PDA

View Full Version : Vandaag echt gebeurd in de Zeeman (voorval met 2 Orthodoxe Joden), hihihihi

bembem
4 maart 2015, 22:10
Vandaag was ik bij de Zeeman nabij het Centraal Station. Waren er 2 Joden met van die pijpenkrullen die aan één van de winkelmeisjes vroegen of ze een bepaalde onderbroek in stock had, en of er pashokjes waren ...

Ik vond dit echt wel grappig, zoveel wereldvreemdheid .. Iedereen weet toch dat ze bij Zeeman geen pashokjes hebben?

Blijkbaar niet dus :-o

Wihihihihi! :rofl:

Bovenbuur
4 maart 2015, 22:52
Niet iedereen komt vaak in elke winkel...

DeProf_eet
4 maart 2015, 23:07
Ik vond dit echt wel grappig, zoveel wereldvreemdheid .. Iedereen weet toch dat ze bij Zeeman geen pashokjes hebben? Niet iedereen koopt bij Zeeman, dus niet iedereen weet dat daar ws. geen pashokjes zijn. Maar het strafste van alles is dat gij niet weet dat onderbroeken niet mogen gepast worden.

En bottekes dat is iets dat ze niet bij Zeeman verkopen. Ik vraag me af waar dat gij die bottekes trouwens gestolen had.

bembem
4 maart 2015, 23:12
Niet iedereen komt vaak in elke winkel...

hihi zo te zien niet :lol::lol:

bembem
4 maart 2015, 23:14
Niet iedereen koopt bij Zeeman, dus niet iedereen weet dat daar ws. geen pashokjes zijn. Maar het strafste van alles is dat gij niet weet dat onderbroeken niet mogen gepast worden.

En bottekes dat is iets dat ze niet bij Zeeman verkopen. Ik vraag me af waar dat gij die bottekes trouwens gestolen had.

klopt, maar iedereen kan wel zien dat er geen pashokjes zijn, duh!

(niet dat het je aangaat -> in de Schoenenreus)

Bovenbuur
4 maart 2015, 23:21
Het is wel een goede dag voor nieuwe forumers hè? Wat leuk.

DeProf_eet
5 maart 2015, 00:42
klopt, maar iedereen kan wel zien dat er geen pashokjes zijn, duh!Klopt niet he bem. Het is toch niet omdat ge onmiddellijk die pashokjes niet ziet dat er geen zijn. Ik weet dat ik ooit bij c&a ook vroeg waar dat de pashokjes waren.

(niet dat het je aangaat -> in de Schoenenreus)Ken ik niet, nooit van gehoord.

bembem
5 maart 2015, 08:21
Klopt niet he bem. Het is toch niet omdat ge onmiddellijk die pashokjes niet ziet dat er geen zijn. Ik weet dat ik ooit bij c&a ook vroeg waar dat de pashokjes waren.

Ken ik niet, nooit van gehoord.

de c&a is meestal wel iets groter hé, plus dat deze Zeeman aan de kleine kant was, en dus heel overzichtelijk, je ziet meteen dat er geen pashokjes zijn (duh), misschien dat ze hoopten van zich in het hokje waar het personeel zich ophoudt te kunnen omkleden, lolz