PDA

View Full Version : Iran: ons doel blijft volledige vernietiging van Israël


Drukazz
26 januari 2015, 00:42
Een belangrijke Iraanse generaal herhaalde vorige week, dat een van de belangrijkste militaire doelen van de Islamitische Republiek de 'volledige vernietiging' van de Joodse Staat Israël blijft, volgens de Iraanse staatszender PressTV.

http://israeltoday.nl/_static/israeltoday.nl/_thumbs/timthumb.php?src=_static/israeltoday.nl/img/5225_jafari.jpg&w=220&h=147&q=88&zc=1

Iraanse troepen 'zullen de steun voor de islamitische combattanten en strijders in de regio voortzetten en verdiepen, tot de volledige verwijdering van deze belichaming van het kwaad uit de geopolitiek van de regio', zei het hoofd van Irans Islamitische Revolutie Garde, Maj-Gen. Mohammad Ali Jafari (foto), verwijzend naar Israël.

Jafari reageerde op de aanslag vorige week op een andere Iraanse generaal, Mohammad Ali Allahdadi, die werd gedood toen Israël de regionale Hezbollah bevelhebber Jihad Mughniyeh beschoot, nabij de grens van de Golanhoogten.
Iran heeft lang Hezbollah's terrorisme tegen Israël gesteund, gefaciliteerd en geleid.

De opmerkingen van Jafari komen ook enkele dagen voordat de Israëlische premier Benjamin Netanyahu een controversieel bezoek zal brengen aan het Amerikaanse Congres in een poging om Washington te overtuigen om strengere sancties op te leggen aan Iran. Israël blijft ervan overtuigd dat Iran streeft naar kernwapens, en dat die wapens zouden worden gericht op de Joodse Staat.

http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/5225-iran-ons-doel-blijft-volledige-vernietiging-van-israel

Nietzsche
26 januari 2015, 00:43
Macho gelul, always the same song.

Drukazz
26 januari 2015, 00:44
Macho gelul, always the same song.

Waarom doen ze het dan nog steeds? Iran zou het toch ook niet feit vinden als Israël dit steeds over hen zou zeggen.

Nietzsche
26 januari 2015, 00:47
Waarom doen ze het dan nog steeds? Iran zou het toch ook niet feit vinden als Israël dit steeds over hen zou zeggen.

Omdat Iran een incompetent politie-stelsel heeft.

Indomitable
26 januari 2015, 00:47
http://fiddlerman.com/wp-content/forum-smileys/violin_girl.gif

SDX
26 januari 2015, 00:57
Waar wachten ze op?

De religioten?

atmosphere
26 januari 2015, 07:22
Een belangrijke Iraanse generaal herhaalde vorige week, dat een van de belangrijkste militaire doelen van de Islamitische Republiek de 'volledige vernietiging' van de Joodse Staat Israël blijft, volgens de Iraanse staatszender PressTV.

http://israeltoday.nl/_static/israeltoday.nl/_thumbs/timthumb.php?src=_static/israeltoday.nl/img/5225_jafari.jpg&w=220&h=147&q=88&zc=1

Iraanse troepen 'zullen de steun voor de islamitische combattanten en strijders in de regio voortzetten en verdiepen, tot de volledige verwijdering van deze belichaming van het kwaad uit de geopolitiek van de regio', zei het hoofd van Irans Islamitische Revolutie Garde, Maj-Gen. Mohammad Ali Jafari (foto), verwijzend naar Israël.

Jafari reageerde op de aanslag vorige week op een andere Iraanse generaal, Mohammad Ali Allahdadi, die werd gedood toen Israël de regionale Hezbollah bevelhebber Jihad Mughniyeh beschoot, nabij de grens van de Golanhoogten.
Iran heeft lang Hezbollah's terrorisme tegen Israël gesteund, gefaciliteerd en geleid.

De opmerkingen van Jafari komen ook enkele dagen voordat de Israëlische premier Benjamin Netanyahu een controversieel bezoek zal brengen aan het Amerikaanse Congres in een poging om Washington te overtuigen om strengere sancties op te leggen aan Iran. Israël blijft ervan overtuigd dat Iran streeft naar kernwapens, en dat die wapens zouden worden gericht op de Joodse Staat.

http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/5225-iran-ons-doel-blijft-volledige-vernietiging-van-israel

Heeft u ook de originele opname ???

atmosphere
26 januari 2015, 07:25
Jullie hebben weer het volste vertrouwen in de juistheiid van deze berichtgeving, een door religie gedreven propagandistische nieuwssite als Israel today, is totaal onbetrouwbaar

Eliyahu
26 januari 2015, 13:22
Jullie hebben weer het volste vertrouwen in de juistheiid van deze berichtgeving, een door religie gedreven propagandistische nieuwssite als Israel today, is totaal onbetrouwbaar

Bs'd

Je gelooft alleen in anti-semitische propaganda?

Iran General: Our Ultimate Goal Is the Destruction of America And Israel

The commander of Iran’s notorious Basij forces declared Monday that the Islamic Republic’s ultimate goal is the destruction of America and Israel.

“Today there is no mandate to end our fight because Iran’s greatness in the region and the repeated losses by the Zionists and America are the proof of our fight up to today,” Gen. Mohammad Naghdi said, according to Fars News Agency. “Our ideal is not [nuclear] centrifuges but the destruction of the White House and the annihilation of Zionism [Israel].”

Klein Licht
26 januari 2015, 14:07
Waarom doen ze het dan nog steeds? Iran zou het toch ook niet feit vinden als Israël dit steeds over hen zou zeggen.

Zeg je nu

"niet"

?

Drukazz
26 januari 2015, 15:36
Zeg je nu

"niet"

?

"Niet fijn" moest dat zijn ipv "niet feit"

Lol

Lof der Zotheid
26 januari 2015, 17:43
Bs'd

Je gelooft alleen in anti-semitische propaganda?

Iran General: Our Ultimate Goal Is the Destruction of America And Israel

The commander of Iran’s notorious Basij forces declared Monday that the Islamic Republic’s ultimate goal is the destruction of America and Israel.

“Today there is no mandate to end our fight because Iran’s greatness in the region and the repeated losses by the Zionists and America are the proof of our fight up to today,” Gen. Mohammad Naghdi said, according to Fars News Agency. “Our ideal is not [nuclear] centrifuges but the destruction of the White House and the annihilation of Zionism [Israel].”

Uw link werkt niet.

atmosphere
28 januari 2015, 13:08
"Niet fijn" moest dat zijn ipv "niet feit"

Lol

Iran word zelf continu bedreigd en het volk ondervind concrete nadelen van
de sancties . Ze worden omringd door US militairy basis, en hun buurland is al aangevallen.

-"The militairy option is on the table" is een officieel standpunt van de VS
en niet een uitspraak van één of andere generaal.

- Als Iran de zelfde principes zou hanteren als de VS en Israel dan zouden ze Washington / tel Aviv moeten gaan bombarderen.

Drukazz
28 januari 2015, 13:31
Iran word zelf continu bedreigd en het volk ondervind concrete nadelen van
de sancties . Ze worden omringd door US militairy basis, en hun buurland is al aangevallen.

-"The militairy option is on the table" is een officieel standpunt van de VS
en niet een uitspraak van één of andere generaal.

- Als Iran de zelfde principes zou hanteren als de VS en Israel dan zouden ze Washington / tel Aviv moeten gaan bombarderen.

Als IS dezelfde principes zou hanteren als België moeten ze Brussel bombarderen...

atmosphere
31 januari 2015, 21:28
IS is geen erkende staat , maar een groepering die de soevereiniteit van andere landen schend.

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 21:59
Macho gelul, always the same song.

Inderdaad, een beetje eigen aan Iran. Het hoort bij het discours. Een beetje zoals "God bless America" dat een Amerikaans president ook steevast moet uitspreken, ongeacht of hij het nu meent of niet.

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 22:00
Omdat Iran een incompetent politie-stelsel heeft.

Iran is een van de meest veilige landen in de regio, beste. Tegelijkertijd een land waar niets mag, maar alles kan. Aldus een Nederlands-Iraanse reporter die daar werkt.

Nietzsche
31 januari 2015, 22:01
Inderdaad, een beetje eigen aan Iran. Het hoort bij het discours. Een beetje zoals "God bless America" dat een Amerikaans president ook steevast moet uitspreken, ongeacht of hij het nu meent of niet.

Dat God bless America moet je dan ook niet letterlijk nemen. Dat is gewoon zoiets als "hopelijk is de toekomst mooi voor Amerika"..

Dusjaa... saaie bedoeling.

Nietzsche
31 januari 2015, 22:02
Iran is een van de meest veilige landen in de regio, beste. Tegelijkertijd een land waar niets mag, maar alles kan. Aldus een Nederlands-Iraanse reporter die daar werkt.

Ooh ja, dan doe je het goed hoor !

Gast, ik heb geen zin in dit soort simplistisch gelul..

Nietzsche
31 januari 2015, 22:04
Iran: het land waar mensen worden opgepakt omdat ze dansen op het liedje "happy", daar waar homo,s mogen hangen..

Nee, echt geweldig. Rot toch op man.

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 22:04
Ooh ja, dan doe je het goed hoor !

Gast, ik heb geen zin in dit soort simplistische gelul..

Toch is het nu eenmaal zo. Je kan als westerling moeiteloos Iran verkennen. Je zal in aanraking met een bijzonder vriendelijke bevolking. Je tas die je laat staan op een straathoek, zal er na een uur nog staan. En mensen zullen je spontaan uitnodigen om bij hen thuis te eten. Dat, mijn beste, is Iran. Iran is heus geen Arabisch land. U lijkt wel het simplisme te huldigen dat ieder islamitisch land wel een oord van verderf moet zijn.

Nietzsche
31 januari 2015, 22:05
Toch is het nu eenmaal zo. Je kan als westerling moeiteloos Iran verkennen. Je zal in aanraking met een bijzonder vriendelijke bevolking. Je tas die je laat staan op een straathoek, zal er na een uur nog staan. En mensen zullen je spontaan uitnodigen om bij hen thuis te eten. Dat, mijn beste, is Iran. Iran is heus geen Arabisch land. U lijkt wel het simplisme te huldigen dat ieder islamitisch land wel een oord van verderf moet zijn.

Ja, dat is wat ik zeg..

Bedankt jan, dag jan.

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 22:07
Iran: het land waar mensen worden opgepakt omdat ze dansen op het liedje "happy", daar waar homo,s mogen hangen..

Nee, echt geweldig. Rot toch op man.

Ja, dat klopt. Ik verdedig helemaal niet het regime, maar ik kant mij wel tegen vooroordelen over dit schitterend land en volk.

Nietzsche
31 januari 2015, 22:09
http://frontpage.fok.nl/nieuws/685503/1/1/50/iran-verbiedt-krant-om-artikel-over-charlie-hebdo.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/1943032/2010/05/31/Iran-is-het-meest-homo--onvriendelijke-land-ter-wereld.dhtml

"Iran is het meest homo- onvriendelijke land ter wereld"

Nietzsche
31 januari 2015, 22:10
Ja, dat klopt. Ik verdedig helemaal niet het regime, maar ik kant mij wel tegen vooroordelen over dit schitterend land en volk.

Ik had het constant over het regime. Er zijn ook aardige mensen in Saoedi Arabië..... boeien??

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 22:18
Ik had het constant over het regime. Er zijn ook aardige mensen in Saoedi Arabië..... boeien??

Je zal in S-A niet vinden wat je in Iran aantreft. Wees maar gerust. In S-A zal je als westerling argwanend bekeken worden, terwijl je in Iran steevast aangesproken wordt.

Nietzsche
31 januari 2015, 22:31
Je zal in S-A niet vinden wat je in Iran aantreft. Wees maar gerust. In S-A zal je als westerling argwanend bekeken worden, terwijl je in Iran steevast aangesproken wordt.

Whatever.

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 22:33
Whatever.

Ach, geef gewoon toe dat het u niet interesseert en dat u liever met een hoop vooroordelen rond loopt.

Nietzsche
31 januari 2015, 22:36
Ach, geef gewoon toe dat het u niet interesseert en dat u liever met een hoop vooroordelen rond loopt.

Welke vooroordelen? ik heb het constant over het regime, jij moet alleen perse de pseudo intellectueel uithangen....

Op een zeer dwangmatige en geforceerde manier.

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 22:40
Welke vooroordelen? ik heb het constant over het regime, ...

Schijnbaar niet. Ik beschreef immers de bevolking in een bepaald bericht en u antwoordde met

Ja, dat is wat ik zeg.

Nietzsche
31 januari 2015, 22:42
Schijnbaar niet. Ik beschreef immers de bevolking in een bepaald bericht en u antwoordde met

Bericht 4.

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 22:50
Bericht 4.

Bericht 22.

Nietzsche
31 januari 2015, 22:52
Bericht 22.

Sarcasme schatje...

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 22:58
Sarcasme schatje...

Haal toch maar eens uw woordenboek boven.

Nietzsche
31 januari 2015, 23:03
Haal toch maar eens uw woordenboek boven.

Het was sarcasme..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 23:06
Het was sarcasme..

Uw opmerking is verre van sarcastisch.

Nietzsche
31 januari 2015, 23:09
Uw opmerking is verre van sarcastisch.

Ik had het over het regime/politiek stelsel (bericht 4) en toen kwam jij met allerlei irrelevant gelul.

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 23:16
Ik had het over het regime/politiek stelsel (bericht 4) en toen kwam jij met allerlei irrelevant gelul.

En u kon het niet laten toch te reageren op dat zogezegd "irrelevant gelul", waardoor het dus schijnbaar toch niet zo "irrelevant" blijkt te zijn in uw eigen referentiekader.

Nietzsche
31 januari 2015, 23:19
En u kon het niet laten toch te reageren op dat zogezegd "irrelevant gelul", waardoor het dus schijnbaar toch niet zo "irrelevant" blijkt te zijn in uw eigen referentiekader.

Ik ben niet zo van het negeren, vind ik iets voor vrouwen.

Seksistisch hé?

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 23:24
Ik ben niet zo van het negeren, ...

Dan stel ik voor dat u eens inhoudelijk reageert.

Nietzsche
31 januari 2015, 23:25
Dan stel ik voor dat u eens inhoudelijk reageert.

Ik heb hetzelfde advies voor jou.

quercus
31 januari 2015, 23:31
Waarom doen ze het dan nog steeds? Iran zou het toch ook niet feit vinden als Israël dit steeds over hen zou zeggen.

Het is de typisch islamitische grootspraak. Ze weten pertinent goed dat, indien ze over een atoomwapen zouden beschikken en er Israël mee pogen van de kaart te vegen er luttele seconden later vanuit Israël een nucleaire tegenaanval op hen wordt losgelaten die hun land teruggooit in de prehistorie. Het is dezelfde situatie die we gekend hebben destijds tussen de Nato en het Pact van Warschau: Mutually Assured Destruction of MAD.

Nietzsche
31 januari 2015, 23:33
Het is de typisch islamitische grootspraak. Ze weten pertinent goed dat, indien ze over een atoomwapen zouden beschikken en er Israël mee pogen van de kaart te vegen er luttele seconden later vanuit Israël een nucleaire tegenaanval op hen wordt losgelaten die hun land teruggooit in de prehistorie. Het is dezelfde situatie die we gekend hebben destijds tussen de Nato en het Pact van Warschau: Mutually Assured Destruction of MAD.

Het is pure frustratie inderdaad.

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 23:33
Ik heb hetzelfde advies voor jou.

Op welk element?

geertvdb
31 januari 2015, 23:40
Ik had het over het regime/politiek stelsel (bericht 4) en toen kwam jij met allerlei irrelevant gelul.

Dat is zijn manier van discussiëren, vrees ik.
Niet op letten, gewoon bij de essentie blijven.

Nietzsche
31 januari 2015, 23:43
Dat is zijn manier van discussiëren, vrees ik.
Niet op letten, gewoon bij de essentie blijven.

Ik vrees het ook.

Jan van den Berghe
31 januari 2015, 23:46
Niet op letten, gewoon bij de essentie blijven.

U verwisselt "essentie" met "mijn eigen vooroordeel".

atmosphere
1 februari 2015, 04:26
Iran: het land waar mensen worden opgepakt omdat ze dansen op het liedje "happy", daar waar homo,s mogen hangen..

Nee, echt geweldig. Rot toch op man.

U kijk op Iran is extreem simplistisch en gebaseerd op cherry picking.
De Israëlische regering heeft mensen in dienst die alle berichtgeving uit Iran
bekijken en de meest negatieve er uit te halen.

Teheran : Mooie stad overigens

http://i43.tinypic.com/2ewi89e.jpg

atmosphere
1 februari 2015, 04:29
Nog steeds is de originele opname niet gepost.
Israel today vertrouw ik voor geen meter, het propaganda gehalte is aantoonbaar extreem hoog en bovendien gedreven door godsdienst, door religie idioten.

Jay-P.
1 februari 2015, 05:50
Dat Iran de I.S. wil vernietigen is al langer geweten.
Dat een hoop anderen de IS (aka Daesh / ISIL) willen vernietigen is ook geweten.

Niks mis mee zou ik zeggen. Ten slotte heeft men al erg vele 'staten' vernietigd doorheen de geschiedenis.