PDA

View Full Version : Voorwerpen die hun vorm behouden als je ze binnenstebuiten draait.


BigF
2 april 2015, 16:21
Een badkuip.

Ik moet het eens proberen maar volgens mij heb je, als je een badkuip binnenstebuiten draait, gewoon terug een badkuip. Wel een binnenstebuiten badkuip maar desalnietemin een badkuip.

Voor bv een printer geldt dat niet. Dat is nadien gewoon een hoop elektronica met wat plastiek in.

Printers kan je dus niet binnenstebuiten keren, badkuipen wel.

Kennen jullie nog zo'n voorbeelden?

Indomitable
2 april 2015, 16:24
Yep, Maggie de Block die blijft ook even vet als je haar binnenstebuiten draait.

Thuleander
2 april 2015, 16:45
Een wasknijper.

Kristof Piessens
2 april 2015, 16:48
Een badkuip.

Ik moet het eens proberen maar volgens mij heb je, als je een badkuip binnenstebuiten draait, gewoon terug een badkuip. Wel een binnenstebuiten badkuip maar desalnietemin een badkuip.

Voor bv een printer geldt dat niet. Dat is nadien gewoon een hoop elektronica met wat plastiek in.

Printers kan je dus niet binnenstebuiten keren, badkuipen wel.

Kennen jullie nog zo'n voorbeelden?

Kleding !! Die kun je allemaal grotendeels het binnenste naar buiten halen...

Halve ballen ?

Flexibele voorwerpen ?

Binnentent van je campeertent !!

Slaapzakken, lakens, kussenslopen ?

Plastieken klassermappen behalve de sluitrekken op de hoeken ?

....

Xenophon
2 april 2015, 17:06
Yep, Maggie de Block die blijft ook even vet als je haar binnenstebuiten draait.

Uiteraard, maar ze behoudt haar vorm niet. Binnenstebuiten gedraaid lijkt ze eerder op zo'n tweehonderd kilo salami.

Indomitable
5 april 2015, 17:32
Uiteraard, maar ze behoudt haar vorm niet. Binnenstebuiten gedraaid lijkt ze eerder op zo'n tweehonderd kilo salami.:lol:

IanVD
5 april 2015, 18:20
Een koalabeer.

C2C
5 april 2015, 18:48
Volgens Jacques Derrida zijn een penis en een vagina hetzelfde, op hun différance na. Hij noemt een vagina "un pénis invaginé". Eh.

Indomitable
5 april 2015, 19:06
Volgens Jacques Derrida zijn een penis en een vagina hetzelfde, op hun différance na. Hij noemt een vagina "un pénis invaginé". Eh.Dus vrouwen zijn mislukte jeanetten?

Derk de Tweede
5 april 2015, 19:13
LP-hoes.

Zeus
5 april 2015, 19:21
Condoom

The Paulus Experience
5 april 2015, 19:21
een glas

The Paulus Experience
5 april 2015, 19:23
Uiteraard, maar ze behoudt haar vorm niet. Binnenstebuiten gedraaid lijkt ze eerder op zo'n tweehonderd kilo salami.


fout.

Liberalen zijn als ballonnen, volledig opgebouwd met lucht, zij het warme of koude.

vuggie
5 april 2015, 19:46
Een sok.