PDA

View Full Version : naturistenkamp, wat is er leuk aan? tell me ...


Pagina's : [1] 2 3

bembem
25 juli 2015, 22:05
Euh wat is daar leuk aan? In je blootje rondlopen, iedereen die je ziet ........
Ik zou mij daar héél ongemakkelijk bij voelen ........ :lolabove:

Hmmmmmmmmm ... vertel pls :-)

Libro
25 juli 2015, 22:07
Nog nooit gedaan maar ik wil het wel eens proberen. Zo een frisse wind langs de kroonjuwelen moet deugd doen.

Nietzsche
25 juli 2015, 22:11
Nog nooit gedaan maar ik wil het wel eens proberen. Zo een frisse wind langs de kroonjuwelen moet deugd doen.

Alleen schaamteloze , lelijke mannen/vrouwen willen dit. Schaamteloos wordt helaas vaak verward met zelfverzekerdheid

Allemaal van die half bejaarde types die een a twee keer in het jaar "zichzelf"" kunnen zijn....:lol:

bembem
25 juli 2015, 22:15
Alleen schaamteloze , lelijke mannen/vrouwen willen dit. Schaamteloos wordt helaas vaak verward met zelfverzekerdheid

Allemaal van die half bejaarde types die een a twee keer in het jaar "zichzelf"" kunnen zijn....:lol:

2

mij is het ook opgevallen dat daar zelden fotomodellen en adonissen rondlopen .....

bembem
25 juli 2015, 22:17
Nog nooit gedaan maar ik wil het wel eens proberen. Zo een frisse wind langs de kroonjuwelen moet deugd doen.

lol, een frisse wind kan je ook thuis met de ventilator en desnoods de vensters open beleven ........ :lol::lol:

Another Jack
25 juli 2015, 22:21
Euh wat is daar leuk aan? In je blootje rondlopen, iedereen die je ziet ........
Ik zou mij daar héél ongemakkelijk bij voelen ........ :lolabove:

Hmmmmmmmmm ... vertel pls :-)

Wel, doe het dan niet.

Zucht
25 juli 2015, 22:35
En wat is er leuk aan naar de mis gaan, 10 km lopen, op een strand liggen bakken, ijskreem eten, zijn oren laten kapotblazen in een disco, zuipen op café, een boek lezen, bungee jumpen, op dit forum zitten zeiken....
Waarom denk je dat een naturistenliefhebber zijn passie kan of wil uitleggen aan iemand die zich daar ongemakkelijk bij voelt ?

The Paulus Experience
25 juli 2015, 23:01
Euh wat is daar leuk aan? In je blootje rondlopen, iedereen die je ziet ........
Ik zou mij daar héél ongemakkelijk bij voelen ........ :lolabove:

Hmmmmmmmmm ... vertel pls :-)


onder mijn kleren loop ik altijd volledig naakt.
ik vind dat best prettig.

The Paulus Experience
25 juli 2015, 23:02
2

mij is het ook opgevallen dat daar zelden fotomodellen en adonissen rondlopen .....

tss moet dat dan, voyeurke?

Indomitable
25 juli 2015, 23:04
Elk diertje....zijn pleziertje.

Stormram
25 juli 2015, 23:20
Als je over het ontstaan en een prachtige psychoanalyse vanop zo'n new age naturistenkamp wil lezen, dan kan ik je het boek "Elementaire deeltjes" van Michel Houellebecq warm aanbevelen. Daarin komt dat uitgebreid aan bod (lang niet het enige trouwens) ...

https://culturieuse.files.wordpress.com/2015/05/les_particules_elementaires11.gif

griezel
25 juli 2015, 23:29
Alleen schaamteloze , lelijke mannen/vrouwen willen dit. Schaamteloos wordt helaas vaak verward met zelfverzekerdheid

Allemaal van die half bejaarde types die een a twee keer in het jaar "zichzelf"" kunnen zijn....:lol:

Er lopen veel mensen van rond de veertig, vijftig rond inderdaad. En zelfs ouder. Maar veel jongeren ook, vooral de laatste jaren heeft het succes bij de jeugd.

bembem
25 juli 2015, 23:35
Er lopen veel mensen van rond de veertig, vijftig rond inderdaad. En zelfs ouder. Maar veel jongeren ook, vooral de laatste jaren heeft het succes bij de jeugd.

ach zo :lol:

griezel
25 juli 2015, 23:36
2

mij is het ook opgevallen dat daar zelden fotomodellen en adonissen rondlopen .....

Er lopen zelfs echte lelijkaards tussen. :-)
Maar kijk, net daarom zou je er naartoe moeten gaan, je zou daar echt niet opvallen tussen de rest dus.:lol:
Alhoewel, weinig Aziaten gezien daar, nu ik erover nadenk.

bembem
25 juli 2015, 23:36
Als je over het ontstaan en een prachtige psychoanalyse vanop zo'n new age naturistenkamp wil lezen, dan kan ik je het boek "Elementaire deeltjes" van Michel Houellebecq warm aanbevelen. Daarin komt dat uitgebreid aan bod (lang niet het enige trouwens) ...

https://culturieuse.files.wordpress.com/2015/05/les_particules_elementaires11.gif

ziet er een interessant boek uit indeed, thx :-)

griezel
25 juli 2015, 23:37
lol, een frisse wind kan je ook thuis met de ventilator en desnoods de vensters open beleven ........ :lol::lol:

Jouw huiskamer is toch geen strand & de zee waard, zonder moeilijk te willen doen...:-)

bembem
25 juli 2015, 23:37
tss moet dat dan, voyeurke?

het oog wilt ook wat ....

Wapper
25 juli 2015, 23:37
Euh wat is daar leuk aan? In je blootje rondlopen, iedereen die je ziet ........
Ik zou mij daar héél ongemakkelijk bij voelen ........ :lolabove:

Hmmmmmmmmm ... vertel pls :-)

Wat is er mis met een omgeving waar mannen vrijelijk met de klepel en vrouwen met de tettementen kunnen rondzwieren?
Kwezel!

The Paulus Experience
25 juli 2015, 23:37
het oog wilt ook wat ....

beggars can't be choosers.

bembem
25 juli 2015, 23:39
En wat is er leuk aan naar de mis gaan, 10 km lopen, op een strand liggen bakken, ijskreem eten, zijn oren laten kapotblazen in een disco, zuipen op café, een boek lezen, bungee jumpen, op dit forum zitten zeiken....
Waarom denk je dat een naturistenliefhebber zijn passie kan of wil uitleggen aan iemand die zich daar ongemakkelijk bij voelt ?

relax lolz :lol: ik wou weten wat griezeltje motiveert om daar in z'n blootje rond te lopen ...... wihihihi :lol::lol:

The Paulus Experience
25 juli 2015, 23:40
het oog wilt ook wat ....

ge moet uw oog meer onder controle houden.
Straks groeit het u boven het hoofd

The Paulus Experience
25 juli 2015, 23:40
het oog wilt ook wat ....

koop het een bril of zo?

bembem
25 juli 2015, 23:41
Wat is er mis met een omgeving waar mannen vrijelijk met de klepel en vrouwen met de tettementen kunnen rondzwieren?
Kwezel!

niks mis mee, ik snap het gewoon niet goed .....

The Paulus Experience
25 juli 2015, 23:41
het oog wilt ook wat ....

wat kan je verkijgen bij de supermarkt of de kruidenier

Zucht
25 juli 2015, 23:42
het oog wilt ook wat ....

Als je uitgaat van het standpunt dat naturisme een vorm van gluren is dan is het niet verwonderlijk dat je er niets van begrijpt.
Ben je op zoek naar een voyeuristenervaring misschien ?

bembem
25 juli 2015, 23:44
Jouw huiskamer is toch geen strand & de zee waard, zonder moeilijk te willen doen...:-)

klopt, alleen bestaan er zwembroeken en badpakken/bikini's hé ...
waarom alles flashen?? !LOL!

griezel
25 juli 2015, 23:44
Euh wat is daar leuk aan? In je blootje rondlopen, iedereen die je ziet ........
Ik zou mij daar héél ongemakkelijk bij voelen ........ :lolabove:

Hmmmmmmmmm ... vertel pls :-)

Als iedereen bloot rondloopt, dan voel je je daar niet ongemakkellijk bij, zélfs als je aan de verlegen kant bent.
Je went daar heel rap aan, bloot rondlopen.
Vooral dat de anderen, zoals je zelf zei , niet allemaal topmodels zijn, waarnaast je je minderwaardig en/of mottig zou kunnen voelen.
Toch zitten daar leuke vrouwtjes tussen, wat één der redenen is dat ik steeds terugga. :-)

bembem
25 juli 2015, 23:46
Als je uitgaat van het standpunt dat naturisme een vorm van gluren is dan is het niet verwonderlijk dat je er niets van begrijpt.
Ben je op zoek naar een voyeuristenervaring misschien ?

dat is het toch: gluren maar onder het mom van 'we love nature' ....
de viespeukskes! :rofl: maar ik heb hen wel door! :rofl:

griezel
25 juli 2015, 23:49
relax lolz :lol: ik wou weten wat griezeltje motiveert om daar in z'n blootje rond te lopen ...... wihihihi :lol::lol:

Verlost van mijn kleren, genieten van het weer en het water, relaxen. Iedereen is daar zen, nooit een ruzie of vechtpartij gezien.
En, ik kijk graag naar blote vrouwen.:-)

bembem
25 juli 2015, 23:49
Als iedereen bloot rondloopt, dan voel je je daar niet ongemakkellijk bij, zélfs als je aan de verlegen kant bent.
Je went daar heel rap aan, bloot rondlopen.
Vooral dat de anderen, zoals je zelf zei , niet allemaal topmodels zijn, waarnaast je je minderwaardig en/of mottig zou kunnen voelen.
Toch zitten daar leuke vrouwtjes tussen, wat één der redenen is dat ik steeds terugga. :-)

ha zie! ik had dus gelijk: je gaat voor de vrouwtjes, hehehe gotcha! :-P

griezel
25 juli 2015, 23:50
niks mis mee, ik snap het gewoon niet goed .....

Best van al probeer je het eens. Als het je niet bevalt ga je gewoon weg. Zoniet...dan blijf je.
Simpel.

bembem
25 juli 2015, 23:51
Verlost van mijn kleren, genieten van het weer en het water, relaxen. Iedereen is daar zen, nooit een ruzie of vechtpartij gezien.
En, ik kijk graag naar blote vrouwen.:-)

waaa! zie dat ik gelijk heb: je gaat voor de blote vrouwen ... ! i knew it!viespeukske! :-P:-P

maddox
25 juli 2015, 23:52
Het enige nadeel dat ik zo direct zie aan een nudistenkamp is de zon.

Voor de rest, naakte "gewone" mensen zijn zelden aantrekkelijk.

griezel
25 juli 2015, 23:54
Als je uitgaat van het standpunt dat naturisme een vorm van gluren is dan is het niet verwonderlijk dat je er niets van begrijpt.
Ben je op zoek naar een voyeuristenervaring misschien ?

Je hoeft niet te gluren. Gluren, dat is kijken in het geniep. Hier mag je gewoon kijken. En na de eerste verrassing let je er zelfs niet meer op. Dan vind je dat doodgewoon dat iedereen naakt is. Dat maakt dat je niet zit te staren naar de mensen, maar gewoon kijkt.

bembem
25 juli 2015, 23:55
Best van al probeer je het eens. Als het je niet bevalt ga je gewoon weg. Zoniet...dan blijf je.
Simpel.

wihihihi :lol::lol: ik weet 10000% zeker dat dat niks voor mij is ... en vraagje: ga je daar ook naar de swingerclubs? :-P:-P:-P

griezel
25 juli 2015, 23:57
klopt, alleen bestaan er zwembroeken en badpakken/bikini's hé ...
waarom alles flashen?? !LOL!

Ik voel mij ongemakkellijk in een zwembroek. Dat plakt zo aan mijn zak als die nat is , er komt zand in te zitten... Probeer eens te zwemmen in je blote, je zal het verschil wel merken.

bembem
25 juli 2015, 23:58
Je hoeft niet te gluren. Gluren, dat is kijken in het geniep. Hier mag je gewoon kijken. En na de eerste verrassing let je er zelfs niet meer op. Dan vind je dat doodgewoon dat iedereen naakt is. Dat maakt dat je niet zit te staren naar de mensen, maar gewoon kijkt.

jaja :lol:

griezel
25 juli 2015, 23:58
dat is het toch: gluren maar onder het mom van 'we love nature' ....
de viespeukskes! :rofl: maar ik heb hen wel door! :rofl:

Hier zijn duidelijk de vooroordelen aan het woord. Met een vleugje van jaloezie misschien ?

griezel
26 juli 2015, 00:01
ha zie! ik had dus gelijk: je gaat voor de vrouwtjes, hehehe gotcha! :-P

Ik ga -onderandere - voor de sociale contacten, inderdaad. En tussen blote mensen word ik automatisch meer aangetrokken door vrouwen dan door mannen.
Maar daaruit moet je niet opmaken dat iedereen daar naar toe gaat om ontmoetingen te doen. Niet meer dan in andere campings in elk geval.
Voor de rest...De mensen komen daar op vakantie, hé, en op vakantie wil men zich amuseren.

griezel
26 juli 2015, 00:02
waaa! zie dat ik gelijk heb: je gaat voor de blote vrouwen ... ! i knew it!viespeukske! :-P:-P

Niets vies aan blote vrouwen.:-)

bembem
26 juli 2015, 00:03
Ik voel mij ongemakkellijk in een zwembroek. Dat plakt zo aan mijn zak als die nat is , er komt zand in te zitten... Probeer eens te zwemmen in je blote, je zal het verschil wel merken.

het verschil merken? ik draag juist een badpak opdat er geen zand zou komen inzitten .... en ook geen vieze mannetjes die naar m'n punani kijken, wihihihihi :lol::-P:lol:

griezel
26 juli 2015, 00:08
Het enige nadeel dat ik zo direct zie aan een nudistenkamp is de zon.

Voor de rest, naakte "gewone" mensen zijn zelden aantrekkelijk.

Zonnecrème hé, als je een gevoelig vel hebt. Je kan ook uit de zon gaan zitten, ik bedoel, je bent niet verplicht om heel de dag als een worst in de zon te liggen braden.
Wat de naakte mensen betreft, degenen die onaantrekkellijk zijn met kleren aan, zijn dat evenmin in hun blote.
Daarentegen, hier koop je geen kat in een zak. Geen mogelijkheid om met kleren het één en ander te camoufleren.:-)
Ik heb hier wel nooit mensen zien zitten lachen met lichamelijke gebreken van andere naaktlopers.
Hen uitlachen omdat ze dik zijn, hangtieten hebben of een klein pietje, om maar eens iets te zeggen.:lol:

bembem
26 juli 2015, 00:09
Niets vies aan blote vrouwen.:-)

maar wel blote mannen :-P:-P

bembem
26 juli 2015, 00:12
Ik ga -onderandere - voor de sociale contacten, inderdaad. En tussen blote mensen word ik automatisch meer aangetrokken door vrouwen dan door mannen.
Maar daaruit moet je niet opmaken dat iedereen daar naar toe gaat om ontmoetingen te doen. Niet meer dan in andere campings in elk geval.
Voor de rest...De mensen komen daar op vakantie, hé, en op vakantie wil men zich amuseren.

jaja geef er maar een draai aan :lol:
euh zou je ook gaan met enkel oude vieze mannen? :lol: wihihihi :lol:

griezel
26 juli 2015, 00:13
wihihihi :lol::lol: ik weet 10000% zeker dat dat niks voor mij is ... en vraagje: ga je daar ook naar de swingerclubs? :-P:-P:-P

:lol: Is het d�*t wat u interresseert ? En dan maar de mensen uitschelden voor viespeuk !:lol:

bembem
26 juli 2015, 00:14
Zonnecrème hé, als je een gevoelig vel hebt. Je kan ook uit de zon gaan zitten, ik bedoel, je bent niet verplicht om heel de dag als een worst in de zon te liggen braden.
Wat de naakte mensen betreft, degenen die onaantrekkellijk zijn met kleren aan, zijn dat evenmin in hun blote.
Daarentegen, hier koop je geen kat in een zak. Geen mogelijkheid om met kleren het één en ander te camoufleren.:-)
Ik heb hier wel nooit mensen zien zitten lachen met lichamelijke gebreken van andere naaktlopers.
Hen uitlachen omdat ze dik zijn, hangtieten hebben of een klein pietje, om maar eens iets te zeggen.:lol:

en, al veel katjes daar geknepen? :-P:-P

bembem
26 juli 2015, 00:16
:lol: Is het d�*t wat u interresseert ? En dan maar de mensen uitschelden voor viespeuk !:lol:

mij interesseert dat niet nee, maar ik zag eens in een reportage dat het er heet aan toegaat daar bij de blote mannetjes en vrouwtjes .. heel heet zelfs :rofl::rofl:

griezel
26 juli 2015, 00:16
jaja geef er maar een draai aan :lol:
euh zou je ook gaan met enkel oude vieze mannen? :lol: wihihihi :lol:

Voor mij maken vrouwen een volwaardig en onmisbaar deel uit van de bevolking. Ik zou mij nooit vrijwillig opsluiten in een oord uitsluitend bevolkt met ( oude vieze ) mannen. En nog minder moesten ze allemaal naakt rondlopen.

griezel
26 juli 2015, 00:19
en, al veel katjes daar geknepen? :-P:-P

Er zitten mooie poezen tussen ja, en sommige laten zich spinnend strelen. :-)

bembem
26 juli 2015, 00:19
Voor mij maken vrouwen een volwaardig en onmisbaar deel uit van de bevolking. Ik zou mij nooit vrijwillig opsluiten in een oord uitsluitend bevolkt met ( oude vieze ) mannen. En nog minder moesten ze allemaal naakt rondlopen.

da's tenminste een eerlijk antwoord :-)

bembem
26 juli 2015, 00:21
Er zitten mooie poezen tussen ja, en sommige laten zich spinnend strelen. :-)

zie, ik wist het! :-P

griezel
26 juli 2015, 00:24
mij interesseert dat niet nee, maar ik zag eens in een reportage dat het er heet aan toegaat daar bij de blote mannetjes en vrouwtjes .. heel heet zelfs :rofl::rofl:

Ja, in zo een reportage gaan ze natuurlijk nét dat aspect onder de loep nemen.:-)
Er is wel een verschil tussen de pure naturisten, vooral van zekere leeftijd, en anderen, die aan het naaktlopen een meer sexuele draai geven. De twee groepen komen ook niet altijd heel goed overeen, de eersten soms wel menend dat de tweedden hen een reputatie van sexmaniakken geven.
Ik zeg, je moet leven en laten leven, en van het leven profiteren.:-)

griezel
26 juli 2015, 00:26
zie, ik wist het! :-P

Maar nee, je weet niks. Je bent daar nog nooit naartoe geweest.:lol:

Zucht
26 juli 2015, 00:29
dat is het toch: gluren maar onder het mom van 'we love nature' ....
de viespeukskes! :rofl: maar ik heb hen wel door! :rofl:

Als je nu direct gezegt had dat dit een trolltopic was tegen griezel dan had ik de moeite niet moeten doen om te antwoorden.
Hopelijk krijg je een flink pak strafpunten.

griezel
26 juli 2015, 00:32
Als je nu direct gezegt had dat dit een trolltopic was tegen griezel dan had ik de moeite niet moeten doen om te antwoorden.
Hopelijk krijg je een flink pak strafpunten.

Kom kom, niet zo streng zijn. :-)
Ik denk dat ze wel geïnterresseerd is in zo een naturistenkamp, en dit dan maar wegstopt onder kritiek en nerveus gegiechel.

bembem
26 juli 2015, 00:32
Ja, in zo een reportage gaan ze natuurlijk nét dat aspect onder de loep nemen.:-)
Er is wel een verschil tussen de pure naturisten, vooral van zekere leeftijd, en anderen, die aan het naaktlopen een meer sexuele draai geven. De twee groepen komen ook niet altijd heel goed overeen, de eersten soms wel menend dat de tweedden hen een reputatie van sexmaniakken geven.
Ik zeg, je moet leven en laten leven, en van het leven profiteren.:-)

ha je bent dus een 'pure' :-)

bembem
26 juli 2015, 00:34
Als je nu direct gezegt had dat dit een trolltopic was tegen griezel dan had ik de moeite niet moeten doen om te antwoorden.
Hopelijk krijg je een flink pak strafpunten.

mag er nog gelachen worden? en ik zou enkel van die punten krijgen als griezel op de driehoek drukt, hij weet dat het niet gemeen bedoeld was, dus!

bembem
26 juli 2015, 00:35
Maar nee, je weet niks. Je bent daar nog nooit naartoe geweest.:lol:

nu ik weet dat er sexmaniakken rondlopen, liefst niet nee :rofl::-P

griezel
26 juli 2015, 00:47
ha je bent dus een 'pure' :-)

Ik heb dat niet gezegd.

griezel
26 juli 2015, 00:48
nu ik weet dat er sexmaniakken rondlopen, liefst niet nee :rofl::-P

Nooit over verkrachtingen gehoord in die oorden.

bembem
26 juli 2015, 00:49
Ik heb dat niet gezegd.

hmmmmmmmmmmmmm

bembem
26 juli 2015, 00:50
Nooit over verkrachtingen gehoord in die oorden.

allez dan :-)

griezel
26 juli 2015, 01:00
allez dan :-)

zie je ? Je riskeert niks. Ga daar rustig naartoe, misschien kom je wel iemand tegen met wie je je amuseren kunt.
Beter als in uw appart voor de TV chips te zitten eten.

bembem
26 juli 2015, 01:07
zie je ? Je riskeert niks. Ga daar rustig naartoe, misschien kom je wel iemand tegen met wie je je amuseren kunt.
Beter als in uw appart voor de TV chips te zitten eten.

me amuseren in m'n blootje met een viespeukske bedoel je .. niet nodig, met meetic heb ik dat zo in 1-2-3 zonder m'n punani te tonen, XD! :lol::-P:-P

griezel
26 juli 2015, 01:16
me amuseren in m'n blootje met een viespeukske bedoel je .. niet nodig, met meetic heb ik dat zo in 1-2-3 zonder m'n punani te tonen, XD! :lol::-P:-P

Hier wat extra informatie voor jou : http://www.capdagdeinfo.nl/

http://www.capdagdeinfo.nl/swingers.php

Zo, nu kun je voort .:lol:

fred vanhove
26 juli 2015, 08:30
me amuseren in m'n blootje met een viespeukske bedoel je .. niet nodig, met meetic heb ik dat zo in 1-2-3 zonder m'n punani te tonen, XD! :lol::-P:-P

Om dan voor TV samen chips mee te eten of wat ?

Libro
26 juli 2015, 08:33
me amuseren in m'n blootje met een viespeukske bedoel je .. niet nodig, met meetic heb ik dat zo in 1-2-3 zonder m'n punani te tonen, XD! :lol::-P:-P

Euhm, waarom maak je je dan zorgen over je biologische klok?

Henri1
26 juli 2015, 09:19
Ik heb al veel VB'ers en EX-VB'ers gezien in Bredene.


https://xraypictures.files.wordpress.com/2010/06/naaktstrandblog.jpg

http://deredactie.be/polopoly_fs/1.934484!image/4260969210.jpg_gen/derivatives/landscape670/4260969210.jpg


http://www.tscheldt.be/eula_sch/admin/jscripts/tiny_mce/plugins/imagemanager/files/foto_moslims_nudistenpark.jpg

quercus
26 juli 2015, 09:25
Ik heb al veel VB'ers en EX-VB'ers gezien in Bredene.


https://xraypictures.files.wordpress.com/2010/06/naaktstrandblog.jpg

http://deredactie.be/polopoly_fs/1.934484!image/4260969210.jpg_gen/derivatives/landscape670/4260969210.jpg


http://www.tscheldt.be/eula_sch/admin/jscripts/tiny_mce/plugins/imagemanager/files/foto_moslims_nudistenpark.jpg

Het doet mij zo een beetje denken aan de jaarlijkse landbouwtentoonstelling in Libramont.

Stormram
26 juli 2015, 10:51
me amuseren in m'n blootje met een viespeukske bedoel je .. niet nodig, met meetic heb ik dat zo in 1-2-3 zonder m'n punani te tonen, XD! :lol::-P:-P

Eens je die slijkmossel hebt gepresenteerd, zijn ze snel weer weg zeker?

"Puh-nanny ... Wie is er hier vergeten de vuilbakken buiten te zetten?"

Stormram
26 juli 2015, 10:57
Het doet mij zo een beetje denken aan de jaarlijkse landbouwtentoonstelling in Libramont.

Moeten ze die geen gasboete geven voor visuele verloedering? Fucking monsters.

Als dat het genre is dat in Bredene rondloopt, geef mij dan maar een ticketje voor Libramont voor ik een complete misantroop met PTSD wordt.

Amai, mijn cellullitteke.

griezel
26 juli 2015, 11:00
Eens je die slijkmossel hebt gepresenteerd, zijn ze snel weer weg zeker?

"Puh-nanny ... Wie is er hier vergeten de vuilbakken buiten te zetten?"

We zullen haar eerst eens goed te weken zetten in de zee voor een halve dag, dan grondig reinigen met groene zeep van kop tot teen, volledig ontharen, een paar piercings door haar tepels, parfumeren, en daarna zullen we wel éne vinden voor met haar te gaan swingen in de club zeker...:lol:

orfeus5412
26 juli 2015, 15:56
Niemand dwingt je om "naturist" te worden,
maar lees dit eens
http://forum.politics.be/showthread.php?p=7753613#post7753613

griezel
26 juli 2015, 16:00
Niemand dwingt je om "naturist" te worden,
maar lees dit eens
http://forum.politics.be/showthread.php?p=7753613#post7753613

Ja, dat is dan het tegendeel van naturisten hé : halve gare religieuzen.
Ik loop toch liever tussen de naturisten rond.
Nu ja, de doorsnee mens zit zo ongeveer halverwege zeker...

Marie van de koster
26 juli 2015, 16:31
ha zie! ik had dus gelijk: je gaat voor de vrouwtjes, hehehe gotcha! :-P

Da's voor griezel de enige plaats waar hij eens een blote vrouw in 't echt kan zien. Anders heeft hij alleen zijn pornoboekskes en -films, ocharme ;-)

Mambo
26 juli 2015, 16:33
Da's voor griezel de enige plaats waar hij eens een blote vrouw in 't echt kan zien. Anders heeft hij alleen zijn pornoboekskes en -films, ocharme ;-)

Maar eenmaal daar...ziet hij er wel meer op een week dan een ander op gans zijn leven. ;-)

Marie van de koster
26 juli 2015, 16:40
Ik ben nooit in een naturistenkamp geweest. Vroeger zou ik het misschien wel gedaan hebben maar het is er nooit van gekomen.
Wel ging ik vroeger dikwijls naar de sauna waar men dus ook in zijn blote loopt. Eén keer heb ik er eens verwonderd opgekeken. Er was de gewone verzameling mensen : oude, jonge, dikke, dunne ... En er was één negerinneke, een beeld van een figuur had ze, dat mag gezegd worden, en die liep daar tussen al dat bloot volk in haar bikini rond alsof ze verlegen was! Dat vond ik heel straf! Haar moeder liep waarschijnlijk nog naakt in de brousse!

griezel
26 juli 2015, 18:10
Da's voor griezel de enige plaats waar hij eens een blote vrouw in 't echt kan zien. Anders heeft hij alleen zijn pornoboekskes en -films, ocharme ;-)

:lol: Tiens zij is daar ook weer, om wat ambetant te komen doen :lol:
Seg Marie, beloof mij dat ge nooit naar het naaktstrand in Agde zult komen hé. Dat is daar enkel voor tolerante mensen.:-D
Het is daar zo plezant, er zijn daar zelfs koppels die gewoon in het openbaar een neukpartijtje doen, daar staat dan een hele kring mensen naar te kijken.
Eens dat je zo een dingen meegemaakt hebt, dan hoef je geen pornofilms meer hoor. Dat is eerder iets voor ongelukkig getrouwde mannen. :lol:

griezel
26 juli 2015, 18:12
Maar eenmaal daar...ziet hij er wel meer op een week dan een ander op gans zijn leven. ;-)

Ge zijt welkom hoor. Er is geen maximumleeftijd en iedereen word doorgaans aanvaard, zolang die zich gedraagt.
Bijkomend voordeel : in zulke oorden zul je nooit religieuze zotten tegenkomen

griezel
26 juli 2015, 18:13
Maar eenmaal daar...ziet hij er wel meer op een week dan een ander op gans zijn leven. ;-)

Ik ben zeker dat ik daar in 2 weken meer heb gezien en meegemaakt als Marie en haar man in heel hun leven.

griezel
26 juli 2015, 18:16
Ik ben nooit in een naturistenkamp geweest. Vroeger zou ik het misschien wel gedaan hebben maar het is er nooit van gekomen.
Wel ging ik vroeger dikwijls naar de sauna waar men dus ook in zijn blote loopt. Eén keer heb ik er eens verwonderd opgekeken. Er was de gewone verzameling mensen : oude, jonge, dikke, dunne ... En er was één negerinneke, een beeld van een figuur had ze, dat mag gezegd worden, en die liep daar tussen al dat bloot volk in haar bikini rond alsof ze verlegen was! Dat vond ik heel straf! Haar moeder liep waarschijnlijk nog naakt in de brousse!

Men is daar nooit te oud voor. Probeer gerust, het kan u enkel goed doen.

fred vanhove
26 juli 2015, 18:49
Men is daar nooit te oud voor. Probeer gerust, het kan u enkel goed doen.

Heb er heel goede herinneringen aan overgehouden.Leuke sfeer.En heel bevrijdend zo in je blootje rondlopen.Destijds had je in Kroatië heel leuke domeinen.En uiteraard veel in het Zuiden van Frankrijk.

griezel
26 juli 2015, 19:34
Heb er heel goede herinneringen aan overgehouden.Leuke sfeer.En heel bevrijdend zo in je blootje rondlopen.Destijds had je in Kroatië heel leuke domeinen.En uiteraard veel in het Zuiden van Frankrijk.

Het heeft een hernieuwd succes, met veel jonge nieuwkomers. De kloof tussen " klassieke " naturisten, en " swingende " naaktlopers is wel wat groter geworden.
Vooral de gelederen van die laatsten zijn hard gegroeid.:-)

fred vanhove
26 juli 2015, 19:39
Het heeft een hernieuwd succes, met veel jonge nieuwkomers. De kloof tussen " klassieke " naturisten, en " swingende " naaktlopers is wel wat groter geworden.
Vooral de gelederen van die laatsten zijn hard gegroeid.:-)

Oh ok.....destijds deden omzeggens alle swingers aan naturisme....maar alle naturisten waren geen swingers;-)

griezel
26 juli 2015, 20:15
Oh ok.....destijds deden omzeggens alle swingers aan naturisme....maar alle naturisten waren geen swingers;-)

Nog steeds zo dus.

bembem
26 juli 2015, 23:41
Da's voor griezel de enige plaats waar hij eens een blote vrouw in 't echt kan zien. Anders heeft hij alleen zijn pornoboekskes en -films, ocharme ;-)

2!!

bembem
26 juli 2015, 23:45
Ik ben nooit in een naturistenkamp geweest. Vroeger zou ik het misschien wel gedaan hebben maar het is er nooit van gekomen.
Wel ging ik vroeger dikwijls naar de sauna waar men dus ook in zijn blote loopt. Eén keer heb ik er eens verwonderd opgekeken. Er was de gewone verzameling mensen : oude, jonge, dikke, dunne ... En er was één negerinneke, een beeld van een figuur had ze, dat mag gezegd worden, en die liep daar tussen al dat bloot volk in haar bikini rond alsof ze verlegen was! Dat vond ik heel straf! Haar moeder liep waarschijnlijk nog naakt in de brousse!

:lol::lol: LOL Marie! :lol::lol:

bembem
26 juli 2015, 23:47
Hier wat extra informatie voor jou : http://www.capdagdeinfo.nl/

http://www.capdagdeinfo.nl/swingers.php

Zo, nu kun je voort .:lol:

thx voor de links maar ik ben nog steeds niet overtuigd :-P:-P

bembem
26 juli 2015, 23:53
Om dan voor TV samen chips mee te eten of wat ?

maar nee :lol:

Euhm, waarom maak je je dan zorgen over je biologische klok?

dat is al véél minder ......

Eens je die slijkmossel hebt gepresenteerd, zijn ze snel weer weg zeker?

"Puh-nanny ... Wie is er hier vergeten de vuilbakken buiten te zetten?"

met mijn mossel is alles ok, en (nog) heel strak dus snel weg zullen ze wel niet zijn :-P:-P:-P

Mambo
26 juli 2015, 23:53
thx voor de links maar ik ben nog steeds niet overtuigd :-P:-P

Er is niks speciaals aan naturisme.
Het verveelt na een tijdje net als al de rest.
Cap agde is een buitenbeentje waar sex nogal expliciet aanwezig is.
De andere hebben dat zo niet. Daar is sex expliciet niet aanwezig.

Elk zijn plezier nietwaar?

bembem
26 juli 2015, 23:56
Heb er heel goede herinneringen aan overgehouden.Leuke sfeer.En heel bevrijdend zo in je blootje rondlopen.Destijds had je in Kroatië heel leuke domeinen.En uiteraard veel in het Zuiden van Frankrijk.

Maar serieus, wat is daar bevrijdend aan?
De holbewoners droegen zelfs speciaal vellen van dieren omdat het in hun blootje toch niet zo aangenaam was, en in warmere oorden zocht men ook soelaas in het bedekken van het lichaam .... !

griezel
26 juli 2015, 23:58
2!!

Lach maar met de grapjes van uw ultra conservatief vriendinnetje Marie, lekker in de zetel liggend, bedolven onder de zakken chips...
Ondertussen vloeit het leven langzaam uit u weg, en binnenkort ben je een ouwe tang, die van heel haar leven nooit een voet in een naturistenkamp gezet heeft, om over swingers-party's maar te zwijgen.:lol:
Op een mooie dag ga je in de spiegel kijken en daar een oud wijf zien staan, en beseffen dat je nooit iets meegemaakt hebt in je hele ,lange, eentonige, ellendige leven...
En dan ga je niet meer lachen, maar bleitten...
Het is nog niet te laat, spoed u, probeer eens nieuwe dingen, wie weet, vind je het wel leuk...:-)

bembem
26 juli 2015, 23:59
Er is niks speciaals aan naturisme.
Het verveelt na een tijdje net als al de rest.
Cap agde is een buitenbeentje waar sex nogal expliciet aanwezig is.
De andere hebben dat zo niet. Daar is sex expliciet niet aanwezig.

Elk zijn plezier nietwaar?

;-)

dat Agde een buitenbeentje is op vlak van sex wist ik niet .... nou zeg :-) griezeltje is me er toch wel eentje :lol: wihihihihi :lol:

griezel
27 juli 2015, 00:01
Ik ben nooit in een naturistenkamp geweest. Vroeger zou ik het misschien wel gedaan hebben maar het is er nooit van gekomen.
Wel ging ik vroeger dikwijls naar de sauna waar men dus ook in zijn blote loopt. Eén keer heb ik er eens verwonderd opgekeken. Er was de gewone verzameling mensen : oude, jonge, dikke, dunne ... En er was één negerinneke, een beeld van een figuur had ze, dat mag gezegd worden, en die liep daar tussen al dat bloot volk in haar bikini rond alsof ze verlegen was! Dat vond ik heel straf! Haar moeder liep waarschijnlijk nog naakt in de brousse!

Die negerin had misschien schrik door jullie sexueel misbruikt te worden ?
Wat die haar moeder daar mee te maken heeft begrijp ik niet goed.... Wij vragen toch ook niet hoe UW moeder erbij liep...

bembem
27 juli 2015, 00:01
Lach maar met de grapjes van uw ultra conservatief vriendinnetje Marie, lekker in de zetel liggend, bedolven onder de zakken chips...
Ondertussen vloeit het leven langzaam uit u weg, en binnenkort ben je een ouwe tang, die van heel haar leven nooit een voet in een naturistenkamp gezet heeft, om over swingers-party's maar te zwijgen.:lol:
Op een mooie dag ga je in de spiegel kijken en daar een oud wijf zien staan, en beseffen dat je nooit iets meegemaakt hebt in je hele ,lange, eentonige, ellendige leven...
En dan ga je niet meer lachen, maar bleitten...
Het is nog niet te laat, spoed u, probeer eens nieuwe dingen, wie weet, vind je het wel leuk...:-)

helaba! niet met ons spotten hé!! :evil::evil::evil::evil:

Mambo
27 juli 2015, 00:03
;-)

dat Agde een buitenbeentje is op vlak van sex wist ik niet .... nou zeg :-) griezeltje is me er toch wel eentje :lol: wihihihihi :lol:

Kijk eens op xhamster.com
Cap agde.
Het is er dikwijls een beetje ver over vind ik zelf.
Maar ach er is daar een publiek en plaats voor.
Dus waarom niet?

bembem
27 juli 2015, 00:03
Die negerin had misschien schrik door jullie sexueel misbruikt te worden ?
Wat die haar moeder daar mee te maken heeft begrijp ik niet goed.... Wij vragen toch ook niet hoe UW moeder erbij liep...

zzzzzz!

bembem
27 juli 2015, 00:06
Kijk eens op xhamster.com
Cap agde.
Het is er dikwijls een beetje ver over vind ik zelf.
Maar ach er is daar een publiek en plaats voor.
Dus waarom niet?

dan is het al héél erg gesteld dus :-)
oeioeioeioei griezeltje toch :rofl: we gotcha! :rofl::-P:-P !

griezel
27 juli 2015, 00:09
Maar serieus, wat is daar bevrijdend aan?
De holbewoners droegen zelfs speciaal vellen van dieren omdat het in hun blootje toch niet zo aangenaam was, en in warmere oorden zocht men ook soelaas in het bedekken van het lichaam .... !

Naakt zwemmen is al minstens 10 keer aangenamer dan met zo een vervelende zwembroek aan. En de rest...Al de rest...Ik kan daar maar één ding over zeggen : probeer het zelf om te weten of het u bevalt, want smaken verschillen nu éénmaal.
Maar ik besef wel dat veel mensen liever opgesloten blijven in hun confortzone ( kleren en moraal ), daar voelen ze zich het veiligste.
De extreme uitdrukking van dit soort gevoelens is de ten top gedreven religieuze preutsheid.
Wat holbewoners betreft, die beestenvellen waren voor hun te beschermen zeker, tegen de koude ...
Kijk naar de " primitieve " gemeenschappen in Z-Amerika : die Indianen lopen ook vrijwel naakt rond, zonder enige valse schaamte.

griezel
27 juli 2015, 00:15
dan is het al héél erg gesteld dus :-)
oeioeioeioei griezeltje toch :rofl: we gotcha! :rofl::-P:-P !

Bah, dat word allemaal flink opgeklopt door de media hé...:-)
De enige manier om een objectief beeld te krijgen is meedoen, dan kun je zeggen wat je er over denkt, op basis van eigen ervaringen.:-)
Je hebt het dan in uw vlees gevoeld.:lol:

bembem
27 juli 2015, 00:17
Naakt zwemmen is al minstens 10 keer aangenamer dan met zo een vervelende zwembroek aan. En de rest...Al de rest...Ik kan daar maar één ding over zeggen : probeer het zelf om te weten of het u bevalt, want smaken verschillen nu éénmaal.
Maar ik besef wel dat veel mensen liever opgesloten blijven in hun confortzone ( kleren en moraal ), daar voelen ze zich het veiligste.
De extreme uitdrukking van dit soort gevoelens is de ten top gedreven religieuze preutsheid.
Wat holbewoners betreft, die beestenvellen waren voor hun te beschermen zeker, tegen de koude ...
Kijk naar de " primitieve " gemeenschappen in Z-Amerika : die Indianen lopen ook vrijwel naakt rond, zonder enige valse schaamte.

jaja :lol::lol: maar waarom dan speciaal naar een oord gaan dat blijkbaar bekend staat om z'n sexuele uitspattingen zoals dit filmpje laat zien:

https://www.youtube.com/watch?v=4lWTXbr6sQQ&list=PLuIa2xvjAY3toC6XNgy7wKzykDSH02WjP

geef maar toe dat je ook gaat voor iets anders dan zwemmen! wihihihi :lol::-P:lol:

bembem
27 juli 2015, 00:26
Kijk naar de " primitieve " gemeenschappen in Z-Amerika : die Indianen lopen ook vrijwel naakt rond, zonder enige valse schaamte.

jaja maar die Indianen da's iets anders, voor hen is dat normaal want die kennen niet anders, enfin kenden want nu hebben die daar ook aangeklede mensen gezien .. maar die vakantiegangers/swingers (ik spreek niet over de pure/klassieke naturisten hé) in Agde, die weten heel goed dat het er in het normale leven niet zo aan toegaat, daarom dat ik hen viespeukskes noem, vooral als ze dan nog eens zelf toegeven voor de blote vrouwen te gaan .. is het niet deugnietje? :lol::lol::-P:-P:lol::lol:

griezel
27 juli 2015, 00:36
jaja :lol::lol: maar waarom dan speciaal naar een oord gaan dat blijkbaar bekend staat om z'n sexuele uitspattingen zoals dit filmpje laat zien:

https://www.youtube.com/watch?v=4lWTXbr6sQQ&list=PLuIa2xvjAY3toC6XNgy7wKzykDSH02WjP

geef maar toe dat je ook gaat voor iets anders dan zwemmen! wihihihi :lol::-P:lol:

Hmm, dat filmke zegt niet veel hé. Het toont maar één facet. Heel dat show gedoe en zo. Je pakt daarvan mee wat je wilt.
En dat hoeft inderdaad niet énkel zwemmen te zijn.

griezel
27 juli 2015, 00:38
jaja maar die Indianen da's iets anders, voor hen is dat normaal want die kennen niet anders, enfin kenden want nu hebben die daar ook aangeklede mensen gezien .. maar die vakantiegangers/swingers (ik spreek niet over de pure/klassieke naturisten hé) in Agde, die weten heel goed dat het er in het normale leven niet zo aan toegaat, daarom dat ik hen viespeukskes noem, vooral als ze dan nog eens zelf toegeven voor de blote vrouwen te gaan .. is het niet deugnietje? :lol::lol::-P:-P:lol::lol:

Ik zou graag hebben dat ze in Antwerpen heel het jaar door zo door de stad liepen, de vrouwen, maar ja, dat is zo niet hé.:lol:
En dan ga ik maar naar Agde, waar de mensen zich laten gaan. Niks mis mee, nergens is er enige dwang.

bembem
27 juli 2015, 00:40
Hmm, dat filmke zegt niet veel hé. Het toont maar één facet. Heel dat show gedoe en zo. Je pakt daarvan mee wat je wilt.
En dat hoeft inderdaad niet énkel zwemmen te zijn.

hmmmmmmmm
ondertussen heb je nog altijd niet op de vraag geantwoord of je daar gaat swingen ..... is het niet? :-P

bembem
27 juli 2015, 00:43
Ik zou graag hebben dat ze in Antwerpen heel het jaar door zo door de stad liepen, de vrouwen, maar ja, dat is zo niet hé.:lol:
En dan ga ik maar naar Agde, waar de mensen zich laten gaan. Niks mis mee, nergens is er enige dwang.

maar er is dichter bij huis toch Bredene dat ook een naturistenstrand heeft, of zijn ze daar niet sexy/uitdagend genoeg misschien? :-P:-P:-P

griezel
27 juli 2015, 00:47
hmmmmmmmm
ondertussen heb je nog altijd niet op de vraag geantwoord of je daar gaat swingen ..... is het niet? :-P

Haha, je bent veel te curieus. Ik durf daar niet op antwoorden, je moet ondertussen toch gemerkt hebben dat ik heel verlegen ben.:-)
Nu, aan Partner RUIL kan ik alvast niet meedoen, vermits ik alleen naar ginder ga. Maar ontmoetingen doe je automatisch.
Je gaat niet naar dergelijke plaatsen om eenzaam en alleen te blijven. En zelfs als jij naar niemand toegaat, zal er altijd wel iemand u komen aanspreken.
En voor de meest hopeloze gevallen, die kunnen altijd nog gewoon kijken. Dat mag ook.

griezel
27 juli 2015, 00:49
maar er is dichter bij huis toch Bredene dat ook een naturistenstrand heeft, of zijn ze daar niet sexy/uitdagend genoeg misschien? :-P:-P:-P

Zuid frankrijk is beter weer. en hoe mooier weer, hoe bloter de mensen.:lol:

bembem
27 juli 2015, 00:52
hmmmm allez dan 8-)

fred vanhove
27 juli 2015, 08:03
Haha, je bent veel te curieus. Ik durf daar niet op antwoorden, je moet ondertussen toch gemerkt hebben dat ik heel verlegen ben.:-)
Nu, aan Partner RUIL kan ik alvast niet meedoen, vermits ik alleen naar ginder ga. Maar ontmoetingen doe je automatisch.
Je gaat niet naar dergelijke plaatsen om eenzaam en alleen te blijven. En zelfs als jij naar niemand toegaat, zal er altijd wel iemand u komen aanspreken.
En voor de meest hopeloze gevallen, die kunnen altijd nog gewoon kijken. Dat mag ook.

Als je op zoek bent naar wat seksueel vertier en wat leuk mooi gezelschap als alleenstaande gepaard gaande met lekker weer en schaars geklede mensen zijn er toch veel betere plekken op de wereld dan Agde ? Brazilië....Thailand...Filipijnen....Cuba....Camb odia....Senegal enz enz....keuze genoeg.....Naturisme is er iets minder ingeburgerd volgens mij ..maar je bent dan wel dikwijls genoeg naturist in je hotelkamer;-):-)

Pericles
27 juli 2015, 08:46
hmmmmmmmm
ondertussen heb je nog altijd niet op de vraag geantwoord of je daar gaat swingen ..... is het niet? :-P

Je bent precies nogal fel geïnteresseerd.
Het lijkt wel alsof je staat te wachten op een uitnodiging om mee te gaan. :-D

Marie van de koster
27 juli 2015, 09:22
Ik ben zeker dat ik daar in 2 weken meer heb gezien en meegemaakt als Marie en haar man in heel hun leven.

U bewijst hier weer eens dat u mijn posts zelden of nooit leest. Iedereen op dit forum weet dat ik al sinds j�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*ren gescheiden ben, dat is dikwijls genoeg ter sprake gekomen :roll:

Marie van de koster
27 juli 2015, 09:27
;-)

dat Agde een buitenbeentje is op vlak van sex wist ik niet .... nou zeg :-) griezeltje is me er toch wel eentje :lol: wihihihihi :lol:

Daarom gaat hij natuurlijk net naar Agde, daar heeft hij tenminste nog een kansje ... een waterkansje wel te verstaan ...

Marie van de koster
27 juli 2015, 09:29
Die negerin had misschien schrik door jullie sexueel misbruikt te worden ?
Wat die haar moeder daar mee te maken heeft begrijp ik niet goed.... Wij vragen toch ook niet hoe UW moeder erbij liep...

Niemand verwacht van u dat u het begrijpt, hoor. Echt niet. Denk er vooral niet te hard over na. Neem liever een aspirine en kruip in bed.

DewareJakob
27 juli 2015, 09:30
Zuid frankrijk is beter weer. en hoe mooier weer, hoe bloter de mensen.:lol:

Voor een niet-naturist is bloot automatisch gelijk aan seks; bij een naturist is dit niet zo.

DewareJakob
27 juli 2015, 09:31
Nooit over verkrachtingen gehoord in die oorden.

Maar wel in textiel-oorden.

Henri1
27 juli 2015, 09:54
jaja :lol::lol: maar waarom dan speciaal naar een oord gaan dat blijkbaar bekend staat om z'n sexuele uitspattingen zoals dit filmpje laat zien:

https://www.youtube.com/watch?v=4lWTXbr6sQQ&list=PLuIa2xvjAY3toC6XNgy7wKzykDSH02WjP

geef maar toe dat je ook gaat voor iets anders dan zwemmen! wihihihi :lol::-P:lol:

Kun je even schetsen wat aan dat filmpje volgens jou niet kan ?

griezel
27 juli 2015, 14:36
Als je op zoek bent naar wat seksueel vertier en wat leuk mooi gezelschap als alleenstaande gepaard gaande met lekker weer en schaars geklede mensen zijn er toch veel betere plekken op de wereld dan Agde ? Brazilië....Thailand...Filipijnen....Cuba....Camb odia....Senegal enz enz....keuze genoeg.....Naturisme is er iets minder ingeburgerd volgens mij ..maar je bent dan wel dikwijls genoeg naturist in je hotelkamer;-):-)

Tja, al die landen die je daar opnoemt, daar kun je inderdaad gemakkellijk alle soorten sex verkrijgen die je maar kan bedenken...Maar wél uitsluitend met hoeren.
Als het over hoeren gaat, dan hoef ik niet eens Antwerpen te verlaten hé, daar heb je er ook van alle kleurtjes.
Een plaats zoals Agde daarentegen, als ik daar met iemand tussen de lakens duik, dan is dat geen professionele, hé, en voor mij maakt dat wel een heel verschil. Dat zijn daar doorgaans mensen die de rest van het jaar op een heel normale manier leven, zélfs als zijn er tussen die thuis ook uitwissel-clubs bezoeken.
Als ik daar een vrouw versier, is het dat ze mij leuk vind ( en omgekeerd ), in elk geval genoeg om eens van bil te gaan, en s'morgens laat ik daar geen bankbiljetten op de nachttafel liggen.
En d�*t is natuurlijk een heel andere beleving, maakt een heel verschil , als koudweg een vrouw betalen om eens haar benen op te doen voor een kwartierke, of een halfuur.

griezel
27 juli 2015, 14:39
Je bent precies nogal fel geïnteresseerd.
Het lijkt wel alsof je staat te wachten op een uitnodiging om mee te gaan. :-D

Ah, jij het dat precies ook opgemerkt...:-)
Ze doet wel of ze er wreed vies van is, maar is er blijkbaar hard over aan het nadenken...:-)

griezel
27 juli 2015, 14:40
U bewijst hier weer eens dat u mijn posts zelden of nooit leest. Iedereen op dit forum weet dat ik al sinds j�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*ren gescheiden ben, dat is dikwijls genoeg ter sprake gekomen :roll:

Ik kan niet zeggen dat het mij verwonderd dat u gescheiden bent.:lol:
En ik geef toe dat uw sexueel leven mij niet in de verste verte interresseert.:-)

griezel
27 juli 2015, 14:41
Daarom gaat hij natuurlijk net naar Agde, daar heeft hij tenminste nog een kansje ... een waterkansje wel te verstaan ...

Beter een waterkans dan géén kans, zoals een zeker iemand die ik wel eens lees op dit forum...Nietwaar Marie ?:lol:

griezel
27 juli 2015, 14:43
Voor een niet-naturist is bloot automatisch gelijk aan seks; bij een naturist is dit niet zo.

Inderdaad, trouwens ik raad niemand aan de " klassieke " naturisten aan te spreken met oneerbare voorstellen.:-)
Als het swingers zijn zul je dat wel merken . En zelfs dan, die laten zich ook niet door gelijk wie, de eerste de beste, bespringen.

Henri1
27 juli 2015, 15:30
jaja :lol::lol: maar waarom dan speciaal naar een oord gaan dat blijkbaar bekend staat om z'n sexuele uitspattingen zoals dit filmpje laat zien:

https://www.youtube.com/watch?v=4lWTXbr6sQQ&list=PLuIa2xvjAY3toC6XNgy7wKzykDSH02WjP

geef maar toe dat je ook gaat voor iets anders dan zwemmen! wihihihi :lol::-P:lol:

You Naughty Girl..... Je hebt stiekem geboekt.

griezel
27 juli 2015, 15:34
You Naughty Girl..... Je hebt stiekem geboekt.

Zou er niks van verschieten !:lol:
Maar dat is geen kritiek hé. Daar kan dat meiske enkel beter van worden.:lol:

The Paulus Experience
27 juli 2015, 21:52
'k ben ooit in een naturistenkamp verzeild geraakt, met mijn kleren aan, en ze bekeken me daar alsof ik een streaker was.

Libro
27 juli 2015, 21:55
'k ben ooit in een naturistenkamp verzeild geraakt, met mijn kleren aan, en ze bekeken me daar alsof ik een streaker was.

:lol: Voelde je je toen naakt? ;-)

The Paulus Experience
27 juli 2015, 21:58
:lol: Voelde je je toen naakt? ;-)

Ik probeerde hén aan te kleden met mijn ogen.

griezel
27 juli 2015, 22:30
'k ben ooit in een naturistenkamp verzeild geraakt, met mijn kleren aan, en ze bekeken me daar alsof ik een streaker was.

Tja, om hetzelfde te ervaren moet je eens in uw blote over de Meir lopen, of in de Nieuwstraat in Brussel.

griezel
27 juli 2015, 22:33
Ik probeerde hén aan te kleden met mijn ogen.

Belachelijk van jou om daar naar toe te gaan in feite...
En spijtig voor jou dat je de kans niet genomen hebt om eens uit de kleren te gaan.
Hoe kwam je daar terecht eigenlijk ?

cookie monster
27 juli 2015, 22:35
Tja, om hetzelfde te ervaren moet je eens in uw blote over de Meir lopen, of in de Nieuwstraat in Brussel.
Beter nog: Handelsstraat in Borgerhout :lol:
Offerandestraat kan ook nog , maar de eerstgenoemde .... :-o

griezel
27 juli 2015, 22:37
Beter nog: Handelsstraat in Borgerhout :lol:
Offerandestraat kan ook nog , maar de eerstgenoemde .... :-o

Tussen de boerka's en de woeste baarden of zo ?

cookie monster
27 juli 2015, 22:41
Uh-uh , voor de echte durvers , een uitdagend pittig avontuur , dus .... :D

griezel
27 juli 2015, 22:50
Uh-uh , voor de echte durvers , een uitdagend pittig avontuur , dus .... :D

Ze zouden daar eens een naturisten-stoet moeten organiseren dus...Op een vrijdag liefst. Als het dan succes heeft kan dat nog het hele week end na-zinderen.:-D

cookie monster
27 juli 2015, 22:53
Feesie bouwen :p

fred vanhove
28 juli 2015, 08:26
Inderdaad, trouwens ik raad niemand aan de " klassieke " naturisten aan te spreken met oneerbare voorstellen.:-)
Als het swingers zijn zul je dat wel merken . En zelfs dan, die laten [/B[B]]zich ook niet door gelijk wie, de eerste de beste, bespringen.

Dat klopt....het tegensgestelde is eerder waar...ze zijn veel kieskeuriger dan niet swingers.Ze hebben dan ook veel meer de vrije keuze terwijl de 'anderen' maar meescharrelen wat ze kunnen krijgen:roll:

fred vanhove
28 juli 2015, 08:28
Belachelijk van jou om daar naar toe te gaan in feite...
En spijtig voor jou dat je de kans niet genomen hebt om eens uit de kleren te gaan.
Hoe kwam je daar terecht eigenlijk ?

Zijn GPS blindelings gevolgd zeker ? ;-)

fred vanhove
28 juli 2015, 08:40
Tja, al die landen die je daar opnoemt, daar kun je inderdaad gemakkellijk alle soorten sex verkrijgen die je maar kan bedenken...Maar wél uitsluitend met hoeren.
Als het over hoeren gaat, dan hoef ik niet eens Antwerpen te verlaten hé, daar heb je er ook van alle kleurtjes.
Een plaats zoals Agde daarentegen, als ik daar met iemand tussen de lakens duik, dan is dat geen professionele, hé, en voor mij maakt dat wel een heel verschil. Dat zijn daar doorgaans mensen die de rest van het jaar op een heel normale manier leven, zélfs als zijn er tussen die thuis ook uitwissel-clubs bezoeken.
Als ik daar een vrouw versier, is het dat ze mij leuk vind ( en omgekeerd ), in elk geval genoeg om eens van bil te gaan, en s'morgens laat ik daar geen bankbiljetten op de nachttafel liggen.
En d�*t is natuurlijk een heel andere beleving, maakt een heel verschil , als koudweg een vrouw betalen om eens haar benen op te doen voor een kwartierke, of een halfuur.

T'ja.....maar met die koppels is het toch ook maar dikwijls gezeik hoor....er is altijd wel ééntje die het niet bevalt of die het weer wat minder ziet zitten of die net wat woorden had met zijn broer enz....of de kleine had net koorts en hun hoofd staat er niet naar.....ik ken dat wel;-)

En geld kost het altijd...onder swingers moet er ook eerst dikwijls worden getrakteerd....een etentje....een saunaatje.....een parenclub van 60 euro waarvoor je al een uur moet rijden (met geen garantie op leuke seks)

Ik las ooit in het westen koopt men een bos bloemen....in Brazilië ed geeft men het geld van de bos bloemen:-)

En waar gaat het in beide gevallen anders over dan het beleven van fantasmes ?.....en eerlijk gezegd zijn de dames in die exotische oorden toppers in je te doen geloven dat je voor hun niet gewoon een klant bent maar een echte uitzonderlijke vriend.....eigenlijk hebben ze het (meestal) beter met je voor dan die singende dames die ook al wel eens heel arrogante bitches zijn.

En ja goeie seks is goeie seks......en de stielkennis van sommige lichte dametjes is meestal top .....Ik vergelijk het een beetje...je kan je huis laten schilderen door een zwartwerker ( de singende dame) of je kan je huis laten schilderen door een professional....Ik vekies na jaren ervaring met beiden ...de tweede optie:-)

Nu dit gezegd zijnde klopt het helemaal niet dat je in die landen alleen iets kunt beleven met zogezegde hoertjes...dat is helemaal niet waar.Wel is het zo dat veel meisjes op zoek zijn naar een relatie.....een partner.Gewoon seks beleven puur en alleen om de lust is er idd wel minder te vinden voor wat hoort wat

Ook bij swingers gaat het om pure lustbeleving en heeft het niks vandoen met relaties liefde hartstocht enz gewoon lichamelijk genot...de meeste dames in Brazilië Filipijnen Thailand ed...blijven trouwens graag een hele vakantie met je.....de band die je met deze vrouwtjes hebt is meestal veel intenser dan met een singers vrouw die na de seks opstaat en wegwandelt eventueel terug naar haar vaste partner.Op dat vlak vind ik de beleving stukken beter dan met swingers.

Alleszins is wat je in exotische landen beleeft in niks vergelijkbaar met de prostitutie die je kan vinden in Antwerpen......totaal niet hetzelfde:roll:

En als een dametje je niet echt leuk vindt zal ze ook niet met je meegaan hoor en indien van wel hoogstens 1 keer.....ze zal er wel altijd iets op vinden om je de laan uit te sturen.

Maar goed....ieder zijn meug...

Bobke
28 juli 2015, 10:22
2

mij is het ook opgevallen dat daar zelden fotomodellen en adonissen rondlopen .....
Je was er dus wel.

Drosamadaris
28 juli 2015, 11:24
Dat klopt....het tegensgestelde is eerder waar...ze zijn veel kieskeuriger dan niet swingers.Ze hebben dan ook veel meer de vrije keuze terwijl de 'anderen' maar meescharrelen wat ze kunnen krijgen:roll:

De swing-community is gewoon een weerspiegeling van de gewone maatschappij. Je vindt daar dus allerlei geledingen, van klassebak tot ordinaire en platvloers.

Je hebt er de koppels die geen enkel probleem hebben om een date te krijgen en die het daten an sich ook niet als fundamenteel onderdeel van hun hele zijn beschouwen. Die kunnen gigantisch selectief zijn, en die zijn dat ook.

En je hebt de "hopeloze" koppels, zij voor wie dat een fundamenteel onderdeel is van hun bestaan en voor wie hun weekend om zeep is als ze niet kunnen neuken met een ander. De "doeners" zoals ze zichzelf ook wel durven noemen, omdat swingen voor hen betekent dat je sowieso iets moet doen. Niet zelden ook wappers. Die kruipen inderdaad op alles wat los en vast staat, om toch maar iets te kunnen doen. Vaak terug te vinden in goedkopere clubs die ook single venten toelaten, en op basis van wat wij al gezien en gehoord hebben van Agde, stikt het daar van dit laatste type "swingers". Biiiiiiiiig nono dus.

DewareJakob
28 juli 2015, 12:23
2

mij is het ook opgevallen dat daar zelden fotomodellen en adonissen rondlopen .....

Elders ook niet...

griezel
28 juli 2015, 12:55
T'ja.....maar met die koppels is het toch ook maar dikwijls gezeik hoor....er is altijd wel ééntje die het niet bevalt of die het weer wat minder ziet zitten of die net wat woorden had met zijn broer enz....of de kleine had net koorts en hun hoofd staat er niet naar.....ik ken dat wel;-)

En geld kost het altijd...onder swingers moet er ook eerst dikwijls worden getrakteerd....een etentje....een saunaatje.....een parenclub van 60 euro waarvoor je al een uur moet rijden (met geen garantie op leuke seks)

Ik las ooit in het westen koopt men een bos bloemen....in Brazilië ed geeft men het geld van de bos bloemen:-)

En waar gaat het in beide gevallen anders over dan het beleven van fantasmes ?.....en eerlijk gezegd zijn de dames in die exotische oorden toppers in je te doen geloven dat je voor hun niet gewoon een klant bent maar een echte uitzonderlijke vriend.....eigenlijk hebben ze het (meestal) beter met je voor dan die singende dames die ook al wel eens heel arrogante bitches zijn.

En ja goeie seks is goeie seks......en de stielkennis van sommige lichte dametjes is meestal top .....Ik vergelijk het een beetje...je kan je huis laten schilderen door een zwartwerker ( de singende dame) of je kan je huis laten schilderen door een professional....Ik vekies na jaren ervaring met beiden ...de tweede optie:-)

Nu dit gezegd zijnde klopt het helemaal niet dat je in die landen alleen iets kunt beleven met zogezegde hoertjes...dat is helemaal niet waar.Wel is het zo dat veel meisjes op zoek zijn naar een relatie.....een partner.Gewoon seks beleven puur en alleen om de lust is er idd wel minder te vinden voor wat hoort wat

Ook bij swingers gaat het om pure lustbeleving en heeft het niks vandoen met relaties liefde hartstocht enz gewoon lichamelijk genot...de meeste dames in Brazilië Filipijnen Thailand ed...blijven trouwens graag een hele vakantie met je.....de band die je met deze vrouwtjes hebt is meestal veel intenser dan met een singers vrouw die na de seks opstaat en wegwandelt eventueel terug naar haar vaste partner.Op dat vlak vind ik de beleving stukken beter dan met swingers.

Alleszins is wat je in exotische landen beleeft in niks vergelijkbaar met de prostitutie die je kan vinden in Antwerpen......totaal niet hetzelfde:roll:

En als een dametje je niet echt leuk vindt zal ze ook niet met je meegaan hoor en indien van wel hoogstens 1 keer.....ze zal er wel altijd iets op vinden om je de laan uit te sturen.

Maar goed....ieder zijn meug...

In beide milieu's zal je goeie en slechte vinden zeker...:-)
Maar ik zal uw raad onthouden.;-)

griezel
28 juli 2015, 12:57
Je was er dus wel.

:lol: Als ze er geweest is, en het niet leuk vond, wil ik wel ees weten wat er misgelopen is ?

griezel
28 juli 2015, 12:59
De swing-community is gewoon een weerspiegeling van de gewone maatschappij. Je vindt daar dus allerlei geledingen, van klassebak tot ordinaire en platvloers.

Je hebt er de koppels die geen enkel probleem hebben om een date te krijgen en die het daten an sich ook niet als fundamenteel onderdeel van hun hele zijn beschouwen. Die kunnen gigantisch selectief zijn, en die zijn dat ook.

En je hebt de "hopeloze" koppels, zij voor wie dat een fundamenteel onderdeel is van hun bestaan en voor wie hun weekend om zeep is als ze niet kunnen neuken met een ander. De "doeners" zoals ze zichzelf ook wel durven noemen, omdat swingen voor hen betekent dat je sowieso iets moet doen. Niet zelden ook wappers. Die kruipen inderdaad op alles wat los en vast staat, om toch maar iets te kunnen doen. Vaak terug te vinden in goedkopere clubs die ook single venten toelaten, en op basis van wat wij al gezien en gehoord hebben van Agde, stikt het daar van dit laatste type "swingers". Biiiiiiiiig nono dus.

Ik heb daar al ferm vrouwen tegengekomen. Ga er eerst eens naartoe alvorens een oordeel te geven.:-)
Als ge moogt van uw madam.:lol:

fred vanhove
28 juli 2015, 13:45
In beide milieu's zal je goeie en slechte vinden zeker...:-)
Maar ik zal uw raad onthouden.;-)

Jij gaat me nog dankbaar zijn.;-)

fred vanhove
28 juli 2015, 13:56
De swing-community is gewoon een weerspiegeling van de gewone maatschappij. Je vindt daar dus allerlei geledingen, van klassebak tot ordinaire en platvloers.

Je hebt er de koppels die geen enkel probleem hebben om een date te krijgen en die het daten an sich ook niet als fundamenteel onderdeel van hun hele zijn beschouwen. Die kunnen gigantisch selectief zijn, en die zijn dat ook.

En je hebt de "hopeloze" koppels, zij voor wie dat een fundamenteel onderdeel is van hun bestaan en voor wie hun weekend om zeep is als ze niet kunnen neuken met een ander. De "doeners" zoals ze zichzelf ook wel durven noemen, omdat swingen voor hen betekent dat je sowieso iets moet doen. Niet zelden ook wappers. Die kruipen inderdaad op alles wat los en vast staat, om toch maar iets te kunnen doen. Vaak terug te vinden in goedkopere clubs die ook single venten toelaten, en op basis van wat wij al gezien en gehoord hebben van Agde, stikt het daar van dit laatste type "swingers". Biiiiiiiiig nono dus.

Ik ga hier grotendeels mee akkoord.Er is al een groot verschil tussen de clubs die ieder een min of meer zelfde soort mensen aantrekken.De duurdere clubs die exclusief zijn voorbehouden aan koppels zijn idd van een ander kaliber dan de kleine clubjes waar single mannen welkom zijn.

Ook de infrastructuur ....en vooral de hygiëne zijn niet op alle plaatsen gelijk.

Het is ook normaal dan een koppeltje goed uitziende dertigers met enige opleiding niet direct is geïnteresseerd om een dikbuikige onhygiënische platvloerse vijftiger toe te laten bij hun liefdespel;-):lol:

fred vanhove
28 juli 2015, 13:58
Elders ook niet...

Ook niet op het strand in Blankenberge ? ;-):-)

Stormram
28 juli 2015, 14:01
Ik ga hier grotendeels mee akkoord.Er is al een groot verschil tussen de clubs die ieder een min of meer zelfde soort mensen aantrekken.De duurdere clubs die exclusief zijn voorbehouden aan koppels zijn idd van een ander kaliber dan de kleine clubjes waar single mannen welkom zijn.

Ook de infrastructuur ....en vooral de hygiëne zijn niet op alle plaatsen gelijk.

Het is ook normaal dan een koppeltje goed uitziende dertigers met enige opleiding niet direct is geïnteresseerd om een dikbuikige onhygiënische platvloerse vijftiger toe te laten bij hun liefdespel;-):lol:

Mensen die zulke dingen toelaten, zijn geperverteerde zotten, goed uitziend of niet, opleiding of afleiding.

Drosamadaris
28 juli 2015, 14:09
Ik ga hier grotendeels mee akkoord.Er is al een groot verschil tussen de clubs die ieder een min of meer zelfde soort mensen aantrekken.De duurdere clubs die exclusief zijn voorbehouden aan koppels zijn idd van een ander kaliber dan de kleine clubjes waar single mannen welkom zijn.

Ook de infrastructuur ....en vooral de hygiëne zijn niet op alle plaatsen gelijk.

Het is ook normaal dan een koppeltje goed uitziende dertigers met enige opleiding niet direct is geïnteresseerd om een dikbuikige onhygiënische platvloerse vijftiger toe te laten bij hun liefdespel;-):lol:

Uiteraard; dat laatste is nogal wiedes :D :lol:

Maar idd; de duurdere, exclusieve clubs zijn van een heel ander kaliber en over het algemeen geldt de "soort trekt soort aan"-mantra voor heel het swinggebeuren.

griezel
28 juli 2015, 14:43
Ik ga hier grotendeels mee akkoord.Er is al een groot verschil tussen de clubs die ieder een min of meer zelfde soort mensen aantrekken.De duurdere clubs die exclusief zijn voorbehouden aan koppels zijn idd van een ander kaliber dan de kleine clubjes waar single mannen welkom zijn.

Ook de infrastructuur ....en vooral de hygiëne zijn niet op alle plaatsen gelijk.

Het is ook normaal dan een koppeltje goed uitziende dertigers met enige opleiding niet direct is geïnteresseerd om een dikbuikige onhygiënische platvloerse vijftiger toe te laten bij hun liefdespel;-):lol:

Ik ben een magere binnenkort-vijftiger.:-)
Ik heb het meer voorzien op vrouwen van rond de veertig.
Met van die jonge poezen maak ik weinig kans, en dat interresseert mij ook minder. Ga daar maar eens mee naar het restaurant, met zo ééntje van 25, en dan komt die kelner, die even oud is als zij, in haar décolleté loeren, en vraagt " en voor uw dochter mijnheer ? " met een hypocriete glimlach...
Dan zijn we weer weg voor ambras in die tent.:lol:
Of ga er mee naar een dancing, sleept ze u mee in zo een immense zaal waar iedereen onder xtc staat te huppelen op technomuziek, om zot te worden.:lol:
Nee, geef mij maar een goed verzorgd vrouwtje van rond de veertig, liefst gescheiden, die het klappen van de zweep kent, en er nog goesting in heeft. D�*t zijn de besten. Je moet dan natuurlijk vallen op één die niet liever met jongens van 20 gaat natuurlijk, want zo een trezen lopen er ook veel rond tegenwoordig.
Een degelijke vrouw versieren als je 50 bent, geen miljonair bent, en ook geen Adonis, het is een hele uitdaging.:-)
Dat maakt het spannend.

Hypochonder
28 juli 2015, 15:41
Alleen schaamteloze , lelijke mannen/vrouwen willen dit. Schaamteloos wordt helaas vaak verward met zelfverzekerdheid

Allemaal van die half bejaarde types die een a twee keer in het jaar "zichzelf"" kunnen zijn....:lol:

Het is simpel hoor: het leuke voor die mensen is gewoon dat ze dan nog lelijker mensen tegenkomen waardoor ze opgelucht kunnen ademhalen omdat ze dan denken dat ze zo lelijk nog niet zijn.

dalibor
28 juli 2015, 15:46
Ik ben een magere binnenkort-vijftiger.:-)
Ik heb het meer voorzien op vrouwen van rond de veertig.
Met van die jonge poezen maak ik weinig kans, en dat interresseert mij ook minder. Ga daar maar eens mee naar het restaurant, met zo ééntje van 25, en dan komt die kelner, die even oud is als zij, in haar décolleté loeren, en vraagt " en voor uw dochter mijnheer ? " met een hypocriete glimlach...
Dan zijn we weer weg voor ambras in die tent.:lol:
Of ga er mee naar een dancing, sleept ze u mee in zo een immense zaal waar iedereen onder xtc staat te huppelen op technomuziek, om zot te worden.:lol:
Nee, geef mij maar een goed verzorgd vrouwtje van rond de veertig, liefst gescheiden, die het klappen van de zweep kent, en er nog goesting in heeft. D�*t zijn de besten. Je moet dan natuurlijk vallen op één die niet liever met jongens van 20 gaat natuurlijk, want zo een trezen lopen er ook veel rond tegenwoordig.
Een degelijke vrouw versieren als je 50 bent, geen miljonair bent, en ook geen Adonis, het is een hele uitdaging.:-)
Dat maakt het spannend.

Met 20 pinten op moet dat extra uitdagend zijn.

griezel
28 juli 2015, 15:47
Met 20 pinten op moet dat extra uitdagend zijn.

Soms drink ik er wat minder hé makker.:-)
Jij hebt daar geen gedacht van.:-)

griezel
28 juli 2015, 15:49
Alleen schaamteloze , lelijke mannen/vrouwen willen dit. Schaamteloos wordt helaas vaak verward met zelfverzekerdheid

Allemaal van die half bejaarde types die een a twee keer in het jaar "zichzelf"" kunnen zijn....:lol:

Dit lijkt verdacht veel op gefrustreerde praat van verlegen mannetjes die zichzelf bevredigen...Die zijn dan heel het jaar door zichzelf...:-)

griezel
28 juli 2015, 15:53
Het is simpel hoor: het leuke voor die mensen is gewoon dat ze dan nog lelijker mensen tegenkomen waardoor ze opgelucht kunnen ademhalen omdat ze dan denken dat ze zo lelijk nog niet zijn.

Wat een geruststellend idee als je je zit te vervelen in je saaie woonkamer , nietwaar ?:lol:
Blijf vooral in uw confortzone, neem geen risico's.
Als je niks probeert, kun je ook geen blauwtje lopen.
En denk maar dat je een mooie kerel bent, één die er mag wezen !:lol:

Hypochonder
28 juli 2015, 15:54
Wat een geruststellend idee als je je zit te vervelen in je saaie woonkamer , nietwaar ?:lol:
Blijf vooral in uw confortzone, neem geen risico's.
Als je niks probeert, kun je ook geen blauwtje lopen.
En denk maar dat je een mooie kerel bent, één die er mag wezen !:lol:

Net zoals jij een keyboard-psycholoog bent. Ik geef geen hol om dergelijke 'kampen'. Voor mijn part bespringen ze elkaar daar continu. Zo lang ik er maar niet op moet kijken.

griezel
28 juli 2015, 15:59
Net zoals jij een keyboard-psycholoog bent. Ik geef geen hol om dergelijke 'kampen'. Voor mijn part bespringen ze elkaar daar continu. Zo lang ik er maar niet op moet kijken.

Gij moogt daar niet binnen man. Wat denkt gij nu wel ?:lol:
En ik ben eerder een toog-psycholoog hoor. D�*�*r leer je pas de menselijke psyché kennen. Mensen met een glaasje op laten de maskers vallen.

fred vanhove
28 juli 2015, 21:52
Mensen die zulke dingen toelaten, zijn geperverteerde zotten, goed uitziend of niet, opleiding of afleiding.

Hartelijk dank voor de nuttige informatie.

Boduo
28 juli 2015, 21:54
2

mij is het ook opgevallen dat daar zelden fotomodellen en adonissen rondlopen .....

"Ik zou mij daar heel ongemakkelijk voelen"...
???

bembem
28 juli 2015, 21:55
Ik ben een magere binnenkort-vijftiger.:-)
Ik heb het meer voorzien op vrouwen van rond de veertig.
Met van die jonge poezen maak ik weinig kans, en dat interresseert mij ook minder. Ga daar maar eens mee naar het restaurant, met zo ééntje van 25, en dan komt die kelner, die even oud is als zij, in haar décolleté loeren, en vraagt " en voor uw dochter mijnheer ? " met een hypocriete glimlach...
Dan zijn we weer weg voor ambras in die tent.:lol:
Of ga er mee naar een dancing, sleept ze u mee in zo een immense zaal waar iedereen onder xtc staat te huppelen op technomuziek, om zot te worden.:lol:
Nee, geef mij maar een goed verzorgd vrouwtje van rond de veertig, liefst gescheiden, die het klappen van de zweep kent, en er nog goesting in heeft. D�*t zijn de besten. Je moet dan natuurlijk vallen op één die niet liever met jongens van 20 gaat natuurlijk, want zo een trezen lopen er ook veel rond tegenwoordig.
Een degelijke vrouw versieren als je 50 bent, geen miljonair bent, en ook geen Adonis, het is een hele uitdaging.:-)
Dat maakt het spannend.

hmm dat snap ik toch niet goed hoor .. er zijn er van 25 die er 35/40 uitzien .. en als je bijna 50 bent dan zou je er ook nog fris kunnen uitzien hé, dus volgens mij ben je een verlepte vijftiger als de ober met één van 25 moet vragen of het je dochter is ... re-gotcha! XD! :lol::lol::-P:-P:-P

fred vanhove
28 juli 2015, 21:57
Ik ben een magere binnenkort-vijftiger.:-)
Ik heb het meer voorzien op vrouwen van rond de veertig.
Met van die jonge poezen maak ik weinig kans, en dat interresseert mij ook minder. Ga daar maar eens mee naar het restaurant, met zo ééntje van 25, en dan komt die kelner, die even oud is als zij, in haar décolleté loeren, en vraagt " en voor uw dochter mijnheer ? " met een hypocriete glimlach...
Dan zijn we weer weg voor ambras in die tent.:lol:
Of ga er mee naar een dancing, sleept ze u mee in zo een immense zaal waar iedereen onder xtc staat te huppelen op technomuziek, om zot te worden.:lol:
Nee, geef mij maar een goed verzorgd vrouwtje van rond de veertig, liefst gescheiden, die het klappen van de zweep kent, en er nog goesting in heeft. D�*t zijn de besten. Je moet dan natuurlijk vallen op één die niet liever met jongens van 20 gaat natuurlijk, want zo een trezen lopen er ook veel rond tegenwoordig.
Een degelijke vrouw versieren als je 50 bent, geen miljonair bent, en ook geen Adonis, het is een hele uitdaging.:-)
Dat maakt het spannend.

Daarin geef ik je gelijk.....jonge 'vrouwen' zijn leuker spontaner en geiler dan jonge 'meisjes':-D

Maar ook is het waar dat waar vroeger een vrouw van 40 haar pijlen richtte op een man tussen de 40 en 55 dat die nu eerder mikken op iemand tussen 30 en 40:cry:.En als ze er beetje goed uitzien vinden ze die nog ook.:oops:

Die uitdagingen heb ik wel gehad.....Er gaat ook dikwijls veel tijd en energie nutteloos aan verloren.Een zekere leeftijd wordt de tijd die je nog rest te kort om er nog onzorgvuldig mee om te gaan.;-)

bembem
28 juli 2015, 21:58
Je bent precies nogal fel geïnteresseerd.
Het lijkt wel alsof je staat te wachten op een uitnodiging om mee te gaan. :-D

ja ik wil dat inderdaad eens zien, maar niet zelf in m'n blootje wihihihi :lol::-P:lol::-P

fred vanhove
28 juli 2015, 22:02
"Ik zou mij daar heel ongemakkelijk voelen"...
???

Er gewoon wegblijven is dan de beste optie.

bembem
28 juli 2015, 22:02
Daarom gaat hij natuurlijk net naar Agde, daar heeft hij tenminste nog een kansje ... een waterkansje wel te verstaan ...

yep! en iets later zegt ie dat ie bijna geen kans maakt bij die van 25 en die van 40 zijn blijkbaar ook niet zo available want die willen dan weer een loverboy van 20 .... dus de kans is groot dat griezeltje daar in Agde het grootste deel van de tijd op z'n kin zit te kloppen ;-);-);-):lol::lol::lol:

Boduo
28 juli 2015, 22:02
Gij moogt daar niet binnen man. Wat denkt gij nu wel ?:lol:
En ik ben eerder een toog-psycholoog hoor. D�*�*r leer je pas de menselijke psyché kennen. Mensen met een glaasje op laten de maskers vallen.

Ook de cafébaas (-bazin) is na een zekere tijd een echte psycholoog.
De bazin van m'n stamcafé kent ons groepje door & door.
We hebben geluk dat het een goed mens is.

bembem
28 juli 2015, 22:09
"Ik zou mij daar heel ongemakkelijk voelen"...
???

yep .. niet dat ik preuts ben maar zelfs wanneer ik in een winkel iets aan het passen ben, zorg ik ervoor dat het gordijn van het pashokje volledig dicht is ... en ik heb veel complexen -> nb. m'n buik en ik heb striemen op m'n achterste van het yo-yo'en en diëten :oops::oops::oops::-(:-(:-(:-(

maar zelfs was ik een topmodel, dan nog zou ik me niet in m'n blootje in het openbaar durven tonen, zelfs niet in bikini LOL!

fred vanhove
28 juli 2015, 22:13
Ook de cafébaas (-bazin) is na een zekere tijd een echte psycholoog.
De bazin van m'n stamcafé kent ons groepje door & door.
We hebben geluk dat het een goed mens is.

Haar psychologische kennis zal zich vooral beperken tot hoeveel ieder van jullie spenderen mag;-)

fred vanhove
28 juli 2015, 22:15
yep .. niet dat ik preuts ben maar zelfs wanneer ik in een winkel iets aan het passen ben, zorg ik ervoor dat het gordijn van het pashokje volledig dicht is ... en ik heb veel complexen -> nb. m'n buik en ik heb striemen op m'n achterste van het yo-yo'en en diëten :oops::oops::oops::-(:-(:-(:-(

maar zelfs was ik een topmodel, dan nog zou ik me niet in m'n blootje in het openbaar durven tonen, zelfs niet in bikini LOL!

Gezien je geen topmodel bent zal dat dilema zich alvast niet stellen.

bembem
28 juli 2015, 22:18
Ik heb daar al ferm vrouwen tegengekomen. Ga er eerst eens naartoe alvorens een oordeel te geven.:-)
Als ge moogt van uw madam.:lol:

"tegengekomen" jaja :lol:
maar alleen terug naar Antwerpen :-(:-(:-(

griezel
28 juli 2015, 23:31
hmm dat snap ik toch niet goed hoor .. er zijn er van 25 die er 35/40 uitzien .. en als je bijna 50 bent dan zou je er ook nog fris kunnen uitzien hé, dus volgens mij ben je een verlepte vijftiger als de ober met één van 25 moet vragen of het je dochter is ... re-gotcha! XD! :lol::lol::-P:-P:-P

Zélfs een kerel van 50 die " er nog fris uitziet " kan niemand doen geloven dat hij even jong is als de vrouw van 25 waar hij mee op stap is.
Of het zou inderdaad zo een te vroeg afgeleefde moeten zijn, die er vijftien jaar ouder uitziet als ze in werkelijkheid is.
En zo een vrouwen interesseren mij niet. Dat is het soort waar je zelfs met twee condooms overéén nog ziektes bij oploopt. Het soort dat al jaren hero spuit, of aan de crack zit...Virusbakken.
Dus ge zit er weeral neffen.:lol:

griezel
28 juli 2015, 23:32
Daarin geef ik je gelijk.....jonge 'vrouwen' zijn leuker spontaner en geiler dan jonge 'meisjes':-D

Maar ook is het waar dat waar vroeger een vrouw van 40 haar pijlen richtte op een man tussen de 40 en 55 dat die nu eerder mikken op iemand tussen 30 en 40:cry:.En als ze er beetje goed uitzien vinden ze die nog ook.:oops:

Die uitdagingen heb ik wel gehad.....Er gaat ook dikwijls veel tijd en energie nutteloos aan verloren.Een zekere leeftijd wordt de tijd die je nog rest te kort om er nog onzorgvuldig mee om te gaan.;-)

Vandaar de exotische toer op gegaan misschien ?

fred vanhove
29 juli 2015, 07:55
Vandaar de exotische toer op gegaan misschien ?

Hoe kunt ge het weten ?;-):-)

DewareJakob
29 juli 2015, 09:29
Ook niet op het strand in Blankenberge ? ;-):-)

Evenveel of even weinig. Maar kleren maskeren wel of benadrukken, naakt niet.

Marie van de koster
29 juli 2015, 10:40
hmm dat snap ik toch niet goed hoor .. er zijn er van 25 die er 35/40 uitzien .. en als je bijna 50 bent dan zou je er ook nog fris kunnen uitzien hé, dus volgens mij ben je een verlepte vijftiger als de ober met één van 25 moet vragen of het je dochter is ... re-gotcha! XD! :lol::lol::-P:-P:-P

:lol:

Marie van de koster
29 juli 2015, 10:48
Zélfs een kerel van 50 die " er nog fris uitziet " kan niemand doen geloven dat hij even jong is als de vrouw van 25 waar hij mee op stap is.
Of het zou inderdaad zo een te vroeg afgeleefde moeten zijn, die er vijftien jaar ouder uitziet als ze in werkelijkheid is.
En zo een vrouwen interesseren mij niet. Dat is het soort waar je zelfs met twee condooms overéén nog ziektes bij oploopt. Het soort dat al jaren hero spuit, of aan de crack zit...Virusbakken.
Dus ge zit er weeral neffen.:lol:

Ik begin de indruk te krijgen dat geen enkele vrouw goed genoeg is voor de griezel.
Waarschijnlijk is het eigenlijk andersom en vindt geen enkele vrouw hem goed genoeg. Daardoor heeft hij zoveel blauwtjes gelopen dat hij nu beweert dat de éne te dik is, de andere te dun, de volgende te jong, de vierde te oud, dan weer één die er niet uitziet als zijn ideaalbeeld, en zo gaat het door. Intussen blijft griezeltje alleen met af en toe een verlof in Agde waar hij zich formidabel voelt omdat hij in zijn blote durft rondlopen - zoveel interessanter dan de niet-naaktlopers, denkt hij dan - en thuis af en toe een bezoek aan zijn stamcafé waar hij zich formidabel voelt omdat madame hem graag ziet komen - niet beseffend dat dat omwille van zijn consumpties is en zeker niet om zijn schoon ogen!

NieuwNoors
29 juli 2015, 10:50
Soms drink ik er wat minder hé makker.:-)
Jij hebt daar geen gedacht van.:-)

Bon, laat ons zeggen dat je 2X/ week er slechts 18 drinkt. :lol:

Mambo
29 juli 2015, 11:14
Al dat drinken verdiend toch wel een spontane korting bij de winkel?

Pericles
29 juli 2015, 11:16
Vandaar de exotische toer op gegaan misschien ?

En de vrouwen daar ?
De meeste met "groes" of de meeste zonder "groes" ? ;-)

fred vanhove
29 juli 2015, 11:22
Ik begin de indruk te krijgen dat geen enkele vrouw goed genoeg is voor de griezel.
Waarschijnlijk is het eigenlijk andersom en vindt geen enkele vrouw hem goed genoeg. Daardoor heeft hij zoveel blauwtjes gelopen dat hij nu beweert dat de éne te dik is, de andere te dun, de volgende te jong, de vierde te oud, dan weer één die er niet uitziet als zijn ideaalbeeld, en zo gaat het door. Intussen blijft griezeltje alleen met af en toe een verlof in Agde waar hij zich formidabel voelt omdat hij in zijn blote durft rondlopen - zoveel interessanter dan de niet-naaktlopers, denkt hij dan - en thuis af en toe een bezoek aan zijn stamcafé waar hij zich formidabel voelt omdat madame hem graag ziet komen - niet beseffend dat dat omwille van zijn consumpties is en zeker niet om zijn schoon ogen!

Wat is daar verkeerd mee :roll:? Integendeel geef hem eens ongelijk.....:-)

fred vanhove
29 juli 2015, 11:26
En de vrouwen daar ?
De meeste met "groes" of de meeste zonder "groes" ? ;-)

Kzou zeggen....ga eens op verkenning;-)

Pericles
29 juli 2015, 11:42
Kzou zeggen....ga eens op verkenning;-)

Da mag ik ni van mijn vraa.
Bij mijn vraa is het met "groes", allé , tis meer vast tapijt. ;-)

fred vanhove
29 juli 2015, 12:02
Da mag ik ni van mijn vraa.
Bij mijn vraa is het met "groes", allé , tis meer vast tapijt. ;-)

Uw vraa heeft smaak....zoveel is duidelijk.Er gaat niks boven het comfort van een goede Tapis Plein;-)

Boduo
29 juli 2015, 14:00
En de vrouwen daar ?
De meeste met "groes" of de meeste zonder "groes" ? ;-)

En onze vrouwen ?
Tip: ga eens naar You tube en tik: Oh Sabine ...

;-)

griezel
29 juli 2015, 14:51
Ook de cafébaas (-bazin) is na een zekere tijd een echte psycholoog.
De bazin van m'n stamcafé kent ons groepje door & door.
We hebben geluk dat het een goed mens is.

Zeker. daar hoor en zie je nogal wat, hé. Eens onder invloed vertellen ze hun hele leven, precies of ze zitten op een annoniem forum.:lol:
Moest je dat allemaal registreren & filmen in het geniep, je zou rijk kunnen worden met chantage.
Niet dat het om misdaden gaat, maar toch dikwijls dingen dat ze zeker niet willen dat hun madam het weet.:lol:

griezel
29 juli 2015, 14:56
yep .. niet dat ik preuts ben maar zelfs wanneer ik in een winkel iets aan het passen ben, zorg ik ervoor dat het gordijn van het pashokje volledig dicht is ... en ik heb veel complexen -> nb. m'n buik en ik heb striemen op m'n achterste van het yo-yo'en en diëten :oops::oops::oops::-(:-(:-(:-(

maar zelfs was ik een topmodel, dan nog zou ik me niet in m'n blootje in het openbaar durven tonen, zelfs niet in bikini LOL!

Ah ge hebt schrik dat ze u uitlachen ? Je hebt gelijk, ik heb een foto gezien van u en ::lol::lol::lol:
Hou je tenue maar beter aan. Voor zoiets reis ik niet helemaal tot in Agde, of gelijk waar even ver.:lol:


Maar toch een goede vriendenraad ; je mag zo lelijk zijn als je wil, als je je daar niks van aantrekt, zal niemand met u lachen.
Als iemand ziet dat je voor het één of ander, gelijk wat, gegeneerd zijt, dan houden ze u in het oog, en maken ze u belachelijk, in hun nopjes dat ze iemand gevonden hebben om te kunnen pesten.
Zo zijn de meeste mensen nu éénmaal.

griezel
29 juli 2015, 15:14
yep! en iets later zegt ie dat ie bijna geen kans maakt bij die van 25 en die van 40 zijn blijkbaar ook niet zo available want die willen dan weer een loverboy van 20 .... dus de kans is groot dat griezeltje daar in Agde het grootste deel van de tijd op z'n kin zit te kloppen ;-);-);-):lol::lol::lol:

Wat die vrouwen van veertig niet willen is een man van in de vijftig met de daarbijhorende dikke pens & vette kont, rimpel-face, halfstok hangende lul, halve kletskop en brillekas.:lol:
D�*�*rom loenken die dikwijls naar jongere mannen, alhoewel, ook niet allemaal hé.
Maar als ze griezel zien, met zijn gespierd en getraind lichaam, en zijn zelfverzekerde, kalme houding, dan zijn er wél een aantal die eens een poging wilen doen.:-)
Ze hebben niks te verliezen hé.:lol:

griezel
29 juli 2015, 15:17
"tegengekomen" jaja :lol:
maar alleen terug naar Antwerpen :-(:-(:-(

En of ! Met een vrouw neuken, prima
Ermee samenwonen, ho maar ! Leuk om het voor te stellen, maar nee dankuwel.

Mambo
29 juli 2015, 15:28
Wat die vrouwen van veertig niet willen is een man van in de vijftig met de daarbijhorende dikke pens & vette kont, rimpel-face, halfstok hangende lul, halve kletskop en brillekas.:lol:
D�*�*rom loenken die dikwijls naar jongere mannen, alhoewel, ook niet allemaal hé.
Maar als ze griezel zien, met zijn gespierd en getraind lichaam, en zijn zelfverzekerde, kalme houding, dan zijn er wél een aantal die eens een poging wilen doen.:-)
Ze hebben niks te verliezen hé.:lol:

Aan de toog en half zat ziet iedereen er wat beter uit.
Maar dan ook enkel daar alleen.

bembem
29 juli 2015, 15:31
Ah ge hebt schrik dat ze u uitlachen ? Je hebt gelijk, ik heb een foto gezien van u en ::lol::lol::lol:
Hou je tenue maar beter aan. Voor zoiets reis ik niet helemaal tot in Agde, of gelijk waar even ver.:lol:


Maar toch een goede vriendenraad ; je mag zo lelijk zijn als je wil, als je je daar niks van aantrekt, zal niemand met u lachen.
Als iemand ziet dat je voor het één of ander, gelijk wat, gegeneerd zijt, dan houden ze u in het oog, en maken ze u belachelijk, in hun nopjes dat ze iemand gevonden hebben om te kunnen pesten.
Zo zijn de meeste mensen nu éénmaal.

boh zelfs als je er niets van aantrekt lachen ze toch, pesters vinden altijd wel iemand hé, and i repeat: was ik een topmodel zou ik me ook niet in m'n blootje voor iedereen durven tonen ........ !!

bembem
29 juli 2015, 15:33
Wat die vrouwen van veertig niet willen is een man van in de vijftig met de daarbijhorende dikke pens & vette kont, rimpel-face, halfstok hangende lul, halve kletskop en brillekas.:lol:
D�*�*rom loenken die dikwijls naar jongere mannen, alhoewel, ook niet allemaal hé.
Maar als ze griezel zien, met zijn gespierd en getraind lichaam, en zijn zelfverzekerde, kalme houding, dan zijn er wél een aantal die eens een poging wilen doen.:-)
Ze hebben niks te verliezen hé.:lol:

ah en daarvoor moet je speciaal naar Agde? believe me: als je er echt zo goed uitziet als je beweert dan vallen de vrouwen als bosjes voor je, no matter where and if naked or not :-P:-P:-P

griezel
29 juli 2015, 15:34
Ik begin de indruk te krijgen dat geen enkele vrouw goed genoeg is voor de griezel.
Waarschijnlijk is het eigenlijk andersom en vindt geen enkele vrouw hem goed genoeg. Daardoor heeft hij zoveel blauwtjes gelopen dat hij nu beweert dat de éne te dik is, de andere te dun, de volgende te jong, de vierde te oud, dan weer één die er niet uitziet als zijn ideaalbeeld, en zo gaat het door. Intussen blijft griezeltje alleen met af en toe een verlof in Agde waar hij zich formidabel voelt omdat hij in zijn blote durft rondlopen - zoveel interessanter dan de niet-naaktlopers, denkt hij dan - en thuis af en toe een bezoek aan zijn stamcafé waar hij zich formidabel voelt omdat madame hem graag ziet komen - niet beseffend dat dat omwille van zijn consumpties is en zeker niet om zijn schoon ogen!

In Antwerpen vind ik ook wel vrouwen hoor.:-) Eigenlijk geen probleem, en weet je wat ik doe als ik een blauwtje loop ? Dan ga ik gewoon eens naar de hoeren.;-):lol::lol:
Het voordeel bij een hoer is dat ze niet zaagt, en als je puur bij de cijfers blijft komt ze eigenlijk nog goedkoper uit ook nog.
Immers, met een " normale " vrouw, moet je eerst toch eens uitgaan, een restaurantje, naar de cinema, gaan dansen, allee ik doe dat toch, ik ben nog van de oude stempel en betalen doe ik ook nog ,op de koop toe.
Want ze mogen dan wel geëmancipeerd zijn , onze vrouwtjes, ze worden toch graag galant behandelt.:lol:
Daarna mag je naar bed met ze. Allee, als ze niet van gedacht veranderd zijn.:lol:
En dan moet je nog oppassen, er zijn er dat getrouwd zijn, en als hun man dat te weten komt...Nog een geluk dat ik zo een slecht sujet ben, dat met plezier eens aflapt met rivalen, want anders is de pret er wel af hé...
Als je zo een " make love not war " type bent, of gewoon een lichamelijk zwak persoon of een bangerik en je moet afrekenen met een woeste horendragende echtgenoot !:lol:
En mijn stamcafé, daar staat een maat van mij achter de toog. Nog mee gevoetbald als ik jong was. En hij is gescheiden.:lol:
Wat Agde betreft, ja, daar mag ik in mijne blote rondlopen hé, dat mag niet in Antwerpen.
En asteblief Marie : kom vooral niet naar ginder hé. Het is daar zo goed, kom alles niet verbrodden.
Blijf maar thuis, in uw zetel, met uw kanariepietje, en uw patteekkes, voor de beeldbuis.:lol:

bembem
29 juli 2015, 15:36
En of ! Met een vrouw neuken, prima
Ermee samenwonen, ho maar ! Leuk om het voor te stellen, maar nee dankuwel.

maw. je neukt hoogstens 1x per jaar in Agde, is het niet griezeltje? :lol::-)re-gotcha! :lol::-P:-P

griezel
29 juli 2015, 15:37
Bon, laat ons zeggen dat je 2X/ week er slechts 18 drinkt. :lol:

Nee, als ik achter een vrouw loop, dan drink ik een minimum, juist genoeg voor in form te zijn.:-)
En als ik met die vrouw gedaan heb, dan drink ik dubbel, om te compenseren.:lol:

bembem
29 juli 2015, 15:37
Aan de toog en half zat ziet iedereen er wat beter uit.
Maar dan ook enkel daar alleen.

ach zo :lol::lol:

griezel
29 juli 2015, 15:39
Wat is daar verkeerd mee :roll:? Integendeel geef hem eens ongelijk.....:-)

Ach man, die is gewoon jaloers...Zit al j�*�*�*�*�*ren zonder vent, gescheiden weet je, met de ouderdom die naderbij komt met rasse schreden...
Ik heb er eigenlijk compassie mee...

bembem
29 juli 2015, 15:43
In Antwerpen vind ik ook wel vrouwen hoor.:-) Eigenlijk geen probleem, en weet je wat ik doe als ik een blauwtje loop ? Dan ga ik gewoon eens naar de hoeren.;-):lol::lol:
Het voordeel bij een hoer is dat ze niet zaagt, en als je puur bij de cijfers blijft komt ze eigenlijk nog goedkoper uit ook nog.
Immers, met een " normale " vrouw, moet je eerst toch eens uitgaan, een restaurantje, naar de cinema, gaan dansen, allee ik doe dat toch, ik ben nog van de oude stempel en betalen doe ik ook nog ,op de koop toe.
Want ze mogen dan wel geëmancipeerd zijn , onze vrouwtjes, ze worden toch graag galant behandelt.:lol:
Daarna mag je naar bed met ze. Allee, als ze niet van gedacht veranderd zijn.:lol:
En dan moet je nog oppassen, er zijn er dat getrouwd zijn, en als hun man dat te weten komt...Nog een geluk dat ik zo een slecht sujet ben, dat met plezier eens aflapt met rivalen, want anders is de pret er wel af hé...
Als je zo een " make love not war " type bent, of gewoon een lichamelijk zwak persoon of een bangerik en je moet afrekenen met een woeste horendragende echtgenoot !:lol:
En mijn stamcafé, daar staat een maat van mij achter de toog. Nog mee gevoetbald als ik jong was. En hij is gescheiden.:lol:
Wat Agde betreft, ja, daar mag ik in mijne blote rondlopen hé, dat mag niet in Antwerpen.
En asteblief Marie : kom vooral niet naar ginder hé. Het is daar zo goed, kom alles niet verbrodden.
Blijf maar thuis, in uw zetel, met uw kanariepietje, en uw patteekkes, voor de beeldbuis.:lol:

jaja dat kan wel zijn, maar in de Belgique hebben ze ook plaatsen waar je naakt mag rondlopen hé, swingerclubs bvb. :-)

en je gaat naar de hoeren omdat je anders meer moet uitgeven aan restaurants, cinema bezoekjes .. last hebt van jaloerse husbands .. :-(:-(:-( volgens mij heb je maar héél weinig seks, en kom je bijna enkel in Agde eens van de grond, ben er quasi zeker van :lol::lol:;-);-);-)

griezel
29 juli 2015, 15:46
Da mag ik ni van mijn vraa.
Bij mijn vraa is het met "groes", allé , tis meer vast tapijt. ;-)

Dat is het nadeel met vrouwen hé, die zijn jaloers...
Hoeveel kameraden heb ik geweten dat gescheiden zijn enkel en alleen omdat ze af en toe eens op een ander gingen kijken...:roll:

griezel
29 juli 2015, 15:48
Aan de toog en half zat ziet iedereen er wat beter uit.
Maar dan ook enkel daar alleen.

Ik ga niet met zatte wijven.:lol:

griezel
29 juli 2015, 15:50
boh zelfs als je er niets van aantrekt lachen ze toch, pesters vinden altijd wel iemand hé, and i repeat: was ik een topmodel zou ik me ook niet in m'n blootje voor iedereen durven tonen ........ !!

Moest je een topmodel zijn, zou men uw principes wegtoveren met een berg bankbiljetten.:lol:
Maar je bent geen topmodel, en niemand zit er mee in dat je liever de preutse trees uithangt.:-)
Dus doe maar.

bembem
29 juli 2015, 15:53
Dat is het nadeel met vrouwen hé, die zijn jaloers...
Hoeveel kameraden heb ik geweten dat gescheiden zijn enkel en alleen omdat ze af en toe eens op een ander gingen kijken...:roll:

mannen zijn evengoed jaloers hoor, en zelfs meer dan vrouwen zou ik zeggen, want ik denk niet dat veel mannen het zouden toelaten dat hun vrouw met een gigolo zou gaan terwijl er vrouwen zijn die oogluikend of geheel vrijwillig hun man naar de hoeren laten gaan, jawel :-):-):-)

griezel
29 juli 2015, 15:54
ah en daarvoor moet je speciaal naar Agde? believe me: als je er echt zo goed uitziet als je beweert dan vallen de vrouwen als bosjes voor je, no matter where and if naked or not :-P:-P:-P

Naar Agde ga ik omdat daar volk van een beetje overal naartoe komt, dat heb ik graag, en omdat het daar schoon weer is.
Maar wie weet, misschien ga ik fred vanhove zijn raad opvolgen en volgende keer eens naar Thaïland gaan, dan kun je me voor hoerenloper uitmaken, dan is je dag goed.:lol:
Maar je zal dan wél een gelukkige hoerenkloper uitmaken !:lol:
En één die er zijn voeten aan veegt wat jij denkt.;-)
Zolang het mij maar deugd doet.:-D

bembem
29 juli 2015, 15:55
Moest je een topmodel zijn, zou men uw principes wegtoveren met een berg bankbiljetten.:lol:
Maar je bent geen topmodel, en niemand zit er mee in dat je liever de preutse trees uithangt.:-)
Dus doe maar.

in your dreams :-P:lol::-P

griezel
29 juli 2015, 15:55
maw. je neukt hoogstens 1x per jaar in Agde, is het niet griezeltje? :lol::-)re-gotcha! :lol::-P:-P

Zélfs al moest dit waar zijn, dan was het nog altijd 1 x meer als jij.:lol:

griezel
29 juli 2015, 15:57
jaja dat kan wel zijn, maar in de Belgique hebben ze ook plaatsen waar je naakt mag rondlopen hé, swingerclubs bvb. :-)

en je gaat naar de hoeren omdat je anders meer moet uitgeven aan restaurants, cinema bezoekjes .. last hebt van jaloerse husbands .. :-(:-(:-( volgens mij heb je maar héél weinig seks, en kom je bijna enkel in Agde eens van de grond, ben er quasi zeker van :lol::lol:;-);-);-)

Dat moet goed doen, zo van die zekerheden hebben.:-)
Ik denk bvb, dat jij, ondanks je veertig jaar, nog steeds maagd bent.:lol:

bembem
29 juli 2015, 15:59
Naar Agde ga ik omdat daar volk van een beetje overal naartoe komt, dat heb ik graag, en omdat het daar schoon weer is.
Maar wie weet, misschien ga ik fred vanhove zijn raad opvolgen en volgende keer eens naar Thaïland gaan, dan kun je me voor hoerenloper uitmaken, dan is je dag goed.:lol:
Maar je zal dan wél een gelukkige hoerenkloper uitmaken !:lol:
En één die er zijn voeten aan veegt wat jij denkt.;-)
Zolang het mij maar deugd doet.:-D

euh maar ik heb niets tegen hoerenlopers .. maar jij bent me er eentje, daarom dat ik met je lach :lol::lol: en euh pas maar op voor de Aids daar in the Land of Smiles ... want een ongeluk is vlug gebeurd .......

griezel
29 juli 2015, 15:59
mannen zijn evengoed jaloers hoor, en zelfs meer dan vrouwen zou ik zeggen, want ik denk niet dat veel mannen het zouden toelaten dat hun vrouw met een gigolo zou gaan terwijl er vrouwen zijn die oogluikend of geheel vrijwillig hun man naar de hoeren laten gaan, jawel :-):-):-)

Ik ben niet jaloers. Maar ik ben ook niet getrouwd.:-)
Ik zie enkel dat veel vrouwen hun man bedriegen. Ik weet dat, want daarvoor komen ze soms bij mij.:-D

griezel
29 juli 2015, 16:01
euh maar ik heb niets tegen hoerenlopers .. maar jij bent me er eentje, daarom dat ik met je lach :lol::lol: en euh pas maar op voor de Aids daar in the Land of Smiles ... want een ongeluk is vlug gebeurd .......

Een vrouw zonder enig sexueel leven die een hoerenloper uitlacht...
Waarom vind ik dat raar ?

bembem
29 juli 2015, 16:01
Zélfs al moest dit waar zijn, dan was het nog altijd 1 x meer als jij.:lol:

ha ja met het verschil dat ik dat niet wil, en ook niet speciaal bloot zou moeten gaan rondlopen om zoals ze zeggen te "scoren" ..... :-)

bembem
29 juli 2015, 16:05
Dat moet goed doen, zo van die zekerheden hebben.:-)
Ik denk bvb, dat jij, ondanks je veertig jaar, nog steeds maagd bent.:lol:

not true 8-)
ik ben ontmaagd op m'n 24ste met een lieve man in een lovely hotel in Paris, niet in een sleezy nudisten oord met mannetjes die anders amper van de grond komen ... :-P wihihihi :-P

bembem
29 juli 2015, 16:06
Ik ben niet jaloers. Maar ik ben ook niet getrouwd.:-)
Ik zie enkel dat veel vrouwen hun man bedriegen. Ik weet dat, want daarvoor komen ze soms bij mij.:-D

jaja :lol::lol:

griezel
29 juli 2015, 16:06
ha ja met het verschil dat ik dat niet wil, en ook niet speciaal bloot zou moeten gaan rondlopen om zoals ze zeggen te "scoren" ..... :-)

Als je bloot rondloopt betekent dat eerst en vooral dat je niets te verstoppen hebt. Dat is eerlijk.
Want je hebt zo van die wijven hé, aangekleed zien ze er niet al te mottig uit, maar eens dat je hun ondergoed er af gedaan hebt, een verassinkje : van die mottige cellulitis-billen, tieten die naar beneden vallen, vetrollen op hun buik...Versta je wat ik wil zeggen ?:-)
Mensen die naaktlopen geven zich bloot. Daar koop je geen kat in een zak.
Maar d�*�*rom is het msschien dat jij niet uit de kleren wil ?:twisted:

griezel
29 juli 2015, 16:07
not true 8-)
ik ben ontmaagd op m'n 24ste met een lieve man in een lovely hotel in Paris, niet in een sleezy nudisten oord met mannetjes die anders amper van de grond komen ... :-P wihihihi :-P

Bron ?:lol:

bembem
29 juli 2015, 16:08
Een vrouw zonder enig sexueel leven die een hoerenloper uitlacht...
Waarom vind ik dat raar ?

zzzz zzzz zzzzzzz!

bembem
29 juli 2015, 16:11
Als je bloot rondloopt betekent dat eerst en vooral dat je niets te verstoppen hebt. Dat is eerlijk.
Want je hebt zo van die wijven hé, aangekleed zien ze er niet al te mottig uit, maar eens dat je hun ondergoed er af gedaan hebt, een verassinkje : van die mottige cellulitis-billen, tieten die naar beneden vallen, vetrollen op hun buik...Versta je wat ik wil zeggen ?:-)
Mensen die naaktlopen geven zich bloot. Daar koop je geen kat in een zak.
Maar d�*�*rom is het msschien dat jij niet uit de kleren wil ?:twisted:

yeps en daarom moet je dus naar Agde, anders krijg je enkel mottige wijven (of je moet naar de hoeren) :-P:-P:-P arm griezeltje :-(((((

griezel
29 juli 2015, 16:18
yeps en daarom moet je dus naar Agde, anders krijg je enkel mottige wijven (of je moet naar de hoeren) :-P:-P:-P arm griezeltje :-(((((

Ze zien er toch stuk voor stuk beter uit als jij hoor.:-)
En ik wéét hoe je eruitziet hé, ik heb u foto gezien.:lol:
Ik zeg het u, al was je de laatste vrouw op aarde, ik zou er nog niet willen aankomen.:lol:

Mambo
29 juli 2015, 16:29
Ik ga niet met zatte wijven.:lol:

Vrouwen gaan meestal ook niet met zatte mannen.
En met al uw pintjes?

griezel
29 juli 2015, 16:37
yeps en daarom moet je dus naar Agde, anders krijg je enkel mottige wijven (of je moet naar de hoeren) :-P:-P:-P arm griezeltje :-(((((

Luister, ik heb al eens een foto van u gezien, en ik kan u verzekeren : zelfs het " mottigste " wijf waar ik ooit mee in bed verzeilde , zag er beter uit als jij...Véél beter.
Het spijt me dit te moeten zeggen, maar het is de pure waarheid.:lol:

griezel
29 juli 2015, 16:40
Vrouwen gaan meestal ook niet met zatte mannen.
En met al uw pintjes?

Ik zei het reeds : als ik achter vrouwen loop, hou ik mij in kwestie pintjes.
Waarom ? Heb je raad nodig ? :-)
Als je het gemakkellijk wilt houden, ga gewoon naar de hoeren.

Marie van de koster
29 juli 2015, 16:51
In Antwerpen vind ik ook wel vrouwen hoor.:-) Eigenlijk geen probleem, en weet je wat ik doe als ik een blauwtje loop ? Dan ga ik gewoon eens naar de hoeren.;-):lol::lol:
Het voordeel bij een hoer is dat ze niet zaagt, en als je puur bij de cijfers blijft komt ze eigenlijk nog goedkoper uit ook nog.
Immers, met een " normale " vrouw, moet je eerst toch eens uitgaan, een restaurantje, naar de cinema, gaan dansen, allee ik doe dat toch, ik ben nog van de oude stempel en betalen doe ik ook nog ,op de koop toe.
Want ze mogen dan wel geëmancipeerd zijn , onze vrouwtjes, ze worden toch graag galant behandelt.:lol:
Daarna mag je naar bed met ze. Allee, als ze niet van gedacht veranderd zijn.:lol:
En dan moet je nog oppassen, er zijn er dat getrouwd zijn, en als hun man dat te weten komt...Nog een geluk dat ik zo een slecht sujet ben, dat met plezier eens aflapt met rivalen, want anders is de pret er wel af hé...
Als je zo een " make love not war " type bent, of gewoon een lichamelijk zwak persoon of een bangerik en je moet afrekenen met een woeste horendragende echtgenoot !:lol:
En mijn stamcafé, daar staat een maat van mij achter de toog. Nog mee gevoetbald als ik jong was. En hij is gescheiden.:lol:
Wat Agde betreft, ja, daar mag ik in mijne blote rondlopen hé, dat mag niet in Antwerpen.
En asteblief Marie : kom vooral niet naar ginder hé. Het is daar zo goed, kom alles niet verbrodden.
Blijf maar thuis, in uw zetel, met uw kanariepietje, en uw patteekkes, voor de beeldbuis.:lol:

Ik ben vies aan mannen die naar de hoeren gaan. Als ik denk waar die hun p.... in gezeten heeft. Bah!
Die maat in uw stamcafé ziet u ook graag komen omwille van het geld, hoor! Of moet u bij hem niet betalen misschien?
Enne ... ik heb geen kanariepietje. Maar vanaf nu zal ik telkens ik het woord kanariepiet hoor of lees, denken aan uw p... :rofl:

Derk de Tweede
29 juli 2015, 16:54
Ooit naakt gezwommen en een meertje in Brabant, de IJzeren Man.
Daar zwom een hongerige snoek die wel een wurm lustte.

fred vanhove
29 juli 2015, 17:30
Ik ben vies aan mannen die naar de hoeren gaan. Als ik denk waar die hun p.... in gezeten heeft. Bah!
Die maat in uw stamcafé ziet u ook graag komen omwille van het geld, hoor! Of moet u bij hem niet betalen misschien?
Enne ... ik heb geen kanariepietje. Maar vanaf nu zal ik telkens ik het woord kanariepiet hoor of lees, denken aan uw p... :rofl:

Gewoon in een condoom of waar anders slimmeke ?:roll:

fred vanhove
29 juli 2015, 17:34
euh maar ik heb niets tegen hoerenlopers .. maar jij bent me er eentje, daarom dat ik met je lach :lol::lol: en euh pas [/B[B]]maar op voor de Aids daar in the Land of Smiles ... want een ongeluk is vlug gebeurd .......

Daar kom je niet aan je trekken zonder condoom hoor.En dit in tegenstelling van hier...waar ze er van uitgaan dat ....enz..

Ieder kliniekje kan je testen met een HIV Quick test.Op 15 min kan je weten of je safe bent zonder condoom.

Het gaat er daar anders aan toe dan in Vlaanderen mijn land vergis je niet.

griezel
29 juli 2015, 17:38
Ik ben vies aan mannen die naar de hoeren gaan. Als ik denk waar die hun p.... in gezeten heeft. Bah!
Die maat in uw stamcafé ziet u ook graag komen omwille van het geld, hoor! Of moet u bij hem niet betalen misschien?
Enne ... ik heb geen kanariepietje. Maar vanaf nu zal ik telkens ik het woord kanariepiet hoor of lees, denken aan uw p... :rofl:

Anders dan dénken aan pietjes zal je wel niet doen zeker ?:lol:
Wat hoeren betreft ; ben je zeker dat die vuiler zijn dan " normale " vrouwen ?
Want pas op, de meeste klanten zijn nu net...getrouwde mannen.:lol:
En die gaan daarna met hun eigen vrouw naar bed.
Allee soms toch, als die geen koppijn heeft, of haar vodden of...of...of...:lol:
Weet dat hoeren zo veel klanten hebben omdat de meeste ongelukkig getrouwd zijn. velen verlaten daarom ook hun vrouw...Daar hebt gij ervaring mee hé ?:-)
En in feite loop je bij de hoeren nog het minste risico om ziektes op te lopen, want die eisen bijna altijd het gebruik van condooms.
"Eerlijke " , " normale " vrouwen vergeten dat wel eens als ze hun man bedriegen...

griezel
29 juli 2015, 17:39
Gewoon in een condoom wat had je anders gedacht ?:roll:

Nu heb je haar aan het denken gezet hoor...:lol:

fred vanhove
29 juli 2015, 17:59
En onze vrouwen ?
Tip: ga eens naar You tube en tik: Oh Sabine ...

;-)

Leuk....maar deze filmpjes vind ik leuker;-)

https://www.youtube.com/watch?v=ztiwRTA2Zu0

https://www.youtube.com/watch?v=7MnnWHs-c_I

bembem
29 juli 2015, 21:28
Daar kom je niet aan je trekken zonder condoom hoor.En dit in tegenstelling van hier...waar ze er van uitgaan dat ....enz..

Ieder kliniekje kan je testen met een HIV Quick test.Op 15 min kan je weten of je safe bent zonder condoom.

Het gaat er daar anders aan toe dan in Vlaanderen mijn land vergis je niet.

een condoom kan knappen/scheuren hé
en Aids is daar aan een opmars bezig, in deze contreien ook by the way ...

bembem
29 juli 2015, 21:30
Ik ben vies aan mannen die naar de hoeren gaan. Als ik denk waar die hun p.... in gezeten heeft. Bah!
Die maat in uw stamcafé ziet u ook graag komen omwille van het geld, hoor! Of moet u bij hem niet betalen misschien?
Enne ... ik heb geen kanariepietje. Maar vanaf nu zal ik telkens ik het woord kanariepiet hoor of lees, denken aan uw p... :rofl:

die zit! :lol::lol:

bembem
29 juli 2015, 21:34
Ze zien er toch stuk voor stuk beter uit als jij hoor.:-)
En ik wéét hoe je eruitziet hé, ik heb u foto gezien.:lol:
Ik zeg het u, al was je de laatste vrouw op aarde, ik zou er nog niet willen aankomen.:lol:

:roll::roll:
daar lig ik nu eens wakker van sé
amai nie :-P:-P:-P

bembem
29 juli 2015, 21:37
Luister, ik heb al eens een foto van u gezien, en ik kan u verzekeren : zelfs het " mottigste " wijf waar ik ooit mee in bed verzeilde , zag er beter uit als jij...Véél beter.
Het spijt me dit te moeten zeggen, maar het is de pure waarheid.:lol:

als ik wil heb ik iedere dag seks, en gratis dan nog wel, in tegenstelling tot jij (die er speciaal voor naar Agde moet) .... :-);-):-):-P:-P:lol:

griezel
29 juli 2015, 22:52
als ik wil heb ik iedere dag seks, en gratis dan nog wel, in tegenstelling tot jij (die er speciaal voor naar Agde moet) .... :-);-):-):-P:-P:lol:

Met blinden ?:lol:
Met landlopers ?:lol:

griezel
29 juli 2015, 22:57
een condoom kan knappen/scheuren hé
en Aids is daar aan een opmars bezig, in deze contreien ook by the way ...

Ja, het leven is niet zonder enige risico's natuurlijk. Sex ook niet. Nu, men kan altijd doen zoals u, en voorgoed verzaken aan sex.
De nonnekkes doen dat ook, en kijk, die gaan daar niet dood van hé...
Wie weet, troosten die zich ook, door tonnen junkfood op te vreten, en hectoliters Cola te zuipen, liggend voor de TV...:lol:
Tussen haakskes, wat is je lievelings-TV programma ? De avonturen van Hello Kitty in Pattaya ?:lol::lol:

griezel
29 juli 2015, 22:58
die zit! :lol::lol:

Wat zit ? Die piet ? Diep ?:lol:

Nietzsche
29 juli 2015, 23:02
Ik ben vies aan mannen die naar de hoeren gaan. Als ik denk waar die hun p.... in gezeten heeft. Bah!
Die maat in uw stamcafé ziet u ook graag komen omwille van het geld, hoor! Of moet u bij hem niet betalen misschien?
Enne ... ik heb geen kanariepietje. Maar vanaf nu zal ik telkens ik het woord kanariepiet hoor of lees, denken aan uw p... :rofl:

Ik ben tegen prostitutie, maar ik begrijp je argumentatie niet helemaal. Jij denkt dat hoeren niet douchen? of?

griezel
29 juli 2015, 23:03
Ik ben tegen prostitutie, maar ik begrijp je argumentatie niet helemaal. Jij denkt dat hoeren niet douchen? of?

Ik geloof dat ze denkt dat zijzelf properder is als die hoeren...

griezel
29 juli 2015, 23:05
Ik ben vies aan mannen die naar de hoeren gaan. Als ik denk waar die hun p.... in gezeten heeft. Bah!
:rofl:

Ik zou mij eerder vies voelen moest ik in uw bed wakker worden...8O

Nietzsche
29 juli 2015, 23:05
Ik geloof dat ze denkt dat zijzelf properder is als die hoeren...

Dat is ze ook , als het om seks gaat (althans, dat hoop ik)

griezel
29 juli 2015, 23:07
Die maat in uw stamcafé ziet u ook graag komen omwille van het geld, hoor! Of moet u bij hem niet betalen misschien?
:rofl:

Ja, iedereen ziet graag geld komen, hé...Mijn maat de cafébaas ook, hij is tenslotte commercant...
Er zijn zelfs veel vrouwen die voor het geld trouwen...:lol:
Dikwijls scheiden ze dan daarna...
Euh, ben jij niet gescheiden ? Waarom eigenlijk ?

Nietzsche
29 juli 2015, 23:08
Het zegt overigens ook wel iets over het niveau van dit forum dat wij van een naturisten "discussie" naar een seksuele ""discussie" zijn gegaan.

Het een heeft werkelijk geen moer met het andere te maken.

griezel
29 juli 2015, 23:08
Dat is ze ook , als het om seks gaat (althans, dat hoop ik)

Tja...Ik zou daar niet al te veel geld op wedden hoor...

Nietzsche
29 juli 2015, 23:10
Tja...Ik zou daar niet al te veel geld op wedden hoor...

Want?

griezel
29 juli 2015, 23:15
Het zegt overigens ook wel iets over het niveau van dit forum dat wij van een naturisten "discussie" naar een seksuele ""discussie" zijn gegaan.

Het een heeft werkelijk geen moer met het andere te maken.

Inderdaad, dat klopt...
. Ik begon over een naturistenkamp, maar al snel kwam dit bericht :

wihihihi :lol::lol: ik weet 10000% zeker dat dat niks voor mij is ... en vraagje: ga je daar ook naar de swingerclubs? :-P:-P:-P


Dat was bericht 35...En sindsdien is zij over sex bezig...:lol:
Lijkt sterk op een obsessie...In ieder geval iets dat haar bezighoudt...Geestelijk dan...Een soort virtueel voyeurisme ?

griezel
29 juli 2015, 23:17
Want?

Ik geloof niet veel van zelfverklaarde " eerbare dames " die hoeren minachten...
Soms zijn dat de ergsten...

Nietzsche
29 juli 2015, 23:18
Inderdaad, dat klopt...
. Ik begon over een naturistenkamp, maar al snel kwam dit bericht :



Dat was bericht 35...En sindsdien is zij over sex bezig...:lol:
Lijkt sterk op een obsessie...In ieder geval iets dat haar bezighoudt...Geestelijk dan...Een soort virtueel voyeurisme ?

bembem is aseksueel.

Nietzsche
29 juli 2015, 23:22
Ik geloof niet veel van zelfverklaarde " eerbare dames " die hoeren minachten...
Soms zijn dat de ergsten...

Geen idee, geen ervaring mee.

griezel
29 juli 2015, 23:28
bembem is aseksueel.

Ah, gij kent die ?

Nietzsche
29 juli 2015, 23:29
Ah, gij kent die ?

Nee, dat heeft ze eens gezegd hier.

griezel
29 juli 2015, 23:39
:roll::roll:
daar lig ik nu eens wakker van sé
amai nie :-P:-P:-P

Natuurlijk niet ! Ik verneem net dat jij aseksueel bent...

fred vanhove
30 juli 2015, 08:35
een condoom kan knappen/scheuren hé
en Aids is daar aan een opmars bezig, in deze contreien ook by the way ...

Alles kan.....maar de kans dat je een bloembak op je hoofd krijgt tijdensj e ochtend wandeling met Fifi is waarchijnlijk even groot.

En informeer je wat meer over condoomgebruik.....besmettingsgraad HIV enz.....

Marie van de koster
30 juli 2015, 09:14
Gewoon in een condoom of waar anders slimmeke ?:roll:

En de handen van dat hoertje voor uw condoom aan is, bent u zeker dat die wel gewassen zijn, slimmeke? :roll:

SDX
30 juli 2015, 09:26
Misschien is dat 'n vraag die we aan hete Marij kunnen voorleggen.

"Wassen hoeren hun handen weleens?"

Zij is tenslotte de experte.

😄😆

Marie van de koster
30 juli 2015, 09:27
Anders dan dénken aan pietjes zal je wel niet doen zeker ?:lol:
Wat hoeren betreft ; ben je zeker dat die vuiler zijn dan " normale " vrouwen ?
Want pas op, de meeste klanten zijn nu net...getrouwde mannen.:lol:
En die gaan daarna met hun eigen vrouw naar bed.
Allee soms toch, als die geen koppijn heeft, of haar vodden of...of...of...:lol:
Weet dat hoeren zo veel klanten hebben omdat de meeste ongelukkig getrouwd zijn. velen verlaten daarom ook hun vrouw...Daar hebt gij ervaring mee hé ?:-)
En in feite loop je bij de hoeren nog het minste risico om ziektes op te lopen, want die eisen bijna altijd het gebruik van condooms.
"Eerlijke " , " normale " vrouwen vergeten dat wel eens als ze hun man bedriegen...

Ja zeg, 't is hier op dit forum ook nooit goed! Als ik - en de meeste andere vrouwen op dit forum - in de bres springen voor Hot Marijke in haar draadje, worden wij en HM in de eerste plaats natuurlijk met alle zonden van Israël beladen en worden we gekleineerd en betutteld.
Zeg ik een lelijk woord over de hoeren dan is het ook niet goed!
Wat is het nu eigenlijk?
Simpel antwoord : vrouwen doen nooit goed voor de mannen.
Wat mijn ervaring betreft, mijn ex zoop, die had geen geld en geen fut meer om naar de hoertjes te gaan. Gelieve te zwijgen over zaken waar u niks van weet.
En eerst zegt u dat de mannen naar de hoeren gaan omdat ze ongelukkig zijn in het huwelijk. Daarna dat "eerlijke, normale" vrouwen hun man bedriegen.
Euh ... al eens nagedacht met wie die vrouwen hun man bedriegen? (vooropgezet dat uw stelling juist is, natuurlijk!)