PDA

View Full Version : TE VEEL PARASIETEN (VB-slaafjes hier)


JusticeLover
13 oktober 2004, 21:50
DAT IS HIER NIET MEER INTERESSANT OM TE DISCUSSIEREN. ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. TEVEEL IS TEVEEL EN IK DENK DAT IK HIER VOOR NIETS AAN HET DISCUSSIEREN BEN, JA IK GEEF MIJN MENING VRIJ, IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK OBJECTIEF ZIJN MAAR JA ER IS ALTIJD IEMAND DIE HET KLOOT. EN DIE ENE WORDT NIET GEKRITISEERD DOOR EEN ANDERE BLOKKER OF VLAMING. IK MOET ALTIJD HEM WIJSMAKEN.

ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT.
MET HUN STANDPUNTEN ALS
-Profeet Mohammed is een pedofiel!
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................

MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN? WAAROM SPREKEN ZE NOOIT OVER SLACHTINGEN TEGEN TURKEN? WAAROM WAAROM WAAROM????
GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.

GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM. DAT IS HIER ZEVER AAN HET WORDEN. VLAAMS-BLOK PORTAAL PRECIES.

Darwin
13 oktober 2004, 22:12
DAT IS HIER NIET MEER INTERESSANT OM TE DISCUSSIEREN. ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. TEVEEL IS TEVEEL EN IK DENK DAT IK HIER VOOR NIETS AAN HET DISCUSSIEREN BEN, JA IK GEEF MIJN MENING VRIJ, IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK OBJECTIEF ZIJN MAAR JA ER IS ALTIJD IEMAND DIE HET KLOOT. EN DIE ENE WORDT NIET GEKRITISEERD DOOR EEN ANDERE BLOKKER OF VLAMING. IK MOET ALTIJD HEM WIJSMAKEN.

ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT.
MET HUN STANDPUNTEN ALS
-Profeet Mohammed is een pedofiel!
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................

MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN? WAAROM SPREKEN ZE NOOIT OVER SLACHTINGEN TEGEN TURKEN? WAAROM WAAROM WAAROM????
GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.

GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM. DAT IS HIER ZEVER AAN HET WORDEN. VLAAMS-BLOK PORTAAL PRECIES.Ge vergist u:

Bij de peiling over het referendum over de toetreding van Turkije tot de EU kan je zien hoeveel Blokkers en niet-Blokkers hier zitten.

Iets meer dan 1 op 3 van de forumgangers hier stemt Blok, iets minder dan 2 op 3 stemt niet Blok (en dit op een totaal van 52).

Dat wil dus zeggen dat de verhouding Blokkers/niet-Blokkers op dit forum bijna geheel overeenkomt met de huidige politieke situatie in de stad Antwerpen, de economische hoofdstad van Vlaanderen en op politiek vlak zoals vaak in het verleden gebleken is, voorloper.

In geheel Vlaanderen is die verhouding momenteel 1 op 4.

Als we aannemen dat de mensen op dit forum politiek bewust zijn en qua trend vooruit lopen op de rest van de bevolking die niet zo politiek minded is, dan vormt dit forum een redelijk goede afspiegeling van hoe het politieke landschap in Vlaanderen (in aantal stemmen) er over pakweg 5 �* 6 jaar zal uitzien.

Of je dat nu graag hebt of niet...

Pascal L.
13 oktober 2004, 22:22
Ocharme toch, de onschuldige Elturco wordt gepest ... Dingen die gij zegt zijn anders vaak ook niet al te proper zenne ...

Koenraad Maesschalck
13 oktober 2004, 23:26
Te veel parasieten (Turken hier)

Acid
14 oktober 2004, 00:18
MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN.Jawadde jongen, een beetje de fundamentalist komen uithangen. Dat is toch voor niks nodig. Ge zijt hier niet in Turkije of Irak of Afghanistan waar dat dergelijke dingen misschien wel dagelijkse kost zijn hé. Het is hier een beschaafd land dus gedraag u er ook naar.

GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.Gij doet precies of het Vlaams Blok wilt u in een trein steken en afvoeren naar een concentratiekamp. Dat is zeker niet waar, wat die linkie-winkies hier ook mogen beweren, ge moet gene schrik hebben. En zolang ge hier niks mispeutert zal men u ook gerust laten. Een kleine verwittiging: bedreiging met moord is toch strafbaar hoor...

VlaamseBelg
14 oktober 2004, 08:15
Je mag je zo snel niet geviseerd voelen, dat er hier rondhangen die bij gebrek aan discussievermogen persoonlijk worden betekent niet dat iedereen hier zo is.
Door even heftig terug te reageren speel je gewoon in hun kaarten, dat is hun doel.

Er zijn hier mensen van alle slag (ook vlaamsblokkers) die wel in staat zijn een deftig "gesprek" te voeren. Zo'n 2/3 volgens Darwin. :-)

HerrUU
14 oktober 2004, 10:25
DAT IS HIER NIET MEER INTERESSANT OM TE DISCUSSIEREN. ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. TEVEEL IS TEVEEL EN IK DENK DAT IK HIER VOOR NIETS AAN HET DISCUSSIEREN BEN, JA IK GEEF MIJN MENING VRIJ, IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK OBJECTIEF ZIJN MAAR JA ER IS ALTIJD IEMAND DIE HET KLOOT. EN DIE ENE WORDT NIET GEKRITISEERD DOOR EEN ANDERE BLOKKER OF VLAMING. IK MOET ALTIJD HEM WIJSMAKEN.

ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT.
MET HUN STANDPUNTEN ALS
-Profeet Mohammed is een pedofiel!
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................

MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN? WAAROM SPREKEN ZE NOOIT OVER SLACHTINGEN TEGEN TURKEN? WAAROM WAAROM WAAROM????
GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.

GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM. DAT IS HIER ZEVER AAN HET WORDEN. VLAAMS-BLOK PORTAAL PRECIES.
Slachtingen tegen Turken? :rofl:

Ga eerst eens zelf geschiedenis bestuderen kerel, nog nooit van het Ottomaanse rijk gehoord zeker? Bulgarije? Konstantinopel? Arabië?

HerrUU
14 oktober 2004, 10:26
Te veel parasieten (Turken hier)
Ssst, straks zijt ge weeral ne racist!

Antoon
14 oktober 2004, 10:50
GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM.
Good riddens.


http://jm.g.free.fr/smileys/pan/smiley_aauz.gif

HerrUU
14 oktober 2004, 11:06
Good riddens.


http://jm.g.free.fr/smileys/pan/smiley_aauz.gif
Tja, spijtig dat hij weggaat.....


...NOT

:clapping:

Lincoln
14 oktober 2004, 11:55
DAT IS HIER NIET MEER INTERESSANT OM TE DISCUSSIEREN. ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. TEVEEL IS TEVEEL EN IK DENK DAT IK HIER VOOR NIETS AAN HET DISCUSSIEREN BEN, JA IK GEEF MIJN MENING VRIJ, IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK OBJECTIEF ZIJN MAAR JA ER IS ALTIJD IEMAND DIE HET KLOOT. EN DIE ENE WORDT NIET GEKRITISEERD DOOR EEN ANDERE BLOKKER OF VLAMING. IK MOET ALTIJD HEM WIJSMAKEN.

ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT.
MET HUN STANDPUNTEN ALS
-Profeet Mohammed is een pedofiel!
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................

MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN? WAAROM SPREKEN ZE NOOIT OVER SLACHTINGEN TEGEN TURKEN? WAAROM WAAROM WAAROM????
GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.

GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM. DAT IS HIER ZEVER AAN HET WORDEN. VLAAMS-BLOK PORTAAL PRECIES.
Hou de moed man ! Als je een zinloos thread leest gewoon negeren , Dit forum is niet meer een niet minder dan een speelplaatsje of ( zoals in een café ) waar je frustraties , mening , een je buik leeg kunt maken om weer het touwtje in handen neemt een weer door het leven kunt gaan !! Het zou beter zijn dan als de frustraties veranderen in een spiraal van geweld , Dan zou het leven niet meer een smaak hebben een de openbaar orde daardoor verstoord zal worden een het leven van een gewoon burger onmogelijk maakt !!!


P.S; beter geblaf van de honden dan hun gebijt !!
P.S.S;mijn bedoeling op deze post is voor niemend beledigend bedoelt !!

Joriske
14 oktober 2004, 12:07
ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT.
MET HUN STANDPUNTEN ALS
-Profeet Mohammed is een pedofiel!
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................Geno cide tegen Armeniërs een VB-standpunt? De Belgische Senaat erkende in 1998 de Armeense Genocide dus wel unaniem, met de steun van leden uit alle partijen. Je moet de zaken niet verdraaien, El Turco.

Ik zie hier tussen haakjes geen enkele Vlaams Blokker met als onderschrift een soldaat met M16 machinegeweer over een Vlaamse Leeuw.

Generaloberstvonstorch
14 oktober 2004, 12:45
DAT IS HIER NIET MEER INTERESSANT OM TE DISCUSSIEREN. ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. TEVEEL IS TEVEEL EN IK DENK DAT IK HIER VOOR NIETS AAN HET DISCUSSIEREN BEN, JA IK GEEF MIJN MENING VRIJ, IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK OBJECTIEF ZIJN MAAR JA ER IS ALTIJD IEMAND DIE HET KLOOT. EN DIE ENE WORDT NIET GEKRITISEERD DOOR EEN ANDERE BLOKKER OF VLAMING. IK MOET ALTIJD HEM WIJSMAKEN.

ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT.
MET HUN STANDPUNTEN ALS
-Profeet Mohammed is een pedofiel!
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................

MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN? WAAROM SPREKEN ZE NOOIT OVER SLACHTINGEN TEGEN TURKEN? WAAROM WAAROM WAAROM????
GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.

GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM. DAT IS HIER ZEVER AAN HET WORDEN. VLAAMS-BLOK PORTAAL PRECIES.
Gij kunt eens ferm m'n kloten kussen, dude...

Generaloberstvonstorch
14 oktober 2004, 12:47
Hou de moed man ! Als je een zinloos thread leest gewoon negeren , Dit forum is niet meer een niet minder dan een speelplaatsje of ( zoals in een café ) waar je frustraties , mening , een je buik leeg kunt maken om weer het touwtje in handen neemt een weer door het leven kunt gaan !! Het zou beter zijn dan als de frustraties veranderen in een spiraal van geweld , Dan zou het leven niet meer een smaak hebben een de openbaar orde daardoor verstoord zal worden een het leven van een gewoon burger onmogelijk maakt !!!


P.S; beter geblaf van de honden dan hun gebijt !!
P.S.S;mijn bedoeling op deze post is voor niemend beledigend bedoelt !!
Jaja, een men turk se ng altei beter dan ne marokkane... we moete ne spirale van gweld verandere een de buik legen dan krijge we trug smak in de dinge...

sinan123
14 oktober 2004, 12:49
Slachtingen tegen Turken?

Ga eerst eens zelf geschiedenis bestuderen kerel, nog nooit van het Ottomaanse rijk gehoord zeker? Bulgarije? Konstantinopel? Arabië?
__________________


Ooit gehoord van de slag om canakkale??? Welke arabieren zijn geslacht ik kan zo een paar verhalen vertellen over turken die geslacht zijn in Cyprus , Bulgarije, Balkan, maar dat zullen jullie vast niet begrijpen volgens mij vinden jullie het leuk als alle turken hier weg gaan kunnen jullie tegen jezelf over de Turken discussiëren. Is lekker handig gelijk geen tegenstanders meer. Het is vaag maar hetzelfde gebeurt als in WO 2
-het gaat slecht met de economie
-mensen zoeken zondebok
-er komt (waarschijnlijk ) een extreem rechtse partij aan de macht (met de zondebokken)
Jullie hebben zoiets van als de Moslims er niet waren is al het leed weg van de wereld. Jullie zijn de de ondekkiingsreizen wel heel snel vergeten toen jullie heel afrika uitmoorden. En daar profiteren we in de westerse wereld nog steeds van (cacaoboeren etc.)

Mjah, jullie hebben vast begrepen dat ik ook stop met discussieren op dit forum
er zijn trouwens betere forums http://forum.fok.nl
http://forum.turksnl.net

mzzzzzzzls

Pat
14 oktober 2004, 12:59
Jullie zijn de de ondekkiingsreizen wel heel snel vergeten toen jullie heel afrika uitmoorden. En daar profiteren we in de westerse wereld nog steeds van (cacaoboeren etc.)

Ja, laat ons eens spreken over de Afrikaanse misdaden van Leopold II en zijn meute :)

Joriske
14 oktober 2004, 13:03
Jullie zijn de de ondekkiingsreizen wel heel snel vergeten toen jullie heel afrika uitmoorden. En daar profiteren we in de westerse wereld nog steeds van (cacaoboeren etc.)
Bedoel je Darfoer? Al vergeten dat een groot deel van de slavenhandel in Afrika in handen was van de Arabieren?

Afrika was in de latere koloniale periode (vanaf 1900) er veel beter van af, mede door de Europese overheersing. De corrupte boel die je nu op dat continent vindt is enkel en alleen te wijten aan het feit dat de meeste Afrikanen gewoonweg niet klaar waren voor onafhankelijkheid; vóór die onafhankelijkheid ging het in bijna alle Afrikaanse landen veel beter met de gewone bevolking, dat kan niemand ontkennen.

Als je bovendien de geldstromen berekent van en naar de colonies doorheen de geschiedenis, kom je tot de conclusie dat er op lange termijn meer geld naar infrastructuurprojecten e.d. in die colonies is gevloeid dan omgekeerd.

Z'n rijkdom heeft het Westen vooral te danken aan de industriële revolutie en de daardoor verhoogde productiviteit. Er zijn tal van landen zonder wereldrijk (Oostenrijk, Zwitserland, Scandinavië,....) die ook zonder kolonies goed hebben geboerd. De colonisatie was een gevolg van die industriële revolutie en grotere rijkdom, niet omgekeerd.

sinan123
14 oktober 2004, 13:07
Z'n rijkdom heeft het Westen vooral te danken aan de industriële revolutie en de daardoor verhoogde productiviteit. Er zijn tal van landen zonder wereldrijk (Oostenrijk, Zwitserland, Scandinavië,....) die ook zonder kolonies goed hebben geboerd. De colonisatie was een gevolg van die industriële revolutie en grotere rijkdom, niet omgekeerd.


IK zei profiteren. En de indistruele revolutie werd opgebouwd met grondstoffen uit Afrika of heb ik t mis.


Als je bovendien de geldstromen berekent van en naar de colonies doorheen de geschiedenis, kom je tot de conclusie dat er op lange termijn meer geld naar infrastructuurprojecten e.d. in die colonies is gevloeid dan omgekeerd.


Ja lekker handig handig eerst natuurlijk uitputten en dan proberen voltepompen in een bodemloze put. P.S ik kon het niet laten te reageren

Joriske
14 oktober 2004, 13:14
IK zei profiteren. En de indistruele revolutie werd opgebouwd met grondstoffen uit Afrika of heb ik t mis.

De Industriële Revolutie werd in de eerste plaats opgebouwd met grondstoffen uit Europa zelf. Kool en staal had het continent in overvloed, wol uit Engeland, katoen uit Amerika. De enige belangrijke grondstof die Afrika leverde was rubber.

sinan123
14 oktober 2004, 13:18
De Industriële Revolutie werd in de eerste plaats opgebouwd met grondstoffen uit Europa zelf. Kool en staal had het continent in overvloed, wol uit Engeland, katoen uit Amerika. De enige belangrijke grondstof die Afrika leverde was rubber.


Alleen jammer dat er Afrikaanse slaven werkten op de katoenvelden in Amerika. Komop zonder de Afrikaanse leegplundering Europa nooit worden wat het was. EN dat laat ik de Aboriginals de INdonesiërs er nog buiten

Lincoln
14 oktober 2004, 13:31
Jaja, een men turk se ng altei beter dan ne marokkane... we moete ne spirale van gweld verandere een de buik legen dan krijge we trug smak in de dinge...
http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/baby.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/baby.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/baby.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/baby.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/bgrasshole.gif

HerrUU
14 oktober 2004, 13:33
Ooit gehoord van de slag om canakkale??? Welke arabieren zijn geslacht ik kan zo een paar verhalen vertellen over turken die geslacht zijn in Cyprus , Bulgarije, Balkan, maar dat zullen jullie vast niet begrijpen volgens mij vinden jullie het leuk als alle turken hier weg gaan kunnen jullie tegen jezelf over de Turken discussiëren. Is lekker handig gelijk geen tegenstanders meer. Het is vaag maar hetzelfde gebeurt als in WO 2
-het gaat slecht met de economie
-mensen zoeken zondebok
-er komt (waarschijnlijk ) een extreem rechtse partij aan de macht (met de zondebokken)
Jullie hebben zoiets van als de Moslims er niet waren is al het leed weg van de wereld. Jullie zijn de de ondekkiingsreizen wel heel snel vergeten toen jullie heel afrika uitmoorden. En daar profiteren we in de westerse wereld nog steeds van (cacaoboeren etc.)

Mjah, jullie hebben vast begrepen dat ik ook stop met discussieren op dit forum
er zijn trouwens betere forums http://forum.fok.nl (http://forum.fok.nl/)
http://forum.turksnl.net (http://forum.turksnl.net/)

mzzzzzzzls
Eeuh Cyprus? Is TURKIJE daar niet binnengevallen? Ga maar discussieren met uw turkskes over de muntthee en waterpijp. als ge het nog niet gemerkt hebt, het is hier politics.BE

Generaloberstvonstorch
14 oktober 2004, 13:34
Alleen jammer dat er Afrikaanse slaven werkten op de katoenvelden in Amerika. Komop zonder de Afrikaanse leegplundering Europa nooit worden wat het was. EN dat laat ik de Aboriginals de INdonesiërs er nog buiten
O ja, dat is absoluut waar. Zonder enige ironie gezegd hoor. Amerika en het Westen hebben een onmogelijk nog af te lossen schuld tegenover Afrika. Dat ontkennen is dwaas en enggeestig. Toch vreemd voor een Vlaams Blokker om dit te zeggen, maar toch is het zo.

HerrUU
14 oktober 2004, 13:36
Alleen jammer dat er Afrikaanse slaven werkten op de katoenvelden in Amerika. Komop zonder de Afrikaanse leegplundering Europa nooit worden wat het was. EN dat laat ik de Aboriginals de INdonesiërs er nog buiten
Eeuh, Amerika is niet gelijk aan Europa. En wie verkocht de zwarte slaven in Afrika?

sinan123
14 oktober 2004, 13:38
Eeuh Cyprus? Is TURKIJE daar niet binnengevallen? Ga maar discussieren met uw turkskes over de muntthee en waterpijp. als ge het nog niet gemerkt hebt, het is hier politics.BE

Cyprus is de laatste eeuwen afwisselend in Turkse en Griekse handen geweest. In 1974 kwam een extreem-rechtse partij aan de macht een er werden dagelijks turken in Cyprus vermoord die daar wel degelijk aanwezig waren. Toen is Turkije met steun van de VN een vredersoperatie In Cyprus begonnen.

Muntthee is trouwens marrokaans

sinan123
14 oktober 2004, 13:40
Eeuh, Amerika is niet gelijk aan Europa.
Joriske begon over Amerika (ik reageerde daarop)

En wie verkocht de zwarte slaven in Afrika

De bezitters van het land bijv Belgen, Engelsen, Fransen

HerrUU
14 oktober 2004, 13:42
Cyprus is de laatste eeuwen afwisselend in Turkse en Griekse handen geweest. In 1974 kwam een extreem-rechtse partij aan de macht een er werden dagelijks turken in Cyprus vermoord die daar wel degelijk aanwezig waren. Toen heeft Turkije met steun van de VN een vredersoperatie In Cyprus begonnen.
BS in pakskes, Turkije is Cyprus binnengevallen ZONDER VN ondersteuning en is nu nog altijd het enige land dat Turks Cyprus erkent. In die invasie van jou zijn duizenden griekse gezinnen uit hun huizen gezet en verdreven.

Trouwens, ging jij niet ophouden met te posten op dit forum?

HerrUU
14 oktober 2004, 13:44
Joriske begon over Amerika (ik reageerde daarop)



De bezitters van het land bijv Belgen, Engelsen, Fransen
1. JIJ maakt de vergelijking VS - Europa in die post, niet Joriske. Neem verantwoordelijkheid voor wat je zegt ipv je achter iemand anders te verschuilen.

2. De meeste slavenhandelaars waren arabieren (en dit is niet racistisch bedoeld). De meeste slavenhandel had trouwens plaats in het noorden van Afrika waar de slaven verscheept werden naar de VS.

Generaloberstvonstorch
14 oktober 2004, 13:46
http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/baby.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/baby.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/baby.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/baby.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/bgrasshole.gif
:fist:

sinan123
14 oktober 2004, 13:48
1. JIJ maakt de vergelijking VS - Europa in die post, niet Joriske. Neem verantwoordelijkheid voor wat je zegt ipv je achter iemand anders te verschuilen.


Ben je blind: zie 1 pagani Joriske begon over Amerika

IK zei profiteren. En de indistruele revolutie werd opgebouwd met grondstoffen uit Afrika of heb ik t mis.



De Industriële Revolutie werd in de eerste plaats opgebouwd met grondstoffen uit Europa zelf. Kool en staal had het continent in overvloed, wol uit Engeland, katoen uit Amerika. De enige belangrijke grondstof die Afrika leverde was rubber.
De meeste slavenhandelaars waren arabieren (en dit is niet racistisch bedoeld). De meeste slavenhandel had trouwens plaats in het noorden van Afrika waar de slaven verscheept werden naar de VS.

Wat jij zegt is helemaal niet waar voor de tijd van Mohhammed was het voor de aravieren gebruikelikj om slaven te verhandelen dat heeft de profeet in zijn tijd verboden

Pat
14 oktober 2004, 13:52
De slavernij werd als laatste afgeschaft in het Midden Oosten onder druk van het westen, die gebeurde een halve eeuw geleden.

sinan123
14 oktober 2004, 13:53
BS in pakskes, Turkije is Cyprus binnengevallen ZONDER VN ondersteuning en is nu nog altijd het enige land dat Turks Cyprus erkent. In die invasie van jou zijn duizenden griekse gezinnen uit hun huizen gezet en verdreven.

Trouwens, ging jij niet ophouden met te posten op dit forum?

EIgenlijk wel maar ik moest jullie eerst dissen. De INVasie was met steun van de VN maar het land dat ze oprichten werd niet erkend. Turkije deed dit om dit in de toekomst te voorkomen

HerrUU
14 oktober 2004, 13:53
Ben je blind: zie 1 pagani Joriske begon over Amerika
" Alleen jammer dat er Afrikaanse slaven werkten op de katoenvelden in Amerika. Komop zonder de Afrikaanse leegplundering Europa nooit worden wat het was. EN dat laat ik de Aboriginals de INdonesiërs er nog buiten" is als ik mij niet vergis jouw citaat?

Wat jij zegt is helemaal niet waar voor de tijd van Mohhammed was het voor de aravieren gebruikelikj om slaven te verhandelen dat heeft de profeet in zijn tijd verboden
Je achter diene zeveraar gaan verstoppen om feiten te verbergen vind ik bedroevend. Ga af op je instinct en verander van forum.

sinan123
14 oktober 2004, 13:53
De slavernij werd als laatste afgeschaft in het Midden Oosten onder druk van het westen, die gebeurde een halve eeuw geleden.

Bron?

HerrUU
14 oktober 2004, 13:55
Bron?
De jouwe?

sinan123
14 oktober 2004, 13:55
Alleen jammer dat er Afrikaanse slaven werkten op de katoenvelden in Amerika. Komop zonder de Afrikaanse leegplundering Europa nooit worden wat het was. EN dat laat ik de Aboriginals de INdonesiërs er nog buiten" is als ik mij niet vergis jouw citaat?


dit was erna ga een bril kopen ofzo

Je achter diene zeveraar gaan verstoppen om feiten te verbergen vind ik bedroevend. Ga af op je instinct en verander van forum.


Eigenlijk heb je gelijk jullie zien alleen wat jullie willen zien

sinan123
14 oktober 2004, 13:57
BEst wel gezellig trouwens om tegen iedereen in mijn eentje te discussiëren.

HerrUU
14 oktober 2004, 14:00
dit was erna ga een bril kopen ofzo
Dat was de post die ik citeerde. Logischerwijs gaf jij daar repliek op. Of is zulk een vorm van communicatie te moeilijk?



Eigenlijk heb je gelijk jullie zien alleen wat jullie willen zien
Eigenlijk interesseert jullie geloof ons geen ... Alleen denken jullie van wel. Het is gewoon een feit dat slavenhandelaren in Afrika in de 19e eeuw voornamelijk arabieren waren. Dat kan je opzoeken, probeer maar eens. Mohammed heeft daar niets mee te maken, die lag toen al lang onder de grond.

HerrUU
14 oktober 2004, 14:02
BEst wel gezellig trouwens om tegen iedereen in mijn eentje te discussiëren.
Tja, jij hebt je vrienden gekozen, niet wij...

HerrUU
14 oktober 2004, 14:07
Nog even dit voor SINAN :

"Recente geschiedenis:
Na aanvankelijk een protectoraat van het Verenigd Koninkrijk te zijn geweest, werd Cyprus in 1960 een onafhankelijke staat. Door de aanwezigheid van een grote Turkse minderheid op het eiland, die zich net als de Griekse meerderheid openlijk uitsprak voor aansluiting bij haar ‘moederland’, ontstond er meteen een gespannen situatie op het eiland. Deze leidde in 1963 tot openlijk geweld. Turkse eenheden bezetten een deel van het Noorden van het eiland, er vielen tientallen doden en de Turkse vice-president Küçük, de Turkse ministers en parlementariërs verlieten het politieke bestel. In 1964, na een conferentie met afgevaardigden van het Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Turkije en de twee Cypriotische gemeenschappen, besloot toenmalig VN-Secretaris-Generaal U. Thant tot het sturen van een zogenaamde ‘peace-keeping force’. Deze zou binnen afzienbare tijd de rust moeten herstellen op het eiland, maar is nu - eind jaren negentig - nog steeds actief.

Ondanks de aanwezigheid van VN-troepen en topoverleg tussen de twee gemeenschappen liep de spanning begin jaren zeventig opnieuw hoog op. Overigens niet alleen tussen de twee gemeenschappen, maar ook tussen de Grieks-Cypriotische leider Makarios en de in Griekenland zetelende militaire Junta. Deze Griekse generaals waren het niet eens met het gematigde beleid van Makarios en steunden in 1974 een militaire staatsgreep onder leiding van Nicos Sampson. Turkije eiste het vertrek van Sampson en van de 650 Griekse officieren die op dat moment gedetacheerd waren op het eiland. Toen dit verzoek ondanks Amerikaanse druk niet werd ingewilligd, besloot Turkije op 20 juli 1974 tot een invasie. Drie dagen na de invasie viel de Junta in Griekenland en verliet Sampson zijn post. Zo werd een gewapend treffen tussen Griekenland en Turkije voorkomen. Het Turkse leger had echter zijn positie op het eiland ingenomen."

En hier is de link :

http://www.europese-beweging.nl/landen-info/cyprus.htm

Met andere woorden : uw verhaaltje over cyprus is een fabeltje.

Antoon
14 oktober 2004, 15:03
De slavernij werd als laatste afgeschaft in het Midden Oosten onder druk van het westen, die gebeurde een halve eeuw geleden.Officieel is dat misschien zo, maar er bestaat nog slavernij in de wereld, vooral dan in Arabische landen (U.A.E, Libanon, Saoudi-Arabië,...) waar mensen uit Bangladesh en de Fillipijnen er worden misbruikt, maar ook in Indië en in Afrikaanse landen waar eeuwenlange familieschulden geërfd worden en zodoende generaties slaven voortbrengen.

Het verslag van de organisatie 'antislavery' over de toestand in 2004 (http://www.antislavery.org/homepage/resources/full%20annual%20report.pdf).

Pat
14 oktober 2004, 15:05
Wat jij zegt is helemaal niet waar voor de tijd van Mohhammed was het voor de aravieren gebruikelikj om slaven te verhandelen dat heeft de profeet in zijn tijd verboden

Ik vrees dat u er een bijzondere Koran op nahoudt want Mohammed (hij die het goede voorbeeld gaf) had zelf slaven. Een Koranvers verwoordt het zo prachtig: "Sex voor het huwelijk is verboden tenzij het een slavenmeisje betrof, dan mocht het wel met als voorwaarde dat ze de dag nadien met haar meester in het huwelijk trad". Nog meer voorbeelden nodig?

De slavernij heeft altijd al gefloreerd in de Arabische wereld (blanke Europese, maar vooral Afrikaanse slaven) de veroveringsdrift die ontstond met de Islam heeft deze slavenhandel alleen maar uitgebreid.

Shizie
14 oktober 2004, 15:19
El Turco,

Good bye. Ik ben geen blok stemmer (ben zelf van vreemde origine) maar ik hoop dat uw aanwezigheid op dit forum minstens een paar mensen tot VB stemmers bekeerd heeft. Wat je meestal post is pro-turks onzin, je bent verblind door uw nationalisme. Je hoort duidelijk nier thuis in dit land, ik wens je spoedige terugkeer toe. Dankzij Uw posts die zo dom en arrogant zijn ben ik nog meer overtuigd geworden dat uw land niet tot de EU hoort (ik ken meerdere turken zoals U).

Probeer es te begrijpen dat uw land honderden jaren achter West Europa / Amerika zit, en niet enkel economisch, maar ook cultureel. Hier gedroeg me zo honderden jaren geleden..
Hier in Belgie krijgt ge de kans om de betere, verder ontwikkelde cultuur dan uw eigen turkse, te lerenkennen maar dat begrijpt ge niet..
spijtig



Btw : vandaag hebben ze een turk in Irak onthoofd, ik vraag me af wat je daarvan denkt, persoonlijk vind ik het erg spijtig.

Pat
14 oktober 2004, 15:21
Officieel is dat misschien zo, maar er bestaat nog slavernij in de wereld, vooral dan in Arabische landen (U.A.E, Libanon, Saoudi-Arabië,...) waar mensen uit Bangladesh en de Fillipijnen er worden misbruikt, maar ook in Indië en in Afrikaanse landen waar eeuwenlange familieschulden geërfd worden en zodoende generaties slaven voortbrengen.

Het verslag van de organisatie 'antislavery' over de toestand in 2004 (http://www.antislavery.org/homepage/resources/full%20annual%20report.pdf).

Toen ik in Libanon was, waren er inderdaad zulke hulpjes aanwezig. Die hebben een "contract" van 3 jaar en werken 7 op 7 ononderbroken zonder verlof. Die hulpjes zijn allround en doen al de was en de plas van het gezin. Ze krijgen een loon dat ongeveer de helft is van het Libanese minimumloon.

De hulpjes die ik gezien heb werden onder de gegeven omstandigheden nog zeer goed verzorgd en opgenomen in de familie, maar als ze pech hebben komen ze terecht bij één of andere tiran. Ik kan me goed inbeelden dat zo'n machtsverhoudingen kunnen leiden tot mishandeling en zelfs verkrachting.

Allicht is de situatie in Saoudi Arabië nog veel schrijnender. Daar bestaan een soort concentratiekampen met barakken en prikkeldraad eromheen alsof die ongelovige Filipijnse arbeiders hen zouden kunnen besmetten met "beschaving".

Joriske
14 oktober 2004, 16:13
Joriske begon over Amerika (ik reageerde daarop)



De bezitters van het land bijv Belgen, Engelsen, Fransen
Slavernij was al afgeschaft toen de Engelsen, Fransen en Belgen Afrika begonnen te koloniseren in de 2e helft van de 19e eeuw. En de eersten die slavernij afschaften waren juist de Engelsen omdat die het eerst waren geindustrialiseerd.

Het is een feit dat de meeste slaven aan de Spanjaarden en Portugezen verkocht werden door vijandige AFRIKAANSE stammen. In het Osmaanse Rijk wederom was de slavenhandel in Arabische handen.

Vlaanderen Boven
14 oktober 2004, 16:24
Good riddens.
Is het niet 'riddance'?

Attiladehun
14 oktober 2004, 16:31
Is het niet 'riddance'?
Ja, 'good riddance of bad garbitch', of zoiets...

Red beret
14 oktober 2004, 18:40
Beste mensen na het lezen van een paar onderwerpen in dit forum ben ik tot conclusie gekomen dat er echt een vooroordeel is tegen de turken.Ik heb gelezen dat el-turco zich niet meer in het forum zal bevinden.jammer zeg,want ik denk dat ik nu alleen tegen de VB moet opnemen.Nie erg ik zal men best doen el-turco ;-)

ps:dus jullie zijn echt van het gedachte dat europa afrika niet heeft uitgebuit.de meeste mensen kunnen toch durven hé

Koenraad Maesschalck
14 oktober 2004, 18:42
Beste mensen na het lezen van een paar onderwerpen in dit forum ben ik tot conclusie gekomen dat er echt een vooroordeel is tegen de turken.Ik heb gelezen dat el-turco zich niet meer in het forum zal bevinden.jammer zeg,want ik denk dat ik nu alleen tegen de VB moet opnemen.Nie erg ik zal men best doen el-turco ;-)

ps:dus jullie zijn echt van het gedachte dat europa afrika niet heeft uitgebuit.de meeste mensen kunnen toch durven hé
Ocharme, weer zo'n linkiewinkietje die beschaamd is omwille van ons Europees verleden terwijl het wel volop mee geniet (of beter gezegd profiteert) van wat ons rijke verleden en onze voorvaderen ons schonken.

Lincoln
14 oktober 2004, 20:14
:fist:
http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/bgrthefinger.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/thefinger.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/bgrthefinger.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/thefinger.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/nahnah.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/biggrintongue.gif http://www.fancysplace.com/smileys/megatongue.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/tongue2.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/bgrthefinger.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/thefinger.gif http://smilies.sofrayt.com/%5E/a0/bgrthefinger.gif

Sam
14 oktober 2004, 20:29
DAT IS HIER NIET MEER INTERESSANT OM TE DISCUSSIEREN. ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. TEVEEL IS TEVEEL EN IK DENK DAT IK HIER VOOR NIETS AAN HET DISCUSSIEREN BEN, JA IK GEEF MIJN MENING VRIJ, IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK OBJECTIEF ZIJN MAAR JA ER IS ALTIJD IEMAND DIE HET KLOOT. EN DIE ENE WORDT NIET GEKRITISEERD DOOR EEN ANDERE BLOKKER OF VLAMING. IK MOET ALTIJD HEM WIJSMAKEN.

ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT.
MET HUN STANDPUNTEN ALS
-Profeet Mohammed is een pedofiel!
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................

MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN? WAAROM SPREKEN ZE NOOIT OVER SLACHTINGEN TEGEN TURKEN? WAAROM WAAROM WAAROM????
GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.

GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM. DAT IS HIER ZEVER AAN HET WORDEN. VLAAMS-BLOK PORTAAL PRECIES.

Waarom zou het Vlaams Blok historische onderzoeken moeten doen op moorden op Turken? Zijn er in Vlaanderen dan vermoord geweest?

Wat misschien wel beter zou zijn, is een onderzoek naar de moorden door Turken hier op de vlaamse bevolking.... diefstallen, car-jacking, .... je kent het wel, de criminaliteit :)

Darwin
14 oktober 2004, 22:26
Alleen jammer dat er Afrikaanse slaven werkten op de katoenvelden in Amerika. Komop zonder de Afrikaanse leegplundering Europa nooit worden wat het was. EN dat laat ik de Aboriginals de INdonesiërs er nog buitenWaar zijn dan al de negerslaven in Europa en hun afstammelingen? In Noord en Zuid Amerika zijn die er. Maar hier niet.

De kolonisering van Afrika was iets van de 19de eeuw dacht ik. Het was er voor de Europeanen immers niet te doen. Ze waren niet bestand tegen de tropische ziekten en stierven er als vliegen.

De Europeanen hebben Afrika niet leeggeplunderd. Wat ze wèl gedaan hebben is de maatschappelijke structuur van Zwart Afrika volledig ontwrichten, door het binnen brengen van geneesmiddelen en het vervangen van de traditionele levenswijze door een verstedelijkte levenswijze, waardoor de Afrikanen hun zelfredzaamheid zijn verloren, en afhankelijk zijn geworden van hulp van buitenaf.

Maar zelfs de meest extreem linkse progressieven zullen zeggen dat dit ondanks alles voor de Afrikanen een vooruitgang was.

Seba
14 oktober 2004, 22:30
Ocharme, weer zo'n linkiewinkietje die beschaamd is omwille van ons Europees verleden terwijl het wel volop mee geniet (of beter gezegd profiteert) van wat ons rijke verleden en onze voorvaderen ons schonken.
dus geld overwint voor u dus blijkbaar alle morele argumenten en barrières???
we kunnen best trots zijn op onze positieve verwezenlijkingen, maar moeten we daarom ook maar ineens zomaar alle wandaden onder de mat vegen met het argument "we profiteren er nu van"?????,
U bent dan toch toevallig geen Vlaams-natrionalist zeker die de genocide in Congo onder LeopoldII gebruikt als argument tegen Belgicistjes????

Sam
14 oktober 2004, 22:33
El Turco,

Good bye. Ik ben geen blok stemmer (ben zelf van vreemde origine) maar ik hoop dat uw aanwezigheid op dit forum minstens een paar mensen tot VB stemmers bekeerd heeft. Wat je meestal post is pro-turks onzin, je bent verblind door uw nationalisme. Je hoort duidelijk nier thuis in dit land, ik wens je spoedige terugkeer toe. Dankzij Uw posts die zo dom en arrogant zijn ben ik nog meer overtuigd geworden dat uw land niet tot de EU hoort (ik ken meerdere turken zoals U).

Probeer es te begrijpen dat uw land honderden jaren achter West Europa / Amerika zit, en niet enkel economisch, maar ook cultureel. Hier gedroeg me zo honderden jaren geleden..
Hier in Belgie krijgt ge de kans om de betere, verder ontwikkelde cultuur dan uw eigen turkse, te lerenkennen maar dat begrijpt ge niet..
spijtig



Btw : vandaag hebben ze een turk in Irak onthoofd, ik vraag me af wat je daarvan denkt, persoonlijk vind ik het erg spijtig.
Mooie en zeer goed ondersteunde conclusie,

het doet me een waar plezier dat jij hier duidelijk laat zien dat je je goed hebt geïntegreerd in onze samenleving.

>> (ben zelf van vreemde origine)

Denken mensen nog altijd dat het Vlaams Blok programma anno 2004 zich keert tegen juist die mensen, het is niet de huidskleur die dat bepaald, het is gewoon hoe je je gedraagd in de samenleving.

Shizie, bedankt voor je post, deed me een waar genoegen dat sommigen het toch begrijpen,

el Turko, je hoort hier niet, je kent de taal wel, maar je verzet zich nog steeds tegen de samenleving hier, als het in Turkije beter is, ga er heen, zoek er werk als tolk ofzo, dan kan je nog onze taal benutten voor eigen profijt :)

BTW, als laatste, onthoofdingen horen niet, hadden het militairen geweest kan je het nog enigzins begrijpen, Amerikanen killen er ook van hen. Maar ja, moslim logica zal ik nooit begrijpen, gelukkig zit ik safe in Vlaanderen, alhoewel, straks krijg ik nog een jihad op mijn dak omwille van mijn politieke overtuiging!

gegroet!

Red beret
14 oktober 2004, 23:01
Jullie vlaamse blokkers zijn allemaal zo'n zielig geval hé.Wedden dat jullie nog nie eens een vlaming zijn.De meeste onder jullie zijn zeker gewoon een bastaard die het nog nie eens durven toe te geven.

Antoon
15 oktober 2004, 07:41
Is het niet 'riddance'?
Ik hanteer de nieuwe spelling. :lol:

Generaloberstvonstorch
15 oktober 2004, 09:15
Beste mensen na het lezen van een paar onderwerpen in dit forum ben ik tot conclusie gekomen dat er echt een vooroordeel is tegen de turken.Ik heb gelezen dat el-turco zich niet meer in het forum zal bevinden.jammer zeg,want ik denk dat ik nu alleen tegen de VB moet opnemen.Nie erg ik zal men best doen el-turco ;-)

ps:dus jullie zijn echt van het gedachte dat europa afrika niet heeft uitgebuit.de meeste mensen kunnen toch durven hé
Zou u misschien eens even de moeite willen doen om mijn eerder bericht (nr.23 in deze thread) te willen lezen...
U maakt zich er gemakkelijk van af door altijd maar te veralgemenen; elke partij heeft racisten, onverdraagzamen en noem maar op.
Het is alleen tegenwoordig mode om elke Vlaams Blokker te verketteren. Ik denk dat er stilletjes aan veel meer verdraagzamen zitten in het VB dan in de andere partijen...

snoodaard
15 oktober 2004, 11:38
Jullie vlaamse blokkers zijn allemaal zo'n zielig geval hé.Wedden dat jullie nog nie eens een vlaming zijn.De meeste onder jullie zijn zeker gewoon een bastaard die het nog nie eens durven toe te geven.
heb 1/16 deel frans bloed.

Acid
15 oktober 2004, 11:40
Jullie vlaamse blokkers zijn allemaal zo'n zielig geval hé.Wedden dat jullie nog nie eens een vlaming zijn.De meeste onder jullie zijn zeker gewoon een bastaard die het nog nie eens durven toe te geven.Heb jij een probleem met bastaards? Wie is hier dan de échte racist?

Red beret
15 oktober 2004, 13:56
Ja ik heb een probleem met jou f*cking armeen!!!

MaaslandLuc
15 oktober 2004, 13:59
Jullie vlaamse blokkers zijn allemaal zo'n zielig geval hé.Wedden dat jullie nog nie eens een vlaming zijn.De meeste onder jullie zijn zeker gewoon een bastaard die het nog nie eens durven toe te geven.
Ben jij eigenlijk wel Belg, Maasmechelen?
Of is het Pauwengraaf?

Red beret
15 oktober 2004, 14:04
This kort bij p.graaf,en this Red beret niet maasmechelen.En of ik een belg maak jij maar uit."Ale ik d8t van niet :-)"

Mitgard
15 oktober 2004, 14:06
Alleen jammer dat er Afrikaanse slaven werkten op de katoenvelden in Amerika. Komop zonder de Afrikaanse leegplundering Europa nooit worden wat het was. EN dat laat ik de Aboriginals de INdonesiërs er nog buiten
we mogen best trots zijn op wat onze voorouders gedaan hebben ivm ontdekkingsreizen en koloniseren.
zij hadden tenminste ballen aan hun lijf.

Mitgard
15 oktober 2004, 14:12
Jullie vlaamse blokkers zijn allemaal zo'n zielig geval hé.Wedden dat jullie nog nie eens een vlaming zijn.De meeste onder jullie zijn zeker gewoon een bastaard die het nog nie eens durven toe te geven.
het noordwest-europese autochtone volk is redelijk zuiver.

'bastaardvolkeren' zijn bv. de noord-afrikanen (een mengeling van zuid-europeanen en negers).

MaaslandLuc
15 oktober 2004, 14:28
This kort bij p.graaf,en this Red beret niet maasmechelen.En of ik een belg maak jij maar uit."Ale ik d8t van niet :-)"
Aan je posts te zien eerder 'papieren' Belg.

Acid
15 oktober 2004, 14:37
Ja ik heb een probleem met jou f*cking armeen!!!Armeen? Is dat een scheldwoord waar jij vandaan komt?

Hoe wil jij dat anderen zich openstellen voor mensen van jouw nationaliteit, als je zelf niet eens hetzelfde kan doen?

Jij bent blijkbaar nog racistischer dan al die Vlaams Blokkers samen hier...

Joriske
15 oktober 2004, 15:17
Ja ik heb een probleem met jou f*cking armeen!!!


Pak een kalmeerpil. :fist:

Shizie
15 oktober 2004, 19:47
Ja ik heb een probleem met jou f*cking armeen!!!
:roll: tja jong..

Red beret
16 oktober 2004, 00:38
[QUOTE=Acid]Armeen? Is dat een scheldwoord waar jij vandaan komt?

Nee acid,geen scheldwoord.Maar het zijn je soortgenoten"blijkbaar zie je dat als een scheldwoord,correct ook :thumbsup: "

En thx joriske,maar steek dat kalmeerpil in de plaats waar je het meest nodig hebt;-)

Shizie
16 oktober 2004, 01:30
roff, liever armenene als soortgenoten dan turken of andere islamieten :)
Armenen zijn tenminste beschaafd, Kasparov is een Armenier, maar die ken je niet hoor :)

Red beret
16 oktober 2004, 02:01
http://nl.wikipedia.org/wiki/Garry_Kasparov "bron"

Garry Kasparov (13 april 1963 - ) is een Russische schaker. Hij heette eerst Harry Weinstein, maar nam na het overlijden van zijn vader de naam van zijn moeder aan.
Hij werd geboren in 1963 in Baku in de USSR en leerde in eerste instantie schaken door ernaar te kijken. Daarna ging hij het spel zelf beoefenen.

Blijkbaar ken jij Garry kasparov niet.

Shizie
16 oktober 2004, 02:06
Garry Kasparov is van Armeense afkomst..... je weet heel goed dat alle soviet burgers voor het westen - Russen zijn..

Shizie
16 oktober 2004, 02:07
http://www.rusnet.nl/encyclo/k/kasparov.shtml

Red beret
16 oktober 2004, 02:09
Ik verwijs je naar de bron.

Red beret
16 oktober 2004, 02:09
Dus de mijne hé ;-)

Shizie
16 oktober 2004, 02:10
read mijn url, half armenier/half jood

Red beret
16 oktober 2004, 02:10
Dus toch geen puurbloed :-)

Shizie
16 oktober 2004, 02:12
anyway jongske, open your mind...
zoals ik al zei : nationalisme is normaal, maar wel beperkt..

Red beret
16 oktober 2004, 02:16
Idem voor jou armeenke

Shizie
16 oktober 2004, 02:16
heb je me ooit een foto van Poetin met een russische vlag + foto van ak47 zien posten ? en van alfa groep of spetsnaz etc zever ?
hell NO

Red beret
16 oktober 2004, 02:21
Heb ik gezegd da je een rus zijt,want dan zou ik je toch beledigen waardige armeentje :-)

Peace
16 oktober 2004, 07:17
DAT IS HIER NIET MEER INTERESSANT OM TE DISCUSSIEREN. ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. TEVEEL IS TEVEEL EN IK DENK DAT IK HIER VOOR NIETS AAN HET DISCUSSIEREN BEN, JA IK GEEF MIJN MENING VRIJ, IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK OBJECTIEF ZIJN MAAR JA ER IS ALTIJD IEMAND DIE HET KLOOT. EN DIE ENE WORDT NIET GEKRITISEERD DOOR EEN ANDERE BLOKKER OF VLAMING. IK MOET ALTIJD HEM WIJSMAKEN.

ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT.
MET HUN STANDPUNTEN ALS
-Profeet Mohammed is een pedofiel!
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................

MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN? WAAROM SPREKEN ZE NOOIT OVER SLACHTINGEN TEGEN TURKEN? WAAROM WAAROM WAAROM????
GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.

GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM. DAT IS HIER ZEVER AAN HET WORDEN. VLAAMS-BLOK PORTAAL PRECIES.Wat u niet wilt inzien is dat u en al die andere vreemdelingen hier enkel terecht zijn kunnen komen omdat onze en ook andere westerse regeringen meenden en multicultureel experiment te moeten doen.

Nu echter wordt het elk jaar meer duidelijk dat dit experiment totaal maar dan ook totaal een grote mislukking is geworden. Inplaats van onze samenleving te verrijken wordt onze samenleving geteroriseerd, leeg gemolken, gaat onze economie er volledig aan, zal onze huidige goede sociale voorzieningen stukje bij stukje gaan afgebroken worden.
Inplaats van zich in te passen in onze samenleving zijn er steeds meer van jullie die steeds harder beginnen te roepen dat wij ons maar aan u moeten aanpassen. Jullie zorgen ervoor dat ons toch al enorm dichtbevolkte land nog dichter bevolkt wordt met als gevolg dat onze wegen een grote file parking zijn geworden. Onze streek is een van de meest vervuilde op aarde. Bouwgrond wordt voor onze eigen mensen onbetaalbaar. Er moet steeds meer open ruimte worden toegebouwd zodat er steeds minder groen overblijft.

Dit zijn maar enkele van de duizenden nadelen die zouden opgesomd worden wat jullie verblijf in ons land met zich mee brengt.
Steeds meer mensen in ons land beginnen dat ook zo te zien en dat verklaard het succes van het Vlaams Blok. De verhoudingen tussen pro-Blokkers en Anti-Blokkers zijn dan ook op dit forum min of meer in verhouding tot de de gezindheid onder de totale Vlaamse bevolking.
Op de meeste andere politieke forums vindt u ongeveer dezelfde verhoudingen.

Ik wil u uitdagen.

Probeer mij en de andere mensen op dit forum te overtuigen dat jullie vreemdelingen, voordelen hebben voor onze samenleving en dat de nadelen die ik opgesomd heb niet correct zijn.

Joriske
16 oktober 2004, 08:07
http://nl.wikipedia.org/wiki/Garry_Kasparov "bron"

Garry Kasparov (13 april 1963 - ) is een Russische schaker. Hij heette eerst Harry Weinstein, maar nam na het overlijden van zijn vader de naam van zijn moeder aan.
Hij werd geboren in 1963 in Baku in de USSR en leerde in eerste instantie schaken door ernaar te kijken. Daarna ging hij het spel zelf beoefenen.

Blijkbaar ken jij Garry kasparov niet.
Inderdaad, en de moeder heet Gasparov/Gasparian en is Armeense.

Gasparov is trouwens niet alleen.

Er zijn ook:
Charles Aznavour - Franse zanger
Atom Egoyan - Filmregisseur
Cher - Zangeres
Kirk Kerkorian - Amerikaanse miljardair/eigenaar van Metro Goldwyn Mayer
System of a Down - alle leden van de rockgroep zijn Armeniërs
Aram Khatchatourian - Klassiek Componist
André Agassi - Tenisspeler
Emile Lahoud - President van Libanon
Alain Prost - Formule 1 piloot
Erig Boghossian - Acteur
......

Er wonen nu 7 miljoen Armeniërs op de wereld en 65 miljoen Turken. Hoeveel wereldberoemde Turken zijn er? Wat hebben Turken bijgedragen tot de Westerse-Europese beschaving waarvan ze zogezegd deel uitmaken? Enlighten me, please.

Lincoln
16 oktober 2004, 13:20
http://nl.wikipedia.org/wiki/Garry_Kasparov "bron"

Garry Kasparov (13 april 1963 - ) is een Russische schaker. Hij heette eerst Harry Weinstein, maar nam na het overlijden van zijn vader de naam van zijn moeder aan.
Hij werd geboren in 1963 in Baku in de USSR en leerde in eerste instantie schaken door ernaar te kijken. Daarna ging hij het spel zelf beoefenen.

Blijkbaar ken jij Garry kasparov niet.
interresante url !!

odinkontakt
16 oktober 2004, 14:17
El Turco,

Good bye. Ik ben geen blok stemmer (ben zelf van vreemde origine) maar ik hoop dat uw aanwezigheid op dit forum minstens een paar mensen tot VB stemmers bekeerd heeft. Wat je meestal post is pro-turks onzin, je bent verblind door uw nationalisme. Je hoort duidelijk nier thuis in dit land, ik wens je spoedige terugkeer toe. Dankzij Uw posts die zo dom en arrogant zijn ben ik nog meer overtuigd geworden dat uw land niet tot de EU hoort (ik ken meerdere turken zoals U).

Probeer es te begrijpen dat uw land honderden jaren achter West Europa / Amerika zit, en niet enkel economisch, maar ook cultureel. Hier gedroeg me zo honderden jaren geleden..
Hier in Belgie krijgt ge de kans om de betere, verder ontwikkelde cultuur dan uw eigen turkse, te lerenkennen maar dat begrijpt ge niet..
spijtig



Btw : vandaag hebben ze een turk in Irak onthoofd, ik vraag me af wat je daarvan denkt, persoonlijk vind ik het erg spijtig....PROFICIAT MET UW STELLINGNAME ! WIJ HOPEN DAT U IN VLAANDEREN NOG EEN MOOIE TOEKOMST MAG OPBOUWEN..

circe
17 oktober 2004, 18:21
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................

MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN?

Misschien kan El Turco zelf wat meer historische onderzoeken doen!

Of even wat uitleg geven bij volgende foto's uit "James Nazer's book, "The First Genocide of the 20th Century: The story of the Armenian Massacres in text and pictures" and from "The Armenian Genocide as reported in the press" by Richard Kloian.
"
http://www.cilicia.com/armo10f.html

Misschien wil El Turco ook nog wel een paar ooggetuigenverslagen lezen?
alle informatie: http://www.cilicia.com/armo10.html

Acid
18 oktober 2004, 14:38
Nee acid,geen scheldwoord.Maar het zijn je soortgenoten"blijkbaar zie je dat als een scheldwoord,correct ook :thumbsup: "
Okay, dan ben ik maar een Armeen, maakt mij niet uit. Ik voel me niet beledigd, blijkbaar ben jij hier toch de enige die het als een scheldwoord beschouwt.
Maar het getuigt toch van arrogantie dat jij, die hier te gast bent, op een onbeschofte manier van een westerling eist dat hij zich openstelt voor mensen van jouw nationaliteit (weet ik veel wat je bent, een jood, een turk, misschien wel een arabier), terwijl jij zelf er geen graten in ziet om iemand anders te beledigen omwille van zijn nationaliteit.
Om het simpel te stellen (opdat je het zou begrijpen, want je commentaren getuigen niet van een grote intelligentie): jij vindt dat het gerechtvaardigd is om te zeggen "Vuile Armeen", maar je bent kwaad als iemand "Vuile Turk" naar je roept. Waarom eigenlijk?

JusticeLover
2 november 2004, 01:33
Alé dan

Turco is back...

Aangezien ik terug meer tijd heb. Ook omdat ik zoveel terug te zeggen heb.

JusticeLover
2 november 2004, 01:36
El Turco,

Good bye. Ik ben geen blok stemmer (ben zelf van vreemde origine) maar ik hoop dat uw aanwezigheid op dit forum minstens een paar mensen tot VB stemmers bekeerd heeft. Wat je meestal post is pro-turks onzin, je bent verblind door uw nationalisme. Je hoort duidelijk nier thuis in dit land, ik wens je spoedige terugkeer toe. Dankzij Uw posts die zo dom en arrogant zijn ben ik nog meer overtuigd geworden dat uw land niet tot de EU hoort (ik ken meerdere turken zoals U).

Probeer es te begrijpen dat uw land honderden jaren achter West Europa / Amerika zit, en niet enkel economisch, maar ook cultureel. Hier gedroeg me zo honderden jaren geleden..
Hier in Belgie krijgt ge de kans om de betere, verder ontwikkelde cultuur dan uw eigen turkse, te lerenkennen maar dat begrijpt ge niet..
spijtig



Btw : vandaag hebben ze een turk in Irak onthoofd, ik vraag me af wat je daarvan denkt, persoonlijk vind ik het erg spijtig.
Ben misschien een nationalist maar een neo-nazi, fascist, vlaams-blokker en al dat andere gezeik ben ik zeker niet.

Tuurlijk ist erg dat er turken worden onthoofd. Terroristen blijven terroristen!

Wat hebben ze daar te zoeken? Ontwikkelingshelp? Daarvoor dienen de Amerikanen.

JusticeLover
2 november 2004, 01:39
roff, liever armenene als soortgenoten dan turken of andere islamieten :)
Armenen zijn tenminste beschaafd, Kasparov is een Armenier, maar die ken je niet hoor :)
olalala

Kasparov is een Rus, geboren in Azerbaijan en ook joods.

Jij mag jou soortgenoten hebben but who cares....

JusticeLover
2 november 2004, 01:45
Inderdaad, en de moeder heet Gasparov/Gasparian en is Armeense.

Gasparov is trouwens niet alleen.

Er zijn ook:
Charles Aznavour - Franse zanger
Atom Egoyan - Filmregisseur
Cher - Zangeres
Kirk Kerkorian - Amerikaanse miljardair/eigenaar van Metro Goldwyn Mayer
System of a Down - alle leden van de rockgroep zijn Armeniërs
Aram Khatchatourian - Klassiek Componist
André Agassi - Tenisspeler
Emile Lahoud - President van Libanon
Alain Prost - Formule 1 piloot
Erig Boghossian - Acteur
......

Er wonen nu 7 miljoen Armeniërs op de wereld en 65 miljoen Turken. Hoeveel wereldberoemde Turken zijn er? Wat hebben Turken bijgedragen tot de Westerse-Europese beschaving waarvan ze zogezegd deel uitmaken? Enlighten me, please.
Extra...
Agop Agopyan: Strijder van armeense terreurgroep ASALA!
En al zijn volgelingen en ja die anderen ... ken je wel.

Er zijn tientallen wereldberoemde turkse voetballers, aantal basketbalsterren, gewichtsheffers;....

Tarkan ... kennen jullie wel
Der zijn nog veel meer...;
Maar tis wel laagskes... welke volk heeft meer bijgedragen..... Don't give a ... Op wat slaagt dat het woord Turkkkkkkkk weegt al zwaarder dan heel de Armeense Diaspora

Er leven 73miljoen Turken. Net zoals een oude generaal zei; Maar 100 000 turkse soldaten met stokjes kunnen Armenië veroveren en Armeniers weg wijsmaken.

JusticeLover
2 november 2004, 02:13
...PROFICIAT MET UW STELLINGNAME ! WIJ HOPEN DAT U IN VLAANDEREN NOG EEN MOOIE TOEKOMST MAG OPBOUWEN..
:rofl:

Goed manneke goed...

JusticeLover
2 november 2004, 02:25
read mijn url, half armenier/half joodNope, Rus, geboren in AZERBAIDJAN en joods. Hij mag armeense bloed hebben maar het joodse weegt zwaarder

Hmmm

Armenië dus zonder Kasparov "the greatest Armenian" is op de afgelopen schaakolympiade bij mannen derde geworden. Evenveel punten als Rusland tweede. En bij vrouwen ik geloof 13de. Prachtige prestatie!!! Zo'n kleinland...

Dus ik wil je wel feliciteren nu we toch over schaken en armeniers bezig zijn.

JusticeLover
2 november 2004, 05:22
we mogen best trots zijn op wat onze voorouders gedaan hebben ivm ontdekkingsreizen en koloniseren.
zij hadden tenminste ballen aan hun lijf.
:-D Gij zijt een goeie!
8) Maar geloof me gij zijt ni enigste die fier is opwa a voorouders dede. Der zijn
der nog zenne

EXTREEM
31 december 2004, 22:38
Red beret.Waar hebt u uw rode baret verdient.Hebt u zelfs wel uw comando dolk?

EXTREEM
31 december 2004, 22:42
Er zijn er wel fier op wat hun profeet deed:-) :-)

herr fritz
31 december 2004, 23:32
DAT IS HIER NIET MEER INTERESSANT OM TE DISCUSSIEREN. ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. TEVEEL IS TEVEEL EN IK DENK DAT IK HIER VOOR NIETS AAN HET DISCUSSIEREN BEN, JA IK GEEF MIJN MENING VRIJ, IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK OBJECTIEF ZIJN MAAR JA ER IS ALTIJD IEMAND DIE HET KLOOT. EN DIE ENE WORDT NIET GEKRITISEERD DOOR EEN ANDERE BLOKKER OF VLAMING. IK MOET ALTIJD HEM WIJSMAKEN.

ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT.
MET HUN STANDPUNTEN ALS
-Profeet Mohammed is een pedofiel!
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................

MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN? WAAROM SPREKEN ZE NOOIT OVER SLACHTINGEN TEGEN TURKEN? WAAROM WAAROM WAAROM????
GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.

GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM. DAT IS HIER ZEVER AAN HET WORDEN. VLAAMS-BLOK PORTAAL PRECIES.
Probeer eens van matras te veranderen.

democratsteve
1 januari 2005, 02:27
Officieel is dat misschien zo, maar er bestaat nog slavernij in de wereld, vooral dan in Arabische landen (U.A.E, Libanon, Saoudi-Arabië,...)
Je beseft toch dat je hier 2 van de VS hun "bondgenoten" heb genoemd, waarvan de laatsten vriend aan huis zijn bij de Bushfamilie?
En over de verdoken slavernij in de VS-gevangenissen zullen we maar zwijgen, want dan ben ik weer aan't Bushbashen.
Toch eens benieuwd hoe je je hier gaat uitpraten?
Zie je de hypocrosie in je stelling, Antoon??? Enerzijds de slavenhandel(terecht)afkeuren en tegelijkertijd een klojo de hemel in te prijzen die uitstekende relaties heeft met deze slavendrijvers.

Chipie
1 januari 2005, 02:36
Je beseft toch dat je hier 2 van de VS hun "bondgenoten" heb genoemd, waarvan de laatsten vriend aan huis zijn bij de Bushfamilie?
En over de verdoken slavernij in de VS-gevangenissen zullen we maar zwijgen, want dan ben ik weer aan't Bushbashen.
Toch eens benieuwd hoe je je hier gaat uitpraten?
Zie je de hypocrosie in je stelling, Antoon??? Enerzijds de slavenhandel(terecht)afkeuren en tegelijkertijd een klojo de hemel in te prijzen die uitstekende relaties heeft met deze slavendrijvers.
Hi Steve,
U heeft precies geen goede voornemens gemaakt voor 2005.
Ik wel,... ik ga proberen me wat positiever op te stellen tov de VS en zijn president...:-).
Allez, maar alleszins mijn beste wensen voor 2005 (en natuurlijk ook voor de volgende jaren)... en hopelijk gaat U er uitgeraken met uw torentjes...:-)

democratsteve
1 januari 2005, 02:53
Hi Steve,
U heeft precies geen goede voornemens gemaakt voor 2005.
Ik wel,... ik ga proberen me wat positiever op te stellen tov de VS en zijn president...:-). Ik ga trachten me wat harder in te spannen om de mensen duidelijk te maken dat Amerika wordt bestuurd door een dictator. 8)
Over Kasparov zou ik ook nog een woordje kunnen placeren. Ken hem persoonlijk, maar daar ga ik nu niet over vertellen, want anders krijg is illwill en consoorten weer over me heen om dat te BEWIJZEN en dat wordt moeilijk aangezien daarvan geen beelden op CNN zijn geweest. 8) Btw, de info van El Turco is wel degelijk correct.
Allez, maar alleszins mijn beste wensen voor 2005 (en natuurlijk ook voor de volgende jaren)... en hopelijk gaat U er uitgeraken met uw torentjes...:-)For U 2.
En wat die torentjes betreft; IK ben daar al lang uit hoor. ;-)

de mestkever
1 januari 2005, 13:11
DAT IS HIER NIET MEER INTERESSANT OM TE DISCUSSIEREN. ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. TEVEEL IS TEVEEL EN IK DENK DAT IK HIER VOOR NIETS AAN HET DISCUSSIEREN BEN, JA IK GEEF MIJN MENING VRIJ, IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK OBJECTIEF ZIJN MAAR JA ER IS ALTIJD IEMAND DIE HET KLOOT. EN DIE ENE WORDT NIET GEKRITISEERD DOOR EEN ANDERE BLOKKER OF VLAMING. IK MOET ALTIJD HEM WIJSMAKEN.

ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT.
MET HUN STANDPUNTEN ALS
-Profeet Mohammed is een pedofiel!
-Turkse genocide tegen Armeniers...
-..............................................

MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN? WAAROM SPREKEN ZE NOOIT OVER SLACHTINGEN TEGEN TURKEN? WAAROM WAAROM WAAROM????
GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE......
ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN.

GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM. DAT IS HIER ZEVER AAN HET WORDEN. VLAAMS-BLOK PORTAAL PRECIES.
Awel vriendeken, als het U hier niet aanstaat bol het dan af.

Red beret
1 januari 2005, 17:25
Red beret.Waar hebt u uw rode baret verdient.Hebt u zelfs wel uw comando dolk?
Nee hoor ik ben geen militair.Maar blijkbaar ben je er wel ene en je bent zeker is ook op mensen jacht gegaan in congo.

sinan123
1 januari 2005, 17:27
Awel vriendeken, als het U hier niet aanstaat bol het dan af.
Beetje oude koeien uit de sloot halen?