PDA

View Full Version : Bent U nog niet aan de vrouw, er is een lekkere wijvenoverschot in Utrecht!


Derk de Tweede
6 februari 2015, 19:49
Terwijl sommige mannen op het platteland smachten naar het gezelschap van een leuke vrouw, hebben de mannen in Utrecht het voor het uitkiezen. Op de 100 jongens tussen de 18 en 29 jaar zijn hier namelijk 130 meisjes. En dat is te merken, zowel in de kroeg als in de collegebanken.

Demper
7 februari 2015, 17:39
Allemaal hoertjes zijn het.

Derk de Tweede
7 februari 2015, 17:50
Allemaal hoertjes zijn het.

Allemaal lieve naïeve GroenLinksmeisjes!
Moeten hard op de keukentafel genomen worden.

Demper
7 februari 2015, 17:51
Allemaal lieve naïeve GroenLinksmeisjes!
Moeten hard op de keukentafel genomen worden.

Door struise negers.

Derk de Tweede
8 februari 2015, 20:37
Door struise negers.
Hele elftal van Kameroen.

Henri1
8 februari 2015, 20:51
Een unieke kans voor Demper.
Wellicht kennen ze hem daar nog niet. ;-)

Xenophon
8 februari 2015, 20:52
Allemaal lieve naïeve GroenLinksmeisjes!
Moeten hard op de keukentafel genomen worden.

Stormram
8 februari 2015, 20:56
Ach, maak je geen illusies. Loverboys Tarik en Kutakinte ontfermen zich al over die overige 30.

Stormram
8 februari 2015, 20:57
Hele elftal van Kameroen.

Of 85% van het Nederlandse, Belgische of Franse ...

Scherven A. Mok
8 februari 2015, 21:20
Was ik 20 jaar jonger ik laadde de verhuiswagen al in.

Bovenbuur
8 februari 2015, 21:51
Als vers gearriveerde masterstudent in Utrecht (ik zal mijn locatie eens aanpassen) kan ik jullie vertellen dat het helemaal niks voor de gemiddelde forummer hier zou zijn, nogal veel van deze slimme hardwerkende meiden dragen een hoofddoekje.

Maarruh, ik ga er eens goed voor zitten hoor.

cookie monster
9 februari 2015, 03:35
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=97160&stc=1&d=1423425152
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

non-conformist
9 februari 2015, 09:34
Als vers gearriveerde masterstudent in Utrecht (ik zal mijn locatie eens aanpassen) kan ik jullie vertellen dat het helemaal niks voor de gemiddelde forummer hier zou zijn, nogal veel van deze slimme hardwerkende meiden dragen een hoofddoekje.

Maarruh, ik ga er eens goed voor zitten hoor.

:lol: dat lag voor de hand.

fred vanhove
9 februari 2015, 10:13
.

fred vanhove
9 februari 2015, 10:14
Voor een echt overschot aan lekkere vrouwen denk ik toch dat je het eerder wat verder dan Utrecht zal moeten gaan zoeken .....en ja zelfs buiten Europa ;-):lol::lol:

fred vanhove
9 februari 2015, 10:16
Was ik 20 jaar jonger ik laadde de verhuiswagen al in.

In jouw bejaardentehuis is heel waarschijnlijk toch ook een overschot aan vrouwen ?:roll:

non-conformist
9 februari 2015, 11:25
Voor een echt overschot aan lekkere vrouwen denk ik toch dat je het eerder wat verder dan Utrecht zal moeten gaan zoeken .....en ja zelfs buiten Europa ;-):lol::lol:

Bwa, die zijn alleen lekker wanneer ze jong zijn, na de dertig veranderen die in zo'n soort mama Leone.

fred vanhove
9 februari 2015, 15:17
Bwa, die zijn alleen lekker wanneer ze jong zijn, na de dertig veranderen die in zo'n soort mama Leone.

Dat is toch al iets....Hier zijn ze nooit echt lekker:cry:

non-conformist
9 februari 2015, 15:31
Dat is toch al iets....Hier zijn ze nooit echt lekker:cry:

Ieder zijn meug.

Anna List
9 februari 2015, 16:29
Als vers gearriveerde masterstudent in Utrecht (ik zal mijn locatie eens aanpassen) kan ik jullie vertellen dat het helemaal niks voor de gemiddelde forummer hier zou zijn, nogal veel van deze slimme hardwerkende meiden dragen een hoofddoekje.

Maarruh, ik ga er eens goed voor zitten hoor.

en die hebben geen seks mss ?

Bovenbuur
9 februari 2015, 16:33
O, vast wel, veel en vaak, afhankelijk van het precieze individu. Ik dacht alleen dat veel mensen hier misschien geen zin zouden hebben in seks met hen. Al kan iemand zijn principes natuurlijk ook wel even een kwartiertje aan de kant schuiven als hij er wat voor kan krijgen...

Anna List
9 februari 2015, 16:34
O, vast wel, veel en vaak, afhankelijk van het precieze individu. Ik dacht alleen dat veel mensen hier misschien geen zin zouden hebben in seks met hen. Al kan iemand zijn principes natuurlijk ook wel even een kwartiertje aan de kant schuiven als hij er wat voor kan krijgen...

pffft een kwartier ...

gij legt er nogal eieren onder !

circe
9 februari 2015, 16:36
Rare toestand. Daar moet een bepaalde reden voor zijn. De natuurlijke gemiddelden tonen een klein overschot aan het zwakke jongetjesgeslacht die blijkbaar gevoeliger zijn voor ziektes (vroeger alvast) en die dan op een bepaald moment hetzelfde niveau als het sterke (vrouwelijke) geslacht hebben. Jongetjes/mannen sterven dan wel vroeger en dus is er op LATERE (!!!!) leeftijd een serieus overschot aan vrouwen.

Is de topicstarter zeker dat het over een overschot aan "lekkere" wijven gaat?

Het kan natuurlijk dat er een groot deel van de testosteronboys naar Syrië zijn vertrokken, of anderzijds dat ze meer dan drie nichten hebben geïmporteerd (laden en lossen) en ze dan gewoon in Utrecht gedumpt (lees: talek talek talek, ik verstoot je), of eerder: voor de Nederlandse wet gescheiden, maar voor de almachtige Allah nog steeds gehuwd (en zo mag hij er nog steeds mee neuken en kindjes maken).
Zo krijg je natuurlijk al snel een overschot (de drie extra vrouwtjes krijgen dan wel een uitkering als alleenstaande moeders met extra kindergeld).

Ik denk dat ik het gevonden heb!

Bovenbuur
9 februari 2015, 16:37
Ik verwacht geen uren intieme liefde in het geschetste scenario nee.

En @ Circe:
De mannen zitten niet in Syrië, maar in Eindhoven, Delft, Wageningen, Enschede, Groningen...
Utrecht, Leiden en Nijmegen hebben de vrouwenstudies.

(Haha, Bovenbuur doet een vrouwenstudie!)

(Haha, Bovenbuur hapt!)

circe
9 februari 2015, 16:45
Ik verwacht geen uren intieme liefde in het geschetste scenario nee.

En @ Circe:
De mannen zitten niet in Syrië, maar in Eindhoven, Delft, Wageningen, Enschede, Groningen...
Utrecht, Leiden en Nijmegen hebben de vrouwenstudies.

(Haha, Bovenbuur doet een vrouwenstudie!)

(Haha, Bovenbuur hapt!)

ja, dat krijg je als de link niet wordt meegepost. Het zijn dus inderdaad allemaal "lekkere" wijven: studentes!

fred vanhove
9 februari 2015, 17:12
en die hebben geen seks mss ?

Voor zover ik meen te weten alleen maar met geloofsgenoten en nooit met anderen.

non-conformist
9 februari 2015, 21:01
en die hebben geen seks mss ?

Alleen met moslims. Daar hebben wij dus geen zak aan.

Wapper
9 februari 2015, 21:53
ja, dat krijg je als de link niet wordt meegepost. Het zijn dus inderdaad allemaal "lekkere" wijven: studentes!

Even OT: zalige nieuwe avatar! :lol:

http://forum.politics.be/image.php?u=627&dateline=1423485990