PDA

View Full Version : "Algeheele mobilisatie" tegen ISIS: welke rol zou u opnemen


C2C
3 februari 2015, 21:15
Naar 't schijnt is ISIS nu aanwezig in niet minder dan 10, zelfs 11 landen (Syrië, Irak, Jordanië, Libanon, Egypte, Libië, Algerije, Jemen, Turkije, en angstaanjagend genoeg, in Pakistan).

Beeld u in dat het snel gaat. ISIS wordt de dominante macht in de hele Maghreb, het Midden-Oosten en midden-Azië. Pandora's doos opent zich. De gruwel sijpelt elke dag door in Europa. Luchtbombardementen zijn volstrekt futiel geworden. De legers van de VS en de EU zijn te klein.

Men voert een algeheele mobilisatie in. Elke Europese man tussen 21 en 45 jaar moet gaan strijden.

Welke rol zou u innemen? En waarom?

zonbron
3 februari 2015, 21:17
Los het zelf op. Niets mee te maken.

C2C
3 februari 2015, 21:19
Los het zelf op. Niets mee te maken.

Dat heet "desterteur" -- vergeten te vermelden in de poll.

Troubadour
3 februari 2015, 21:50
Iets in een atoomschuilkelder lijkt me een goeie gok.

Nietzsche
3 februari 2015, 21:52
Iets in een atoomschuilkelder lijkt me een goeie gok.

Wel met genoeg voedsel, en drinken uiteraard.

En lekkere wijven.

MultiMAN
3 februari 2015, 22:14
Counterintelligence.

zonbron
3 februari 2015, 23:36
Iets in een atoomschuilkelder lijkt me een goeie gok.

Ergens waar het Westen en het MO zo ver mogelijk verwijderd zijn. Dat volstaat.

zonbron
3 februari 2015, 23:44
Wel met genoeg voedsel, en drinken uiteraard.

En lekkere wijven.

Waarom zou U Uw versnaperingen en drank 'weggeven'?

Ik neuk niet.

zonbron
3 februari 2015, 23:45
Counterintelligence.


Aan welke zijde? :rofl:

Minister van propaganda van het grote Kalifaat zal dat eerder worden.

Nietzsche
3 februari 2015, 23:48
Waarom zou U Uw versnaperingen en drank 'weggeven'?

Wat ben jij toch ook een beroepsautist he...........

Heb je ook nog andere berichten van mij opgeslagen?

Reverberation
3 februari 2015, 23:50
mobilisatie


http://funnyand.com/wp-content/uploads/2014/02/funny-man-meditating-middle-finger.jpg

zonbron
3 februari 2015, 23:53
Wat ben jij toch ook een beroepsautist he...........

Heb je ook nog andere berichten van mij opgeslagen?


Nee, ik hanteer een checklist met sleutelwoorden.

Nietzsche
3 februari 2015, 23:54
Nee, ik hanteer een checklist met sleutelwoorden.

De tering.....

zonbron
3 februari 2015, 23:57
De tering.....

Is handig bij de wekelijkse kruisreferenties.

Nr.10
4 februari 2015, 00:25
Is handig bij de wekelijkse kruis-referenties.
Kruis-vaarder.

zonbron
4 februari 2015, 00:28
Kruis-vaarder.

Uiteraard.

Drukazz
4 februari 2015, 00:33
Atoombomwerper

Nietzsche
4 februari 2015, 00:38
Ik zou wel als marteldeskundige willen werken.

zonbron
4 februari 2015, 00:45
Ik zou wel als marteldeskundige willen werken.

Ja, U bent de levende reincarnatie van Dr. Christian Szell aka „Der weiße Engel“.

Nietzsche
4 februari 2015, 00:50
Ja, U bent de levende reincarnatie van Dr. Christian Szell aka „Der weiße Engel“.

Zou jij niet dolgraag zo'n ISIS aanhanger willen martelen?

zonbron
4 februari 2015, 00:54
Zou jij niet dolgraag zo'n ISIS aanhanger willen martelen?

Nee.

Nietzsche
4 februari 2015, 00:58
Nee.

Softie.

zonbron
4 februari 2015, 01:10
Softie.

Nee hoor. Maar U krijgt mijn bonnetjes.

Nietzsche
4 februari 2015, 01:12
Nee hoor. Maar U krijgt mijn bonnetjes.

:-D

Bovenbuur
4 februari 2015, 01:27
Ik vind dit redelijk koetjes en kalfjes, wegens het fantasie gehalte van de vraagstelling. Maar vooruit, ik ben zelf ook al weleens over Groot Brabant begonnen. Mits achtergrond belangrijk is vermoed ik dat ik in een pharmaceutische of medische hoek terecht zou komen, of mogelijk in de verdediging tegen chemische en biologische wapens. Maar waarschijnlijker in een dergelijk scenario is dat veruit de meesten die zich niet eerder vrijwillig hebben aangemeld bij de infanterie terecht komen, met een stevige tweede plaats voor de functie van matroos. Maar als we toch aan het fantaseren zijn, doe mij dan maar het commando over een bootje, een soort fast attack craft, PT-boat, MTB, iets met lekker weinig bemanning en lekker veel snelheid en wapens. Semi-submersible mag ook. Of een ekranoplan natuurlijk, de Iraanse Bavar-2 wordt ongetwijfeld naar vele landen geëxporteerd na de ervaring die er in de frontlinies mee wordt opgedaan. Ik zie ze nu al vliegen.

zonbron
4 februari 2015, 01:30
...
Ik zie ze nu al vliegen.

Welkom!

Bovenbuur
4 februari 2015, 01:36
Zou jij niet dolgraag zo'n ISIS aanhanger willen martelen?

Briljante demonstratie van (een van de redenen) waarom martelen niet werkt trouwens dit. Dit is exact wat er in het hoofd van een "enhanced interrogator" fout gaat. "Ik mag hem martelen want het is een terrorist" verandert al heel gauw in "Hij is een terrorist, want ik martel hem, en dat zou onvergeeflijk zijn als hij onschuldig was. Ik krijg het er wel uit."

Nietzsche
4 februari 2015, 01:38
Briljante demonstratie van (een van de redenen) waarom martelen niet werkt trouwens dit. Dit is exact wat er in het hoofd van een "enhanced interrogator" fout gaat. "Ik mag hem martelen want het is een terrorist" verandert al heel gauw in "Hij is een terrorist, want ik martel hem, en dat zou onvergeeflijk zijn als hij onschuldig was. Ik krijg het er wel uit."

Uhh, en dat zou mij interesseren omdat?

Ik wil geen ISIS strijder martelen voor de antwoorden, just fun.. :-D

Troubadour
4 februari 2015, 01:44
Ergens waar het Westen en het MO zo ver mogelijk verwijderd zijn. Dat volstaat.

C2C vermeldt Pakistan. Pakistan heeft kernwapens met een behoorlijke range. In het compleet absurde fantasiescenario van een Midden-Oosters kalifaat kunnen die in range van heel Europa en het grootste deel van het Midden-Oosten gebracht worden (mits ze kunnen verplaats worden).

Jij gaat ervan uit dat zulk conflict beperkt zou blijven tot het Midden-Oosten en je min of meer kan voorspellen waar de bommen zullen terechtkomen. ... Ik denk dat ik liever ergens in een atoombunker zit te werken en achteraf mee de wereld heropbouw. ;-)

zonbron
4 februari 2015, 01:50
C2C vermeldt Pakistan. Pakistan heeft kernwapens met een behoorlijke range. In het compleet absurde fantasiescenario van een Midden-Oosters kalifaat kunnen die in range van heel Europa en het grootste deel van het Midden-Oosten gebracht worden (mits ze kunnen verplaats worden).

Jij gaat ervan uit dat zulk conflict beperkt zou blijven tot het Midden-Oosten en je min of meer kan voorspellen waar de bommen zullen terechtkomen. ... Ik denk dat ik liever ergens in een atoombunker zit te werken en achteraf mee de wereld heropbouw. ;-)

Ik denk dat het niet voldoende duidelijk was. Ver van beiden!

Ik kruip in geen kelder of bunkers. LOL!

Troubadour
4 februari 2015, 01:57
Ik denk dat het niet voldoende duidelijk was. Ver van beiden!

Ik kruip in geen kelder of bunkers. LOL!

Te retro? ;)

MultiMAN
4 februari 2015, 02:12
Messenslijper.

MultiMAN
4 februari 2015, 02:14
Luciferdoosverdeler.

Jay-P.
4 februari 2015, 02:16
Doen zoals jullie: de wereld "veranderen" vanuit mijn zetel, achter mijn klavier.

Maar toch met dat ietsje meer dan jullie: een fles Chateau Giscours 2005 of 2009 en wat simpele amuses gueles, uiteraard.

zonbron
4 februari 2015, 02:27
Te retro? ;)

SS20 & wargames?

zonbron
4 februari 2015, 02:33
Doen zoals jullie: de wereld "veranderen" vanuit mijn zetel, achter mijn klavier.

Maar toch met dat ietsje meer dan jullie: een fles Chateau Giscours 2005 of 2009 en wat simpele amuses gueles, uiteraard.

http://static.skynetblogs.be/media/113073/1954243265.JPG

Jay-P.
4 februari 2015, 03:27
http://static.skynetblogs.be/media/113073/1954243265.JPGIndien: T= <27C en Marcel ook WiFi kan aanbieden nodig ik U uit.
Deal. :-D

zonbron
4 februari 2015, 05:12
Indien: T= <27C en Marcel ook WiFi kan aanbieden nodig ik U uit.
Deal. :-D

Wifi is ongezond en onder 27 is nog wat loucher.

patrickve
4 februari 2015, 05:46
Beeld u in dat het snel gaat. ISIS wordt de dominante macht in de hele Maghreb, het Midden-Oosten en midden-Azië. Pandora's doos opent zich. De gruwel sijpelt elke dag door in Europa. Luchtbombardementen zijn volstrekt futiel geworden. De legers van de VS en de EU zijn te klein.


Tijd om strategische kernwapens boven te halen, en gans dat gebied te verglazen, he.

Subtieler zou natuurlijk zijn om een dodelijk virus te ontwikkelen waar je enkel van geneest als je spek eet :-)

Klein Licht
4 februari 2015, 10:51
Drone-piloot

Perfect veilig en 's avonds doe je de toer van de vrouwen van zij die op verplaatsing zijn

Bovenbuur
4 februari 2015, 10:56
Drone-piloot

Perfect veilig en 's avonds doe je de toer van de vrouwen van zij die op verplaatsing zijn

En psychologisch slopend, dat ook. Heel veel post traumatische stress bij drone piloten die moeten toekijken terwijl er mensen afgeslacht worden omdat ze niks kunnen doen en de communicatie een te grote vertraging heeft.

Wapper
4 februari 2015, 11:26
Ik stel mij belangeloos beschikbaar om maagden te verkrachten.

Jay-P.
4 februari 2015, 11:52
Ik stel mij belangeloos beschikbaar om maagden te verkrachten.Vervoeg dan uw vrienden: de IS. Ziekelijke post.

Nietzsche
4 februari 2015, 12:32
En psychologisch slopend, dat ook. Heel veel post traumatische stress bij drone piloten die moeten toekijken terwijl er mensen afgeslacht worden omdat ze niks kunnen doen en de communicatie een te grote vertraging heeft.

Daarentegen heb je ook piloten die daar juist van genieten. Rustig vanuit de lucht bommetjes droppen...

Je kan alleen erg lastig het gegil van de burgers horen, beetje jammer.

C2C
4 februari 2015, 13:28
Ik denk dat ik liever ergens in een atoombunker zit te werken en achteraf mee de wereld heropbouw. ;-)

Laten we dat onder de sociologen en de antropologen klasseren. Die krijgen veel vrouwen binnen en bedrijven goed de liefde.

U krijgt 5 wijven die u zo snel en frequent mogelijk moet bevruchten, ergens in een goed beveiligde bunker.

Lekkere job, ik geef u gelijk. Maar ge moet hem wel op commando omhoog krijgen hé.

Nietzsche
4 februari 2015, 13:29
Laten we dat onder de sociologen en de antropologen klasseren. Die krijgen veel vrouwen binnen en bedrijven goed de liefde.

U krijgt 5 wijven die u zo snel en frequent mogelijk moet bevruchten, ergens in een goed beveiligde bunker.

Lekkere job, ik geef u gelijk. Maar ge moet hem wel op commando omhoog krijgen hé.

Hij is gaaayyy

C2C
4 februari 2015, 13:32
Drone-piloot

Perfect veilig en 's avonds doe je de toer van de vrouwen van zij die op verplaatsing zijn

Het schijnt wel dat ge 's nachts in 't infrarood droomt. Volgens deze drone-piloot toch:

The drone operator who said "no". (https://www.youtube.com/watch?v=DuGqA-c_-n0)

Heeft 1660 mensen gedood. Nadat hij een kleuter doodbombardeerde had hij er genoeg van.

Nietzsche
4 februari 2015, 13:34
Het schijnt wel dat ge 's nachts in 't infrarood droomt. Volgens deze drone-piloot toch:

The drone operator who said "no". (https://www.youtube.com/watch?v=DuGqA-c_-n0)

Heeft 1660 mensen gedood. Nadat hij een kleuter doodbombardeerde had hij er genoeg van.

De immoraliteit lees je gewoon van zijn kutkop af.

Xenophon
4 februari 2015, 13:59
Vervoeg dan uw vrienden: de IS. Ziekelijke post.

Ach kom, je ziet toch hoe ze gekleed lopen.

PORSCHE
4 februari 2015, 14:41
Ik zal hier wel mijn eigendom verdedigen. Of hier ter plaatse wat van die geitenneukers omver gaan schieten. Maar een license to kill zullen we wel nooit krijgen :( Spijtige zaak.

dalibor
4 februari 2015, 14:48
Ik ben 47 jaar. Ik volg op tv.

TheFourHorsemen
4 februari 2015, 14:53
Wel met genoeg voedsel, en drinken uiteraard.

En lekkere wijven.

Jij deed toch niet aan seks?

Klein Licht
4 februari 2015, 16:15
En psychologisch slopend, dat ook. Heel veel post traumatische stress bij drone piloten die moeten toekijken terwijl er mensen afgeslacht worden omdat ze niks kunnen doen en de communicatie een te grote vertraging heeft.

Maar 's avonds word ik getroost

vlaams realist
4 februari 2015, 16:28
Ik kan krijgsgevangene-kampbewaker niet vinden . Gemiste kans .

HOUZEE !
4 februari 2015, 19:28
Wapenfabrikant dan, ik zit nu al in die sector hé

Nietzsche
4 februari 2015, 19:29
Jij deed toch niet aan seks?

Hebben we er nog een........

He Zonbron, je mattie.

TheFourHorsemen
4 februari 2015, 19:54
Hebben we er nog een........

He Zonbron, je mattie.

Wat is de link tussen Zonbron en ik?

Nietzsche
4 februari 2015, 19:56
Wat is de link tussen Zonbron en ik?

Zonbron weet ook altijd wat iemand heeft gepost, al is het van jaren geleden.

Waarschijnlijk slaat die dat ergens op ofzo. Stelletje beroepsautisten !!:-D

Troubadour
4 februari 2015, 20:11
Zonbron weet ook altijd wat iemand heeft gepost, al is het van jaren geleden.

Waarschijnlijk slaat die dat ergens op ofzo. Stelletje beroepsautisten !!:-D

Ik denk dat zoiets een geheugen heet. Het schijnt dat dat zeer handig is.

Nietzsche
4 februari 2015, 20:12
Ik denk dat zoiets een geheugen heet. Het schijnt dat dat zeer handig is.

Behoorlijk triest als je dat soort dingen gaat onthouden.... :lol:

TheFourHorsemen
4 februari 2015, 20:34
Behoorlijk triest als je dat soort dingen gaat onthouden.... :lol:

Tgoh, ik vind het vooral erg handig :p. Op die manier is het heel gemakkelijk om iemand op een leugen te betrappen.

Bovenbuur
5 februari 2015, 09:58
Daarentegen heb je ook piloten die daar juist van genieten. Rustig vanuit de lucht bommetjes droppen...

Je kan alleen erg lastig het gegil van de burgers horen, beetje jammer.

Ik had het over mensen aan je eigen kant, nog niet eens over burgers.

Maar misschien zijn politics forumers wel heel geschikt als drone piloot dan. De meeste mensen die het nu doen schijnen geen sociopaten te zijn (http://www.cracked.com/article_20725_6-myths-about-drone-warfare-you-probably-believe.html).

Boduo
5 februari 2015, 12:13
Ik kan krijgsgevangene-kampbewaker niet vinden . Gemiste kans .

In dezelfde lijn: je kan met een executiepeloton gevangen IS krapuultjes naar hun 60 maagden helpen.

C2C
5 februari 2015, 12:14
Ik ben 47 jaar. Ik volg op tv.

Lol, dat is buiten de inlichtingendienst gerekend. Die kan u met één druk op een muisknop een paar jaar jonger maken... oppassen, we leven in tijden van NSAs.

Nietzsche
5 februari 2015, 12:51
Ik had het over mensen aan je eigen kant, nog niet eens over burgers.

Maar misschien zijn politics forumers wel heel geschikt als drone piloot dan. De meeste mensen die het nu doen schijnen geen sociopaten te zijn (http://www.cracked.com/article_20725_6-myths-about-drone-warfare-you-probably-believe.html).

Die site ziet er erg wetenschappelijk uit..











:rofl:

zonbron
5 februari 2015, 13:16
Die site ziet er erg wetenschappelijk uit..


:rofl:


Bij mij thuis mogen ze een controle-eenheid welke drones boven Raqqa bestuurt opstellen, dan breng ik tussen de operaties door hier verslag uit. :-P