PDA

View Full Version : België blijft bommen gooien op de Islamitische Staat


MultiMAN
4 februari 2015, 17:34
Hoeveel onschuldige doden hebben de Belgische piloten al op hun geweten?

Generaal-majoor van de Belgische luchtmacht, verdedigt de aanwezigheid van de Belgische piloten in Jordanië. 'Voordat we begonnen aan deze operatie, zijn de risico's correct ingeschat. De Jordaanse piloot die is neergeschoten, vloog bovendien over Syrië. Onze Belgische piloten vliegen alleen boven Irak', zegt Vansina.

'Daar komt nog eens bij dat onze piloten vanop middelbare hoogte vliegen. Dat zijn procedures die we al heel lang volgen en intussen geperfectioneerd zijn. De kans is dus zeer gering dat er ons iets kan overkomen. Maar het is en blijft een oorlogssituatie, dus risico's zijn natuurlijk altijd mogelijk.'

België blijft strijd tegen ISIS steunen (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150204_01510777)

brother paul
4 februari 2015, 17:35
Hoeveel onschuldige doden hebben de Belgische piloten al op hun geweten?



België blijft strijd tegen ISIS steunen (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150204_01510777)

goed bezig, doordoen tot die vuiligheid opgekuist is.
Ale jongen, ze werken toch onder de vlag van de UNO of niet soms ?
Gans de wereld is tegen die onnozele bende opruiers
De enige oplossing is alle moslims tot de tanden gewapend als zelfmoordprojectielen uitzenden over gans de wereld en jullie strijd voeren over gans de wereld. Blaas gewoon jullie zelf op en alle problemen zijn opgelost

MultiMAN
4 februari 2015, 17:37
goed bezig

Onschuldige burgers slachten in een land dat u niets heeft misdaan, dat vind jij top, merk ik.

Nietzsche
4 februari 2015, 17:39
Onschuldige burgers slachten in een land dat u niets heeft misdaan, dat vind jij top, merk ik.

ISIS doet dat op grote schaal, maar daar hoor ik je niet over.

pegasus6869
4 februari 2015, 17:39
T'ja........Dat is altijd zo........MAAR.....wat moet belgie en alle landen doen??......Stoppen met de strijd tegen die "creaturen"??......Dan hebben die "creaturen" GEWONNEN!!....En dan??......hebt u effe een beter voorstel ???.......Vredesgesprekken misschien!!!

Zipper
4 februari 2015, 17:39
ISIS is menselijk afval. Dus uitroeien als ongedierte.

pegasus6869
4 februari 2015, 17:41
Multiman heeft precies veel met die "creaturen" te doen.......Multi ....Breng gij effe een "oplossing" naar voor hier !!!

pegasus6869
4 februari 2015, 17:44
ISIS is menselijk afval. Dus uitroeien als ongedierte.

Heel juist ...het ""doden en knekelland"" volledig uitroeien !!isis een complete lege doos !!

Pericles
4 februari 2015, 17:46
Iik zou graag willen weten of ze wel genoeg van die ratten opblazen,kwestie om te kunnen nagaan of mijn belastinggeld goed besteed wordt.
En vooral : zijn we performanter dan de Hollanders ? :-D

Hypochonder
4 februari 2015, 17:52
De vraag is niet hoeveel onschuldige doden er al zijn gevallen, de vraag is hoeveel schuldige doden er zijn gemaakt.

Hypochonder
4 februari 2015, 17:55
Vraagje aan MultiMan: is uw voornaam toevallig Jejoen?

Anselmo
4 februari 2015, 18:04
Dit staat in de foute rubriek.
Moet die minkukel het ook hier komen verpesten.

Henri1
4 februari 2015, 18:04
Hoeveel onschuldige doden hebben de Belgische piloten al op hun geweten?



België blijft strijd tegen ISIS steunen (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150204_01510777)

Is de vraag niet: Hoeveel IS terroristen hebben ze al onschadelijk gemaakt ?

Bobke
4 februari 2015, 18:17
Onschuldige burgers slachten in een land dat u niets heeft misdaan, dat vind jij top, merk ik.
Zolang dat op verzoek van dat land is en het meer onschuldigen redt dan offert zie ik geen probleem.

Another Jack
4 februari 2015, 18:25
Hoeveel onschuldige doden hebben de Belgische piloten al op hun geweten?



België blijft strijd tegen ISIS steunen (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150204_01510777)

Laten we hopen een pak minder dan in het geval de internationale gemeenschap deze kanker niet had aangepakt ...

Maar ik deel je bezorgdheid over zij die niet op tijd konden (kunnen?) vluchten...

reservespeler
4 februari 2015, 18:28
Hoeveel onschuldige doden hebben de Belgische piloten al op hun geweten?



België blijft strijd tegen ISIS steunen (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150204_01510777)

Ik zou voorzichtig zijn met het woord "onschuldigen".

reservespeler
4 februari 2015, 18:30
Onschuldige burgers slachten in een land dat u niets heeft misdaan, dat vind jij top, merk ik.

Mij persoonlijk niet. Maar ze zijn gewoon een gevaar voor de wereld. Ze kennen geen scrupules, vraag maar eens aan die piloot de levend verbrand hebben. Opruimen die nest, hoe vlugger hoe liever.

MultiMAN
4 februari 2015, 18:31
Zolang dat op verzoek van dat land is

U bedoelt op verzoek en ten voordele van de Iraanse milities die zich schuldig maken aan etnische zuivering, executies en slachtpartijen. België ondermijnt hiermee het democratisch bestel van dat land, nuja, wat ooit Irak heette. Ten voordele van het radicaal extremistisch Iraans sjietisch regime.


Iran's Militias Are Taking Over Iraq's Army (http://www.bloombergview.com/articles/2015-02-03/exclusive-iran-s-militias-are-taking-over-iraq-s-army)

hamac
4 februari 2015, 18:32
Onschuldige burgers slachten in een land dat u niets heeft misdaan, dat vind jij top, merk ik.

IS onttrekt zich dan ook aan alle conventies wat het moeilijker maakt om hen te bestrijden.
Onschuldige burgers zijn collateral damage zoals in elk gewapend conflict.

Nietzsche
4 februari 2015, 18:33
U bedoelt op verzoek en ten voordele van de Iraanse milities die zich schuldig maken aan etnische zuivering, executies en slachtpartijen. België ondermijnt hiermee het democratisch bestel van dat land, nuja, wat ooit Irak heette. Ten voordele van het radicaal extremistisch Iraans sjietisch regime.


Iran's Militias Are Taking Over Iraq's Army (http://www.bloombergview.com/articles/2015-02-03/exclusive-iran-s-militias-are-taking-over-iraq-s-army)

Hoe kom je er toch bij dat de Iraanse milities zich schuldig maken aan etnische zuiveringen?

Another Jack
4 februari 2015, 18:35
U bedoelt op verzoek en ten voordele van de Iraanse milities die zich schuldig maken aan etnische zuivering, executies en slachtpartijen. België ondermijnt hiermee het democratisch bestel van dat land, nuja, wat ooit Irak heette. Ten voordele van het radicaal extremistisch Iraans sjietisch regime.


Iran's Militias Are Taking Over Iraq's Army (http://www.bloombergview.com/articles/2015-02-03/exclusive-iran-s-militias-are-taking-over-iraq-s-army)

Zorgt IS dan niet voor democratisch herstel in wat ooit Irak was?

reservespeler
4 februari 2015, 18:36
Zorgt IS dan niet voor democratisch herstel in wat ooit Irak was?

Als dat hun doel is, dan is de aanpak totaal verkeerd.

Another Jack
4 februari 2015, 18:39
Als dat hun doel is, dan is de aanpak totaal verkeerd.

Laat Multiman eens rustig nadenken.

reservespeler
4 februari 2015, 19:01
Laat Multiman eens rustig nadenken.

Misschien is dat wel het beste.

Nietzsche
4 februari 2015, 19:02
Multiman en denken........ contradictie.

Adrian M
4 februari 2015, 19:03
Iik zou graag willen weten of ze wel genoeg van die ratten opblazen,kwestie om te kunnen nagaan of mijn belastinggeld goed besteed wordt.
En vooral : zijn we performanter dan de Hollanders ? :-D
Doe eens een gooi, wat denkt u?

Lukkas
4 februari 2015, 19:04
Mij persoonlijk niet. Maar ze zijn gewoon een gevaar voor de wereld. Ze kennen geen scrupules, vraag maar eens aan die piloot de levend verbrand hebben. Opruimen die nest, hoe vlugger hoe liever.

Het probleem is dat zij iedere dag van die vuile stinkende nesten bijmaken. Het wordt tijd dat men toch maar de atoombom overweegt.

brother paul
4 februari 2015, 19:14
Het probleem is dat zij iedere dag van die vuile stinkende nesten bijmaken. Het wordt tijd dat men toch maar de atoombom overweegt.

Een goeie dikke EMP , electromagnetische puls, dan ligt hun communicatienetwerk volledig plat, zijn al hun wapens waardeloos, zijn al hun gsm's en computers opgebrand, zijn al de generatoren opgeblazen, kunnen alle auto's niet meer starten. Ja ideaal zoiets

http://mpbundels.mindef.nl/35_serie/35_310/hoofdstuk_5.htm

Weet je die bommen liggen daar te roesten in een of andere kelder, we kunnen ze netzogoed eenst gebruiken en uittesten.

Stormram
4 februari 2015, 19:52
Ik herinner me de beelden van in 2011 nog zeer goed, toen van over de Jordaanse grens de Toyota flatbeds met .50 kanonnen Syrië binnen reden. Assad moest en zou verdreven worden. Jordanië heeft toen de terroristenkampen op haar grondgebied oogluikend toegestaan.

Daar valt heel wat uit af te leiden m.b.t. de vuile politieke spelletjes van Israël, de VS, Saudi Arabië en Jordanië. Ze hadden er allemaal weet van, maar toch deden ze niets.

We hebben talloze onthoofdingen, executies en oorlogsmisdaden gezien de afgelopen jaren. Van genocide over slavernij tot puur sadisme. 1 piloot sterft en de wereld uit zijn verontwaardiging. Ik kan er eerlijk gezegd allemaal niet goed bij, behalve dan dat er verschrikkelijke dubbele standaarden bestaan.

hamac
4 februari 2015, 19:53
Een goeie dikke EMP , electromagnetische puls, dan ligt hun communicatienetwerk volledig plat, zijn al hun wapens waardeloos, zijn al hun gsm's en computers opgebrand, zijn al de generatoren opgeblazen, kunnen alle auto's niet meer starten. Ja ideaal zoiets


En dat op een dag dat een Sp.a'er met exotische naam pleit voor het verbieden van wifi in kleuterverblijven. :-)

nabat54
4 februari 2015, 19:53
Hoeveel onschuldige doden hebben de Belgische piloten al op hun geweten?



België blijft strijd tegen ISIS steunen (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150204_01510777)

Hoe zou jij het aanpakken ?
Of moet IS niet aangepakt worden ?
Wat hebben die onthoofde journalisten misdaan ?

MultiMAN
4 februari 2015, 20:09
Of moet IS niet aangepakt worden ?


Waarom word Assad niet aangepakt, die barrel bombs op zijn bevolking gooit? Of Rusland, dat een soeverein land binnenvalt. Misschien kunnen we het volk gaan bevrijden in Noord Korea? Misschien kunnen we in Liberië wat problemen gaan oplossen, in Kongo het verkeer gaan regelen.

Ik zou niet weten waarom, IS heeft ons niks misdaan of in de weg gelegd.

Jan van den Berghe
4 februari 2015, 20:31
Onschuldige burgers slachten in een land dat u niets heeft misdaan, dat vind jij top, merk ik.

Eindelijk horen we het uit uw mond: u bent dus tegen IS!

Jan van den Berghe
4 februari 2015, 20:31
Ik zou niet weten waarom, IS heeft ons niks misdaan of in de weg gelegd.

Wie is "ons"? De Jezidi's?

non-conformist
4 februari 2015, 20:33
Waarom word Assad niet aangepakt, die barrel bombs op zijn bevolking gooit? Of Rusland, dat een soeverein land binnenvalt. Misschien kunnen we het volk gaan bevrijden in Noord Korea? Misschien kunnen we in Liberië wat problemen gaan oplossen, in Kongo het verkeer gaan regelen.

Ik zou niet weten waarom, IS heeft ons niks misdaan of in de weg gelegd.

Aanval op Charlie, terroristen die hier aanslagen plannen ... nee ze leggen ons niets in de weg.

Ga toch elders zeiken. En als je zo'n fan bent van IS, ga er dan naar toe, maar blijf wel vooral daar.

MultiMAN
4 februari 2015, 20:35
terroristen die hier aanslagen plannen


Pas nadat België de oorlog verklaarde.

Jan van den Berghe
4 februari 2015, 20:36
Pas nadat België de oorlog verklaarde.

O juist, in uw verbeelding.

TheFourHorsemen
4 februari 2015, 20:46
Waarom word Assad niet aangepakt, die barrel bombs op zijn bevolking gooit? Of Rusland, dat een soeverein land binnenvalt. Misschien kunnen we het volk gaan bevrijden in Noord Korea? Misschien kunnen we in Liberië wat problemen gaan oplossen, in Kongo het verkeer gaan regelen.

Ik zou niet weten waarom, IS heeft ons niks misdaan of in de weg gelegd.

Omdat het nu eenmaal niet zo evident is om een land zomaar binnen te gaan vallen. In Irak was het echter op vraag van de Iraakse regering. Daarom bombardeert België enkel in Irak en niet in Syrië. Puur een kwestie van internationaal recht.

TheFourHorsemen
4 februari 2015, 20:47
Pas nadat België de oorlog verklaarde.

België schoot Irak te hulp.

Nietzsche
4 februari 2015, 20:49
België schoot Irak te hulp.

:rofl:

Hypochonder
4 februari 2015, 20:50
Waarom word Assad niet aangepakt, die barrel bombs op zijn bevolking gooit? Of Rusland, dat een soeverein land binnenvalt. Misschien kunnen we het volk gaan bevrijden in Noord Korea? Misschien kunnen we in Liberië wat problemen gaan oplossen, in Kongo het verkeer gaan regelen.

Ik zou niet weten waarom, IS heeft ons niks misdaan of in de weg gelegd.

Maar Jejoen toch, wat zegt uw vader Dimitri daarvan?

TheFourHorsemen
4 februari 2015, 20:50
:rofl:

In theorie althans. De bombardementen gebeurden met goedkeuring van de Iraakse regering en DAT is het verschil met Syrië.

Nietzsche
4 februari 2015, 20:52
In theorie althans.

Het gaat allemaal om belangen. Maar wanneer je dat zegt gaan mensen je labelen als een complotdenker...

Dus blijf maar lekker denken dat het westen het goede wil doen in de wereld, en dat wij landen willen "helpen"... :lol:

TheFourHorsemen
4 februari 2015, 20:52
Of kan je me even uitleggen waarom je het zo grappig vindt? Ik verklaarde gewoon hoe het komt dat België in Irak aan het bombarderen is en niet in Syrië.

TheFourHorsemen
4 februari 2015, 20:53
Het gaat allemaal om belangen. Maar wanneer je dat zegt gaan mensen je labelen als een complotdenker...

Dus blijf maar lekker denken dat het westen het goede wil doen in de wereld, en dat wij landen willen "helpen"... :lol:

Natuurlijk spelen er andere motieven. Zoals ik al heb gezegd: ik verklaarde gewoon het internationaalrechtelijke verschil tussen bombarderen in Syrië en Irak.

Nietzsche
4 februari 2015, 20:54
Natuurlijk spelen er andere motieven. Zoals ik al heb gezegd: ik verklaarde gewoon het internationaalrechtelijke verschil tussen bombarderen in Syrië en Irak.

De VS heeft nooit goedkeuring gekregen van het regime van Syrië.

Adrian M
4 februari 2015, 21:34
Omdat het nu eenmaal niet zo evident is om een land zomaar binnen te gaan vallen. In Irak was het echter op vraag van de Iraakse regering. Daarom bombardeert België enkel in Irak en niet in Syrië. Puur een kwestie van internationaal recht.
Juridisch klopt dit inderdaad
Hetzelfde als met trainers naar Irak sturen, deze vraag komt van Irak

In de media en politiek wordt aangegeven dat de Amerikanen erom vragen
Interessant daaraan. Ze doen dit blijkbaar pas als een land dit zelf eerst heeft voorgesteld.

Dit bleek bij Canada. In de politiek bracht men het als dat de US om F18's had gevraagd aan Canada. Kleine misser, de Amerikanen konden staven dat Canada zelf eerst met een aanbod gekomen was.
Overigens heeft ook België, voordat men deel ging nemen, aangegeven tevens C-130's en 30 á 40 SF in te willen zetten.
Nu leest men in de media dat de US om militairen heeft gevraagd (50) voor training. Zelfs dan moet er altijd een vraag zijn van Irak.

Uit de plaatsing van NL trainers blijkt wat er allemaal geregeld moet worden met Irak, overeenkomsten, plus de eisen die het stelt. Buiten de opleidingskampen mogen ze bijvoorbeeld geen uniformen dragen.

nabat54
4 februari 2015, 21:46
Waarom word Assad niet aangepakt, die barrel bombs op zijn bevolking gooit? Of Rusland, dat een soeverein land binnenvalt. Misschien kunnen we het volk gaan bevrijden in Noord Korea? Misschien kunnen we in Liberië wat problemen gaan oplossen, in Kongo het verkeer gaan regelen.

Ik zou niet weten waarom, IS heeft ons niks misdaan of in de weg gelegd.

Reserveren we alvast een plaatsje in de Limburgse vrouwengevangenis voor jou ?

Je bent wel een krak in jezelf klem te plaatsen.....op school alles goed ?

Adrian M
4 februari 2015, 21:51
De VS heeft nooit goedkeuring gekregen van het regime van Syrië.
Officieel inderdaad niet, maar u iets opgevallen? Er is tot nu toe geen sam missile afgevuurd op coalitie jets of zelfs maar een Syrische jet die geprobeerd heeft een onderschepping uit te voeren.

Overigens dient u een aantekening te maken bij inzet van Nederlandse F16s en wellicht ook Belgische F16's. Mocht het echt nodig zijn (coalitie militairen komen bijv. in het nauw) kan ondersteuning gegeven worden ook in Syrië.

Tijdens het besluit in NL werd overigens tevens aangeven dat de mogelijkheid open blijft om ook in Syrië bombardementen uit te voeren.
Het regime wordt namelijk niet erkend en biedt in dat geval een opening

Adrian M
4 februari 2015, 21:57
Reserveren we alvast een plaatsje in de Limburgse vrouwengevangenis voor jou ?

Je bent wel een krak in jezelf klem te plaatsen.....op school alles goed ?
Eh, wat denkt u dat z'n keuze zou zijn? Geen idee waar hij het beste af is, de Limburgse vrouwengevangenis of een peloton vrouwelijke Koerdische strijdsters? :roll:

zonbron
4 februari 2015, 22:11
Officieel inderdaad niet, maar u iets opgevallen? Er is tot nu toe geen sam missile afgevuurd op coalitie jets of zelfs maar een Syrische jet die geprobeerd heeft een onderschepping uit te voeren.

Overigens dient u een aantekening te maken bij inzet van Nederlandse F16s en wellicht ook Belgische F16's. Mocht het echt nodig zijn (coalitie militairen komen bijv. in het nauw) kan ondersteuning gegeven worden ook in Syrië.

Tijdens het besluit in NL werd overigens tevens aangeven dat de mogelijkheid open blijft om ook in Syrië bombardementen uit te voeren.
Het regime wordt namelijk niet erkend en biedt in dat geval een opening

Dat wijst enkel op een wederzijdse verstandhouding, laat dat duidelijk zijn.

Terzijde:


Operation Inherent Resolve Airstrikes Continue in Syria, Iraq

From a Combined Joint Task Force Operation Inherent Resolve News Release

SOUTHWEST ASIA, Feb. 4, 2015 – U.S. and coalition military forces have continued to attack Islamic State of Iraq and the Levant terrorists in Syria and Iraq, Combined Joint Task Force Operation Inherent Resolve officials reported today.

Officials reported details of the latest strikes, which took place between 8 a.m. yesterday and 8 a.m. today, local time, noting that assessments of results are based on initial reports.

Airstrikes in Syria

Bomber, fighter and remotely piloted aircraft conducted 11 airstrikes near Kobani in Syria, striking nine ISIL tactical units and an ISIL large tactical unit and destroying three ISIL staging positions and an ISIL fighting position.

Airstrikes in Iraq

Attack and fighter aircraft conducted six airstrikes in Iraq:

-- Near Beiji, an airstrike struck an ISIL tactical unit and destroyed an ISIL checkpoint.

-- Near Tal Afar, an airstrike struck an ISIL tactical unit.

-- Near Asad, an airstrike struck an ISIL tactical unit.

-- Near Rawah, an airstrike struck an ISIL tactical unit and destroyed an ISIL guard facility.

-- Near Huwayjah, an airstrike destroyed an ISIL checkpoint, an ISIL guard tower, an ISIL bunker, an ISIL vehicle and two ISIL shipping containers.

-- Near Mosul, an airstrike struck an ISIL improvised explosive device factory.


Gisteren:

Airstrikes in Syria

-- Near Kobani, two airstrikes struck two ISIL tactical units.

-- Near Al Hasakah, two airstrikes struck multiple ISIL oil pump jacks and destroyed four ISIL mobile drilling rigs.

-- Near Ar Raqqah, an airstrike destroyed three ISIL vehicles and an ISIL building.

Airstrikes in Iraq

-- Near Bayji, three airstrikes struck an ISIL large tactical unit and destroyed three ISIL armored vehicles, an ISIL front end loader and an ISIL building.

-- Near Tal Afar, three airstrikes struck two ISIL tactical units and destroyed an ISIL vehicle.

-- Near Fallujah, two airstrikes struck two ISIL tactical units, an ISIL bridge and destroyed an ISIL vehicle.

-- Near Mosul, an airstrike struck an ISIL tactical unit and destroyed an ISIL vehicle.

All aircraft returned to base safely.

Bron (http://www.defense.gov/news/articles.aspx)

Chapiro
4 februari 2015, 22:12
Onschuldige burgers slachten in een land dat u niets heeft misdaan, dat vind jij top, merk ik.
De bombardementen zijn precisiebombardementen.
Dat IS zich bewust verschuilt tussen de burgerbevolking maakt wellicht onbedoeld slachtoffers.

Maar de drones pakken precies het doel om de IS monsters van de aardbodem te vegen.
Laat dat maar aan de Amerikanen over.

Nietzsche
4 februari 2015, 22:13
Officieel inderdaad niet, maar u iets opgevallen? Er is tot nu toe geen sam missile afgevuurd op coalitie jets of zelfs maar een Syrische jet die geprobeerd heeft een onderschepping uit te voeren.

Overigens dient u een aantekening te maken bij inzet van Nederlandse F16s en wellicht ook Belgische F16's. Mocht het echt nodig zijn (coalitie militairen komen bijv. in het nauw) kan ondersteuning gegeven worden ook in Syrië.

Tijdens het besluit in NL werd overigens tevens aangeven dat de mogelijkheid open blijft om ook in Syrië bombardementen uit te voeren.
Het regime wordt namelijk niet erkend en biedt in dat geval een opening

:lol:

Meen je dit nu serieus? Het regime van Syrië is strategisch, die weten dat ze niet zo dom moeten zijn om het land met het beste leger ter wereld uit te dagen.

Nietzsche
4 februari 2015, 22:14
De bombardementen zijn precisiebombardementen.
Dat IS zich bewust verschuilt tussen de burgerbevolking maakt wellicht onbedoeld slachtoffers.

Maar de drones pakken precies het doel om de IS monsters van de aardbodem te vegen.
Laat dat maar aan de Amerikanen over.

Dit is echt onzin, het interesseert de yankee niets dat er onschuldige burgers vallen.

Zelfs de grootste VS fanboy zal dit niet meer ontkennen.

non-conformist
4 februari 2015, 22:36
Pas nadat België de oorlog verklaarde.

Oorlogsverklaring :rofl:


Je weet nog niet eens wat dat woord betekent.

MultiMAN
4 februari 2015, 22:36
België schoot Irak te hulp.

Wat is dat voor een beest? Iraakse officieren nemen orders van Iraanse sjietische terreurmilities.

België werkt dus actief mee, als luchtmacht, aan de etnische zuivering waaraan die extremistische sectarische milities zich aan bezondigen.

Jan van den Berghe
4 februari 2015, 22:38
... aan de etnische zuivering waaraan die extremistische sectarische milities zich aan bezondigen.

Inderdaad, een heel mooie beschrijving van IS.

MultiMAN
4 februari 2015, 22:39
Je bent wel een krak in jezelf klem te plaatsen.....

Zelfreflectie, inhoudelijk heb je niks te melden, van jezelf klem zetten gesproken. :s

Nietzsche
4 februari 2015, 22:39
Wat is dat voor een beest? Iraakse officieren nemen orders van Iraanse sjietische terreurmilities.

België werkt dus actief mee, als luchtmacht, aan de etnische zuivering waaraan die extremistische sectarische milities zich aan bezondigen.

Irak is de puppet van Iran, dat is duidelijk.

Chapiro
4 februari 2015, 22:40
Dit is echt onzin, het interesseert de yankee niets dat er onschuldige burgers vallen.

Zelfs de grootste VS fanboy zal dit niet meer ontkennen.

Niet waar, kijk maar even naar deze Amerikaanse drone aanval op Isis, zelfs de paarden/ezels worden gespaard.
Zo konden de Koerden Kobani weer in handen krijgen.

Het lijkt meer op een computer game.

http://www.google.nl/url?q=https://eunmask.wordpress.com/2015/01/29/amazing-video-american-drone-in-action-in-isis-land/&sa=U&ei=S4_SVMCNCM_paKnDgPgG&ved=0CBYQFjAA&usg=AFQjCNElMX3rHmRay_AoRPoGRag8N_9P1w

nabat54
4 februari 2015, 22:56
Eh, wat denkt u dat z'n keuze zou zijn? Geen idee waar hij het beste af is, de Limburgse vrouwengevangenis of een peloton vrouwelijke Koerdische strijdsters? :roll:


Ik verwijs naar onderstaand artikel wijsneus :roll:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150204_01510412



De vrouwenafdeling van de Hasseltse gevangenis dreigt plaats te moeten ruimen voor extremistische moslimgedetineerden. Dat schrijft Het Belang van Limburg.

Na de aanslagen in Parijs kondigde minister van Justitie Koen Geens (CD&V) een actieplan ‘antiradicalisering’ aan. In dat plan is sprake van het apart opsluiten van extremistische moslims en hun volgelingen. De voorbije weken hebben tal van inspecties en bezoeken plaatsgevonden in de gevangenis van Hasselt. Zo werd nagegaan of de strafinrichting geschikt is om geradicaliseerde gedetineerden op te vangen, ook inzake veiligheid. Zowel de gevangenis van Hasselt als die van Brugge zou aan Vlaamse zijde uitverkoren zijn.

In Hasselt vond overleg plaats met de vakbonden die pleiten voor extra beveiliging, goed opgeleid personeel en de garantie dat in Wallonië ook in twee gevangenissen geradicaliseerde gedetineerden worden opgevangen. De bonden vrezen een te grote toeloop in de Vlaamse strafinrichtingen.

nabat54
4 februari 2015, 22:59
Zelfreflectie, inhoudelijk heb je niks te melden, van jezelf klem zetten gesproken. :s


lol.....eigenlijk best zielig....

MultiMAN
4 februari 2015, 23:11
lol.....eigenlijk best zielig....

Als je het van jezelf beseft, waarom doe je het dan?

zonbron
4 februari 2015, 23:11
Wat is dat voor een beest? Iraakse officieren nemen orders van Iraanse sjietische terreurmilities.

België werkt dus actief mee, als luchtmacht, aan de etnische zuivering waaraan die extremistische sectarische milities zich aan bezondigen.

Huilie huilie...

Niet zolang geleden:

http://danamotor.ir/Iran_Political_Cartoon_Terrorist_Support_Syria_Bom bing_Iraq_ISIS.jpg


Heden:

http://s.newsweek.com/sites/www.newsweek.com/files/styles/cover/public/2014/11/27/nemesis-cover.png?itok=VfJ7OaCQ



Het komt eraan!

http://i.ytimg.com/vi/SJ4sNY5h2Go/0.jpg

zonbron
4 februari 2015, 23:16
Ik verwijs naar onderstaand artikel wijsneus :roll:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150204_01510412



De vrouwenafdeling van de Hasseltse gevangenis dreigt plaats te moeten ruimen voor extremistische moslimgedetineerden. Dat schrijft Het Belang van Limburg.

Na de aanslagen in Parijs kondigde minister van Justitie Koen Geens (CD&V) een actieplan ‘antiradicalisering’ aan. In dat plan is sprake van het apart opsluiten van extremistische moslims en hun volgelingen. De voorbije weken hebben tal van inspecties en bezoeken plaatsgevonden in de gevangenis van Hasselt. Zo werd nagegaan of de strafinrichting geschikt is om geradicaliseerde gedetineerden op te vangen, ook inzake veiligheid. Zowel de gevangenis van Hasselt als die van Brugge zou aan Vlaamse zijde uitverkoren zijn.

In Hasselt vond overleg plaats met de vakbonden die pleiten voor extra beveiliging, goed opgeleid personeel en de garantie dat in Wallonië ook in twee gevangenissen geradicaliseerde gedetineerden worden opgevangen. De bonden vrezen een te grote toeloop in de Vlaamse strafinrichtingen.

:clapping: Een Belgisch Guantanamo! Zouden ze ook gaan waterboarden?

@Nietzsche, werk aan de winkel!

Nietzsche
4 februari 2015, 23:18
:clapping: Een Belgisch Guantanamo! Zouden ze ook gaan waterboarden?

@Nietzsche, werk aan de winkel!

Even afwachten, heb geen zin om te werken in een gevangenis dat functioneert als een doorsnee gevangenis.

zonbron
4 februari 2015, 23:19
Even afwachten, heb geen zin om te werken in een gevangenis dat functioneert als een doorsnee gevangenis.

Ze zullen daar wel een max security van maken hoor. Duitse herderhonden, grachten, hekken, kilometeres prikkeldraad US military grade en panopticon met felle lichten 24/24...

Nietzsche
4 februari 2015, 23:21
Ze zullen daar wel een max security van maken hoor.

Vast wel, maar er moet toch minstens geslagen worden.

zonbron
4 februari 2015, 23:25
Vast wel, maar er moet toch minstens geslagen worden.


Voorlopig het latje:

http://www.ttihk.com/sys/images/super/S0012%20Plastic%20ruler%2030%20cm%20%28H-cm%29.JPG


Tot wanneer men de originele ISIS-instrumenten bekomt, borstklemmen etc...

https://metrouk2.files.wordpress.com/2014/12/ad_155517314.jpg

http://metro.co.uk/2014/12/30/isis-use-torture-device-dubbed-the-biter-to-impale-women-who-breastfeed-in-public-5003605/


http://armenianweekly.com/wp-content/uploads/2014/06/torture3-1024x525.jpg

http://armenianweekly.com/2014/06/17/hell/

http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2014/08/29/waterboarding.jpg?itok=LcwV255Y

...

MultiMAN
4 februari 2015, 23:35
https://metrouk2.files.wordpress.com/2014/12/ad_155517314.jpg


Uit welke Assad kelder hebben ze dat gehaald?

Nietzsche
4 februari 2015, 23:37
Voorlopig het latje:

http://www.ttihk.com/sys/images/super/S0012%20Plastic%20ruler%2030%20cm%20%28H-cm%29.JPG


Tot wanneer men de originele ISIS-instrumenten bekomt, borstklemmen etc...

https://metrouk2.files.wordpress.com/2014/12/ad_155517314.jpg

http://metro.co.uk/2014/12/30/isis-use-torture-device-dubbed-the-biter-to-impale-women-who-breastfeed-in-public-5003605/


http://armenianweekly.com/wp-content/uploads/2014/06/torture3-1024x525.jpg

http://armenianweekly.com/2014/06/17/hell/

http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2014/08/29/waterboarding.jpg?itok=LcwV255Y

...

Nice

Stormram
4 februari 2015, 23:43
Uit welke Assad kelder hebben ze dat gehaald?

Het is hoog tijd om Raqqah van de kaart te vegen. Ik dacht er eerst aan om te schrijven "naar het stenen tijdperk te bombarderen", maar de monsters van IS waren ons al voor.

Zoals heel de Westerse wereld al 20 jaar zegt: gewoon heel de boel plat smijten tot er alleen nog een laag glas overblijft.

MultiMAN
4 februari 2015, 23:52
Het is hoog tijd om Raqqah van de kaart te vegen.

En dan verontwaardigd zijn, dat men België wil aanvallen.

Stormram
4 februari 2015, 23:57
En dan verontwaardigd zijn, dat men België wil aanvallen.

Kanker genees je niet zonder bestraling.

MultiMAN
4 februari 2015, 23:58
Kanker genees je niet zonder bestraling.

Wanneer trek je naar Raqqa, kankerbestrijder?

Nietzsche
5 februari 2015, 00:05
Wanneer trek je naar Raqqa, kankerbestrijder?

Wanneer vertrek jij ?

MultiMAN
5 februari 2015, 00:25
Wanneer vertrek jij ?

Wanneer vertrek jij?

Nietzsche
5 februari 2015, 00:28
Wanneer vertrek jij?

Ik heb niets te zoeken in een vuilnishoop (het Midden-Oosten).

Rizzz
5 februari 2015, 01:36
Waarom word Assad niet aangepakt, die barrel bombs op zijn bevolking gooit? Of Rusland, dat een soeverein land binnenvalt. Misschien kunnen we het volk gaan bevrijden in Noord Korea? Misschien kunnen we in Liberië wat problemen gaan oplossen, in Kongo het verkeer gaan regelen.

Ik zou niet weten waarom, IS heeft ons niks misdaan of in de weg gelegd.

Two wrongs don't make a right.
Ofwel,
You cannot justify one unjust with another.

Adrian M
5 februari 2015, 02:01
En dan verontwaardigd zijn, dat men België wil aanvallen.
Waarom specifiek België? Nogal wat andere landen zijn harder/meer bezig tegen ISIS in het Midden Oosten. Vermelden het tevens openlijk, terwijl België uiterst weinig tot geen info erover weergeeft.

MultiMAN
5 februari 2015, 02:03
Waarom specifiek België?

Omdat haar inwoners oproepen tot genocide?

Adrian M
5 februari 2015, 02:05
Omdat haar inwoners oproepen tot genocide?
Probeer eens een serieus antwoord, ik snap er weinig waarom specifiek België

Xenophon
5 februari 2015, 02:06
Waarom specifiek België? Nogal wat andere landen zijn harder/meer bezig tegen ISIS in het Midden Oosten. Vermelden het tevens openlijk, terwijl België uiterst weinig tot geen info erover weergeeft.

Omdat er in het Pallieterke een cartoon van Mohamed stond.

MultiMAN
5 februari 2015, 02:14
Probeer eens een serieus antwoord, ik snap er weinig waarom specifiek België

Gemakkelijk slachtoffer. Makkelijk te terroriseren volk.

Nietzsche
5 februari 2015, 02:18
https://www.youtube.com/watch?v=HoH3K-BPCAQ

:)

zonbron
5 februari 2015, 02:22
https://www.youtube.com/watch?v=HoH3K-BPCAQ

:)

Een special (4 delen):

https://www.youtube.com/watch?v=4VzWp14JMhs

Adrian M
5 februari 2015, 02:27
Omdat er in het Pallieterke een cartoon van Mohamed stond.
Vraag ik me af of dit specifiek een reden is? Met name gezien wat Wilders bij ons sinds een aantal jaren heeft uitgespookt had er in Nederland al lang een aanslag hebben moeten zijn.

Maar misschien durven ze niet? Las dat Waalse politici het Nederlandse Leger aanmerkten als het slechtste leger van de NATO en samenwerking een slechte zaak is.
Zou kunnen, een Amerikaanse generaal gaf aan dat ons leger bestond uit homo's. Logisch dat ISIS bang zou kunnen zijn dat we ons Leger op ze afsturen.
Vechten tegen vrouwen (Koerden) en dan ook nog tegen homo's wordt zelfs hen teveel .... :roll:

Adrian M
5 februari 2015, 02:28
Een special (4 delen):

https://www.youtube.com/watch?v=4VzWp14JMhs
Een serieuze vraag. Hebt u een verklaarbare reden waarom specifiek België?

Nietzsche
5 februari 2015, 02:33
Vraag ik me af of dit specifiek een reden is? Met name gezien wat Wilders bij ons sinds een aantal jaren heeft uitgespookt had er in Nederland al lang een aanslag hebben moeten zijn.

Maar misschien durven ze niet? Las dat Waalse politici het Nederlandse Leger aanmerkten als het slechtste leger van de NATO en samenwerking een slechte zaak is.
Zou kunnen, een Amerikaanse generaal gaf aan dat ons leger bestond uit homo's. Logisch dat ISIS bang zou kunnen zijn dat we ons Leger op ze afsturen.
Vechten tegen vrouwen (Koerden) en dan ook nog tegen homo's wordt zelfs hen teveel .... :roll:

ISIS wil heel het westen aanvallen. Ze noemen alleen vooral VS, Frankrijk, België, Duitsland, Engeland, omdat ze niet verder komen in hun topografische kennis.

zonbron
5 februari 2015, 02:38
Een serieuze vraag. Hebt u een verklaarbare reden waarom specifiek België?

Helemaal niet.

Adrian M
5 februari 2015, 02:39
ISIS wil heel het westen aanvallen. Ze noemen alleen vooral VS, Frankrijk, België, Duitsland, Engeland, omdat ze niet verder komen in hun topografische kennis.
Zullen wel over bier gehoord hebben en is blijven hangen bij IS ...alcohol is verboden ;-)

Nietzsche
5 februari 2015, 02:46
Zullen wel over bier gehoord hebben en is blijven hangen bij IS ...alcoho verbodenl is ;-)

Voor het kanonnenvoer van ISIS en mensen buiten ISIS.

Adrian M
5 februari 2015, 02:55
Voor het kanonnenvoer van ISIS en mensen buiten ISIS.

Gelukkig hebben wij Heineken. Van de Belgen heeft IS vernomen dat het niet te drinken is :lol:

MultiMAN
5 februari 2015, 02:56
Gelukkig hebben wij Heineken. Van de Belgen heeft IS vernomen dat het niet te drinken is :lol:

Een serieuze vraag. Hebt u een verklaarbare reden waarom specifiek België?

zonbron
5 februari 2015, 02:56
Zullen wel over bier gehoord hebben en is blijven hangen bij IS ...alcohol is verboden ;-)

Maar de Burqa is IN!

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/03/23B4A9C400000578-2858819-image-a-7_1417628385801.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/03/23B4A99B00000578-2858819-image-a-6_1417620836568.jpg

Adrian M
5 februari 2015, 03:03
Een serieuze vraag. Hebt u een verklaarbare reden waarom specifiek België?
Ik niet, daarom vraag ik het. Maar blijkbaar hebben degenen die reageren evenmin een goede verklaring.

Met actief zijn in Irak lijkt me niet plausibel. Andere landen zijn daar actiever en zijn er tevens tamelijk open over.

MultiMAN
5 februari 2015, 03:14
Ik niet, daarom vraag ik het. Maar blijkbaar hebben degenen die reageren evenmin een goede verklaring.

Toch wel. Een makkelijk te terroriseren slachtoffer. De steden lopen al vol soldaten en er is nog geen aanslag gepleegd. Het volk zal makkelijk zijn vrijheden opgeven voor schijnveiligheid. Wat later volgt een filmpje met de aanslag, de bange infidel dat zijn vrijheden opgeeft, waarmee het bewijs geleverd word dat terrorisme werkt, om zo hun volgende paycheque op te strijken van donoren.

Maar België was niet in het vizier geraakt, mocht het IS niet de oorlog hebben verklaard.

zonbron
5 februari 2015, 03:27
Toch wel. Een makkelijk te terroriseren slachtoffer. De steden lopen al vol soldaten en er is nog geen aanslag gepleegd. Het volk zal makkelijk zijn vrijheden opgeven voor schijnveiligheid. Wat later volgt een filmpje met de aanslag, de bange infidel dat zijn vrijheden opgeeft, waarmee het bewijs geleverd word dat terrorisme werkt, om zo hun volgende paycheque op te strijken van donoren.



Dat klopt.

Maar niet iedereen is zo gemakkelijk te terroriseren hoor, dat is gewoon een kwestie van educatie.

Jantje
5 februari 2015, 08:27
Een serieuze vraag. Hebt u een verklaarbare reden waarom specifiek België?

De reden is eenvoudig.
In België bevinden zich verschillende hoofdkwartieren van internationale instellingen, zoals de NATO, meer ook het Europese parlement.
Daarnaast staat België gekend als een land waar Joden veel geld verdienen via de diamant.
En de Belgische Krijgsmacht is de enige krijgsmacht die meerdere Afrikaanse krijgsmachten, opleid, ondersteund en medische hulp verleent in hun strijd tegen moslimextremisten in die gebieden.
Maar in die gebieden ook steun verleend aan de Franse, Britse en Amerikaans strijdkrachten die er beperkt actief zijn in de strijd tegen extremisten.
Daarnaast zijn het Belgische militairen die de kleine verkenningsdromes besturen en de grote Amerikaans gevechtsdromes naar hun stellingen leiden.

De Belgen zijn voor hen een belangrijke schakel die ze moeten uitschakelen om de strijd tegen de supermachten te kunnen winnen.
Want die verdomde Belgen,ze zijn technisch heel sterk, ze zijn gewend om met de slechtste middelen de beste resultaten neer te zetten, ze zijn ervaren en ze zijn nergens bang voor.
En eens die Belgische krijgsmacht in actie mag komen buiten het Belgische grondgebied, nemen ze vaak het voortouw.
De grote strijdmachten laten hen zelfs de leiding nemen over de troepen van de grote strijdkrachten die in gevecht gaan met de vijand.

Jantje
5 februari 2015, 08:48
Toch wel. Een makkelijk te terroriseren slachtoffer. De steden lopen al vol soldaten en er is nog geen aanslag gepleegd. Het volk zal makkelijk zijn vrijheden opgeven voor schijnveiligheid. Wat later volgt een filmpje met de aanslag, de bange infidel dat zijn vrijheden opgeeft, waarmee het bewijs geleverd word dat terrorisme werkt, om zo hun volgende paycheque op te strijken van donoren.

Maar België was niet in het vizier geraakt, mocht het IS niet de oorlog hebben verklaard.

In België lopen er anders minder militairen rond dan in onze buurlanden.
Gisteren nog in Rozendaal, Nederland geweest. Een klein stadje, maar er liepen wel gewapende soldaten rond.
Ook in de kleinere gemeentes reden er gewapende militairen rond.
Blijkbaar ontnemen de aanwezigheid van militairen geen vrijheden aan de burgers, want er was daar niemand die opkeek van hun aanwezigheid.
Maar wat ik zaterdag wel zag in Antwerpen, was dat de allochtone jongeren er zich beter gedroegen dat anders, want de aanwezige militairen daar lieten hen duidelijk zien, dat ze niet ergens in woestijn zitten, maar in Europa.

En België heeft IS de oorlog niet verklaard, België heeft enkel het terrorisme en extremisme de oorlog verklaard.

Jan van den Berghe
5 februari 2015, 08:55
Toch wel. Een makkelijk te terroriseren slachtoffer. De steden lopen al vol soldaten en er is nog geen aanslag gepleegd. Het volk zal makkelijk zijn vrijheden opgeven voor schijnveiligheid.

Bij mijn weten heb ik geen enkele van "mijn" vrijheden opgegeven. Een soldaat in de straat is geen aanslag op die vrijheden. Een zotgedraaide Arabier die een appartement vol wapens heeft gestouwd en "vuurwerk" plant, vormt er wel een bedreiging voor. Terecht dat de overheid bijgevolg de nodige maatregelen neemt.

Bobke
5 februari 2015, 08:56
Toch wel. Een makkelijk te terroriseren slachtoffer. De steden lopen al vol soldaten en er is nog geen aanslag gepleegd. Het volk zal makkelijk zijn vrijheden opgeven voor schijnveiligheid. Wat later volgt een filmpje met de aanslag, de bange infidel dat zijn vrijheden opgeeft, waarmee het bewijs geleverd word dat terrorisme werkt, om zo hun volgende paycheque op te strijken van donoren.

Maar België was niet in het vizier geraakt, mocht het IS niet de oorlog hebben verklaard.
Echt?
Hoe komt het dat ik er nog geen enkele gezien heb?

fox
5 februari 2015, 09:24
Toch wel. Een makkelijk te terroriseren slachtoffer. De steden lopen al vol soldaten en er is nog geen aanslag gepleegd. Het volk zal makkelijk zijn vrijheden opgeven voor schijnveiligheid. Wat later volgt een filmpje met de aanslag, de bange infidel dat zijn vrijheden opgeeft, waarmee het bewijs geleverd word dat terrorisme werkt, om zo hun volgende paycheque op te strijken van donoren.

Maar België was niet in het vizier geraakt, mocht het IS niet de oorlog hebben verklaard.

Waar? Het is zeker 5 jaar geleden dat ik nog eens een militair in uniform heb gezien in Belgie. Blijkbaar lopen er zo nu en dan in Antwerpen en Brussel een paar rond, maar dat zal het dan ook wel zijn. En of het nu een blauw kepietje of een camouflagepakje is dat ik op straat zie, het verandert niets aan mijn veiligheidsgevoel moet ik zeggen.

In uw favoriete zandbaklandjes ligt dat wel eventjes anders.

Ik vind het ook grappig dat u "infidel" als een soort scheldwoord lijkt te percipieren. Newsflash, ik ben er trots op dat ik mij niet als een debiel laat verlijden door een fictiewerk. Gelovigen doen me denken aan van die idioten die geloven dat de personages uit thuis ook echt Simonneke of Frank heten.

Adrian M
5 februari 2015, 11:28
Maar België was niet in het vizier geraakt, mocht het IS niet de oorlog hebben verklaard.

Leg dan eens uit ....Rutte in Nederland dit openlijk en wel in een zeer duidelijke uitspraak

Adrian M
5 februari 2015, 13:07
De reden is eenvoudig.
In België bevinden zich verschillende hoofdkwartieren van internationale instellingen, zoals de NATO, meer ook het Europese parlement.
Daarnaast staat België gekend als een land waar Joden veel geld verdienen via de diamant.
En de Belgische Krijgsmacht is de enige krijgsmacht die meerdere Afrikaanse krijgsmachten, opleid, ondersteund en medische hulp verleent in hun strijd tegen moslimextremisten in die gebieden.
Maar in die gebieden ook steun verleend aan de Franse, Britse en Amerikaans strijdkrachten die er beperkt actief zijn in de strijd tegen extremisten.
Daarnaast zijn het Belgische militairen die de kleine verkenningsdromes besturen en de grote Amerikaans gevechtsdromes naar hun stellingen leiden.

De Belgen zijn voor hen een belangrijke schakel die ze moeten uitschakelen om de strijd tegen de supermachten te kunnen winnen.
Want die verdomde Belgen,ze zijn technisch heel sterk, ze zijn gewend om met de slechtste middelen de beste resultaten neer te zetten, ze zijn ervaren en ze zijn nergens bang voor.
En eens die Belgische krijgsmacht in actie mag komen buiten het Belgische grondgebied, nemen ze vaak het voortouw.
De grote strijdmachten laten hen zelfs de leiding nemen over de troepen van de grote strijdkrachten die in gevecht gaan met de vijand.

De kans dat Nederland in de picture zou raken, gezien Afrika, lijkt me meer aannemelijk dan België gezien inzet in Mali. Met name daar onlangs op twee dagen Apache helicopters ingezet werden en mogelijk 7 doden en 20 gewonden hebben veroorzaakt bij rebellen
De Belgen zitten inderdaad in Mali, trainingsmissie EU, veilig in het zuiden, maar mogen geen schot lossen. Hooguit als ze aangevallen worden

Belgische militairen die grote Amerikaanse drones naar hun stellingen leiden?
Dan hebt u het dus over FAC-ers. Waar gebeurt dat momenteel?
Als dat zo zou zijn vrees ik toch echt wel dat er flinke en fikse vragen gesteld zouden worden in uw senaat.

De Hunter in Afrika, maar was jaren geleden
Kleine drones besturen? Dan ben ik toch wel zeer nieuwsgierig over welke kleine drones de Belgische krijgsmacht momenteel beschikt en waar deze ingezet worden?


Sinds wanneer is het Belgische Leger actief ingezet geweest op een “gevechtsmissie” en heeft het voortouw kunnen nemen? Laat staan de leiding kunnen nemen van troepen van grote landen die in gevecht gaan.
Zal zeer zeker nooit min doen over het Belgische Leger, uitstekende militairen, maar dat is tamelijk lang geleden
Alleen de Belgische Luchtcomponent werd en wordt sinds de jaren 90 ingezet voor zulk soort missies. De rest van de krijgsmacht krijgt er de kans niet voor van de politiek.

Body bags is niet iets waar de Belgische politiek op zit te wachten (mee vooral gezien de omgebrachte 10 para militairen).
Een probleem waar de politiek en het leger in Nederland eveneens tamelijk bang voor waren vooraf Uruzgan.
Tot grote verbazing van het Leger bleek deze angst totaal ongegrond, de bevolking accepteerde het. Het werd bijgehouden door het Leger met enquêtes en psychologen die het probeerden te verklaren. Ze kwamen er niet uit, het ging tegen alles in waar het Leger vanuit gegaan was en op voorhand had verwacht.
De populariteit van het leger nam sindsdien zelfs toe, als wel het respect voor de militair.
Mogelijk is de Belgische politiek ten aanzien van de bevolking, net als in Nederland het geval was, bang voor wat men vreest?

Bij the way, als er in Roozendaal militairen soms met wapens op straat lopen is dat niet zo vreemd.
KCT Special Forces zijn daar gehuisvest. Heeft totaal niets te maken met bewaking

De NATO in België zou inderdaad een mogelijke reden kunnen zijn waarom België meer specifiek in de picture is bij IS

brother paul
5 februari 2015, 13:07
Leg dan eens uit ....Rutte in Nederland dit openlijk en wel in een zeer duidelijke uitspraak

ik denk dat wij Belgen gewoon minder duidelijk zijn.. Nu voor diegene die het niet begrepen hebben.

INTEGREER U
= LEER NEDERLANDS + WERK HIER + AANVAARD onze WETTEN + KORAN is voor uw ZIEL

Adrian M
5 februari 2015, 14:12
En de Belgische Krijgsmacht is de enige krijgsmacht die meerdere Afrikaanse krijgsmachten, opleid, ondersteund en medische hulp verleent in hun strijd tegen moslimextremisten in die gebieden.
Maar in die gebieden ook steun verleend aan de Franse, Britse en Amerikaans strijdkrachten die er beperkt actief zijn in de strijd tegen extremisten..
België is zeer zeker gespecialiseerd in Afrika. Toch leveren ook andere landen, al is dit in mindere mate, hun aandeel (o.a. Canada, Ierland, Nederland etc)
Training in Afrika, op kleine schaal, eveneens door deze landen

Ethiopië / Eritrea
6 december 2000 - november 2001
Bataljon Mariniers onder Canadees commando
Uitgezonden Nederlandse militairen: 1630
Omgekomen Nederlandse Militairen: 1
o Apaches: 4
o Chinook: 4
o Lynx helicopter (vanaf LPD Rotterdam): 4

Tsjaad
2008-2009
Eenheid Mariniers onder Iers commando
o Specifieke voertuigen: Viking BV S10 gepantserde rupsvoertuigen

Mali
2014-2015 (2016?)
Special Forces missie (450)
o Apaches: 4
o Chinook: 3
o Scan Eagle drone eenheid: 1
o Voertuigen: Bushmaster, Fennek, Mercedez Benz, Yamaha quads

fox
5 februari 2015, 14:28
Toch wel. Een makkelijk te terroriseren slachtoffer. De steden lopen al vol soldaten en er is nog geen aanslag gepleegd. Het volk zal makkelijk zijn vrijheden opgeven voor schijnveiligheid. Wat later volgt een filmpje met de aanslag, de bange infidel dat zijn vrijheden opgeeft, waarmee het bewijs geleverd word dat terrorisme werkt, om zo hun volgende paycheque op te strijken van donoren.

Maar België was niet in het vizier geraakt, mocht het IS niet de oorlog hebben verklaard.

U draait het om. IS heeft eerst de oorlog verklaard aan de niet Moslim populatie van deze wereld. Daarna pas is de coallitie in actie geschoten. Veel te soft natuurlijk, dus hopelijk wordt het nu wat opgedreven en geeft Jordanie het goede voorbeeld. Onkruid moet je verdelgen met wortel en al.

Knuppel
5 februari 2015, 21:43
Hoeveel onschuldige doden hebben de Belgische piloten al op hun geweten?



België blijft strijd tegen ISIS steunen (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150204_01510777)

Wat denk je van de IS die de Jordaanse piloot levend verbrandde voor het oog van de wereld?

Jij, als vurige pleitbezorger van de sharia in Europa, juicht die typisch islamitische handelswijze dat toe, zeker?

Knuppel
5 februari 2015, 21:48
T De steden lopen al vol soldaten en er is nog geen aanslag gepleegd. Het volk zal makkelijk zijn vrijheden opgeven voor schijnveiligheid. Wat later volgt een filmpje met de aanslag, de bange infidel dat zijn vrijheden opgeeft, waarmee het bewijs geleverd word dat terrorisme werkt

Dat is de bedoeling van de moslimextremisten: dat de WESTERSE bevolking aan zelfcensuur doet en zijn vrijheden vrijwillig opgeeft. De uiteindelijke bedoeling is dat de sharia de plaats van de westerse vrijheden inneemt.

Jij kijkt daar duidelijk al naar uit.

Jan van den Berghe
5 februari 2015, 21:50
Wat denk je van de IS die de Jordaanse piloot levend verbrandde voor het oog van de wereld?

Jij, als vurige pleitbezorger van de sharia in Europa, juicht die typisch islamitische handelswijze dat toe, zeker?

Best wel hilarisch, die multiman... Hij stelt geen moslim te zijn, maar kan het niet laten om de zoveel minuten een bericht te plaatsen waarin hij zijn sympathie voor IS laat uitschijnen.

Als de sjaria ooit in Europa zou domineren, zal hij, als niet-moslim, de eerste slagen krijgen.

Nietzsche
5 februari 2015, 21:51
Best wel hilarisch, die multiman... Hij stelt geen moslim te zijn, maar kan het niet laten om de zoveel minuten een bericht te plaatsen waarin hij zijn sympathie voor IS laat uitschijnen.

Als de sjaria ooit in Europa zou domineren, zal hij, als niet-moslim, de eerste slagen krijgen.

Hoezo?

MultiMAN
5 februari 2015, 21:55
Wat denk je van de IS die de Jordaanse piloot levend verbrandde voor het oog van de wereld?


Ik dacht, die buitenlandse indringer die hun luchtruim betrad om onschuldige mensen met brandbommen te bestoken, zal voor zijn daden in het hellevuur belanden.

Jan van den Berghe
5 februari 2015, 21:55
Hoezo?

Als niet-moslim, geseculariseerde westerling, zal hij als eerste geplaatst worden voor de keuze: bekeren of de dood.

Knuppel
5 februari 2015, 22:00
Ik dacht, die buitenlandse indringer die hun luchtruim betrad om onschuldige mensen met brandbommen te bestoken, zal voor zijn daden in het hellevuur belanden.

Ik twijfelde er niet aan dat jij er zo over dacht.

Wanneer vertrek jij naar Syrie?

Knuppel
5 februari 2015, 22:02
Hoezo?

Jij hebt dus nog niet gemerkt dat Multiman sympatiseert met IS?

Nietzsche
5 februari 2015, 22:03
Als niet-moslim, geseculariseerde westerling, zal hij als eerste geplaatst worden voor de keuze: bekeren of de dood.

Correct: hij gaat zich bekeren .

No problem, toch?

Nietzsche
5 februari 2015, 22:03
Jij hebt dus nog niet gemerkt dat Multiman sympatiseert met IS?

Jawel hoor.

Jan van den Berghe
5 februari 2015, 22:05
Correct: hij gaat zich bekeren .

No problem, toch?

Waarom bekeert hij zich nu niet, als hij toch overloopt van sympathie?

Nietzsche
5 februari 2015, 22:07
Waarom bekeert hij zich nu niet, als hij toch overloopt van sympathie?

Omdat alcohol, varkensvlees en seks te lekker is?

Weet ik veel?

Zipper
5 februari 2015, 22:07
Ik twijfelde er niet aan dat jij er zo over dacht.

Wanneer vertrek jij naar Syrie?

hij heeft onvoldoende pampers in voorraad.
Een beetje crapuleuse taal verkopen op een internet-forum, ok. Maar verder reiken zijn ambities niet. Zoals wel meer lui van zijn soort, is lafaard zijn "middle-name".

Jan van den Berghe
5 februari 2015, 22:09
Omdat alcohol, varkensvlees en seks te lekker is?

Weet ik veel?

En dat zal niet meer lekker zijn eens hij zich bekeerd zal hebben?

Nietzsche
5 februari 2015, 22:12
En dat zal niet meer lekker zijn eens hij zich bekeerd zal hebben?

Vast wel, maar als ISIS heerst dan zijn de consequenties wat vervelender hé.

MultiMAN
5 februari 2015, 22:13
hij heeft onvoldoende pampers in voorraad.
Een beetje crapuleuse taal verkopen op een internet-forum, ok. Maar verder reiken zijn ambities niet. Zoals wel meer lui van zijn soort, is lafaard zijn "middle-name".

Zelfreflectie. De forumnar die IS uitgeroeid wil zien, zie ik niet meteen zichzelf opschrijven voor vertrek om er werk van te maken.

Ze moeten dit.
Ze moeten dat.
Zipper blijft zitten op zijn gat.

Knuppel
5 februari 2015, 22:17
Vast wel, maar als ISIS heerst dan zijn de consequenties wat vervelender hé.

Bereid je er maar alvast op voor dat het afgelopen is met het Europa zoals wij het vandaag nog (heel even) kennen.

Chapiro
5 februari 2015, 22:17
Hoeveel onschuldige doden hebben de Belgische piloten al op hun geweten?



België blijft strijd tegen ISIS steunen (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150204_01510777)
En weet je wat nu zo opmerkelijk is.
Er vliegen moslims in de lucht, in hun straaljagers, om IS kapot te maken, mooi he?
Ze vliegen eerst als eerbetoon eerst over de rouwtent van de in brand gestoken piloot.
Niet spotten met Jordaniërs, dan krijg je de volle laag.
Goh, hoeveel slachtoffers zouden de Jordaniërs maken?

Nietzsche
5 februari 2015, 22:18
Bereid je er maar alvast op voor dat het afgelopen is met het Europa zoals wij het vandaag nog (heel even) kennen.

:lol:

Knuppel
5 februari 2015, 22:22
Zelfreflectie. De forumnar die IS uitgeroeid wil zien, zie ik niet meteen zichzelf opschrijven voor vertrek om er werk van te maken.



De forumnar die sympathiseert met IS vertrekt evenmin.
Liever op fora zijn onvoorwaardelijke IS-liefde uitschruwelen. Verder gaat zijn heldhaftigheid niet.

Knuppel
5 februari 2015, 22:23
:lol:

Dat jij er niets op tegen hebt dat Europa arabiseert is al langer duidelijk.

Nietzsche
5 februari 2015, 22:24
Dat jij er niets op tegen hebt dat Europa arabiseert is al langer duidelijk.

Je ziet spoken.

Chapiro
5 februari 2015, 22:26
:lol:

Klopt, in een Engels blad stond dat de prognose is dat in 2020 een burgeroorlog zal uitbreken.
M.i. Kan dat best wel eens eerder zijn.
Joden worden verdreven, moskeeten in grote gelale als overwinningstrofee gebouwd, met goedkeuring van de linkse kliek, vandaag een bouwvergunning bij ons voor de bouw van 'n giga moskeet plus islamitisch centrum in Gouda.

Gouda, het toekomstige mekka van Nederland. Tja!

Dit kan niet zo doorgaan. Toch?

Jan van den Berghe
5 februari 2015, 22:30
Je ziet spoken.

Ooit een boek gelezen van Faye? Dat moet u eens doen.

Yordin
5 februari 2015, 22:31
Nietzsche, in het huidige Europa is het nu al een stuk onaangenamer leven dan pakweg 20jaar geleden.
De verantwoordelijkheid daarvoor ligt niet bij de islam of moslims maar bij de gevolgen van het politiek correcte denken.

Jan van den Berghe
5 februari 2015, 22:31
Nietzsche, in het huidige Europa is het nu al een stuk onaangenamer leven dan pakweg 20jaar geleden.
De verantwoordelijkheid daarvoor ligt niet bij de islam of moslims maar bij de gevolgen van het politiek correcte denken.

En het politiek correct denken ging o.m. over islam en moslims.

Chapiro
5 februari 2015, 23:02
Ooit een boek gelezen van Faye? Dat moet u eens doen.
Laat Nietzsche hier maar mee beginnen.

http://joostniemoller.nl/2015/01/guillaume-faye-islam-en-barbarij-het-ergste-moet-nog-komen-wordt-frankrijk-het-eerst-getroffen/

Tavek
5 februari 2015, 23:03
Zelfreflectie. De forumnar die IS uitgeroeid wil zien, zie ik niet meteen zichzelf opschrijven voor vertrek om er werk van te maken.

Ze moeten dit.
Ze moeten dat.
Zipper blijft zitten op zijn gat.

Mijn belastingscenten vallen in de vorm van bommen op uw vrienden.

Yordin
5 februari 2015, 23:07
En het politiek correct denken ging o.m. over islam en moslims.

Klopt, we zien hier hetzelfde scenario als in elk land waar de islam neerstrijk, namelijk een compleet verdeelde en verscheurde samenleving.

MultiMAN
5 februari 2015, 23:29
Mijn belastingscenten vallen in de vorm van bommen op uw vrienden.

Wensdenken. Uw deel kan evengoed terecht gekomen zijn bij de bouw van een moskee.

Tavek
5 februari 2015, 23:32
Wensdenken. Uw deel kan evengoed terecht gekomen zijn bij de bouw van een moskee.

Neen, mijn andere centen zorgen er voor dat onze piloten fatsoenlijk opgeleid zijn en over goede apparatuur beschikken.

Als er jihadi's zich verschuilen in die moskees, tja...lafaards verhullen zich wel vaker door zich tussen de burgers te mengen.

Nietzsche
5 februari 2015, 23:36
Neen, mijn andere centen zorgen er voor dat onze piloten fatsoenlijk opgeleid zijn en over goede apparatuur beschikken.

Als er jihadi's zich verschuilen in die moskees, tja...lafaards verhullen zich wel vaker door zich tussen de burgers te mengen.

Stoere praat, maar hij heeft gelijk.

MultiMAN
5 februari 2015, 23:37
Neen

Bron?

Xenophon
5 februari 2015, 23:39
Neen, mijn andere centen zorgen er voor dat onze piloten fatsoenlijk opgeleid zijn en over goede apparatuur beschikken.

Als er jihadi's zich verschuilen in die moskees, tja...lafaards verhullen zich wel vaker door zich tussen de burgers te mengen.

Stoere praat, maar hij heeft gelijk.

Heeft niets met stoer of lafaards te maken, is gewoon tactiek.

Jan van den Berghe
5 februari 2015, 23:45
Klopt, we zien hier hetzelfde scenario als in elk land waar de islam neerstrijk, namelijk een compleet verdeelde en verscheurde samenleving.

Het probleem is dus tweevoudig: de islam en de slappe reactie erop van de bewindslieden.

MultiMAN
5 februari 2015, 23:54
De forumnar die sympathiseert met IS vertrekt evenmin.
Liever op fora zijn onvoorwaardelijke IS-liefde uitschruwelen. Verder gaat zijn heldhaftigheid niet.

Onze extreem rechtse islamofobe forumnar die oproept tot genocide, zal zelf niet naar Irak vertrekken.

Nee, liever op fora de Jordaanse moslim koning knuffelen. Knuppel.

https://pbs.twimg.com/media/B9HINI-CIAEHKuY.jpg

Nietzsche
5 februari 2015, 23:54
Heeft niets met stoer of lafaards te maken, is gewoon tactiek.

Daar heb ik het niet over. Waar ik het over heb is dat zijn belastinggeld inderdaad net zo goed op kan gaan aan de bouw van een moskee.

Jan van den Berghe
5 februari 2015, 23:56
Nee, liever op fora de Jordaanse moslim koning knuffelen.

Oei, onze moeltimoeslim vindt knuffelen blijkbaar haram!

MultiMAN
5 februari 2015, 23:59
Oei, onze moeltimoeslim vindt knuffelen blijkbaar haram!

Uw geloofsgenoten en leiders in het Vaticaan vinden dat 7 jarige meisjes en jongetjes penetreren halal is.

Jan van den Berghe
6 februari 2015, 00:08
Uw geloofsgenoten en leiders in het Vaticaan vinden dat 7 jarige meisjes en jongetjes penetreren halal is.

U kijkt eventjes in de verkeerde richting. Mohammed zag geen graten in het seksueel "genieten" van een jong meisje. Allah keurde het goed. Jezus niet.

MultiMAN
6 februari 2015, 00:12
Allah keurde het goed.

Jan van den Berghe keurt goed wat zijn leiders doen.

Tavek
6 februari 2015, 00:15
Daar heb ik het niet over. Waar ik het over heb is dat zijn belastinggeld inderdaad net zo goed op kan gaan aan de bouw van een moskee.

Ik had het ook verkeerd verstaan.

Jan van den Berghe
6 februari 2015, 00:17
Jan van den Berghe keurt goed wat zijn leiders doen.

Mijn Leider is Jezus. Hij keurde kindermisbruik in niet mis te verstane bewoordingen af.

Allah daarentegen keurde de geilheid van Mohammed goed toen hij Aïsja zag.

Nietzsche
6 februari 2015, 00:17
Ik had het ook verkeerd verstaan.

Gelezen, dan waarschijnlijk. :-D

Nietzsche
6 februari 2015, 00:18
Mijn Leider is Jezus. Hij keurde kindermisbruik in niet mis te verstane bewoordingen af.

Allah daarentegen keurde de geilheid van Mohammed goed toen hij Aïsja zag.

Zou jij een beetje op je woorden willen letten? zo vulgair.

nabat54
6 februari 2015, 00:20
Onze extreem rechtse islamofobe forumnar die oproept tot genocide, zal zelf niet naar Irak vertrekken.

Nee, liever op fora de Jordaanse moslim koning knuffelen. Knuppel.

https://pbs.twimg.com/media/B9HINI-CIAEHKuY.jpg



@ Multimanke....door de mand gevallen janet ?


Ik hoop natuurlijk dat deze opmerking geen strafpunten oplevert....het gebruik van het woord "janet" zou in verkeerd kunnen vallen, en dan moet men optreden natturlijk ....

Jan van den Berghe
6 februari 2015, 00:20
Zou jij een beetje op je woorden willen letten? zo vulgair.

Vindt u Mohammeds houding tegenover Aïsja dan niet vulgair?

MultiMAN
6 februari 2015, 00:21
Mijn Leider is Jezus.

Wie zulke onzin uitkraamt is rijp voor internering.

Nietzsche
6 februari 2015, 00:22
Vindt u Mohammeds houding tegenover Aïsja dan niet vulgair?

Uiteraard, dat lijkt mij evident.

Jan van den Berghe
6 februari 2015, 00:26
Wie zulke onzin uitkraamt is rijp voor internering.

Jezus is een hoogstaande morele figuur, iets wat niet onmiddellijk kan gezegd worden van Mohammed.

MultiMAN
6 februari 2015, 00:33
Jezus is een hoogstaande morele figuur

Een fictief personage uit een middeleeuws sprookjesboek, die alle kerk- en Vaticaan leiders inspireert om kleine kindjes te penetreren.

Den Duisteren Duikboot
6 februari 2015, 00:33
Mijn Leider is Jezus. Hij keurde kindermisbruik in niet mis te verstane bewoordingen af.

Waar spreekt hij daarover?

Den Duisteren Duikboot
6 februari 2015, 00:34
Een fictief personage uit een middeleeuws sprookjesboek, die alle kerk- en Vaticaan leiders inspireert om kleine kindjes te penetreren.

Wat heeft hij dan gezegd dat mensen inspireert om kleine kinderen te penetreren?

Jan van den Berghe
6 februari 2015, 00:38
Een fictief personage uit een middeleeuws sprookjesboek, die alle kerk- en Vaticaan leiders inspireert om kleine kindjes te penetreren.

En waar in dat "middeleeuws sprookjesboek" zou die "inspiratie" dan wel staan?

MultiMAN
6 februari 2015, 01:00
Ik twijfelde er niet aan dat jij er zo over dacht.


Wat heeft oa deze jongen u of die kindermoordenaar/piloot misdaan dan?

http://i.imgur.com/YDGf01U.jpg

Nietzsche
6 februari 2015, 01:01
Wat heeft oa deze jongen u of die kindermoordenaar/piloot misdaan dan?

https://pbs.twimg.com/media/B8_diaoIUAAHSRl.jpg

Gaat dat jochie naar een circus, als clown?

MultiMAN
6 februari 2015, 01:05
jochie

Etaleer gerust wat voor een laag bij de gronds jochie je bent.

Nietzsche
6 februari 2015, 01:06
Etaleer gerust wat voor een laag bij de gronds jochie je bent.

Niet zo zuur doen, af en toe mag je best wat lachen. ;-)

MultiMAN
6 februari 2015, 01:10
Niet zo zuur doen, af en toe mag je best wat lachen. ;-)

Ik heb gelachen hoor met uw post. Iedereen lacht trouwens met u. Zelden om u, echter.

Nietzsche
6 februari 2015, 01:11
Ik heb gelachen hoor met uw post. Iedereen lacht trouwens met u. Zelden om u, echter.

Ik heb je gekwetst he?

zonbron
6 februari 2015, 01:54
Onze extreem rechtse islamofobe forumnar die oproept tot genocide, zal zelf niet naar Irak vertrekken.

Nee, liever op fora de Jordaanse moslim koning knuffelen. Knuppel.

...


Man man man (=MultiMan), hou toch op.


https://ahlesunnahwaljamats.files.wordpress.com/2014/09/iil-iis-baghdadi-dogs-of-hell-army-yazid-kharji-salafi-wahabi-hyppocryte.png

http://i.ytimg.com/vi/wEICZ8Jd7Dk/maxresdefault.jpg

http://www.alan.com/wp-content/uploads/2014/09/skeletons.jpg

http://i.ytimg.com/vi/LvQJqhcRtts/maxresdefault.jpg

https://pbs.twimg.com/media/BvrnN6UIIAADs1T.jpg

http://goodlaughz.com/wp-content/uploads/2014/03/Nice-view.gif

FREEDOM!

zonbron
6 februari 2015, 01:58
Gaat dat jochie naar een circus, als clown?

De 'Joker' van Batman.

zonbron
6 februari 2015, 02:00
Niet zo zuur doen, af en toe mag je best wat lachen. ;-)

Hij is steeds meer verzuurd, vroeger lachte hij al eens... maar dat is nu voorbij, nu is er ISIS.


On your knees, kin omhoog... en doe die sjaal af!

alice
6 februari 2015, 10:49
Een fictief personage uit een middeleeuws sprookjesboek, die alle kerk- en Vaticaan leiders inspireert om kleine kindjes te penetreren.

Ai.. nu hang je jezelf wel op in de discussie want uw profeet, onfeilbaar toch, erkent Jezus wel als medeprofeet.
Had hij of beter gezegd degenen die nadat de ongeletterde warlord al 100 jaar dood was en dit opschreven in de Koran, ongelijk?
Hoe zit het dan met de rest van dat boek?
Of moet wie daar over nadenkt maar geinterneerd worden?

vlaams realist
6 februari 2015, 13:41
Ai.. nu hang je jezelf wel op in de discussie want uw profeet, onfeilbaar toch, erkent Jezus wel als medeprofeet.
Had hij of beter gezegd degenen die nadat de ongeletterde warlord al 100 jaar dood was en dit opschreven in de Koran, ongelijk?
Hoe zit het dan met de rest van dat boek?
Of moet wie daar over nadenkt maar geinterneerd worden?

en toen werd het stil .
Deze vragen niet in een gesprek stellen , Alice .
De stilte verbergt het moment waarop het mes getrokken wordt .:evil:

MultiMAN
6 februari 2015, 20:09
Ai..

Aliceke toch.

Jan van den Berghe
6 februari 2015, 20:12
en toen werd het stil .
Deze vragen niet in een gesprek stellen , Alice .
De stilte verbergt het moment waarop het mes getrokken wordt .:evil:

Niet echt verwonderlijk dat hij zichzelf nu vastrijdt: hij is immers geen moslim en weet hoegenaamd niet wat de moslims dus geloven over Jezus.

MultiMAN
6 februari 2015, 20:19
Niet echt verwonderlijk dat hij zichzelf nu vastrijdt: hij is immers geen moslim en weet hoegenaamd niet wat de moslims dus geloven over Jezus.

Toch wel, moslims houden van "profeet" Jezeke.

Jan van den Berghe
6 februari 2015, 20:23
Toch wel, moslims houden van "profeet" Jezeke.

U bent geen moslim.

MultiMAN
6 februari 2015, 20:27
U bent geen moslim.

Hello Captain obvious!

zonbron
6 februari 2015, 20:30
U bent geen moslim.

Nee. Het is de zoveelste reïncarnatie van. :?

MultiMAN
6 februari 2015, 20:33
Nee. Het is de zoveelste reïncarnatie van. :?

Jezus.

Jan van den Berghe
6 februari 2015, 21:27
Nee. Het is de zoveelste reïncarnatie van. :?

Hij heeft zelf aangegeven geen moslim te zijn.

MultiMAN
26 februari 2015, 21:04
België stuurt 35 militairen naar Irak voor strijd tegen IS (http://www.demorgen.be/binnenland/belgie-stuurt-35-militairen-naar-irak-voor-strijd-tegen-is-a2232922/)

En wanneer IS 35 militairen naar België stuurt, zal het weer terrorisme genoemd worden.

Bobke
26 februari 2015, 21:12
België stuurt 35 militairen naar Irak voor strijd tegen IS (http://www.demorgen.be/binnenland/belgie-stuurt-35-militairen-naar-irak-voor-strijd-tegen-is-a2232922/)

En wanneer IS 35 militairen naar België stuurt, zal het weer terrorisme genoemd worden.
Ge kent toch het verschil tussen militairen en terroristen hoop ik?

MultiMAN
26 februari 2015, 21:17
Ge kent toch het verschil tussen militairen en terroristen hoop ik?

De soldaten van IS verdedigen hun staat.

Een militair is een persoon die diensten verricht in dienst van een krijgsmacht van een erkende staat.

Een krijgsmacht of leger is een militaire organisatie doorgaans ter verdediging van een staat.

Nietzsche
26 februari 2015, 21:24
De soldaten van IS verdedigen hun staat.

Welke staat?

MultiMAN
26 februari 2015, 21:24
Welke staat?

Diegene die de ganse wereld erkend heeft.

Nietzsche
26 februari 2015, 21:29
Diegene die de ganse wereld erkend heeft.

Niet op papier, slechts om tegen te vechten.

MultiMAN
26 februari 2015, 21:33
Niet op papier

Boeiend.

AsGardSGO
26 februari 2015, 21:37
Onschuldige burgers slachten in een land dat u niets heeft misdaan, dat vind jij top, merk ik.

HAAAHAAHAA!
Als het van de extremisten en de volgzame "gematigde" moslim afhangt doen jullie hetzelfde hier als de tijd rijp is.
Het is al zelfs openlijk toegegeven of geboost door een aantal van de moslims en extremisten die hier zitten op overheidsfinanciering.
Dus kom niet af met uw gemeende morele hogere grond!

Nietzsche
26 februari 2015, 21:40
Boeiend.

Zolang het niet op papier staat, is het onbestaand.

Het bestaat enkel en alleen in de hoofdjes van ISIS fanboys.

Nietzsche
26 februari 2015, 21:41
HAAAHAAHAA!
Als het van de extremisten en de volgzame "gematigde" moslim afhangt doen jullie hetzelfde hier als de tijd rijp is.
Het is al zelfs openlijk toegegeven of geboost door een aantal van de moslims en extremisten die hier zitten op overheidsfinanciering.
Dus kom niet af met uw gemeende morele hogere grond!

Het is toch vrij duidelijk dat hij zulke post, s opzettelijk plaatst he.

MultiMAN
26 februari 2015, 22:02
Zolang het niet op papier staat, is het onbestaand.


Allah staat in de koran. Daar sta je nu met uw belachelijk uitgevonden regeltje.

Bobke
26 februari 2015, 22:12
De soldaten van IS verdedigen hun staat.
Dat was de vraag niet.

hogesaII
26 februari 2015, 22:29
België stuurt 35 militairen naar Irak voor strijd tegen IS (http://www.demorgen.be/binnenland/belgie-stuurt-35-militairen-naar-irak-voor-strijd-tegen-is-a2232922/)

En wanneer IS 35 militairen naar België stuurt, zal het weer terrorisme genoemd worden.

33 dan toch. Want er hebben er al 2 tegen Belgische kogels gelopen.

Mambo
26 februari 2015, 22:41
Allah staat in de koran. Daar sta je nu met uw belachelijk uitgevonden regeltje.

Ne wrede vent diene Allah zo te zien.
Moeten wij niet van weten hoor.

Bobke
26 februari 2015, 22:45
Ne wrede vent diene Allah zo te zien.
Moeten wij niet van weten hoor.
Zijn gedrag was inderdaad niet altijd netjes.
En zeggen dat er mensen hem als hun voorbeeld zien.

TheFourHorsemen
26 februari 2015, 22:58
Allah staat in de koran. Daar sta je nu met uw belachelijk uitgevonden regeltje.

Nietzsche heeft het over papiertjes gemaakt door staten, niet door een pedofiele geitenneuker uit een zandbakregio.

Nietzsche
26 februari 2015, 23:00
Allah staat in de koran. Daar sta je nu met uw belachelijk uitgevonden regeltje.

Wat een vergelijking....:lol:

Zipper
26 februari 2015, 23:02
Allah staat in de koran. Daar sta je nu met uw belachelijk uitgevonden regeltje.

klinkt een beetje als Eddy Wally staat in de Dag Allemaal of de Story.

MultiMAN
26 februari 2015, 23:16
Nietzsche heeft het over papiertjes gemaakt door staten

Wat boeien die vodden? Die staten erkennen de islamitische staat nontheless.

Nietzsche
26 februari 2015, 23:18
Wat boeien die vodden? Die staten erkennen de islamitische staat nontheless.

Nee, dat doen de staten niet.

MultiMAN
26 februari 2015, 23:25
Nee, dat doen de staten niet.
Uiteraard wel.

Nietzsche
26 februari 2015, 23:28
Uiteraard wel.

Nope, we doen slechts alsof, zodat we tegen ze kunnen vechten.

ISIS gaat alleen nooit een echt werkend kalifaat kunnen oprichten.

Libro
26 februari 2015, 23:56
http://stream1.gifsoup.com/view3/1726247/trololo-lol-o.gif

TheFourHorsemen
27 februari 2015, 08:38
Uiteraard wel.

Hoeveel consulaten heeft IS al? Hoeveel verdragen heeft ze al gesloten met andere landen?

schaakspeler
27 februari 2015, 14:03
Hoeveel consulaten heeft IS al? Hoeveel verdragen heeft ze al gesloten met andere landen?
Volgens Loretta Napoleoni (http://www.humo.be/humo-archief/322079/loretta-napoleoni-tijd-voor-dialoog-met-is), zou dat op termijn misschien nog de beste oplossing zijn.
De wapenindustrie ziet dat vanzelfsprekend niet zitten en Israël is nu al aan 't bibberen voor Iran. Vrede en een kalifaat zullen dus zeker niet voor morgen zijn.

Peche
28 februari 2015, 07:16
Wat ik mij afvraag.
Niveau 3 in het land, geen keikop meer te bespeuren.
De top gaat skiën en laat ons achter met de bedreigingen, verstoppen zich achter agents.
Durven ze nog wel buitenkomen ? En durven ze ons überhaupt nog wel zeggen hoe serieus het is???

kelt
28 februari 2015, 07:59
Hoeveel consulaten heeft IS al? Hoeveel verdragen heeft ze al gesloten met andere landen?

De "disruptive factor" waarmee het fenomeen IS werkt is dat ze zich geen ene reet aantrekken van dergelijke "niet-relevante" zaken.Ze zijn aanhangers van een ouderwetse gedachtengang maar terzelfdertijd zeer efficiente spelers op sociale media tot diep in die staten die hen bestrijden(zelfs Nazi-Duitsland en Japan slaagden daar indertijd niet in die mate in!) en blijkbaar zeer goede marketeers van hun "product".

De vraag moet zijn;hoeveel potentiele strijders heeft IS in andere landen,en wat is er nodig om dezen te "activeren"?....
En dat is een verontrustende overweging.


Overigens,naast het Kalifaat zal er nu,zonder enige twijfel,een Koerdische staat ontstaan overheen grote stukken van Syrie en Irak......Damascus en Bagdad zitten op de knieen nu hun eigen "Arabische" bevolking onderling aan het vechten zijn geslagen,en ze kunnen niet verwachten dat niet-Arabieren nog naar hen luisteren......

De aanwezigheid van "Westerse" straaljagers,gezonden door steeds armlastiger wordende naties (zoals Belgie), naar een omgeving waarin er honderden moderne machines van de lokale naties binnen bereik zijn is........onbegrijpelijk.......

Sukkelaar
28 februari 2015, 11:56
Niet op papier, slechts om tegen te vechten.

Inderdaad en blijkbaar is men goed bezig.

Knuppel
4 maart 2015, 11:19
Hoeveel onschuldige doden hebben de Belgische piloten al op hun geweten?



België blijft strijd tegen ISIS steunen (http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150204_01510777)

Onschuldige doden worden er alleen door jouw Islamitische soortgenoten gemaakt.

De glorietijd van jou en het islamkrapuul waartoe jij behoort zit er, eindelijk, bijna op. Meer en meer mensen met hersens zijn jouw muzelrattensoort zo beu als koude pap.

Knuppel
4 maart 2015, 11:23
Allah staat in de koran. Daar sta je nu met uw belachelijk uitgevonden regeltje.
Ja, en?

Allah bestaat niet.

Distel
4 maart 2015, 11:48
Allah staat in de koran. Daar sta je nu met uw belachelijk uitgevonden regeltje.

"Zolang het niet in de catalogus staat, is het geen product uit onze collectie".

Antwoord van MultiMan:

"Het adres van uw bedrijf staat in de catalogus. Dat adres is dus een product uit uw collectie".

Religioten en nadenken...

Knuppel
4 maart 2015, 11:55
"Zolang het niet in de catalogus staat, is het geen product uit onze collectie".

Antwoord van MultiMan:

"Het adres van uw bedrijf staat in de catalogus. Dat adres is dus een product uit uw collectie".

Religioten en nadenken...

Die zit!

In welke catalogus Multidinges thuis hoort is duidelijk genoeg.