PDA

View Full Version : 26841


BigF
17 april 2015, 11:38
Nu Marie haar 11000-draad het einde nadert start ik alvast een nieuwe getal-draad op.

Vandaag heb ik gekozen voor het magische getal 26841.
Het streefdoel is dus duidelijk al wil ik wel aandringen op het feit dat eerst Marie haar draad aan 11000 moet geraken vooraleer we met deze verdergaan natuurlijk.
Ik wil Marie geen stokken in haar wielen steken.

Klojo eerste klas
17 april 2015, 11:54
Voor ik hier serieus begin te posten toch 1 vraagje : wat is er magisch aan dat getal ?

BigF
17 april 2015, 11:56
Voor ik hier serieus begin te posten toch 1 vraagje : wat is er magisch aan dat getal ?

Sluit uw ogen, begin rond te draaien en tel tot 26841.
U gaat dingen zien die u voordien niet voor mogelijk hield.

Marie van de koster
17 april 2015, 14:14
Nu Marie haar 11000-draad het einde nadert start ik alvast een nieuwe getal-draad op.

Vandaag heb ik gekozen voor het magische getal 26841.
Het streefdoel is dus duidelijk al wil ik wel aandringen op het feit dat eerst Marie haar draad aan 11000 moet geraken vooraleer we met deze verdergaan natuurlijk.
Ik wil Marie geen stokken in haar wielen steken.

Hierbij draag ik reeds mijn steentje bij tot dit opmerkelijke initiatief!
Waarom 26841? We moeten Zucht vragen dit getal grondig te ontleden, te analyseren op priemgetallen, kwadraten, breuken, producten enzovoort.
Intussen stel ik reeds vast dat het geen Zucht-getal is, laat staan een KlojoZucht-getal - jammer.
Wat mij betreft, ik heb een simpeler manier om zo'n groot getal te bekijken :
ik doe 2 + 6 + 8 + 4 + 1 = 21
21 wordt 2 + 1 = 3
Drie (3) is niet alleen een priemgetal maar ook een getal met godsdienstige betekenis!
Denk aan de Heilige Drievuldigheid, de drie personen in de Heilige Familie, de drie Wijzen. Ik vermoed dat BigF in zijn diepste binnenste een heel godvruchtig persoon is :-)

Bovenbuur
17 april 2015, 14:55
Sluit uw ogen, begin rond te draaien en tel tot 26841.
U gaat dingen zien die u voordien niet voor mogelijk hield.

Wow, er zitten wel echt grote brokken in mijn kots.

bembem
17 april 2015, 15:13
Hierbij draag ik reeds mijn steentje bij tot dit opmerkelijke initiatief!
Waarom 26841? We moeten Zucht vragen dit getal grondig te ontleden, te analyseren op priemgetallen, kwadraten, breuken, producten enzovoort.
Intussen stel ik reeds vast dat het geen Zucht-getal is, laat staan een KlojoZucht-getal - jammer.
Wat mij betreft, ik heb een simpeler manier om zo'n groot getal te bekijken :
ik doe 2 + 6 + 8 + 4 + 1 = 21
21 wordt 2 + 1 = 3
Drie (3) is niet alleen een priemgetal maar ook een getal met godsdienstige betekenis!
Denk aan de Heilige Drievuldigheid, de drie personen in de Heilige Familie, de drie Wijzen. Ik vermoed dat BigF in zijn diepste binnenste een heel godvruchtig persoon is :-)

:rofl: OMG :rofl:

Zucht
17 april 2015, 16:17
De oneven getallen worden hier wel flink gediscrimineerd vind ik.

Klojo eerste klas
17 april 2015, 19:22
Sluit uw ogen, begin rond te draaien en tel tot 26841.
U gaat dingen zien die u voordien niet voor mogelijk hield.

Lap, kan ik weer op zoek naar een nieuwe secretaresse. Bedankt, hé, BigF 8O
Tiens, nu zie ik pas dat je naam BiqF is met dat streepje onder de namen boven de nickfoto's.... :lol:

Marie van de koster
18 april 2015, 08:35
De oneven getallen worden hier wel flink gediscrimineerd vind ik.

26841 is toch oneven? :? :-o

Zucht
18 april 2015, 15:06
:oops: Ik bedoelde cijfers ipv getallen.
4 oneven cijfers en 1 excuus-truus oneven getal. Kan toeval zijn, maar ik heb voor alle zekerheid toch maar een mail gestuurd naar cgkr en minderhedenforum om deze zaak te onderzoeken.

Klojo eerste klas
18 april 2015, 17:00
26841 is toch oneven? :? :-o

Er is hier iemand duidelijk bij de pinken :lol:

Klojo eerste klas
18 april 2015, 17:03
:oops: Ik bedoelde cijfers ipv getallen.
4 oneven cijfers en 1 excuus-truus oneven getal. Kan toeval zijn, maar ik heb voor alle zekerheid toch maar een mail gestuurd naar cgkr en minderhedenforum om deze zaak te onderzoeken.

Er was hier duidelijk iemand niet bij de pinken :lol:
Kan ik je gerieven met een ander oneven getal, bijv. 0,999999...enz.... ? Daar staan toch genoeg oneven cijfers in, hé ? Of is 't weer niet goed omdat 't er toch maar één is, namelijk 1 ? ;-)
Ik durf bijna te wedden dat je nu denkt 'Ach, was ik maar bij de Klojoaanse wiskunde gebleven' :lol:

Zucht
18 april 2015, 17:13
Er was hier duidelijk iemand niet bij de pinken :lol:
Kan ik je gerieven met een ander oneven getal, bijv. 0,999999...enz.... ? Daar staan toch genoeg oneven cijfers in, hé ? Of is 't weer niet goed omdat 't er toch maar één is, namelijk 1 ? ;-)
Ik durf bijna te wedden dat je nu denkt 'Ach, was ik maar bij de Klojoaanse wiskunde gebleven' :lol:
En maar goed ook. No one wants to be Mr. Pink.

Mr. Pink: Hey, why am I Mr. Pink?

Joe: Because you're a faggot.

Mr. Pink: Why can't we pick our own colors?

Joe: No way, no way. Tried it once, doesn't work. You got four guys all fighting over who's gonna be Mr. Black, but they don't know each other, so nobody wants to back down. No way. I pick. You're Mr. Pink. Be thankful you're not Mr. Yellow.

Mr. Brown: Yeah, but Mr. Brown is a little too close to Mr. Shit.

Mr. Pink: Mr. Pink sounds like Mr. Pussy. How 'bout if I'm Mr. Purple? That sounds good to me. I'll be Mr. Purple.

Joe: You're not Mr. Purple. Some guy on some other job is Mr. Purple. Your Mr. PINK.

Mr. White: Who cares what your name is?

Mr. Pink: Yeah, that's easy for your to say, you're Mr. White. You have a cool-sounding name. Alright look, if it's no big deal to be Mr. Pink, you wanna trade?

Joe: Hey! NOBODY'S trading with ANYBODY. This ain't a goddamn, fucking city council meeting, you know. Now listen up, Mr. Pink. There's two ways you can go on this job: my way or the highway. Now what's it gonna be, Mr. Pink?

Mr. Pink: Jesus Christ, Joe, fucking forget about it. It's beneath me. I'm Mr. Pink. Let's move on.

http://www.imdb.com/title/tt0105236/

Klojo eerste klas
18 april 2015, 17:40
En maar goed ook. No one wants to be Mr. Pink.



http://www.imdb.com/title/tt0105236/

Niks over Mrs Pink ? (en nee, niet die zangeres waar ik af en toe iets over verneem maar waar ik nul de botten van af weet, en ik wil het niet weten ook)

BigF
18 april 2015, 18:19
Wow, er zitten wel echt grote brokken in mijn kots.
Eat that, Dynamo!!