PDA

View Full Version : Dat Homoblad in Nederlandse scholen...


Chipie
13 oktober 2004, 20:05
Ross neemt iets afstand van homoblad

Coördinerend bewindspersoon voor homo-emancipatie, CDA-staatssecretaris Ross-van Dorp, heeft gisteren enige afstand genomen van het omstreden themanummer van het blad Expreszo over homo-emancipatie.

Zij erkende dat het blaadje grove elementen bevat. ,,De passage over de premier is ronduit walgelijk.'' In het blad, dat door het ministerie van onderwijs is betaald om de emancipatie van homoseksuelen te bevorderen, staat een beklad fotootje van Balkenende met daarbij de suggestie dat deze de hele dag voor de spiegel masturbeert.

Ross benadrukte dat scholen het recht hebben het blad te weigeren als ze het niet vinden passen bij de identiteit van de school...
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=48865Tja, en dan waren er nog mensen die het kleinzielig vonden dat Christelijke scholen weigerden dit blad, dat ongevraagd en onaangekondigd werd toegezonden, aan de leerlingen te overhandigen...

Tja, gezien ik geen linkaard ben en dus niet progressief, zal ik het weeral niet snappen... http://www.smilies4you.de/content/freundlich/a1.gif

Vlaanderen Boven
13 oktober 2004, 20:29
Wat is eigenlijk het probleem?

Raf
13 oktober 2004, 20:34
Waarom een nieuwe topic over hetzelfde? Is je topic van gisteren niet meer goed genoeg?

Vlaanderen Boven
13 oktober 2004, 20:35
Voor zover ik begrepen heb...scholen kregen homoblad toegestuurd, sommigen wilden het niet verdelen

En dan?

Musketo
13 oktober 2004, 20:37
Met van die blaadjes bereik je niets als je het mij, als schoolganger, vraagt. Moest dergelijk blad op mijn school ( katholiek onderwijs ) terechtkomen zou dat net heel veel aanzet geven tot spot etc...

Maar nu over dat taalgebruik... Denken ze nu echt dat die jongeren dat ' walgelijk ' of ' gewaagd ' vinden?
Ik bedoel maar, mijn vulgaire klasgenoten vinden het leuk om in iemands brooddoos te plassen, dus ik neem aan dat ze dat ook wel aankunnen.

Chipie
13 oktober 2004, 21:04
Voor zover ik begrepen heb...scholen kregen homoblad toegestuurd, sommigen wilden het niet verdelen

En dan?U heeft 100% gelijk... Ik ben oerconservatief... Nu begrijp ik ook dat dit allemaal moet kunnen... Dat dit de enigste manier is om respect te krijgen voor de medemens en uiteraard de homo...

Dat ze in Vlaanderen ook maar vlug zo'n lekker progressief blad uitgeven om de emancipatie van homoseksuelen te bevorderen en dat men maar rechtstreeks vanaf de kleuterklas begint met bvb een beklad fotootje van de Verhofstadt of de 'meester' met daarbij de suggestie dat deze de hele dag voor de spiegel masturbeert. Moet kunnen...

Met deze bied ik mijn verontschuldigingen aan voor mijn warrig verhaal...

http://th03acc0219.swisswebaward.ch/bilder/grimassen_Gif_neu.gif

Dat Homoblad is keitof om zonder bijkomende
uitleg te overhandigen aan de schoolgaande jeugd...
Een fotootje van een premier die de hele
dag voor de spiegel masturbeert...

Vlaanderen Boven
13 oktober 2004, 21:10
U heeft 100% gelijk... Ik ben oerconservatief... Nu begrijp ik ook dat dit allemaal moet kunnen... Dat dit de enigste manier is om respect te krijgen voor de medemens en uiteraard de homo...

Huh? Daar heb ik toch niks over gezegd? Ik zei gewoon dat het de keuze van de school zelf was. Was jij het daar niet mee eens?

Chipie
13 oktober 2004, 21:35
Huh? Daar heb ik toch niks over gezegd? Ik zei gewoon dat het de keuze van de school zelf was. Was jij het daar niet mee eens?Hi Vlaanderen Boven (ligt U altijd boven?:-) )

U vermeldt dat het de keuze van de school zelf moet zijn... Daar ben ik uiteraard mee akkoord (nadat de directie/leerkrachten de inhoud hebben kunnen 'bezichtigen', want uiteindelijk dragen ze toch een grote verantwoordelijkheid voor de toekomst van onze kinderen en dus onze maatschappij...

Maar ik dacht dat ik duidelijk had vermeld dat dit juist het probleem was... De scholen kregen dat bladje zonder meer in hun bus gepost:
Tja, en dan waren er nog mensen die het kleinzielig vonden dat Christelijke scholen weigerden dit blad, dat ongevraagd en onaangekondigd werd toegezonden, aan de leerlingen te overhandigen...
D66 noemt de weigering van scholen om het blad te verspreiden 'een illustratie van de afnemende tolerantie'. ''Als leraren al moeite hebben met een foto van twee zoenende meisjes hebben ze echt het verkeerde beroep gekozen.'' aldus Kamerlid Lousewies Van der Laan.
De redactie van Expreszo wil nog een speciaal nummer van het homojongerenblad onder scholen verspreiden. Hoofdredacteur Merijn Henfling is van plan het dan 'iets subtieler' aan te pakken. Wel wil hij het blad weer onaangekondigd naar de scholen sturen.
http://www.parool.nl/nieuws/2004/OKT/13/bin2.html
http://www.regalweb.co.uk/loony/animated/smileyass.gif

Waarom moet tegenwoordig alles niet kunnen?

Sam
13 oktober 2004, 21:49
Slechts één ding op aan te merken:

http://www.home.no/mrweizel/gay%20thread.jpg

Raf
14 oktober 2004, 06:39
Hi Vlaanderen Boven (ligt U altijd boven?:-) )

U vermeldt dat het de keuze van de school zelf moet zijn... Daar ben ik uiteraard mee akkoord (nadat de directie/leerkrachten de inhoud hebben kunnen 'bezichtigen', want uiteindelijk dragen ze toch een grote verantwoordelijkheid voor de toekomst van onze kinderen en dus onze maatschappij...

Maar ik dacht dat ik duidelijk had vermeld dat dit juist het probleem was... De scholen kregen dat bladje zonder meer in hun bus gepost:
Sinds wanneer moet reclame vooraf aangekondigd worden?

Chipie
14 oktober 2004, 07:53
Sinds wanneer moet reclame vooraf aangekondigd worden?Tja...

Raf
14 oktober 2004, 16:21
Tja...
Wel?

Chipie
14 oktober 2004, 16:45
Wel?Bwa, als dat bij U dat blad doodgewone reclame is, mij niet gelaten...
Dus als ik U goed begrijp moeten de scholen alle reclame simpelweg aanvaarden én overhandigen aan hun leerlingen?
Ja, waarom niet:-) ... Alles moet kunnen!
Publiciteit om homo te worden:-) ...

Raf
14 oktober 2004, 16:51
Bwa, als dat bij U dat blad doodgewone reclame is, mij niet gelaten...
Dus als ik U goed begrijp moeten de scholen alle reclame simpelweg aanvaarden én overhandigen aan hun leerlingen?
Ja, waarom niet:-) ... Alles moet kunnen!
Publiciteit om homo te worden:-) ...
Niet erg snugger, jij hé... Waarom stuurt men een gratis proefexmeplaar naar instanties? Meestal toch met het doel een abonnement te verkopen, of niet? Wel, liefje, d�*t noemt men reclame, raar maar waar...

Chipie
14 oktober 2004, 17:06
Niet erg snugger, jij hé... Waarom stuurt men een gratis proefexmeplaar naar instanties? Meestal toch met het doel een abonnement te verkopen, of niet? Wel, liefje, d�*t noemt men reclame, raar maar waar...Tjetje...
Dat is inderdaad reclame, mijn snoetebolleke, maar daar gaat het niet over:

Tientallen scholen hebben het blad, dat in een oplage van 420.000 exemplaren naar bijna alle middelbare scholen is gestuurd, inmiddels teruggestuurd. Het ministerie van OCW heeft het project waarvan de verspreiding van Expreszo deel uitmaakt, gesubsidieerd met 50.000 euro.

,,De manier waarop het is gegaan, is ongelooflijk lomp'', zei een woordvoerster van de christelijke scholen maandag. ,,Het zat gewoon tussen de post. Het is op geen enkele manier aangekondigd.''

Dat homoseksualiteit bespreekbaar moet zijn op scholen staat voor de Besturenraad als een paal boven water. ,,Maar door een blad als Expreszo zomaar neer te gooien op scholen, bereik je dat niet'', zegt een woordvoerster. ,,Ik kan me voorstellen dat orthodox-christelijke en scholen met veel allochtone leerlingen wat anders tegen zo'n blad aankijken.''

Overigens denkt de Besturenraad dat ook scholen uit wat vrijzinniger hoek moeite hebben met het blad, gezien de grove taal die erin wordt gebezigd. ,,Dan vraag je erom dat het niet beklijft.''

De Bond KBVO, de koepel van het rooms-katholiek voortgezet onderwijs, denkt dat het rondsturen van een blad niet volstaat om homoseksualiteit bespreekbaar te maken in de klas. ,,Het valt ook plompverloren op de mat. Scholen denken: wat moeten we ermee?'' Het ministerie van OCW zegt alleen maar een subsidie te hebben verleend aan het project Pinkquest, waar Expreszo een onderdeel van is. OCW reageert daarom verder niet op de kritiek van het christelijk onderwijs.

Wel liet minister Van der Hoeven eerder weten dat ze uit wil zoeken waaarom scholen Expreszo terugsturen. Ook het ministerie van Sociale Zaken, de Nationale Jeugdraad en het VSB Fonds staken geld in het project.

Als U het nog niet begrepen heeft, hé schat, dat maak ik er wel een tekeningske van:-) en U moet niet steeds zo gepikeerd reageren :-) ...

Raf
14 oktober 2004, 17:19
Tjetje...
Dat is inderdaad reclame, mijn snoetebolleke, maar daar gaat het niet over:


Als U het nog niet begrepen heeft, hé schat, dat maak ik er wel een tekeningske van:-) en U moet niet steeds zo gepikeerd reageren :-) ...
Dus niet alleen moet volgens jou reclame op voorhand aangekondigd worden, het moet ook nog eens in een beperkte oplage gebeuren? Bijzonder vreemde marketingtechnieken hanteer jij... Maar goed, kom maar op met dat tekeningetje; eens benieuwd wat je daar van gaat terechtbrengen...

Terzijde: ik reageer helemaal niet gepikeerd, lieverd... ;-)

Chipie
14 oktober 2004, 18:28
Dus niet alleen moet volgens jou reclame op voorhand aangekondigd worden, het moet ook nog eens in een beperkte oplage gebeuren? Bijzonder vreemde marketingtechnieken hanteer jij... Maar goed, kom maar op met dat tekeningetje; eens benieuwd wat je daar van gaat terechtbrengen...

Terzijde: ik reageer helemaal niet gepikeerd, lieverd... ;-)Hier dan mijn tekeningske:

http://www.tourette.nl/kinderpagina/Tekening%20Jons.jpg

Zeg nu niet dat U het nu nog niet begrijpt....

D66 noemt de weigering van scholen om het blad te verspreiden 'een illustratie van de afnemende tolerantie'. ''Als leraren al moeite hebben met een foto van twee zoenende meisjes hebben ze echt het verkeerde beroep gekozen.'' aldus Kamerlid Lousewies Van der Laan.
De redactie van Expreszo wil nog een speciaal nummer van het homojongerenblad onder scholen verspreiden. Hoofdredacteur Merijn Henfling is van plan het dan 'iets subtieler' aan te pakken. Wel wil hij het blad weer onaangekondigd naar de scholen sturen.
http://www.parool.nl/nieuws/2004/OKT/13/bin2.html

Wilt nu aub eens begrijpen dat dit geen onaangekondigde reclame is...
420.000 exemplaren!

Niet erg snugger, jij hé... Waarom stuurt men een gratis proefexmeplaar naar instanties? Meestal toch met het doel een abonnement te verkopen, of niet? Wel, liefje, d�*t noemt men reclame, raar maar waar...
420.000 (gratis) proefexemplaartjes is wel redelijk veel, hé Raf... Als U dat niet vindt, wilt U dan zo vriendelijk zijn op uw beurt een tekeningske te maken?
Gezien U de marketingtechnieken kent, zult U wel een gedacht hebben wat dat kost:: 420.000 proefexmplaren.... en niet vergeten, de uitgever is van plan dit nogmaals te herhalen! Met homo's moet wel veel geld te verdienen zijn...

Maar in feite, Raf, gaat het niet over het feit dat dit homoblad reclame is of niet...

Groetjes:-)

Raf
14 oktober 2004, 18:55
Wilt nu aub eens begrijpen dat dit geen onaangekondigde reclame is...
420.000 exemplaren!
Enig idee hoeveel reclamedrukwerk er WEKELIJKS verspreid wordt?



420.000 (gratis) proefexemplaartjes is wel redelijk veel, hé Raf... Als U dat niet vindt, wilt U dan zo vriendelijk zijn op uw beurt een tekeningske te maken?
Nee, dat is helemaal niet veel...

Gezien U de marketingtechnieken kent, zult U wel een gedacht hebben wat dat kost:: 420.000 proefexmplaren.... en niet vergeten, de uitgever is van plan dit nogmaals te herhalen! Met homo's moet wel veel geld te verdienen zijn...
Daar is inderdaad veel geld te verdienen. De meeste holebi-koppels zijn hooggeschoolde tweeverdieners, die geen kinderen ten laste hebben. Wees maar gerust dat dat marktsegment voor veel bedrijven een natte droom is. Daarbij is het verspreiden van een povere 420.000 gratis proefexemplaren verwaarloosbaar. It pays to advertize, of wist je dat nog niet?


Maar in feite, Raf, gaat het niet over het feit dat dit homoblad reclame is of niet...
Nee, het gaat erover dat het over homoseksualiteit gaat en de goegemeente (of toch het hypocriete (lees: katholieke) deel ervan) is geschokt.




Groetjes:-)
Evenveel van mijnentwege.

Chipie
14 oktober 2004, 19:17
[/left]
Enig idee hoeveel reclamedrukwerk er WEKELIJKS verspreid wordt?



Nee, dat is helemaal niet veel...


Daar is inderdaad veel geld te verdienen. De meeste holebi-koppels zijn hooggeschoolde tweeverdieners, die geen kinderen ten laste hebben. Wees maar gerust dat dat marktsegment voor veel bedrijven een natte droom is. Daarbij is het verspreiden van een povere 420.000 gratis proefexemplaren verwaarloosbaar. It pays to advertize, of wist je dat nog niet?



Nee, het gaat erover dat het over homoseksualiteit gaat en de goegemeente (of toch het hypocriete (lees: katholieke) deel ervan) is geschokt.



Evenveel van mijnentwege.Tja...

Musketo
14 oktober 2004, 19:20
Daar is inderdaad veel geld te verdienen. De meeste holebi-koppels zijn hooggeschoolde tweeverdieners, die geen kinderen ten laste hebben. Wees maar gerust dat dat marktsegment voor veel bedrijven een natte droom is. Daarbij is het verspreiden van een povere 420.000 gratis proefexemplaren verwaarloosbaar. It pays to advertize, of wist je dat nog niet?

Waarom zouden homo's in het algemeen hoger geschoold zijn? Nu 't kan best zijn hoor... gewoon uit nieuwsgierigheid.

Eternity
14 oktober 2004, 19:21
Bwa, als dat bij U dat blad doodgewone reclame is, mij niet gelaten...
Dus als ik U goed begrijp moeten de scholen alle reclame simpelweg aanvaarden én overhandigen aan hun leerlingen?
Ja, waarom niet:-) ... Alles moet kunnen!
Publiciteit om homo te worden:-) ...
Hoe is het daar in 1850?

Raf
14 oktober 2004, 19:29
Waarom zouden homo's in het algemeen hoger geschoold zijn? Nu 't kan best zijn hoor... gewoon uit nieuwsgierigheid.Omdat de meeste homo's niet in de wieg gelegd zijn voor handenarbeid (da's niet goed voor de nagels, weet je wel ;-) ) en daarom eerder zullen kiezen voor de zachte beroepen die over het algemeen iets meer opleiding vereisen.

Raf
14 oktober 2004, 19:30
Tja...Je staat wel èrg vaak met je mond vol tanden hé...

Chipie
14 oktober 2004, 19:54
Je staat wel èrg vaak met je mond vol tanden hé...
http://seahorsesnl.homestead.com/files/gebit1.gif

Goed gezien... Hopelijk stopt U met uw spelletje...

Raf
14 oktober 2004, 19:55
Goed gezien... Hopelijk stopt U met uw spelletje...
8O

Spelletje????

Chipie
14 oktober 2004, 20:23
Hoe is het daar in 1850?Hi Eternity (normaal moet U dat ook weten, gezien U van alle tijden bent)

Het is niet zo plezant momenteel in ons landje... Verleden maandag, 11 oktober 1850 is onze Koningin Louise-Marie overleden... en ik vrees dat ik niet naar de staatsbegrafenis kan gaan, gezien ik de Homokrant (U kent dat reklaambladje wel) nog niet gratis ontvangen heb en niet weet waar en wanneer juist de begrafenis plaats vindt.
In de Homokrant van verleden week stond wel in dat ze zwaar ziek was, maar natuurlijk kon men het uur en de plaats van de begrafenis nog niet mededelen...
In dat laatste blad stonden wel een paar leuke bekladde fotootjes van de premier en een paar ministers die tijdens het ziekenbezoek voor de spiegel aan het masturberen waren... Deze foto's dienen om de emancipatie van de homoseksuelen te bevorderen...

Zelfs nu, in 1850, weet men dat zo'n foto's de emancipatie van uw 'ras' enorm positief bevorderen...

http://www.quitandinha.com/br/images/ominho1.jpg

Een progressieve Homo wast met Omo Progress

Musketo
14 oktober 2004, 21:24
Omdat de meeste homo's niet in de wieg gelegd zijn voor handenarbeid (da's niet goed voor de nagels, weet je wel ;-) ) en daarom eerder zullen kiezen voor de zachte beroepen die over het algemeen iets meer opleiding vereisen.
Nooouuuu....'k Weet het nog zo niet. Feit is, denk ik wel, dat er onder bv. het bouwvakkersvolk vaak nog een spottoontje heerst wat betreft homoseksualiteit. 'k Zeg het niet graag volgens mij kijken de meeste lageropgeleiden anders naar de homo dan degene met een hogere educatie. Nu natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dit is maar algemeen beschouwd. Juist of vergis ik me? En dan zwijg ik nog van de marginale klasses van de bevolking. Maar jah bon, daar kan je niks meer van verwachten.

Eternity
15 oktober 2004, 08:28
Hi Eternity (normaal moet U dat ook weten, gezien U van alle tijden bent)

Het is niet zo plezant momenteel in ons landje... Verleden maandag, 11 oktober 1850 is onze Koningin Louise-Marie overleden... en ik vrees dat ik niet naar de staatsbegrafenis kan gaan, gezien ik de Homokrant (U kent dat reklaambladje wel) nog niet gratis ontvangen heb en niet weet waar en wanneer juist de begrafenis plaats vindt.
In de Homokrant van verleden week stond wel in dat ze zwaar ziek was, maar natuurlijk kon men het uur en de plaats van de begrafenis nog niet mededelen...
In dat laatste blad stonden wel een paar leuke bekladde fotootjes van de premier en een paar ministers die tijdens het ziekenbezoek voor de spiegel aan het masturberen waren... Deze foto's dienen om de emancipatie van de homoseksuelen te bevorderen...

Zelfs nu, in 1850, weet men dat zo'n foto's de emancipatie van uw 'ras' enorm positief bevorderen...



http://www.quitandinha.com/br/images/ominho1.jpg


Een progressieve Homo wast met Omo Progress

Mooie poging tot grappig zijn, helaas verbergt het uw domheid niet, het "besmettelijk" zijn van homosexualiteit is al even grappig als uw grappen.

Sexualiteit staat vast van bij de geboorte (van ervoor feitelijk al om precies te zijn), het enigste dat nog kan beïnvloed worden is dat mensen ervoor uitkomen of niet, daarvoor lijkt me zo'n homokrant wel een goed idee.

Chipie
15 oktober 2004, 13:45
Hi Eternity (normaal moet U dat ook weten, gezien U van alle tijden bent)

Het is niet zo plezant momenteel in ons landje... Verleden maandag, 11 oktober 1850 is onze Koningin Louise-Marie overleden... en ik vrees dat ik niet naar de staatsbegrafenis kan gaan, gezien ik de Homokrant (U kent dat reklaambladje wel) nog niet gratis ontvangen heb en niet weet waar en wanneer juist de begrafenis plaats vindt.
In de Homokrant van verleden week stond wel in dat ze zwaar ziek was, maar natuurlijk kon men het uur en de plaats van de begrafenis nog niet mededelen...
In dat laatste blad stonden wel een paar leuke bekladde fotootjes van de premier en een paar ministers die tijdens het ziekenbezoek voor de spiegel aan het masturberen waren... Deze foto's dienen een beklad fotootje van Balkenende met daarbij de suggestie dat deze de hele dag voor de spiegel masturbeert.
...

Zelfs nu, in 1850, weet men dat zo'n foto's de emancipatie van uw 'ras' enorm positief bevorderen...

http://www.quitandinha.com/br/images/ominho1.jpg

Een progressieve Homo wast met Omo Progress
Mooie poging tot grappig zijn, helaas verbergt het uw domheid niet, het "besmettelijk" zijn van homosexualiteit is al even grappig als uw grappen.

Sexualiteit staat vast van bij de geboorte (van ervoor feitelijk al om precies te zijn), het enigste dat nog kan beïnvloed worden is dat mensen ervoor uitkomen of niet, daarvoor lijkt me zo'n homokrant wel een goed idee.Hi, Etterke
Nergens heb ik vermeld dat homoseksualiteit besmettelijk zou zijn. Maar allez kom, ik zal vandaag breed zijn...
Wat wel opvalt dat is dat die homo's meestal een enorme dunk van zich zelve hebben:
u verwijt anderen domheid (maar domheid staat net als zoals de homoseksualiteit voor de geboorte warschijnlijk al vast)... Waarom mag men dan met domme personen lachen en niet met homo's en aanverwanten?
Er zit hier nog een homo op het forum die zelfs declareert dat de meeste holebi-koppels hooggeschoolde tweeverdieners zijn, omdat de meeste homo's niet in de wieg gelegd zijn voor handenarbeid (da's niet goed voor de nagels, weet je wel ) en daarom eerder zullen kiezen voor de zachte beroepen die over het algemeen iets meer opleiding vereisen.
Tja... een normale geaardheid schijnt tegenwoordig een ziekte (en voor de laaggeschoolden) te zijn...
Misschien zou het niet slecht zijn voor de normaal geaarden, dus domme mensen, ook een krantje uit te geven, bvb DOMoKRANT! Als sponsor zal DOMO waarschijnlijk wel willen optreden...
En waarom geen 'kartel' vormen: DOMO - OMO - HOMO ? Een domotapijt is trouwens ook zacht aan de poep voor een homo... en het tapijt kan men nog altijd wassen met Omo (Progress voor de linkse homo's)...

http://kimbo-be-coo.com/domo-shirt-front.jpg

Maar nu terzake, het probleem van dat Nederlands homokrantje, dat aan schoolkinderen wordt verspreid, ging over het feit dat daar een beklad fotootje van Balkenende stond met daarbij de suggestie dat deze de hele dag voor de spiegel masturbeert.
En volgens Uw normen is dat geen probleem?... Moet kunnen?... Bevordert de emancipatie?...

Ik ben ervan overtuigd, Eternity, dat U weeral gaat genieten van mijn artikeltje...

Groetjes:-) :-) :-)

Eternity
15 oktober 2004, 14:14
[/center]
Hi, Etterke
Nergens heb ik vermeld dat homoseksualiteit besmettelijk zou zijn. Maar allez kom, ik zal vandaag breed zijn...
Wat wel opvalt dat is dat die homo's meestal een enorme dunk van zich zelve hebben:
u verwijt anderen domheid (maar domheid staat net als zoals de homoseksualiteit voor de geboorte warschijnlijk al vast)... Waarom mag men dan met domme personen lachen en niet met homo's en aanverwanten?
Er zit hier nog een homo op het forum die zelfs declareert dat de meeste holebi-koppels hooggeschoolde tweeverdieners zijn, omdat de meeste homo's niet in de wieg gelegd zijn voor handenarbeid (da's niet goed voor de nagels, weet je wel ) en daarom eerder zullen kiezen voor de zachte beroepen die over het algemeen iets meer opleiding vereisen.
Tja... een normale geaardheid schijnt tegenwoordig een ziekte (en voor de laaggeschoolden) te zijn...
Misschien zou het niet slecht zijn voor de normaal geaarden, dus domme mensen, ook een krantje uit te geven, bvb DOMoKRANT! Als sponsor zal DOMO waarschijnlijk wel willen optreden...
En waarom geen 'kartel' vormen: DOMO - OMO - HOMO ? Een domotapijt is trouwens ook zacht aan de poep voor een homo... en het tapijt kan men nog altijd wassen met Omo (Progress voor de linkse homo's)...

http://kimbo-be-coo.com/domo-shirt-front.jpg

Maar nu terzake, het probleem van dat Nederlands homokrantje, dat aan schoolkinderen wordt verspreid, ging over het feit dat daar een beklad fotootje van Balkenende stond met daarbij de suggestie dat deze de hele dag voor de spiegel masturbeert.
En volgens Uw normen is dat geen probleem?... Moet kunnen?... Bevordert de emancipatie?...

Ik ben ervan overtuigd, Eternity, dat U weeral gaat genieten van mijn artikeltje...

Groetjes:-) :-) :-)
#1 Die foto van balkenende was inderdaad over de lijn, bevordert geen emancipatie en is niet te verdedigen.
#2 Stellingen dat homosexuele koppels beter zijn dan gewone koppels (op gelijk welk vlak), lijkt me onzin.
Ik zie niet in hoe sexualiteit niet-sexuele zaken (zoals intelligentie) zou kunnen beïnvloeden.
#3 Er is een verschil tussen iemand die aangeboren dom is, en iemand die selectief blind is.

Het tweede is ook een vorm van domheid, en in tegenstelling tot "aangeboren domheid", iets dat wel iets dat niet goed te praten/keuren valt.

Dat iemand bang is van het onbekende kan ik nog geloven/begrijpen, maar dat iemand bewust feiten negeert/omdraait, daar kan ik niet mee om ...

Musketo
15 oktober 2004, 17:15
[/center]
Hi, Etterke
Nergens heb ik vermeld dat homoseksualiteit besmettelijk zou zijn. Maar allez kom, ik zal vandaag breed zijn...
Wat wel opvalt dat is dat die homo's meestal een enorme dunk van zich zelve hebben:
u verwijt anderen domheid (maar domheid staat net als zoals de homoseksualiteit voor de geboorte warschijnlijk al vast)... Waarom mag men dan met domme personen lachen en niet met homo's en aanverwanten?
Er zit hier nog een homo op het forum die zelfs declareert dat de meeste holebi-koppels hooggeschoolde tweeverdieners zijn, omdat de meeste homo's niet in de wieg gelegd zijn voor handenarbeid (da's niet goed voor de nagels, weet je wel ) en daarom eerder zullen kiezen voor de zachte beroepen die over het algemeen iets meer opleiding vereisen.
Tja... een normale geaardheid schijnt tegenwoordig een ziekte (en voor de laaggeschoolden) te zijn...
Misschien zou het niet slecht zijn voor de normaal geaarden, dus domme mensen, ook een krantje uit te geven, bvb DOMoKRANT! Als sponsor zal DOMO waarschijnlijk wel willen optreden...
En waarom geen 'kartel' vormen: DOMO - OMO - HOMO ? Een domotapijt is trouwens ook zacht aan de poep voor een homo... en het tapijt kan men nog altijd wassen met Omo (Progress voor de linkse homo's)...

http://kimbo-be-coo.com/domo-shirt-front.jpg

Maar nu terzake, het probleem van dat Nederlands homokrantje, dat aan schoolkinderen wordt verspreid, ging over het feit dat daar een beklad fotootje van Balkenende stond met daarbij de suggestie dat deze de hele dag voor de spiegel masturbeert.
En volgens Uw normen is dat geen probleem?... Moet kunnen?... Bevordert de emancipatie?...

Ik ben ervan overtuigd, Eternity, dat U weeral gaat genieten van mijn artikeltje...

Groetjes:-) :-) :-)
Je bent weer serieus bezig met opzettelijk dingen mis te interpreteren he....