duveltje382
21 april 2015, 11:00
Ik word begin Maart nieuwe klant bij Proximus ,blijkt dat mijn nieuwe nr vast zit na 2 weken (geblokkeerd) ik had een abootje genomen van 18.15€
In de winkel,die ik niet bij naam noem,in het http://www.grandbazarantwerp.be/ op de groenplaats te Antwerpen,de verkoper van deze zaak gaf mij een nieuw nr,mooi zo dacht ik,tot deze maand ik 2 rekeningen kreeg,oude eerste nr,en mijn huidige nr,volgens het cotract had ik de eerste nr zelf schriftelijk moeten opzeggen
Ik vind dit ongehoord van proximus
In de winkel,die ik niet bij naam noem,in het http://www.grandbazarantwerp.be/ op de groenplaats te Antwerpen,de verkoper van deze zaak gaf mij een nieuw nr,mooi zo dacht ik,tot deze maand ik 2 rekeningen kreeg,oude eerste nr,en mijn huidige nr,volgens het cotract had ik de eerste nr zelf schriftelijk moeten opzeggen
Ik vind dit ongehoord van proximus