PDA

View Full Version : Borgerhout: taart met mieren en kakkerlakken


De schoofzak
15 juni 2015, 06:27
In de rubriek koetjes en kalfjes, even een draad over mieren en kakkerlakken.

Krijg ik mijn 14 euro niet terug? Gij krijgt niks terug. Niks.

https://www.youtube.com/watch?v=78s2BR2KHRU

Dat is geen propere reclame. Voor niemand.

.

Universalia
15 juni 2015, 06:32
Welk zinnig mens gaat daar ook iets kopen in dat soort 'winkels'? 8O

hurricane
15 juni 2015, 06:48
Beroepsmatig kwam ik véél in dit soort groezelige 'winkels'. Met hygiëne werd daar gewoon gelachen. Maar de bakkers waren nog maar het topje van de ijsberg.
Pita zaken waren door de band nog 10 X erger.
Ik had steeds binnenpret toen ik daar de klanten hongerig in die vetzakkerij zag bijten.
Maar goed. Blijkbaar kregen dit soort zaken nooit controle. Ook niet toen we de daar de voedselinspectie anoniem van op de hoogte brachten. Te gevaarlijk ?

Weyland
15 juni 2015, 06:50
Ik had steeds binnenpret toen ik daar de klanten hongerig in die vetzakkerij zag bijten.
Maar goed. Blijkbaar kregen dit soort zaken nooit controle. Ook niet toen we de daar de voedselinspectie anoniem van op de hoogte brachten. Te gevaarlijk ?


Die dan vaak van het wereldvreemde geitenwollensokkentype waren, niet? ;)

Peche
15 juni 2015, 07:53
Je hebt idd hele maar dan ook hele vuile pitazaken. Maar ook propere pitazaken met vuile "koks". Het is goed uitkijken.
Eigenlijk maak je best zoveel mogelijk zelf. Hoe proper is proper tegenwoordig nog.
Ga eens in de voeding werken hoe proper proper is. En waar de norm ligt. Moet je vooral de bedrijven hun face zien als daar onverwachtse controle is.

Knuppel
15 juni 2015, 08:49
Eigenlijk maak je best zoveel mogelijk zelf.

Meer moet dat niet zijn. Verse groenten behoorlijk wassen voor (vooral) rauw gebruik, en vlees en vis voldoende verhitten zodat de ziektekiemen het niet overleven.

Wil je veiliger buitenshuis eten, spaar dan om dat in een goed restaurant te doen. Men kan dat beter één keer per jaar in een gerenommeerd restaurant doen dan 25 keer in een verdachte pitabar, een Chinees eethuis, een Turkse kebabzaak, Mac Donalds, of zelfs het frietkot op de hoek van de straat.

Zelf koken is niet alleen gezonder, het is ook kostenbesparend, en veel lekkerder voor wie er de nodige aandacht aan besteedt.

Er zijn tegenwoordig ook tv-programma's genoeg die de liefhebbers leren hoe ze in een vrij korte tijd goede en gezonde maaltijden kunnen bereiden.

Knuppel
15 juni 2015, 08:58
In de rubriek koetjes en kalfjes, even een draad over mieren en kakkerlakken.

Krijg ik mijn 14 euro niet terug? Gij krijgt niks terug. Niks.

https://www.youtube.com/watch?v=78s2BR2KHRU

Dat is geen propere reclame. Voor niemand.

.

Er zijn altijd freaks die zich interessant wanen omdat ze viezigheden binnenspelen waarmee nep-survivors in bepaalde tv-programma's uitpakken.

cookie monster
15 juni 2015, 18:25
Waar is die bakkerij ??
Ik wil graag verse mierentaart !! :p

Peche
15 juni 2015, 18:47
Meer moet dat niet zijn. Verse groenten behoorlijk wassen voor (vooral) rauw gebruik, en vlees en vis voldoende verhitten zodat de ziektekiemen het niet overleven.

Wil je veiliger buitenshuis eten, spaar dan om dat in een goed restaurant te doen. Men kan dat beter één keer per jaar in een gerenommeerd restaurant doen dan 25 keer in een verdachte pitabar, een Chinees eethuis, een Turkse kebabzaak, Mac Donalds, of zelfs het frietkot op de hoek van de straat.

Zelf koken is niet alleen gezonder, het is ook kostenbesparend, en veel lekkerder voor wie er de nodige aandacht aan besteedt.

Er zijn tegenwoordig ook tv-programma's genoeg die de liefhebbers leren hoe ze in een vrij korte tijd goede en gezonde maaltijden kunnen bereiden.

Lang leve Jeroen Meeuws!!!!! :cheer:
Al begrijp ik niet waarom hij zoveel boter gebruikt??? Uiterst goeie kok, en rap en goed van uitleg.

Als wij het buikske rond willen eten vinden wij de Colmar wel goed. Anders de Italiaan.
Een etentje kost ons meestal rond de 50 a 60 euro. Maar wij drinken geen alcohol.

Derk de Tweede
15 juni 2015, 18:49
Insecten zijn gezond!!!!!! 8-)

De schoofzak
15 juni 2015, 20:41
Ik ben vooral teleurgesteld in het FAVV.

Elk restaurant, frituur en aanverwanten zou minstens één keer per trimester onverwacht een inspectie moeten krijgen.
D�*t vind ik een kerntaak van de overheid.

En die taak mag dan zelfs uitbesteed worden aan een private onderneming, onder de hoede van het FAVV.
Liefst zelfs, want die ambtenaren worden teveel geambeteerd door politiekers van vakbonden.

.