PDA

View Full Version : Hangkapitalisten -- de werkmens moet brutaal zijn


C2C
30 maart 2015, 22:37
Nu ik een superjobke heb en ongeveer het vierdubbele verdien van een gemiddelde, zelfs foefelende middenstander, moet ook ik korter door de bocht (wegens geen tijd).

Vanaf vandaag, 00.00u zomertijd, spreek ik alleen nog over profiterende hangkapitalisten. De rest is onbelangrijk.

The Paulus Experience
30 maart 2015, 23:05
zijn haar tetten al gaan hangen?

Snerror
30 maart 2015, 23:10
Ik stel mij toch vragen bij het feit dat kapitaal veel meer opbrengt dan arbeid.

The Paulus Experience
30 maart 2015, 23:16
Ik stel mij toch vragen bij het feit dat kapitaal veel meer opbrengt dan arbeid.

Hoezo?

Je presteert arbeid en investeert hiervoor eten (kost).
De return is fenomenaal!
10 euro voedsel kan je op 1 dag makkelijk 100 laten waard worden.

Probeer eens met kapitaal?

Snerror
30 maart 2015, 23:27
Hoezo?

Je presteert arbeid en investeert hiervoor eten (kost).
De return is fenomenaal!
10 euro voedsel kan je op 1 dag makkelijk 100 laten waard worden.

Probeer eens met kapitaal?

Hoe doe jij dat dan concreet? ^^

TV-verslaafde
31 maart 2015, 00:50
Nu ik een superjobke heb en ongeveer het vierdubbele verdien van een gemiddelde, zelfs foefelende middenstander, moet ook ik korter door de bocht (wegens geen tijd).

Vanaf vandaag, 00.00u zomertijd, spreek ik alleen nog over profiterende hangkapitalisten. De rest is onbelangrijk.

Het proletariaat is met teveel volk vooral dankzij de kerk die tegen anticonceptiemiddelen is. Als het aanbod van arbeid zeer groot is vinden de kapitalisten dat geweldig omdat ze dan voor arbeid een schijntje moeten betalen zoals nu gebeurt in bijvoorbeeld heel Zuid-Oost Azië en Afrika. En er staat altijd wel een nieuwe arbeider/arbeidster klaar voor een eurocent per maand te werken.

Als je dus de wereldbevolking zou terugdringen naar normalere proporties kan het proletariaat ook gewoon meer beginnen eisen en brutaler worden voor zijn/haar geleverde arbeid. Dé nachtmerrie voor de kerk en de rijken samen, want dan vergt het echt talent om te ondernemen en niet het simpele uitbuiten van het proletariaat om rijk te worden dat al duizenden jaren gebeurt.

Dus ik geef de commies wel gelijk op 1 punt; de kerk moet kapot.