PDA

View Full Version : Plan "B" - Hoe pakken we het wereldwijde terrorisme aan ?


Henri1
30 juni 2015, 05:02
Internationaal terrorisme bedreigt onze manier van leven.
Ze zitten niet in één kamp of één locatie die aangevallen kan worden.

Men opereert vanuit kleine cellen overal ter wereld. Ze wonen als het waren tussen ons. De buur met wie we achteraan in de tuin op de scheiding van de percelen wel eens een babbeltje maken kan in het echte leven een internationale terrorist zijn.
Vliegtuigen, zware hardware en troepen sturen naar één of meerdere locaties heeft dus geen zin.

Het kan echter zo niet verder.

Hoe is zulks terrorisme überhaupt aan te pakken en wat heb je ervoor nodig ?

Bovenbuur
30 juni 2015, 05:31
Hearts and minds, *beat* lots of hearts and minds *woesh* [/ik ben blij dat ik die rekken niet kan zien]

(Sorry, laat je er niet door ontmoedigen. ;))

Sukkelaar
30 juni 2015, 13:37
Het kan echter zo niet verder.

Hoe is zulks terrorisme überhaupt aan te pakken en wat heb je ervoor nodig ?

Laat ons beginnen met goede politici te kiezen die bereid zijn enkel het goede te willen voor hun eigen mensen en hun niet de miserie aantrekken van gans de wereld.

Dat zou volgens mij al een eerste belangrijke stap zijn.

djoebidoebidoe
30 juni 2015, 13:48
Structureel aanpakken: ons kapitalistische systeem afschaffen of op zijn minst de negatieve gevolgen aanpakken.

Een wereldwijde dictatuur is ook een oplossing, en dan iedereen brainwashen.

dalibor
30 juni 2015, 13:49
Saoedi Arabië niet als een bondgenoot behandelen kan helpen. Geen vorming van imams door hen laten ondersteunen. Is niet het wondermiddel, maar is in de huidige aanpak een gigantische contradictie.

Johan Bollen
30 juni 2015, 13:50
Laat ons beginnen met goede politici te kiezen die bereid zijn enkel het goede te willen voor hun eigen mensen en hun niet de miserie aantrekken van gans de wereld.Dat is niet de realiteit. De indruk wordt wel gegeven via de media dat we landen bombarderen uit goedheid, maar eigenlijk is het eerder ordinaire diefstal die ons drijft.


Bij de Algerijnse onafhankelijkheidstrijd vroeg men Ben Bella waarom hij terrorisme gebruikte en bijvoorbeeld kinderwagens liet ontploffen tussen Fransen en collaborateurs. Waarom hij antwoordde iets in de aard van "Geef me wat van uw helikopters en gevechtsvliegtuigen en u krijgt wat kinderwagens van ons".

Met andere woorden iedereen vecht met de wapens die hij heeft. Maar die kinderwagens zouden niet gebruikt worden moesten de Fransen niet beslag hebben willen leggen op Algerije. En dan durven sommigen die vormen van kolonalisme en neokolonialisme nog als een vorm van altruïsme voorstellen! Hoe wereldvreemd kan je zijn? Irak of Libië werden niet aangevallen uit altruïsme, maar uit de tegenovergestelde motivatie. En kijk eens naar de gevolgen...meer Islam fundamentalisme als daarvoor.

Laten we dan inderdaad stoppen met ons "de miserie van de ganse wereld aan te trekken" als dat de manier is waarop we onze bezorgdheid uiten. Mensen zouden het nog kunnen verwarren met imperialistische agressie. :roll:

Johan Bollen
30 juni 2015, 13:57
Saoedi Arabië niet als een bondgenoot behandelen kan helpen. Geen vorming van imams door hen laten ondersteunen. Is niet het wondermiddel, maar is in de huidige aanpak een gigantische contradictie.De hypocresie is torenhoog. Straks Charles weer op de koffie in Saoudi Arabië om nog wat meer wapens te verkopen aan de extremisten. Die dan op hun beurt weer wat salafisme mogen verspreiden in Europa.

Lukkas
30 juni 2015, 14:09
Internationaal terrorisme bedreigt onze manier van leven.
Ze zitten niet in één kamp of één locatie die aangevallen kan worden.

Men opereert vanuit kleine cellen overal ter wereld. Ze wonen als het waren tussen ons. De buur met wie we achteraan in de tuin op de scheiding van de percelen wel eens een babbeltje maken kan in het echte leven een internationale terrorist zijn.
Vliegtuigen, zware hardware en troepen sturen naar één of meerdere locaties heeft dus geen zin.

Het kan echter zo niet verder.

Hoe is zulks terrorisme überhaupt aan te pakken en wat heb je ervoor nodig ?

Los het zelf maar op, jullie hebben hen hier binnengehaald.

daiwa
30 juni 2015, 14:27
Internationaal terrorisme bedreigt onze manier van leven.
Ze zitten niet in één kamp of één locatie die aangevallen kan worden.

Men opereert vanuit kleine cellen overal ter wereld. Ze wonen als het waren tussen ons. De buur met wie we achteraan in de tuin op de scheiding van de percelen wel eens een babbeltje maken kan in het echte leven een internationale terrorist zijn.
Vliegtuigen, zware hardware en troepen sturen naar één of meerdere locaties heeft dus geen zin.

Het kan echter zo niet verder.

Hoe is zulks terrorisme überhaupt aan te pakken en wat heb je ervoor nodig ?

Men zou al eens kunnen beginnen met toe te geven dat de islam dé voedingsbodem is van het internationaal terrorisme.

daiwa
30 juni 2015, 14:27
Internationaal terrorisme bedreigt onze manier van leven.
Ze zitten niet in één kamp of één locatie die aangevallen kan worden.

Men opereert vanuit kleine cellen overal ter wereld. Ze wonen als het waren tussen ons. De buur met wie we achteraan in de tuin op de scheiding van de percelen wel eens een babbeltje maken kan in het echte leven een internationale terrorist zijn.
Vliegtuigen, zware hardware en troepen sturen naar één of meerdere locaties heeft dus geen zin.

Het kan echter zo niet verder.

Hoe is zulks terrorisme überhaupt aan te pakken en wat heb je ervoor nodig ?

Dubbel.

Pandareus
30 juni 2015, 14:36
Saoedi Arabië niet als een bondgenoot behandelen kan helpen. Geen vorming van imams door hen laten ondersteunen. Is niet het wondermiddel, maar is in de huidige aanpak een gigantische contradictie.

Dat is een -belangrijke- eerste stap. Maar ook de bestaande salafistische immams's moeten uitgezet worden en de betreffende moskee (en) door de overheid gesloten worden. Zijn die immam's ook Belg dan kan men ze niet uitzetten, maar wel een beroepsverbod geven door hun moskee te sluiten tenzij de moskee de man zelf verwijdert en vervangt door normaal denkende predikers. Motief ? veiligheidsredenen.

Ook het gerecht (dat al heel veel gedaan heeft, denk aan het record aantal veroordelingen voor de sharia4belgium kliek) kan nog verder gaan. Met name een nultolerantie en systematische vervolging van verdachten van religieus getinte haatproza op fora en sociale media.

Zipper
30 juni 2015, 14:41
Men zou al eens kunnen beginnen met toe te geven dat de islam dé voedingsbodem is van het internationaal terrorisme.

werd in 1974 (onder zware druk van Boudewijn) als religie erkend.
Wat mij betreft, een misdaad tegen de mensheid, net zoals de "Snel-Belgwet" van de VLD (voornamelijk De Gucht)

Johan Bollen
30 juni 2015, 15:04
Blijkt dat de strandterrorist in Tunesië een band had met Libië...het sharia Libië van na Khadaffi, mede mogelijk gemaakt door westerse bombardementen.

Thuleander
30 juni 2015, 15:08
Men opereert vanuit kleine cellen overal ter wereld. Ze wonen als het waren tussen ons.

OEPS.
De moderne Europeaan ontdekt dat zijn 'inclusief' en multicultureel beleid een beetje nare gevolgen krijgt.

Onze voorouders lieten geen moslims tussen hen wonen.
Maar die waren 'achterlijk' hé. :-)

Thuleander
30 juni 2015, 15:13
Jullie kennen het protocol voor de volgende aanslag al hé.

Europese staatshoofden 'geschockeerd'.
'Niet de échte islam'.
'Rechts biedt geen oplossingen'.
'Geert Wilders is even extreem'.

Lol.
Jullie verdienen niet beter hoor.

Snerror
30 juni 2015, 16:15
Jullie kennen het protocol voor de volgende aanslag al hé.

Europese staatshoofden 'geschockeerd'.
'Niet de échte islam'.
'Rechts biedt geen oplossingen'.
'Geert Wilders is even extreem'.

Lol.
Jullie verdienen niet beter hoor.

Wat zou er dan best gebeuren?

wingin
30 juni 2015, 16:26
Kijk, zelfs als we de moslims al van in het begin geweerd hadden, dan nog zaten we met een groot probleem. Ze vinden sowieso een manier om hun daden te plegen. Ze kapen een vliegtuig, gaan toeristische plaatsen buiten Europa aanvallen: keuze genoeg. En ze hoeven niet eens in Europa te zitten.

Snerror
30 juni 2015, 16:35
Kijk, zelfs als we de moslims al van in het begin geweerd hadden, dan nog zaten we met een groot probleem. Ze vinden sowieso een manier om hun daden te plegen. Ze kapen een vliegtuig, gaan toeristische plaatsen buiten Europa aanvallen: keuze genoeg. En ze hoeven niet eens in Europa te zitten.

Het gaat niet alleen om aanslagen, een samenleving gedomineerd door religie moet ten allen koste vermeden worden.

Johan Bollen
30 juni 2015, 17:28
Galloway waarschuwt in 2013 over het jihadi Frankenstein monster dat het westen aan het creëren is in Syrië door haar wapenleveringen. Geschiedenis heeft hem gelijk gegeven:

https://www.youtube.com/watch?v=vMDXHcqSZNI

Een van de oplossingen ligt voor de hand: bewapen de dictators en jihadi's niet.

Erw
4 juli 2015, 17:59
Door de wereldwijde verstaatsing aan te pakken, natuurlijk.
Concreet: de moeizucht, en vooral de diefstal, door overheden, met grote draaien terug te schroeven.
Overheden zetten bevolkingsdelen tegen elkaar op erdoor.
Ze werken boosheid, conflict en miserie in de hand ermee.
Terrorisme verdwijnt met haar voedingsbodem.
Evidentie!

Peche
5 juli 2015, 07:44
U mikt te hoog.
Beter is: Hoe pakken we terrorisme in Europa aan.

Alles in kaart brengen en lijsten maken.
Een secularisme over heel Europa verzegeld in de grondwetten.
De ergste groepen bovenaan op de lijst full continu screenen en desnoods uit Europa zetten.
Defensie op zee die grenzen afsluit in plaats van offensie die aanslagen binnen trekt.
Het is pas Europa's zaak geworden toen we van oude tradities stapte en onze democratie schonden.
De schuldige veroordelen als voorbeeld en de witte vlag zwaaien.
Opdat niemand nog reden zou hebben te radicaliseren jegens ons.
Want wie zag wat daar gebeurde? Wie weet er het fijne van?

griezel
22 juli 2015, 23:41
Kijk, zelfs als we de moslims al van in het begin geweerd hadden, dan nog zaten we met een groot probleem. Ze vinden sowieso een manier om hun daden te plegen. Ze kapen een vliegtuig, gaan toeristische plaatsen buiten Europa aanvallen: keuze genoeg. En ze hoeven niet eens in Europa te zitten.

Ondertussen zitten ze er WEL.
Dat is nog erger als dat ze hier niet waren.

cookie monster
23 juli 2015, 00:00
Los het zelf maar op, jullie hebben hen hier binnengehaald.
Dan wordt het heel simpel: NIETS !!!!

djimi
23 juli 2015, 19:29
Internationaal terrorisme bedreigt onze manier van leven.
Ze zitten niet in één kamp of één locatie die aangevallen kan worden.

Men opereert vanuit kleine cellen overal ter wereld. Ze wonen als het waren tussen ons. De buur met wie we achteraan in de tuin op de scheiding van de percelen wel eens een babbeltje maken kan in het echte leven een internationale terrorist zijn.
Vliegtuigen, zware hardware en troepen sturen naar één of meerdere locaties heeft dus geen zin.

Het kan echter zo niet verder.

Hoe is zulks terrorisme überhaupt aan te pakken en wat heb je ervoor nodig ?

Het zou al kunnen helpen om eens goed uit te pluizen WIE die 'internationale terroristen' nu eigenlijk écht zijn, en dat dan ook KLAAR en DUIDELIJK aan 'ons' mee te delen, zodat wij om te beginnen zélf de gebeurlijke 'buur' terrorist onder handen kunnen & mogen nemen.

Los daarvan zie ik ook enig heil in het nu reeds vogelvrij verklaren van een aantal al dan niet blauwbloedige families. Ge kent dat wel, hé, met van die affiches "WANTED: DEAD OR ALIVE: ..."


Voor de rest: stop met blindelings consumeren. Dat zal wellicht nog het moeilijkste zijn :twisted:

chris k
2 augustus 2015, 09:38
1 alle Europese grenzen onmiddellijk sluiten.
2 Islam verbieden ( zoals in Angola ).
3 alle illegalen zonder pardon terug naar land van oorsprong .
4 legerdienst terug invoeren.
5 De Politiekers maar 2 of max 3 periodes een machtspositie laten bekleden.
6 Kindergeld voor Niet - Europeanen afschaffen.
7 Niet Europeanen maar beperkt in Europa toelaten ook op Amerikanen toepassen.


Indien men dit niet doet komt er in Europa terug een oorlog ...de normale gewone mens blijft dit niet slikken.

Knuppel
4 augustus 2015, 14:44
Internationaal terrorisme bedreigt onze manier van leven.
Ze zitten niet in één kamp of één locatie die aangevallen kan worden.

Men opereert vanuit kleine cellen overal ter wereld. Ze wonen als het waren tussen ons. De buur met wie we achteraan in de tuin op de scheiding van de percelen wel eens een babbeltje maken kan in het echte leven een internationale terrorist zijn.
Vliegtuigen, zware hardware en troepen sturen naar één of meerdere locaties heeft dus geen zin.

Het kan echter zo niet verder.

Hoe is zulks terrorisme überhaupt aan te pakken en wat heb je ervoor nodig ?

Telaat.

Er werd niets aan gedaan toen het nog kon.

We weten allemaal waarom.

Eet nu maar gebakken peren in het mooie Belgenland.

Knuppel
4 augustus 2015, 14:58
U mikt te hoog.
Beter is: Hoe pakken we terrorisme in Europa aan.


"We" ?

Schrijf eens op dit forum dat het bijna uitsluitend moslims zijn die je verantwoordelijk acht voor het wereldwijde terrorisme? Wedden dat het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie dan door iemand wordt wakker gemaakt?

Hoe wil je het trouwens aanpakken wetend dat je noch van de "elite" noch van de media steun zult krijgen? Integendeel!

http://www.pers-gerecht.be/document.php?document_id=136

Guinevere
14 augustus 2015, 09:57
Wereldwijde terrorisme?

Ik stel voor dat elk soeverein land voor zichzelf uitmaakt hoe ze het terrorisme in hun land aanpakken en of ze daarbij internationale hulp nodig hebben.

Lof der Zotheid
14 augustus 2015, 10:59
1 alle Europese grenzen onmiddellijk sluiten.
2 Islam verbieden ( zoals in Angola ).
3 alle illegalen zonder pardon terug naar land van oorsprong .
4 legerdienst terug invoeren.
5 De Politiekers maar 2 of max 3 periodes een machtspositie laten bekleden.
6 Kindergeld voor Niet - Europeanen afschaffen.
7 Niet Europeanen maar beperkt in Europa toelaten ook op Amerikanen toepassen.


Indien men dit niet doet komt er in Europa terug een oorlog ...de normale gewone mens blijft dit niet slikken.

Daar zit hem de kneep toch juist. De gewone, normale mens blijft het juist wel slikken. Dat is het gevaarlijke aan het geheel.

Piero
24 augustus 2015, 22:53
Zolang jihadisten zich aan de wet houden mogen ze vrij rondlopen en hun mening uiten.
Bijvoorbeeld in Londen een man getooid in een IS-vlag (zegt men (http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/07/Wereldwijd-onderzoek-Ruim-50-miljoen-moslims-steunen-ISIS-vooral-in-Europa)).

http://xandernieuws.punt.nl/_contentimages/2015-07-10-14-47-33.man%20met%20isis%20vlag%20bij%20big%20ben.jpg

Peche
25 augustus 2015, 07:57
"We" ?

Schrijf eens op dit forum dat het bijna uitsluitend moslims zijn die je verantwoordelijk acht voor het wereldwijde terrorisme? Wedden dat het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie dan door iemand wordt wakker gemaakt?

Hoe wil je het trouwens aanpakken wetend dat je noch van de "elite" noch van de media steun zult krijgen? Integendeel!

http://www.pers-gerecht.be/document.php?document_id=136

De elite is een minderheid. De media gelooft niemand in mijn naaste omgeving. ZE weten al lang dat er enkel in eigen voordeel gebroadcast wordt. Hoewel er nog mensen zijn die enkel 1 versie horen en 1 versie geloven. Daardoor staan we nu waar we staan. De massa uit denial halen en nieuwe mensen verkiezen is de missie he.
Een kijkende elite of niet. Wij zijn Europa. Niet zij.

Maori
25 augustus 2015, 08:01
Wereldwijde terrorisme?

Ik stel voor dat elk soeverein land voor zichzelf uitmaakt hoe ze het terrorisme in hun land aanpakken en of ze daarbij internationale hulp nodig hebben.

Ja, wereldwijd terrorisme. Door uw islamistenbroeders en zusters.
Sjiek volk. Domme hysterische monsters zijn het. Allemaal.

Maori
25 augustus 2015, 08:04
Ik zou ook mensen die gekend zijn om het extremistische gedachtengoed aan te hangen, opsluiten.

Telkens er een aanslag gepleegd werd, wordt er gezegd dat de dader gekend was bij de politie voor zijn extremistische ideëen maw alle daders beginnen op dezelfde manier.

Opsluiten en helpen zelfmoord plegen.

Maori
25 augustus 2015, 08:11
Ik heb een andere aanpak: er is geen andere soort die meer islamisten vermoordt dan de islamisten zelf.

Eigenlijk moeten we het ons enkel comfortabel maken en

http://i.giphy.com/ffPjsPLnTCmxa.gif

Peche
25 augustus 2015, 08:19
En da van 's morgens al?
Wat baat het de haat te voeden ? Convert it into something good.

Maori
25 augustus 2015, 08:26
En da van 's morgens al?
Wat baat het de haat te voeden ? Convert it into something good.

Ja idd, voor popcorn is het nog wat vroeg :lol:

Die haat hoeft helemaal niet gevoed te worden, dat doen die eencelligen helemaal zelf, daar hebben zij ons niet voor nodig. Ze haten zelfs hun eigen soort, de wortelpotigen.

Peche
25 augustus 2015, 08:30
In plaats van naar daar te kijken. Kijk naar zij in leiding hier .

Maori
25 augustus 2015, 08:33
In plaats van naar daar te kijken. Kijk naar zij in leiding hier .

Dat doe ik ook. Ik hou beiden in de gaten.

Ik heb besloten dat ik liever één van zij die de leiding hier hebben op de Thalys tegenkom dan één van de wortelpotigen.

Inge Vervotte zat ook op betrokken trein; zij had geen AK-47 in haar sjakosj steken.

Peche
25 augustus 2015, 08:36
Ah en zij in leiding wisten er toch van dat die op die trein zulke ideeën deelde met radicale groepen? Men bekijkt liever u en mij op een forum.
En wacht de aanslag of om politiek uit te buiten. Maar dat is maar mijn idee erover .

Maori
25 augustus 2015, 08:41
Yep maar in onze rechtsspraak kun je niet veroordeeld worden vooraleer je tot de daad overgaat.
Dit zou wel kunnen moesten ze de islam - eindelijk - op de lijst van verboden groeperingen zetten; de fascistische ideologie hoort er dan ook absoluut thuis.
Vanaf dat moment zou elke islamist vogelvrij verklaard worden.
If only....

Geloof me als ik je zeg dat veel mensen, ook zij in leiding, zo'n soort liever kwijt dan rijk zijn maar in de westerse wereld kan je niet tekeer gaan zoals bij de arabieren/islamisten.

Peche
25 augustus 2015, 08:42
Ipv op een forum naar ons te koekeloeren, waarom stapte niemand bij hem op de trein van onze veiligheidsdiensten?

Maori
25 augustus 2015, 08:43
Ipv op een forum naar ons te koekeloeren, waarom stapte niemand bij hem op de trein van onze veiligheidsdiensten?

Hallo Inge Vervotte!!!?????

Skobelev
25 augustus 2015, 08:44
Hallo Inge Vervotte!!!?????

Veiligheid, geen vuiligheid.;-)

Maori
25 augustus 2015, 08:46
Veiligheid, geen vuiligheid.;-)

Da's gemeen!! Da's toch een braaf meiske of heb ik het mis voor?
Ze heeft wel een dun bovenlipje..beetje profijtig. :-)

Skobelev
25 augustus 2015, 08:51
Da's gemeen!! Da's toch een braaf meiske of heb ik het mis voor?
Ze heeft wel een dun bovenlipje..beetje profijtig. :-)

Politiekers, ook gewezen, zijn per definitie vuiligheid, parasitair uitschot.;-)

Peche
25 augustus 2015, 08:56
Hallo Inge Vervotte!!!?????

Ah is Inge Vervotte een undercover veiligheidsagente die de man met radicale banden nauwlettend opvolgde? Vlak na bedreigingen jegens ons vanuit het kalifaat? IK DACHT HET NIET.

Maori
25 augustus 2015, 08:56
Politiekers, ook gewezen, zijn per definitie vuiligheid, parasitair uitschot.;-)

Vooral als het mannen zijn die hun haar verven. Da's nog erger.

Skobelev
25 augustus 2015, 08:57
Vooral als het mannen zijn die hun haar verven. Da's nog erger.

8O Bestaan die?

Maori
25 augustus 2015, 09:03
Ah is Inge Vervotte een undercover veiligheidsagente die de man met radicale banden nauwlettend opvolgde? Vlak na bedreigingen jegens ons vanuit het kalifaat? IK DACHT HET NIET.

En gij reageert daar dan nog op...grapjas :-)

Ik beeldde me Inge Vervotte in als secret agent met leren handschoentjes. En samengeperste profijtige lipjes.

Maori
25 augustus 2015, 09:05
8O Bestaan die?

Hallo????!!!!????

Berlusconi
Paul McCartney
John Travolta
Tom Jones

Bijvoorbeeld

Scherven A. Mok
25 augustus 2015, 09:21
Laat ons beginnen met goede politici te kiezen die bereid zijn enkel het goede te willen voor hun eigen mensen en hun niet de miserie aantrekken van gans de wereld.

Dat zou volgens mij al een eerste belangrijke stap zijn.


Om terrorisme aan te wakkeren ?

Maori
25 augustus 2015, 09:37
Om terrorisme aan te wakkeren ?

Dus je geeft toe dat er geen oplossing mogelijk?

Leg je er teveel eieren onder, krijg je zever.
Leg je er teveel eieren onder, krijg je zever.

Rock.
Hard place.

Peche
25 augustus 2015, 09:45
En gij reageert daar dan nog op...grapjas :-)

Ik beeldde me Inge Vervotte in als secret agent met leren handschoentjes. En samengeperste profijtige lipjes.

:oops: Don't You know me by now

Scherven A. Mok
25 augustus 2015, 09:58
Dus je geeft toe dat er geen oplossing mogelijk?

Leg je er teveel eieren onder, krijg je zever.
Leg je er teveel eieren onder, krijg je zever.

Rock.
Hard place.

??

Maori
25 augustus 2015, 10:10
??

Ik vond mijn post duidelijk.

Wat snap/bevalt je niet?

fabianen
25 augustus 2015, 14:22
Angst zaaien goed voor de politiekers die niets doen en alleen afwachten als de verkiezingen eraan komen en wat slogans laten rondslingeren bij de verkiezingen zodat ze alweer dik betaald niets zitten te doen voor jaren.
Je zou zowaar voor terreur kiezen,zitten maar enkelingen aan de macht!

zonbron
25 augustus 2015, 14:44
8O Bestaan die?

Google maar eens hipsters coloured hair beards ...

http://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2015/06/merman-colorful-beard-hair-dye-men-trend-37__605.jpg

http://thedistinguishedbeardsman.com/wp-content/uploads/2015/05/Colour.jpg


We gaan erop vooruit.

Kijk ook een naar 'trendies'.

Gipsy
25 augustus 2015, 15:58
Da's gemeen!! Da's toch een braaf meiske of heb ik het mis voor?
Ze heeft wel een dun bovenlipje..beetje profijtig. :-)


Ze heeft geen pijpmuiletje maar ik denk dat het een hete is.

zonbron
25 augustus 2015, 16:07
Zou kunnen tegenvallen, lees tekstje onder de foto.

http://www.standaard.be/cnt/gng35m0lj

alice
26 augustus 2015, 00:55
Ze heeft geen pijpmuiletje maar ik denk dat het een hete is.

Enig idee hoe onaantrekkelijk je bent met die mening?

Gamla
26 augustus 2015, 01:19
Het 'internationaal terrorisme' pakken we bij voorkeur niet aan omdat het een verzinsel is.

Degenen die alle amok veroorzaken beloven tegelijktertijd zogenaamde oplossingen.
De roep om veiligheid heeft als resultaat steeds meer controle. Ik heb geen zin in een wereldwijde Sovjet-Unie.

Pandareus
26 augustus 2015, 11:03
Enig idee hoe onaantrekkelijk je bent met die mening?

Hij heeft toch gelijk ? Ze heeft inderdaad geen pijpmuiltje. Maar 't is wel een mooie vrouw.

Gipsy
26 augustus 2015, 11:26
Enig idee hoe onaantrekkelijk je bent met die mening?


Vrouwen vallen op mannen die er geen doekjes om doen. Geloof niets van al die romantische zever. Tijdverlies en nutteloze omwegen.

alice
31 augustus 2015, 22:31
Vrouwen vallen op mannen die er geen doekjes om doen. Geloof niets van al die romantische zever. Tijdverlies en nutteloze omwegen.

Awel, weet het eens te zeggen wanneer je succes hebt met deze one liner" seggijdrmeuwpijpmuilekewat drinkttegijvanmij?:roll:
Venten, ze leren het nooit...

alice
31 augustus 2015, 22:34
Hij heeft toch gelijk ? Ze heeft inderdaad geen pijpmuiltje. Maar 't is wel een mooie vrouw.

Ja, en wanneer een vrouw tegen u zou zeggen" hou je befbek" denkt u dat ze op u valt...

Rr00ttt
1 september 2015, 01:11
Internationaal terrorisme bedreigt onze manier van leven.
Ze zitten niet in één kamp of één locatie die aangevallen kan worden.

Men opereert vanuit kleine cellen overal ter wereld. Ze wonen als het waren tussen ons. De buur met wie we achteraan in de tuin op de scheiding van de percelen wel eens een babbeltje maken kan in het echte leven een internationale terrorist zijn.
Vliegtuigen, zware hardware en troepen sturen naar één of meerdere locaties heeft dus geen zin.

Het kan echter zo niet verder.

Hoe is zulks terrorisme überhaupt aan te pakken en wat heb je ervoor nodig ?

Pak het bij zijn wortels aan en dat wil zeggen - hou op met de waanzinnige buitenlandpolitiek van de VS te steunen.

Want de wortels en drijfveren komen haast allemaal uit die politiek voort.

Welke staat houdt al decennialand de fundamentalisten die in Saudi-Arabië de dienst uitmaken de hand boven het hoofd?

Welke staat zaait wereldwijd voortdurend onrust door revoluties te sponsoren, andere landen aan te vallen...

Zolang europa dat niet inziet zal er niks veranderen. Ook de vluchtelingencrisis - met alle gevolgen vandien - komt regelrecht uit het VS beleid voort.

Zolang we niet inzien dat daar de grote oorzaak en het probleem zit komen we absoluut nergens.

Pandareus
1 september 2015, 07:50
Ja, en wanneer een vrouw tegen u zou zeggen" hou je befbek" denkt u dat ze op u valt...

Dat is jou veronderstelling dan toch.

Ik zeg enkel dat Gypsy gelijk heeft : ze heeft geen pijpmuiltje. Gewoon een waarneming.

vlaams realist
1 september 2015, 10:08
"Want de wortels en drijfveren komen haast allemaal uit die politiek voort."

Hier zie , de islam heeft er niks mee te maken .

"Welke staat houdt al decennialand de fundamentalisten die in Saudi-Arabië de dienst uitmaken de hand boven het hoofd?"

Waarom noemt u koran-volgers fundamentalisten?

"Welke staat zaait wereldwijd voortdurend onrust door revoluties te sponsoren, andere landen aan te vallen..."

Dat is geen staat , het is een ideologie , het is geen decennia-lang maar eeuwenlang .

"Zolang europa dat niet inziet zal er niks veranderen. Ook de vluchtelingencrisis - met alle gevolgen vandien - komt regelrecht uit het VS beleid voort. "

Yep , de islam en haar volgelingen hebben er weeral niks mee te maken .

"Zolang we niet inzien dat daar de grote oorzaak en het probleem zit komen we absoluut nergens."

Ik en vele anderen zien de grote oorzaak en probleem wél . Maar dat vind u niet leuk .

Zwitser
1 september 2015, 12:35
Welke staat houdt al decennialand de fundamentalisten die in Saudi-Arabië de dienst uitmaken de hand boven het hoofd?


Pak het bij de wortel aan.

Welke ideologie houdt al decennia lang die technologie tegen die ons al lang van onafhankelijk van de arabische olie had kunnen maken?

chris k
1 september 2015, 17:15
Doodstraf terug invoeren