PDA

View Full Version : Hoe lang blijf je kakken?


BigF
17 april 2015, 11:35
Hoe weet je wanneer je moet stoppen vooraleer je je darmen mee uitkakt?

Klojo eerste klas
17 april 2015, 11:53
(Weer) last van aambeien ?

BigF
17 april 2015, 11:55
(Weer) last van aambeien ?

Nee, maar de slagroomdraad deed mij denken over dingen waar je op tijd mee moet stoppen en zo kwam ik (mijn brein werkt via ondoorgrondelijke wegen) al snel bij kakken terecht.

bembem
17 april 2015, 11:58
heu bedoel je aambeien? :? lol

ik heb daar last van :oops::oops: (zat vroeger iets te lang te lezen op het toilet tijdens de grote boodschap), nu zit ik met de gebakken peren :-(


ps. ivm 26841 is genoteerd! ;-):-):-)

bembem
17 april 2015, 11:59
Nee, maar de slagroomdraad deed mij denken over dingen waar je op tijd mee moet stoppen en zo kwam ik (mijn brein werkt via ondoorgrondelijke wegen) al snel bij kakken terecht.

ha i see :lol:

oeps, en ik heb al een andere message gepost ....

Bovenbuur
18 april 2015, 12:50
Tot de pillen uitgewerkt zijn!









Oh, ik verstond hakken!

Klojo eerste klas
18 april 2015, 16:59
Nee, maar de slagroomdraad deed mij denken over dingen waar je op tijd mee moet stoppen en zo kwam ik (mijn brein werkt via ondoorgrondelijke wegen) al snel bij kakken terecht.

Ach zo. Bon, dan is 't antwoord : tot de 'drang' om te kakken gedaan is. Is dat na 1 minuut of na 1 kwartier, altijd op 't gemakske op 't gemak, geen stress en dan ook geen miserie achteraf.....

dewanand
18 april 2015, 21:10
Ach zo. Bon, dan is 't antwoord : tot de 'drang' om te kakken gedaan is. Is dat na 1 minuut of na 1 kwartier, altijd op 't gemakske op 't gemak, geen stress en dan ook geen miserie achteraf.....


jazeker,
eigenlijk is poepen erg gezond en noodzakelijk in biologische zin.
Ik las ooit dat je darmflora en hele spijsverteringskanaal gezond is als je in de ochtend uren poept elke dag.

ok hoe weet je dat je uitgepoept bent??
je gevoel moet je dit vertellen, anders kan je het proberen door te vroeg ermee te kappen en dan zal je het direct zelf merken als je je reet afveegt, want door die prikkeling met toiletpapier ontstaat er direct een nieuwe leegpoep behoefte.

anders hier een tip voor betere stoelgang elke dag:

eet elke dag voor je warme maaltijd twee bospeentjes, vers geraspt rauw op, goed kauwen. die vitamine A erin zorgt voor rust en betere slaap.

je lichaam kennen is een must als je wil produceren en lang gezond wil blijven.
ik moet dit nog leren en zuiniger omgaan met mijn energie en tijd.

ben al jaren ziek en instabiel gewoon. stuurloos is mijn leven nu geworden al jaren.

bye

dewa en wieroe

Peche
18 april 2015, 21:48
Maar juist niet Dewanad.
Dat moet er 's morgens in ene goeie lange sliert uitkomen...
Zo'ne goeie dikke worst die nog niet uit uw anus is als hem het water raakt.
Dat is gezond.
En hoe weet je als het gedaan is? Als ge uw knieën uitéén kunt trekken en uw handen van de muur kunt halen en geen ondersteuning meer nodig hebt, met de verlossende kreet: santa maria

Anna List
20 april 2015, 08:36
Nee, maar de slagroomdraad deed mij denken over dingen waar je op tijd mee moet stoppen en zo kwam ik (mijn brein werkt via ondoorgrondelijke wegen) al snel bij kakken terecht.

neenee, bij slagroom zijn dat aardbeien. hopelijk.

Wapper
20 april 2015, 15:34
De juiste zithouding is belangrijk voor een soepele stoelgang.

http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20111129203812/smuff/images/d/d4/Shit_just_got_real.gif