PDA

View Full Version : splitsing BHV


Piet Hein
4 oktober 2004, 10:56

Vlaanderen Boven
4 oktober 2004, 11:27
Bwa ja, het is precies of de betoging nooit gebeurd is. We moeten duidelijk maken dat het nog steeds een zaak is die aangepakt moet worden!

kempenaar
4 oktober 2004, 22:46
Een betoging is enkel geslaagd als we minimum evenveel mensen hebben dan op 9 mei.
Indien niet komen we eerder negatief in beeld.
Ik denk dat we momenteel even moeten afwachten.

Zaterdag hoor ik wat de VVB van plan is i.v.m de huidige evolutie van het dossier.

Splitsing gratis én NU NU NU NU ! ! ! !

Vlaanderen Boven
10 oktober 2004, 13:16
Zaterdag hoor ik wat de VVB van plan is i.v.m de huidige evolutie van het dossier.

En?

giserke
10 oktober 2004, 13:59
Deze keer betogen in Brussel zelf! voor het parlement. Al is dit verboden.

Ik stel voor, wanneer CD&V - N-VA het wetsvoorstel neerlegt, massaal afzakken naar Brussel en aanschuiven om de plenaire zitting te volgen. (met 13.000 man en vrouw aanschuiven 8) )

N.J.S.V. Antwerpen
10 oktober 2004, 14:09
Ik stel voor, wanneer CD&V - N-VA het wetsvoorstel neerlegt, massaal afzakken naar Brussel en aanschuiven om de plenaire zitting te volgen. (met 13.000 man en vrouw aanschuiven 8) )
Tja, misschien stemmen ze wel gunstig onder enorme druk. Ik vrees echter dat niet de splitsing het probleem is, dat zal het "Vlaams" Kartel wel hebben voor mekander gekregen; mij gaat het om de prijs die we ervoor moeten betalen, en die stilletjes zal verzwegen worden.