PDA

View Full Version : Termont net als D'haese aan 't muilen


Pandareus
9 april 2015, 11:18
zangeres sarah vandeursen heeft burgemeester Termont van gent een zwoele kus gegeven voor de camera, net als een tijdje geleden toen ze burgemeester D'haese van Aalst hetzelfde lapte.
Geil konijn is dat.

Wie is de volgende gelukkige/slachtoffer ? (schappen naar keuze)

Termont : http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2280865/2015/04/09/Burgemeester-Termont-getrakteerd-op-zwoele-tv-kus.dhtml

D'haese : http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/-zij-kwam-op-mij-af-a2076459/

Libro
9 april 2015, 11:28
Met haar mond
Kwam ze aan Termont
Ik kus nog liever
Een blote kont

Spitting Image
9 april 2015, 11:29
zangeres sarah vandeursen heeft burgemeester Termont van gent een zwoele kus gegeven voor de camera, net als een tijdje geleden toen ze burgemeester D'haese van Aalst hetzelfde lapte.
Geil konijn is dat.

Wie is de volgende gelukkige/slachtoffer ? (schappen naar keuze)

Termont : http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2280865/2015/04/09/Burgemeester-Termont-getrakteerd-op-zwoele-tv-kus.dhtml

D'haese : http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/-zij-kwam-op-mij-af-a2076459/

Geil konijn? Wie? Sarah? Daniël? Of Kristof? Ik weet wel dat er heel wat te doen was bij de 'kus' van Sarah en Kristof. Gaan diezelfde mensen nu evenzeer uit de bol gaan, denk je?

Xenophon
9 april 2015, 11:42
Geil konijn? Wie? Sarah? Daniël? Of Kristof? Ik weet wel dat er heel wat te doen was bij de 'kus' van Sarah en Kristof. Gaan diezelfde mensen nu evenzeer uit de bol gaan, denk je?

Precies een vent.

Knuppel
9 april 2015, 11:54
zangeres sarah vandeursen heeft burgemeester Termont van gent een zwoele kus gegeven voor de camera, net als een tijdje geleden toen ze burgemeester D'haese van Aalst hetzelfde lapte.
Geil konijn is dat.

Wie is de volgende gelukkige/slachtoffer ? (schappen naar keuze)

Termont : http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2280865/2015/04/09/Burgemeester-Termont-getrakteerd-op-zwoele-tv-kus.dhtml

D'haese : http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/-zij-kwam-op-mij-af-a2076459/

Voor zover je het zélf schrijft ZIJN de twee genoemde burgemeesters al slachtoffers/gelukkigen.

Wat is de bedoeling eigenlijk Peterke?
D'haese was het eerste "slachtoffer" van dat geil konijn (juni vorig jaar) dus mag het Termont ( april 2015) ook niet kwalijk genomen worden?

Of ben je jaloers op de "gelukkigen"?
Maak je zelf geen kans op een burgemeesterssjerp (en op een sappige muil van het geil konijn)?

Terloops.
Je weet toch dat welbewust in het verkeerde katern posten strafpunten kost?
Of heeft het muilen, neuken en verkrachten van vrouwen door politici toch iets met politiek te maken?

Hypochonder
9 april 2015, 12:01
Termont had onmiddellijk een erectie. De slons van dienst werd dit niet gewaar, zijn pens hing er voor.

dalibor
9 april 2015, 12:03
Termont had onmiddellijk een erectie. De slons van dienst werd dit niet gewaar, zijn pens hing er voor.

Wat waren uw deskundige vaststellingen bij d'haese?

Pandareus
9 april 2015, 12:10
Geil konijn? Wie? Sarah? Daniël? Of Kristof? Ik weet wel dat er heel wat te doen was bij de 'kus' van Sarah en Kristof. Gaan diezelfde mensen nu evenzeer uit de bol gaan, denk je?

Uiteraard. Termont is veel bekender, zal dus ongetwijfeld veeel meer reactie op komen.

Pandareus
9 april 2015, 12:12
Voor zover je het zélf schrijft ZIJN de twee genoemde burgemeesters al slachtoffers/gelukkigen.

Wat is de bedoeling eigenlijk Peterke?
D'haese was het eerste "slachtoffer" van dat geil konijn (juni vorig jaar) dus mag het Termont ( april 2015) ook niet kwalijk genomen worden?

Of ben je jaloers op de "gelukkigen"?
Maak je zelf geen kans op een burgemeesterssjerp (en op een sappige muil van het geil konijn)?

Terloops.
Je weet toch dat welbewust in het verkeerde katern posten strafpunten kost?
Of heeft het muilen, neuken en verkrachten van vrouwen door politici toch iets met politiek te maken?

Heb ik iets gemist knuppeltje ? Beslis jij hier vanaf nu wat kan en wat niet kan ?

Hypochonder
9 april 2015, 12:12
Wat waren uw deskundige vaststellingen bij d'haese?

Burgemeester D'haese kon er niks aan doen, dat wijf heeft hem in de val gelokt. Termont stak zijn dikke kop opzettelijk naar voor, had er niet zoveel volk bijgestaan dan had hij een Stevaertje gedaan.

Pandareus
9 april 2015, 12:13
Termont had onmiddellijk een erectie. De slons van dienst werd dit niet gewaar, zijn pens hing er voor.

Ook daarin loop een parallel : D'haese heeft een even dikke pens.

Xenophon
9 april 2015, 12:13
Burgemeester D'haese kon er niks aan doen, dat wijf heeft hem in de val gelokt. Termont stak zijn dikke kop opzettelijk naar voor, had er niet zoveel volk bijgestaan dan had hij een Stevaertje gedaan.

Als beste burgemeester van Gent heeft hij het recht daartoe.

dalibor
9 april 2015, 12:15
Burgemeester D'haese kon er niks aan doen, dat wijf heeft hem in de val gelokt. Termont stak zijn dikke kop opzettelijk naar voor, had er niet zoveel volk bijgestaan dan had hij een Stevaertje gedaan.

Ik heb in geen van beide gevallen de bewegende beelden bekeken, dus ga geen voorbarige conclusies trekken. Christophe hoeft niet zo benepen te doen. Zeker in Aalst wordt een publieke tongzoen als zeer gewoon ervaren.

Pandareus
9 april 2015, 12:15
Burgemeester D'haese kon er niks aan doen, dat wijf heeft hem in de val gelokt. Termont stak zijn dikke kop opzettelijk naar voor, had er niet zoveel volk bijgestaan dan had hij een Stevaertje gedaan.

Was je erbij daar in Aalst ? Of fantaseer je er maar op los ?

Knuppel
9 april 2015, 12:28
Heb ik iets gemist knuppeltje ? Beslis jij hier vanaf nu wat kan en wat niet kan ?

Ik beslis niet of het gemuil van een geil konijn in Politiek Binnenland thuishoort, maar ik weet wel dat er draden voor minder naar de koeien en kalverenwei verplaatst worden, alsook wat het forumregelement zegt in verband met verkeerd geposte draden.

Politiek is ook vaak niet meer dan wat "gemuil" in de marge, daar niet van, maar het soort gemuil dat jij hier neerpoot kan ik moeilijk binnenlandse politiek noemen.

Spitting Image
9 april 2015, 12:29
Ik beslis niet of het gemuil van een geil konijn in Politiek Binnenland thuishoort, maar ik weet wel dat er draden voor minder naar de koeien en kalverenwei verplaatst worden, alsook wat het forumregelement zegt in verband met verkeerd geposte draden.

Politiek is ook vaak niet meer dan wat "gemuil" in de marge, daar niet van, maar het soort gemuil dat jij hier neerpoot kan ik moeilijk binnenlandse politiek noemen.

Ik begrijp het ook niet. Dit zijn faits divers.

Pandareus
9 april 2015, 12:32
Ik beslis niet of het gemuil van een geil konijn in Politiek Binnenland thuishoort, maar ik weet wel dat er draden voor minder naar de koeien en kalverenwei verplaatst worden, alsook wat het forumregelement zegt in verband met verkeerd geposte draden.

Politiek is ook vaak niet meer dan wat "gemuil" in de marge, daar niet van, maar het soort gemuil dat jij hier neerpoot kan ik moeilijk binnenlandse politiek noemen.

Twee feiten, vergelijkbaar, met bekende politici en ze halen er in de twee gevallen de headlines van de krant mee. Geen binnenlandse politiek zeg je ?

Pandareus
9 april 2015, 12:34
Als beste burgemeester van Gent heeft hij het recht daartoe.

Daniël en Christoph hebben dat niet nodig : de vrouwen komen zelf op hen af.

Spitting Image
9 april 2015, 12:34
Twee feiten, vergelijkbaar, met bekende politici en ze halen er in de twee gevallen de headlines van de krant mee. Geen binnenlandse politiek zeg je ?

Wat is er politiek aan 'muilen'?

Knuppel
9 april 2015, 12:36
Was je erbij daar in Aalst ? Of fantaseer je er maar op los ?

Ik weet niet hoe de Gentenaars dat zien, maar in de stad van de voil Jeanetten wordt er volgens mij niet zwaar getild aan een burgemeester die zich de publiekelijke tongkus van een geil konijn laat welgevallen.

dalibor
9 april 2015, 12:36
Wat is er politiek aan 'muilen'?

Wat is er politiek aan een babysit zoeken. En toch prijkte er over Freya die een babysit zocht een topic in 'binnenland'.

Spitting Image
9 april 2015, 12:37
Wat is er politiek aan een babysit zoeken. En toch prijkte er over Freya die een babysit zocht een topic in 'binnenland'.

Vraag dat aan de topicopener, he.

Knuppel
9 april 2015, 12:38
Twee feiten, vergelijkbaar, met bekende politici en ze halen er in de twee gevallen de headlines van de krant mee. Geen binnenlandse politiek zeg je ?

Nou nou...
Dat klinkt alsof de zelfmoord van Stevaert ook binnenlandse politiek is.

Zelden meer headlines in de krant (en op tv) gezien....

Pandareus
9 april 2015, 12:53
Ik weet niet hoe de Gentenaars dat zien, maar in de stad van de voil Jeanetten wordt er volgens mij niet zwaar getild aan een burgemeester die zich de publiekelijke tongkus van een geil konijn laat welgevallen.

Geen idee van hoe de gentenaars dat zien. Wat ik wel weet is dat de kranten het in de 2 gevallen als zeer nieuwswaardig bekeken hebben en er een artikel rond gemaakt hebben. Voorlopig beslissen de hoofdredacties nog zelf wat ze nieuwswaardig vinden en wat ze publiceren, en niet knuppel.

Pandareus
9 april 2015, 13:00
Nou nou...
Dat klinkt alsof de zelfmoord van Stevaert ook binnenlandse politiek is.

Zelden meer headlines in de krant (en op tv) gezien....

Jammer genoeg heeft hln.be geen rubriek 'binnenlandse politiek' maar wel 'binnenlands nieuws' en daaronder kun je al de betreffende berichten over stevaert vinden.

Spitting Image
9 april 2015, 13:03
/

Pandareus
9 april 2015, 13:34
Wie zou de volgende burgemeester zijn die ze binnen doet ? Somers van Mechelen, Landuyt van Brugge, De Wever van Antwerpen ?

dalibor
9 april 2015, 13:36
Wie zou de volgende burgemeester zijn die ze binnen doet ? Somers van Mechelen, Landuyt van Brugge, De Wever van Antwerpen ?

Jammer dat Freddy Willockx geen burgemeester meer is in Sint-Niklaas.

Pandareus
9 april 2015, 13:44
Jammer dat Freddy Willockx geen burgemeester meer is in Sint-Niklaas.

Ik denk dat zij dan sint-niklaas toch achteraan haar lijstje zou gezet hebben. ;-)

Vrijheideerst
9 april 2015, 13:47
Beikes :?

Knuppel
9 april 2015, 13:58
Geen idee van hoe de gentenaars dat zien. Wat ik wel weet is dat de kranten het in de 2 gevallen als zeer nieuwswaardig bekeken hebben en er een artikel rond gemaakt hebben. Voorlopig beslissen de hoofdredacties nog zelf wat ze nieuwswaardig vinden en wat ze publiceren, en niet knuppel.

Hier beslissen de mods daarover. Of beter, het forumreglement.

Knuppel
9 april 2015, 14:00
Jammer dat Freddy Willockx geen burgemeester meer is in Sint-Niklaas.

Jammer???
Voor wie?
Voor Willockx, of voor het geil konijn?

Pandareus
9 april 2015, 14:55
Hier beslissen de mods daarover. Of beter, het forumreglement.

Klopt. Binnenlands nieuws staat hier op zijn plaats. Ben jij mod ?

Knuppel
9 april 2015, 15:03
Wat is er politiek aan een babysit zoeken. En toch prijkte er over Freya die een babysit zocht een topic in 'binnenland'.

Edoch....

http://forum.politics.be/showpost.php?p=7594446&postcount=1

dalibor
9 april 2015, 15:06
Edoch....

http://forum.politics.be/showpost.php?p=7594446&postcount=1

Juist. Mijn fout. Al is de rubriek "partijpolitiek en stromingen" ook een rare keuze.

Knuppel
9 april 2015, 15:18
Juist. Mijn fout. Al is de rubriek "partijpolitiek en stromingen" ook een rare keuze.

Klopt.
Een draad over een politica die een babysitter zoekt via twitter hoort evengoed thuis bij de koetjes en kalfjes als een draad over een geil konijn dat "muilt" met burgemeesters.

Hypochonder
9 april 2015, 16:57
Wie zou de volgende burgemeester zijn die ze binnen doet ? Somers van Mechelen, Landuyt van Brugge, De Wever van Antwerpen ?

In tegenstelling tot Termont is De Wever fit genoeg om zo'n paardesmoel tijdig weg te duwen.

Pandareus
9 april 2015, 17:28
In tegenstelling tot Termont is De Wever fit genoeg om zo'n paardesmoel tijdig weg te duwen.

Droom je eigenlijk dikwijls van hem 's nachts ? Je kleffe idolatrie is misselijkmakend.

Xenophon
9 april 2015, 17:31
Droom je eigenlijk dikwijls van hem 's nachts ? Je kleffe idolatrie is misselijkmakend.

Als je er ziek van wordt zet je best de computer even af.

Hypochonder
9 april 2015, 17:33
Als je er ziek van wordt zet je best de computer even af.

:rofl:

Knuppel
9 april 2015, 20:07
Klopt. Binnenlands nieuws staat hier op zijn plaats. Ben jij mod ?

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTIhNjGCdFxVEmIYthN4qgh6dnKx7dM9 0N56mLYHyOxaHtyOHPT

Libro
9 april 2015, 20:33
Ik weet niet hoe de Gentenaars dat zien, maar in de stad van de voil Jeanetten wordt er volgens mij niet zwaar getild aan een burgemeester die zich de publiekelijke tongkus van een geil konijn laat welgevallen.

Was de Torenpoepster ook niet van Aalst?

Knuppel
9 april 2015, 20:55
Was de Torenpoepster ook niet van Aalst?

Ilse Uyttersprot is idd een Aalsterse tsjeef.
Haar toenmalige poeper was Michael Rosseel. Hij is cardioloog in het O.L.Vrouw-ziekenhuis. Het ziekenhuis waar de koning klant is. (In het ASZ is de klant koning... zegt men)

Vergeleken met de neukende Uytterprot is D'Haese die een tongkus krijgt dus klein bier. :lol: