PDA

View Full Version : Joden, let op de komende storm, verlaat Europa


Drukazz
19 april 2015, 21:06
Er is geen twijfel meer, dat het antisemitisme in Europa sterk toeneemt. Er is storm op komst en we kunnen het tij niet keren. Er zijn duidelijke waarschuwingen te zien en te horen, dat het antisemitisme van vandaag lijkt op de sfeer in de aanloop naar de nazi-holocaust.

Zullen de Joden in Europa op de waarschuwingssignalen letten? In tegenstelling tot hun grootouders en overgrootouders hebben de Joden vandaag een vaderland waarheen ze kunnen ontkomen, een veilige haven met een sterk Joods leger.

Hoewel dit zo is lijken de meeste Europese Joden er tevreden mee, in de diaspora te blijven, en zelfs veel Israëli's ('jordiem') hebben zich in Duitsland, Frankrijk, Engeland en elders op het continent gevestigd.

Of we slechts een paar jaar hebben, of tien jaar of nog langer, het is nu de tijd om te handelen. We moeten werken terwijl het nog licht is, voordat de duisternis ons overvalt, voordat de Jodenhaat losbarst en de wereld weer overspoelt.

De Staat Israël staat klaar om Europese Joden te ontvangen, maar de reis is moeilijk. Gezinnen moeten alles achterlaten wat ze kennen en in een nieuw land opnieuw beginnen en een nieuwe taal leren. Voor velen is dat echter een reden om te blijven.

http://www.israeltoday.nl/NewsItem/tabid/381/nid/26460/Default.aspx

Overdreven of hebben ze een punt?

Indomitable
19 april 2015, 21:31
Geen paniek JHWH heeft alles onder controle.

Zeus
19 april 2015, 21:51
Er is geen twijfel meer, dat het antisemitisme in Europa sterk toeneemt. Er is storm op komst en we kunnen het tij niet keren. Er zijn duidelijke waarschuwingen te zien en te horen, dat het antisemitisme van vandaag lijkt op de sfeer in de aanloop naar de nazi-holocaust.

Zullen de Joden in Europa op de waarschuwingssignalen letten? In tegenstelling tot hun grootouders en overgrootouders hebben de Joden vandaag een vaderland waarheen ze kunnen ontkomen, een veilige haven met een sterk Joods leger.

Hoewel dit zo is lijken de meeste Europese Joden er tevreden mee, in de diaspora te blijven, en zelfs veel Israëli's ('jordiem') hebben zich in Duitsland, Frankrijk, Engeland en elders op het continent gevestigd.

Of we slechts een paar jaar hebben, of tien jaar of nog langer, het is nu de tijd om te handelen. We moeten werken terwijl het nog licht is, voordat de duisternis ons overvalt, voordat de Jodenhaat losbarst en de wereld weer overspoelt.

De Staat Israël staat klaar om Europese Joden te ontvangen, maar de reis is moeilijk. Gezinnen moeten alles achterlaten wat ze kennen en in een nieuw land opnieuw beginnen en een nieuwe taal leren. Voor velen is dat echter een reden om te blijven.

http://www.israeltoday.nl/NewsItem/tabid/381/nid/26460/Default.aspx

Overdreven of hebben ze een punt?

Ze hebben een punt. Leve Israël, het land van melk en honing. Allen daarheen!

atmosphere
19 april 2015, 22:18
Overdreven , en niet realistisch
Er is geen twijfel meer, dat het antisemitisme in Europa sterk toeneemt.
Waar halen ze dat idee eigenlijk vandaan ?

The Paulus Experience
19 april 2015, 22:24
Vooral de rapsong erbij overtuigt.

https://www.youtube.com/watch?v=PuBdH5SM-C4#t=298

Thuleander
19 april 2015, 22:30
Er zijn helaas redelijk veel links-progressieve, antizionistische joden net zoals er links-progressieve anti-Europese Europeanen zijn.
Die zien geen storm komen.

http://3.bp.blogspot.com/-uAcND5iIkWA/UZY4VPIgqUI/AAAAAAAAOmU/EiZc9jxcf5Q/s1600/sheeple-paranoia.jpg

Eliyahu
20 april 2015, 04:49
Er is geen twijfel meer, dat het antisemitisme in Europa sterk toeneemt. Er is storm op komst en we kunnen het tij niet keren. Er zijn duidelijke waarschuwingen te zien en te horen, dat het antisemitisme van vandaag lijkt op de sfeer in de aanloop naar de nazi-holocaust.

Zullen de Joden in Europa op de waarschuwingssignalen letten? In tegenstelling tot hun grootouders en overgrootouders hebben de Joden vandaag een vaderland waarheen ze kunnen ontkomen, een veilige haven met een sterk Joods leger.

Hoewel dit zo is lijken de meeste Europese Joden er tevreden mee, in de diaspora te blijven, en zelfs veel Israëli's ('jordiem') hebben zich in Duitsland, Frankrijk, Engeland en elders op het continent gevestigd.

Of we slechts een paar jaar hebben, of tien jaar of nog langer, het is nu de tijd om te handelen. We moeten werken terwijl het nog licht is, voordat de duisternis ons overvalt, voordat de Jodenhaat losbarst en de wereld weer overspoelt.

De Staat Israël staat klaar om Europese Joden te ontvangen, maar de reis is moeilijk. Gezinnen moeten alles achterlaten wat ze kennen en in een nieuw land opnieuw beginnen en een nieuwe taal leren. Voor velen is dat echter een reden om te blijven.

http://www.israeltoday.nl/NewsItem/tabid/381/nid/26460/Default.aspx

Overdreven of hebben ze een punt?

Bs'd

De joden worden afgeslacht in de straten van europa, europa begint weer met hun "koop niet bij joden" politiek, dus ja, er is een heel groot punt, de joden pakken beter hun spullen en verlaten zo snel mogelijk europa.

Jay-P.
20 april 2015, 05:30
Bs'd

De joden worden afgeslacht in de straten van europa, europa begint weer met hun "koop niet bij joden" politiek, dus ja, er is een heel groot punt, de joden pakken beter hun spullen en verlaten zo snel mogelijk europa. YEZZ !! Buiten met de idioot. :thumbsup:

griezel
20 april 2015, 06:32
Overdreven , en niet realistisch

Waar halen ze dat idee eigenlijk vandaan ?

Hoe meer islam, hoe meer mensen die geen joden kunnen uitstaan.
En elke moslim immigrant of asielzoeker is een beetje meer antisemitisme. Men giet het hen binnen met de paplepel.
Gelooft mij niet ? Begin met gelijk welke moslim een praatje over joden en / of Israël . Ook met gematigden, begin maar eens. Als je veel sympatie voor joden tegenkomt, mag je het hier melden.
In het beste geval zal het iets worden van " ik heb niets tegen joden, MAAR...", en dan start die met een aantal verwijtenn / vooroordelen / urban legends enz enz

Eliyahu
20 april 2015, 06:44
Bs'd

De europeanen hebben zich 70 jaar rustig gehouden tegen de joden, en nu beginnen ze weer.

Gelukkig is er nu Israel.

Indomitable
20 april 2015, 06:55
Bs'd

De joden worden afgeslacht in de straten van europa, europa begint weer met hun "koop niet bij joden" politiek, dus ja, er is een heel groot punt, de joden pakken beter hun spullen en verlaten zo snel mogelijk europa.

Zoiets bedoel je:

50 municipal rabbis: Don't rent flats to Arabs (http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3995724,00.html)

Eliyahu
20 april 2015, 07:06
Bs'd

De joden zijn de kanarie in de mijn. De joden gaan het eerst, maar niet het laatst, en zeker niet als de enige.

Ja er zijn 6 miljoen joden vermoord in WO II, maar 50 miljoen niet-joden.

Er zitten barre tijden aan te komen voor de europeanen.

Gelukkig hebben de joden Israel.

Jay-P.
20 april 2015, 09:37
Bs'd

De joden zijn de kanarie in de mijn. De joden gaan het eerst, maar niet het laatst, en zeker niet als de enige.
Ja er zijn 6 miljoen joden vermoord in WO II, maar 50 miljoen niet-joden.
Er zitten barre tijden aan te komen voor de europeanen.
Gelukkig hebben de joden Israel. Gij en uw aantallen: "quand on aime on ne compte pas!"

vlaams realist
20 april 2015, 10:40
Bs'd

De joden zijn de kanarie in de mijn. De joden gaan het eerst, maar niet het laatst, en zeker niet als de enige.

Ja er zijn 6 miljoen joden vermoord in WO II, maar 50 miljoen niet-joden.

Er zitten barre tijden aan te komen voor de europeanen.

Gelukkig hebben de joden Israel.

Kan ik als Vlaming politiek asiel verkrijgen in Israel ?
Want net zoals de Joden heb ik ook reden om te vluchten .
Zeer weinig Joden in Vilvoorde , maar vluchtende Vlamingen meer en meer .
En bij het stadsbestuur moet ik niet gaan klagen , zij hebben de huidige toestand georganiseerd . Als ik daar over klaag , dan wordt ik vervolgd .

Drukazz
20 april 2015, 10:43
Kan ik als Vlaming politiek asiel verkrijgen in Israel ?
Want net zoals de Joden heb ik ook reden om te vluchten .
Zeer weinig Joden in Vilvoorde , maar vluchtende Vlamingen meer en meer .
En bij het stadsbestuur moet ik niet gaan klagen , zij hebben de huidige toestand georganiseerd . Als ik daar over klaag , dan wordt ik vervolgd .

Alleen wanneer je Joods bloed hebt.

vlaams realist
20 april 2015, 10:58
Alleen wanneer je Joods bloed hebt.

Is dat rood ?
Liggen daar andere voorwaarden voor anders-gelovigen ?
Is dat geen discriminatie ?

Indomitable
20 april 2015, 11:04
Is dat rood ?

Ja, maar dan met een keppeltje en peies op.

vlaams realist
20 april 2015, 11:04
In de theorie dat Adam en Eva de eerst mensen waren , heb ik en alle andere wereldbewoners Joods bloed .
In de evolutie-theorie bestonden ook andere koppels .
Aangezien je de tweede stelling niet volgt , heb ik automatisch Joods bloed .

TheFourHorsemen
20 april 2015, 11:08
Joden, let op de komende storm, verlaat Europa

Genocide is relatief .

Waarom mag Israël niet bestaan in het Midden-Oosten? ‎

De grote 9/11 topic

Israël gaat clandestiene Afrikaanse migranten uitwijzen naar "derde landen"


Iran roept weer op tot de vernietiging van Israel, Obama wil ze atoombommen geven


Premier Israël vergelijkt Iran met nazi-Duitsland


Ebru umar , vrouw met een mening .


Moslims en het Orthodoxe christendom: Een nieuwe alliantie tegen Satan in Washington

8 Bijlage(n) Falkland eilanden Brits!!! ‎

Israëlische verkiezingen 17 maart 2015 ‎


Israël buit Palestijnse kinderen uit in boerderijen in nederzettingen, zegt HRW

Moet Saddam Hoessein van de galg worden gered ? ‎

SpaceX ---wat een firma!


Europa: Israël moet dankbaar zijn dat wij het discrimineren

Enquête: Amerikaanse Presidentsverkiezingen 2016 ‎(

Terreurinfiltratie: ISIS valt de VS aan vanuit Mexico (+ video)


Steeds meer antisemitisme in de wereld

Een opsomming van de eerste pagina aan topics in het subforum "Internationaal". Op de tweede pagina komt Israël opnieuw 8 keer in de titel voor.

Is het echt de moeite om voor elke scheet die in Israël wordt gelaten een afzonderlijk topic te openen?

Klein Licht
20 april 2015, 13:34
Wel, volgens de Eli's etc op dit forum is er internationaal toch abnormaal veel aandacht voor Israel

Blijkbaar wentelen ze zich er graag in ;-)


OT: onze plaatselijke Joodse vrienden claimen toch altijd dat de holocaust een straf van God was tav de van het rechte pad afgeweken Joden? Waarom zou dat met het huidige antisemetisme dat ze ervaren anders zijn? Hebben ze reeds naar hun eigen daden gekeken en deze naast hun boeken gelegd? Ik denk dan bijvoorbeeld aan het 'slim omzeilen' zoals bv met een Eroev.

TheFourHorsemen
20 april 2015, 15:34
OT: onze plaatselijke Joodse vrienden claimen toch altijd dat de holocaust een straf van God was tav de van het rechte pad afgeweken Joden? Waarom zou dat met het huidige antisemetisme dat ze ervaren anders zijn? Hebben ze reeds naar hun eigen daden gekeken en deze naast hun boeken gelegd? Ik denk dan bijvoorbeeld aan het 'slim omzeilen' zoals bv met een Eroev.

Volgens die redenering waren de nazi's dus een soort dienaars van God? Dat verklaart natuurlijk de spreuk "Gott mit uns" :D.

Drukazz
20 april 2015, 15:39
Volgens die redenering waren de nazi's dus een soort dienaars van God? Dat verklaart natuurlijk de spreuk "Gott mit uns" :D.

Hoe ging dat dan eigenlijk op kerstmis? Vierden de nazi's dan de geboorte van een Jood?

TheFourHorsemen
20 april 2015, 15:40
Hoe ging dat dan eigenlijk op kerstmis? Vierden de nazi's dan de geboorte van een Jood?

Dat moeten christenen en joden maar onder elkaar uitvechten ;).

Klein Licht
20 april 2015, 15:56
...en liefst ergens veilig ver weg in hun beloofde land :-)

Nierika
20 april 2015, 16:19
Bs'd

De joden worden afgeslacht in de straten van europa, europa begint weer met hun "koop niet bij joden" politiek
Wablief???

Eliyahu
20 april 2015, 17:39
Wablief???

Bs'd

Jawel. Het is nu officieel.

Tamam
20 april 2015, 17:41
Het is nu officieel Eli?

:roll:

Trouwens, wat geef je juist van les met uw subsidies in Israel?

Klein Licht
20 april 2015, 18:08
De geschiedenis van Eretz Yisrael - Een persoonlijke selectie

Infowarrior
20 april 2015, 19:06
Bs'd

De joden worden afgeslacht in de straten van europa, europa begint weer met hun "koop niet bij joden" politiek, dus ja, er is een heel groot punt, de joden pakken beter hun spullen en verlaten zo snel mogelijk europa.

Gij zijt helemaal kirrewiet jong!

Agent provocateur! (met krolletjes?)

Aarchzstvwqmrmbtvnpq
20 april 2015, 20:32
Er is geen twijfel meer, dat het antisemitisme in Europa sterk toeneemt. Er is storm op komst en we kunnen het tij niet keren. Er zijn duidelijke waarschuwingen te zien en te horen, dat het antisemitisme van vandaag lijkt op de sfeer in de aanloop naar de nazi-holocaust.

Zullen de Joden in Europa op de waarschuwingssignalen letten? In tegenstelling tot hun grootouders en overgrootouders hebben de Joden vandaag een vaderland waarheen ze kunnen ontkomen, een veilige haven met een sterk Joods leger.

Hoewel dit zo is lijken de meeste Europese Joden er tevreden mee, in de diaspora te blijven, en zelfs veel Israëli's ('jordiem') hebben zich in Duitsland, Frankrijk, Engeland en elders op het continent gevestigd.

Of we slechts een paar jaar hebben, of tien jaar of nog langer, het is nu de tijd om te handelen. We moeten werken terwijl het nog licht is, voordat de duisternis ons overvalt, voordat de Jodenhaat losbarst en de wereld weer overspoelt.

De Staat Israël staat klaar om Europese Joden te ontvangen, maar de reis is moeilijk. Gezinnen moeten alles achterlaten wat ze kennen en in een nieuw land opnieuw beginnen en een nieuwe taal leren. Voor velen is dat echter een reden om te blijven.

http://www.israeltoday.nl/NewsItem/tabid/381/nid/26460/Default.aspx

Overdreven of hebben ze een punt?Als er één ding is wat joden, die bekommerd zijn om hun veiligheid, vandaag beter NIET doen, is het wel naar de staat Israël emigreren! Integendeel, wegwezen daar!

En dat geldt zéker zo met een gek als Netanjahu aan het hoofd!

Jan van den Berghe
20 april 2015, 20:38
De joden worden afgeslacht in de straten van europa, europa begint weer met hun "koop niet bij joden" politiek, dus ja, er is een heel groot punt, de joden pakken beter hun spullen en verlaten zo snel mogelijk europa.

Vertel eens: hoeveel Joden kwamen er in het jaar 2015 om in Europa? Weet me daarna ook eens te vertellen hoeveel Joden in Israël of de bezette gebieden omkwamen.

Voor het overige vind ik het inderdaad belangrijk geen producten van Joodse bedrijven te kopen die in de bezette gebieden zijn gevestigd. Dat heeft niets met antisemitisme te maken, maar wel een persoonlijke beslissing op geen enkele manier instemming te tonen met wat Israël daar wederrechtelijk doet.

Eliyahu
21 april 2015, 06:53
Vertel eens: hoeveel Joden kwamen er in het jaar 2015 om in Europa? Weet me daarna ook eens te vertellen hoeveel Joden in Israël of de bezette gebieden omkwamen.

Bs'd

In Israel mogen joden wapens dragen, en hoeven ze zich niet als schapen ter slachting te laten leiden.

Voor het overige vind ik het inderdaad belangrijk geen producten van Joodse bedrijven te kopen die in de bezette gebieden zijn gevestigd. Dat heeft niets met antisemitisme te maken, maar wel een persoonlijke beslissing op geen enkele manier instemming te tonen met wat Israël daar wederrechtelijk doet.

En koop je ook geen produkten van chinese bedrijven die in Tibet gevestigd zijn?

En geen produkten van marokkaanse bedrijven die in de westelijke Sahara gevestigd zijn?

En geen turkse produkten uit het bezette Cyprus en Koerdistan vandaan?

Of maak je net als de eu een uitzondering voor Israel, en moet net als de eu dat vindt, Israel maar heel blij zijn met het feit dat je hun discrimineert?

Eliyahu
21 april 2015, 07:01
OT: onze plaatselijke Joodse vrienden claimen toch altijd dat de holocaust een straf van God was tav de van het rechte pad afgeweken Joden? Waarom zou dat met het huidige antisemetisme dat ze ervaren anders zijn? Hebben ze reeds naar hun eigen daden gekeken en deze naast hun boeken gelegd? Ik denk dan bijvoorbeeld aan het 'slim omzeilen' zoals bv met een Eroev.

Bs'd

Wie zegt dat het anders is?

Het overgrote deel van de joden leeft niet religieus, en dan komt de straf van God vrij vlot.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat de jodenmoordenaars gestraft zullen worden, want ze moorden uit vrije wil, zonder daartoe het recht te hebben.

Adam Smith
26 april 2015, 02:15
Van mij hoeven mijn Joodse vrienden, bekenden en niet bekenden niet weg uit Europa; Europa zou er armer om worden.

Jay-P.
26 april 2015, 04:50
Bs'd. Het overgrote deel van de joden leeft niet religieus, en dan komt de straf van God vrij vlot.Het getuigt van morele oneerlijkheid om datzelfde overgrote deel van de joden te overladen met alle zonden van Israel.
Dat moet aan de Israelis en aan hen alleen worden aangerekend.

atmosphere
26 april 2015, 10:59
Bs'd

In Israel mogen joden wapens dragen, en hoeven ze zich niet als schapen ter slachting te laten leiden.



En koop je ook geen produkten van chinese bedrijven die in Tibet gevestigd zijn?

En geen produkten van marokkaanse bedrijven die in de westelijke Sahara gevestigd zijn?

En geen turkse produkten uit het bezette Cyprus en Koerdistan vandaan?

Of maak je net als de eu een uitzondering voor Israel, en moet net als de eu dat vindt, Israel maar heel blij zijn met het feit dat je hun discrimineert?

Die andere zaken die u noemt zijn onvergelijkbaar met de bezetting door Israel.

Eliyahu
26 april 2015, 12:37
Die andere zaken die u noemt zijn onvergelijkbaar met de bezetting door Israel.

Bs'd

Natuurlijk is het in een aanvalsoorlog veroveren van Tibet, een zelfstandige staat, en het vervolgens uitmoorden van een miljoen tibetanen onvergelijkbaar met Israel wat in een verdedigingsoorlog een gebied veroverde wat geen zelfstandige staat was, maar illegaal bezet was door Jordanië, en wat voorbestemd was om een joods thuisland te worden.

LiberaalNL
26 april 2015, 16:10
Die andere zaken die u noemt zijn onvergelijkbaar met de bezetting door Israel.
Dit soort uitspraken zonder enige vorm argumentatie tonen jouw gebrek aan kennis aan.

Libro
26 april 2015, 17:02
Bs'd

De joden worden afgeslacht in de straten van europa, europa begint weer met hun "koop niet bij joden" politiek, dus ja, er is een heel groot punt, de joden pakken beter hun spullen en verlaten zo snel mogelijk europa.

Je kan met spek schieten maar je kan ook met het ganse varken schieten hé! De situatie voor de joden is niet rooskleurig (en dat ligt niet in de eerste plaats aan de Europeanen!) maar om nu van een slachting te spreken? Laat u godverdomme eens niet wegjagen! Dan zijn er anderen dan de joden die wat mij betreft hun matten mogen rollen!

Tamam
26 april 2015, 18:16
Eli... BS eens mijn vraag aub.

Adam Smith
27 april 2015, 01:54
Bs'd

Natuurlijk is het in een aanvalsoorlog veroveren van Tibet, een zelfstandige staat, en het vervolgens uitmoorden van een miljoen tibetanen onvergelijkbaar met Israel wat in een verdedigingsoorlog een gebied veroverde wat geen zelfstandige staat was, maar illegaal bezet was door Jordanië, en wat voorbestemd was om een joods thuisland te worden.

Bezet door Jordanië? Nu valt u door de mand, zowel (modern) Israël als Jordanië zijn ontstaan uit Brits Palestina. De grens tussen beide landen was nog voor hun ontstaan omstreden.

Eliyahu
27 april 2015, 04:30
Bezet door Jordanië? Nu valt u door de mand, zowel (modern) Israël als Jordanië zijn ontstaan uit Brits Palestina. De grens tussen beide landen was nog voor hun ontstaan omstreden.

Bs'd

Jij valt door de mand nou je laat zien dat je niet weet waar je het over hebt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jordan

On May 1948, Jordan invaded Palestine together with other Arab states, and attacked Jewish Jerusalem.[24] Following the war, Jordan occupied the West Bank and on 24 April 1950 Jordan formally annexed these territories, an act that was regarded as illegal and void by the Arab League.

LiberaalNL
28 april 2015, 16:19
Bezet door Jordanië? Nu valt u door de mand, zowel (modern) Israël als Jordanië zijn ontstaan uit Brits Palestina. De grens tussen beide landen was nog voor hun ontstaan omstreden.
Pas op met dergelijke uitspraken, Adam. Hoewel Eliyahu extreme standpunten heeft, kent hij de geschiedenis van Israël vrij goed.

Adam Smith
1 mei 2015, 01:28
Pas op met dergelijke uitspraken, Adam. Hoewel Eliyahu extreme standpunten heeft, kent hij de geschiedenis van Israël vrij goed.

Ik had het dan ook over de situatie toen beide nog tot een Brits protectoraat behoorden. Hoe de grens getrokken zou worden tussen beide was geenszins een gelopen zaak.

dewanand
3 mei 2015, 18:27
Hoe meer islam, hoe meer mensen die geen joden kunnen uitstaan.
En elke moslim immigrant of asielzoeker is een beetje meer antisemitisme. Men giet het hen binnen met de paplepel.
Gelooft mij niet ? Begin met gelijk welke moslim een praatje over joden en / of Israël . Ook met gematigden, begin maar eens. Als je veel sympatie voor joden tegenkomt, mag je het hier melden.
In het beste geval zal het iets worden van " ik heb niets tegen joden, MAAR...", en dan start die met een aantal verwijtenn / vooroordelen / urban legends enz enz


ja joh, je hebt gelijk. Ik praat af en toe met de gegermaniseerde licht gekleurde moslims hier en daar en altijd hoor je hoe zij Joden haten en hen doodwensen. Ik als viesbruine hindoe aapje denk hier totaal anders over, ook negers bekijken het anders en wij zijn geen jodenhaters.

JOden in india zijn nooit vervolgd en nooit echt kapot gediscrimineerd, uiteraard is het logisch dat joden in india eeuwenlang in hun eigen kaste opgesloten zaten maar dat doen al die honderdduizenden andere kasten in dit zwart apenlandje ook.

ERgste is die verstikkende raciale apartheid mede door die snelle demografische islamisering in nederland, ja dit is het einde en ja de nieuwe joodse holocaust is al op kleine schaal begonnen, en nu zie je gewoon dat blanke neonazi's zelfs met jodenhatende jihadis samenwerken.

ja???

dan maar koffers pakken he koelie apen, afro mixen, negertjes enz back to the jungle. hier gaat het knallen, met duizendklappers en met boem boem doe het zelf bomgordels he.


dewa en wieroe

Jay-P.
4 mei 2015, 04:27
En ondertussen kunnen die lekker arrogante Israeli een holocoustje voorbereiden voor de joden... uit Ethiopia.
Of gaan ze hen anti-semitisme verwijten?
Israeli-lovers hier?
Het elfde gebod is heerlijk zijn gangen aan 't gaan:
https://jominee.files.wordpress.com/2011/12/horen_zien_zwijgen-png.jpg

THOU SHALT CONTROL THE MEDIA, plan B.

:rofl:Netanyahu said the Ethiopian community is dear to Israel and the nation “is making great efforts to ease their integration into (Israeli) society."Jews: go to hide in Israel (http://www.voanews.com/content/ethiopian-jewish-protesters-clash-with-israeli-police/2744638.html)
Nu nog wat wachten op Eli & zijn dixieband om me anti-semitisme te verwijten.
Of... gewoon negeren want 't is te echt.

Indomitable
4 mei 2015, 05:42
Nu nog wat wachten op Eli & zijn dixieband om me anti-semitisme te verwijten.
Of... gewoon negeren want 't is te echt.Die is geband.

Tamam
4 mei 2015, 08:50
Die is geband.

Ik vind dat iedereen het recht op zijn of haar mening heeft, maar het inhoudelijke niveau op dit subforum zal beter zijn nu hij (even) weg is.

LiberaalNL
4 mei 2015, 11:33
Ik vind dat iedereen het recht op zijn of haar mening heeft, maar het inhoudelijke niveau op dit subforum zal beter zijn nu hij (even) weg is.
Jouw niveau is niet veel hoger dan dat van Eliyahu.

Dixie
4 mei 2015, 11:38
Bezet door Jordanië? Nu valt u door de mand, zowel (modern) Israël als Jordanië zijn ontstaan uit Brits Palestina. De grens tussen beide landen was nog voor hun ontstaan omstreden.

De Westelijke Jordaanoever en Oost Jerusalem werden bezet door Jordanië wist u dat dan niet?

Tamam
4 mei 2015, 13:28
Jouw niveau is niet veel hoger dan dat van Eliyahu.

*huilband*

LiberaalNL
4 mei 2015, 13:38
*huilband*
Het is een puur feitelijke vaststelling. Jij geeft zelf toe bewust overal en nergens Hitler en racisme te schreeuwen om aandacht te trekken. Het land dat het meest op Nazi-Duitsland lijkt is ironisch genoeg het communistische Noord-Korea.

Tamam
4 mei 2015, 14:14
"puur"

"feitelijk"

vaststelling"

:roll:

Dixie
4 mei 2015, 14:21
Het is een puur feitelijke vaststelling. Jij geeft zelf toe bewust overal en nergens Hitler en racisme te schreeuwen om aandacht te trekken. Het land dat het meest op Nazi-Duitsland lijkt is ironisch genoeg het communistische Noord-Korea.

Je vergeet het merendeel van de moslimlanden, met Palestina op kop

LiberaalNL
4 mei 2015, 14:49
"puur"

"feitelijk"

vaststelling"

:roll:
1) Kun jij überhaupt iets posten zonder de racisme- en Hitler-kaart te spelen? Jouw argumentatie is buitengewoon zwak.
1) Die kaart is het enige waar extreem-rechtse Israel aanhangers naar luisteren, jammer genoeg.
Inderdaad een puur feitelijke vaststelling.

Adam Smith
5 mei 2015, 02:09
De Westelijke Jordaanoever en Oost Jerusalem werden bezet door Jordanië wist u dat dan niet?

Ik had het dan ook over de situatie toen beide nog tot een Brits protectoraat behoorden. Hoe de grens getrokken zou worden tussen beide was geenszins een gelopen zaak.

Ze werden geenszins bezet, omdat ze eerst Brits waren en daarna internationaal erkend aan Jordanië kwamen. Sterker hoewel niemand erover begint, zou men de huidige situatie evenzeer kunnen bekritiseren.

Jay-P.
5 mei 2015, 02:42
Die is geband.Eliyahu? Onze joodse medemens mag tevreden zijn dat "dit individu" (tijdelijk) op retraite werd gezonden, gezien de schade toegebracht aan hun groep.

Dixie
5 mei 2015, 09:41
Ze werden geenszins bezet, omdat ze eerst Brits waren en daarna internationaal erkend aan Jordanië kwamen.
dit is de grootste onzin ooit gelezen. Neen dat gebied was aan de palestijnen beloofd door de VN dat de Syriërs, Jordaniers en Egyptenaren dat land bezet hebben tot '67 is genoegzaam bekend (golan,gaza en westbank in volgorde)...

Tamam
5 mei 2015, 10:35
Hoe de Britten die kaart verdeelt hebben is 1 grote grap - dat was knip- en plakwerk door een amateur. Kijk ook naar andere gebieden buiten Palestina/Israel..