er maar éen persoon : haal het geld bij wie meer heeft dan ik!!!!!!

Te beginnen bij de vakbonden die geen cent belasing betalen op hun riant vermogen dat veelal in het buitenland staat.

Vrijheideerst
9 januari 2015, 10:08
Te beginnen bij de vakbonden die geen cent belasing betalen op hun riant vermogen dat veelal in het buitenland staat.

Dit.

Waar blijven trouwens de staalharde bewijzen van het ACW tegen Peter Dedecker?

Boduo
12 januari 2015, 16:42
Dit.

Waar blijven trouwens de staalharde bewijzen van het ACW tegen Peter Dedecker?

Het ACW is geen vakbond.

reservespeler
13 januari 2017, 20:00
Dit.

Waar blijven trouwens de staalharde bewijzen van het ACW tegen Peter Dedecker?

Die zijn er niet.
We zijn ondertussen twee jaar later en nog steeds niets.

reservespeler
13 januari 2017, 20:01
Het ACW is geen vakbond.

Natuurlijk niet.
De vakbond zit wel onder die vleugel.

Patrick M.
13 januari 2017, 22:03
Die zijn er niet.
We zijn ondertussen twee jaar later en nog steeds niets.

En er gaat ook niets van komen.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

reservespeler
14 januari 2017, 07:40
En er gaat ook niets van komen.

En dat vind u tof?
Waarschijnlijk niet begrepen waarover het gaat.
Jongens toch ...

Patrick M.
15 januari 2017, 09:56
En dat vind u tof?
Waarschijnlijk niet begrepen waarover het gaat.
Jongens toch ...

U met uw politiek mandaat kan daar iets aan doen, de gewone werkman of werkvrouw niet.
Doet er dan iets aan maar dat doet u niet.
U bent alleen héél véél blabla en juist niks boemboem.
Dat is pas erg, er iets kunnen aan doen en er niks aan doen.
U moet u schamen.:oops:

reservespeler
16 januari 2017, 18:09
U met uw politiek mandaat kan daar iets aan doen, de gewone werkman of werkvrouw niet.
Doet er dan iets aan maar dat doet u niet.
U bent alleen héél véél blabla en juist niks boemboem.
Dat is pas erg, er iets kunnen aan doen en er niks aan doen.
U moet u schamen.

Dus u begrijpt duidelijk niet waarover het gaat!

Patrick M.
16 januari 2017, 21:46
Dus u begrijpt duidelijk niet waarover het gaat!

Ik begrijp dat u, in uw politiek mandaat, er niks aan kunt doen of veranderen.
Alleen maar meetings houden en vergaderen, that's it.
Veel blabla en niks boemboem.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

reservespeler
17 januari 2017, 07:42
Ik begrijp dat u, in uw politiek mandaat, er niks aan kunt doen of veranderen.
Alleen maar meetings houden en vergaderen, that's it.
Veel blabla en niks boemboem.

Kom u echt niet verder in een debat.
Een kleuterke is er niets tegen.


Inhoudelijk zijn uw bijdrages -5

Anna List
17 januari 2017, 08:13
notionele Rudi heeft t weer allemaal gedaan ... tsss jaloeziepolitiek!

Patrick M.
17 januari 2017, 19:07
Kom u echt niet verder in een debat.
Een kleuterke is er niets tegen.


Inhoudelijk zijn uw bijdrages -5

Waarom antwoord u nu weeral in eigen naam?
Maar mijn bijdrage in het station waar ik werk is 100, en dat is wat telt voor mij.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

reservespeler
18 januari 2017, 07:37
Waarom antwoord u nu weeral in eigen naam?
Maar mijn bijdrage in het station waar ik werk is 100, en dat is wat telt voor mij.

Natuurlijk.


:twisted:

Patrick M.
18 januari 2017, 15:28
Natuurlijk.


:twisted:

Natuurlijk is dat wat telt, want als iedereen zich voor zijn of haar 100% geeft op zijn of haar werk dan ging alles beter, vlotter en zonder frustraties.
Maar af en toe kunnen er wel wat probleempjes zijn maar die probleempjes lossen 'we ' wel op met de glimlach.
Want u gaat nu toch niet vertellen dat u nooit probleempjes heeft op uw werk voor uw baas.
In uw politiek mandaat kan u geen probleempjes hebben want daar houd u alleen maar meetings en vergaderingen.
En probleempjes in uw zelfstandig bijberoep moet u zelf maar oplossen, daar trekt u de centen voor.
Maar werken voor een baas, een zelfstandig bijberoep en nog een politiek mandaat hebben, is toch duidelijk voor de centen.
En dan iemand anders verwijten maken dat hij het doet voor de centen.
Want iedereen gaat werken voor zijn of haar centen.;-)

reservespeler
20 januari 2017, 12:38
Natuurlijk is dat wat telt, want als iedereen zich voor zijn of haar 100% geeft op zijn of haar werk dan ging alles beter, vlotter en zonder frustraties.
Maar af en toe kunnen er wel wat probleempjes zijn maar die probleempjes lossen 'we ' wel op met de glimlach.
Want u gaat nu toch niet vertellen dat u nooit probleempjes heeft op uw werk voor uw baas.
In uw politiek mandaat kan u geen probleempjes hebben want daar houd u alleen maar meetings en vergaderingen.
En probleempjes in uw zelfstandig bijberoep moet u zelf maar oplossen, daar trekt u de centen voor.
Maar werken voor een baas, een zelfstandig bijberoep en nog een politiek mandaat hebben, is toch duidelijk voor de centen.
En dan iemand anders verwijten maken dat hij het doet voor de centen.
Want iedereen gaat werken voor zijn of haar centen.;-)


Ik heb er geen enkel probleem mee dat iemand betaald wordt voor het geleverde werk.

Ik heb er wel problemen dat ons geld door ramen en deuren gesmeten wordt door de NMBS.


Er wordt niet efficiënt gewerkt, dus er wordt veel te veel loon uitbetaald.
Er worden persoonlijk brieven rondgebracht, kostprijs voor die brief overschrijd ruim de 300 euro.
Er worden onterecht oproeppremies betaald, 5 dagen na elkaar, dit kost minstens 500 euro.



En dan hier komen mekkeren dat er geen geld is.
Een privé onderneming was al lang op de fles.
Ons bedrijf (dat van ons persoonlijk) kan zich zo'n akkefietjes niet veroorloven.

Patrick M.
20 januari 2017, 21:40
Ik heb er geen enkel probleem mee dat iemand betaald wordt voor het geleverde werk.

Ik heb er wel problemen dat ons geld door ramen en deuren gesmeten wordt door de NMBS.


Er wordt niet efficiënt gewerkt, dus er wordt veel te veel loon uitbetaald.
Er worden persoonlijk brieven rondgebracht, kostprijs voor die brief overschrijd ruim de 300 euro.
Er worden onterecht oproeppremies betaald, 5 dagen na elkaar, dit kost minstens 500 euro.



En dan hier komen mekkeren dat er geen geld is.
Een privé onderneming was al lang op de fles.
Ons bedrijf (dat van ons persoonlijk) kan zich zo'n akkefietjes niet veroorloven.

We zijn het dan toch over 1 zaak eens : ons geld.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Er word heel efficiënt gewerkt maar u kan dit niet weten want...:lol:
Persoonlijk brieven rondbrengen op vraag van de baas is ook werken en dat moet betaald worden.:lol::lol:
Geen onterechte oproeppremies, terechte oproeppremies want allemaal volgens het boekje.:lol::lol::lol:
En als het volgens u onwettelijk is, wat heeft u er dan al gedaan gelijk u beloofd had?
Antwoord: juist niks want u kunt er niks aan doen want het is allemaal volgens het boekje gegaan.:lol::lol::lol::lol:

reservespeler
21 januari 2017, 07:20
We zijn het dan toch over 1 zaak eens : ons geld.
Er word heel efficiënt gewerkt maar u kan dit niet weten want..........
Persoonlijk brieven rondbrengen op vraag van de baas is ook werken en dat moet betaald worden.
Geen onterechte oproeppremies, terechte oproeppremies want allemaal volgens het boekje.
En als het volgens u onwettelijk is, wat heeft u er dan al gedaan gelijk u beloofd had?
Antwoord: juist niks want u kunt er niks aan doen want het is allemaal volgens het boekje gegaan.

Als het toch allemaal via het boekje gegaan is i.v.m. de oproeppremies, waarom bent u dan geen grote jongen? Zo'n jongen die mij via PB zijn bundel laat weten met daarbij zijn naam.

Maar u zult dit niet doen want ...


Een brief rondbrengen omdat de baas het vraagt, dat is nu net de NMBS mentaliteit die we aanklagen.
Gewoon, zonder nadenken, bevelen volgen, daarbij denkend dat u op dat moment bezig bent met nuttig werk.

Iemand met een greintje verstand had zijn baas gewezen op het feit dat er een PC en dergelijke in zijn kantoor aanwezig is.


Doordat u een volledige dag kon weggaan en er hierdoor geen trein minder reed, laat u blijken hoe overbodig uwe job is.

Patrick M.
21 januari 2017, 17:03
Als het toch allemaal via het boekje gegaan is i.v.m. de oproeppremies, waarom bent u dan geen grote jongen? Zo'n jongen die mij via PB zijn bundel laat weten met daarbij zijn naam.

Maar u zult dit niet doen want ...


Een brief rondbrengen omdat de baas het vraagt, dat is nu net de NMBS mentaliteit die we aanklagen.
Gewoon, zonder nadenken, bevelen volgen, daarbij denkend dat u op dat moment bezig bent met nuttig werk.

Iemand met een greintje verstand had zijn baas gewezen op het feit dat er een PC en dergelijke in zijn kantoor aanwezig is.


Doordat u een volledige dag kon weggaan en er hierdoor geen trein minder reed, laat u blijken hoe overbodig uwe job is.

Ik ben letterlijk een grote jongen en u had dat met uw eigen ogen kunnen zien maar u was natuurlijk niet op onze afspraak te Hasselt.
Uw woorden zijn letterlijk: het liep langs de broek.(uw broek):lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
En mijn gegevens langs een PB, waarom?
En u schrijft: maar u zult dit niet doen want...
Omdat...u heeft toch geschreven in een ander topic dat u wist wie ik ben en waar ik werk.
U heeft mijn gegevens toch, waarom moet ik ze dan nu doormailen?
Of...:oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:
En doen wat de baas vraagt is helemaal geen NMBS mentaliteit, dat is een gezonde werkmentaliteit.
U doet toch ook wat uw baas u vraagt.
En misschien kan mijn baas niet goed werken met een PC want hij bewaard nog altijd zijn paswoord onder het bureaumatje waarop zijn PC staat.
En ik ben geen volledige dag weggegaan, ik heb eerst mijn dossiers afgewerkt en daarna heb ik de post van mijn baas naar Hasselt gespoort.
Dat heb ik al tig keer geschreven maar u leest dit precies niet of u begrijpt dit niet.
En dan maar anderen verwijten maken over begrijpend lezen.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
En het was een leuk en aangenaam verblijf te Hasselt, een leuke afsluiting van weer een harde werkdag.;-)
Heeft u dan geen leuke dagen bij het werk voor uw baas?;-)
En er reed geen trein minder omdat 'wij' allemaal 'onze' job goed en voor 100% uitvoeren.
Er reden geen treinen minder maar misschien met een aangepast uurschema.;-)