PDA

View Full Version : Hale gare Zinzen


Pericles
20 januari 2015, 16:04
Volgens Walter Zinzen hadden we die terroristen in Verviers eerst nog wat moeten laten moorden of hadden de mannen van de bijzondere interventie eenheid hun leven moeten riskeren om ze levend te vatten.

http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terreurdreiging-in-Belgie/article/detail/2188463/2015/01/20/Walter-Zinzen-over-dood-van-jihadisten-Lijkt-deze-vorm-van-terreurbestrijding-niet-erg-veel-op-terrorisme.dhtml


De man is al 20 - 30 jaar rijp voor de psychatrie maar nu gaat het precies serieus bergaf met zijn denkvermogen..:roll:

Wapper
20 januari 2015, 16:16
Zinzen is totaal kierewiet. Misschien kunnen ze hem bij het volgende incident inhuren als expert-onderhandelaar? :lol:

"Heren, kunnen we even een korte wapenstilstand inlassen om de verschillende opties te bespreken aangaande de verdere afhandeling van dit...TATATATATAT ATATATATATATA TATATATATATATATA

Allah-oe-Akbar!

Leica
20 januari 2015, 16:46
Zou hij dement aan het worden zijn?
De terroristen schoten als eerste. Wat moet de elite-eenheid dan volgens Zinzen doen?

vlaams realist
20 januari 2015, 16:52
Zou hij dement aan het worden zijn?
De terroristen schoten als eerste. Wat moet de elite-eenheid dan volgens Zinzen doen?

Een imam opleiden in Belgie met gematigde uitspraken .
Die naar binnen sturen om de heren op andere gedachten te brengen .
100 uur werkstraf en de belofte het nooit meer te doen .
Dat is het zo een beetje .

hamac
20 januari 2015, 17:02
Beste Walter, een hond met rabiës maak je best af voor hij soortgenoten kan besmetten en vooral vóór hij bijt.

schietboog
20 januari 2015, 17:03
Links weet echt niet meer van welk hout pijlen maken.
Laat ze maar doen : Tobback afgelopen weekend en nu Zinzen. Het kan alleen maar aantonen hoe wereldvreemd ze geworden zijn.

Hypochonder
20 januari 2015, 17:05
Misschien moeten die speciale eenheden eens bij Zinzen thuis gaan kijken of daar geen Jihadisten zijn ondergedoken.

Xenophon
20 januari 2015, 17:11
Jammer eigenlijk dat hij niet wist te vertellen dat het de schuld van het Vlaamse Blok was.

Lof der Zotheid
20 januari 2015, 17:25
Ze zouden die gek beter opsluiten, in plaats van hem ook nog een platform ter verdediging van terroristen aan te bieden. Maar ja, links...

morte-vivante
20 januari 2015, 17:27
flikken horen zich dus te laten afknallen volgens Zinzen. Mogen ze wel wapens dragen dan? Moet dat ook niet eens dringend onder de loep gehouden worden?

Geert C
20 januari 2015, 17:37
Ze zouden die gek beter opsluiten, in plaats van hem ook nog een platform ter verdediging van terroristen aan te bieden. Maar ja, links...
Ik heb het opiniestuk gelezen. Nergens in dat opiniestuk verdedigt hij die terroristen. Nergens.

Maar ja, op de man spelen is altijd gemakkelijk natuurlijk...

Zipper
20 januari 2015, 17:41
Ik heb het opiniestuk gelezen. Nergens in dat opiniestuk verdedigt hij die terroristen. Nergens.

Maar ja, op de man spelen is altijd gemakkelijk natuurlijk...

de uitschakeling van die terroristen, een "standrechtelijke executie" noemen, vind ik er toch redelijk over.

Geert C
20 januari 2015, 17:54
de uitschakeling van die terroristen, een "standrechtelijke executie" noemen, vind ik er toch redelijk over.
Dat is waar, maar dat maakt van hem nog geen verdediger van die terroristen.

Hypochonder
20 januari 2015, 18:00
Dat is waar, maar dat maakt van hem nog geen verdediger van die terroristen.

Dat misschien niet nee. Maar het is en blijft een feit dat de linkerzijde in dit land zich in allerlei bochten wringt om zonder het expliciet te zeggen dit zoveel mogelijk tracht te vergoelijken.

Pandareus
20 januari 2015, 18:03
de uitschakeling van die terroristen, een "standrechtelijke executie" noemen, vind ik er toch redelijk over.

Ik ook. Die uitspraak is gratuit en toont vooringenomenheid.
Jammer, hij was vroeger een fantastisch goede journalist die durfde tot op het bot gaan en bleef doorvragen. Maar dit artikel van hem is echt tenenkrullend.

Klein Licht
20 januari 2015, 18:04
Ik denk eerder dat de rechterzijde op dit forum zich in allerlei bochten wringt om iedereen die niet meteen in hysterische moslimhaat vervalt bij elk incident te bombarderen tot medestander van terroristen.

morte-vivante
20 januari 2015, 18:05
ik begrijp die dubbele moraal niet. enerzijdsMaar zolang een onpartijdig onderzoek niet heeft vastgesteld dat de agenten in Verviers niet anders konden dan de twee vermoedelijke jihadisten af te maken, is hier sprake van een standrechtelijke executie.
en zijn die flikken dus moordenaars, tenzij het tegendeel (na een onpartijdig onderzoek) wordt bewezen, anderzijds Let wel : het ging hier om verdachten, niet om door de rechter veroordeelde misdadigers.
zijn die verdachten onschuldig tot het tegendeel bewezen is

Klein Licht
20 januari 2015, 18:09
Logische vraag wat ze dan wel hadden moeten doen. Deze voorstellen kan ik in elk geval smaken :-)

Misschien kunnen ze hem bij het volgende incident inhuren als expert-onderhandelaar?

Een imam opleiden in Belgie met gematigde uitspraken .
Die naar binnen sturen om de heren op andere gedachten te brengen.


Zo verlagen we ons tot het niveau van degenen die onze samenleving willen ontwrichten. Wrang. Zo winnen de terroristen alsnog. Al is het dan vanuit het graf. Heel wrang

Dus volgens Walter hadden ze die clowns die wat politieagenten wouden gaan vermoorden moeten laten doen, en dan hadden 'wij' gewonnen en niet 'zij'? :-D

Hypochonder
20 januari 2015, 18:10
Ik denk eerder dat de rechterzijde op dit forum zich in allerlei bochten wringt om iedereen die niet meteen in hysterische moslimhaat vervalt bij elk incident te bombarderen tot medestander van terroristen.

Onzin. Zet hier eens een link neer naar dergelijke postings.

Nietzsche
20 januari 2015, 18:17
Hij heeft gelijk, de terroristen hadden een eerlijk proces moeten krijgen. Dat is wat je doet in een beschaafde samenleving.

Klein Licht
20 januari 2015, 18:17
Onzin. Zet hier eens een link neer naar dergelijke postings.

Ver moet ik niet zoeken. Post #9 waar dit mee begon:

Ze zouden die gek beter opsluiten, in plaats van hem ook nog een platform ter verdediging van terroristen aan te bieden. Maar ja, links...

Klein Licht
20 januari 2015, 18:20
Hij heeft gelijk, de terroristen hadden een eerlijk proces moeten krijgen. Dat is wat je doet in een beschaafde samenleving.

En wat doe je wanneer ze, als je ze vraagt naar het proces te komen, op je beginnen schieten?

MultiMAN
20 januari 2015, 18:24
Zinzen heeft overschot van gelijk.

Nietzsche
20 januari 2015, 18:26
En wat doe je wanneer ze, als je ze vraagt naar het proces te komen, op je beginnen schieten?

Je hebt beschermde kleding en de kans is nihil dat ze dat daadwerkelijk zouden doen.

Als je deze "wat als" mentaliteit consequent hanteert, dan mag de politie iedereen doodschieten. Want ja... wat als?

Hypochonder
20 januari 2015, 18:27
Ik denk eerder dat de rechterzijde op dit forum zich in allerlei bochten wringt om iedereen die niet meteen in hysterische moslimhaat vervalt bij elk incident te bombarderen tot medestander van terroristen.

Ver moet ik niet zoeken. Post #9 waar dit mee begon:



Jij gaat hier nog een beetje de terroristen verdedigen of wa?

Leica
20 januari 2015, 18:35
Voor Zinzen is het makkelijk om vanachter zijn bureau dergelijke onzin op papier te zetten.
Mocht hij ter plaatse geweest zijn op het moment van de inval en de schietpartij, scheet hij hoogstwaarschijnlijk in zijn broek van angst.

Xenophon
20 januari 2015, 18:42
Hij heeft gelijk, de terroristen hadden een eerlijk proces moeten krijgen. Dat is wat je doet in een beschaafde samenleving.

- lol -

Xenophon
20 januari 2015, 18:43
En wat doe je wanneer ze, als je ze vraagt naar het proces te komen, op je beginnen schieten?

Dan sterf je in de wetenschap dat je alles gedaan hebt om hen een fair proces te geven. :D

Nietzsche
20 januari 2015, 18:45
- lol -

:-D

TV-verslaafde
20 januari 2015, 18:45
"Crime is a genetic defect."

Ach ja vroeger mepten ze Schizo's of andere psychiatrische patiënten ook praktisch dood of ze deden een lobotomie. Op dat vlak is er toch al veel verbeterd door de wetenschap.

Als je je niet aanpast aan de massa of niet "normaal" bent wordt je gestraft.

Xenophon
20 januari 2015, 18:45
Je hebt beschermde kleding en de kans is nihil dat ze dat daadwerkelijk zouden doen.

Als je deze "wat als" mentaliteit consequent hanteert, dan mag de politie iedereen doodschieten. Want ja... wat als?

Another Jack
20 januari 2015, 18:45
Hij heeft gelijk, de terroristen hadden een eerlijk proces moeten krijgen. Dat is wat je doet in een beschaafde samenleving.

Helaas hebben de terroristen voor iets anders gekozen....

Xenophon
20 januari 2015, 18:47
Helaas hebben de terroristen voor iets anders gekozen....

Je hebt beschermde kleding en de kans is nihil dat ze dat daadwerkelijk zouden doen.

Als je deze "wat als" mentaliteit consequent hanteert, dan mag de politie iedereen doodschieten. Want ja... wat als?


:D

Nietzsche
20 januari 2015, 18:47
Helaas hebben de terroristen voor iets anders gekozen....

Irrelevant, Iedere misdadiger moet een eerlijk proces krijgen.

Frankrijk is geen bananenrepubliek.

Another Jack
20 januari 2015, 18:49
Irrelevant, Iedere misdadiger moet een eerlijk proces krijgen.

Frankrijk is geen bananenrepubliek.

Ja dat weten we wel ondertussen, maar wat in het geval dat de misdadigers zelf geen proces wensen?

TV-verslaafde
20 januari 2015, 18:50
Irrelevant, Iedere misdadiger moet een eerlijk proces krijgen.

Frankrijk is geen bananenrepubliek.

Er zitten sowieso vrij veel sadisten bij justitie, dat kan haast niet anders.

Zucht
20 januari 2015, 18:51
Je hoeft toch niet in leven te zijn om een eerlijk proces te krijgen ?

TV-verslaafde
20 januari 2015, 18:51
Ja dat weten we wel ondertussen, maar wat in het geval dat de misdadigers zelf geen proces wensen?

"Een opoffering" voor de kudde, hoe "nobel".

Nietzsche
20 januari 2015, 18:52
Ja dat weten we wel ondertussen, maar wat in het geval dat de misdadigers zelf geen proces wensen?

Die gasten zijn doodgeschoten, dat hebben ze niet zelf gedaan.

Nietzsche
20 januari 2015, 18:52
Er zitten sowieso vrij veel sadisten bij justitie, dat kan haast niet anders.

Iemand doodschieten is nu niet echt sadistisch.

Another Jack
20 januari 2015, 18:53
Die gasten zijn doodgeschoten, dat hebben ze niet zelf gedaan.

In zekere zin wel.
Een mooie heldhaftige dood als martelaar.

Dat kan niemand hen nog afpakken.

vlaams realist
20 januari 2015, 18:53
Hij heeft gelijk, de terroristen hadden een eerlijk proces moeten krijgen. Dat is wat je doet in een beschaafde samenleving.

Neen , dat is wat je doet in een laffe samenleving op de rand van overheersing . ( submission , dhimmithude = islam )
In de rest van de wereld is er geen genade voor degene die de politie onder vuur neemt . Ook niet in moslimlanden .
Misschien zijn al die opleidingen ivm psycho wel kompleet nutteloos .
Want als puntje bij paaltje komt , zal de sterke de zwakke onderdrukken .

TV-verslaafde
20 januari 2015, 18:53
Die gasten zijn doodgeschoten, dat hebben ze niet zelf gedaan.

Is wel het eerste dat je leert hé bij de politie. Eigen veiligheid boven alles.

Nietzsche
20 januari 2015, 18:55
In zekere zin wel.
Zelfverdediging noemt men dat wel eens.

Zelfverdediging? :lol:

Twee tegen ..... (hoeveel?) agenten?

Xenophon
20 januari 2015, 18:55
Is wel het eerste dat je leert hé bij de politie. Eigen veiligheid boven alles.

Zowat overal eigenlijk, zelfs bij EHBO.

Nietzsche
20 januari 2015, 18:55
Is wel het eerste dat je leert hé bij de politie. Eigen veiligheid boven alles.

De politie was niet in gevaar.

TV-verslaafde
20 januari 2015, 18:56
Neen , dat is wat je doet in een laffe samenleving op de rand van overheersing . ( submission , dhimmithude = islam )
In de rest van de wereld is er geen genade voor degene die de politie onder vuur neemt . Ook niet in moslimlanden .
Misschien zijn al die opleidingen ivm psycho wel kompleet nutteloos .
Want als puntje bij paaltje komt , zal de sterke de zwakke onderdrukken .

Wat doe je dan met alle mentaal onstabiele mensen? In speciale strafkampen steken ?

Another Jack
20 januari 2015, 18:56
Zelfverdediging? :lol:

Twee tegen ..... (hoeveel?) agenten?

Zestig voor mijn part.
Compleet irrelevant.

vlaams realist
20 januari 2015, 18:57
Die gasten zijn doodgeschoten, dat hebben ze niet zelf gedaan.

Iemand die voor de trein springt heeft ook geen zelfmoord gepleegd . Hij is vermoord door een treinbestuurder . Nu jij weer .

Nietzsche
20 januari 2015, 18:58
Zestig voor mijn part.
Compleet irrelevant.

Nee, dat is zeer relevant. Niemand kan weten of die gasten zich misschien wel hadden overgegeven. Sterker nog, die twee broers (de terroristen) hadden niet eens de kans om zich over te geven.

Heb jij het filmpje gezien?

Another Jack
20 januari 2015, 18:58
De politie was niet in gevaar.

Dat zal het gerechtelijk onderzoek uitmaken.
Ik ben er redelijk gerust in...

Nietzsche
20 januari 2015, 18:59
Dat zal het gerechtelijk onderzoek uitmaken.
Ik ben er redelijk gerust in...

Allemaal behoorlijk irrelevant, de daders zijn toch al dood.

Another Jack
20 januari 2015, 18:59
[QUOTE=Nietzsche;7509350]Nee, dat is zeer relevant. Niemand kan weten of die gasten zich misschien wel hadden overgegeven. Sterker nog, die twee broers (de terroristen) hadden niet eens de kans om zich over te geven.

Hoe weet jij dat zo zeker?

vlaams realist
20 januari 2015, 19:00
Zelfverdediging? :lol:

Twee tegen ..... (hoeveel?) agenten?

Zelfverdediging is ook het beschermen van anderen . Dus als iemand anders in gevaar is mag je ook reageren .

Xenophon
20 januari 2015, 19:00
Zestig voor mijn part.
Compleet irrelevant.

Misschien wil Nietshki wel dat ze zoals de cowboy's een fair gevecht buiten voor de saloon houden.

Als de klok twaalf slaat mogen ze hun revolver trekken.

Nietzsche
20 januari 2015, 19:00
[QUOTE=Nietzsche;7509350]Nee, dat is zeer relevant. Niemand kan weten of die gasten zich misschien wel hadden overgegeven. Sterker nog, die twee broers (de terroristen) hadden niet eens de kans om zich over te geven.

Hoe weet jij dat zo zeker?

Bekijk het filmpje he.

Another Jack
20 januari 2015, 19:01
Allemaal behoorlijk irrelevant, de daders zijn toch al dood.

Dood?
Die mannen hebben nu de fun van hun leven!

vlaams realist
20 januari 2015, 19:01
Wat doe je dan met alle mentaal onstabiele mensen? In speciale strafkampen steken ?

Interneren , dat is de gebruikelijke methode .

Zipper
20 januari 2015, 19:02
Tja, eigenlijk had de politie toch minstens eerst hunne pass moeten vragen.

Leica
20 januari 2015, 19:02
De politie was niet in gevaar.

Was je er op het moment van de inval bij aanwezig misschien?

TV-verslaafde
20 januari 2015, 19:02
Interneren , dat is de gebruikelijke methode .

En die terroristen waren mentaal stabiel zeker ?

Nietzsche
20 januari 2015, 19:04
Was je er op het moment van de inval bij aanwezig misschien?

Het is geen exacte wetenschap, we moeten het doen met de kennis die wij beschikken.

Dat snap jij ook wel toch?

Zipper
20 januari 2015, 19:04
En die terroristen waren mentaal stabiel zeker ?

die wisten heel goed waarmee ze bezig waren

vlaams realist
20 januari 2015, 19:07
[QUOTE=Another Jack;7509355]

Bekijk het filmpje he.

Echt , eerlijk ? Dat was snelrecht in de praktijk . Misschien spijtig voor de advocaten , rechters , journalisten enz...
Maar een goede zaak voor de belastingsbetalers die er goedkoop vanaf komen .

Another Jack
20 januari 2015, 19:08
Het is geen exacte wetenschap, we moeten het doen met de kennis die wij beschikken.

Dat snap jij ook wel toch?

Wat we van de media weten is dat de terroristen eerst het vuur openden.
Heb jij misschien je kennis via andere kanalen...

Hypochonder
20 januari 2015, 19:09
Men kan toch enkel maar concluderen dat links het de laatste tijd in zeer kleine hoekjes moet gaan zoeken om toch iets te vinden in het voordeel van de terroristen.

Another Jack
20 januari 2015, 19:09
[QUOTE=Nietzsche;7509360]

Echt , eerlijk ? Dat was snelrecht in de praktijk . Misschien spijtig voor de advocaten , rechters , journalisten enz...
Maar een goede zaak voor de belastingsbetalers die er goedkoop vanaf komen .

Dat is geen quote van mij, slimme.
Nu goed, blijkbaar loopt er hier iets fout met de quotes...

vlaams realist
20 januari 2015, 19:10
En die terroristen waren mentaal stabiel zeker ?

Neen , dat waren moslims .
Mentaal stabiel kun je dat niet noemen .

Kristof Piessens
20 januari 2015, 19:11
Het is geen exacte wetenschap, we moeten het doen met de kennis die wij beschikken.

Dat snap jij ook wel toch?

Dat snap ik maar al te goed, maar over welke kennis heb je het ?

Kennis is volgende definitie;

Informatie die op directe als indirecte manier is verkregen, ofwel kennis uit eerste hand over situaties/omstandigheden die gekenmerkt kunnen worden als feiten.

Wat bedoel ik met het laatste stuk uit de vorige paraaf ?

Kennis van de feiten waarvan je als betrokkene uit eerste hand al hebt, die moet duidelijkheid kunnen verschaffen over de directe informatie verkregen via rechtstreekse contacten, al het andere zijn beweringen of gissingen, of er wordt doelbewust gemisleidt zodat de feiten snel zouden verdwijnen uit het geheugen van de mensen, elke keer er dicht op de waarheid gekomen wordt gebeuren altijd situaties die lijken op 'verdachte omstandigheden'.

vlaams realist
20 januari 2015, 19:12
[QUOTE=vlaams realist;7509377]

Dat is geen quote van mij, slimme.
Nu goed, blijkbaar loopt er hier iets fout met de quotes...

"Slimme" ? Thanks Jakke . ;-)

Nietzsche
20 januari 2015, 19:13
Dat snap ik maar al te goed, maar over welke kennis heb je het ?

Kennis is volgende definitie;

Informatie die op directe als indirecte manier is verkregen, ofwel kennis uit eerste hand over situaties/omstandigheden die gekenmerkt kunnen worden als feiten.

Wat bedoel ik met het laatste stuk uit de vorige paraaf ?

Kennis van de feiten waarvan je als betrokkene uit eerste hand al hebt, die moet duidelijkheid kunnen verschaffen over de directe informatie verkregen via rechtstreekse contacten, al het andere zijn beweringen of gissingen, of er wordt doelbewust gemisleidt zodat de feiten snel zouden verdwijnen uit het geheugen van de mensen, elke keer er dicht op de waarheid gekomen wordt gebeuren altijd situaties die lijken op 'verdachte omstandigheden'.

Dan kunnen we niet meer discussiëren over dit soort zaken.

MultiMAN
20 januari 2015, 19:13
[QUOTE=Nietzsche;7509360]
Dat was snelrecht in de praktijk .

Staatsterreur.

Zipper
20 januari 2015, 19:14
Staatsterreur.

:rofl:

Kristof Piessens
20 januari 2015, 19:18
Dan kunnen we niet meer discussiëren over dit soort zaken.

Geldt voor iedereen dus, simpel gezegd...

Maar je kunt de feiten wel nagaan voorzover je de vermeldingen in nieuws of andere kanalen opvolgt...filterwerk genoeg..en dan kun je nog veiligheidshalve de waarheid kennen over de feiten...

Een voorbeeldje...princess Dianna ?

Wie zegt met zekerheid dat ze echt dood is ? Wie zegt met zekerheid dat ze nog leeft en is het bewuste ongeval in scene gezet zodat ze bevrijdt werd van haar zo goed als openbare leven zonder privacy ?

Xenophon
20 januari 2015, 19:20
Dat is geen quote van mij, slimme.
Nu goed, blijkbaar loopt er hier iets fout met de quotes...

Als je naar "edit" gaat, dan ga je zien dat er tussen de openings- en sluitingstag nog een quotetag staat. Eens je die er tussenuit haalt werkt het terug zoals voorzien.

vlaams realist
20 januari 2015, 19:20
[QUOTE=vlaams realist;7509377]

Staatsterreur.

Och , dat is de volgende stap . Waarbij we de stoute moslims in varkenshuiden op onbekende plaatsen gaan begraven .
Ik ben daar groot voorstander van .

Nietzsche
20 januari 2015, 19:21
Geldt voor iedereen dus, simpel gezegd...

Maar je kunt de feiten wel nagaan voorzover je de vermeldingen in nieuws of andere kanalen opvolgt...filterwerk genoeg..en dan kun je nog veiligheidshalve de waarheid kennen over de feiten...

Een voorbeeldje...princess Dianna ?

Wie zegt met zekerheid te kunnen dat ze echt dood is ? Wie zegt met zekerheid dat ze nog leeft en is het bewuste ongeval in scene gezet zodat ze bevrijdt werd van haar zo goed als openbare leven zonder privacy ?

Misschien heeft ze wel nooit bestaan en misschien zit jij wel op mars met je laptop...

Je weet het niet, je weet het niet.

vlaams realist
20 januari 2015, 19:23
Ik begin onmiddellijk een nieuw topic , ben eens benieuwd wat mn van die anti terrorisme maatregel vind .

Another Jack
20 januari 2015, 19:23
Misschien heeft ze wel nooit bestaan en misschien zit jij wel op mars met je laptop...

Je weet het niet, je weet het niet.

Hij heeft nochtans ook een filmpje gezien.

Nietzsche
20 januari 2015, 19:24
Hij heeft nochtans ook een filmpje gezien.

Allemaal in scene gezet...

MultiMAN
20 januari 2015, 19:25
Och , dat is de volgende stap . Waarbij we

Over welke terreurgroep, waar je lid van bent, heb je het?

hamac
20 januari 2015, 19:27
Sterker nog, die twee broers (de terroristen) hadden niet eens de kans om zich over te geven.


Echte moslims drinken niet.

Nietzsche
20 januari 2015, 19:28
Echte moslims drinken niet.

Crystal meth daarentegen.

Kristof Piessens
20 januari 2015, 19:43
Misschien heeft ze wel nooit bestaan en misschien zit jij wel op mars met je laptop...

Je weet het niet, je weet het niet.

U weet het niet want u leeft blijkbaar wel in een illusoire wereld waarbij de beelden van de media via TV u niet veel heeft bijgebracht , ik weet niet wat ik er van 'moet' denken, maar wat ik de afgelopen jaren heb gezien, gehoord, gelezen, gezien heb ?

Het doet me vermoeden dat er blijkbaar toch iets bedreigende is aan deze wereld vol met "suggesties" en als dat je niet aanpreekt mag ik zeker zijn dat je leeft volgens je eigen sprookjes !

vlaams realist
20 januari 2015, 19:48
Over welke terreurgroep, waar je lid van bent, heb je het?

We , zoals omschreven in de koran . Dus de ongelovigen , de homo's , en alle andere mensen die de koran niet wensen te volgen .

Ik ben lid door de koran af te wijzen . En met mij vele anderen .

TV-verslaafde
20 januari 2015, 19:49
U weet het niet want u leeft blijkbaar wel in een illusoire wereld waarbij de beelden van de media via TV u niet veel heeft bijgebracht , ik weet niet wat ik er van 'moet' denken, maar wat ik de afgelopen jaren heb gezien, gehoord, gelezen, gezien heb ?

Het doet me vermoeden dat er blijkbaar toch iets bedreigende is aan deze wereld vol met "suggesties" en als dat je niet aanpreekt mag ik zeker zijn dat je leeft volgens je eigen sprookjes !

We ontkennen, misleiden, overdrijven, nuanceren, van kleine verdraaiingen tot grote verzinsels: uiteindelijk zijn we allemaal fantasten.....

vlaams realist
20 januari 2015, 19:57
We ontkennen, misleiden, overdrijven, nuanceren, van kleine verdraaiingen tot grote verzinsels: uiteindelijk zijn we allemaal fantasten.....

Mooie positie , beetje lullen over idealen , ondertussen buikje vol en zakje leeg .
Hyphocriet tegenover Christenen in het Midden-Oosten , Afrika ?

TV-verslaafde
20 januari 2015, 20:10
Mooie positie , beetje lullen over idealen , ondertussen buikje vol en zakje leeg .
Hyphocriet tegenover Christenen in het Midden-Oosten , Afrika ?

Jij hebt toch ook nogal lucide dromen over moslims op brandstapels e.d.

Thuleander
20 januari 2015, 21:26
Weet Walter Zinzen dan niet dat die terroristen niet gedood werden, maar 'geneutraliseerd'?

fox
21 januari 2015, 08:46
Ik denk eerder dat de rechterzijde op dit forum zich in allerlei bochten wringt om iedereen die niet meteen in hysterische moslimhaat vervalt bij elk incident te bombarderen tot medestander van terroristen.

U verwart Moslimhaat met Islamhaat.

Lof der Zotheid
21 januari 2015, 12:21
Ik denk eerder dat de rechterzijde op dit forum zich in allerlei bochten wringt om iedereen die niet meteen in hysterische moslimhaat vervalt bij elk incident te bombarderen tot medestander van terroristen.

1. Wel verdacht veel "incidenten" (wat een onschuldig begrip) van moslimzijde, de laatste tijd. En dan moeten we nog steeds geloven dat islam vrede is, en dat het afzonderlijke incidenten van een paar gekken zijn, die toevallig allemaal dezelfde strekking volgen.
2. Zinzen heeft nog net niet letterlijk gezegd dat hij die terroristen verdedigt, nee. Maar zijn hele betoog gaat verdacht sterk in die richting.