PDA

View Full Version : Obama legt Noord-Korea nieuwe sancties op om cyberaanval op Sony


DMT
3 januari 2015, 00:27
Obama legt Noord-Korea nieuwe sancties op om cyberaanval op Sony

http://www.nu.nl/internet/3965814/obama-legt-noord-korea-nieuwe-sancties-cyberaanval-sony.html


Zijn er hier mensen die echt geloven dat Noord-Korea achter deze cyberaanval zit?

Jan van den Berghe
3 januari 2015, 00:28
Zijn er hier mensen die dit echt geloven?

Wat moeten we al dan niet geloven?

DMT
3 januari 2015, 00:29
Wat moeten we al dan niet geloven?

Dat Noord-korea achter deze cyberaanval zit.

Jan van den Berghe
3 januari 2015, 01:01
Dat Noord-korea achter deze cyberaanval zit.

En welke redenen zijn er om ervan uit te gaan dat zoiets (niet) mogelijk zou zijn?

zonbron
3 januari 2015, 09:27
En welke redenen zijn er om ervan uit te gaan dat zoiets (niet) mogelijk zou zijn?

Volgens de moderatie zou het trollen niet langer getoleerd worden, hopelijk voegen ze deze daden bij woorden, het zou hier nogal opklaren. Ik wacht op de hemelse verschijningen...

kelt
3 januari 2015, 11:04
Het is enigszins onduidelijk hoe Noord-Korea,dat eigenlijk nogal geisoleerd staat,nog verder "gesanctioneerd" kan worden.
Het lijkt me eerder een herinnering aan de wereld dat er een groot vergrootglas staat op alles wat N-K nog doet met de "buitenwereld"..

Er wordt verder gretig gebruik gemaakt van het feit dat PjongYang traditioneel extreem onhandig reageert op alles wat eventueel met het arbeidersparadijs te maken zou kunnen hebben....Soms vraag ik me af of zelfs de Zuid-Koreanen hen nog begrijpen....