PDA

View Full Version : scoop : PhDW met vriendin op vakantie in Syrië

Pandareus
24 maart 2015, 18:51
Een primeur voor politics.be ! :-D Zelfs Dag Allemaal en 't Palieterke wisten dit nog niet !
Philip en zijn koeketiene zijn op kosten van de partij naar Syrië, en hebben om de schijn hoog te houden nog een schlemiel van dienst mee om de bagage te dragen.
Het Syrische regime is waarschijnlijk blij met dit bezoek van een oppositie partij in stervensnood uit een land dat niet actief is in het conflict in Syrië. Dit gaat ongetwijfeld bijzonder veel impact hebben op de diplomatieke houding van België.
Dank U Philip.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2263261/2015/03/24/Vlaams-Belang-bezoekt-Assad-regime.dhtml

Hopelijk heeft Anke er van genoten.

Stormram
24 maart 2015, 19:52
De Winter heeft ballen van roestvast staal. Een voortrekker die zijn gelijke in West-Europa niet kent, zelfs niet in de rechtervleugel.

Terwijl De Wever zich moet verstoppen achter een bataljon para's en een meute flikken, trekken Filip en Anke uit moreel en ideologisch plichtsbesef zelf naar de bron van alle kwaad.

Mijn respect voor die mensen is grenzeloos.

SDX
24 maart 2015, 19:59
Wablieft?

Zònder lijfwachten, agenten, gepantserde wagens?

Daar kan de keizer van A nog 'n puntje aan zuigen!

The Paulus Experience
24 maart 2015, 20:30
spannend...

schaakspeler
24 maart 2015, 21:25
Waarom staat zo 'n origineel en moedig politiek manoeuvre in K&K?

Boduo
24 maart 2015, 22:49
Een primeur voor politics.be ! :-D Zelfs Dag Allemaal en 't Palieterke wisten dit nog niet !
Philip en zijn koeketiene zijn op kosten van de partij naar Syrië, en hebben om de schijn hoog te houden nog een schlemiel van dienst mee om de bagage te dragen.
Het Syrische regime is waarschijnlijk blij met dit bezoek van een oppositie partij in stervensnood uit een land dat niet actief is in het conflict in Syrië. Dit gaat ongetwijfeld bijzonder veel impact hebben op de diplomatieke houding van België.
Dank U Philip.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2263261/2015/03/24/Vlaams-Belang-bezoekt-Assad-regime.dhtml

Alle respekt voor Filip & z'n koeketiene !
Toeval ? In Terzake verdedigde de Ierse journalist Patrick Cockburn, een expert terzake die Syrië goed kent, dezelfde ideeën.

:clapping::clapping::clapping:

Vlaanderen Boven
24 maart 2015, 22:54
De Winter heeft ballen van roestvast staal. Een voortrekker die zijn gelijke in West-Europa niet kent, zelfs niet in de rechtervleugel.

Terwijl De Wever zich moet verstoppen achter een bataljon para's en een meute flikken, trekken Filip en Anke uit moreel en ideologisch plichtsbesef zelf naar de bron van alle kwaad.

In Damascus is er momenteel wel meer beveiliging dan 'een bataljon para's', hoor. Hij loopt er wellicht minder gevaar dan in Antwerpen.

Vlaanderen Boven
24 maart 2015, 22:56
Alle respekt voor Filip & z'n koeketiene !
Toeval ? In Terzake verdedigde de Ierse journalist Patrick Cockburn, een expert terzake die Syrië goed kent, dezelfde ideeën.

:clapping::clapping::clapping:

Extreemrechts in Europa volgt gewoon de Russische lijn. Meer niet.

Boduo
24 maart 2015, 22:59
Extreemrechts in Europa volgt gewoon de Russische lijn. Meer niet.

Zou de Ierse beroemdheid Cockburn ook de Russische lijn volgen ???
(Ben jij een supporter van IS ?)

Vlaanderen Boven
24 maart 2015, 23:04
Nee, maar daarom ga ik nog niet als een debiel een meedogenloze dictator steunen die er zelf alles aan heeft gedaan om ISIS op te kweken, net om mensen te doen reageren zoals jij nu doet.

De enige factie in dat hele conflict die ik enigszins wil steunen zijn de Koerden. En misschien de zieltogende resten van het FSA. Dat is het zo ongeveer.

Boduo
24 maart 2015, 23:22
Nee, maar daarom ga ik nog niet als een debiel een meedogenloze dictator steunen die er zelf alles aan heeft gedaan om ISIS op te kweken, net om mensen te doen reageren zoals jij nu doet.

De enige factie in dat hele conflict die ik enigszins wil steunen zijn de Koerden. En misschien de zieltogende resten van het FSA. Dat is het zo ongeveer.

In die "enige factie" zijn ze met véél te weinig om IS te bedwingen.
(Tijdens WO II steunden de Britten & de Amerikanen ook de meedogenloze dictator Stalin.)

Herr Oberst
24 maart 2015, 23:31

Uw idealisme mag dan goedbedoeld zijn, goedmenende naïviteit is in deze tijden een rampzalige houding. In het Midden-Oosten is het kiezen tussen een autoritair (semi-)seculier regime of islamistisch extremisme. Wie enige realiteitszin heeft kan niet anders dan besluiten dat het ideaal van een Arabische lente die een liberaal-democratische hemel op aarde zou brengen, niets meer was dan de hersenschim van westerse wereldverbeteraars met oogkleppen op.

De keuze is die tussen Assad of de salafisten, al-Sisi of de moslimbroeders, en wie niet wil dat het Midden-Oosten naar de totale duisternis wordt gekatapulteerd doet er goed aan die keuze ook daadwerkelijk te maken.

lombas
24 maart 2015, 23:40
Een Syriër van op't werk pendelt ook in vakanties naar huis. Hij is een christen die met een door Assad ondertekend document de taxi van Beirut naar Damascus neemt om te voorkomen dat hij onderweg gedraft wordt (heeft geen legerdienst vervuld).

Fluitje van een cent zegt-ie.

DeProf_eet
24 maart 2015, 23:44
Mijn respect voor die mensen is grenzeloos.Absoluut mee eens, laat U niet opjutten door dat Panda geval. Altijd walgelijke linkse meningen, altijd voor het profitariaat, altijd voor de parasieten, echt iemand die we hier op dit forum kunnen missen als kiespijn. Kortom een typische multikul/moslimmentaliteit.

DeProf_eet
24 maart 2015, 23:48
Dit gaat ongetwijfeld bijzonder veel impact hebben op de diplomatieke houding van België.De enige op wie dit impact gaat hebben ben jezelf.

mvd
24 maart 2015, 23:51

Euh.. het zijn de Amerikanen die dat beest gekweekt hebben. Welke walgelijke sujetten hebben de voorbije jaren al-Nusra en andere ''gematigden'' gesteund? Welk uitschot heeft Libië aan ISIS geschonken?

DeProf_eet
24 maart 2015, 23:51
Waarom staat zo 'n origineel en moedig politiek manoeuvre in K&K?Vraag ik me ook af. In elk geval laat me dat toe zoveel op die mislukte reuzepanda te kakken als ik wil.

mvd
24 maart 2015, 23:54
In die "enige factie" zijn ze met véél te weinig om IS te bedwingen.

En dan nog.. alsof de Koerden helemaal naar Damascus of Homs zouden afzakken. Waarmee ik niet wil zeggen dat de Koerden niet gesteund moeten worden, maar die vechten voor hun gebied, niet voor heel Syrië en Irak.

bembem
25 maart 2015, 00:29
Dank U Philip.

LOL

bembem
25 maart 2015, 00:33

lmao, de bron van alle kwaad is America dat maar om één enkele reden oorlog stookt in het Midden-Oosten: olie!

de rest is quatsch

and God bless America

bembem
25 maart 2015, 00:38
Euh.. het zijn de Amerikanen die dat beest gekweekt hebben. Welke walgelijke sujetten hebben de voorbije jaren al-Nusra en andere ''gematigden'' gesteund? Welk uitschot heeft Libië aan ISIS geschonken?

yep

Thuleander
25 maart 2015, 00:48
Puik optreden van FDW alweer voor de internationale pers in feilloos Engels.
Even vergelijken met dat van onze premier.

https://www.youtube.com/watch?v=bysaGERoOFg

Marie van de koster
25 maart 2015, 11:10
Dank U Philip.

Het is Filip met een F, niet met Ph.

fox
25 maart 2015, 11:12
lmao, de bron van alle kwaad is America dat maar om één enkele reden oorlog stookt in het Midden-Oosten: olie!

de rest is quatsch

and God bless America

Ben jij echt zo inhoudsloos of speel je dat?

HRobin
25 maart 2015, 11:16
Het is Filip met een F, niet met Ph.Op zijn geboorte-akte staat het nochtans Philip hoor, de naam gekozen door zijn ouders ;-)

Marie van de koster
25 maart 2015, 11:37
Op zijn geboorte-akte staat het nochtans Philip hoor, de naam gekozen door zijn ouders ;-)

Mijn dochter haar naam is ook anders dan op haar geboorteakte omdat ze toen nog geen "Hollandse" naam wilden aannemen, 't is dus een Franse geworden, dat mocht wel!

Vlaanderen Boven
26 maart 2015, 17:00

ISIS (en onrechtstreeks al-Nusra) komt voort uit Tanzim Qaidat al-Jihad fi Bilad al-Rafidayn, oftewel de Irakese tak van al-Qaeda. Het lijkt me nogal straf om te stellen dat die gesteund worden door de Amerikanen. Enkel misschien in de zin dat ze de juiste condities hebben gecreëerd door hun debiele invasie van Irak.

Het is Assad die de jihadisten vrij spel heeft gegeven net om reacties zoals de jouwe uit te lokken.