PDA

View Full Version : Nva


Stefanie
27 februari 2003, 22:44
Ben even in de war. Gisteren, na die uitspraak van de rechtbank over de kieswet was Geert Bourgeois goed gezind. De NVA heeft mee klacht ingediend tegen die nieuwe kieswet. Maar vanavond toonden ze in 't nieuws die éne kandidaat voor de NVA die al kaarten had laten drukken voor de verkiezingen. Hij zei dat hij deze uitspraak niet verwacht had (logisch), maar toen zei hij dat het als een donderslag bij heldere hemel kwam. Zijn partij was toch tegen deze nieuwe kieswet?

alpina
27 februari 2003, 22:46
Tuurlijk was de NVA tegen deze kieswet! Ze koste de Vlamingen immers 2 zetels!!

Ik heb het programma niet gezien en kan dus niet antwoorden waarom de man in kwestie dit zij.

Stefanie
27 februari 2003, 22:48
't Was in het VTMnieuws. Ik weet niet of ze 't in het late journaal nog gaan herhalen.

alpina
27 februari 2003, 23:06
't Was in het VTMnieuws. Ik weet niet of ze 't in het late journaal nog gaan herhalen.

Doe geen moeite! Ik heb toch geen TV! :) (zit op kot)

Napoleon
27 februari 2003, 23:21
Het probleem was alst volgt :

Aangezien er geen ander zinnig nieuws was ....besloot men iets te zeggen over de gevolgen van de utispraak .
Diene arme jongen had al dozen kaartendekken gekocht voordat de kieswet weeral veranderde , nu moet men de verkiezingslijsten herschikken waardoor deze arme jongen ergens anders zal staan en dat zijn kaartendek waardeloos geworden is.

Napoleon
27 februari 2003, 23:21
't Was in het VTMnieuws. Ik weet niet of ze 't in het late journaal nog gaan herhalen.

Doe geen moeite! Ik heb toch geen TV! :) (zit op kot)


Soms ni in Oostende of Brussel op kot ?

Stefanie
27 februari 2003, 23:22
Het probleem was alst volgt :

Aangezien er geen ander zinnig nieuws was ....besloot men iets te zeggen over de gevolgen van de utispraak .
Diene arme jongen had al dozen kaartendekken gekocht voordat de kieswet weeral veranderde , nu moet men de verkiezingslijsten herschikken waardoor deze arme jongen ergens anders zal staan en dat zijn kaartendek waardeloos geworden is.

Ja. Inderdaad. Maar toen hij sprak over een "donderslag bij heldere hemel" was ik toch wel verbaasd.

alpina
27 februari 2003, 23:26
't Was in het VTMnieuws. Ik weet niet of ze 't in het late journaal nog gaan herhalen.

Doe geen moeite! Ik heb toch geen TV! :) (zit op kot)


Soms ni in Oostende of Brussel op kot ?

Nee, in Leuven!

Napoleon
8 maart 2003, 16:20
't Was in het VTMnieuws. Ik weet niet of ze 't in het late journaal nog gaan herhalen.

Doe geen moeite! Ik heb toch geen TV! :) (zit op kot)


Soms ni in Oostende of Brussel op kot ?

Nee, in Leuven!

Kewl , kem daar en paar vriende zitte