PDA

View Full Version : 118 Syrië-strijders terug in België


Zipper
26 juli 2015, 16:12
Ontoelaatbaar, wat mij betreft. Voor wanneer de eerste aanslag ???

http://www.demorgen.be/buitenland/koen-geens-118-syriestrijders-teruggekeerd-naar-belgie-a2404431/

cookie monster
26 juli 2015, 20:55
Geen defilè voor de terugkerende ??

Drukazz
26 juli 2015, 20:57
Bs'd

Uitzetten.

cookie monster
26 juli 2015, 21:10
Uitzetten.
Uitzetten - 17 definities - Encyclo :( (http://www.encyclo.nl/begrip/uitzetten)
Welke wordt het dus ?? 8O

alberto
27 juli 2015, 07:06
Hoe geraken die gasten hier nog aan werk, of dient daar die positieve discriminatie voor.
Vanwaar halen ze geld voor hun levensonderhoud, of worden die onderhouden door hun eigen moslimgemeenschap.

Pericles
27 juli 2015, 08:08
Hoe geraken die gasten hier nog aan werk, of dient daar die positieve discriminatie voor.
Vanwaar halen ze geld voor hun levensonderhoud, of worden die onderhouden door hun eigen moslimgemeenschap.

Leefloon + onmiddellijk sociale woning (gemiddelde wachttijd voor anderen : 6 jaar).
Zo gaat dat hier in dit land.

Nietzsche
27 juli 2015, 09:54
Een gezond land had deze IS-ratten geëxecuteerd. Maja, 'gezond' zijn wij in tijden al niet meer.

Skobelev
27 juli 2015, 10:03
Een gezond land had deze IS-ratten geëxecuteerd. Maja, 'gezond' zijn wij in tijden al niet meer.

Kom, kom, een beetje verdraagzaamheid zal u geen kwaad doen. Die jongens verdienen, net zoals iedereen, een tweede kans.

Nietzsche
27 juli 2015, 10:04
Kom, kom, een beetje verdraagzaamheid zal u geen kwaad doen. Die jongens verdienen, net zoals iedereen, een tweede kans.

Laten we dan beginnen met een schijnexecutie.

Patrick M.
27 juli 2015, 16:41
Vechters die terug keerden uit het buitenland gingen toch opgenomen worden voor verhoor, waarom nu niet?
Juist gelijk heer JahJah.

griezel
27 juli 2015, 17:17
Geen defilè voor de terugkerende ??

Hebben die mogen meelopen in de stoet van oud-strijders tijdens de Nationale Feestdag ? Zij aan zij met onze Nationale Held Bontinkx ?:lol:

griezel
27 juli 2015, 17:21
Ontoelaatbaar, wat mij betreft. Voor wanneer de eerste aanslag ???

http://www.demorgen.be/buitenland/koen-geens-118-syriestrijders-teruggekeerd-naar-belgie-a2404431/

Te zot om los te lopen...
Die 118 moordenaars, gaan in hun respektievelijke woonbuurten door de plaatselijke allochtone snotapen aanzien worden als oorlogshelden, en als groot voorbeeld.
Elk van hen kan in zijn buurt zo een bendekke �* la Sharia4belgium oprichten, en nieuwe jihadi's kweken, en onderhouden worden door uitkeringen gestort door onze politiek correcte regering.

cookie monster
27 juli 2015, 17:26
Maar nee , een apart defilé voor deze grootmeesters !! :lol:

griezel
27 juli 2015, 17:28
Hoe geraken die gasten hier nog aan werk, of dient daar die positieve discriminatie voor.
Vanwaar halen ze geld voor hun levensonderhoud, of worden die onderhouden door hun eigen moslimgemeenschap.

De Belgische staat zorgt voor hen met geld en onderdak te verschaffen. -Want anders gaan ze het stelen - redeneren zij.

Drukazz
27 juli 2015, 18:57
De Belgische staat zorgt voor hen met geld en onderdak te verschaffen. -Want anders gaan ze het stelen - redeneren zij.

Bs'd

De Belgische staat moet geen terroristen onderhouden.

andev
27 juli 2015, 19:20
Kom, kom, een beetje verdraagzaamheid zal u geen kwaad doen. Die jongens verdienen, net zoals iedereen, een tweede kans.
Inderdaad! Een tweede kans om aan de aan de slag te gaan bij IS en daar hopelijk een kogel door hun kop gejaagd te krijgen!

De Europeaan
28 juli 2015, 10:11
Een gezond land had deze IS-ratten geëxecuteerd. Maja, 'gezond' zijn wij in tijden al niet meer.

X2

griezel
28 juli 2015, 12:42
Bs'd

De Belgische staat moet geen terroristen onderhouden.

Er is wel meer dat de Belgische Staat niet zou moeten doen...

Klojo eerste klas
28 juli 2015, 15:51
Als je nog 't verschil niet kent tussen 'potentieel' en 'vermoedelijk', dan zou je toch beter geen journalist worden... :roll:

daiwa
28 juli 2015, 23:41
Ontoelaatbaar, wat mij betreft. Voor wanneer de eerste aanslag ???

http://www.demorgen.be/buitenland/koen-geens-118-syriestrijders-teruggekeerd-naar-belgie-a2404431/

80 procent van de potentiële Syriëstrijders zijn mannen tussen 20 en 30 jaar met de Belgische nationaliteit.

En weer geeft de media maar halve informatie.
Waarom vermelden ze er niet bij dat een groot deel van die terroristen ook nog een tweede nationaliteit heeft? Is het echt zo moeilijk correcte informatie te geven?

cookie monster
29 juli 2015, 01:18
Is het echt zo moeilijk correcte informatie te geven?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=220662 ;)

Dixie
29 juli 2015, 11:42
Ontoelaatbaar, wat mij betreft. Voor wanneer de eerste aanslag ???

http://www.demorgen.be/buitenland/koen-geens-118-syriestrijders-teruggekeerd-naar-belgie-a2404431/

Is al gebeurt in het Joods Museum te Brussel...

Pericles
29 juli 2015, 17:24
Er zijn er 118 teruggekeerd.
Maar hoeveel zijn er gesneuveld ?
De cijfers lijken me wat teleurstellend. :cry:

Thuleander
3 augustus 2015, 12:00
MSM aan het werk: teruggekeerde Syriëstrijders zijn slachtoffers.
Zij verdienen medelijden en betatranen.

http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islamitische-Staat/article/detail/2411302/2015/08/03/Deze-man-sloot-zich-aan-bij-IS-omdat-hem-vier-vrouwen-waren-beloofd-Toen-volgde-de-hel.dhtml

Inno
3 augustus 2015, 12:23
Allemaal opknopen.

vlaams realist
3 augustus 2015, 12:31
Waarvan minstens 30 terugkeren naar Vilvoorde . Deze werkloze kerels gaan in het uitgaansleven contact maken met verdraagzame jongeren . Sociale werkers , kneuten .
Waarom vangen de linkers hen niet op ?

Guinevere
3 augustus 2015, 12:37
Een gezond land had deze IS-ratten geëxecuteerd. Maja, 'gezond' zijn wij in tijden al niet meer.

Een gezond land had ook de verantwoordelijken voor de Irakoorlog geëxecuteerd.

Wat voor achterlijken verklaren een land oorlog omdat er een terroristen actief zouden zijn? Waar is dan in dat geval de VS en VK oorlogverklaring aan België? :evil:

Maar ja, blanke nekken zien we niet graag hangen ofzo?

Guinevere
3 augustus 2015, 12:41
MSM aan het werk: teruggekeerde Syriëstrijders zijn slachtoffers.
Zij verdienen medelijden en betatranen.

http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islamitische-Staat/article/detail/2411302/2015/08/03/Deze-man-sloot-zich-aan-bij-IS-omdat-hem-vier-vrouwen-waren-beloofd-Toen-volgde-de-hel.dhtml

Iedereen kan inderdaad fouten maken? Er is een reden dat die mensen terug zijn gekeerd?

Ik vind niet dat mensen die tot inkeer zijn gekomen, na weet-ik-veel wat voor traumatische ervaringen, nogeens hard gestraft moeten worden.

vlaams realist
3 augustus 2015, 12:47
Een gezond land had ook de verantwoordelijken voor de Irakoorlog geëxecuteerd.

Wat voor achterlijken verklaren een land oorlog omdat er een terroristen actief zouden zijn? Waar is dan in dat geval de VS en VK oorlogverklaring aan België? :evil:

Maar ja, blanke nekken zien we niet graag hangen ofzo?

Blijkbaar vond u het bestuur onder Sadam wel goed .
Blijkbaar ben je ook een fan van khadaffi .
Als je deze dictators best wel goed vindt . Waarom ben je dan hier ?

Drukazz
3 augustus 2015, 12:53
Blijkbaar vond u het bestuur onder Sadam wel goed .
Blijkbaar ben je ook een fan van khadaffi .
Als je deze dictators best wel goed vindt . Waarom ben je dan hier ?

Bs'd

De oceaan oversteken en haar leven riskeren voor een links apenland als België terwijl ze naar het prachtige Midden Oosten kan gaan. :lol: :lol:

Guinevere
3 augustus 2015, 12:54
Blijkbaar vond u het bestuur onder Sadam wel goed .
Blijkbaar ben je ook een fan van khadaffi .
Als je deze dictators best wel goed vindt . Waarom ben je dan hier ?

Dus het westen verklaart willekeurig oorlogen aan landen omdat het bestuur daar "ons" niet aanstaat (sommige "dictators" laten we ongemoeid)?
Wie denkt het westen wel dat die is?
Die landen waren een pak beter af zonder dat het westen ze om zeep hielpen.

Ik ben hier om u (en uw nageslacht) te vervangen.

Drukazz
3 augustus 2015, 12:56
Dus het westen verklaart willekeurig oorlogen aan landen omdat het bestuur daar "ons" niet aanstaat (sommige "dictators" laten we ongemoeid)?
Wie denkt het westen wel dat die is?
Die landen waren een pak beter af zonder dat het westen ze om zeep hielpen.

Ik ben hier om u (en uw nageslacht) te vervangen.

Bs'd

Als 't OCMW de deuren dicht doet, zal jij niemand vervangen vrees ik. :lol: :lol:

Guinevere
3 augustus 2015, 12:58
Bs'd

Als 't OCMW de deuren dicht doet, zal jij niemand vervangen vrees ik. :lol: :lol:

De rizq (voorziening) komt van Allah, je Schepper.

Drukazz
3 augustus 2015, 13:05
De rizq (voorziening) komt van Allah, je Schepper.

Bs'd

De rizq komt van de hardwerkende Vlaming. Wanneer de groep die de hardwerkende Vlaming leegzuigt groter wordt, stuikt dit land in elkaar en kan jij je rizq in een ander landje gaan ophalen.

vlaams realist
3 augustus 2015, 13:09
[QUOTE=Guinevere;7762993]Iedereen kan inderdaad fouten maken? Er is een reden dat die mensen terug zijn gekeerd?

Ik vind niet dat mensen die tot inkeer zijn gekomen, na weet-ik-veel wat voor traumatische ervaringen, nogeens hard gestraft moeten worden.[/QUOTE.

Daar vergist u zich . Vluchten van de strijd is ontoelaatbaar . In belgie noemt dat desertie , onmidelijk strafbaar door een kogel .
De reden van terugkeer zijn dan de verzorging van de atheisten .
Iedereen kan fouten maken , tja dat is zeker , u maakt er één door de pedofiele massamoordenaar Mohammed te volgen .

Mindset
3 augustus 2015, 21:58
http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstand-in-Midden-Oosten/article/detail/1906736/2014/06/03/Rik-Coolsaet-over-Syriestrijders-Het-is-cool-om-jihadist-te-zijn.dhtml

Rik Coolsaet vindt dat we hen moeten "opvangen".

en.. "overtrokken rhetoriek als het over IS gaat".. (sept 2014)
https://www.youtube.com/watch?v=XGz0y9fZxm0

Ferme raadgever en professor.

Mindset
3 augustus 2015, 22:05
https://www.youtube.com/watch?v=B_KP6LAPClE

Coolsaet: ...."jihaditerrorisme als een toekomstgerichte illusie is geschiedenis geworden"....

proficiat R.C.!

vlaams realist
3 augustus 2015, 22:27
De rizq (voorziening) komt van Allah, je Schepper.

Mijn schepper heeft voorzien dat ik parasieten moet verwijderen .
Dit om mijn eigen afkomst te beschermen .
Dus ???

cookie monster
4 augustus 2015, 03:18
Iedereen kan inderdaad fouten maken? Er is een reden dat die mensen terug zijn gekeerd?

Ik vind niet dat mensen die tot inkeer zijn gekomen, na weet-ik-veel wat voor traumatische ervaringen, nogeens hard gestraft moeten worden.
Een pedo , ja maar ik ben tot inkeer gekomen
Een moordenaar , ja maar ik ben tot inkeer gekomen
Een verkrachter , ja maar ik ben tot inkeer gekomen
Een dief , ja maar ik ben tot inkeer gekomen
Een vandalist , ja maar ik ben tot inkeer gekomen
Een gijzelaar , ja maar ik ben tot inkeer gekomen

Dus zij moeten niet gestraft worden ??

Knuppel
4 augustus 2015, 08:47
Ontoelaatbaar, wat mij betreft. Voor wanneer de eerste aanslag ???

http://www.demorgen.be/buitenland/koen-geens-118-syriestrijders-teruggekeerd-naar-belgie-a2404431/

Waarom wordt die collaborateurs van Islamitische Staat niet zonder pardon hun Belgische nationaliteit afgepakt en teruggestuurd naar hun islamitische bloedbroeders? In de bak kosten élk van die mannen meer per maand dan een hele resem gepensioneerden pensioen krijgen.

Is het omdat het VB dit aanklaagt dat de juiste maatregelen NIET genomen worden? Comme toujours?

Hoelang gaan WIJ dit nog pikken?

Knuppel
4 augustus 2015, 08:59
Iedereen kan inderdaad fouten maken? Er is een reden dat die mensen terug zijn gekeerd?

Ik vind niet dat mensen die tot inkeer zijn gekomen, na weet-ik-veel wat voor traumatische ervaringen, nogeens hard gestraft moeten worden.

Dat JIJ het voor potentiëel, maar door hun eigen bloedbroeders gefopt islamkrapuul zou opnemen stond in de sterren geschreven.

HIER worden zelfs moordpogingen gestraft. Leer daar mee leven, anders biedt je je diensten beter aan in een kalifaat. Daar ben je één van de vier "maagden" die bereid zijn zich te laten vogelen door een kerel die niet terugdeinst voor wreedaardige massamoord.

Skobelev
4 augustus 2015, 09:50
Iedereen kan inderdaad fouten maken? Er is een reden dat die mensen terug zijn gekeerd?

Ik vind niet dat mensen die tot inkeer zijn gekomen, na weet-ik-veel wat voor traumatische ervaringen, nogeens hard gestraft moeten worden.

Zo zie je maar dat de gematigde moslim zijn of in dit geval haar sympathie voor Kalifaatstrijders uiteindelijk niet kan verbergen.

Zoals in het liedje de ideale p....
De ideale moslim, hij bestaat niet

Knuppel
4 augustus 2015, 11:24
De muzelrat waarover deze draad gaat is gaan lopen OMDAT hij "tot inkeer kwam".
OMDAT de bloedbroeders van Guinevere gemaakte "fouten" niet vergeven maar bestraffen met onthoofding.

Guinevere wéét dat.

cookie monster
4 augustus 2015, 19:42
Een pedo , ja maar ik ben tot inkeer gekomen
Een moordenaar , ja maar ik ben tot inkeer gekomen
Een verkrachter , ja maar ik ben tot inkeer gekomen
Een dief , ja maar ik ben tot inkeer gekomen
Een vandalist , ja maar ik ben tot inkeer gekomen
Een gijzelNEMER , ja maar ik ben tot inkeer gekomen

Dus zij moeten niet gestraft worden ??
Fixed :oops:

cookie monster
4 augustus 2015, 21:15
De rizq (voorziening)
Lees ik risk , & wat houdt het in ??
Verder , hoe weet jij dat ??

NETWORK
5 augustus 2015, 02:42
Iedereen kan inderdaad fouten maken? Er is een reden dat die mensen terug zijn gekeerd?

Ik vind niet dat mensen die tot inkeer zijn gekomen, na weet-ik-veel wat voor traumatische ervaringen, nogeens hard gestraft moeten worden.

fouten ?? fouten ??

2 + 2 = 5 .... dat is een fout .

iemand zen hoofd afsnijden en ermee gaan bowlen .. kan je nauwelijks onder de noemer foutje thuisbrengen me dunkt !

jawadde .

Knuppel
5 augustus 2015, 08:27
De rizq (voorziening) komt van Allah, je Schepper.

Gelieve van jouw Allah niet mijn schepper te maken.

Mijn scheppers zijn mijn ouders.

Mindset
13 augustus 2015, 19:06
Een gezond land had ook de verantwoordelijken voor de Irakoorlog geëxecuteerd.

Wat voor achterlijken verklaren een land oorlog omdat er een terroristen actief zouden zijn? Waar is dan in dat geval de VS en VK oorlogverklaring aan België? :evil:

Maar ja, blanke nekken zien we niet graag hangen ofzo?

klassieke fout de Amerikanen op één hoop te vegen met Europeanen.
Dat Europa het hoofd buigt voor de islam(ering) in Europa speelt in de kaart van VSA. Dat is een bliksemafleider voor VSA.
Dat Europa vluchtelingen opneemt is ook op instructie van de VSA die een zootje hebben achtergelaten in Middenoosten.
Door deze twee ontwikkelingen kanaliseert VSA alle miserie naar Europa. En Europa wordt op de duur een beloofde land voor Amerikaanse moslims. Iets wat de Amerikanen absoluut zien zitten. Bovendien wordt Europa een stelletje marionetten van Amerika, hopeloos verdeeld en totaal incompetent.
Door Europa en Rusland te omsingelen met problemen, en de problemen als paard van Troje binnen te loodsen in EU verzwakt het Europese continent, wat ook Rusland moet treffen.
Marshalplan van VSA na WOII is een vergiftigd geschenk. Wij zijn niks meer dan het schoothondje van VSA.

andev
15 augustus 2015, 04:14
Iedereen kan inderdaad fouten maken? Er is een reden dat die mensen terug zijn gekeerd?

Ik vind niet dat mensen die tot inkeer zijn gekomen, na weet-ik-veel wat voor traumatische ervaringen, nogeens hard gestraft moeten worden.
Mensen die daar oorlogje gaan spelen en de moordenaar gaan uithangen hoeven achteraf hier niet meer te komen rondlopen, verder op onze kosten leven, spuwen op onze manier van leven, niets anders te doen hebben dan andere plannetjes te beramen om zich hier als islamuitschot te laten opmerken!
Wat zit jij hier eigenlijk nog rond te hangen? Hier deugt er niets volgens jou.
Moslims horen nergens thuis tenzij in hun eigen landen. Dat ze daar elkaar maar verder uitmoorden als tijdverdrijf onder het aanroepen van hun Allah!
Ze hier verder binnenlaten en de reeds aanwezigen verder laten kweken en uitbreiding nemen is de ondergang van onze maatschappij...

cookie monster
16 augustus 2015, 20:22
De rizq (voorziening)Lees ik risk , & wat houdt het in ??
Verder , hoe weet jij dat ??
Knap , die vraag wordt niet beantwoord , waarom ??

Peche
20 augustus 2015, 08:36
Uh oh... En een Belgische Syriëstrijder roept moslims op als slapende leeuwen te ontwaken en de ongelovigen af te slachten.
Men beraamt iets jegens ons.
En al die tijd wisten ZE maar al te goed dat de oorlog tegen Assad in het belang van het kalifaat is.
Goe gedaan mannen. Echt goe bezig geweest. Mogen die van jullie als eerste rollen.

andev
3 september 2015, 01:07
Dus het westen verklaart willekeurig oorlogen aan landen omdat het bestuur daar "ons" niet aanstaat (sommige "dictators" laten we ongemoeid)?
Wie denkt het westen wel dat die is?
Die landen waren een pak beter af zonder dat het westen ze om zeep hielpen.

Ik ben hier om u (en uw nageslacht) te vervangen.
U en uw soort zullen mettertijd een nageslacht opbrengen dat gelijk is aan het zootje oorlogvoerende godsdienstige gekken die ginder al decennia voor miserie en ellende zorgen!
Alvast bedankt, we kijken er naar uit!
Onze kinderen en kleinkinderen in elk geval...

Universalia
3 september 2015, 06:14
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht

Dus het westen verklaart willekeurig oorlogen aan landen omdat het bestuur daar "ons" niet aanstaat (sommige "dictators" laten we ongemoeid)?
Wie denkt het westen wel dat die is?
Die landen waren een pak beter af zonder dat het westen ze om zeep hielpen.

Ik ben hier om u (en uw nageslacht) te vervangen.

Vraag ik mij af waarom ze er allemaal gaan lopen of gaan we dat ook allemaal op het 'Westen' steken? 8O

Peche
3 september 2015, 06:20
Het Westen is een alomvattend woord. Dat dikwijls door verkeerde lieden vertegenwoordigd wordt.
Maar we zijn in de soep gaan roeren en schenken ze veel te heet op. Zie ons blazen en monkeymoves van de hitte op ons tong maken ...

Universalia
3 september 2015, 07:09
Het Westen is een alomvattend woord. Dat dikwijls door verkeerde lieden vertegenwoordigd wordt.
Maar we zijn in de soep gaan roeren en schenken ze veel te heet op. Zie ons blazen en monkeymoves van de hitte op ons tong maken ...

Het is en blijft Monkey business dus

Met alle respect voor de apen en half-apen. :-D

Amon_Re
3 september 2015, 10:45
Een gezond land had deze IS-ratten geëxecuteerd. Maja, 'gezond' zijn wij in tijden al niet meer.

Een gehersenspoelde moet je deprogrammeren en opsluiten tot dat gelukt is.

Amon_Re
3 september 2015, 10:51
Iedereen kan inderdaad fouten maken? Er is een reden dat die mensen terug zijn gekeerd?

Ik vind niet dat mensen die tot inkeer zijn gekomen, na weet-ik-veel wat voor traumatische ervaringen, nogeens hard gestraft moeten worden.

De man heeft toegezegd om deze week in de rechtbank alles over zijn beproeving uit de doeken te doen. De voormalige jihadist wil zijn proces gebruiken om de wereld te vertellen hoe hij werd bedrogen door IS. "Ik werd opgelicht."

Hij kreeg zijn wagen en 4 sex slaven niet. Zegt genoeg over zijn karakter denk ik.

Universalia
3 september 2015, 11:01
Kom, kom, een beetje verdraagzaamheid zal u geen kwaad doen. Die jongens verdienen, net zoals iedereen, een tweede kans.

Tijdens het schrijven van uw zin naar forum dezes toe, moet u gebeten geweest zijn door de 'SarcasMUS' denk ik.

Mocht ik mij vergissen ... Ok, vernissen is menselijk ...

Sorry, geen tweede kans, uitzetten. 8O

IJsboer
3 september 2015, 11:19
Voor moslimextremisten zijn wij allemaal kruisvaarders, voor Vlaamse extremisten zijn alle moslims terroristen. Het is typerend wat deze gelijksoortige mensen denken. Hun motieven en waarden zijn anders maar hun denkwijze is dezelfde.

fabianen
3 september 2015, 14:27
Een gehersenspoelde moet je deprogrammeren en opsluiten tot dat gelukt is.

Amen.

fabianen
3 september 2015, 14:40
Een gezond land had deze IS-ratten geëxecuteerd. Maja, 'gezond' zijn wij in tijden al niet meer.

Knuffel politiek hier.Wie denk hier al aan Filip de volgende verkiezing?Niet dat hier de aarde gaat verschuiven hoor.Heb je die Europese politiekers al gehoord?De ene verschuift het probleem door naar een ander Eu-land.Van éénmaking gesproken hier.De politiek vertegenwoordig het volk,dus we zijn het evenbeeld van die politiekers.Dus even schuld aan wat er mis loopt in de wereld.En de jongeren denken aan zichzelf en smartphone.

Skobelev
3 september 2015, 15:12
Tijdens het schrijven van uw zin naar forum dezes toe, moet u gebeten geweest zijn door de 'SarcasMUS' denk ik.

Mocht ik mij vergissen ... Ok, vernissen is menselijk ...

Sorry, geen tweede kans, uitzetten. 8O

ah gij twijfelt? :-P