PDA

View Full Version : Hitler in ANTI-MOSLIM Campagne op Amerikaanse bussen


Mirushetnieuws
16 januari 2015, 02:12
Blijkbaar heeft een groep Joodse lobbyisten het voor elkaar gekregen Adolf Hitler, jawel, met een anti-islam boodschap op openbaren bussen in Amerika te krijgen.

Aanschouw: http://www.mirus.be/hitler-anti-moslim-campagne-op-openbaren-bussen/

Freedom of speech.., toch?

Gamla
16 januari 2015, 02:33
Hitler. Joden zijn tegen Hitler. Maar ze hebben het er wel ad nauseam over. Als ze nu eens de taktiek van het doodzwijgen zouden toepassen.
Dan heeft binnen de kortste keren niemand het nog over Hitler. Volgens mij gaan ze dat niet doen want dat komt hen niet goed uit.

patrickve
16 januari 2015, 06:04
Blijkbaar heeft een groep Joodse lobbyisten het voor elkaar gekregen Adolf Hitler, jawel, met een anti-islam boodschap op openbaren bussen in Amerika te krijgen.

Aanschouw: http://www.mirus.be/hitler-anti-moslim-campagne-op-openbaren-bussen/

Freedom of speech.., toch?

Ze tonen gewoon de gelijkenissen tussen nazisme en Islam wat oproepen en gedrag van geweld betreft (in casu tegen Joden).

Ik vind ook dat er nogal wat parallellen zijn, en ik vind ook dat de twee haat-ideologieen op dezelfde wijze door de wet mogen worden behandeld. In de USA is er inderdaad onbeperkte vrijheid van meningsuiting, en ik vind dat goed.

Hier ligt nazisme al heel erg aan banden, en ik vind dus dat de Islam dezelfde wetten op zijn snuit zou moeten krijgen (ttz, ofwel mogen we allemaal weer dwepen met hakenkruisen zoals bij de amerikanen, oftewel moet de Islam verboden worden: allemaal een pot nat). Want dat gezever over islamofobie enerzijds (dat bijna met "racisme" wordt verward) en nazifobie anderzijds (dat wettelijk is opgelegd) vind ik een vreselijke hypocrisie.

Die affiche is dus prima ! Als we verontwaardigd zijn omdat hilter op een foto staat, dan zouden we even verontwaardigd moeten zijn omdat er ergens een verwijzing naar de Islam openbaar aangegeven wordt. Twee haatdoctrines, twee oproepen tot geweld, twee moordenaarsideologieen.
Waarom de ene pamperen en de andere verafschuwen ?

Zwitser
16 januari 2015, 08:12
Ik vind het overigens grappig dat het artikel het weerom over "Islamofoben" heeft.

Islamofobie is "angst voor de Islam". De organisatie die deze posters liet ophangen is duidelijk niet bang van de Islam.

De echter Islamofoben zijn degenen die zwijgen uit angst voor represailles...

doremi
16 januari 2015, 08:21
Het toppunt van dit alles is dat dit gewoon een foto is van Hitler en de toenmalige grootmoefti. Niks bewerkt, niks geplakt. Hitler en de hoogste Moslimorganen/moslimbroederschap waren zeer goede vrienden en geallieerden en waren vooral verenigd door hun gezamenlijke jodenhaat en wil om de joden uit te roeien. Aan dat laatste heeft de grootmoefti en zijn bende trouwens actief meegewerkt.

zonbron
16 januari 2015, 08:30
Ondenkbaar in Amerika! Plots kan het!

http://wamu.org/sites/wamu.org/files/styles/headline_landscape/public/images/attach/05.20.14news-trull-hitler-bus-edit.jpg?itok=u8Lup37g

patrickve
16 januari 2015, 10:23
Ondenkbaar in Amerika! Plots kan het!

http://wamu.org/sites/wamu.org/files/styles/headline_landscape/public/images/attach/05.20.14news-trull-hitler-bus-edit.jpg?itok=u8Lup37g

Enkel in Amerika kan het, dank zij hun standvastig vasthouden aan hun eerste amendement. Bij ons kan dat allang niet meer.

quercus
16 januari 2015, 10:33
Hitler. Joden zijn tegen Hitler. Maar ze hebben het er wel ad nauseam over. Als ze nu eens de taktiek van het doodzwijgen zouden toepassen.
Dan heeft binnen de kortste keren niemand het nog over Hitler. Volgens mij gaan ze dat niet doen want dat komt hen niet goed uit.

Net zoals onze sossen het ad nauseam hebben over Hitler & C° telkens wanneer ze voelen dat ze niet meer opgewassen zijn tegen Vlaamsgezinden.

Maar het grote verschil is dat de Joden alle reden hebben om zich de Hitler-episode scherp en blijvend te herinneren. Terwijl onze sossen hun gemekker uit pure oppositie-frustratie aanhouden.

Nietzsche
16 januari 2015, 10:34
Hitler !

Wat dat die man met die herdershond?