PDA

View Full Version : Aanslag Deense Synagoge toont aan dat Bart De Wever gelijk heeft


Thuleander
15 februari 2015, 20:32
Die para's op straat zijn dus hard nodig.
Nu hoor je de tegenstanders niet meer hé.

http://1.gvacdn.be/Assets/Images_Upload/arch/2013/09/14/2715323/de-wever-ik-word-geen-premier-of-minister-president_100_1000x0.jpg
Bart De Wever: Historicus, Burgemeester van Antwerpen

Nietzsche
15 februari 2015, 20:35
Het is wat.

TV-verslaafde
15 februari 2015, 20:40
Zo kan je altijd gelijk hebben. Ik heb een wapen gekocht om mij te verdedigen; in Venezuela wordt een man doodgeschoten op straat dat rechtvaardigt dat ik een wapen koop dus ik heb gelijk. :roll:

Een vlinder klapt met zijn vleugels in de Himalaya en er is een lawine in de Alpen. Jaja

TV-verslaafde
15 februari 2015, 20:49
Man man, je bent echt aan Thuis verslaafd, denk ik.

Ik kan ook zeer "logische" verklaringen neerpennen die niemand kan weerleggen. Als ik zout over mijn schouder gooi komen de boze geesten niet, kijk ik heb gelijk als ik zout over mijn schouder gooi komen er geen boze geesten. Dat de boze geesten überhaupt niet bestaan is bijzaak.

Xenophon
15 februari 2015, 21:22
Zo kan je altijd gelijk hebben. Ik heb een wapen gekocht om mij te verdedigen; in Venezuela wordt een man doodgeschoten op straat dat rechtvaardigt dat ik een wapen koop dus ik heb gelijk. :roll:

Een vlinder klapt met zijn vleugels in de Himalaya en er is een lawine in de Alpen. Jaja

Daar doe je niets verkeerd mee.

En je moet dat niet rechtvaardigen, zelfverdediging is rechtvaardiging op zichzelf.

Bobke
15 februari 2015, 22:13
Ik kan ook zeer "logische" verklaringen neerpennen die niemand kan weerleggen. Als ik zout over mijn schouder gooi komen de boze geesten niet, kijk ik heb gelijk als ik zout over mijn schouder gooi komen er geen boze geesten. Dat de boze geesten überhaupt niet bestaan is bijzaak.
Daarin moet ik u bijtreden.
Aanslagen op synagogen bestaan niet.

nabat54
15 februari 2015, 22:18
Die para's op straat zijn dus hard nodig.
Nu hoor je de tegenstanders niet meer hé.

http://1.gvacdn.be/Assets/Images_Upload/arch/2013/09/14/2715323/de-wever-ik-word-geen-premier-of-minister-president_100_1000x0.jpg
Bart De Wever: Historicus, Burgemeester van Antwerpen

Volgens de panda reus is dit allemaal dikke zever.
En u moet het geloof van de grote panda ondergaan....anders ....
;-)

TV-verslaafde
15 februari 2015, 22:28
Daarin moet ik u bijtreden.
Aanslagen op synagogen bestaan niet.

Geef me de cijfers dan. De kans dat je in een aanslag omkomt is wsl te vergelijken met de kans dat je door de bliksem wordt getroffen. Moeten we dan daarom heel ons leven doorbrengen in een kooi v Faraday ?

Thuleander
15 februari 2015, 22:38
Geef me de cijfers dan. De kans dat je in een aanslag omkomt is wsl te vergelijken met de kans dat je door de bliksem wordt getroffen. Moeten we dan daarom heel ons leven doorbrengen in een kooi v Faraday ?

Het gaat niet om het risico dat een individu persoonlijk loopt, maar om het risico dat er een aanslag kan plaats vinden.

Bobke
15 februari 2015, 22:42
Geef me de cijfers dan. De kans dat je in een aanslag omkomt is wsl te vergelijken met de kans dat je door de bliksem wordt getroffen. Moeten we dan daarom heel ons leven doorbrengen in een kooi v Faraday ?
Op welke planeet woont gij?
Probeer google eens.

Bobke
15 februari 2015, 22:44
Het gaat niet om het risico dat een individu persoonlijk loopt, maar om het risico dat er een aanslag kan plaats vinden.
Idd, en toch plaatsen we bliksem afleiders op plaatsen met het grootste risico.

TV-verslaafde
15 februari 2015, 22:49
Het gaat niet om het risico dat een individu persoonlijk loopt, maar om het risico dat er een aanslag kan plaats vinden.

Ja maar dan loert het gevaar om elke hoek. Kom jij ook alleen buiten met een SWAT outfit of helemaal niet ? Dan hebben de terroristen gewonnen. Doel bereikt.

Van die "preppers" ik heb dat nooit begrepen, je kan elke moment sterven....

Jan van den Berghe
15 februari 2015, 22:58
Ik kan ook zeer "logische" verklaringen neerpennen die niemand kan weerleggen. Als ik zout over mijn schouder gooi komen de boze geesten niet, kijk ik heb gelijk als ik zout over mijn schouder gooi komen er geen boze geesten. Dat de boze geesten überhaupt niet bestaan is bijzaak.

Ik stel voor dat u een baantje aanneemt bij een of andere synagoge, joodse school of instelling waar ze een beveiligingsagent voor de deur menen nodig te hebben. Daar u er toch van uitgaat die "de boze geesten niet bestaan", hebt u dan een goed betaalde job die op de koop toe geen enkel gevaar inhoudt.

epicurist_dirk
16 februari 2015, 05:55
Geef me de cijfers dan. De kans dat je in een aanslag omkomt is wsl te vergelijken met de kans dat je door de bliksem wordt getroffen. Moeten we dan daarom heel ons leven doorbrengen in een kooi v Faraday ?

Mijn schoonbroer is begrafenis aannemer. Hij zegt steeds “ ik laat iedereen voor gaan”

reservespeler
16 februari 2015, 07:33
Geef me de cijfers dan. De kans dat je in een aanslag omkomt is wsl te vergelijken met de kans dat je door de bliksem wordt getroffen. Moeten we dan daarom heel ons leven doorbrengen in een kooi v Faraday ?

Verslaafd zijn doet gelukkig geen pijn.

S..... zijn ook niet.

Sukkelaar
16 februari 2015, 07:49
Die para's op straat zijn dus hard nodig.
Nu hoor je de tegenstanders niet meer hé.

http://1.gvacdn.be/Assets/Images_Upload/arch/2013/09/14/2715323/de-wever-ik-word-geen-premier-of-minister-president_100_1000x0.jpg
Bart De Wever: Historicus, Burgemeester van Antwerpen

Toch was er ook daar bewaking, maar die werd uitgeschakeld. :-(

Conscience
16 februari 2015, 08:46
Ik kan ook zeer "logische" verklaringen neerpennen die niemand kan weerleggen. Als ik zout over mijn schouder gooi komen de boze geesten niet, kijk ik heb gelijk als ik zout over mijn schouder gooi komen er geen boze geesten. Dat de boze geesten überhaupt niet bestaan is bijzaak.

Examen logica: 0,50 op 20.

Die 0,5 krijg je omdat iedereen aan wie ik dit vertel 's goed kan schaterlachen.

Als je namelijk geen zout gooit zijn er ook geen boze geesten. Zelfs een kleuter weet dat. Enkel jij niet blijkbaar.

Conscience
16 februari 2015, 08:52
Geef me de cijfers dan. De kans dat je in een aanslag omkomt is wsl te vergelijken met de kans dat je door de bliksem wordt getroffen. Moeten we dan daarom heel ons leven doorbrengen in een kooi v Faraday ?

Bij deze dacht ik, nu heeft hij zwaar gezopen. Kansberekening geldt namelijk enkel als je een oneindig aantal herhalingen kan doen. Kansberekening geldt niet als je leven op het spel staat.

dalibor
16 februari 2015, 09:43
Die para's op straat zijn dus hard nodig.
Nu hoor je de tegenstanders niet meer hé.

http://1.gvacdn.be/Assets/Images_Upload/arch/2013/09/14/2715323/de-wever-ik-word-geen-premier-of-minister-president_100_1000x0.jpg
Bart De Wever: Historicus, Burgemeester van Antwerpen

De Denen denken daar zelf anders over. Veiligheid is van belang, maar het leger op straat dient de veiligheid niet.

morte-vivante
16 februari 2015, 09:59
Bij deze dacht ik, nu heeft hij zwaar gezopen. Kansberekening geldt namelijk enkel als je een oneindig aantal herhalingen kan doen. Kansberekening geldt niet als je leven op het spel staat.

dus als er 1 patroon in de cilinder van een revolver zit, heb ik niet 1 kans op 6 dat als ik de trekker overhaal ik een kogel in mijn hoofd schiet

ge leest toch wat onzin op p.be zenne

Eberhard Leclerc
16 februari 2015, 10:07
Die para's op straat zijn dus hard nodig.
...

Oh?


Parijs: Charlie - bewaakt door popo
Kopenhagen: synagoge - beveiligingsman
Kopenhagen: cartoonist - bewaakt door popo


Kennelijk trekt het juist vuur aan....

Thuleander
16 februari 2015, 10:08
Toch was er ook daar bewaking, maar die werd uitgeschakeld. :-(

Een 'beveiliger' uit de eigen joodse gemeenschap.
Geen idee of die man gewapend was, laat staan getraind en uitgerust om weerstand te bieden tegen terroristen met AK's.

Thuleander
16 februari 2015, 10:10
Parijs: Charlie - bewaakt door popo
Kopenhagen: synagoge - beveiligingsman
Kopenhagen: cartoonist - bewaakt door popo


Bewijs dat die agentjes met klapperpistooltjes best vervangen worden door para's.
Para's trekken kennelijk geen vuur aan.

Eberhard Leclerc
16 februari 2015, 10:17
Para's trekken kennelijk geen vuur aan.

Ruanda

Thuleander
16 februari 2015, 10:22
Ruanda

Buitenlandse missie. :roll:

Waarom hebben ze het nog niet eens geprobeerd in Brussel of Antwerpen?
Ze staan daar al meer dan een maand.
Poepindebroek?

Bobke
16 februari 2015, 10:40
Toch was er ook daar bewaking, maar die werd uitgeschakeld. :-(
Bewijst alleen dat ze onvoldoende was.

TheFourHorsemen
16 februari 2015, 13:31
Oh?


Parijs: Charlie - bewaakt door popo
Kopenhagen: synagoge - beveiligingsman
Kopenhagen: cartoonist - bewaakt door popo


Kennelijk trekt het juist vuur aan....

Wat een logica... Flitscamera's moedigen ook snel rijden aan of wat? Wie weet waren er meer/sneller aanslagen gebeurd zonder beveiliging?

Nietzsche
16 februari 2015, 13:44
Wat een logica... Flitscamera's moedigen ook snel rijden aan of wat? Wie weet waren er meer/sneller aanslagen gebeurd zonder beveiliging?

Waar het omgaat is dat para,s niet dit soort terroristische aanslagen kunnen tegenhouden.

Sywen
16 februari 2015, 15:57
Daar doe je niets verkeerd mee.

En je moet dat niet rechtvaardigen, zelfverdediging is rechtvaardiging op zichzelf.

in het westen is de kans dat je door een 4-jarige wordt neergeschoten groter dan de kans dat je door een fanatiekelingen wordt doodgeschoten.

en dan zijn jullie natuurlijk banger voor de fanatiekelingen.

Xenophon
16 februari 2015, 16:06
in het westen is de kans dat je door een 4-jarige wordt neergeschoten groter dan de kans dat je door een fanatiekelingen wordt doodgeschoten.

en dan zijn jullie natuurlijk banger voor de fanatiekelingen.

Ja, misschien is dat omdat de vierjarige niet de intentie heeft om de ongelovige te doden, de fanatieke islamieten wel.

Die para's staan daar niet om de joden tegen kleuters te beschermen.

Klein Licht
16 februari 2015, 16:13
Een 'beveiliger' uit de eigen joodse gemeenschap.
Geen idee of die man gewapend was, laat staan getraind en uitgerust om weerstand te bieden tegen terroristen met AK's.

Een wachtpost zijn eerste functie is luid genoeg sterven om de anderen te waarschuwen dat ze moeten gaan liggen.

F.B.
16 februari 2015, 17:13
IS-terrorist were Swedish Television's expert on Islamophobia (http://speisa.com/modules/articles/index.php/item.800/is-terrorist-were-swedish-television-s-expert-on-islamophobia.html)

TheFourHorsemen
16 februari 2015, 17:40
Waar het omgaat is dat para,s niet dit soort terroristische aanslagen kunnen tegenhouden.

Eens. Een weinig doeltreffende inzet van middelen. Maar dat ze extra aanslagen zouden aantrekken is evenmin correct.

Bobke
16 februari 2015, 18:01
in het westen is de kans dat je door een 4-jarige wordt neergeschoten groter dan de kans dat je door een fanatiekelingen wordt doodgeschoten.

en dan zijn jullie natuurlijk banger voor de fanatiekelingen.
Zijn ze hier ook al kinderen aan het opleiden?

Sukkelaar
16 februari 2015, 18:07
Een 'beveiliger' uit de eigen joodse gemeenschap.
Geen idee of die man gewapend was, laat staan getraind en uitgerust om weerstand te bieden tegen terroristen met AK's.

Als dit waar is dan was dat een dwaze beslissing.

hamac
16 februari 2015, 19:46
in het westen is de kans dat je door een 4-jarige wordt neergeschoten groter dan de kans dat je door een fanatiekelingen wordt doodgeschoten.

en dan zijn jullie natuurlijk banger voor de fanatiekelingen.

Hier zijn we weer met de kansberekeningen om te minimaliseren.
De kans dat iemand sterft op latere leeftijd aan kanker is groter dan als kind aan de mazelen of de pokken.
Moeten we nu nog vaccineren?

Savatage
16 februari 2015, 19:49
in het westen is de kans dat je door een 4-jarige wordt neergeschoten groter dan de kans dat je door een fanatiekelingen wordt doodgeschoten.

Ah ok dan, laat ons dan alles maar negeren :roll:

andev
20 februari 2015, 17:59
Buitenlandse missie. :roll:

Waarom hebben ze het nog niet eens geprobeerd in Brussel of Antwerpen?
Ze staan daar al meer dan een maand.
Poepindebroek?
Het is hier hun vakantiehome. Ze willen niet teveel hun vriendjes mee storen?
Het probleem met die para's is dat die daar niet eeuwig kunnen blijven staan! Beter samen met die para's bepaalde straten nu en dan eens opkuisen en wat daar gevonden wordt dat er niet moet zijn het land uit of de gevangenis in! Zoals men nu bezig is zal er niet veel veranderen of verbeteren! Gewoon wachten tot we in de minderheid zijn in ons eigen land en zelf mogen verhuizen...

Sukkelaar
23 februari 2015, 06:53
in het westen is de kans dat je door een 4-jarige wordt neergeschoten groter dan de kans dat je door een fanatiekelingen wordt doodgeschoten.



Waar haal je dit bericht vandaan?