PDA

View Full Version : IS stuurt gruwelijke beelden de wereld in van koppel dat wordt gestenigd


Universalia
2 april 2015, 07:21
Bron (http://www.vandaag.be/buitenland/158684_is-stuurt-gruwelijke-beelden-de-wereld-in-van-koppel-dat-wordt-gestenigd.html)

Detail tekst:

De extremistische terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) heeft opnieuw enkele gruwelijke beelden de wereld ingestuurd. Op de beelden is te zien hoe een man en een vrouw worden gestenigd in Irak nadat ze ervan werden beschuldigd seks te hebben gehad voor het huwelijk.

Op de beelden is te zien hoe jonge kinderen op de schouders van hun vader klimmen om een beter zicht te hebben op het ‘spektakel’.

Gelukkig stond spektakel tussen ' ' 8O

Skobelev
2 april 2015, 08:30
Dit zou in primetime op tv moeten worden uitgezonden om het barbarisme van de islam ook door linkse strotten te rammen.

DewareJakob
2 april 2015, 08:50
Dit zou in primetime op tv moeten worden uitgezonden om het barbarisme van de islam ook door linkse strotten te rammen.

Neen hoor, dat is racisme en veralgemening.

Universalia
2 april 2015, 09:33
Neen hoor, dat is racisme en veralgemening.

Ik vraag mij steeds af wie er de racisten zijn eigenlijk? :-o

De schoofzak
2 april 2015, 12:11
Het is racistisch en discriminerend tegenover de moslims uit de IS, dat wij weigeren van hier de steniging als straf in te voeren.

.

pinophai
2 april 2015, 12:18
IS valt in herhaling, het wordt eigelijk alleen maar vervelend.

daiwa
2 april 2015, 12:23
Het is racistisch en discriminerend tegenover de moslims uit de IS, dat wij weigeren van hier de steniging als straf in te voeren.

.

De “heilige” koran 47:4 zegt
“Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met ongelovigen, houwt dan in op hun nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht bindt hen dan in boeien. “

En toch is er met de koran niets mis volgens Jambon en andere poco's.

SDX
2 april 2015, 13:07
En toch is er met de koran niets mis volgens Jambon en andere poco's.
Er is wel degelijk iets mis met dat volk wat exact uitvoert wat er in voorgeschreven staat.

daiwa
2 april 2015, 13:52
Er is wel degelijk iets mis met dat volk wat exact uitvoert wat er in voorgeschreven staat.

Ook met dat volk dat van de koran geen kwaad woord wil horen !

De schoofzak
2 april 2015, 14:45
En toch is er met de koran niets mis volgens Jambon en andere poco's.

Wel een beetje stout van jou dat je geen letterlijk citaat uit het oude testament er naast zet.
Keuze genoeg, naar 't schijnt.

.

DewareJakob
2 april 2015, 14:59
Er is wel degelijk iets mis met dat volk wat exact uitvoert wat er in voorgeschreven staat.

Befehl ist befehl!

daiwa
2 april 2015, 15:01
Wel een beetje stout van jou dat je geen letterlijk citaat uit het oude testament er naast zet.
Keuze genoeg, naar 't schijnt.

.

Met dit verschil dat die citaten uit het oude testament niet meer uitgevoerd worden en die uit de koran wel !
Je moet echt wel politiek correcte oogkleppen op hebben om in de koran geen kwaad te zien.

De schoofzak
3 april 2015, 08:28
Met dit verschil dat die citaten uit het oude testament niet meer uitgevoerd worden en die uit de koran wel !
Je moet echt wel politiek correcte oogkleppen op hebben om in de koran geen kwaad te zien.

Ik zie wel degelijk in wat er zo allemaal staat in de koran. Maar ook dus in het oud testament.

Ik besef wel dat onze Westerse cultuur nu quasi volledig beïnvloed is door de Verlichting, en die van de Islam quasi niet.

(off topic: Hoe dat precies met jou zit, interesseert me eigenlijk niet; ik kijk bijzonder weinig naar de naam, maar des te meer naar de inhoud van de boodschappen.)

.

djimi
3 april 2015, 14:36
...

Ik besef wel dat onze Westerse cultuur nu quasi volledig beïnvloed is door de Verlichting, en die van de Islam quasi niet...

YOU WISH :twisted:

De schoofzak
3 april 2015, 14:47
YOU WISH :twisted:

Inderdaad, dat wens/hoop/.. ik.

Herbekijk op yt eens het tweegesprek tussen De Wever en Vermeersch van twee jaren terug (en waar het vervolg eerstdaags uitgezonden zal worden).

Vermeersch beschrijft zeer kort "onze" cultuur van voor de Verlichting en van daarna.

.

andev
3 april 2015, 18:13
En toch is er met de koran niets mis volgens Jambon en andere poco's.
Je zou dat ook kunnen zeggen over de bijbel voor diegenen die zo stom zijn om alles letterlijk te nemen en te vergeten dat we in 2015 zijn...
De koran en de bijbel en whatever aan "godsdienstig gezever" kunnen me gestolen worden, maar niet de idioten die denken dat ze daardoor hun houding moeten bepalen!

Sukkelaar
5 april 2015, 17:15
Neen hoor, dat is racisme en veralgemening.

:-( :-( :-(

Sukkelaar
5 april 2015, 17:17
En toch is er met de koran niets mis volgens Jambon en andere poco's.

De NVA is dan ook in deze zaak volledig verkeerd.

ilfalco
5 april 2015, 19:25
heeft niets te maken met verkeerd zijn.... gewoon PC kruiperijen.

Denk dat buiten bij rood -groen er geen enkele politicus niet weet dt het probleem de islam is.

Sukkelaar
7 april 2015, 10:21
IS valt in herhaling, het wordt eigelijk alleen maar vervelend.

Neen, het herhaalde misbruik door de IS is een doelbewuste tactiek van hen. Niet vervelend maar crimineel.

pinophai
7 april 2015, 10:39
Neen, het herhaalde misbruik door de IS is een doelbewuste tactiek van hen. Niet vervelend maar crimineel.
Voor mij is het wel vervelend.

Chapiro
7 april 2015, 11:08
Neen hoor, dat is racisme en veralgemening.
Ik bid elke dag dat het zoutzuur mag regenen op de koppen van de volgers van IS.
Ben ik nu een racist?

pinophai
7 april 2015, 11:11
Ik bid elke dag dat het zoutzuur mag regenen op de koppen van de volgers van IS.
Ben ik nu een racist?

Wat een stomme vraag, we zijn allemaal racisten.

Chapiro
7 april 2015, 13:53
Wat een stomme vraag, we zijn allemaal racisten.
Geen idee of we allemaal racisten zijn.

Geloof is nl geen ras, ergo, als je sommige volgers van de islam bekritiseerd voor hun daden kun je onmogelijk een racist zijn.
Je kunt wel kotsen op de uitvoering van hun religie.

griezel
8 april 2015, 12:14
Dit zou in primetime op tv moeten worden uitgezonden om het barbarisme van de islam ook door linkse strotten te rammen.

Om ideeën te geven aan de hier aanwezige aspirant-jihadisten ?

Skobelev
8 april 2015, 12:28
Om ideeën te geven aan de hier aanwezige aspirant-jihadisten ?

De polarisatie kan niet groot genoeg worden....;-)


Eneuh...'t is niet omdat je het ontkent of verbergt dat het niet bestaat hé...