PDA

View Full Version : Zijn er vragen die men niet mag stellen ?


griezel
17 mei 2015, 11:40
Is het onbeleefd om mensen te vragen hoeveel ze verdienen, welke hun sexuele voorkeuren zijn, voor welke partij ze stemmen ?
Zijn er vragen die de beleefdheid verbied te stellen ?
Wat is jullie mening daarover ?

Rahowa
17 mei 2015, 12:01
Hoeveel verdien je?

lombas
17 mei 2015, 12:15
Er zijn vragen die je uit beleefdheid inderdaad niet zomaar stelt.

Desalniettemin ben ik van het principe dat men aan mij na zo goed alles mag vragen (toch zeker die drie voorbeelden).

Het is niet omdat je zelf bereid bent te antwoorden, dat je daarom zomaar alles gaat vragen.

TV-verslaafde
17 mei 2015, 12:35
Hoeveel ? (aan een vrouw) die vraag stel je beter niet..... (krijg je een mep)

Compenseer je je onzekerheden met arrogant gedrag ? (aan een man) die vraag doet het meestal ook niet zo goed .... (krijg je slaag)

Henri1
17 mei 2015, 12:50
Wat is je seksuele voorkeur ?

TV-verslaafde
17 mei 2015, 12:57
Heb je al eens aan zelfmoord gedacht ?

Heb je er al aan gedacht om anderen te vermoorden ?

Ben je mentaal stabiel ?

griezel
17 mei 2015, 12:58
Wat is je seksuele voorkeur ?

iets in deze aard :http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404&page=268 posting 5342

TV-verslaafde
17 mei 2015, 12:58
Wat is de zin van het leven ?

griezel
17 mei 2015, 12:59
Heb je al eens aan zelfmoord gedacht ?

Heb je er al aan gedacht om anderen te vermoorden ?

Ben je mentaal stabiel ?

nee ,ja , geen idee

griezel
17 mei 2015, 13:00
Hoeveel verdien je?

genoeg om van te leven, onvoldoende om al mijn dromen waar te maken

Henri1
17 mei 2015, 13:01
genoeg om van te leven, onvoldoende om al mijn dromen waar te maken

Gangbang met u als ontvanger ?

TV-verslaafde
17 mei 2015, 13:02
nee ,ja , geen idee

Ben je een klootzak ?

griezel
17 mei 2015, 13:10
Hoeveel ? (aan een vrouw) die vraag stel je beter niet..... (krijg je een mep)

Compenseer je je onzekerheden met arrogant gedrag ? (aan een man) die vraag doet het meestal ook niet zo goed .... (krijg je slaag)

Aan een vrouw moet je die vraag anders stellen : als ik je een miljoen euro zou geven, zou je dan met mij naar bed willen gaan ?
En als ze " ja " zegt vragen of ze ook voor niks met je naar bed zou willen, want als ze met je naar bed wil voor een miljoen, en niet voor gratis, dan is ze eigenlijk een hoer.
Dan heb je ze gestrikt.:-) Ofwel duiken jullie het bed in, en hoef je niks te betalen, of anders moet ze toegeven dat ze een hoer is.:-)
In dat laatste geval kun je beginnen marchanderen over de prijs, de som terugbrengen tot een redelijkere som, 100 euro bvb.:-D

griezel
17 mei 2015, 13:12
Wat is de zin van het leven ?

Examenvraag van het middelbaar- philosophie.
Ik kan dus niet antwoorden, ik heb eerder afgehaakt.:-)

griezel
17 mei 2015, 13:13
Gangbang met u als ontvanger ?

Ah, jij bent een janet ? Nee sorry, ik kan u niet helpen, probeer eens bij Di Rupo.

griezel
17 mei 2015, 13:14
Ben je een klootzak ?

In de ogen van sommigen, misschien...
Overigens, geef een definitie van " klootzak " ?

TV-verslaafde
17 mei 2015, 13:17
In de ogen van sommigen, misschien...
Overigens, geef een definitie van " klootzak " ?

definitie klootzak: "Een sadist die het leuk vindt als anderen pijn hebben of lijden."

griezel
17 mei 2015, 13:27
definitie klootzak: "Een sadist die het leuk vindt als anderen pijn hebben of lijden."

Ik denk niet dat de definitie juist is, maar nee, ik ben geen sadist.

TV-verslaafde
17 mei 2015, 13:29
Ik denk niet dat de definitie juist is, maar nee, ik ben geen sadist.

Mja, de officiële definitie is vervelend persoon. ^^

griezel
17 mei 2015, 13:32
Mja, de officiële definitie is vervelend persoon. ^^

Dan is het eerste antwoord " in de ogen van sommigen misschien " een goede optie.

Het komt zelfs voor dat mensen je een klootzak vinden voor zaken waarvoor andere mensen je nu net een toffe gast vinden. Dat is allemaal nogal subjectief.

Scherven A. Mok
17 mei 2015, 13:49
1. Er bestaan heel veel domme vragen.
2. Antwoorden waarvoor mensen zich zo schamen dat ze de vraag liever niet gesteld zien, zijn veelzeggend. Ze zeggen veel over de mens of de cultuur waarin de mens leeft en behoren tot de interessantste vragen die er kunnen gesteld worden.

Boduo
17 mei 2015, 19:26
Vraag: Welke charlatans hebben indertijd -in Brussel- de Grieken binnengelaten in de € zone ???

Boduo
17 mei 2015, 19:29
Wat is de zin van het leven ?

Het antwoord krijg je in de Moulin Rouge in Parijs.
Zeker weten ! ! !

Derk de Tweede
17 mei 2015, 19:30
Waarom ?

Henri1
17 mei 2015, 19:55
Het antwoord krijg je in de Moulin Rouge in Parijs.
Zeker weten ! ! !

Tetten ?

Lance
17 mei 2015, 22:28
Ik heb er wel een paar, de meesten durven het zelfs anoniem op een forum nog niet te vragen :roll::
*Heeft u wel eens rape fantasies?
*Stel: een minderjarig meisje van 15, met het lichaam van een volwassen vrouw en zeer matuur voor haar leeftijd, wilt met u vrijen. Wat doet u?
*Stel: een oud, lelijk wijf biedt u 300.000 euro om seks met haar te hebben. Doet u het?
*Ge hebt een dochter die werd verkracht en ge ontdekt wie de dader is voor de politie het weet. Wat doet ge?
*Stel: het lekkerste wijf dat ge u kunt voorstellen wilt seks met u. Alleen heeft ze de voorwaarde dat het zonder condoom moet gebeuren. Verder weet ook iedereen dat ze vol met (niet dodelijke) geslachtsziektes zit. Wat doet ge?
*Stel: het is oorlog en men verplicht u om 1 iemand dood te schieten. Je moet kiezen tussen je kind of je vrouw, wie kies je? Als je weigert schiet men iedereen dood.
*Je bent gevangen genomen en je moet kiezen tussen 1 van deze 3 straffen:
Afgesneden penis/2 benen geamputeerd/2 ogen kwijt. Wat kies je?

Xenophon
17 mei 2015, 22:50
Ik heb er wel een paar, de meesten durven het zelfs anoniem op een forum nog niet te vragen :roll::
*Heeft u wel eens rape fantasies?
*Stel: een minderjarig meisje van 15, met het lichaam van een volwassen vrouw en zeer matuur voor haar leeftijd, wilt met u vrijen. Wat doet u?
*Stel: een oud, lelijk wijf biedt u 300.000 euro om seks met haar te hebben. Doet u het?
*Ge hebt een dochter die werd verkracht en ge ontdekt wie de dader is voor de politie het weet. Wat doet ge?
*Stel: het lekkerste wijf dat ge u kunt voorstellen wilt seks met u. Alleen heeft ze de voorwaarde dat het zonder condoom moet gebeuren. Verder weet ook iedereen dat ze vol met (niet dodelijke) geslachtsziektes zit. Wat doet ge?
*Stel: het is oorlog en men verplicht u om 1 iemand dood te schieten. Je moet kiezen tussen je kind of je vrouw, wie kies je? Als je weigert schiet men iedereen dood.
*Je bent gevangen genomen en je moet kiezen tussen 1 van deze 3 straffen:
Afgesneden penis/2 benen geamputeerd/2 ogen kwijt. Wat kies je?
Aauw zotteke! Zeg zo'n dingen eens niet.

Guinevere
17 mei 2015, 23:04
Wat is je seksuele voorkeur ?

Zou ik ook een belediging vinden. Meer zelfs, ik zou me afvragen hoe men erbij komt me dat te vragen.

Guinevere
17 mei 2015, 23:06
Hoeveel ? (aan een vrouw) die vraag stel je beter niet..... (krijg je een mep)
Inderdaad, het is een belediging.

Guinevere
17 mei 2015, 23:08
Heb je al eens aan zelfmoord gedacht ?

Heb je er al aan gedacht om anderen te vermoorden ?

Ben je mentaal stabiel ?

Totale beledigingen!

griezel
17 mei 2015, 23:25
Vraag: Welke charlatans hebben indertijd -in Brussel- de Grieken binnengelaten in de € zone ???

Was het niet de Amerikaanse bank JP Morgan die de Griekse regering toonde hoe hun rekeningen te vervalsen teneinde de EU zone binnen te kunnen ?

griezel
17 mei 2015, 23:26
Waarom ?

Omdat de bananen krom zijn.

griezel
17 mei 2015, 23:33
Zou ik ook een belediging vinden. Meer zelfs, ik zou me afvragen hoe men erbij komt me dat te vragen.

Waarom dan ? Neem bvb dat ik u lekker vind, helemaal naar mijn goesting. Ik stel u de vraag wat uw seksuele voorkeur is en krijg ten antwoord dat je lesbisch bent.
Wel, in dat geval ga ik dan geen tijd verspillen om te proberen u binnen te doen, en trap ik het af.
Als je me echter antwoord dat je er van droomt om nachten lang wild te neuken met een gast zoals ik, dan blijf ik en komt uw droom uit.:-)
Begrijp je ? Openheid over dit soort zaken kan u enorm veel tijd doen winnen.

griezel
17 mei 2015, 23:37
Totale beledigingen!

Zelfmoord en moord evenals mentale verwarring zijn nochthans veel voorkomende zaken bij uw geloofsgenoten. De gazetten staan er dagelijks vol van.
Dus hoe kan men iemand verwijten u dergelijke vragen te stellen ?

griezel
17 mei 2015, 23:40
Ik heb er wel een paar, de meesten durven het zelfs anoniem op een forum nog niet te vragen :roll::
*Heeft u wel eens rape fantasies?
*Stel: een minderjarig meisje van 15, met het lichaam van een volwassen vrouw en zeer matuur voor haar leeftijd, wilt met u vrijen. Wat doet u?
*Stel: een oud, lelijk wijf biedt u 300.000 euro om seks met haar te hebben. Doet u het?
*Ge hebt een dochter die werd verkracht en ge ontdekt wie de dader is voor de politie het weet. Wat doet ge?
*Stel: het lekkerste wijf dat ge u kunt voorstellen wilt seks met u. Alleen heeft ze de voorwaarde dat het zonder condoom moet gebeuren. Verder weet ook iedereen dat ze vol met (niet dodelijke) geslachtsziektes zit. Wat doet ge?
*Stel: het is oorlog en men verplicht u om 1 iemand dood te schieten. Je moet kiezen tussen je kind of je vrouw, wie kies je? Als je weigert schiet men iedereen dood.
*Je bent gevangen genomen en je moet kiezen tussen 1 van deze 3 straffen:
Afgesneden penis/2 benen geamputeerd/2 ogen kwijt. Wat kies je?

Je bent écht een griezelig ventje. Ik begrijp dat bembem schrik van u heeft.

Lance
18 mei 2015, 13:04
Je bent écht een griezelig ventje. Ik begrijp dat bembem schrik van u heeft.

Emoties jonge?

griezel
18 mei 2015, 14:17
Emoties jonge?

Ik ben ernstig hoor.:-)
Ooit aan gedacht om horror verhalen te schrijven ? Je hebt zowat alle ingrediënten voor een hardcore griezelverhaal opgenoemd.
Probeer met dat alles een samenhangend verhaal te maken, daar zijn beslist klanten voor.:lol:

Boduo
18 mei 2015, 16:44
Was het niet de Amerikaanse bank JP Morgan die de Griekse regering toonde hoe hun rekeningen te vervalsen teneinde de EU zone binnen te kunnen ?

OK
Maar da's geen antwoord op de vraag.

Boduo
18 mei 2015, 16:46
Waarom dan ? Neem bvb dat ik u lekker vind, helemaal naar mijn goesting. Ik stel u de vraag wat uw seksuele voorkeur is en krijg ten antwoord dat je lesbisch bent.
Wel, in dat geval ga ik dan geen tijd verspillen om te proberen u binnen te doen, en trap ik het af.
Als je me echter antwoord dat je er van droomt om nachten lang wild te neuken met een gast zoals ik, dan blijf ik en komt uw droom uit.:-)
Begrijp je ? Openheid over dit soort zaken kan u enorm veel tijd doen winnen.

Grappige griezel.

;-)

Supe®Staaf
18 mei 2015, 19:09
Zou ik ook een belediging vinden. Misschien is K&K niet de plaats om iets ernstig te vragen, maar zou je desondanks eens willen antwoorden wat er precies voor jou beledigend is aan het vragen naar (jouw) sexuele voorkeur?
Meer zelfs, ik zou me afvragen hoe men erbij komt me dat te vragen.
Als iemand daar nieuwsgierig naar is, dan is vragen een van de weinige mogelijkheden om het te weten te komen.
Aan iemands gezicht valt zoiets immers (normaal gezien) niet af te lezen.
Zowel de knapste griet als de lelijkste donder kan zowel straight, gay als bi zijn.

Supe®Staaf
18 mei 2015, 19:11
Ik heb er wel een paar, de meesten durven het zelfs anoniem op een forum nog niet te vragen :roll::
*Heeft u wel eens rape fantasies?
*Stel: een minderjarig meisje van 15, met het lichaam van een volwassen vrouw en zeer matuur voor haar leeftijd, wilt met u vrijen. Wat doet u?
*Stel: een oud, lelijk wijf biedt u 300.000 euro om seks met haar te hebben. Doet u het?
*Ge hebt een dochter die werd verkracht en ge ontdekt wie de dader is voor de politie het weet. Wat doet ge?
*Stel: het lekkerste wijf dat ge u kunt voorstellen wilt seks met u. Alleen heeft ze de voorwaarde dat het zonder condoom moet gebeuren. Verder weet ook iedereen dat ze vol met (niet dodelijke) geslachtsziektes zit. Wat doet ge?
*Stel: het is oorlog en men verplicht u om 1 iemand dood te schieten. Je moet kiezen tussen je kind of je vrouw, wie kies je? Als je weigert schiet men iedereen dood.
*Je bent gevangen genomen en je moet kiezen tussen 1 van deze 3 straffen:
Afgesneden penis/2 benen geamputeerd/2 ogen kwijt. Wat kies je?
Eerlijk gezegd zijn dat de doodnormaalste vragen die je onder vrienden bij een pintje aan de toog stelt zonder blikken of blozen.