PDA

View Full Version : De gevangenis is geen verkrachtingsplaats in België.


Drukazz
20 april 2015, 00:32
Ik wil dat hier toch even duidelijk maken. Vaak zie ik op facebook reacties onder een pedofiel: "in de gevangenis zullen ze die eens stevig verkrachten" en andere debiele uitspraken van arm Vlaanderen.

Denken die mensen echt dat gevangenen zin hebben om met hun penis in het hol van een ander te boren?

De gevangenis is net één van de meest homofobe plekken ter wereld.

Libro
20 april 2015, 00:46
Ik wil dat hier toch even duidelijk maken. Vaak zie ik op facebook reacties onder een pedofiel: "in de gevangenis zullen ze die eens stevig verkrachten" en andere debiele uitspraken van arm Vlaanderen.

Denken die mensen echt dat gevangenen zin hebben om met hun penis in het hol van een ander te boren?

De gevangenis is net één van de meest homofobe plekken ter wereld.

http://www.peterdecupere.net/images/stories/works/edities/oldlife-newlife/gallery/07newlife-zeep1-72dpi.jpg

bembem
20 april 2015, 14:38
Ik wil dat hier toch even duidelijk maken. Vaak zie ik op facebook reacties onder een pedofiel: "in de gevangenis zullen ze die eens stevig verkrachten" en andere debiele uitspraken van arm Vlaanderen.

Denken die mensen echt dat gevangenen zin hebben om met hun penis in het hol van een ander te boren?

De gevangenis is net één van de meest homofobe plekken ter wereld.

Is een algemeen gegeven, wanneer men voor langere tijd opgesloten zit kan het op de duur weinig schelen over wat voor hol het gaat, zo zijn er bvb geruchten dat in de beruchte Thaise Bang Kwang gevangenis de inmates het met varkens doen, in Zuid-Amerikaanse gevangenissen idem van dat soort toestanden, dit terwijl veel van die prisoners het in normalere omstandigheden zelfs niet eens in hun hoofd zouden halen, ik zeg maar iets :-o

Indomitable
20 april 2015, 14:50
http://i.imgur.com/m1u4zVr.gif

Bovenbuur
21 april 2015, 13:08
De gevangenis is net één van de meest homofobe plekken ter wereld.

En ook de plaats waar het hardst ontkent wordt dat je homo bent als je het met een man doet. En vooral als beuker. Maar ook bukker kan een goed "beroep" zijn daar. Goed scheren, lang haar laten staan en je kan hier en daar wel een gunst loskrijgen. Het moeilijkste onderdeel is zo'n hele vrijpartij afwerken in de vijf minuten die je hebt voor de volgende bewaker langs komt.

Drukazz
21 april 2015, 13:14
En ook de plaats waar het hardst ontkent wordt dat je homo bent als je het met een man doet. En vooral als beuker. Maar ook bukker kan een goed "beroep" zijn daar. Goed scheren, lang haar laten staan en je kan hier en daar wel een gunst loskrijgen. Het moeilijkste onderdeel is zo'n hele vrijpartij afwerken in de vijf minuten die je hebt voor de volgende bewaker langs komt.

Bewaker? Volgens mij heb je een verkeerd idee over gevangenissen. Douches zijn trouwens apart.

SDX
21 april 2015, 13:21
Is een algemeen gegeven, wanneer men voor langere tijd opgesloten zit kan het op de duur weinig schelen over wat voor hol het gaat, zo zijn er bvb geruchten dat in de beruchte Thaise Bang Kwang gevangenis de inmates het met varkens doen, in Zuid-Amerikaanse gevangenissen idem van dat soort toestanden, dit terwijl veel van die prisoners het in normalere omstandigheden zelfs niet eens in hun hoofd zouden halen, ik zeg maar iets :-o

Wat doen die varkens in de gevangenis?

Wat hebben die arme beestjes mispeuterd?

Bovenbuur
21 april 2015, 13:30
Bewaker? Volgens mij heb je een verkeerd idee over gevangenissen. Douches zijn trouwens apart.

Zonder bewakers is het alleen maar makkelijker. En alleen iemand die graag de isolatiecel in gaat doet het in de douches. Je kiest eerder een bezemkast ofzo uit.

Rudy
21 april 2015, 14:03
Ik wil dat hier toch even duidelijk maken. Vaak zie ik op facebook reacties onder een pedofiel: "in de gevangenis zullen ze die eens stevig verkrachten" en andere debiele uitspraken van arm Vlaanderen.

Denken die mensen echt dat gevangenen zin hebben om met hun penis in het hol van een ander te boren?

De gevangenis is net één van de meest homofobe plekken ter wereld.

Misschien. De deuren van de cellen hebben aan de binnenkant geen sleutelgat. Eeuwige vraag waarom.

Drukazz
21 april 2015, 14:09
Misschien. De deuren van de cellen hebben aan de binnenkant geen sleutelgat. Eeuwige vraag waarom.

Omdat ge anders dat kunt openen zonder sleutel

Xenophon
21 april 2015, 14:37
Bewaker? Volgens mij heb je een verkeerd idee over gevangenissen. Douches zijn trouwens apart.

De meeste mensen hebben hun idee over gevangenissen uit de Amerikaanse films en of documentaires.

Als je hen dan verteld dat er in Belgie bijna geen douchezalen zijn - zo is er op elke verdieping van de Antwerpse gevangenis een "badkamer" met drie aparte douchecellen.

Ook als je verteld dat er geen eetzalen zijn zoals in de Amerikaanse films dan bekijken ze je scheef, maar waar eten ze dan vragen ze dan...

bembem
22 april 2015, 00:32
Wat doen die varkens in de gevangenis?

Wat hebben die arme beestjes mispeuterd?

Gevangenissen in die contreien hebben vaak een andere configuratie, overdekte openluchtkeukens, en plaatsen waar dieren gehouden worden voor consumptie grenzen er aan elkaar ...