PDA

View Full Version : Kan je aan iemands uiterlijk zien of hij links of rechts is?


Hypochonder
22 juni 2015, 17:48
Een serieuze vraag al zeg ik het zelf.

Een voorbeeld: een oudere man met een warrige baard en een redelijk onverzorgd uiterlijk die zal in de meeste gevallen een linkiewinkie zijn.

Een succesvolle ondernemer met een knap maar hard uiterlijk zal toch wel altijd rechts zijn. Als ondernemer links zijn kan gewoonweg niet.

Henri1
22 juni 2015, 17:51
Een serieuze vraag al zeg ik het zelf.

Een voorbeeld: een oudere man met een warrige baard en een redelijk onverzorgd uiterlijk die zal in de meeste gevallen een linkiewinkie zijn.

Een succesvolle ondernemer met een knap maar hard uiterlijk zal toch wel altijd rechts zijn. Als ondernemer links zijn kan gewoonweg niet.

Een strak geschoren ringbaard(je) duidt op "rechts".

Nietzsche
22 juni 2015, 17:52
Dan heb je het puur over economisch links/rechts, neem ik aan?

Daarbij, waarom zou een ondernemer niet "links" kunnen zijn? en wat is "links" in dit geval?

BigF
22 juni 2015, 17:54
Een serieuze vraag al zeg ik het zelf.

Een voorbeeld: een oudere man met een warrige baard en een redelijk onverzorgd uiterlijk die zal in de meeste gevallen een linkiewinkie zijn.


Ik twijfel...

http://www.knack.be/medias/6265/3207895.jpg

Eduard Khil
22 juni 2015, 17:54
Daarbij, waarom zou een ondernemer niet "links" kunnen zijn?

omdat domme ondernemers failliet gaan. Dus een ondernemer kan slechts tijdelijk links zijn, tot hij failliet is

Henri1
22 juni 2015, 17:56
Een echte Linkie-Winkie :

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/12/8/13/media_xl_921493.jpg

The Paulus Experience
22 juni 2015, 18:27
http://assets.vice.com/content-images/contentimage/no-slug/6e3c543fc58ed2b568b21fe7479030c5.jpg

rechts, netjes in strak pakje.

The Paulus Experience
22 juni 2015, 18:29
omdat domme ondernemers failliet gaan. Dus een ondernemer kan slechts tijdelijk links zijn, tot hij failliet is

Door passatjes te kopen voor zijn loonslaafjes.

Ik vraag me eigenlijk af hoe je als niet-ondernemer liberaal kan zijn?
Da's toch van dommigheid dan?
Zo knullen zien ze liefst komen in de bedrijven natuurlijk; hard werken uit overtuiging en nog niet teveel eisen ook in naam van het hogere ideaal.
Liberalisme, opium voor de loonslaven :lol:

Rudy
22 juni 2015, 18:33
Kan je aan iemands uiterlijk zien of hij links of rechts is?

Hypochonder. volgens mij ben je nog steeds in het stadium van de onwetende anarchist. De vraag of je links of rechts bent zal wel afhangen van de vraag of je werk gevonden hebt of niet.

Eduard Khil
22 juni 2015, 18:37
Door passatjes te kopen voor zijn loonslaafjes.

Ik vraag me eigenlijk af hoe je als niet-ondernemer liberaal kan zijn?
Da's toch van dommigheid dan?
Zo knullen zien ze liefst komen in de bedrijven natuurlijk; hard werken uit overtuiging en nog niet teveel eisen ook in naam van het hogere ideaal.
Liberalisme, opium voor de loonslaven :lol:

meer dan de helft van mijn loon gaat naar de linkse staat. Lijkt me genoeg reden om liberaal te zijn :lol:

Ik wil werken voor MIJN geld, niet voor het geld van links lui uitschot dat niet wil werken, de losers.

The Paulus Experience
22 juni 2015, 18:39
meer dan de helft van mijn loon gaat naar de linkse staat. Lijkt me genoeg reden om liberaal te zijn :lol:

Ik wil werken voor MIJN geld, niet voor het geld van links lui uitschot dat niet wil werken, de losers.

hmm, de linkse staat, vertegenwoordigd door O-VLD N-VA MR ...
:lol:

Er volgt u een flinke identiteitscrisis wanneer je opium even zal uitgewerkt zijn

The Paulus Experience
22 juni 2015, 18:40
Een serieuze vraag al zeg ik het zelf.



:lol:

dalibor
22 juni 2015, 18:42
meer dan de helft van mijn loon gaat naar de linkse staat. Lijkt me genoeg reden om liberaal te zijn :lol:

Ik wil werken voor MIJN geld, niet voor het geld van links lui uitschot dat niet wil werken, de losers.

Maar zelf ondernemen zit er niet in zeker. Toch nog een kloofje tussen woord en daad. :lol:

Eduard Khil
22 juni 2015, 18:43
Maar zelf ondernemen zit er niet in zeker. Toch nog een kloofje tussen woord en daad. :lol:

ik heb nergens gezegd dat ik ondernemer wil worden. Dus geen kloof tussen woord en daad.

Eduard Khil
22 juni 2015, 18:46
hmm, de linkse staat, vertegenwoordigd door O-VLD N-VA MR ...
:lol:

Er volgt u een flinke identiteitscrisis wanneer je opium even zal uitgewerkt zijn

ik maak me geen illusies: in feite zou de huidige regering zware hervormingen moeten doorvoeren. Maar als je ziet wat voor een gehuil en getier er al ontstaat als ze nog maar de pen vastnemen om dan een komma te verzetten, weet je al genoeg.

Men is nog niet eens begonnen aan de echte hervormingen en de vakbonden+hun trawanten kunnen het al niet meer aan. Gezien de echte macht in dit land bij al die rechtspersoonlijkheidsloze organisaties liggen...tja

Libro
22 juni 2015, 18:48
Een serieuze vraag al zeg ik het zelf.

Een voorbeeld: een oudere man met een warrige baard en een redelijk onverzorgd uiterlijk die zal in de meeste gevallen een linkiewinkie zijn.

Een succesvolle ondernemer met een knap maar hard uiterlijk zal toch wel altijd rechts zijn. Als ondernemer links zijn kan gewoonweg niet.

Ziet Marc Coucke er dan zo hip en cool uit?

The Paulus Experience
22 juni 2015, 18:48
ik maak me geen illusies: in feite zou de huidige regering zware hervormingen moeten doorvoeren. Maar als je ziet wat voor een gehuil en getier er al ontstaat als ze nog maar de pen vastnemen om dan een komma te verzetten, weet je al genoeg.

Men is nog niet eens begonnen aan de echte hervormingen en de vakbonden+hun trawanten kunnen het al niet meer aan. Gezien de echte macht in dit land bij al die rechtspersoonlijkheidsloze organisaties liggen...tja

gesproken als een echte lamlendige sos!

Libro
22 juni 2015, 18:49
Ik vraag me eigenlijk af hoe je als niet-ondernemer liberaal kan zijn?
Da's toch van dommigheid dan?
Zo knullen zien ze liefst komen in de bedrijven natuurlijk; hard werken uit overtuiging en nog niet teveel eisen ook in naam van het hogere ideaal.
Liberalisme, opium voor de loonslaven :lol:

Ik ben dan ook beschaamd ooit liberaal te zijn geweest ;-).

Wapper
22 juni 2015, 18:50
Nee, simplistische droogtrommel

Ik heb al voor minder pa=>rd's zien uitdelen!

dalibor
22 juni 2015, 18:50
ik maak me geen illusies: in feite zou de huidige regering zware hervormingen moeten doorvoeren. Maar als je ziet wat voor een gehuil en getier er al ontstaat als ze nog maar de pen vastnemen om dan een komma te verzetten, weet je al genoeg.

Men is nog niet eens begonnen aan de echte hervormingen en de vakbonden+hun trawanten kunnen het al niet meer aan. Gezien de echte macht in dit land bij al die rechtspersoonlijkheidsloze organisaties liggen...tja

Hoe zeker van hun zaak is een regering als ze niet eens bestand is tegen doodgewoon sociaal verzet? De kracht van een eigen overtuiging zal dan toch niet zo geweldig zijn als een paar algemene stakingen al volstaan om hun plannen in te trekken. Zeker als je de overtuiging hebt dat de spreekwoordelijke zijgende meerderheid je steunt. Of het moet zijn dat dat toch niet het geval is.

Libro
22 juni 2015, 19:39
ik maak me geen illusies: in feite zou de huidige regering zware hervormingen moeten doorvoeren. Maar als je ziet wat voor een gehuil en getier er al ontstaat als ze nog maar de pen vastnemen om dan een komma te verzetten, weet je al genoeg.

Men is nog niet eens begonnen aan de echte hervormingen en de vakbonden+hun trawanten kunnen het al niet meer aan. Gezien de echte macht in dit land bij al die rechtspersoonlijkheidsloze organisaties liggen...tja

De macht ligt vooral bij de bedrijven, en dan vooral de banken. Zie maar wat er nu boven komt drijven over de Griekse crisis: het klassieke verhaal van inhalige zakken die teveel risico nemen en dan hun handje openhouden bij die vermaledijde overheid. Maar het is wel de belastingbetaler (en dus de werkende mens volgens uw definitie) die voor de lasten kan opdraaien.

Eduard Khil
22 juni 2015, 19:41
De macht ligt vooral bij de bedrijven, en dan vooral de banken. Zie maar wat er nu boven komt drijven over de Griekse crisis: het klassieke verhaal van inhalige zakken die teveel risico nemen en dan hun handje openhouden bij die vermaledijde overheid. Maar het is wel de belastingbetaler (en dus de werkende mens volgens uw definitie) die voor de lasten kan opdraaien.

die banken moesten ze gewoon failliet laten gaan. Zoals in de states, daar zijn ze veel beter uit de crisis gekomen dan hier. Maar hier waren nogal veel banken verstrengelt met de middenveldspolitiekers hé, cfr dexia, ethias etc

Hypochonder
22 juni 2015, 19:43
Hypochonder. volgens mij ben je nog steeds in het stadium van de onwetende anarchist. De vraag of je links of rechts bent zal wel afhangen van de vraag of je werk gevonden hebt of niet.

Ik zal maar niet beginnen over het stadium waarin jij je bevind?

:lol:

Grappig he?

Ik blijf erbij dat je aan iemands uiterlijk kan zien of hij politiek links of rechts is.

Dom uiterlijk: links

Slim uiterlijk: rechts.

Pandareus
22 juni 2015, 19:56
Ik zal maar niet beginnen over het stadium waarin jij je bevind?



Grappig he?

Ik blijf erbij dat je aan iemands uiterlijk kan zien of hij politiek links of rechts is.

Dom uiterlijk: links

Slim uiterlijk: rechts.


Dom of slim ?

http://static2.hln.be/static/photo/2012/12/11/14/20120622192529/media_xll_4927529.jpg

Thuleander
22 juni 2015, 20:04
Een succesvolle ondernemer met een knap maar hard uiterlijk zal toch wel altijd rechts zijn. Als ondernemer links zijn kan gewoonweg niet.

Vreemd, ik hoor die succesvolle ondernemers anders nooit over islamisering of het vreemdelingenprobleem.
Evenmin heb ik ze ooit kunnen betrappen op enig etno-cultureel bewustzijn.
Zagen over (Vlaamse, blanke) doppers, dat wel.

En vreemdelingen binnensluizen om te laten concurreren met Vlaamse arbeiders, dat hebben ze ook altijd een prima idee gevonden.

The Paulus Experience
22 juni 2015, 20:10
Ik zal maar niet beginnen over het stadium waarin jij je bevind?



Grappig he?

Ik blijf erbij dat je aan iemands uiterlijk kan zien of hij politiek links of rechts is.

Dom uiterlijk: links

Slim uiterlijk: rechts.http://s4.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/11/14/858bdad4-4d4e-11e3-be64-6c5dc37bd62e_web_translate_-298.4128_-1.466205__scale_0.2406618_0.2406618__.jpg?maxheigh t=416&maxwidth=568&format=jpg

Libro
22 juni 2015, 20:14
Vreemd, ik hoor die succesvolle ondernemers anders nooit over islamisering of het vreemdelingenprobleem.
Evenmin heb ik ze ooit kunnen betrappen op enig etno-cultureel bewustzijn.
Zagen over (Vlaamse, blanke) doppers, dat wel.

En vreemdelingen binnensluizen om te laten concurreren met Vlaamse arbeiders, dat hebben ze ook altijd een prima idee gevonden.

Mooie uitdrukking-mag ik die jatten? Voor het overige geef ik je gelijk.

Eduard Khil
22 juni 2015, 20:17
http://s4.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/11/14/858bdad4-4d4e-11e3-be64-6c5dc37bd62e_web_translate_-298.4128_-1.466205__scale_0.2406618_0.2406618__.jpg?maxheigh t=416&maxwidth=568&format=jpg

:rofl:

Supe®Staaf
22 juni 2015, 20:18
Ik blijf erbij dat je aan iemands uiterlijk kan zien of hij politiek links of rechts is.

Dom uiterlijk: links

Slim uiterlijk: rechts.
Ik ga liever af op uitspraken dan op uiterlijk.
Geloof me: het is een veel betrouwbaardere indicator.

Thuleander
22 juni 2015, 20:39
Mooie uitdrukking-mag ik die jatten?

Spam er het internet maar mee vol.

Hypochonder
22 juni 2015, 20:53
http://s4.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/11/14/858bdad4-4d4e-11e3-be64-6c5dc37bd62e_web_translate_-298.4128_-1.466205__scale_0.2406618_0.2406618__.jpg?maxheigh t=416&maxwidth=568&format=jpg

Extreem rechts = dom.

koe de poing
22 juni 2015, 21:09
Aan de mullet herken je de conservatief.
En zijn poedel.

https://shechive.files.wordpress.com/2013/09/epic-mullet-2.jpg?w=500&h=659

koe de poing
22 juni 2015, 21:11
Dom of slim ?

http://static2.hln.be/static/photo/2012/12/11/14/20120622192529/media_xll_4927529.jpg

lesbisch

The Paulus Experience
22 juni 2015, 21:14
lesbisch

kan je aan iemands uiterlijk zien of ze pruimen likt of worsten slikt?

koe de poing
22 juni 2015, 21:19
kan je aan iemands uiterlijk zien of ze pruimen likt of worsten slikt?

ik zat eens op de trein tegenover twee Hollandse dames.
Spierbundeltjes, broske, trainingspakse.

Ik had schrik dat ze me in elkaar gingen kloppen :-o

Pandareus
22 juni 2015, 21:20
kan je aan iemands uiterlijk zien of ze pruimen likt of worsten slikt?

Dat weet ik niet, maar op de foto hiervoor had ze in elk geval toch een véél te grote portie pruim of worst geslikt, want ze valt er bijna van in slaap van de binnenpretjes.

lombas
22 juni 2015, 21:49
hmm, de linkse staat, vertegenwoordigd door O-VLD N-VA MR ...
:lol:

Er volgt u een flinke identiteitscrisis wanneer je opium even zal uitgewerkt zijn

Maak u geen illusies. Er is in dit land een klassiek links stelsel: gezondheidszorg, belastingen, overheidsinmenging in de economie, arbeidsregulering, pensioenen, ...

Een zeer kleine koerswijziging daarop van de huidige regering verandert daar niets aan.

Een pensioenhervorming zoals in Chili onder José Piñera bijvoorbeeld, daar zou hier het land stil van blijven staan.

lombas
22 juni 2015, 21:55
Je ziet die nobele, zachtaardige trekken hé...

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f7/Friedrich_Hayek.jpg/220px-Friedrich_Hayek.jpg

https://i.warosu.org/data/biz/img/0001/66/1393792708613.jpg

http://www.newrepublic.com/sites/default/files/migrated/edmund%20burke%201.jpg

TV-verslaafde
22 juni 2015, 22:35
Vreemd, ik hoor die succesvolle ondernemers anders nooit over islamisering of het vreemdelingenprobleem.
Evenmin heb ik ze ooit kunnen betrappen op enig etno-cultureel bewustzijn.
Zagen over (Vlaamse, blanke) doppers, dat wel.

En vreemdelingen binnensluizen om te laten concurreren met Vlaamse arbeiders, dat hebben ze ook altijd een prima idee gevonden.

2

En je hoort ze ook nooit bezig over een te grote bevolkingsdichtheid => goedkope arbeid.

Libro
23 juni 2015, 19:58
Spam er het internet maar mee vol.

Deal! Ik sta BTW net op het punt een FB-groep te verlaten die vrolijk mee de blanken zit te bashen n.a.v. de moordpartij in Charleston.

cookie monster
23 juni 2015, 22:06
Kan je aan iemands uiterlijk zien of hij links of rechts is ??
Wat als een linkse rechts klopt op iemand ??
Wat als een rechtse links klopt op iemand ??

Boduo
23 juni 2015, 22:32
Een serieuze vraag al zeg ik het zelf.

Een voorbeeld: een oudere man met een warrige baard en een redelijk onverzorgd uiterlijk die zal in de meeste gevallen een linkiewinkie zijn.

Een succesvolle ondernemer met een knap maar hard uiterlijk zal toch wel altijd rechts zijn. Als ondernemer links zijn kan gewoonweg niet.

Ygor uit Poperinge kan zien of je links dan wel rechts dr�*�*gt.

koe de poing
23 juni 2015, 23:41
Ygor uit Poperinge kan zien of je links dan wel rechts dr�*�*gt.

demper biedt zich aan eens te voelen of je links of rechts draagt.