PDA

View Full Version : De geheugentrainingsdraad.


BigF
15 mei 2015, 19:50
Stel vragen aan je medeforummers waarvoor zij hun geheugen eens goed aan de slag moeten zetten.
Jij krijgt antwoorden, zij krijgen gratis geheugentraining.
Iedereen blij!!

Ik begin:

Wanneer heb je voor het laatst nog eens exact 2,36 euro wisselgeld gekregen?

Wapper
15 mei 2015, 20:46
Wat was de vraag nu weer?

Rahowa
15 mei 2015, 20:51
Hoeveel frank is dat ook al weer?

Scherven A. Mok
15 mei 2015, 20:55
Stel vragen aan je medeforummers waarvoor zij hun geheugen eens goed aan de slag moeten zetten.
Jij krijgt antwoorden, zij krijgen gratis geheugentraining.
Iedereen blij!!

Ik begin:

Wanneer heb je voor het laatst nog eens exact 2,36 euro wisselgeld gekregen?

Toen ik een briefje van 10 euro gaf en er 7,64 schuldig was.
Nou dat was een makkie.


Welke kleur onderbroek had je aan op 12 mei 1999 ?

Xenophon
15 mei 2015, 20:55
Kan je de vraag nog eens herhalen?

Scherven A. Mok
15 mei 2015, 20:56
Kan je de vraag nog eens herhalen?

Kan je de vraag nog eens herhalen?

Zucht
15 mei 2015, 20:57
Ja dat kan ik.

Xenophon
15 mei 2015, 21:07
Jullie maken er een graptje van.

Guinevere
15 mei 2015, 21:09
Toen ik een briefje van 10 euro gaf en er 7,64 schuldig was.
Nou dat was een makkie.


Welke kleur onderbroek had je aan op 12 mei 1999 ?
Zwart. Ik droeg op de middelbare school mijn onderbroeken zowat assorti met mijn uniform.

Wanneer ging je voor het eerst zelfstandig op restaurant?

Wapper
15 mei 2015, 21:27
Zwart. Ik droeg op de middelbare school mijn onderbroeken zowat assorti met mijn uniform.

Wanneer ging je voor het eerst zelfstandig op restaurant?

Wat is een restaurant nu weer?
K'zou het duzend keren kunnen zeggen. Tedoemme.

Marie van de koster
16 mei 2015, 08:30
Zwart. Ik droeg op de middelbare school mijn onderbroeken zowat assorti met mijn uniform.

Wanneer ging je voor het eerst zelfstandig op restaurant?

Amai, Guinevere, nog zo jong! Tellen kan ik beter dan onthouden en terwijl ik dit typ ben ik het jaar dat u in de middelbare zat al vergeten ;-)
Maar van dat restaurant ... dat ben ik ook vergeten ...

Voor de gehuwden en gescheidenen, wie weet nog zijn trouwdatum! (Ik ben de mijne nooit vergeten al is het al heel lang geleden en ben ik gescheiden, het was voor Guinevere geboren werd :lol: )

Edward De Vere
16 mei 2015, 08:36
Zwart. Ik droeg op de middelbare school mijn onderbroeken zowat assorti met mijn uniform.



Zo hadden de leraars er ook iets aan zeker?

Guinevere
16 mei 2015, 22:17
Amai, Guinevere, nog zo jong! Tellen kan ik beter dan onthouden en terwijl ik dit typ ben ik het jaar dat u in de middelbare zat al vergeten ;-)
Maar van dat restaurant ... dat ben ik ook vergeten ...

Voor de gehuwden en gescheidenen, wie weet nog zijn trouwdatum! (Ik ben de mijne nooit vergeten al is het al heel lang geleden en ben ik gescheiden, het was voor Guinevere geboren werd :lol: )

Valt mee, hoor. Dit jaar komt voor mij de tram 3 (crisis) er al aan. *paniekaanval: ik moet nog zoveel doen!*

Maar Marie, wie vergeet er nu zijn of haar trouwdatum? Ik weet zelfs die van m'n ouders december 1976. Ik gok dat die van u daarrond schommelt?
En wat mezelf betreft : 17 april 2014. :)

Lance
16 mei 2015, 22:25
Valt mee, hoor. Dit jaar komt voor mij de tram 3 (crisis) er al aan. *paniekaanval: ik moet nog zoveel doen!*

Maar Marie, wie vergeet er nu zijn of haar trouwdatum? Ik weet zelfs die van m'n ouders december 1976. Ik gok dat die van u daarrond schommelt?
En wat mezelf betreft : 17 april 2014. :)

Geen zin in een toyboy?

Guinevere
16 mei 2015, 22:53
Geen zin in een toyboy?

Ben ik te jong voor.

griezel
17 mei 2015, 01:36
Stel vragen aan je medeforummers waarvoor zij hun geheugen eens goed aan de slag moeten zetten.
Jij krijgt antwoorden, zij krijgen gratis geheugentraining.
Iedereen blij!!

Ik begin:

Wanneer heb je voor het laatst nog eens exact 2,36 euro wisselgeld gekregen?

2 jaar, 3 dagen en vijftien uur, 3 minuten en 15 seconden geleden in de superette op de hoek.

griezel
17 mei 2015, 01:40
Amai, Guinevere, nog zo jong! Tellen kan ik beter dan onthouden en terwijl ik dit typ ben ik het jaar dat u in de middelbare zat al vergeten ;-)
Maar van dat restaurant ... dat ben ik ook vergeten ...

Voor de gehuwden en gescheidenen, wie weet nog zijn trouwdatum! (Ik ben de mijne nooit vergeten al is het al heel lang geleden en ben ik gescheiden, het was voor Guinevere geboren werd :lol: )

mijn trouwdatum : 31 februari 1980
Mijn vraag : hoeveel uren, minuten of seconden duurde jouw laatste anale penetratie ?

cookie monster
17 mei 2015, 02:05
Tram 3 , ppffff , wat moet je daar nu mee ??
https://www.google.be/search?q=tram+lijn+3+antwerpen&hl=nl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ueFXVaa7HMfoUsPegcAN&ved=0CAgQ_AUoAg&biw=681&bih=316
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tramlijn_3_(Antwerpen)