PDA

View Full Version : IS beul die België bedreigde zelf vermoord.


Anna List
5 maart 2015, 14:33
uit DM :

De IS-beul die een Koerdische strijder onthoofdde en ons land bedreigde met onthoofdingen en autobommen, zou zelf zijn vermoord. Dat meldt Het Laatste nieuws op basis van Koerdische media. Bij een schietpartij in Mosul, het bolwerk van IS in Irak, werd hij neergekogeld door een IS-militant, wellicht na een ruzie.


zouden er ook BUB'ers geradicaliseerd zijn en vertrokken naar Syrië mss ? :p

DewareJakob
5 maart 2015, 15:30
zouden er ook BUB'ers geradicaliseerd zijn en vertrokken naar Syrië mss ? :p

Geradicaliseerde BUB'ers. Daar moet ik eens over nadenken (2 seconden) :rofl:

Spitting Image
5 maart 2015, 15:33
Mooi dat ze mekaar beginnen af te slachten.

dalibor
5 maart 2015, 15:43
L'arroseur arrosé.

https://www.youtube.com/watch?v=UlbiNuT7EDI

Stormram
5 maart 2015, 15:45
Waarover die ruzie nu precies ging, dat had ik wel eens willen weten.

Xenophon
5 maart 2015, 15:49
Waarover die ruzie nu precies ging, dat had ik wel eens willen weten.

De ene had een jong geitje opzij gehouden om er zich een goed mee te amuseren.
De andere had dat geitje gevonden en heeft zich er eens goed mee geamuseerd.

Als je daar dan aankomt met een broek vol goesting en het blijkt dat iemand het geitje al bezoedeld heeft, je zou voor minder mensen afmaken.

Alle, als je een Noord-Afrikaanse soldier of Allah bent hee.

Bovenbuur
5 maart 2015, 15:53
Ik denk dat het een communautair geschil was, die ene was duidelijk een Oost-Kalifater, en die moeten niks van die Westerlingen hebben.

Xenophon
5 maart 2015, 15:57
Ik denk dat het een communautair geschil was, die ene was duidelijk een Oost-Kalifater, en die moeten niks van die Westerlingen hebben.

Dat is inderdaad een gekend fenomeen, zo werden bijvoorbeeld de niet Duitse SS'ers niet even hoog ingeschat als de Duitse SS'ers.

Zelfs onderling de Duitse SS eenheden was er competitie, de leibstandarte "Adolf Hitler" had altijd een streepje voor.

Derk de Tweede
5 maart 2015, 18:15
Laten we een collecte houden.

Zucht
5 maart 2015, 18:21
Voor wie was de laatste nutella boterham ?

Zucht
5 maart 2015, 18:38
Syriëstrijder Hicham Chaïb (33) heeft op Facebook verslag uitgebracht over een lijfstraf die hij liet voltrekken. "Vandaag werd een dief de hand afgehakt, waarna hij door de straten moest wandelen met zijn afgehakte hand hangend aan een koord rond zijn nek."
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2241330/2015/03/05/Antwerpse-Syriestrijder-laat-hand-van-dief-afhakken.dhtml

Die had met zijn vinger in Hicham Chaib's pot nutella gezeten.

Anna List
6 maart 2015, 09:03
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2241330/2015/03/05/Antwerpse-Syriestrijder-laat-hand-van-dief-afhakken.dhtml

Die had met zijn vinger in Hicham Chaib's pot nutella gezeten.

werden zijn twee handen afgehakt ?

waarom dat hand dan hangend aan zijn nek ? hij kon dat toch even goed met zijn ander hand meepakken ...

Anna List
6 maart 2015, 09:04
Waarover die ruzie nu precies ging, dat had ik wel eens willen weten.

volgens mij was het toch omdat de ene België bedreigd had, zoals in het artikel staat. De dader was duidelijk Belgicist dus.

Pericles
6 maart 2015, 10:42
Waarover die ruzie nu precies ging, dat had ik wel eens willen weten.

Eenvoudig toch.
Hij kon maar 300 jaar inteelt bewijzen , terwijl voor het kalifaat minstens 1000 jaar vereist is. ;-)

Anna List
6 maart 2015, 10:47
Eenvoudig toch.
Hij kon maar 300 jaar inteelt bewijzen , terwijl voor het kalifaat minstens 1000 jaar vereist is. ;-)

gij smerige goddelozenen hond !!!

Pericles
6 maart 2015, 10:55
gij smerige goddelozenen hond !!!

Als je emigreert dan moet je wel een beetje de wetgeving kennen die van toepassing is in je nieuwe thuis hé Anna. ;-)

Anna List
6 maart 2015, 11:01
Als je emigreert dan moet je wel een beetje de wetgeving kennen die van toepassing is in je nieuwe thuis hé Anna. ;-)

ik bedoelde dat elke echte idioot weet dat minstens 1400 jaar inteelt strikte voorwaarde is ... jij zou nog een raam van 400 jaar laten die enige ontwikkeling toeliet !!! ;-)

Pericles
6 maart 2015, 11:07
ik bedoelde dat elke echte idioot weet dat minstens 1400 jaar inteelt strikte voorwaarde is ... jij zou nog een raam van 400 jaar laten die enige ontwikkeling toeliet !!! ;-)

Ja maar vanaf 1000 jaar inteelt kan je het staatsburgerschap afkopen door 50 christenen te onthoofden met een bot mes.
Je hebt de kleine letters weer niet gelezen hé Anna. ;-)

DewareJakob
6 maart 2015, 11:42
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2241330/2015/03/05/Antwerpse-Syriestrijder-laat-hand-van-dief-afhakken.dhtml

Die had met zijn vinger in Hicham Chaib's pot nutella gezeten.

Geeft een totaal andere invulling van 'iemands rechter hand' te zijn...