PDA

View Full Version : Ware moslims geen terrorist


JusticeLover
13 oktober 2004, 11:55
Uit het Rotterdams Dagblad:

Ware moslims kunnen geen terrorist zijn. Achter terrorisme kunnen economische, culturele of andere factoren zitten, maar nooit het islamitische geloof. Dat zei prof. dr. A. Akgündüz, rector magnificus van de Islamitische Universiteit Rotterdam (IUR), gisteren bij de opening van het academisch jaar.

,,Een moslim die zich inlaat met terrorisme, begrijpt het islamitische geloof niet,'' aldus een heftig orerende Akgündüz. ,,De koran zegt dat mensen elkaar moeten kennen en begrijpen. Islam is de godsdienst van tolerantie van alle mensen, niet alleen moslims. Helaas hebben sommige islamitische geleerden zichzelf getransformeerd tot revolutionaire ideologen. Zij misinterpreteren de koran.''

Volgens de rector zijn 'een dialoog en correct onderwijs' dringend nodig om dat beeld bij te stellen. Daar wil de IUR aan bijdragen. Akgündüz: ,,Wakkert het onderwijzen van de islam terrorisme aan? Zeker niet. De islam verb�*edt terrorisme. Onze universiteit kan bijdragen tot integratie en emancipatie van Nederlandse moslims en een betere verstandhouding, begrip en vertrouwen tussen moslims en niet-moslims.''

De IUR is bezig accreditatie (goedkeuring) te verwerven van het ministerie van Onderwijs voor vier opleidingen, waaronder de masterstudie imamopleiding en - training. Op deze opleiding zitten vijftien studenten; tien al werkende imams volgen vanaf volgende maand een bijscholing. Imams krijgen momenteel zestig procent van hun lessen in het Nederlands. Dat wordt tachtig procent. De universiteit ontwikkelt tevens een hbo-opleiding tot imam. De masteropleiding voldoet volgens de IUR aan alle criteria voor erkenning. Alleen het 'papierwerk' zou nog niet zijn afgerond.

Anton Zijderveld, hoogleraar sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en voorzitter van de adviesraad van de IUR, is aan het lobbyen om de erkenning van IUR-opleidingen voor elkaar te krijgen. Hij heeft vorige week minister Van der Hoeven van Onderwijs gesproken, die binnenkort op werkbezoek komt. ,,Een universiteit bedrijft geen zending, maar is een vrijplaats voor kritisch denken,'' benadrukte hij. Ook binnen de islamitische gemeenschap zijn er volgens hem reserves over het verschijnsel islamitische universiteit. Maar volgens Zijderveld is het bestaan van zo'n universiteit 'legitiem en politiek gepast' nu Nederland bijna een miljoen moslims telt. ,,Het is goed om jonge mensen een eigen elite te laten creëren, geïnspireerd door de koran. Mensen komen niet voor de prediking van het islamitische geloof, maar voor een wetenschappelijke opleiding: de islam, onderzocht in de West-Europese context. Uw initiatief zorgt ervoor dat er een Nederlandse islam komt.''

Toekomst
Ook A. Harika, lid van het deelraadsbestuur in Rotterdam- Noord, zag een taak weggelegd voor de IUR: ,,Het is belangrijk dat imams Nederlands spreken, omdat veel migranten hebben besloten om hier te blijven, én omdat veel kinderen hun moedertaal niet meer machtig zijn.'' Volgens Harika kan de IUR ook een belangrijke bijdrage leven aan het maatschappelijk debat over zaken als vrouwenbesnijdenis en homoseksualiteit. ,,En over de toekomst van de islam in Nederland. Hier wordt een kader gecreëerd dat nog jaren meekan. De universiteit geeft moslims de mogelijkheid om mee te doen en mee te denken in de samenleving.''
De nederlanders hebben het weer vlugger door éh.

Dixie
13 oktober 2004, 11:58
8O dus al die aanslagen niet gepleegd door moslims8O :lol:

ridderke
13 oktober 2004, 11:59
natuurlijk zijn niet alle moslims terroristen. Het zal anders maar erg zijn. Maar we moeten eerlijk zijn de meeste terroristen zijn moslims.
ridderke

JusticeLover
13 oktober 2004, 12:00
8O dus al die aanslagen niet gepleegd door moslims8O :lol:
Strange, waarom zijn die aanslagen gebeurt? Door welke redenen? Denk dat maar is na! 8O

Antoon
13 oktober 2004, 12:00
Eerst de wereld in chaos storten, overal haat en geweld prediken, vrouwen, kinderen en zelfs babies opblazen, vermoorden en verminken, onschuldige mensen op gruwelijke wijze onthoofden, etc....

En dan een uitlegje komen geven waarom men in feite geen terrorist kan zijn.

Gaat niet lukken....

JusticeLover
13 oktober 2004, 12:02
Eerst de wereld in chaos storten, overal haat en geweld prediken, vrouwen, kinderen en zelfs babies opblazen, vermoorden en verminken, onschuldige mensen op gruwelijke wijze onthoofden, etc....

En dan een uitlegje komen geven waarom men in feite geen terrorist kan zijn.

Gaat niet lukken....
Dat deden de kruistochters als ik me niet vergis.

Dixie
13 oktober 2004, 12:02
geef jij dan het antwoord waarom er terroristische akties zijn

Pat
13 oktober 2004, 13:41
De Quiz van 1 miljoen:

1) prof. dr. A. Akgündüz, rector magnificus van de Islamitische Universiteit Rotterdam (IUR) is een

a) Protestant
b) Boedhist
c) Katholiek
d) Vrijzinnige
e) Moslim
f) Hindu
g) andere

2) Terroristen staan voor de camera te zwaaien met een boekje in de hand, welk boekje is dit?

a) Een suske en wiske stripalbum
b) de Arabische vertaling van "Mein Kampf"
c) De Torah
d) De Bijbel
e) De Koran
f) De Humo
g) andere lectuur

3) Hoeveel interpretaties van de Koran bestaan er?

a) Meerdere omdat de Koran in verschillende versies verscheen naargelang de Islamitische stroming (sunni, shia)
b) Meerdere omdat de vertalingen naar andere talen dan het Arabisch werden gemaakt door onkundige amateurs.
c) Meerdere omdat de Koran vooral wartaal bevat.
d) Iedere persoon interpreteerd de Koran vrijelijk op zijn of haar manier.
e) Eén, want in de Koran staat geschreven dat er slechts één interpretatie mogelijk is, namelijk de letterlijke. De Koran bevat immers Gods woord en is bijgevolg de perfectie zelve: er kan dus geen dwaling noch twijfel bestaan. Bij tegenstrijdige verzen geldt het principe van naskh dat rekening houdt met de volgorde van openbaring: verzen worden als ongeldig beschouwd indien ze tegenstrijdig zijn met recentere verzen.
f) Er bestaan verschillende interpretatie al naargelang u werkloos, rijk, arm, gematigd of extreem bent.

Indien u telkens "e" antwoordt bent u zwaar bevooroordeeld. ;)

Yossarian
13 oktober 2004, 14:06
natuurlijk zijn niet alle moslims terroristen. Het zal anders maar erg zijn. Maar we moeten eerlijk zijn de meeste terroristen zijn moslims.
ridderke

Dat weet ik nog zo niet. Ik denk dat een kwantitatieve studie veeleer zou bewijzen dat de meeste terroristische aanslagen door extreem-links geïnspireerde terreurgroepen zijn gepleegd (Bader-Meinhoff, Rote Armee Fraktion, Rode Brigades...).

exodus
13 oktober 2004, 14:47
8O dus al die aanslagen niet gepleegd door moslims8O :lol:
Inderdaad, de grootste aanslag 911 is niet gepleegd door moslisms maar door de Amerikaanse regering ZELF. Voor velen is dit feit zelfs niet te vatten, maar de bewijzen zijn er. Stanley Hilton , aan advocaat in America heeft samen met 400 families die mensen verloren zijn in WTC een rechtszaak aangespannen tegen Bush en co. Maar dat zie je natuurlijk niet op de CNN , ABC en al die andere media die aan banden ligt. (Zijn kantoor is al eens totaal overhoop gehaald door inbrekers by the way, maar hij had reservekopies.)
Ze hebben het zelf gedaan, het was een militaire operatie! Stanley Hiltion heeft van insiders in de FBI die nog 'menselijk' zijn documenten gekregen die dat bevestigen. Het oorspronkelijke plan was zelf nog omvrangrijker. Amerika zou van 2 kanten aangevallen worden , de westkust ook (chicago).
Met 911 hebben ze de desgewenste psychologische reactie opgewekt bij het publiek om hun angenda door te drukken.
Er zijn nog zovele bewijzen. Maar ja het past niet in het plaatje van de moslimshater hier. Ze zijn nog liever blind voor de angstaanjagende waarheid, dan dat ze hun moslimhaat moeten nuanceren.

Enkele terroristische acties door de Amerikaanse regering zelf op touw gezet : - WTC bom in 1993 (6 doden)
- Oklahomo bom in 1995 (-+ 150 doden)
- 911 (-+ 4000 doden).
- De volgende, een suitcase nuke ?? (ik durf er niet aan denken, maar het komt eraan hoor wees gerust)

Voor al deze aanslagen is het praktisch bewezen dat de Amerikaanse regering zelf erachter zat. Ook zijn er na deze aanslagen door de toenmalige presidenten maatregelen genomen die de vrijheden van Amerikanen stelselmatig beperken. Tegen al die moslimhaters, OPEN UW OGEN. De realiteit overtreft alle fictie mensen, je zou er geen film van kunnen maken ze zouden je niet geloven. Maar als men blijft geloven dat het Amerikaanse publiek en ook het Europese publiek niet belogen wordt door de elitaire klasse die de macht in handen heeft, en terroristische aanslagen pleegt om de gewenste psychosomatische reactie uit te lokken. Dan zal men een slaaf worden van de angst. En dat is wat ze willen.

Pat
13 oktober 2004, 15:26
exodus, u vergeet iets te vermelden: Het supergeheime pakt dat den Amerikaan met den Jood en den Alien gesloten hebben met als inzet de onvoorwaardelijke wereldheerschappij. 0X :silly:

Pascal L.
13 oktober 2004, 15:27
Inderdaad, de grootste aanslag 911 is niet gepleegd door moslisms maar door de Amerikaanse regering ZELF. .

En uw reden om dat te geloven zou dan de theorie van een advokaat zijn die de slachtoffers van het WTC moet vertegenwoordigen. Hoe groter de rol van de VS regering in zijn legale theorie, indien de rechter/jury hem gelijkheeft, hoe groter de compensatie van de slachtoffers natuurlijk, al eens aan gedacht???
U zou zich moeten schamen, zo'n uit de lucht gegrepen claims als waarheid brengen ...

exodus
13 oktober 2004, 16:34
En uw reden om dat te geloven zou dan de theorie van een advokaat zijn die de slachtoffers van het WTC moet vertegenwoordigen. Hoe groter de rol van de VS regering in zijn legale theorie, indien de rechter/jury hem gelijkheeft, hoe groter de compensatie van de slachtoffers natuurlijk, al eens aan gedacht???
U zou zich moeten schamen, zo'n uit de lucht gegrepen claims als waarheid brengen ... Dit is niet uit de lucht gegrepen. Als je denkt dat het uit de lucht gegrepen is, heb je dan het bewijsmateriaal al eens bekeken of gelezen? U kan dit misschien niet geloven omdat het zo absurd is, maar probeer dan eens iets erover te lezen in plaats van het direct als 'uit de lucht gegrepen' af te doen, op basis van vooroordelen ( zoals mensen kunnnen zo slecht niet zijn , de Amerikaanse regering zou dit nooit doen met hun volk.. enz).

http://www.prisonplanet.com/articles/september2004/130904hiltontranscript.htm

Op de bovenstaande link is een interview te vinden met Stanley Hilton.

http://www.archive.org/movies/details-db.php?collection=opensource_movies&collectionid=Masters_of_Terror Hier kan men een film "Masters of terror" gratis downloaden die het hele plan blootlegt. Alles wat er in deze film gezegd wordt komt uit mainstream artikels. De informatie wordt samengelegd en er worden conclusies uit getrokken. Een aandrader.

http://www.infowars.com/resources.html Dit is een archief van alle berichten die te maken hebben van medeplichtigheid van de regering in 911.

Het belangrijskte is open te staan ervoor. Je kan evengoed zeggen van ik bekijk het niet "wat een zever". Ik vind toch dat je met de mogelijkheid rekening moet houden. Want wie heeft er echt voordeel van de aanslagen. Enkel en alleen de Amerikaanse regering.
In het begin had ik ook moeite om het geloven. Het is een fenomeen dat heet "Cognitieve dissonantie": de gepresenteerde feiten duiden iets aan dat zodanig buiten de alledaagse realiteit staat die wij kennen, dat we de feiten op basis van irrationele redeneringen naast ons neer leggen.

Pat
13 oktober 2004, 16:52
Ik zal exodus terug op het goede pad helpen met volgende links:

http://www.skepp.be/

http://www.broodjeaap.nl/

http://www.snopes.com/politics/politics.asp

http://www.ulrc.com.au/

De Vliegende Hollander
13 oktober 2004, 16:54
Tuurlijk zijn niet alle Moslims terroristen en ja ik geloof dat de ware Islam geen plaats biedt aan kindermoordernaars, maar de Moslims hebben wereldwijd wel de schijn tegen (vooral dankzij hun medebroeders)...

Moslims vs Christenen : Nigeria, Indonesië, Filipijnen, Rusland
Moslims vs Hindoes: India, Pakistan
Moslims vs Joden: Israel
Moslims vs Moslims: Irak, Turkije, Koerdistan

Dit is wat de gemiddelde mens in het Westen op zijn tv ziet over de Islam. Je kan niet simpelweg de schuld leggen bij de mensen of de media. Er is op dit moment een substantieel aandeel weggelegd voor 'moslims' in geweldsdelicten wereldwijd...

Pascal L.
13 oktober 2004, 17:06
Dit is niet uit de lucht gegrepen. Als je denkt dat het uit de lucht gegrepen is, heb je dan het bewijsmateriaal al eens bekeken of gelezen?

Heb de artikels gelezen (behalve de film want die kan ik hier nu niet bekijken) en heb zelfs nog een beetje verder gezocht naar S.Hilton en zijn theorie. Wat me opvalt is dat hij overal ligt te brullen dat hij "incriminating documents" heeft, maar die aan niemand wil tonen terwijl verschillende websites er interviewers er specifiek om gevraagd hebben. Ik zal verder een oogje open houden op dit proces maar eerlijk gezegd denk ik dat de kans groot is dat het a big pile of BS is ....

Antoon
13 oktober 2004, 17:34
Dat deden de kruistochters als ik me niet vergis.
We hebben het over de 21ste eeuw, hé? Niet over de Middeleeuwen.

Al moet worden toegegeven dat wanneer ik die moslims bezig zie ik mij soms afvraag of de wereld sindsdien geëvoueerd is.

Darwin
13 oktober 2004, 17:41
Ware moslims kunnen geen terrorist zijn. Achter terrorisme kunnen economische, culturele of andere factoren zitten, maar nooit het islamitische geloof. Dat zei prof. dr. A. Akgündüz, rector magnificus van de Islamitische Universiteit Rotterdam (IUR), gisteren bij de opening van het academisch jaar.

,,Een moslim die zich inlaat met terrorisme, begrijpt het islamitische geloof niet,'' aldus een heftig orerende Akgündüz. ,,De koran zegt dat mensen elkaar moeten kennen en begrijpen. Islam is de godsdienst van tolerantie van alle mensen, niet alleen moslims. Helaas hebben sommige islamitische geleerden zichzelf getransformeerd tot revolutionaire ideologen. Zij misinterpreteren de koran.''
Met de Joodse nederzettingen in Medina kwam hij ... in botsingen. Een daarvan, de stam Qainoeqa’, waarvan de leden meest goudsmeden waren, werd reeds in het jaar 2 na de Hidsjra uit Medina verbannen en moest een toevlucht zoeken in Adhra’at, het oude Edrei.
Hetzelfde lot onderging in het jaar 4 na de Hidsjra de stam Nadir, die deels naar Chaibar, een oase ten noorden van Medina, deels naar Syrië verbannen werd, terwijl in het jaar 5 de laatste nog overgebleven nederzetting, de stam Qoeraiza deels gedood en deels verbannen werd. In het jaar 8 eindelijk veroverde Mohammed de door Joden bewoonde oase Chaibar, maar thans werden de inwoners niet verbannen of gedood, maar werd hun, tegen betaling van een aanzienlijk tribuut, veroorloofd in Chaibar te blijven wonen, mits zij zich volledig aan Mohammed onderwierpen.

Tijdens het beleg (van Medina in 627 n. Chr.) heeft de joodse Koeraiza-stam partij gekozen voor de Mekkanen. De profeet besluit dan ook dat de mannen van die stam moeten worden onthoofd, de vrouwen en kinderen verkocht en hun goederen verdeeld. Ze moeten gestraft worden omdat ze wensten dat de ongelovigen zouden winnen.

De dag na de slag worden op de markt van Medina direct grote geulen gegraven, waar de geketende joden heen worden gebracht. Ze worden één voor één aan de rand van de geulen onthoofd en erin geworpen, zo’n duizend mensen.

http://home.planet.nl/~wmt/badr01.jpg
Geïllustreerd blad van een manuscript van de Siyar-i-Nabi, gemaakt voor sultan Murad III,
gecopiëerd door de schrijver Mustafa bin Vali, Ottomaans, Constantinopel, ca. 1594

Mohammed na de slag van Badr, terwijl hij de buitgemaakte uitrusting en de afgehakte hoofden van de vijanden aanschouwt.

http://home.planet.nl/~wmt/dialisla.htm




ISLAM IS NOT A RELIGION OF TERRORISTS! ISLAM IS A RELIGION OF PEACE!

JusticeLover
13 oktober 2004, 17:41
We hebben het over de 21ste eeuw, hé? Niet over de Middeleeuwen.

Al moet worden toegegeven dat wanneer ik die moslims bezig zie ik mij soms afvraag of de wereld sindsdien geëvoueerd is.
hahaha

En ja wie zegt dat het onveranderlijk is. Als de europeanen wakker worden kunne ze samen met de gematigde moslims zionisten "wegwerken".

Antoon
13 oktober 2004, 17:49
hahaha

En ja wie zegt dat het onveranderlijk is. Als de europeanen wakker worden kunne ze samen met de gematigde moslims zionisten "wegwerken".
Met 'wakker worden' bedoel je dan dat wij net als de moslims onschuldige mensen moeten onthoofden en de film op het internet plaatsen?

PAJOT
13 oktober 2004, 17:58
Dat deden de kruistochters als ik me niet vergis.Ook voor de kruistochten was de Islam een aggressieve 'godsdienst'. Europa moest zich wel verdedigen tegen de agressieve imperialistische arabieren.

PAJOT
13 oktober 2004, 18:02
hahaha

En ja wie zegt dat het onveranderlijk is. Als de europeanen wakker worden kunne ze samen met de gematigde moslims zionisten "wegwerken".De islam (een leer die even gevaarlijk is dan, al dan niet nationaal-, marxisme) zomaar binnenlaten in Europa, na die eeuwen van moedig verzet door onze voorouders (de Balkan, Spanje), is werken aan de ondergang van onze beschaving.

Maar eenmaal orde op zaken gesteld, kan Europa zeker een bondgenootschap aangaan met de Islam tegen het zionistische wereldgevaar.

JusticeLover
13 oktober 2004, 18:14
Ook voor de kruistochten was de Islam een aggressieve 'godsdienst'. Europa moest zich wel verdedigen tegen de agressieve imperialistische arabieren.
Nu is het misschien arabieren willen zich beschermen tegen imperialistische amerikanen?

JusticeLover
13 oktober 2004, 18:15
De islam (een leer die even gevaarlijk is dan, al dan niet nationaal-, marxisme) zomaar binnenlaten in Europa, na die eeuwen van moedig verzet door onze voorouders (de Balkan, Spanje), is werken aan de ondergang van onze beschaving.

Maar eenmaal orde op zaken gesteld, kan Europa zeker een bondgenootschap aangaan met de Islam tegen het zionistische wereldgevaar.
Voila sé. Dat is pas een samenwerking tegen de allergrootste gevaar voor de mensheid.

Pascal L.
13 oktober 2004, 18:31
Voila sé. Dat is pas een samenwerking tegen de allergrootste gevaar voor de mensheid [het zionisme].

:lol: :lol: :lol:
Voor de denkende mens zijn zo'n statements natuurlijk echt wel een beetje om te lachen ... Als ge naar sommige mensen hier luistert, dan is Israel veranntwoordelijk voor het lijden in de wereldvan 1 miljard arabieren ... die geitemelkers hun armoedig kloteleven in de bergen, schuld van de zionisten natuurlijk want die'e geitenmelker zijn leven wordt natuurlijk elke dag beinvloed door wat er in Israel gebeurt ... Ik zie'm daar al staan aan het water, zijn beesten drinken aan't geven, die kerel zijn leven is waarschijnlijk wel klote, maar niet door wat Israel doet of niet doet ... de arabische corrputie en de onderdrukkende aspecten van de Islam, dat zijn de oorzaken van het falen van de arabische wereld ... dat de arabische dictators Israel de schuld van de miserie van het volk geeft om de frustraties van hun bevolking naar buiten toe te kanaliseren, daar kan ik nog inkomen, dat sommige Europeanen er ook nog in trappen is een beetje lachwekkend . Voor de duidelijkheid, De arabische landen hebben de staat Israel sinds 1948 om de paar jaar militair volledig proberen te vernietigen. Als de Israeli's dan terugslaan (en ze houden zich dan nog in), beginnen de arabieren te janken met de wolven ... hypocrieten!
En dan zijn ze nog verbaasd dat de weldenkende mensen hun gelul echt wel beu aan't worden zijn.

JusticeLover
13 oktober 2004, 18:43
hehe mor ik wist niet dat er 1miljard arabieren woonden... en sommige landen die geluk hebben zijn niet zo arm.. Maar ik snap je redenering wel. Maar laten we hopen dat het verandert. Zionisten kunnen we zelfs in antwerpen aanpakken maar ja de marokkan (arabieren?) moeten dan de initiatief nemen.

Darwin
13 oktober 2004, 20:50
Inderdaad, de grootste aanslag 911 is niet gepleegd door moslisms maar door de Amerikaanse regering ZELF. Voor velen is dit feit zelfs niet te vatten, maar de bewijzen zijn er. Stanley Hilton , aan advocaat in America heeft samen met 400 families die mensen verloren zijn in WTC een rechtszaak aangespannen tegen Bush en co. Maar dat zie je natuurlijk niet op de CNN , ABC en al die andere media die aan banden ligt. (Zijn kantoor is al eens totaal overhoop gehaald door inbrekers by the way, maar hij had reservekopies.)
Ze hebben het zelf gedaan, het was een militaire operatie! Stanley Hiltion heeft van insiders in de FBI die nog 'menselijk' zijn documenten gekregen die dat bevestigen. Het oorspronkelijke plan was zelf nog omvrangrijker. Amerika zou van 2 kanten aangevallen worden , de westkust ook (chicago).
Met 911 hebben ze de desgewenste psychologische reactie opgewekt bij het publiek om hun angenda door te drukken.
Er zijn nog zovele bewijzen. Maar ja het past niet in het plaatje van de moslimshater hier. Ze zijn nog liever blind voor de angstaanjagende waarheid, dan dat ze hun moslimhaat moeten nuanceren.

Enkele terroristische acties door de Amerikaanse regering zelf op touw gezet : - WTC bom in 1993 (6 doden)
- Oklahomo bom in 1995 (-+ 150 doden)
- 911 (-+ 4000 doden).
- De volgende, een suitcase nuke ?? (ik durf er niet aan denken, maar het komt eraan hoor wees gerust)

Voor al deze aanslagen is het praktisch bewezen dat de Amerikaanse regering zelf erachter zat. Ook zijn er na deze aanslagen door de toenmalige presidenten maatregelen genomen die de vrijheden van Amerikanen stelselmatig beperken. Tegen al die moslimhaters, OPEN UW OGEN. De realiteit overtreft alle fictie mensen, je zou er geen film van kunnen maken ze zouden je niet geloven. Maar als men blijft geloven dat het Amerikaanse publiek en ook het Europese publiek niet belogen wordt door de elitaire klasse die de macht in handen heeft, en terroristische aanslagen pleegt om de gewenste psychosomatische reactie uit te lokken. Dan zal men een slaaf worden van de angst. En dat is wat ze willen.8O

De Amerikaanse regering???

En ik die altijd gedacht heb dat het Vlaams Blok achter die aanslagen zat...

Antoon
13 oktober 2004, 20:51
hehe mor ik wist niet dat er 1miljard arabieren woonden... en sommige landen die geluk hebben zijn niet zo arm.. Maar ik snap je redenering wel. Maar laten we hopen dat het verandert. Zionisten kunnen we zelfs in antwerpen aanpakken maar ja de marokkan (arabieren?) moeten dan de initiatief nemen.
Wat stel je voor? De manier waarop jullie de Koerden vandaag uitmoorden? Of eerder zoals jullie genocide tegen de Armeniers?

Darwin
13 oktober 2004, 20:57
hehe mor ik wist niet dat er 1miljard arabieren woonden... en sommige landen die geluk hebben zijn niet zo arm.. Maar ik snap je redenering wel. Maar laten we hopen dat het verandert. Zionisten kunnen we zelfs in antwerpen aanpakken maar ja de marokkan (arabieren?) moeten dan de initiatief nemen.
Nu snap ik wat El Turco met "commando" bedoelt.

Vandaar die blanke basketter die met zijn gestekte arm een neger afblokte aan de mand, op de vroegere foto in zijn onderschrift.

Funghus
13 oktober 2004, 21:03
De islam (een leer die even gevaarlijk is dan, al dan niet nationaal-, marxisme) zomaar binnenlaten in Europa, na die eeuwen van moedig verzet door onze voorouders (de Balkan, Spanje), is werken aan de ondergang van onze beschaving.

Maar eenmaal orde op zaken gesteld, kan Europa zeker een bondgenootschap aangaan met de Islam tegen het zionistische wereldgevaar.
Hm, niet helemaal mee eens. Om te beginnen was er niet echt zware oorlog tussen de moren van Spanje en de Fransen. Ze waren niet echt aan het oprukken naar het Noorden. De Turken waren een ander volk dan de Arabieren en die hebben wel degelijk een wereldrijk bij elkaar veroverd.

De agressiefsten van allemaal zijn echter nog altijd die beschaafde Europeanen: ze veroverden Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Afrika, Australië, India, China, Vietnam, het Midden-Oosten en hebben verschillende keren geprobeerd om Rusland te veroveren.

Ik weet niet of je deze spreuk ooit gehoord hebt: "a good Indian is a dead Indian". En ga zo maar door. Daarmee zeg ik niet dat er geen moslimstaten zijn geweest en dat er geen bloedvergieten is geweest, maar zeggen dat er een eeuwige strijd was tussen de Islam en de rest is helemaal niet waar. De meeste volkeren hebben veel meer ruzie gemaakt en oorlog gevoerd met hun naaste buren dan met verafgelegen volkeren. Denk maar aan Frankrijk, Duitsland, GB, Spanje, en de Japanners onderling enz...

Sam
13 oktober 2004, 21:14
Dat deden de kruistochters als ik me niet vergis.
Geef je daarmee expleciet toe, dat de moslims zo'n 600 jaar achter lopen op ons?


600 jaar geleden:

http://www.archeoscopebouillon.be/godgenou.jpg


5 dagen geleden:


http://images.icnetwork.co.uk/upl/mirror/sep2004/6/0/000203A0-E34E-115A-A19D80C328EC0000.jpg

JusticeLover
13 oktober 2004, 21:14
Nu snap ik wat El Turco met "commando" bedoelt.

Vandaar die blanke basketter die met zijn gestekte arm een neger afblokte aan de mand, op de vroegere foto in zijn onderschrift.:rofl:

http://i.cnn.net/si/2004/basketball/nba/02/26/burning.questions/p1_okur_all.jpg

DIT NOEM JE RACISME
WITTE SHIRT: Turksssss International Beter gezegd basketball-idool... Daarmee was dat mijn oude onderschrfit.

http://www.espace-citoyen.net/IMG/doc-21.jpg

DIT NOEM JE WAARSCHIJNLIJK "realisme" GOED BEZIG MANNEKE

JusticeLover
13 oktober 2004, 21:18
Wat stel je voor? De manier waarop jullie de Koerden vandaag uitmoorden? Of eerder zoals jullie genocide tegen de Armeniers?
Een pisraelieet die andere volk beschuldigd van genocide. :rofl:
De situatie van koerden is veel beter en zal nog veel beter worden. Als Turk zijnde ben ik daar ook niet tegen. Maar over zionisme. Ik wil er eentje te pakken krijgen in't stad.... grrrr

JusticeLover
13 oktober 2004, 21:19
Geef je daarmee expleciet toe, dat de moslims zo'n 600 jaar achter lopen op ons?


600 jaar geleden:

http://www.archeoscopebouillon.be/godgenou.jpg


5 dagen geleden:


http://images.icnetwork.co.uk/upl/mirror/sep2004/6/0/000203A0-E34E-115A-A19D80C328EC0000.jpg
Wtf? Zoveel jaren geleden was jullie weg wijsgemaakt. Nu is het gewoon eventjes bezetten. Wanneer de slapende arabieren wakker zullen worden. En meer nationalist worden...

Darwin
13 oktober 2004, 21:19
:rofl:

http://i.cnn.net/si/2004/basketball/nba/02/26/burning.questions/p1_okur_all.jpg

DIT NOEM JE RACISME
WITTE SHIRT: Turksssss International Beter gezegd basketball-idool... Daarmee was dat mijn oude onderschrfit.

http://www.espace-citoyen.net/IMG/doc-21.jpg

DIT NOEM JE WAARSCHIJNLIJK "realisme" GOED BEZIG MANNEKE
PFOEH.


De Turken zijn gewoon Moffen met nen omgedraaide rooie beker op hunne kop in plaats van ne pinhelm.

:-)

JusticeLover
13 oktober 2004, 21:22
PFOEH.


De Turken zijn gewoon Moffen met nen omgedraaide rooie beker op hunne kop in plaats van ne pinhelm.

:-)
Je bent niet met de tijd mee.

Pascal L.
13 oktober 2004, 21:29
Maar over zionisme. Ik wil er eentje te pakken krijgen in't stad.... grrrr

Ik zou graag uw moeder en zusjes eens te pakken krijgen in't stad ... mmm turkepus! :lol:

JusticeLover
13 oktober 2004, 21:38
Ik zou graag uw moeder en zusjes eens te pakken krijgen in't stad ... mmm turkepus! :lol:
Doe maar. Ik kan je zelf adviseren welke je moet pakken maar dan achteraf niet klagen als er paar worden .... gecensureerd.... duuutttttt..... Dan hebben we alle reden om joden terug te sturen naar heil.

De marokkanen moeten initiatief nemen. Hoe kan dat nou, zoveel maghrebijnen in t stad en zionisten lopen daaar als vogels. Die mannen houden zich me verkeerde dingens bezig. We moeten ze onder één dak zetten.

Pascal L.
13 oktober 2004, 21:43
De marokkanen moeten initiatief nemen. Hoe kan dat nou, zoveel maghrebijnen in t stad en zionisten lopen daaar als vogels.

Wat is't, kunnen de turken het zelf weer niet aan. Men zei vroeger al in berchem dat de turken de bruine janetten waren die altijd naar borgerhout gingen voor 'wat actie te krijgen' van de marokanen daar... Blijkbaar is dat nog altijd niet veranderd... Den enigste Para dat gij ooit gaat worden is ne parasiet!
:lol: :lol: :lol:

Alvader
13 oktober 2004, 21:45
Dat deden de kruistochters als ik me niet vergis.
Die "kruisvaarders" waren 800 jaar geleden !

Pascal L.
13 oktober 2004, 21:48
Die "kruisvaarders" waren 800 jaar geleden !]

Al Quaeda zei toch ook dat aanslagen gewaarborgd zijn o.a. om het westen Al-Andalus bezet, dat is ook van 1492 geleden dat de moslims daar zijn buitengezet ...

exodus
14 oktober 2004, 03:39
8O

De Amerikaanse regering???

En ik die altijd gedacht heb dat het Vlaams Blok achter die aanslagen zat...
Trek het maar in het belachelijke. Wie oogst die zaait. Bekijk de informatie die erop wijst dat de Amerikaanse regering medeplichtig is, maar dat zal u waarschijnlijk wel niet doen want de vooroordelen zijn bij u erin gehamerd als een geslepen diamant waarschijnlijk. De situatie in Amerika is niet gezond. Bush tegen Kerry het maakt allemaal geen verschil. Men kan in Amerika kiezen tussen 50 verschillende missen met een mooi snoetje, maar enkel 2 presidenten die skull en bones zijn en die het land zullen sturen. Moet er nog zand zijn?

ancapa
14 oktober 2004, 07:54
De zelfbenoemde 'kalief van Keulen', Metin Kaplan, is dinsdag na een uitspraak van een Duitse rechter door de politie opgepakt en met een privévliegtuig van de luchthaven Düsseldorf naar Turkije uitgewezen.
De bestuursrechter in Keulen bepaalde dat de fundamentalistische moslimleider ondanks de nog bij het federale hof lopende beroepsprocedure kon worden uitgezet. De rechtbank in Keulen zei dat Kaplan als een "identificatiefiguur van het islamitische extremisme" kon worden gezien en dat daarom zijn verblijf in de Bondsrepubliek mocht worden beëindigd. Het belang van Kaplan om in Duitsland te mogen blijven is ondergeschikt aan het openbare belang bij zijn onmiddellijke uitwijzing, oordeelde de rechtbank.

De nog lopende beroepsprocedure bij de federale bestuursrechter in Leipzig kan zijn verdere verblijf in de Bondsrepubliek niet rechtvaardigen, zei de rechtbank verder. Ook van Kaplans argumenten, dat hij bij zijn als asielzoeker erkende echtgenote wil blijven en dat hij wegens ziekte niet kan reizen, wees de rechtbank van de hand.

De stad Keulen probeerde al geruime tijd van Kaplan af te komen. Kaplan stond aan het hoofd van de inmiddels door het ministerie van binnenlandse zaken verboden 'kalifaatstaat'. Eerder zat hij een gevangenisstraf van vier jaar uit wegens een oproep tot moord op een concurrent.

exodus
14 oktober 2004, 17:47
8O

De Amerikaanse regering???

En ik die altijd gedacht heb dat het Vlaams Blok achter die aanslagen zat... Aangezien zovele mensen dit niet geloven, kijk hier naar stukken uit een interview met een Duitse minister , Von Buelow, over de aanslagen van 911:


Von Buelow: With the help of the horrifying attacks, the Western mass democracies were subjected to brainwashing. The enemy image of anti-communism doesn't work any more; it is to be replaced by peoples of Islamic belief. They are accused of having given birth to suicidal terrorism.

Q: Brainwashing? That's a tough term.

Von Buelow: Yes? But the idea of the enemy image doesn't come from me. It comes from Zbigniew Brzezinski and Samuel Huntington, two policy-makers of American intelligence and foreign policy. Already in the middle of he 1990s, Huntingon believed, people in Europe and the U.S. needed someone they could hate-- this would strengthen their identification with their own society. And Brzezinski, the mad dog, as adviser to President Jimmy Carter, campaigned for the exclusive right of the U.S. to seize all the raw materials of the world, especially oil and gas.

Q: In those hours, there was horror, and grief. (na 911)
Von Buelow: Right, but actually it was astounding: There are 26 intelligence services in the U.S.A. with a budget of $30 billion--

Q: More than the German defense budget.

Von Buelow: --which were not able to prevent the attacks. In fact, they didn't even have an inkling they would happen. For 60 decisive minutes, the military and intelligence agencies let the fighter planes stay on the ground, 48 hours later, however, the FBI presented a list of suicide attackers. Within ten days, it emerged that seven of them were still alive.

Q: What, please?

Von Buelow: Yes, yes. And why did the FBI chief take no position regarding contradictions? Where the list came from, why it was false? If I were the chief investigator (state attorney) in such a case, I would regularly go to the public, and give information on which leads are valid and which not.

Blijkbaar is deze Duitse minister (die een hele goede kennis heeft van de CIA en FBI , hij heeft er boeken over geschreven) dan ook een internet "gek". De waarheid moet bovenkomen. Denk er eens over na en je zal de methode kunnen zien waarmee ze 911 gebruikt hebben om hun beleid te bevestigen.

Het volledige interview is te vinden op http://www.rense.com/general19/minis.htm

Antoon
15 oktober 2004, 07:48
Wie oogst die zaait.
Vandaar dat de moslims op hun kop krijgen.

Darwin
15 oktober 2004, 09:45
Aangezien zovele mensen dit niet geloven, kijk hier naar stukken uit een interview met een Duitse minister , Von Buelow, over de aanslagen van 911:


Von Buelow: With the help of the horrifying attacks, the Western mass democracies were subjected to brainwashing. The enemy image of anti-communism doesn't work any more; it is to be replaced by peoples of Islamic belief. They are accused of having given birth to suicidal terrorism.

Ik denk niet dat wij hier in Europa ooit behoefte hebben gehad aan 9/11 om te weten hoe laat het is.

Mijn ogen zijn geopend door een Turkse (gematigde en perfect nederlands sprekende) islamleraar toen ik in de werkgroep multicultureel van Agalev zat in de jaren tachtig.

Met wat ik toen hoorde kreeg ik meteen de reactie "dit is burgeroorlog!"

Hetgeen hij zij had betrekking op het importeren van huwelijkskandidaten uit Turkije en het om de twee jaar verversen van de imams. Toen werd mijn hoop op "aanpassing" door de Turken meteen op een zeer deskundige manier de bodem ingeslagen.

Toen ben ik geleidelijk aan mijn vooroordelen tegenover de zogenaamde "racisten" gaan herzien. De kreten van het "werkvolk" als "vreemdelingen buiten" en de vreemdelingenmoppen waarvan ik vroeger een sterke afkeer had begon ik stilaan met andere ogen te bekijken.

Door dan ook nog eens de islam van dichterbij te gaan bestuderen, Koran en Hadith te lezen werd mijn bang voorgevoel enkel nog verergerd.

Nu vind ik dat het "werkvolk" van vroeger nog veel te gematigd is geweest in zijn uitspraken.

Ik zeg en doe nu dingen waarvan ik nooit gedacht heb dat ik ze zou zeggen.

En het strafste van al is, als ik deze zelfde "extreme" dingen zeg tegen vrij links geöriënteerde mensen in mijn vriendenkring, dat ze nog naar me luisteren ook en me niet de rug toekeren!



Wij hebben hier in Europa echt geen 9/11 nodig om wijs te worden. Onze dagelijkse contacten met "de moslims" -zoals we ze de laatste 5 jaar noemen- leren ons meer dan genoeg.

Acid
15 oktober 2004, 09:52
Ik verwijs heel even naar uw eigen woorden uit een andere thread:

ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN.En ook:

GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.Mogen we dan hieruit concluderen dat u zelf ook géén ware moslim bent?

Misschien loont het ook eens de moeite om een nieuw toetsenbord te kopen. Uw Caps-Lock toets blijft blijkbaar geregeld hangen...

exodus
15 oktober 2004, 10:43
Wij hebben hier in Europa echt geen 9/11 nodig om wijs te worden. Onze dagelijkse contacten met "de moslims" -zoals we ze de laatste 5 jaar noemen- leren ons meer dan genoeg.
We hebben nochtans wel al 3/11 gehad in Madrid, van Al Quada.
En welke dagelijkse contacten met moslims? Ik leef in een grootstad en heb alleszins nog geen last gehad van moslims tout court. (Misschien heb ik geluk gehad) Stoort het je misschien dat ze met een hoofdoek rondlopen?
Het 'probleem' van de moslims is veel minder exhuberant dan de moslimhaters willen voorstellen. Nuance kennen ze duidelijk niet. Ho nee , vreemdelingenmoppen dat ze vroeger afkeer van hadden kunnen ze nu mee lachen! LOL dat is de beste die ik gehoord heb in een lange tijd. Het bewijst je ingesteldheid. Ik ben geen vreemdeling- en moslimhater en ik kan hartelijk lachen met vreemdelingenmoppen.

Dixie
15 oktober 2004, 10:52
we hebben hem/haar gevonden de enige persoon die in een grootstad?? woont en toch geen last heeft van de moslims hoera je weet toch dat je een zeldzaamheid bent hier in Vlaanderen

Herr Flick
15 oktober 2004, 11:41
Strange, waarom zijn die aanslagen gebeurt? Door welke redenen? Denk dat maar is na! 8O

Er zijn geen redenen om onschuldige mensen op te blazen, ...


als ge een probleem hebt met Bush, dan probeerde bush te wacken, maar dan gade geen wolkenkrabber opblazen, ...

Herr Flick
15 oktober 2004, 11:46
exodus, u vergeet iets te vermelden: Het supergeheime pakt dat den Amerikaan met den Jood en den Alien gesloten hebben met als inzet de onvoorwaardelijke wereldheerschappij. 0X :silly:
En de beelden van de landing op de maan zijn in de sporthal van het witte huis opgenomen, ... Elvis is niet dood maar een geheim agent van de MOSSAD en het waren niet Kenedy zijn brains op het tailleurke van zijn vrouw maar die van een varken om te doen of hij dood was, want diezelfde Aliens waar ze een pakt mee hebben gesloten om de moslims te vermoorden, wilden hem zelf als president.

Klopt het ongeveer ?

Antoon
15 oktober 2004, 12:09
En de beelden van de landing op de maan zijn in de sporthal van het witte huis opgenomen, ... Elvis is niet dood maar een geheim agent van de MOSSAD en het waren niet Kenedy zijn brains op het tailleurke van zijn vrouw maar die van een varken om te doen of hij dood was, want diezelfde Aliens waar ze een pakt mee hebben gesloten om de moslims te vermoorden, wilden hem zelf als president.

Klopt het ongeveer ?
:lol: :lol: :lol:

Bovendien zijn de initialen G.B. zowel van George Bush als van de Grand Bazar. Wat wijst op zijn medeplichtigheid in de dioxine-crisis die ontdekt werd in de afdeling gevogelte van de supermarkt.

Herr Flick
15 oktober 2004, 12:16
Hm, niet helemaal mee eens. Om te beginnen was er niet echt zware oorlog tussen de moren van Spanje en de Fransen. Ze waren niet echt aan het oprukken naar het Noorden. De Turken waren een ander volk dan de Arabieren en die hebben wel degelijk een wereldrijk bij elkaar veroverd.

De agressiefsten van allemaal zijn echter nog altijd die beschaafde Europeanen: ze veroverden Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Afrika, Australië, India, China, Vietnam, het Midden-Oosten en hebben verschillende keren geprobeerd om Rusland te veroveren.

Ik weet niet of je deze spreuk ooit gehoord hebt: "a good Indian is a dead Indian". En ga zo maar door. Daarmee zeg ik niet dat er geen moslimstaten zijn geweest en dat er geen bloedvergieten is geweest, maar zeggen dat er een eeuwige strijd was tussen de Islam en de rest is helemaal niet waar. De meeste volkeren hebben veel meer ruzie gemaakt en oorlog gevoerd met hun naaste buren dan met verafgelegen volkeren. Denk maar aan Frankrijk, Duitsland, GB, Spanje, en de Japanners onderling enz...
U vergeet er gemakelijkshalve bij te zeggen dat vanuit Medina eerst gans het arabisch schiereiland is veroverd, vervolgens noord afrika , palestina, libanon, Turkije tot op de balkan, de moren spanje zijn binnengevallen, en tot aan de pyrineën hebben gestaan, ... Ze zijn dan nog juist op het laatste nipperke tegengehouden, of ze hadden toen al Europa onder de voet gelopen...

Achteraf zijn ze zelf Indonesië en andere eilanden en streken in het verre oosten gaan "kerstenen", lees bekeren of dood of slaaf, ...

(Okay ja, wij christenen hebben dat ook gedaan, ... maar we zijn er wel ergens mee gestopt... ) ondertussen bloeide de slavenhandel echter bij onze Arabische vrienden die hele dorpen ontvoerden uit de oerwouden rond de evenaar, ...

Herr Flick
15 oktober 2004, 12:18
:lol: :lol: :lol:

Bovendien zijn de initialen G.B. zowel van George Bush als van de Grand Bazar. Wat wijst op zijn medeplichtigheid in de dioxine-crisis die ontdekt werd in de afdeling gevogelte van de supermarkt.

Ge wilt overigens niet weten wat in die ketchup van Heinz zit, ...

Het is een geheim complot om iedereen van ketchup van Heins afhankelijk te maken, er is een product aan toegevoegd om iedereen op John Kerry te doen stemmen, ...

Antoon
15 oktober 2004, 12:35
Ge wilt overigens niet weten wat in die ketchup van Heinz zit, ...

Het is een geheim complot om iedereen van ketchup van Heins afhankelijk te maken, er is een product aan toegevoegd om iedereen op John Kerry te doen stemmen, ...
Die heeft trouwens een geheim akkoord ondertekend met de loge der leveranciers van fritkot-producten. Als John Kerry verkozen wordt, let dan goed op de kerryworst !!! Zou gevaarlijk kunnen worden.

exodus
15 oktober 2004, 13:55
Die heeft trouwens een geheim akkoord ondertekend met de loge der leveranciers van fritkot-producten. Als John Kerry verkozen wordt, let dan goed op de kerryworst !!! Zou gevaarlijk kunnen worden. Het enige dat je kan doen is het in het belachelijke trekken. Denk je echt dat leiders zoals Bush het beste voor 'hun' volk willen? Yeah right. Het zijn een bende psychopatische megalomanen. De Bush familie is een van de meest aristocratische families in de USA. Overal waar geld en misdaad op hoog niveau is, zijn ze te vinden. In het onderstaande artikel kan je lezen hoe de grootvader van Bush Hitler financierde (!).

http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,12271,1312540,00.html

Maar ja het valt natuurlijk moeilijk toe te geven als je in je onderschrift reclame voor Bush hebt staan. Het is nogal moeilijk voor de meeste mensen om eens te twijfelen aan hun eigen overuiging.

En om eens visuele feedback te geven, want de meesten willen toch niet lezen. Alhoewel die lectuur al op zich voldoende is om in te zien dat 9/11 gecreeërd is daar de Amerikaanse regering: http://www.911uncovered.com/tower2.html

Op de bovenstaande link kan je een explosie zien net voordat het vliegtuig in WTC 2 vliegt, het is niet getrukeerd het staat op de originele beelden. Dat is duidelijk iets dat NIET door terroristen met kartonsnijders gebeurd.

Pat
15 oktober 2004, 14:25
In het onderstaande artikel kan je lezen hoe de grootvader van Bush Hitler financierde (!). Ondertussen was zijn zoon gevechtspiloot bij de Navi tijdens wereldoorlog II :lol:

Darwin
15 oktober 2004, 14:34
We hebben nochtans wel al 3/11 gehad in Madrid, van Al Quada.
En welke dagelijkse contacten met moslims? Ik leef in een grootstad en heb alleszins nog geen last gehad van moslims tout court. (Misschien heb ik geluk gehad) Stoort het je misschien dat ze met een hoofdoek rondlopen?
Het 'probleem' van de moslims is veel minder exhuberant dan de moslimhaters willen voorstellen. Nuance kennen ze duidelijk niet. Ho nee , vreemdelingenmoppen dat ze vroeger afkeer van hadden kunnen ze nu mee lachen! LOL dat is de beste die ik gehoord heb in een lange tijd. Het bewijst je ingesteldheid. Ik ben geen vreemdeling- en moslimhater en ik kan hartelijk lachen met vreemdelingenmoppen.Misschien moet je toch maar eens dit topic lezen.


Over 10 jaar dragen 25 �* 30 procent van Antwerpse studenten een hoofddoek
http://forum.politics.be/showthread.php?t=21595
Daarin kan je lezen dat nu reeds bijna 60% van de schoolbevolking van de Antwerpse binnenstad allochtoons is. Die cijfers komen dan nog van specialisten zoals Bea Cantillon, vice-rector van de Universiteit Antwerpen die om deze reden zelfs zover wil gaan om op de univ een speciale bidruimte voor moslims in te richten.

En dit is nu eens geen grap van één of andere Blokker die wat teveel in café de "Leeuw van Vlaanderen" is blijven hangen. Dit komt van rasechte islamofielen.