PDA

View Full Version : De VS executeert een 11 jarige jongen


MultiMAN
28 januari 2015, 11:26
De fakkeldinger der mensenrechten toont hoe het moet.

Warren Lee Hill heeft de mentale en emotionele capaciteiten van een 11-jarige jongen.

http://www.demorgen.be/buitenland/ophef-rond-executie-van-mentaal-zwakbegaafde-gevangene-in-de-vs-a2197582/

DewareJakob
28 januari 2015, 11:30
De VS executeert een 11 jarige jongen

Tendentieuse titel die niet de feiten dekt. Brussel heeft een burgemeester met een IQ die niet hoger is, daar spreekt men ook niet van een burgemeester van 11 jaar.

Maar eens te meer, en daarbij kan ik mij aansluiten, moet de doodstraf in vraag worden gesteld.

Anselmo
28 januari 2015, 11:35
Typische linkie-winkie strategie.

Het feit dat dit gebeuren, in zo een titel resulteert, betekent alleen maar dat iemand iets wil aanvechten, zonder daarvoor over de nodige argumenten te beschikken.

Sommigen beweren, dat de pleger van deze titel zich in hetzelfde schuitje bevindt.
Kan iemand dit bevestigen ?

DewareJakob
28 januari 2015, 11:38
Sommigen beweren, dat de pleger van deze titel zich in hetzelfde schuitje bevindt.
Kan iemand dit bevestigen ?

Zich als verdediger van mensenrechten opwerpen is echt niet in 'harmonie' met de rest van deze meneer zijn posts. Maar ja, als je warm en koud tegelijkertijd blaast, dan moet je niet zoeken naar benen om tegen te schoppen!

zonbron
28 januari 2015, 11:41
De fakkeldinger der mensenrechten toont hoe het moet.



http://www.demorgen.be/buitenland/ophef-rond-executie-van-mentaal-zwakbegaafde-gevangene-in-de-vs-a2197582/


Dat is een zoveelste faling in het beleid van de VS, net zoals ISIS dat is. Vroeg of laat wordt dat allemaal opgelost.

MultiMAN
28 januari 2015, 11:43
Typische linkie-winkie strategie.

Het feit dat dit gebeuren, in zo een titel resulteert, betekent alleen maar dat iemand iets wil aanvechten, zonder daarvoor over de nodige argumenten te beschikken.

Ik ben voorstander van de doodstraf. Tot zover uw analyse.

Nietzsche
28 januari 2015, 11:44
Slechte journalistiek + misleidende titel = kuttopic.

Nietzsche
28 januari 2015, 11:45
Verder zou ik niet weten waarom het uitmaakt dat deze vent een laag IQ had. Waar het omgaat is dat deze man een gevaar was voor de maatschappij, het dus in het belang van de maatschappij dat die is opgeruimd.

zonbron
28 januari 2015, 11:46
Ik ben voorstander van de doodstraf. Tot zover uw analyse.

Dat is zowat iedereen duidelijk.

http://genealogyreligion.net/wp-content/uploads/2011/12/beheading.gif

MultiMAN
28 januari 2015, 11:54
Wat is dan precies uw probleem?

Lees en maak een analyse.

Indomitable
28 januari 2015, 12:13
Welcome to the U.S. Bible Belt, where you can be pro-death penalty, pro-gun, pro-war, pro-drone and still proclaim that you're pro-life!

Eliyahu
28 januari 2015, 12:42
Tendentieuse titel die niet de feiten dekt.

Bs'd

Een leugenachtige titel.

Eliyahu
28 januari 2015, 12:52
Verder zou ik niet weten waarom het uitmaakt dat deze vent een laag IQ had. Waar het omgaat is dat deze man een gevaar was voor de maatschappij, het dus in het belang van de maatschappij dat die is opgeruimd.

Bs'd

Hij was slim genoeg om twee mensen te vermoorden, dus dan is hij ook slim genoeg om geëxecuteerd te worden.

Hadden ze hem gelijk na zijn eerste moord terechtgesteld, dan had dat een leven gered.

De doodstraf redt levens.

Voor moord is er maar één straf, en dat is de doodstraf.

Gelijk de Torah zegt: "Een leven voor een leven".

Nietzsche
28 januari 2015, 12:53
Bs'd

Hij was slim genoeg om twee mensen te vermoorden, dus dan is hij ook slim genoeg om geëxecuteerd te worden.

Hadden ze hem gelijk na zijn eerste moord terechtgesteld, dan had dat een leven gered.

De doodstraf redt levens.

Voor moord is er maar één straf, en dat is de doodstraf.

Gelijk de Torah zegt: "Een leven voor een leven".

Helemaal mee eens.

Eliyahu
28 januari 2015, 13:03
http://genealogyreligion.net/wp-content/uploads/2011/12/beheading.gif

Bs'd

Uitstekende executiemethode.

Vlug, veilig, en voordelig.

Werkt altijd.

Eliyahu
28 januari 2015, 13:32
Welcome to the U.S. Bible Belt, where you can be pro-death penalty, pro-gun, pro-war, pro-drone and still proclaim that you're pro-life!

Bs'd

De linkSSen durven geheel terecht niet eens te zeggen dat ze pro-life zijn.

TV-verslaafde
28 januari 2015, 15:31
Bs'd

Hij was slim genoeg om twee mensen te vermoorden, dus dan is hij ook slim genoeg om geëxecuteerd te worden.

Hadden ze hem gelijk na zijn eerste moord terechtgesteld, dan had dat een leven gered.

De doodstraf redt levens.

Voor moord is er maar één straf, en dat is de doodstraf.

Gelijk de Torah zegt: "Een leven voor een leven".

Hoeveel is de ratio Joodse vs Palestijnse slachtoffers ? Dus de Jood zijn leven is net iets meer waard.

Nietzsche
28 januari 2015, 15:32
Bs'd

De linkSSen durven geheel terecht niet eens te zeggen dat ze pro-life zijn.

Alleen mentaal gehandicapten zijn pro life.

TV-verslaafde
28 januari 2015, 15:33
Alleen mentaal gehandicapten zijn pro life.

"Every sperm is sacred". Jij moet wat afwenen als je klaarkomt.

Nietzsche
28 januari 2015, 15:34
"Every sperm is sacred". Jij moet wat afwenen als je klaarkomt.

Ik ben een massamoordenaar.

TV-verslaafde
28 januari 2015, 15:42
Ik ben een massamoordenaar.

Oei, dat betekent de doodstraf voor iedereen; foutje.

Eliyahu
28 januari 2015, 18:31
Alleen mentaal gehandicapten zijn pro life.

Bs'd

Alleen zelfmoordenaars zijn mentaal gezond?

praha
29 januari 2015, 01:52
Bs'd

Hij was slim genoeg om twee mensen te vermoorden, dus dan is hij ook slim genoeg om geëxecuteerd te worden.

Hadden ze hem gelijk na zijn eerste moord terechtgesteld, dan had dat een leven gered.

De doodstraf redt levens.

Voor moord is er maar één straf, en dat is de doodstraf.

Gelijk de Torah zegt: "Een leven voor een leven".
klopt niet hoor... soms volstaat een geldelijke vergoeding

DeProf_eet
29 januari 2015, 02:24
Tendentieuse titel die niet de feiten dekt.Dat zijn we ondertussen gewoon van deze man.

DeProf_eet
29 januari 2015, 02:28
Verder zou ik niet weten waarom het uitmaakt dat deze vent een laag IQ had. Waar het omgaat is dat deze man een gevaar was voor de maatschappij, het dus in het belang van de maatschappij dat die is opgeruimd.Door zijn schizo houding en manier van redeneren, gebeurt het niet dikwijls dat ik het met Nietzsche eens. Vandaag is het toevallig raak en heeft hij gelijk.

Jay-P.
29 januari 2015, 03:24
Door zijn schizo houding en manier van redeneren, gebeurt het niet dikwijls dat ik het met Nietzsche eens. Vandaag is het toevallig raak en heeft hij gelijk.Een zeer uitzonderlijke noodlanding van de heilige geest inderdaad.

Eliyahu
29 januari 2015, 08:01
klopt niet hoor... soms volstaat een geldelijke vergoeding

Bs'd

"U mag geen losgeld aannemen voor het leven van degene die een doodslag begaan heeft die des doods schuldig is. Ja, hij moet zeker gedood worden."
Numeri 35:31