PDA

View Full Version : Proficiat aan Loïc Nottet!


Drukazz
19 mei 2015, 22:36
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/s720x720/11058641_10153082035437326_3606024933626008507_n.j pg?oh=740952c191aa0aaf559e7abf1509971c&oe=55CCAFE5&__gda__=1443448860_018d44606b56f03a2855da2a08cf005 9

Deze Belg heeft ons land goed vertegenwoordigd in Wenen en mag zaterdag naar de grote finale!

IanVD
19 mei 2015, 22:42
Deze Belg heeft ons land goed vertegenwoordigd in Wenen en mag zaterdag naar de grote finale!

Finale van wat?

Drukazz
19 mei 2015, 22:54
Finale van wat?

Eurosong. :lol: :lol:

IanVD
19 mei 2015, 23:01
Eurosong. :lol: :lol:

Ah oké. De foto deed me eerder aan een snookerspeler denken.

cookie monster
19 mei 2015, 23:33
Eurosong ?? Wa's da' veur iets ?? 80

Al jaren nie' meer gezien , wegens nie' interessant voor mij !!

fox
20 mei 2015, 10:03
Gezien dat Australie daar nu ook aan meedoet. Ik dacht dat Eurosong enkel voor Europese landen was. Bizar alleszins, maar ja dat kan je wel van meer dingen in Eurosong zeggen.

Anna List
20 mei 2015, 10:27
bij t zappen toevallig zien passeren dat Maggy De Block voor Servië meedeed !

Xenophon
20 mei 2015, 11:10
Ah oké. De foto deed me eerder aan een snookerspeler denken.

Wie is het precies op de foto?

Loïc Nottet, is dat een mannennaam of vrouwennaam?

Xenophon
20 mei 2015, 11:11
Gezien dat Australie daar nu ook aan meedoet. Ik dacht dat Eurosong enkel voor Europese landen was. Bizar alleszins, maar ja dat kan je wel van meer dingen in Eurosong zeggen.

Israel en Australie liggen in Groot-Europa.

SDX
20 mei 2015, 11:23
Iets nog gekker dan vorig jaar zit er niet bij, in 't kader van tolerantie/bruggen bouwen e.d. zal dan de Australische homo moeten winnen.

Xenophon
20 mei 2015, 11:27
Iets nog gekker dan vorig jaar zit er niet bij, in 't kader van tolerantie/bruggen bouwen e.d. zal dan de Australische homo moeten winnen.

Dat hangt er vanaf, zijn er geen negers bij?

Die hebben normaal voorrang op homo's, best zou er een neger die homo is winnen.

Het Verzet
20 mei 2015, 11:34
En wa was er dit jaar bij? Een of andere tranny met een piemel op zijn voorhoofd genaaid, die het refrein laat fluiten door een gecastreerde ekster die voor de helft in zijn gat is gestoken?

Witte Kaproen
20 mei 2015, 11:40
Gezien dat Australie daar nu ook aan meedoet. Ik dacht dat Eurosong enkel voor Europese landen was. Bizar alleszins, maar ja dat kan je wel van meer dingen in Eurosong zeggen.

Australië en Israël :roll:

Europa groeit als kool.

Witte Kaproen
20 mei 2015, 11:42
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/s720x720/11058641_10153082035437326_3606024933626008507_n.j pg?oh=740952c191aa0aaf559e7abf1509971c&oe=55CCAFE5&__gda__=1443448860_018d44606b56f03a2855da2a08cf005 9

Deze Belg heeft ons land goed vertegenwoordigd in Wenen en mag zaterdag naar de grote finale!

Zou hij ook Nederlands spreken of

is het een echte" Bon Belge" ?

SDX
20 mei 2015, 11:44
Dat hangt er vanaf, zijn er geen negers bij?

Die hebben normaal voorrang op homo's, best zou er een neger die homo is winnen.

Niet gezien, vandaar de homo.

De negerin deed wel de presentatie.

SDX
20 mei 2015, 11:45
Zou hij ook Nederlands spreken of

is het een echte" Bon Belge" ?

Hij zingt in iets dat voor Engels moet doorgaan.

Witte Kaproen
20 mei 2015, 11:46
Wie is het precies op de foto?

Loïc Nottet, is dat een mannennaam of vrouwennaam?

"No tet" lijkt mij eerder een naam voor een man ;-)

Witte Kaproen
20 mei 2015, 11:47
Hij zingt in iets dat voor Engels moet doorgaan.

Waarschijnlijk "Bon Belge" dus.

Xenophon
20 mei 2015, 11:53
"No tet" lijkt mij eerder een naam voor een man ;-)

Ja, voor een Vietnamese man.

fox
20 mei 2015, 12:08
En wa was er dit jaar bij? Een of andere tranny met een piemel op zijn voorhoofd genaaid, die het refrein laat fluiten door een gecastreerde ekster die voor de helft in zijn gat is gestoken?

Finland die voor een all time low ging door 4 mentaal gehandicapten op een podium te zetten en hen anderhalve minuut te laten brullen. Daarmee hoopten ze heel wat medelijden stemmen binnen te halen. Europa/Australie trapte er niet in. De schaamteloosheid waarmee Finland gehandicapten voor hun kar spande werd terecht afgestraft.

SDX
20 mei 2015, 12:17
Finland die voor een all time low ging door 4 mentaal gehandicapten op een podium te zetten en hen anderhalve minuut te laten brullen. Daarmee hoopten ze heel wat medelijden stemmen binnen te halen. Europa/Australie trapte er niet in. De schaamteloosheid waarmee Finland gehandicapten voor hun kar spande werd terecht afgestraft.

Dat was 'n mooi staaltje van 'n beetje tè ver doorgedreven politiek correct 'bruggen bouwen'. Ze hebben 't daar in Finland nog niet goed begrepen, de tijd is er nog niet rijp voor.

Den Duisteren Duikboot
20 mei 2015, 12:19
Deze Belg heeft ons land goed vertegenwoordigd in Wenen en mag zaterdag naar de grote finale!

Aan de act en de cameravoering kan nog wat gesleuteld worden, maar het nummer zelf is de beste (en origineelste) Belgische inzending in vele jaren. Wel opvallend dat Nottet her en der een octaaf hoger gaat dan op de studioversie.

Nottet heeft carte blanche gekregen van de RTBF en dat werpt zijn vruchten af. In Vlaanderen kunnen we meestal niets beters verzinnen dan een wekenlange voorronde waaruit uiteindelijk alleen maar een onopvallend, braaf, middle-of-the-road-liedje als winnaar tevoorschijn komt, gesteund door een half-Oekraïense jury. Veel succes heeft die formule nog niet gehad.

Pluim voor de RTBF in elk geval.

En leve België! :belgievl:

Aangezien ik zaterdag niet voor België mag stemmen kan Estland (http://www.youtube.com/watch?v=zWACbw3cqW0) op mij rekenen (tenzij ik nog iets beters ontdek).

Den Duisteren Duikboot
20 mei 2015, 12:22
Gezien dat Australie daar nu ook aan meedoet. Ik dacht dat Eurosong enkel voor Europese landen was. Bizar alleszins, maar ja dat kan je wel van meer dingen in Eurosong zeggen.

Zelfs Marokko heeft ooit deelgenomen. Erg gelukkig waren ze niet met de uitslag. Sindsdien is er niets meer van vernomen. :-)

fox
20 mei 2015, 12:27
Aan de act en de cameravoering kan nog wat gesleuteld worden, maar het nummer zelf is de beste (en origineelste) Belgische inzending in vele jaren. Wel opvallend dat Nottet her en der een octaaf hoger gaat dan op de studioversie.

Nottet heeft carte blanche gekregen van de RTBF en dat werpt zijn vruchten af. In Vlaanderen kunnen we meestal niets beters verzinnen dan een wekenlange voorronde waaruit uiteindelijk alleen maar een onopvallend, braaf, middle-of-the-road-liedje als winnaar tevoorschijn komt, gesteund door een half-Oekraïense jury. Veel succes heeft die formule nog niet gehad.

Pluim voor de RTBF in elk geval.

En leve België! :belgievl:

Aangezien ik zaterdag niet voor België mag stemmen kan Estland (http://www.youtube.com/watch?v=zWACbw3cqW0) op mij rekenen (tenzij ik nog iets beters ontdek).


Nu ja, erg origineel is het natuurlijk niet. Het is gewoon een rip off van Royals van Lorde.

Derk de Tweede
20 mei 2015, 12:32
Jaloers!

Anna List
20 mei 2015, 12:39
Dat was 'n mooi staaltje van 'n beetje tè ver doorgedreven politiek correct 'bruggen bouwen'. Ze hebben 't daar in Finland nog niet goed begrepen, de tijd is er nog niet rijp voor.

nochtans waren die Finnen wsl wel de 'mentaal normaalste' mensen die er die avond in die zaal aanwezig waren.

Drukazz
20 mei 2015, 12:40
Aangezien ik zaterdag niet voor België mag stemmen kan Estland (http://www.youtube.com/watch?v=zWACbw3cqW0) op mij rekenen (tenzij ik nog iets beters ontdek).

Ikzelf geef 20 stemmen aan Israël. Zowel donderdag als zaterdag (hopelijk) :D :D.

Karel Martel B
20 mei 2015, 12:42
Eurosong ?? Wa's da' veur iets ??

Een soort gay pride wedstrijd.

Den Duisteren Duikboot
20 mei 2015, 12:53
Ikzelf geef 20 stemmen aan Israël. Zowel donderdag als zaterdag (hopelijk) :D :D.

Israël en vals spelen: altijd al een winnende combinatie gebleken.

SDX
20 mei 2015, 12:57
nochtans waren die Finnen wsl wel de 'mentaal normaalste' mensen die er die avond in die zaal aanwezig waren.

Je zegt daar zoiets...

SDX
20 mei 2015, 12:59
Aan de act en de cameravoering kan nog wat gesleuteld worden, maar het nummer zelf is de beste (en origineelste) Belgische inzending in vele jaren. Wel opvallend dat Nottet her en der een octaaf hoger gaat dan op de studioversie.

Nottet heeft carte blanche gekregen van de RTBF en dat werpt zijn vruchten af. In Vlaanderen kunnen we meestal niets beters verzinnen dan een wekenlange voorronde waaruit uiteindelijk alleen maar een onopvallend, braaf, middle-of-the-road-liedje als winnaar tevoorschijn komt, gesteund door een half-Oekraïense jury. Veel succes heeft die formule nog niet gehad.

Pluim voor de RTBF in elk geval.

En leve België! :belgievl:

Aangezien ik zaterdag niet voor België mag stemmen kan Estland (http://www.youtube.com/watch?v=zWACbw3cqW0) op mij rekenen (tenzij ik nog iets beters ontdek).

Walen scoren toch altijd hoger dan Vlamingen.

Om 't even wat er gestuurd wordt.

SDX
20 mei 2015, 12:59
Ikzelf geef 20 stemmen aan Israël. Zowel donderdag als zaterdag (hopelijk) :D :D.

Spanje natuurlijk!

fox
20 mei 2015, 13:04
Walen scoren toch altijd hoger dan Vlamingen.

Om 't even wat er gestuurd wordt.

Vorig jaar hadden de Vlamingen toch ne Waal gestuurd?

SDX
20 mei 2015, 13:09
Een soort gay pride wedstrijd.

Meer en meer 'n soort van poco freakshow.

SDX
20 mei 2015, 13:10
Vorig jaar hadden de Vlamingen toch ne Waal gestuurd?

Ah mahja da trukske is nie gelukt eh. 😁

Den Duisteren Duikboot
20 mei 2015, 13:29
Walen scoren toch altijd hoger dan Vlamingen.

Om 't even wat er gestuurd wordt.

Dat valt reuze mee. In de voorbije tien jaar staan de drie slechtste scores voor België allemaal op naam van Wallonië. De meest succesvolle act in die jaren was de Vlaming Tom Dice.

Drukazz
20 mei 2015, 13:32
..

fox
20 mei 2015, 14:33
Dat valt reuze mee. In de voorbije tien jaar staan de drie slechtste scores voor België allemaal op naam van Wallonië. De meest succesvolle act in die jaren was de Vlaming Tom Dice.

Zijn de Walen onlangs niet eens 2e geworden?

Nietzsche
20 mei 2015, 14:41
Hebben jullie Belgen toch iets om trots op te zijn....

Schattig.

dalibor
20 mei 2015, 15:10
Zijn de Walen onlangs niet eens 2e geworden?

Urban Trad een 10tal jaren geleden.

Ik vond de blonde Russin indrukwekkend.

Den Duisteren Duikboot
20 mei 2015, 15:48
Zijn de Walen onlangs niet eens 2e geworden?

Dat is alweer van 2003 geleden, met Urban Trad.

Lance
20 mei 2015, 15:52
Rusland gaat er dit jaar dicht bij zijn.

Lance
20 mei 2015, 15:56
En de prijs van 'geilste wijf' van de eerste halve finale gaat naar ...

Albania.

Xenophon
20 mei 2015, 16:38
En de prijs van 'geilste wijf' van de eerste halve finale gaat naar ...

Albania.

Foto's?

Heeft ze dikke tetten?

Henri1
20 mei 2015, 17:12
Toch ene goede Waal dan.

circe
20 mei 2015, 18:29
Vorig jaar hadden de Vlamingen toch ne Waal gestuurd?
dat hielp niet. Het was "Vlaanderen" die stuurde, dus werd het niks.

Henri1
20 mei 2015, 18:31
dat hielp niet. Het was "Vlaanderen" die stuurde, dus werd het niks.

Staat vlaanderen dan in een zulk slecht boekje met de andere Europese landen ???

Rahowa
20 mei 2015, 18:55
Finland die voor een all time low ging door 4 mentaal gehandicapten op een podium te zetten en hen anderhalve minuut te laten brullen. Daarmee hoopten ze heel wat medelijden stemmen binnen te halen. Europa/Australie trapte er niet in. De schaamteloosheid waarmee Finland gehandicapten voor hun kar spande werd terecht afgestraft.

Sorry,maar dat nummer van Finland is naar mijn smaak het beste ooit op Eurosong.

Den Duisteren Duikboot
20 mei 2015, 18:57
De Britse Metro is alvast laaiend enthousiast: http://metro.co.uk/2015/05/20/eurovision-belgiums-loic-nottet-goes-from-outsider-to-contender-with-entry-rhythm-inside-5206445/

Rahowa
20 mei 2015, 18:58
Aan de act en de cameravoering kan nog wat gesleuteld worden, maar het nummer zelf is de beste (en origineelste) Belgische inzending in vele jaren.
.

Inderdaad zeer orgineel :roll: ,gewoon een doorslag van royals een nummer van Lorde.

Den Duisteren Duikboot
20 mei 2015, 19:13
Inderdaad zeer orgineel :roll: ,gewoon een doorslag van royals een nummer van Lorde.

Over originaliteit gesproken: vele duizenden zijn u inmiddels voorgegaan met deze vergelijking.

Blijft: voor een songfestival is dit een origineel nummer.

Xenophon
20 mei 2015, 20:28
Staat vlaanderen dan in een zulk slecht boekje met de andere Europese landen ???

Uiteraard, die weten dat het hier allemaal ofwel nazi's ofwel homofiele en of pedofielen Belgen zijn, je begrijpt dat dit niet goed aankomt.

Thuleander
23 mei 2015, 13:35
Ik heb ze net gehoord, die meid zingt niet slecht.
Maar ze zou wel beter staan met lang haar.

Spitting Image
23 mei 2015, 13:40
Aan de act en de cameravoering kan nog wat gesleuteld worden, maar het nummer zelf is de beste (en origineelste) Belgische inzending in vele jaren. Wel opvallend dat Nottet her en der een octaaf hoger gaat dan op de studioversie.

Nottet heeft carte blanche gekregen van de RTBF en dat werpt zijn vruchten af. In Vlaanderen kunnen we meestal niets beters verzinnen dan een wekenlange voorronde waaruit uiteindelijk alleen maar een onopvallend, braaf, middle-of-the-road-liedje als winnaar tevoorschijn komt, gesteund door een half-Oekraïense jury. Veel succes heeft die formule nog niet gehad.

Pluim voor de RTBF in elk geval.

En leve België! :belgievl:

Aangezien ik zaterdag niet voor België mag stemmen kan Estland (http://www.youtube.com/watch?v=zWACbw3cqW0) op mij rekenen (tenzij ik nog iets beters ontdek).

Buiten dat vendelgezwaai met die driekleurige vod ga ik volledig met je akkoord.
Tof nummer en dito act. Chapeau voor de gast.

Drukazz
23 mei 2015, 15:12
Staat 4de bij Unibet, straf hè? top 3 is Zweden, Rusland en Italië. Israël 12de... hopelijk België en Israël beide in de top 10 maar ik vrees ervoor.

cookie monster
23 mei 2015, 15:18
Nog altijd niet geluisterd , maar .... geen zin , punt aan de lijn !!

cookie monster
23 mei 2015, 15:18
Nog altijd niet geluisterd , maar .... geen zin , punt aan de lijn !!

cookie monster
23 mei 2015, 15:18
Nog altijd niet geluisterd , maar .... geen zin , punt aan de lijn !!

cookie monster
23 mei 2015, 15:18
Nog altijd niet geluisterd , maar .... geen zin , punt aan de lijn !!

8O

Guinevere
23 mei 2015, 17:13
Vreselijk nummer. Van het ritme word ik helemaal niet warm.

Guinevere
23 mei 2015, 17:14
Een soort gay pride wedstrijd.

Ze zijn de enigen die nog helemaal wild worden van de Eurosong.

Lance
23 mei 2015, 17:20
Ze zijn de enigen die nog helemaal wild worden van de Eurosong.

Kom kom, qua muziek is het dit jaar niet slecht.

Edward De Vere
23 mei 2015, 17:27
Kom kom, qua muziek is het dit jaar niet slecht.

Eurosong is het festival der marginalen.
Zeer populair in de voormalige oostbloklanden. Daar weten de mensen nog wat normaal is; ... also sprache einen miedenförummer.

Lance
23 mei 2015, 17:33
Eurosong is het festival der marginalen.
Zeer populair in de voormalige oostbloklanden. Daar weten de mensen nog wat normaal is; ... also sprache einen miedenförummer.

Toen ik de eerste keer Loreen met haar Euphoria zag kreeg ik anders wel een muzikaal/artistiek orgasme. Johny Logan indertijd ook. Van Eimear Quinn kreeg ik een harde stijve. En zo kan ik nog vele andere Eurosong erecties opsommen.

Edward De Vere
23 mei 2015, 18:10
Toen ik de eerste keer Loreen met haar Euphoria zag kreeg ik anders wel een muzikaal/artistiek orgasme. Johny Logan indertijd ook. Van Eimear Quinn kreeg ik een harde stijve. En zo kan ik nog vele andere Eurosong erecties opsommen.

Ik kan het maar één keer zeggen: verdere details zijn niet nodig. En zou dit nu het eerste bericht zijn geweest dat ik van jou las, dan was elke verdere introductie totaal onnodig geweest.

Stormram
23 mei 2015, 18:43
Kom kom, qua muziek is het dit jaar niet slecht.

Het is afstompend sjiekenbakgejank en het wordt elk jaar slechter, omdat iedereen elkaar al een decennium imiteert en zich afstemt op de verkiezbaarheid van het niveau nihil dat aanslaat bij Oostblokuitschot: wansmaak, kitsch, vulgariteit, valse tetten/tanden/haar en noten.

Drukazz
23 mei 2015, 20:35
Israël net geweest. Zéér knap!! Wie gaat net zoals mij 40 (met 2 gsm's) stemmen aan Israël geven? Help mee het songfestival volgend jaar in Jeruzalem te organiseren.

Ratatosk
23 mei 2015, 20:52
Over originaliteit gesproken: vele duizenden zijn u inmiddels voorgegaan met deze vergelijking.

Blijft: voor een songfestival is dit een origineel nummer.

Ik zie toch echt geen kopie ervan in van Lorde. Zelfde genre maar dat is dan ook alles. Dan is elke trage ook een kopie van elkander.

Moet toch toegeven dat eurosong dit jaar weer een pak serieuzer is. En van België is een uitstekende nummer.

Den Duisteren Duikboot
23 mei 2015, 20:57
Israël net geweest. Zéér knap!! Wie gaat net zoals mij 40 (met 2 gsm's) stemmen aan Israël geven? Help mee het songfestival volgend jaar in Jeruzalem te organiseren.

Muziek voor op foute bruiloften.

Dadeemelee
23 mei 2015, 21:02
Italie en Australie zijn ok, voor de rest is het brol.
België mwah wat Stromae-achtig, maar het is een jonge gast die blijkbaar zelf veel aan het nummer gedaan heeft. Een punt extra daarom :)

Den Duisteren Duikboot
23 mei 2015, 21:23
Italie en Australie zijn ok, voor de rest is het brol.
België mwah wat Stromae-achtig, maar het is een jonge gast die blijkbaar zelf veel aan het nummer gedaan heeft. Een punt extra daarom :)

Australië viel me ook mee. Swingt als een tiet.

Zweden vind ik overschat. Uitgemolken songfestivalformule. Maar ik vrees dat de grote massa er anders over zal beslissen.

Helaas voor de landen die nog moeten komen is mijn aandacht serieus aan het verslappen.

Troubadour
23 mei 2015, 21:53
Niet gay genoeg naar mijn goesting. Leuk nummertje enzo maar theatraal heel braaf en dus saai. 't Is precies weer van dertien in een dozijn dit jaar, voor elk land.

Dat van Moldavië heeft misschien nog een beetje entertainmentwaarde, al was het maar de flashback naar de knullige boybands van de jaren 90. Als ie nu alleen nog zou ophouden met doen alsof ie voor een vrouw zingt, dan zouden we de inhoudsloze tekst nog kunnen vergeven want het nummer is zo straight als de regenboog. :roll:

Drukazz
23 mei 2015, 21:55
Zweden, Rusland, België, Estland en Israël.

Dit zal de top 5 worden wellicht, in welke volgorde, geen idee.

Stormram
23 mei 2015, 22:03
Let het diasporavooteken begin ...

Ik heb echt geen paard in deze race en het liefst van al zie ik ons niet winnen omdat het weggesmeten geld is, maar het lied van België is het enige dat een beetje naar 2015 ruikt. Alternatief, jong, kraakhelder gezongen (op het rotaccentje na natuurlijk) en choreografisch mocht het er zeker wezen.

Troubadour
23 mei 2015, 22:04
Zweden, Rusland, België, Estland en Israël.

Dit zal de top 5 worden wellicht, in welke volgorde, geen idee.

Da's dan ook geen vette hé.

Toegegeven ... die van Rusland heeft een schoon kleed maar dat is het dan ook.

Den Duisteren Duikboot
23 mei 2015, 22:13
Zweden, Rusland, België, Estland en Israël.

Dit zal de top 5 worden wellicht, in welke volgorde, geen idee.

Droom gerust, Israël haalt de top-5 niet. ;-)

Estland: één van mijn favorieten, maar de uitvoering vandaag was niet top. Het leek wel of de zanger buiten adem was toen hij begon.

Ik hoop op:

1. België
2. Estland
3. Australië

Dat wordt het dus zeker niet.

Stormram
23 mei 2015, 22:17
1. Italië
2. België (spijtig genoeg, want ik vind het veel beter dan die geripte tenorenrevival)
3. Litouwen
4. Estland (beter nummer, slechter gezongen dan Litouwen)

Guinevere
23 mei 2015, 22:27
Italie en Australie zijn ok, voor de rest is het brol.
België mwah wat Stromae-achtig, maar het is een jonge gast die blijkbaar zelf veel aan het nummer gedaan heeft. Een punt extra daarom :)

Stromae is een pak getalenteerder en maakt veel betere muziek. Deze Loic lijkt me meer een ééndagsvlieg en daar wil ik zelfs een paar euro's op verwedden.

Dadeemelee
23 mei 2015, 22:27
Iedereen effe zeggen wie gaat winnen?

Ik gok op Australië. Het is een leuk nummer en het heeft een gimmick factor (net zoals beardie van verleden jaar).

Lance
23 mei 2015, 22:29
Stromae is een pak getalenteerder en maakt veel betere muziek. Deze Loic lijkt me meer een ééndagsvlieg en daar wil ik zelfs een paar euro's op verwedden.

Ik ben al die kinderstemmetjes een beetje beu gehoord. Als ik kinderen wil horen schreeuwen ga ik wel naar mijn kelder.

Drukazz
23 mei 2015, 22:29
Ik gok op Zweden (maar hoop dat ik vergeet verkeerd ben), ik hoop op Israël of België.

Stormram
23 mei 2015, 22:39
Stromae is een pak getalenteerder en maakt veel betere muziek. Deze Loic lijkt me meer een ééndagsvlieg en daar wil ik zelfs een paar euro's op verwedden.

Omdat hij een getalenteerde blanke is die kan zingen en geen verwijfde, uitgemergelde neger die het moet hebben van de PC-propagandamachinerie?

Libro
23 mei 2015, 22:43
No-tet, de ideale man voor Justine Henin.

Dadeemelee
23 mei 2015, 22:45
Omdat hij een getalenteerde blanke is die kan zingen en geen verwijfde, uitgemergelde neger die het moet hebben van de PC-propagandamachinerie?
mhhhhh

Stormram
23 mei 2015, 22:57
mhhhhh

Vandaag: een travestiet, een halve creoolse en een negerin ... van pure armoede hebben ze er dan maar een blanke Oostenrijkse bijgezet (de knapste van de hoop trouwens) om aan heel de wereld te bewijzen dat ze echt wel voor de volle 110% multikulti-scheisse-geassimileerd zijn.

Dadeemelee
23 mei 2015, 23:32
Het gaat Rusland of Zweden zijn. Binnen een maand weet geen kat nog hoe dat klonk.

En eerlijk gezegd de andere waren ook niet veel soeps.

Het enige goeie nummer van de laatste 10 jaar was Calm After the Storm van onze Noorderburen.

Libro
23 mei 2015, 23:35
Het songfestival kan me aan de reet roesten maar ik hoop wel dat Zweden wint of we krijgen weer dat misplaatst superioriteitsgevoel van de Poetinboys.

Edit: de editie van dit jaar kan toegevoegd worden aan de Tetten-draad.

Drukazz
23 mei 2015, 23:52
Pfff, die vrouwen overdrijven toch hoor met hun décolletés. Een beetje klasse en stijl, astemblieft.

Edward De Vere
23 mei 2015, 23:52
Pfff, die vrouwen overdrijven toch hoor met hun décolletés. Een beetje klasse en stijl, astemblieft.

Worden de katholieken daar wild van?

Drukazz
23 mei 2015, 23:53
Worden de katholieken daar wild van?

Au contraire. Sarah Palin zou zoiets nooit doen.

Drukazz
23 mei 2015, 23:54
Heb ik nu echt 20 euro gegeven aan dit homo festival om uiteindelijk 0 punten te geven aan Israël? :lol: :lol: Wist niet dat daar zoveel idioten op stemmen.

Terwijl Nederland er 5 gaf... shame on you Belgium.

Edward De Vere
23 mei 2015, 23:55
Au contraire. Sarah Palin zou zoiets nooit doen.

Sinds wanneer moet een voorbeeld worden genomen aan dat kalf?

Edward De Vere
23 mei 2015, 23:56
Heb ik nu echt 20 euro gegeven aan dit homo festival om uiteindelijk 0 punten te geven aan Israël? :lol: :lol: Wist niet dat daar zoveel idioten op stemmen.

Terwijl Nederland er 5 gaf... shame on you Belgium.

Kijk jij naar een homo-festival?
Wat gaat god daarvan zeggen?
Hoeveel gebedjes gaat je dat kosten, om terug "rein" te zijn?

Drukazz
23 mei 2015, 23:57
Sinds wanneer moet een voorbeeld worden genomen aan dat kalf?

Zij is een droomvrouw. Op werkelijk �*lle gebied.

Drukazz
23 mei 2015, 23:59
Kijk jij naar een homo-festival?
Wat gaat god daarvan zeggen?
Hoeveel gebedjes gaat je dat kosten, om terug "rein" te zijn?

Af en toe kan dat wel eens gebeuren, ja. De komende jaren laat ik dit gay festival links liggen denk ik.

En God zag dat het goed was...

Drukazz
24 mei 2015, 00:00
Ik gok op Zweden (maar hoop dat ik vergeet verkeerd ben), ik hoop op Israël of België.

Mezelf even quoten. KENNER !

Drukazz
24 mei 2015, 00:01
Zweden, Rusland, België, Estland en Israël.

Dit zal de top 5 worden wellicht, in welke volgorde, geen idee.

3 op 5 juist. Toch 60% é. Geslaagd. ;)

Drukazz
24 mei 2015, 00:18
Zoek de 3 verschillen

http://s2.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2015/05/23/zweden.jpg?maxheight=460&maxwidth=629&format=jpg

http://s1.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/05/21/7cb4c1b6-c24b-11e2-9f74-a82b4627cf07_web_scale_1.123595_1.123595__.jpg?max height=416&maxwidth=568&format=jpg

Als je zou zeggen dat het broers zijn, iedereen zou het geloven!

griezel
24 mei 2015, 01:36
Dat hangt er vanaf, zijn er geen negers bij?

Die hebben normaal voorrang op homo's, best zou er een neger die homo is winnen.

Zo een joodse neger die homo en communist is, NOG beter !

griezel
24 mei 2015, 01:39
Hebben jullie Belgen toch iets om trots op te zijn....

Schattig.

En jullie hebben kroketten, ook niet mis.:-)

Everytime
24 mei 2015, 11:58
Ik vond er niets van, van die Loïc Nottet! Proficiat daarentegen aan Zweden en Rusland die hun plaatsen verdienen.

Libro
24 mei 2015, 16:15
Zo een joodse neger die homo en communist is, NOG beter !

Een tot de islam bekeerde joodse neger die homo en communist is EN in een rolstoel zit. Wie doet beter?

Xenophon
24 mei 2015, 17:09
Ik vond er niets van, van die Loïc Nottet! Proficiat daarentegen aan Zweden en Rusland die hun plaatsen verdienen.

Ik begrijp niet dat die jongen zijn ouders niet aanklaagt, 'Loic Nottet,' dat is niet eens een echte naam.

cookie monster
24 mei 2015, 20:28
Een tot de islam bekeerde joodse neger die homo en communist is EN in een rolstoel zit. Wie doet beter?
en die ook nog blind & doof is , en geen armen en benen heeft !!
Nah ....

cookie monster
24 mei 2015, 20:30
Voor de rest , ik heb da' nummer nog steeds niet gehoord ,
evenals de rest van de nummers van dit festival ,
en ik wil het zo ook houden !!!!

circe
25 mei 2015, 11:26
Zo een joodse neger die homo en communist is, NOG beter !

Ik las vanmorgen een artikeltje hierover.

Blijkbaar is het Eurosongfestival ondertussen een REGENBOOGorganizatie?
Mocht de winnaar niet winnen wegens ooit een homofobe uitspraak (vermelden dat homo's niét de norm zijn is ondertussen ook al homofoob blijkbaar)
Hoor ik niks over het liedje, maar alles over "knappe man" die won.

En als het dan toch nog enkel over homo's of travestieten mag gaan: geen enkel probleem met die Israelische transgender madam, maar sorry, madame Worst is voor mij een ware aanklacht tegen transgenders.

Ik kijk trouwens al jaren niet meer, maar blijkbaar is dat ook niet nodig.

Het artikeltje:


'Heeft Songfestivalkijkend Europa voor de homofobie gekozen?' (http://www.knack.be/nieuws/wereld/heeft-songfestivalkijkend-europa-voor-de-homofobie-gekozen/article-opinion-573107.html?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=knack)

en ik maar denken dat het over muziek ging!

Dadeemelee
25 mei 2015, 11:34
Zoek daar toch allemaal niet zoveel achter.
Ieder jaar lekker voor de tv met chips en trappist commentaar geven op plopjurken, valse noten en onnozele muziek.

Ik geniet er elk jaar van. Ondertussen weet allang niemand meer wie er gewonnen heeft :lol:

dalibor
25 mei 2015, 11:35
Au contraire. Sarah Palin zou zoiets nooit doen.

En toch werd dochterlief een tienermoeder.

circe
25 mei 2015, 11:49
Heb ik nu echt 20 euro gegeven aan dit homo festival om uiteindelijk 0 punten te geven aan Israël? :lol: :lol: Wist niet dat daar zoveel idioten op stemmen.

Terwijl Nederland er 5 gaf... shame on you Belgium.

Meen je nu echt dat je nog betaald hebt om mee te kunnen stemmen? We hadden beter samen een pint gaan pakken.

dalibor
25 mei 2015, 11:56
Muziek en competitie blijft iets raars. Heb op de radio het winnende nummer gehoord. Was die vijfderangs Bruno Mars werkelijk hetsterkste nummer?

Everytime
25 mei 2015, 11:57
Zoek daar toch allemaal niet zoveel achter.
Ieder jaar lekker voor de tv met chips en trappist commentaar geven op plopjurken, valse noten en onnozele muziek.

Ik geniet er elk jaar van. Ondertussen weet allang niemand meer wie er gewonnen heeft :lol:

Dat is vooral een kwestie van generatie. Ik herinner me heel goed Abba, Johnny Logan, Nicole, Céline Dion, France Gall om maar voorbeelden te geven. En natuurlijk ook Sandra Kim! Maar men spreekt van de jaren 60, 70 en 80. Zelfs als men "J'aime la vie" zeer kitsch vindt, herinneren de meeste Belgen zich van Sandra Kim en haar liedje omdat het van een andere generatie komt. Het zijn de jaren 80. Niets meer te maken met de jaren 2000 waar de meeste hits tijdens bepaalde maanden scoren en snel vergeten zijn.

Everytime
25 mei 2015, 12:00
Muziek en competitie blijft iets raars. Heb op de radio het winnende nummer gehoord. Was die vijfderangs Bruno Mars werkelijk hetsterkste nummer?

Er waren geen sterke nummers volgens mij. Er waren wel bepaalde liedjes die niet slecht waren maar zonder meer.

Rahowa
25 mei 2015, 12:08
en die ook nog blind & doof is , en geen armen en benen heeft !!
Nah ....

En Parkinson heeft!

Witte Kaproen
25 mei 2015, 12:08
Ik begrijp niet dat die jongen zijn ouders niet aanklaagt, 'Loic Nottet,' dat is niet eens een echte naam.

Loic No- Tet maar ook

Loic No- Nederlands

Weeral één van die vele Walen die er blijkbaar niet veel van terecht gebracht heeft in zijn immersieschool.

Rahowa
25 mei 2015, 12:11
Het winnende nummer is alvast een schoolvoorbeeld van potter-pop.De jeannetten zullen weer uit de bol gaan in de gay-club.

circe
25 mei 2015, 12:32
Ik vind dat ze het volgend jaar het "Homo-songfestival" moeten noemen.

Xenophon
25 mei 2015, 12:39
Muziek en competitie blijft iets raars. Heb op de radio het winnende nummer gehoord. Was die vijfderangs Bruno Mars werkelijk hetsterkste nummer?

Maakt weinig uit, het is tenslotte muziek voor de gemiddelde mens die geen Sol van een Do kan onderscheiden.

Of moet ik zeggen, die geen G van een C kan onderscheiden?

Xenophon
25 mei 2015, 12:41
Meen je nu echt dat je nog betaald hebt om mee te kunnen stemmen? We hadden beter samen een pint gaan pakken.

Betalen om te stemmen?

Hoeveel heeft dat opgebracht en naar waar gaan die centen dan?

The Paulus Experience
25 mei 2015, 12:43
Maakt toch niet uit hoe slecht of goed de muziek is.
We zijn allen verenigd in onze verdeeldheid als we mogen stemmen.
En wat we best vinden wint.

Ik wil hier wel even opmerken dat de stem van de Belgen, naar vlaams-nationale redenering, niet voor hetzelfde aantal punten zou mogen meetellen dan bijvoorbeeld een Duitse stem. Ik gebruik hier opzettelijk Duits.

circe
25 mei 2015, 12:48
Maakt toch niet uit hoe slecht of goed de muziek is.
We zijn allen verenigd in onze verdeeldheid als we mogen stemmen.
En wat we best vinden wint.

Ik wil hier wel even opmerken dat de stem van de Belgen, naar vlaams-nationale redenering, niet voor hetzelfde aantal punten zou mogen meetellen dan bijvoorbeeld een Duitse stem. Ik gebruik hier opzettelijk Duits.

elk land heeft toch hetzelfde aantal punten te geven ? Zelfs al zijn er inBelgique slecht 100 mensen die stemmen, dan hebben ze nog altijd hetzelfde aantal punten te verdelen.

Dadeemelee
25 mei 2015, 12:52
Maakt toch niet uit hoe slecht of goed de muziek is.
We zijn allen verenigd in onze verdeeldheid als we mogen stemmen.
En wat we best vinden wint.

Ik wil hier wel even opmerken dat de stem van de Belgen, naar vlaams-nationale redenering, niet voor hetzelfde aantal punten zou mogen meetellen dan bijvoorbeeld een Duitse stem. Ik gebruik hier opzettelijk Duits.
Bovendien zou men iedereen eerst een inburgeringstest moeten afnemen.
Als ze de Romeo's niet kennen: nix stemmen :lol:

Xenophon
25 mei 2015, 12:54
Bovendien zou men iedereen eerst een inburgeringstest moeten afnemen.
Als ze de Romeo's niet kennen: nix stemmen :lol:

Die familie uit Shakespeare?

The Paulus Experience
25 mei 2015, 12:56
elk land heeft toch hetzelfde aantal punten te geven ? Zelfs al zijn er inBelgique slecht 100 mensen die stemmen, dan hebben ze nog altijd hetzelfde aantal punten te verdelen.

Nu is dat zo, maar dat klopt niet!
Een land met tienmaal zoveel inwoners zou tienmaal zoveel punten moeten mogen geven.
Tenslotte is de invloed van die massa veel groter.
Je merkt dit overtuigend aan de resultaten die Vlaanderen met zijn inzendingen haalt.

dalibor
25 mei 2015, 12:59
Nu is dat zo, maar dat klopt niet!
Een land met tienmaal zoveel inwoners zou tienmaal zoveel punten moeten mogen geven.
Tenslotte is de invloed van die massa veel groter.
Je merkt dit overtuigend aan de resultaten die Vlaanderen met zijn inzendingen haalt.

Daar gaan ze in San Marino niet mee akkoord gaan.

circe
25 mei 2015, 13:01
Nu is dat zo, maar dat klopt niet!
Een land met tienmaal zoveel inwoners zou tienmaal zoveel punten moeten mogen geven.
Tenslotte is de invloed van die massa veel groter.
Je merkt dit overtuigend aan de resultaten die Vlaanderen met zijn inzendingen haalt.

hoe kan het kleine Vlaanderen minder stemmen halen uit het grote Duitsland als die ook maar max 60 punten of zo in totaal kunnen geven?

The Paulus Experience
25 mei 2015, 13:04
hoe kan het kleine Vlaanderen minder stemmen halen uit het grote Duitsland als die ook maar max 12 punten kunnen geven?

zitten wij hier op andere golflengtes?

Als België met 100 inwoners punten mag geven van 1 tot en met 12, dan zou Groterdanbelgië met zijn 1000 inwoners 10 tot en met 120 punten moeten kunnen geven. (in stappen van 10 punten)
Of zijn Belgen méér waard dan die andere? (ja uiteraard, maar daar gaat het nu even niet over)
10 buitenlanders hebben maar evenveel te zeggen als 1 Belg.

Dadeemelee
25 mei 2015, 13:06
zitten wij hier op andere golflengtes?

Als België met 100 inwoners punten mag geven van 1 tot en met 12, dan zou Groterdanbelgië met zijn 1000 inwoners 10 tot en met 120 punten moeten kunnen geven.
Of zijn Belgen méér waard dan die andere? (ja uiteraard, maar daar gaat het nu even niet over)
10 buitenlanders hebben maar evenveel te zeggen als 1 Belg.
Ik denk dat we de Volkstelling maar eens moeten herinvoeren.

dalibor
25 mei 2015, 13:08
zitten wij hier op andere golflengtes?

Als België met 100 inwoners punten mag geven van 1 tot en met 12, dan zou Groterdanbelgië met zijn 1000 inwoners 10 tot en met 120 punten moeten kunnen geven.
Of zijn Belgen méér waard dan die andere? (ja uiteraard, maar daar gaat het nu even niet over)
10 buitenlanders hebben maar evenveel te zeggen als 1 Belg.

Omdat het maar een liedjesconcours is.

The Paulus Experience
25 mei 2015, 13:14
Omdat het maar een liedjesconcours is.

8O

Everytime
25 mei 2015, 13:32
Die familie uit Shakespeare?

Neen, deze :
http://www.allpartyevents.be/sites/default/files/band/de-romeo-s-135671234116465.jpg

circe
25 mei 2015, 13:56
8O

het is geen democratische verkiezing hé.

Als Duitsland (al de groten) mogen stemmen volgens hun inwoners, dan hebben we nooit kans.

Witte Kaproen
25 mei 2015, 14:01
het is geen democratische verkiezing hé.

Als Duitsland (al de groten) mogen stemmen volgens hun inwoners, dan hebben we nooit kans.

Met Eddy Wally wel ,daar stemmen alle 1.360.000.000 Chinezen voor ;-)

Xenophon
25 mei 2015, 14:09
Neen, deze :
http://www.allpartyevents.be/sites/default/files/band/de-romeo-s-135671234116465.jpg

Wie is dat misschien?

Demper
25 mei 2015, 14:11
Wie is dat misschien?

Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Xenophon
25 mei 2015, 14:18
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Xenophon
25 mei 2015, 14:19
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Rahowa
25 mei 2015, 14:31
Dat zijn 3 homo's.

Dat zie je toch aan hun gezicht.

Die ene bezwangerd toch een hoop wijven die de zijne niet zijn.

Demper
25 mei 2015, 14:31
Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Ik wil een kopjer koffie.

Libro
25 mei 2015, 14:38
Ja, dat zie je van ver, alleen al dat haar, als je een twaafjarige zoon hebt die zo'n kapsel heeft, dan schud je het hoofd en je weet dat het een fase is, dat hij daar wel uitgroeit, maar dat zijn volwassen mensen.

Wil je sneller aan je 50.000 berichten geraken?

Xenophon
25 mei 2015, 14:40
Wil je sneller aan je 50.000 berichten geraken?

Sneller dan wat?

Edit: oh, ik zie wat je wil zeggen. Het is al de tweede reeks vandaag.

Amateurforum.

Everytime
25 mei 2015, 14:43
Met Eddy Wally wel ,daar stemmen alle 1.360.000.000 Chinezen voor ;-)

Christoff of Laura Lynn zolang u bezig bent......................

Everytime
25 mei 2015, 14:45
Wie is dat misschien?

Uw kennis van Nederlandstalige muziek stop misschien met Will Tura, Jimmy Frey en Eddy Wally..................

Dadeemelee
25 mei 2015, 14:46
Sneller dan wat?

Edit: oh, ik zie wat je wil zeggen. Het is al de tweede reeks vandaag.

Amateurforum.
'Tis de naald van de site die versleten is ;)

Xenophon
25 mei 2015, 16:15
Uw kennis van Nederlandstalige muziek stop misschien met Will Tura, Jimmy Frey en Eddy Wally..................

De namen heb ik al gehoord, maar de muziek ken ik zo goed als niet.


Nu, zolang die mensen geen muziek maken met twee gitaren en the Marshallnoise ga ik er vrijwillig zeker niet naar luisteren.

Hetgeen ik me nog herinner van Vlaamse muziek uit het verleden dat was dat het dan nog in drie vierde maat staat gewoonlijk ook.

Hoempapamuziek voor bejaarden.

Witte Kaproen
25 mei 2015, 16:25
De namen heb ik al gehoord, maar de muziek ken ik zo goed als niet.


Nu, zolang die mensen geen muziek maken met twee gitaren en the Marshallnoise ga ik er vrijwillig zeker niet naar luisteren.

Hetgeen ik me nog herinner van Vlaamse muziek uit het verleden dat was dat het dan nog in drie vierde maat staat gewoonlijk ook.

Hoempapamuziek voor bejaarden.

Dit al eens gehoord ?


https://www.youtube.com/watch?v=pgmv1mnaRaA

dat is zeker geen Nederlandstalige hoempapamuziek ;-)

koe de poing
25 mei 2015, 22:39
http://r4.llb.be/image/f4/555cbc983570fde9b35424f4.jpg

Ik vind dat hij er wat uitziet als een NVA-politicus

Lance
25 mei 2015, 23:01
Schoon ventje, maar kinderstemmetje. Eurosong for kids had hij zeker gewonnen.
Voor mij mag het toch wat meer Pavarotti zijn, qua stem dan.

fox
26 mei 2015, 08:42
het is geen democratische verkiezing hé.

Als Duitsland (al de groten) mogen stemmen volgens hun inwoners, dan hebben we nooit kans.

Euhm, dan maakt Belgie net meer kans. Het is vooral het grootste land dat minst kans maakt aangezien ze niet op zichzelf kunnen stemmen. Ik denk dat Zweden niet echt gewonnen heeft door het liedje zelf maar meer door de originele act. Mijn favoriete nummer was trouwens dat van Estland. Beetje Johny Cash en June Carter stijl.