PDA

View Full Version : De dag dat EU Israël begint te boycotten


Drukazz
21 maart 2015, 11:51
Uiteraard is de dag er (nog) niet.

Maar stel dat Europa Israël begint te boycotten zoals destijds met het apartheidsregime in Zuid-Afrika.

Hoe zal Israël daar dan op reageren?

Jay-P.
21 maart 2015, 12:05
Meer relikwieten importeren.

Pandareus
21 maart 2015, 16:31
Uiteraard is de dag er (nog) niet.

Maar stel dat Europa Israël begint te boycotten zoals destijds met het apartheidsregime in Zuid-Afrika.

Hoe zal Israël daar dan op reageren?

Dan gaan ze hun handel met andere landen opdrijven. Alternatieven genoeg.

dalibor
21 maart 2015, 16:32
Uiteraard is de dag er (nog) niet.

Maar stel dat Europa Israël begint te boycotten zoals destijds met het apartheidsregime in Zuid-Afrika.

Hoe zal Israël daar dan op reageren?

Zouden wij dat niet eerder aan u moeten vragen?

Meer handel met de buurlanden? Ah nee, daar hebben ze ook ruzie mee.

TheFourHorsemen
21 maart 2015, 17:04
Zo hoog staat Israël niet op het lijstje van landen die een boycot verdienen.

Eliyahu
21 maart 2015, 17:42
Zo hoog staat Israël niet op het lijstje van landen die een boycot verdienen.

Bs'd

Natuurlijk niet, maar gezien het feit dat europa al meer dan 2000 jaar joden discrimineert, deporteert, martelt, en verbrandt, met als gruwelijk hoogtepunt de holocaust, en aangezien een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken, kunnen we er van uitgaan dat op korte termijn de EU zal beginnen met het boycotten van Israel.

Dat zal in eerste instantie een flinke klap zijn voor de Israelische economie, maar waarschijnlijk zal dat binnen een paar jaar opgevangen worden door export naar China en India, in plaats van europa.

Edward De Vere
21 maart 2015, 17:44
Bs'd

Natuurlijk niet, maar gezien het feit dat europa al meer dan 2000 jaar joden discrimineert, deporteert, martelt, en verbrandt, met als gruwelijk hoogtepunt de holocaust, en aangezien een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken, kunnen we er van uitgaan dat op korte termijn de EU zal beginnen met het boycotten van Israel.

Dat zal in eerste instantie een flinke klap zijn voor de Israelische economie, maar waarschijnlijk zal dat binnen een paar jaar opgevangen worden door export naar China en India, in plaats van europa.

Dus, Europa doet dit nog steeds?
Wat doet u hier nog? Vlucht!

Drukazz
21 maart 2015, 17:48
Dus, Europa doet dit nog steeds?
Wat doet u hier nog? Vlucht!

Judea ligt niet in Vlaanderen. :lol:

Drukazz
21 maart 2015, 17:50
Bs'd

Natuurlijk niet, maar gezien het feit dat europa al meer dan 2000 jaar joden discrimineert, deporteert, martelt, en verbrandt, met als gruwelijk hoogtepunt de holocaust, en aangezien een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken, kunnen we er van uitgaan dat op korte termijn de EU zal beginnen met het boycotten van Israel.

Dat zal in eerste instantie een flinke klap zijn voor de Israelische economie, maar waarschijnlijk zal dat binnen een paar jaar opgevangen worden door export naar China en India, in plaats van europa.

We moeten vertrouwen hebben in God. "Hij die gelooft in God, heeft geen vrees in z'n hart"

Indien Europa over gaat tot een boycot, zal Europa hiervoor een zware prijs betalen en zal dat de ondergang van Europa inluiden.

Maar ik denk niet dat we de eerstkomende jaren ons aan boycot moeten verwachten, want hoe leg je een boycot uit aan een democratische staat Israël terwijl je handel floreert met duistere regimes als Saoedi Arabië.

Drukazz
21 maart 2015, 17:52
Zouden wij dat niet eerder aan u moeten vragen?

Meer handel met de buurlanden? Ah nee, daar hebben ze ook ruzie mee.

Israël heeft enkel ruzie met de poppetjes van Iran: Hezbollah en Assad. Jordanië en Egypte zijn vrienden. Vrienden in die zin dat, zolang ze militair zwakker blijven dan Israël, ze niet nog eens de Joodse staat gaan vernietigen.

Eliyahu
21 maart 2015, 18:06
Dus, Europa doet dit nog steeds?
Wat doet u hier nog? Vlucht!

Bs'd

Ik woon God zij dank al bijna 20 jaar in Israel.

Wapper
21 maart 2015, 21:49
Indien Europa over gaat tot een boycot, zal Europa hiervoor een zware prijs betalen en zal dat de ondergang van Europa inluiden.


Het wordt erger met de dag...

http://hugelolcdn.com/comments/1647303.gif

IanVD
21 maart 2015, 21:58
Bs'd

Ik woon God zij dank al bijna 20 jaar in Israel.

20 jaar en u krijgt nog steeds kost en inwoon in ruil voor uw studies daar?

atmosphere
21 maart 2015, 23:50
Bs'd

Natuurlijk niet, maar gezien het feit dat europa al meer dan 2000 jaar joden discrimineert, deporteert, martelt, en verbrandt, met als gruwelijk hoogtepunt de holocaust, en aangezien een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken, kunnen we er van uitgaan dat op korte termijn de EU zal beginnen met het boycotten van Israel.

Dat zal in eerste instantie een flinke klap zijn voor de Israelische economie, maar waarschijnlijk zal dat binnen een paar jaar opgevangen worden door export naar China en India, in plaats van europa.

Israel importeert meer dan dat het exporteert.

Sukkelaar
24 maart 2015, 17:08
Bs'd


Dat zal in eerste instantie een flinke klap zijn voor de Israelische economie, maar waarschijnlijk zal dat binnen een paar jaar opgevangen worden door export naar China en India, in plaats van europa.

Sta mij toe hieraan te twijfelen. Een paar jaar lijkt mij heel kort. Maar ik denk niet dat het zover zal komen.

Eliyahu
25 maart 2015, 08:04
Sta mij toe hieraan te twijfelen. Een paar jaar lijkt mij heel kort. Maar ik denk niet dat het zover zal komen.

Bs'd

Ik denk dat het binnen een paar jaar zover is.

edward222
25 maart 2015, 09:28
Dus, Europa doet dit nog steeds?
Wat doet u hier nog? Vlucht!

ik denk
hij heeft al een vliegticket ....