PDA

View Full Version : wie gebruikt hier wel eens de rode driehoek ?


Pagina's : [1] 2

griezel
10 augustus 2015, 17:05
Elke keer dat ik er over lees hier, lijkt het wel of niemand gebruikt die optie, sommigen zweren het zelfs op al hun heiligen.:-)
Toch kreeg ik al meermaals strafpunten, en werd zelfs al eens een maand eruit gezet. Dat kwam dus omdat iemand zich gaan beklagen is veronderstel ik...
Daarom wou ik het er toch eens over hebben, voor dat ik er voorgoed uit lig.:-)

Persoonlijk was ik tégen driehoek-drukken, maar even geleden, nadat ik juist terug kwam uit " verbanning " heb ik toch ook eens gedrukt, ik wil dat best toegeven.
En dat was tegen iemand die ervoor gezorgd heeft dat ik verbannen werd, en die doodleuk mij terug kwam uitscheiten voor het rot van de straat.:lol:
Ik kan daar best tegen, maar wou hem toch eens een koekje van eigen deeg geven, bij gebrek aan beter.:-)

Mijn strafpunten wegens " schelden ", zonder verdere uitleg aan wie of wat, kwamen van het feit dat ik bepaalde mensen toesprak op dezelfde manier als zij mij toeblaften. Dat was toch de indruk die ik had.

Ik wil hier geen kritiek op het systeem geven, dat bestond al toen ik hier aankwam, en vermits niemand mij komen halen is, moet ik het maar aanvaarden, ik ben enkel nieuwsgierig in hoeverre de mensen hier openhartig zijn.
Dus beste forummers, wie maakt er al wel eens gebruik van de Rode Driehoek, en waarom ?:-)

NieuwNoors
10 augustus 2015, 17:14
Ik tot nogtoe 3 keer. Ik durf dat eerlijk toe te geven.

IanVD
10 augustus 2015, 17:19
Al een paar keer, altijd voor reclames/spambots. En een enkele keer voor schimmelpenninck, waarbij ik ook vermelde dat een waarschuwing voldoende was voor mij.

Den Duisteren Duikboot
10 augustus 2015, 17:20
Ik klik daar wel eens op, ja.

Kicken is dat.

The Paulus Experience
10 augustus 2015, 17:26
Ik duw altijd op de rode driehoek bij posts die liberaal gedachtengoed in de verf zetten.

Je mag niet aanzetten tot misdaden tegen de menselijkheid.

Xenophon
10 augustus 2015, 17:27
Elke keer dat ik er over lees hier, lijkt het wel of niemand gebruikt die optie, sommigen zweren het zelfs op al hun heiligen.:-)
Toch kreeg ik al meermaals strafpunten, en werd zelfs al eens een maand eruit gezet. Dat kwam dus omdat iemand zich gaan beklagen is veronderstel ik...
Daarom wou ik het er toch eens over hebben, voor dat ik er voorgoed uit lig.:-)

Persoonlijk was ik tégen driehoek-drukken, maar even geleden, nadat ik juist terug kwam uit " verbanning " heb ik toch ook eens gedrukt, ik wil dat best toegeven.
En dat was tegen iemand die ervoor gezorgd heeft dat ik verbannen werd, en die doodleuk mij terug kwam uitscheiten voor het rot van de straat.:lol:
Ik kan daar best tegen, maar wou hem toch eens een koekje van eigen deeg geven, bij gebrek aan beter.:-)

Mijn strafpunten wegens " schelden ", zonder verdere uitleg aan wie of wat, kwamen van het feit dat ik bepaalde mensen toesprak op dezelfde manier als zij mij toeblaften. Dat was toch de indruk die ik had.

Ik wil hier geen kritiek op het systeem geven, dat bestond al toen ik hier aankwam, en vermits niemand mij komen halen is, moet ik het maar aanvaarden, ik ben enkel nieuwsgierig in hoeverre de mensen hier openhartig zijn.
Dus beste forummers, wie maakt er al wel eens gebruik van de Rode Driehoek, en waarom ?:-)

Ik gebruik de driehoek uitzonderlijk als Jack zich weer geroepen voelt om me uit te schelden.

Zo krijgt hij al eens een tijdje verlof van het forum om wat te kalmeren.

Supe®Staaf
10 augustus 2015, 17:45
Ik zou me doodschamen mocht ik ooit op de knop hebben gedrukt.
Driehoeken is niet meer of minder dan zoals een onnozele kleuter die gaat janken: "Modderator, ze hebben gezegd dat ik een dommekloot (o.i.d.) ben! Smijt ze buiten, want ik kan me in de discussie ook al niet weren, weiheihieheeeeeeeiiiiiiiii "
Echt totaal calimero-kleuter-klootvis-gedrag.

Xenophon
10 augustus 2015, 17:49
Ik zou me doodschamen mocht ik ooit op de knop hebben gedrukt.
Driehoeken is niet meer of minder dan zoals een onnozele kleuter die gaat janken: "Modderator, ze hebben gezegd dat ik een dommekloot (o.i.d.) ben! Smijt ze buiten, want ik kan me in de discussie ook al niet weren, weiheihieheeeeeeeiiiiiiiii "
Echt totaal calimero-kleuter-klootvis-gedrag.

Gerapporteerd.


;)

griezel
10 augustus 2015, 17:51
Ik zou me doodschamen mocht ik ooit op de knop hebben gedrukt.
Driehoeken is niet meer of minder dan zoals een onnozele kleuter die gaat janken: "Modderator, ze hebben gezegd dat ik een dommekloot (o.i.d.) ben! Smijt ze buiten, want ik kan me in de discussie ook al niet weren, weiheihieheeeeeeeiiiiiiiii "
Echt totaal calimero-kleuter-klootvis-gedrag.

Ik geloof u niet. En heb daar mijn redenen voor.:-)

Derk de Tweede
10 augustus 2015, 17:51
Ik wil een blauwe.

http://opmaat-eduware.nl/uploadmap/MW_Kleuren_en_vormen_nivo_2/005b%20Blauwe%20driehoek.jpg

Supe®Staaf
10 augustus 2015, 18:05
Al een paar keer, altijd voor reclames/spambots.
Ok, dat kan m.i..
Maar hier gaat het weldegelijk over op het knopje drukken als sycophant, overdrager, verrader, met de bedoeling om iemand uit te sluiten, en te koeionneren buiten de discussie om met behulp van een overmacht, en via reglement ipv via argument.

Supe®Staaf
10 augustus 2015, 18:07
Ik geloof u niet. Uw probleem.

En heb daar mijn redenen voor.:-)Gebrek aan mensenkennis en inzicht is een goed excuus.
Dat aanvaard ik.

griezel
10 augustus 2015, 18:11
Ok, dat kan m.i..
Maar hier gaat het weldegelijk over op het knopje drukken als sycophant, overdrager, verrader, met de bedoeling om iemand uit te sluiten, en te koeionneren buiten de discussie om met behulp van een overmacht, en via reglement ipv via argument.

Ja, dat trekt er wel op...Driehoek drukken, de moderatie als wapen gebruiken als het ware, om iemand verbant te krijgen...
Zoals wanneer ik verbannen werd, hé staafje...:-)
Toevallig was dat net na mijn antwoord op een aanval in regel van het duo Superstaaf/Knuppel...:-)
Maar inderdaad, misschien gewoon toeval...:lol:

Ik zie dat er inderdaad openhartige mensen op dit forum zitten, en andere, die het een beetje minder zijn...:lol:

griezel
10 augustus 2015, 18:14
Uw probleem.

Gebrek aan mensenkennis en inzicht is een goed excuus.
Dat aanvaard ik.

Ik begin uw streken anders goed te kennen.:lol:

dalibor
10 augustus 2015, 18:16
Ik heb wel al strafpunten gekregen maar wist niet wie er een melding had gedaan. Had wel een vermoeden, maar geen zekerheid.

Supe®Staaf
10 augustus 2015, 18:18
Ja, dat trekt er wel op...Driehoek drukken, de moderatie als wapen gebruiken als het ware, om iemand verbant te krijgen...
Zoals wanneer ik verbannen werd, hé staafje...:-)
Toevallig was dat net na mijn antwoord op een aanval in regel van het duo Superstaaf/Knuppel...:-)
Maar inderdaad, misschien gewoon toeval...:lol:

Ik zie dat er inderdaad openhartige mensen op dit forum zitten, en andere, die het een beetje minder zijn...:lol:
Kijk, wie een beetje tussen de lijnen leest, ziet dat heel dit topic een poging is om mij te besmeuren, bezwadderen en te beschuldigen.
Ik zou het probleemloos kunnen laten verwijderen, want persoonlijke topics zijn verboden.
Maar ik heb liever dat uw onzin hier blijft staan als levend bewijs dat ge keer op keer in elk soort discussie de duimen moet leggen (en niet alleen tegen mij)
Waarom zou ik een zwakke debater en gemakkelijke prooi in de discussies wegwillen?
Ge plagieert me zelfs als ge tegenover anderen eens geestig uit de hoek wilt komen.
Ik zal u de schande besparen van het quoten.
Uw doel met deze discussie is héél duidelijk.
Uw achterbakse maneuvers kunnen dat niet verhelen.
Maar ik vrees dat ge enkel in eigen doel scoort....

Stormram
10 augustus 2015, 18:35
Ik tot nogtoe 3 keer. Ik durf dat eerlijk toe te geven.

Waarvan er 2 voor mij waren, maar dat toegeven is er natuurlijk niet bij. Ik kan al raden wie de derde was.

Ikzelf: nooit of misschien 1 keertje zonder het zelf nog te weten.

Wapper
10 augustus 2015, 18:46
Uw probleem.

Gebrek aan mensenkennis en inzicht is een goed excuus.
Dat aanvaard ik.

Perfect praktijkvoorbeeld! Iemand te kakken zetten zonder schelden.

Wapper
10 augustus 2015, 18:52
Ik gebruik alleen RD om de gekende dubbelnickers buiten te werken.
Nog nooit gebruikt n.a.v. een hoogoplopende discussie.

Indomitable
10 augustus 2015, 18:57
Dat is voor de kindjes.

IanVD
10 augustus 2015, 19:02
Dat is voor de kindjes.

middagdutjes ook, maar zou u die willen afschaffen?:D

Indomitable
10 augustus 2015, 19:03
middagdutjes ook, maar zou u die willen afschaffen?:DEuh...nee.

http://ak-hdl.buzzfed.com/static/2014-01/enhanced/webdr06/5/15/anigif_enhanced-buzz-16415-1388953880-14.gif

Another Jack
10 augustus 2015, 19:26
Ik gebruik de driehoek uitzonderlijk als Jack zich weer geroepen voelt om me uit te schelden.

Zo krijgt hij al eens een tijdje verlof van het forum om wat te kalmeren.

Jij brutale rekel!

Xenophon
10 augustus 2015, 19:41
Invalide klootzak!
Was jij dat altijd?

:lol:

Another Jack
10 augustus 2015, 19:43
Ow shit...
Te laat om te wissen zeker?

griezel
10 augustus 2015, 19:46
Kijk, wie een beetje tussen de lijnen leest, ziet dat heel dit topic een poging is om mij te besmeuren, bezwadderen en te beschuldigen.
Ik zou het probleemloos kunnen laten verwijderen, want persoonlijke topics zijn verboden.
Maar ik heb liever dat uw onzin hier blijft staan als levend bewijs dat ge keer op keer in elk soort discussie de duimen moet leggen (en niet alleen tegen mij)
Waarom zou ik een zwakke debater en gemakkelijke prooi in de discussies wegwillen?
Ge plagieert me zelfs als ge tegenover anderen eens geestig uit de hoek wilt komen.
Ik zal u de schande besparen van het quoten.
Uw doel met deze discussie is héél duidelijk.
Uw achterbakse maneuvers kunnen dat niet verhelen.
Maar ik vrees dat ge enkel in eigen doel scoort....

Staar niet zo naar uw navel man, denkt gij nu écht dat ik met u iets inzit ?:lol:

Mijn motivatie voor deze draad op te starten is deze ( mezelf eens quoten want er zijn er hier die het precies niet verstaan hebben :roll:) :Ik wil hier geen kritiek op het systeem geven, dat bestond al toen ik hier aankwam, en vermits niemand mij komen halen is, moet ik het maar aanvaarden, ik ben enkel nieuwsgierig in hoeverre de mensen hier openhartig zijn.
Dus beste forummers, wie maakt er al wel eens gebruik van de Rode Driehoek, en waarom ?

Xenophon
10 augustus 2015, 19:47
Ow shit...
Te laat om te wissen zeker?

Maak u geen zorgen, ik vergeef u deze misstap.

Ik ben de slechtste niet, ik weet dat je je soms niet kan houden.

griezel
10 augustus 2015, 19:49
De meeste mensen kunnen met mijn vraag blijkbaar goed om.
Er zijn er echter ook die precies op hun staart getrapt zijn, dat is altijd veelbetekenend...:lol:
Genre die ellenlange antwoorden geven om zich te rechtvaardigen, en en passant nog een zwakke poging doen om de draadopstarter een veeg uit de pan te geven...:lol:

Met de twee voeten er in getrapt !:lol:

Supe®Staaf
10 augustus 2015, 20:12
Dus beste forummers, wie maakt er al wel eens gebruik van de Rode Driehoek, en waarom ?[/I]Ik nooit.

Supe®Staaf
10 augustus 2015, 20:14
De meeste mensen kunnen met mijn vraag blijkbaar goed om.
Er zijn er echter ook die precies op hun staart getrapt zijn, dat is altijd veelbetekenend...:lol:
Genre die ellenlange antwoorden geven om zich te rechtvaardigen, en en passant nog een zwakke poging doen om de draadopstarter een veeg uit de pan te geven...:lol:

Met de twee voeten er in getrapt !:lol:denkt gij nu écht dat ik met u iets inzit ?:lol:

Supe®Staaf
10 augustus 2015, 20:15
Elke keer dat ik er over lees hier, lijkt het wel of niemand gebruikt die optie, sommigen zweren het zelfs op al hun heiligen.:-)
Toch kreeg ik al meermaals strafpunten, en werd zelfs al eens een maand eruit gezet. Dat kwam dus omdat iemand zich gaan beklagen is veronderstel ik...
Daarom wou ik het er toch eens over hebben, voor dat ik er voorgoed uit lig.:-)

Persoonlijk was ik tégen driehoek-drukken, maar even geleden, nadat ik juist terug kwam uit " verbanning " heb ik toch ook eens gedrukt, ik wil dat best toegeven.
En dat was tegen iemand die ervoor gezorgd heeft dat ik verbannen werd, en die doodleuk mij terug kwam uitscheiten voor het rot van de straat.:lol:
Ik kan daar best tegen, maar wou hem toch eens een koekje van eigen deeg geven, bij gebrek aan beter.:-)

Mijn strafpunten wegens " schelden ", zonder verdere uitleg aan wie of wat, kwamen van het feit dat ik bepaalde mensen toesprak op dezelfde manier als zij mij toeblaften. Dat was toch de indruk die ik had.

Ik wil hier geen kritiek op het systeem geven, dat bestond al toen ik hier aankwam, en vermits niemand mij komen halen is, moet ik het maar aanvaarden, ik ben enkel nieuwsgierig in hoeverre de mensen hier openhartig zijn.
Dus beste forummers, wie maakt er al wel eens gebruik van de Rode Driehoek, en waarom ?:-)
Ook geen kort uitlegske om uw overdragerij schoon te proberen praten.

griezel
10 augustus 2015, 20:38
Ook geen kort uitlegske om uw overdragerij schoon te proberen praten.

kom kom stop maar met uw cinema...
Het is te l�*�*t.:lol:

griezel
10 augustus 2015, 20:42
Jij brutale rekel!

Opgepast, beleefd blijven ! Dit kan u strafpunten kosten !:lol:

griezel
10 augustus 2015, 20:42
Ik nooit.

:lol: Grapjas !

The Paulus Experience
10 augustus 2015, 20:46
http://www.hln.be/hln/nl/37/Psycho/article/detail/2416712/2015/08/09/Deze-vrouw-kreeg-haar-regels-vlak-voor-een-marathon-Wat-ze-deed-zal-je-verbazen.dhtml

deze is gaan lopen met een rode driehoek

Supe®Staaf
10 augustus 2015, 21:11
:lol: Grapjas !Kijk hee griezel,
tot hiertoe had ge met uw uiterst zwakke gezeik nog nooit in de verste verte op mijn tenen getrapt, maar nu, insinuerend dat ik me zou gedragen zoals een sullig schoolgastje, een kleffe kleuter, een zielige zeiker, een verschrikkelijke verraadsmoel, een jengelende janmijnkloten die bij de moderatie zou gaan janken, dat is het allerlaagste dat ge ooit kon zeggen, dat vind ik echt een enorme belediging, want het is het zieligste dat je als forumdeelnemer kan doen.
En ik wil best toegeven dat ik het hier af en toe kan uithangen, maar mij beschuldigen dat ik op zo een laaghartige wijze de discussie zou vervalsen met behulp van de moderatie, eerlijk, daar kan ik niet mee om.
Zo zwaar ben ik nog in mijn hele leven niet beledigd geweest.
Als dat de bedoeling was, nou, proficiat dan: je hebt 'gescoord'.
:evil:

The Paulus Experience
10 augustus 2015, 21:23
http://cdn.meme.am/instances/500x/59078388.jpg

NieuwNoors
10 augustus 2015, 21:25
Waarvan er 2 voor mij waren, maar dat toegeven is er natuurlijk niet bij. Ik kan al raden wie de derde was.

Ikzelf: nooit of misschien 1 keertje zonder het zelf nog te weten.

Geen probleem voor MIJ om dat toe te geven. Jij daarentegen.....dubbelnick....je-weet-wel? He Vi......VL!

The Paulus Experience
10 augustus 2015, 21:43
http://www.mememaker.net/static/images/memes/3885257.jpg

griezel
10 augustus 2015, 22:26
Kijk hee griezel,
tot hiertoe had ge met uw uiterst zwakke gezeik nog nooit in de verste verte op mijn tenen getrapt, maar nu, insinuerend dat ik me zou gedragen zoals een sullig schoolgastje, een kleffe kleuter, een zielige zeiker, een verschrikkelijke verraadsmoel, een jengelende janmijnkloten die bij de moderatie zou gaan janken, dat is het allerlaagste dat ge ooit kon zeggen, dat vind ik echt een enorme belediging, want het is het zieligste dat je als forumdeelnemer kan doen.
En ik wil best toegeven dat ik het hier af en toe kan uithangen, maar mij beschuldigen dat ik op zo een laaghartige wijze de discussie zou vervalsen met behulp van de moderatie, eerlijk, daar kan ik niet mee om.
Zo zwaar ben ik nog in mijn hele leven niet beledigd geweest.
Als dat de bedoeling was, nou, proficiat dan: je hebt 'gescoord'.
:evil:

:lol: huilie huilie ik heb nie geklikt ik sweer het huilie huilie :lol:

griezel
10 augustus 2015, 22:29
Geen probleem voor MIJ om dat toe te geven. Jij daarentegen.....dubbelnick....je-weet-wel? He Vi......VL!

Ook gij, Brutus...euh...NieuwNoors:lol:

hamac
10 augustus 2015, 22:36
Ik zou me doodschamen mocht ik ooit op de knop hebben gedrukt.
Driehoeken is niet meer of minder dan zoals een onnozele kleuter die gaat janken: "Modderator, ze hebben gezegd dat ik een dommekloot (o.i.d.) ben! Smijt ze buiten, want ik kan me in de discussie ook al niet weren, weiheihieheeeeeeeiiiiiiiii "
Echt totaal calimero-kleuter-klootvis-gedrag.

Je hebt inderdaad kleuters die huilie huilie doen bij de juf en daarna hun traantjes vegen.
Maar je hebt ook kleuters die na het klikken bij de juf stoer tegen hun vriendjes gaan vertellen dat ze het tegen de juf hebben gezegd.

Meestal zijn die het meest teleurgesteld als de juf het niet nodig vond te straffen. :-)

hamac
10 augustus 2015, 22:40
Dus beste forummers, wie maakt er al wel eens gebruik van de Rode Driehoek, en waarom ?[/I]

Not once. Op het driehoekje drukken is imho een teken van onmacht.

griezel
10 augustus 2015, 22:54
Not once. Op het driehoekje drukken is imho een teken van onmacht.

Voor sommigen is het een strategie, en een ingewortelde gewoonte. Voor de ergsten onder dezen, een doel.

griezel
10 augustus 2015, 22:55
Je hebt inderdaad kleuters die huilie huilie doen bij de juf en daarna hun traantjes vegen.
Maar je hebt ook kleuters die na het klikken bij de juf stoer tegen hun vriendjes gaan vertellen dat ze het tegen de juf hebben gezegd.

Meestal zijn die het meest teleurgesteld als de juf het niet nodig vond te straffen. :-)

Wat met degenen die jan en alleman verklikken, en daarnaa huilie huilie tegen hun vriendjes zeggen dat ze niet klikken ?:lol:

Tavek
10 augustus 2015, 23:01
Ik op Chipie en zijn reincarnaties.

griezel
10 augustus 2015, 23:02
Ik op Chipie en zijn reincarnaties.

Reîncarnaties ? Nieuwe nicks bedoel je ? Maar hoe weet je zéker dat het over dezelfde persoon gaat ?

Misschien heb je iemand buitengewerkt die enkel een beetje op deze " chipie " leek, en/of ongeveer dezelde ideën had...?

Tavek
10 augustus 2015, 23:05
Reîncarnaties ? Nieuwe nicks bedoel je ? Maar hoe weet je zéker dat het over dezelfde persoon gaat ?

Misschien heb je iemand buitengewerkt die enkel een beetje op deze " chipie " leek, en/of ongeveer dezelde ideën had...?

Ik werk niemand buiten. De mods doen dat.

hamac
11 augustus 2015, 08:42
Wat met degenen die jan en alleman verklikken, en daarnaa huilie huilie tegen hun vriendjes zeggen dat ze niet klikken ?:lol:

Zo zullen er ook zijn.

Supe®Staaf
11 augustus 2015, 08:44
:lol: huilie huilie ik heb nie geklikt ik sweer het huilie huilie :lol:
Dat kan jij niet eens zeggen, want ik heb het bewijs dat jij weldegelijk klikte.
Nog straffer: nadat de moderatie de belediging knipte, heb je ze zelf geplaatst aan mijn adres.
En dat staat er nog altijd.....

quercus
11 augustus 2015, 08:52
Ik heb reeds regelmatig "slechte punten" van de Madam gekregen. Van een paar weet ik wie het is gaan uithuilen op de schouder van de censor. Onder meer Andere Jaak en Zeus.

Another Jack
11 augustus 2015, 09:10
Ik heb reeds regelmatig "slechte punten" van de Madam gekregen. Van een paar weet ik wie het is gaan uithuilen op de schouder van de censor. Onder meer Andere Jaak en Zeus.

En terecht.
Of dacht je soms dat het reglement niet voor jou geldt?

De schoofzak
11 augustus 2015, 09:16
Ik heb nog nooit op dat driehoekje geklikt, en ben ook niet van plan dat te doen.

Er staat ook niemand op mijn negeerlijst (tenzij reclamemannetjes, maar daar gaat het niet over).

Je mag mij uitschelden. Dat raakt mijn kouwe kleren. En tegelijk geeft het veel informatie.

.

Bad Attila
11 augustus 2015, 09:31
Ik heb nog nooit op dat driehoekje geklikt, en ben ook niet van plan dat te doen.

Er staat ook niemand op mijn negeerlijst (tenzij reclamemannetjes, maar daar gaat het niet over).

Je mag mij uitschelden. Dat raakt mijn kouwe kleren. En tegelijk geeft het veel informatie.

.

Idem ditto.

dalibor
11 augustus 2015, 09:32
Ik heb reeds regelmatig "slechte punten" van de Madam gekregen. Van een paar weet ik wie het is gaan uithuilen op de schouder van de censor. Onder meer Andere Jaak en Zeus.

De Madam?

Wapper
11 augustus 2015, 09:57
De Madam?

Ik denk dat Quercus Akira bedoelt.
Namen eindigend op a zijn meestal meisjesnamen.

Marie van de koster
11 augustus 2015, 10:11
Toen ik op het forum kwam, nam ik me vast voor dat rode driehoekje nooit te gebruiken. In de tijd van Artisjok en haar confraters heb ik mijn goede voornemen laten varen, zij hadden toen trouwens dat driehoekje ook tegen mij gebruikt want ik heb in die periode enkele keren banpunten gekregen.
Later heb ik het eens gebruikt toen iemand een lelijke anti-joodse opmerking plaatste.
Dan heb ik het nog eens gebruikt maar dat is nu al weer een half jaar of zo geleden denk ik, en dat was tegen iemand die heel lelijk over vrouwen schreef. Neen, het was niet Demper. Als die zo bezig is, vermijd ik zijn posts te lezen, hij staat niet op mijn negeerlijst - dat vind ik stom die lijst. Maar ik vermijd hem omdat ik me te boos zou maken als hij zo vies en kleinerend praat over vrouwen, terwijl ik weet dat hij in feite niet zo kwaad is, alleen een beetje dom ...

Anna List
11 augustus 2015, 10:42
twee keer, allebei wegens hufterige oproepen tot geweld tegen homo's, als ik t me goed herinner. correctie, schiet me net te binnen : één keer homohaat en één keer antisemitisme (maar vooral telkens oproep tot geweld) ...


wat vreselijk poco van mij :p

griezel
11 augustus 2015, 14:52
Dat kan jij niet eens zeggen, want ik heb het bewijs dat jij weldegelijk klikte.
Nog straffer: nadat de moderatie de belediging knipte, heb je ze zelf geplaatst aan mijn adres.
En dat staat er nog altijd.....

Nog altijd aan het proberen u te rechtvaardigen man ?:lol:
Het moet nog al diep zitten dat ge zo een zaag spant, hé ? Geef toe ?:lol:

Edoch, het is allemaal moeite voor niks.
Je bent zoals een beginneling door de mand gevallen ! :lol:

griezel
11 augustus 2015, 14:59
twee keer, allebei wegens hufterige oproepen tot geweld tegen homo's, als ik t me goed herinner. correctie, schiet me net te binnen : één keer homohaat en één keer antisemitisme (maar vooral telkens oproep tot geweld) ...


wat vreselijk poco van mij :p

Ik éénmaal tot nu toe, tegen een onbeschoft ventje met veel praat en veel pretentie, die denkt dat hij het is en dat hij alles mag ( schrijven hier ).

Ik zal maar zeggen dat het een moment van zwakheid was, zoals we die allemaal wel eens kennen.
Behalve het ventje in kwestie, die zegt dat hij dat nooit doet...Tja, hij zegt maar hé...
Er zullen er altijd wel zijn om het te geloven, als hij daar tranen met tuiten zit te bleitten over zijn vermeende onschuld...:lol:

Den Duisteren Duikboot
11 augustus 2015, 15:04
Not once. Op het driehoekje drukken is imho een teken van onmacht.

Als ik spam of dubbelnicks rapporteer, wat heeft dat dan met onmacht te maken? In beide gevallen gaat het om het lozen van mensen die het forum gebruiken voor andere doeleinden dan waarvoor het bedoeld is.

Anna List
11 augustus 2015, 15:10
Als ik spam of dubbelnicks rapporteer, wat heeft dat dan met onmacht te maken? In beide gevallen gaat het om het lozen van mensen die het forum gebruiken voor andere doeleinden dan waarvoor het bedoeld is.

in dat geval met onmacht niet veel wsl, maar een hoogtepunt van tolerantie is het toch ook nooit hé...

griezel
11 augustus 2015, 15:14
in dat geval met onmacht niet veel wsl, maar een hoogtepunt van tolerantie is het toch ook nooit hé...

Ik zou het systeem niet afschaffen, maar er iets nieuw bijdoen : elke keer dat je op de rode driehoek drukt, staat dat zichtbaar in een numero naast uw avatar.
153 keren driehoek gedrukt, dan staat er 153.
Zo kan iedereen uw niveau van tolerantie waarnemen. :-)

Anna List
11 augustus 2015, 15:16
Ik zou het systeem niet afschaffen, maar er iets nieuw bijdoen : elke keer dat je op de rode driehoek drukt, staat dat zichtbaar in een numero naast uw avatar.
153 keren driehoek gedrukt, dan staat er 153.
Zo kan iedereen uw niveau van tolerantie waarnemen. :-)

ooh !

statistiekjes maken en eventueel correlatie met politieke voorkeur vaststellen ! :p

Den Duisteren Duikboot
11 augustus 2015, 15:18
in dat geval met onmacht niet veel wsl, maar een hoogtepunt van tolerantie is het toch ook nooit hé...

Iedereen mag hier zijn meninkjes verkondigen, er zijn op dat vlak nauwelijks beperkingen (tenzij de wettelijke). Het debat dat daaruit ontstaat wordt ook alleen maar mogelijk als forumgebruikers een aantal simpele spelregels volgen. Als ze die aan hun laars lappen zie ik niet zo goed in wat een rapportage daarvan met intolerantie te maken heeft.

Lance
11 augustus 2015, 15:30
Het punt is, volgens mij, dat je in het dagelijks leven ook met idioten, grofgebekten, nestbevuilers, overlopers, bedriegers, leugenaars, marginalen, zuipschuiten, stoere pubers, betweters, stoere oma's, transseksuelen, pedofielen, homoseksuelen, gelovigen, hondenpoepers, giraffenneukers, domme blondines, allochtonen, nazisten, e.a. moet kunnen omgaan.

Dan heb je ook geen knopje om die persoon te vér-bannen. In realiteit heb je maar 1 legale optie: die persoon negeren.

So shut the fuck up about it!

griezel
11 augustus 2015, 15:32
ooh !

statistiekjes maken en eventueel correlatie met politieke voorkeur vaststellen ! :p

Hoezo ? Er zou toch enkel een nummer staan, die aanduid hoe dikwijls je reeds op de driehoek drukte. Niets anders...

Anna List
11 augustus 2015, 15:33
Iedereen mag hier zijn meninkjes verkondigen, er zijn op dat vlak nauwelijks beperkingen (tenzij de wettelijke). Het debat dat daaruit ontstaat wordt ook alleen maar mogelijk als forumgebruikers een aantal simpele spelregels volgen. Als ze die aan hun laars lappen zie ik niet zo goed in wat een rapportage daarvan met intolerantie te maken heeft.

als je dat zelf niet inziet, dan kan ik je dat, vrees ik, ook niet uitleggen en doen begrijpen.

maar hey, ook daar is niks mis mee, recht en orde, nooit echt mijn ding geweest, maar ik kan vatten dat het concept aanhangers heeft. in theorie zou het een mooie zaak kunnen zijn en de wereld eenvoudiger maken.

maar ik catalogeer het een beetje bij de andere utopieën zoals absoluut goed en kwaad etc ...

griezel
11 augustus 2015, 15:34
Het punt is, volgens mij, dat je in het dagelijks leven ook met idioten, grofgebekten, nestbevuilers, overlopers, bedriegers, leugenaars, marginalen, zuipschuiten, stoere pubers, betweters, stoere oma's, transseksuelen, pedofielen, homoseksuelen, gelovigen, hondenpoepers, giraffenneukers, domme blondines, allochtonen, nazisten, e.a. moet kunnen omgaan.

Dan heb je ook geen knopje om die persoon te vér-bannen. In realiteit heb je maar 1 legale optie: die persoon negeren.

So shut the fuck up about it!

In het echte leven kan je die toch aframmelen . :lol:

Den Duisteren Duikboot
11 augustus 2015, 15:38
als je dat zelf niet inziet, dan kan ik je dat, vrees ik, ook niet uitleggen en doen begrijpen.

maar hey, ook daar is niks mis mee, recht en orde, nooit echt mijn ding geweest, maar ik kan vatten dat het concept aanhangers heeft. in theorie zou het een mooie zaak kunnen zijn en de wereld eenvoudiger maken.

maar ik catalogeer het een beetje bij de andere utopieën zoals absoluut goed en kwaad etc ...

Waarom is Politicsinfo.net zo'n roemloze dood gestorven, denk je?

Anna List
11 augustus 2015, 15:44
Waarom is Politicsinfo.net zo'n roemloze dood gestorven, denk je?

ten onder gegaan aan tolerantie ?

Den Duisteren Duikboot
11 augustus 2015, 15:48
ten onder gegaan aan tolerantie ?

Aan een gebrek aan moderatie.

Lance
11 augustus 2015, 15:49
Aan een gebrek aan moderatie.

Ik denk gewoon aan desinteresse. Maar goed.

Den Duisteren Duikboot
11 augustus 2015, 15:56
Ik denk gewoon aan desinteresse. Maar goed.

Waar komt die desinteresse vandaan, denk je? Vroeger was dat een heel goed bezet forum, hoor, met interessante discussies en boeiende persoonlijkheden.

En waarom is de desinteresse hier dan niet zo groot dat het helemaal leegloopt?

Wapper
11 augustus 2015, 15:57
Het punt is, volgens mij, dat je in het dagelijks leven ook met idioten, grofgebekten, nestbevuilers, overlopers, bedriegers, leugenaars, marginalen, zuipschuiten, stoere pubers, betweters, stoere oma's, transseksuelen, pedofielen, homoseksuelen, gelovigen, hondenpoepers, giraffenneukers, domme blondines, allochtonen, nazisten, e.a. moet kunnen omgaan.

Dan heb je ook geen knopje om die persoon te vér-bannen. In realiteit heb je maar 1 legale optie: die persoon negeren.

So shut the fuck up about it!

Dat is een totaal foute redenering.
-In het dagelijks leven kan ieder vrij kiezen met wie hij/zij omgaat of niet.
-Als er in uw stamcafe gaandeweg meer en meer giraffeneukers en grofgebekten opduiken dan kun je die inderdaad negeren, maar als het publiek na verloop van tijd voor meer dan 3/4 uit die sujetten bestaat omdat de cafebaas niet ingrijpt, wat dan?
Juist ja: je blijft daar weg en zoekt een ander stamcafe: maar dat is niet meer negeren, dat is vluchten voor de realiteit!

Vervang nu in het bovenstaande stamcafe door forum, en dat is wat er gebeurt wanneer er op een forum geen minimum aan regels hardgemaakt worden. Ik wens hier niet door een diarree van gescheld en getrol te moeten waden om hier en daar misschien nog een interessant bericht te vinden.

Ga maar eens kijken op usenet om een omgeving mee te maken waar letterlijk alles mag zonder enige beperking.

Lance
11 augustus 2015, 16:01
Waar komt die desinteresse vandaan, denk je? Vroeger was dat een heel goed bezet forum, hoor, met interessante discussies en boeiende persoonlijkheden.

En waarom is de desinteresse hier dan niet zo groot dat het helemaal leegloopt?

Om het simpel te verwoorden: ik denk dat ambras en idiotie op internet meer mensen aantrekt dan afstoot.

Lance
11 augustus 2015, 16:06
Dat is een totaal foute redenering.
-In het dagelijks leven kan ieder vrij kiezen met wie hij/zij omgaat of niet.
-Als er in uw stamcafe gaandeweg meer en meer giraffeneukers en grofgebekten opduiken dan kun je die inderdaad negeren, maar als het publiek na verloop van tijd voor meer dan 3/4 uit die sujetten bestaat omdat de cafebaas niet ingrijpt, wat dan?
Juist ja: je blijft daar weg en zoekt een ander stamcafe: maar dat is niet meer negeren, dat is vluchten voor de realiteit!

Vervang nu in het bovenstaande stamcafe door forum, en dat is wat er gebeurt wanneer er op een forum geen minimum aan regels hardgemaakt worden. Ik wens hier niet door een diarree van gescheld en getrol te moeten waden om hier en daar misschien nog een interessant bericht te vinden.

Ga maar eens kijken op usenet om een omgeving mee te maken waar letterlijk alles mag zonder enige beperking.

Akkoord, daarom ben ik voorstander van: ALLES toegelaten in koetjes & kalfjes. Al de andere rubrieken zijn voor de serieuze discussies en moeten proper blijven. Ik stel echter vast dat er dagelijks mensen worden verbannen door wat gebekvecht in deze rubriek. Er moet een rubriek zijn waar men (binnen de wettelijke grenzen) mag doen wat men wil.

Lance
11 augustus 2015, 16:10
K&K moet bijv. een plaats zijn waar de gefrustreerde dubbelnickers die steeds worden gebannen toch hun frustratie kwijt kunnen. Want: Mensen uitsluiten -> frustratie -> pubers die op school een bloedbad aanrichten!

Den Duisteren Duikboot
11 augustus 2015, 17:04
Om het simpel te verwoorden: ik denk dat ambras en idiotie op internet meer mensen aantrekt dan afstoot.

Dan was Politicsinfo.net nu een nog bestaand forum met tienduizenden deelnemers.

K&K moet bijv. een plaats zijn waar de gefrustreerde dubbelnickers die steeds worden gebannen toch hun frustratie kwijt kunnen. Want: Mensen uitsluiten -> frustratie -> pubers die op school een bloedbad aanrichten!

Ik heb nog geen weet van een banneling die een bloedbad heeft aangericht.

griezel
11 augustus 2015, 17:10
Waarom gaat iedereen ervan uit dat Pontifex een man is? Hey dudes, this is the 21st century he!!!

Ben jij dat ? Met bembem ?:-)

quercus
11 augustus 2015, 17:12
Wat is hier gaande zeg???
Verdorie, er wordt hier met messen gezwaaid!
Is soms de dag van de grote afrekening aangebroken?
Is het BIJLTJESDAG?

griezel
11 augustus 2015, 17:14
Akkoord, daarom ben ik voorstander van: ALLES toegelaten in koetjes & kalfjes. Al de andere rubrieken zijn voor de serieuze discussies en moeten proper blijven. Ik stel echter vast dat er dagelijks mensen worden verbannen door wat gebekvecht in deze rubriek. Er moet een rubriek zijn waar men (binnen de wettelijke grenzen) mag doen wat men wil.

Dat is geen slecht idee eigenlijk. Degenen die niet verder komen als gewoon , vulgair uitschelden kan je altijd nog negeren dan.
Maar wie aan een bek-gevecht wil beginnen, kan dat dan zonder enig beletsel.

griezel
11 augustus 2015, 17:16
Wat is hier gaande zeg???
Verdorie, er wordt hier met messen gezwaaid!
Is soms de dag van de grote afrekening aangebroken?
Is het BIJLTJESDAG?

Het slechte uit de mens komt boven precies...:lol:
Mieke hou u vast aan de takken van de bomen...:lol:

hamac
11 augustus 2015, 17:21
Dat kan jij niet eens zeggen, want ik heb het bewijs dat jij weldegelijk klikte.
Nog straffer: nadat de moderatie de belediging knipte, heb je ze zelf geplaatst aan mijn adres.
En dat staat er nog altijd.....

Tip:
Ik heb hier altijd een tabje openstaan verwijzend naar "Wie is online".
Als iemand rapporteert, dan zie je dat.

hamac
11 augustus 2015, 17:28
In het echte leven kan je die toch aframmelen . :lol:

Je bedoelde wellicht 'laten aframmelen'?

griezel
11 augustus 2015, 17:30
Tip:
Ik heb hier altijd een tabje openstaan verwijzend naar "Wie is online".
Als iemand rapporteert, dan zie je dat.

Als hij rapporteert weet hij dat toch zelf al ?:lol:
Ah ja : hij kan dan midden in de nacht komen rapporteren, als niemand nog aanwezig is !:lol:

griezel
11 augustus 2015, 17:57
Je bedoelde wellicht 'laten aframmelen'?

?? Ik doe dat wel zelf hoor.:-)

hamac
11 augustus 2015, 18:08
?? Ik doe dat wel zelf hoor.:-)

Draag je ook een zware gouden ketting?

hamac
11 augustus 2015, 18:10
Als hij rapporteert weet hij dat toch zelf al ?:lol:


Van sommigen ben ik niet zeker. :-)


Ah ja : hij kan dan midden in de nacht komen rapporteren, als niemand nog aanwezig is !:lol:

Je moet dan al serieus gemotiveerd of gefrustreerd zijn.

griezel
11 augustus 2015, 18:19
Draag je ook een zware gouden ketting?

Geen juwelen.:-)

griezel
11 augustus 2015, 18:21
Van sommigen ben ik niet zeker. :-)



Je moet dan al serieus gemotiveerd of gefrustreerd zijn.

En dan daarna zeggen dat je niks gedaan hebt ! :lol:

hamac
11 augustus 2015, 20:47
En dan daarna zeggen dat je niks gedaan hebt ! :lol:

De drang om je hele klikstrategie op tafel te gooien was te groot he? :-)

hamac
11 augustus 2015, 20:48
Geen juwelen.:-)

Een trainer en een paar gympies dan. :-)

Hypochonder
11 augustus 2015, 20:51
Ik doe dit enkel als ik linkse ratten iets niet reglementair zie doen.

bembem
11 augustus 2015, 22:00
Amai amai griezeltje, 114 posts op zo'n korte tijd ..... :lol::-):lol::lol:
Chapeau zeg! :-P:-P;-)

bembem
11 augustus 2015, 22:01
Ben jij dat ? Met bembem ?:-)

Lol, ik zit in je gedachten hé :lol::-P:lol::-P

bembem
11 augustus 2015, 22:03
Nou om op de openingsvraag te antwoorden: Nee, ik heb hier nog nooit op het rode driehoekje geduwd. Vind dat voor kleine kindjes. We zijn allemaal volwassenen toch? XD :-P

griezel
11 augustus 2015, 22:09
Een trainer en een paar gympies dan. :-)

jean & t shirt zageman, wat moet je nog meer weten, de kleur van mijn ondergoed ?

griezel
11 augustus 2015, 22:12
De drang om je hele klikstrategie op tafel te gooien was te groot he? :-)

IK zit hier niet te bleitten dat ik niks gedaan heb hé makker :lol:
Daarvoor moet ge bij iemand anders zijn.

griezel
11 augustus 2015, 22:13
Nou om op de openingsvraag te antwoorden: Nee, ik heb hier nog nooit op het rode driehoekje geduwd. Vind dat voor kleine kindjes. We zijn allemaal volwassenen toch? XD :-P

:lol::lol::lol::lol: Ge bent optimist gij, hé ?

hamac
11 augustus 2015, 22:36
jean & t shirt zageman,


Rustig rustig, ik probeer me gewoon een beeld te vormen.


wat moet je nog meer weten, de kleur van mijn ondergoed ?

De oorspronkelijke kleur hoef ik niet te weten en de kleur voor en achter kan ik wel raden. Dus nee.

hamac
11 augustus 2015, 22:38
IK zit hier niet te bleitten dat ik niks gedaan heb hé makker :lol:


Bleiten niet, maar blaten...


Daarvoor moet ge bij iemand anders zijn.

Bij wie?

bembem
11 augustus 2015, 23:01
Ik zou het systeem niet afschaffen, maar er iets nieuw bijdoen : elke keer dat je op de rode driehoek drukt, staat dat zichtbaar in een numero naast uw avatar.
153 keren driehoek gedrukt, dan staat er 153.
Zo kan iedereen uw niveau van tolerantie waarnemen. :-)

Dat zou inderdaad niet slecht zijn ;-):-)

bembem
11 augustus 2015, 23:06
ooh !

statistiekjes maken en eventueel correlatie met politieke voorkeur vaststellen !


Hoezo ? Er zou toch enkel een nummer staan, die aanduid hoe dikwijls je reeds op de driehoek drukte. Niets anders...

Lol, je weet wel .. Rechtsen houden nogal van repressieve toestandjes (niet allemaal natuurlijk) ;-)

bembem
11 augustus 2015, 23:12
Ik éénmaal tot nu toe, tegen een onbeschoft ventje met veel praat en veel pretentie, die denkt dat hij het is en dat hij alles mag ( schrijven hier ).

Ik zal maar zeggen dat het een moment van zwakheid was, zoals we die allemaal wel eens kennen.
Behalve het ventje in kwestie, die zegt dat hij dat nooit doet...Tja, hij zegt maar hé...
Er zullen er altijd wel zijn om het te geloven, als hij daar tranen met tuiten zit te bleitten over zijn vermeende onschuld...:lol:

Hum, hier denk ik dat je op een verkeerd spoor zit, volgens mij was het die Kn..... je weet wel die zogezegde echte vermeende arme uit geloof ik Limburg die je dat aansmeerde .. Mij heeft ze toen in die topic met Eno ook strafpunten aangesmeerd -_-

griezel
11 augustus 2015, 23:14
Rustig rustig, ik probeer me gewoon een beeld te vormen.



De oorspronkelijke kleur hoef ik niet te weten en de kleur voor en achter kan ik wel raden. Dus nee.

Ik denk dat ge met mijn kloten aan het rammelen zijt, en onbeleefd ben je ook nog.:-)
Waarschijnlijk een poging tot provocatie in opdracht van een zekere Bleitter van uw vrienden ?:lol: Mij uitdagen tot " schelden " zodatje op den driehoek kunt drukken ! Vannacht! In het geheim !:lol:

Voor en achter kan hij wel raden ? :lol:
Doe wat beter uw best, beginneling.

griezel
11 augustus 2015, 23:15
Bleiten niet, maar blaten...



Bij wie?

Ah, ge zegt dat ik blaat. Hmmm, zou ik drukken ? Die gast beledigt mij duidelijk...:lol:

griezel
11 augustus 2015, 23:17
Hum, hier denk ik dat je op een verkeerd spoor zit, volgens mij was het die Kn..... je weet wel die zogezegde echte vermeende arme uit geloof ik Limburg die je dat aansmeerde .. Mij heeft ze toen in die topic met Eno ook strafpunten aangesmeerd -_-

Da's een koppel met die andere gast. Een ban-koppel. Die werken samen. In volledige schijnheligheid.:lol:

hamac
12 augustus 2015, 08:43
Ik denk dat ge met mijn kloten aan het rammelen zijt, en onbeleefd ben je ook nog.:-)


Over alles in het bovenstaande kunnen we niet zeker van zijn.


Waarschijnlijk een poging tot provocatie in opdracht van een zekere Bleitter van uw vrienden ?:lol:


Zie jij daar een provocatie in? Het zou in ieder geval iets zeggen over de lengte van het lontje.


Mij uitdagen tot " schelden " zodatje op den driehoek kunt drukken ! Vannacht! In het geheim !:lol:


Vrees niet! Al moet er voor alles een eerste keer zijn natuurlijk. :-)


Voor en achter kan hij wel raden ? :lol:
Doe wat beter uw best, beginneling.

Geef me wat tijd.

hamac
12 augustus 2015, 08:50
Ah, ge zegt dat ik blaat. Hmmm, zou ik drukken ? Die gast beledigt mij duidelijk...:lol:

Hoezo? Beheers je de taal niet?
Blaten is een synoniem voor blèren, wat op zijn beurt een synoniem is voor schreeuwen wat op zijn beurt een synoniem is voor huilen of janken.

Wat is uw definitie van bleitten (met uw dubbele t) dan?

griezel
12 augustus 2015, 09:12
Hoezo? Beheers je de taal niet?
Blaten is een synoniem voor blèren, wat op zijn beurt een synoniem is voor schreeuwen wat op zijn beurt een synoniem is voor huilen of janken.

Wat is uw definitie van bleitten (met uw dubbele t) dan?

Raar...Ik schrijf hier enkel...Gebruik mijn stem niet voor te forummen...
Ben jij misschien één van die mensen die op alles wat ze doen hardop commentaar geven ?

Bleitten dat is wenen, tranen met tuitten huilen.
Maar gij zit hier eerder te zeiken, naar mijn bescheiden mening.:-)
Gelieve dat alleen te doen, ik heb geen goesting om uw pietje vast te houden.
Dus bewijs mij een dienst, en ga elders uw gevoeg doen.;-)

De schoofzak
12 augustus 2015, 09:34
Lol, je weet wel .. Rechtsen houden nogal van repressieve toestandjes (niet allemaal natuurlijk) ;-)

STASI , SECURITATE , KGB ... allemaal zo rechts als mijne vuilbak ...

.

Anna List
12 augustus 2015, 09:47
Lol, je weet wel .. Rechtsen houden nogal van repressieve toestandjes (niet allemaal natuurlijk) ;-)

wel, net daarom dat ik t idee zo geweldig vind. ik heb namelijk sterk de indruk dat ondanks dat linkies idd van zichzelf zeggen dat ze tolerant zijn ... het mss wel de rechtsies zijn die in de praktijk sneller de reflex hebben om 'individuele vrijheid' naar waarde te schatten ...

het zou leerrijk zijn.

Wapper
12 augustus 2015, 10:34
Raar...Ik schrijf hier enkel...Gebruik mijn stem niet voor te forummen...
Ben jij misschien één van die mensen die op alles wat ze doen hardop commentaar geven ?

Bleitten dat is wenen, tranen met tuitten huilen.

Tuitten, wat zijn dat? :lol:

Maar gij zit hier eerder te zeiken, naar mijn bescheiden mening.:-)

Waarom ook hier niet zeikken? :lol:


Gelieve dat alleen te doen, ik heb geen goesting om uw pietje vast te houden. Dus bewijs mij een dienst, en ga elders uw gevoeg doen.;-)

Geef het maar toe: hamac heeft serieus op uw pietje getrapt he? :lol:

SDX
12 augustus 2015, 10:43
Elk bericht in deze draad heb ik ge-rode-driehoekt.

Nèh!

SDX
12 augustus 2015, 10:44
Geef het maar toe: hamac heeft serieus op uw pietje getrapt he? :lol:

Geef de man 'n sigaar ... of ne beker.

Hoomer
12 augustus 2015, 11:14
Waar moet ik zijn om een nieuw driehoekje te halen, het mijne is tot op de draad versleten, het is begot een roos driehoekje geworden, en dat willen we toch niet he.
:-D

hamac
12 augustus 2015, 11:21
Raar...Ik schrijf hier enkel...Gebruik mijn stem niet voor te forummen...


Ben je zeker dat dit het enige is?


Ben jij misschien één van die mensen die op alles wat ze doen hardop commentaar geven ?


Valt luidop lachen daar ook onder?


Bleitten dat is wenen, tranen met tuitten huilen.
Maar gij zit hier eerder te zeiken, naar mijn bescheiden mening.:-)


Precies. En ik hoef niet eens te richten. :-)


Gelieve dat alleen te doen, ik heb geen goesting om uw pietje vast te houden.
Dus bewijs mij een dienst, en ga elders uw gevoeg doen.;-)

Verkeerd moment, verkeerd pietje of omdat er bij mij al 30 jaar haar op staat? :-)

griezel
12 augustus 2015, 11:48
Tuitten, wat zijn dat? :lol:



Waarom ook hier niet zeikken? :lol:




Geef het maar toe: hamac heeft serieus op uw pietje getrapt he? :lol:

Die hamac is precies even veel waard als gij.:-)
In mijn ogen : niets.;-)

Laat jullie maar gaan jongens.:-)
We zitten op een forum hé, er is geen gevaar.;-)

griezel
12 augustus 2015, 11:49
Elk bericht in deze draad heb ik ge-rode-driehoekt.

Nèh!

Waarom ? Omdat ze mij pesten ? Dat is lief van u, nu droog ik mijn traantjes al zie...:-D

griezel
12 augustus 2015, 11:50
Waar moet ik zijn om een nieuw driehoekje te halen, het mijne is tot op de draad versleten, het is begot een roos driehoekje geworden, en dat willen we toch niet he.
:-D

Snij uw strot over, en verf het met bloed.:-)
Mooi rood !:-D

hamac
12 augustus 2015, 11:50
Waarom ? Omdat ze mij pesten ? Dat is lief van u, nu droog ik mijn traantjes al zie...:-D

Ik zou een badlaken nemen. :-)

hamac
12 augustus 2015, 11:53
Die hamac is precies even veel waard als gij.:-)
In mijn ogen : niets.;-)


Die lege blik kan een indicatie zijn.


Laat jullie maar gaan jongens.:-)
We zitten op een forum hé, er is geen gevaar.;-)

Je gebruikt je stem niet om te 'forummen', maar je zit er wel op?
Wat op zich al meerdere betekenissen kan hebben.

griezel
12 augustus 2015, 11:53
Ik zou een badlaken nemen. :-)

Ja minstens...Ik ben ZO ongelukiig nu, dat iedereen mij �*�*nvalt opeens...
Ik ben maar in bad gaan zitten, anders staat het hier onder water, ZO hard dat ik aan het bleitten ben...

griezel
12 augustus 2015, 11:56
Die lege blik kan een indicatie zijn.



Je gebruikt je stem niet om te 'forummen', maar je zit er wel op?
Wat op zich al meerdere betekenissen kan hebben.

Zeg gij kunt nogal een zaag spannen man...
Blijf on topic. Zeg mij eens, wanneer heb je voor de laatste maal gedrukt ? En deed het goed ? Wie was de gelukkige waarover je je beklaagd hebt ?

hamac
12 augustus 2015, 11:56
Ja minstens...Ik ben ZO ongelukiig nu, dat iedereen mij �*�*nvalt opeens...


Ongelukkig zijn is een gevoel.
Ik acht het niet onmogelijk, maar...


Ik ben maar in bad gaan zitten, anders staat het hier onder water, ZO hard dat ik aan het bleitten ben...

Uit eigen beweging of werd het je opgedragen?

griezel
12 augustus 2015, 11:57
Ongelukkig zijn is een gevoel.
Ik acht het niet onmogelijk, maar...



Uit eigen beweging of werd het je opgedragen?

De brandweer heeft het mij aangeraden...Hoe wist jij dat ?

hamac
12 augustus 2015, 12:01
Zeg gij kunt nogal een zaag spannen man...


... zei de tang op het varken.


Blijf on topic. Zeg mij eens, wanneer heb je voor de laatste maal gedrukt ? En deed het goed ? Wie was de gelukkige waarover je je beklaagd hebt ?

Ik tokkel voortdurend op mijn toppenbord.

Maar als je het driehoekje bedoelt, ik heb nog niet de behoefte gehad.
Om mij in de verleiding te brengen kom je veel tekort.

griezel
12 augustus 2015, 12:03
... zei de tang op het varken.



Ik tokkel voortdurend op mijn toppenbord.

Maar als je het driehoekje bedoelt, ik heb nog niet de behoefte gehad.
Om mij in de verleiding te brengen kom je veel tekort.

Gij komt ook veel tekort om mij goesting te doen krijgen u te verleiden...

hamac
12 augustus 2015, 12:04
De brandweer heeft het mij aangeraden...Hoe wist jij dat ?

Als de brandweer daar bij te pas moet komen om die verplaatsing te doen....
Zit de broek een beetje strak? :-)

griezel
12 augustus 2015, 12:05
Als de brandweer daar bij te pas moet komen om die verplaatsing te doen....
Zit de broek een beetje strak? :-)

Brandweer komt de tranen wegpompen slimme.
In het bad geraak ik wel alleen

hamac
12 augustus 2015, 12:11
Gij komt ook veel tekort om mij goesting te doen krijgen u te verleiden...

Waarom zou ik jou goesting willen doen krijgen om mij te verleiden op het driehoekje te drukken?

Of gaat het weer over uw pietjes-vasthouden-drang?
Nogmaals, dan is 'tekort' de verkeerde uitdrukking. Ik heb schaamhaar.

hamac
12 augustus 2015, 12:14
Brandweer komt de tranen wegpompen slimme.


Weer een Duplo-blokje in de afvoer terechtgekomen?

In het bad geraak ik wel alleen

Alleen of met hulp maakt niet uit. If only ...

griezel
12 augustus 2015, 12:15
Waarom zou ik jou goesting willen doen krijgen om mij te verleiden op het driehoekje te drukken?

Of gaat het weer over uw pietjes-vasthouden-drang?
Nogmaals, dan is 'tekort' de verkeerde uitdrukking. Ik heb schaamhaar.

Gij hebt schaamhaar ! Amai seg, nu ben je wel heel fier zeker ?
Heb je ook je regels al ?:-)

hamac
12 augustus 2015, 12:19
Gij hebt schaamhaar ! Amai seg, nu ben je wel heel fier zeker ?


Eerder opgelucht! Opgelucht dat ik uit uw doelgroep verdwijn.


Heb je ook je regels al ?:-)

Als ik net te horen had gekregen dat tampons geen oordoppen zijn, zou ik het bovenstaande ook links en rechts vragen.

Hoomer
12 augustus 2015, 12:39
Snij uw strot over, en verf het met bloed.:-)
Mooi rood !:-D
Amaai bembem, is het die periode van de maand, de Lance hebt ge ook al zo agressief uit de bus laten komen vandaag. :lol::lol::lol::lol:

Tavek
12 augustus 2015, 13:51
Amaai bembem, is het die periode van de maand, de Lance hebt ge ook al zo agressief uit de bus laten komen vandaag. :lol::lol::lol::lol:

Ze wilt bewijzen dat ze vijzen los heeft zitten.

Dit is een goede manier, denkt ze.

griezel
12 augustus 2015, 13:59
Eerder opgelucht! Opgelucht dat ik uit uw doelgroep verdwijn.



.

Dit hier moet je eens beter uitleggen ? Wat bedoel je daar juist mee ? :-D

En geef ook eens antwoord op de vraag :Heb je ook je regels al ?

En weet uw papa dat je hier op het forum zit ? Ik weet niet of dat mag van het reglement hoor ...:-)

griezel
12 augustus 2015, 14:03
Amaai bembem, is het die periode van de maand, de Lance hebt ge ook al zo agressief uit de bus laten komen vandaag. :lol::lol::lol::lol:

Of vraag bloed aan hamac, ik geloof dat zij haar regels heeft.
Dat is minder gevaarlijk voor u dan uw keel over te snijden.:-)

Hoomer
12 augustus 2015, 14:17
Of vraag bloed aan hamac, ik geloof dat zij haar regels heeft.
Dat is minder gevaarlijk voor u dan uw keel over te snijden.:-)

Tu quoque, fili mi?

http://springfieldfiles.com/albums/notes/0073.JPG

NieuwNoors
12 augustus 2015, 14:20
jean & t shirt zageman, wat moet je nog meer weten, de kleur van mijn ondergoed ?

Laat me raden......roze? Lila? Paars? OEI nee, ZWART natuurlijk. Met doodskoppen erop. :lol:

hamac
12 augustus 2015, 15:37
Dit hier moet je eens beter uitleggen ? Wat bedoel je daar juist mee ? :-D


Zeg toch gewoon dat je niet mee bent.


En geef ook eens antwoord op de vraag :Heb je ook je regels al ?


Met uw geveinsde fascinatie voor vaginaal bloed ga je uw pietje-vasthouden-drang niet camoufleren hoor.


En weet uw papa dat je hier op het forum zit ? Ik weet niet of dat mag van het reglement hoor ...:-)

Wat mag niet van het reglement?

hamac
12 augustus 2015, 15:40
Of vraag bloed aan hamac, ik geloof dat zij haar regels heeft.


Tja, als de enige naaktheid die je in je leven hebt gezien die van Barbie en Ken is, dan kan ik begrijpen dat je wat in de war bent betreffende de anatomie van man en vrouw.

Gezien je andere posts ben je wellicht al uw Barbies te lijf gegaan met een rood viltstiftje?

Wapper
12 augustus 2015, 15:47
Tja, als de enige naaktheid die je in je leven hebt gezien die van Barbie en Ken is, dan kan ik begrijpen dat je wat in de war bent betreffende de anatomie van man en vrouw.

Gezien je andere posts ben je wellicht al uw Barbies te lijf gegaan met een rood viltstiftje?

Neenee, griezel heeft een pietje aan zijn Ken gezet, en daar speelt hij dan serieel verkrachterke mee.

http://www.amothersthoughts.com/wp-content/uploads/2011/09/ken-and-babrie-having-sex.jpg

griezel
12 augustus 2015, 16:57
Laat me raden......roze? Lila? Paars? OEI nee, ZWART natuurlijk. Met doodskoppen erop. :lol:

Daarom wou ik een foto van u eigenlijk : ik wou die op mijn onderbroeken laten drukken. Op mijn gat natuurlijk.
Dan kan ik aan u denken elke keer ik een wind laat.:lol:

griezel
12 augustus 2015, 16:59
Neenee, griezel heeft een pietje aan zijn Ken gezet, en daar speelt hij dan serieel verkrachterke mee.

http://www.amothersthoughts.com/wp-content/uploads/2011/09/ken-and-babrie-having-sex.jpg

U fantasmes niet extrapoleren Flapper :lol:

griezel
12 augustus 2015, 17:01
Zeg toch gewoon dat je niet mee bent.



Met uw geveinsde fascinatie voor vaginaal bloed ga je uw pietje-vasthouden-drang niet camoufleren hoor.



Wat mag niet van het reglement?

Je antwoord nog steeds niet op mijn vraag...Schrik zeker ?

griezel
12 augustus 2015, 17:03
Tja, als de enige naaktheid die je in je leven hebt gezien die van Barbie en Ken is, dan kan ik begrijpen dat je wat in de war bent betreffende de anatomie van man en vrouw.

Gezien je andere posts ben je wellicht al uw Barbies te lijf gegaan met een rood viltstiftje?

Gij speelt nog met poppen ? Hou oud ben je ? 10 ? 12 ? Wat kom je op dit forum zoeken ? Weten uw ouders wel dat jij hier berichten post ?

NieuwNoors
12 augustus 2015, 17:13
Daarom wou ik een foto van u eigenlijk : ik wou die op mijn onderbroeken laten drukken. Op mijn gat natuurlijk.
Dan kan ik aan u denken elke keer ik een wind laat.:lol:

:roll::roll:
Ben jij echt 49 jaar? Ik begin serieus te denken dat jij een puberjongetje van 14-15 zijt! Nog jonger zelfs....."pipi-kaka" he. :lol:

NieuwNoors
12 augustus 2015, 17:16
Daarom wou ik een foto van u eigenlijk : ik wou die op mijn onderbroeken laten drukken. Op mijn gat natuurlijk.
Dan kan ik aan u denken elke keer ik een wind laat.:lol:

Ik stuur geen foto's van mezelf. Zeker niet aan griezelige pubers!

Tavek
12 augustus 2015, 17:47
:roll::roll:
Ben jij echt 49 jaar? Ik begin serieus te denken dat jij een puberjongetje van 14-15 zijt! Nog jonger zelfs....."pipi-kaka" he. :lol:

bembem multiaccount

Eduard Khil
12 augustus 2015, 18:07
weet je wat er leuk is: mensen zodanig enerveren dat ze je beginnen uit te schijten en ze dan aangeven :lol:

Henri1
12 augustus 2015, 18:26
weet je wat er leuk is: mensen zodanig enerveren dat ze je beginnen uit te schijten en ze dan aangeven :lol:

Moeilijke oefening.

Eduard Khil
12 augustus 2015, 18:27
Moeilijke oefening.

nee hoor

Henri1
12 augustus 2015, 18:28
nee hoor

Rechtsen lopen daar gemakkelijker in dan linksen.

Eduard Khil
12 augustus 2015, 18:41
Rechtsen lopen daar gemakkelijker in dan linksen.

absoluut niet

griezel
12 augustus 2015, 18:55
bembem multiaccount

:lol: Serieus man, denkt gij dat écht ?:lol:
Niet dat je de eerste bent, Hoomer heeft dat gerucht de wereld ingestuurd.
Vind het wel grappig, vooral voor Marie en NieuwNoors, de grote vriendinnen van bembem.:lol:

griezel
12 augustus 2015, 18:57
weet je wat er leuk is: mensen zodanig enerveren dat ze je beginnen uit te schijten en ze dan aangeven :lol:

Is dat uw strategie ? Er zijn er hier enkele die dit met mij proberen momenteel heb ik de indruk.:-D
Dat vind ik u net zo plezant : ik alleen tegen al die zwakke ventjes.
Dat is eerlijker dan ik alleen tegen één van die ventjes.:lol:

griezel
12 augustus 2015, 19:01
weet je wat er leuk is: mensen zodanig enerveren dat ze je beginnen uit te schijten en ze dan aangeven :lol:

Ik bedank u hartelijk mij voor die enerverende mannekkes ( en vrouwtjes ? ) te waarschuwen, Eduard, echt, ik ben getroffen daardoor.:-)
Ik dacht niet dat u zich aan mijn zijde zou zetten in deze " strijd ".:lol:
Zo zie je maar, zelfs een rechtse liberaal is niet 100 % slécht.
In elk van ons, zelfs in de meest minderwaardige, schuilt iets goed.:lol:

Indomitable
12 augustus 2015, 19:02
http://38.media.tumblr.com/349fe2f5eb6b2194ea2e8cadfe62dbbe/tumblr_inline_n1l2hmsU7M1qjtxov.gif

Eduard Khil
12 augustus 2015, 19:02
ik slecht? Ik ben op alle vlakken superieur aan iemand gelijk gij :lol:

NieuwNoors
12 augustus 2015, 19:06
:lol: Serieus man, denkt gij dat écht ?:lol:
Niet dat je de eerste bent, Hoomer heeft dat gerucht de wereld ingestuurd.
Vind het wel grappig, vooral voor Marie en NieuwNoors, de grote vriendinnen van bembem.:lol:

Marie, bembem en ikzelf zijn niet voor niks gekroond tot de koninginnen van dit forum he Griezelke! Jaloers? :-D

griezel
12 augustus 2015, 19:08
:roll::roll:
Ben jij echt 49 jaar? Ik begin serieus te denken dat jij een puberjongetje van 14-15 zijt! Nog jonger zelfs....."pipi-kaka" he. :lol:

Gij kent precies niet veel mannen van 49 jaar, NN...:-)
Ga eens een avond aan de toog zitten in een volks café, en luister naar het soort moppen dat daar getapt worden...
Ik begrijp wel, dat u dat niet gewoon bent, u bent gewend aan de hoogstaande discussie's, en de smetteloze humor van uw verheven echtgenoot, een zeer welopgevoed en door zijn vrouw goed gedresseerd man hoogstwaarschijnlijk, maar er zijn er ook van een andere soort.
Ik laat mij wel eens gaan en bezig dan dit soort platte, vulgaire humor, vooral daar waar ik zeker ben dat hij niet zal gewaardeerd worden. De gedegouteerde reacties daarop bezorgen mij dan zeer veel pret.:lol::-D

griezel
12 augustus 2015, 19:10
Marie, bembem en ikzelf zijn niet voor niks gekroond tot de koninginnen van dit forum he Griezelke! Jaloers? :-D

:lol: Een schone kroon moet dat zijn...Dat doet mij aan iets denken, NN...
" in het land der blinden is éénoog koning " :lol:

griezel
12 augustus 2015, 19:13
ik slecht? Ik ben op alle vlakken superieur aan iemand gelijk gij :lol:

U hebt het recht dat te denken. We leven in een vrij land.:-)
Sinds dat ge mij helpt hier op het forum tegen al die vervelende ventjes kunt ge niks verkeerd meer zeggen.:lol:
In de grond ben je een goede mens...
Maar wél diep in de grond hé...minstens twee meter.:lol:

Eduard Khil
12 augustus 2015, 19:16
ladies & gentlemen: conway twitty (https://www.youtube.com/watch?v=v6cnQA17xIw)

griezel
12 augustus 2015, 19:21
ladies & gentlemen: conway twitty (https://www.youtube.com/watch?v=v6cnQA17xIw)

Liever dit hier . Luister naar de woorden !

https://www.youtube.com/watch?v=odmJfoi_RQA&list=RD80kCYcrCzs8&index=2

Dit is gemeend !:-D

Eduard Khil
12 augustus 2015, 19:30
wat een lawaai.

dit hier is toch veel betere muziek :https://www.youtube.com/watch?v=jAQbB4Wmwb0

hamac
12 augustus 2015, 19:36
Tja, als de enige naaktheid die je in je leven hebt gezien die van Barbie en Ken is, dan kan ik begrijpen dat je wat in de war bent betreffende de anatomie van man en vrouw.

Gezien je andere posts ben je wellicht al uw Barbies te lijf gegaan met een rood viltstiftje?

Gij speelt nog met poppen ?


Ah, de goede oude "al wat je zegt ben je zelf"-techniek.
Beetje doorzichtig.


Hou oud ben je ? 10 ? 12 ?


Het eerste, als ik op 29 februari jarig zou zijn.
Ken je de maaltafels al?


Wat kom je op dit forum zoeken ? Weten uw ouders wel dat jij hier berichten post ?

Hangt er vanaf of je in the after life gelooft of niet.

hamac
12 augustus 2015, 19:37
Je antwoord nog steeds niet op mijn vraag...Schrik zeker ?

Als je moet vragen wat ik bedoelde ben je duidelijk niet mee.

Wapper
12 augustus 2015, 19:49
wat een lawaai.

dit hier is toch veel betere muziek :https://www.youtube.com/watch?v=jAQbB4Wmwb0

Khil rocks! :lol:

https://youtu.be/KS6bJJcN49w

Eduard Khil
12 augustus 2015, 19:55
Khil rocks! :lol:

https://youtu.be/KS6bJJcN49w

kijk, en nog educatief ook

griezel
12 augustus 2015, 20:01
Ah, de goede oude blablabla blabla of niet.

Manman wat een gezaag is dat toch...:roll:
Goed, ik laat u even alleen verder zeiken hé, ik kom daar nog op terug later...
Men wacht op mij in het café.:-D
Een paar pinten pakken.
Straks zal ik zien of ik u nog een antwoordje geef, als uwe papa u niet in u bedekke gestopt heeft natuurlijk.
Allee, drinkt nu braaf uw papfleske leeg, en ga doekke doen.
Heb je je gebedjes al gezegd ? Niet vergeten hé, anders ga je naar het vagevuur.
D�*�*�*�*�*�*�*g, slaapwel , braaf kinnekke .:-D

Eduard Khil
12 augustus 2015, 20:02
Manman wat een gezaag is dat toch...:roll:
Goed, ik laat u even alleen verder zeiken hé, ik kom daar nog op terug later...
Men wacht op mij in het café.:-D
Een paar pinten pakken.
Straks zal ik zien of ik u nog een antwoordje geef, als uwe papa u niet in u bedekke gestopt heeft natuurlijk.
Allee, drinkt nu braaf uw papfleske leeg, en ga doekke doen.
Heb je je gebedjes al gezegd ? Niet vergeten hé, anders ga je naar het vagevuur.
D�*�*�*�*�*�*�*g, slaapwel , braaf kinnekke .:-D

kom gerust terug als je strontzat bent, dan gaan we nog meer lachen :lol:

Wapper
12 augustus 2015, 20:17
kom gerust terug als je strontzat bent, dan gaan we nog meer lachen :lol:

Als 'em de weg maar terugvindt en zijn sleutels weer niet verliest.

hamac
12 augustus 2015, 20:33
Manman wat een gezaag is dat toch...:roll:
Goed, ik laat u even alleen verder zeiken hé, ik kom daar nog op terug later...


Ga je het nog vinden?


Men wacht op mij in het café.:-D
Een paar pinten pakken.


En pietjes[b|p]akken zeker? :-)


Straks zal ik zien of ik u nog een antwoordje geef, als uwe papa u niet in u bedekke gestopt heeft natuurlijk.
Allee, drinkt nu braaf uw papfleske leeg, en ga doekke doen.
Heb je je gebedjes al gezegd ? Niet vergeten hé, anders ga je naar het vagevuur.
D�*�*�*�*�*�*�*g, slaapwel , braaf kinnekke .:-D

Zijt gij die kleuterjuf waar Pericles het altijd over heeft?

Eduard Khil
12 augustus 2015, 20:46
https://www.youtube.com/watch?v=xDMGVaHgTv4

Wapper
12 augustus 2015, 20:54
https://www.youtube.com/watch?v=xDMGVaHgTv4

https://coubsecure-a.akamaihd.net/get/bucket:32.11/p/coub/simple/cw_gif_big/ec42ec38b44/2b7fac12b83b674a96cf2/1409789039_1380291940_572iae8n20130927-23356-1rbaw4x.gif

quercus
12 augustus 2015, 21:03
weet je wat er leuk is: mensen zodanig enerveren dat ze je beginnen uit te schijten en ze dan aangeven :lol:

Dat is lekker perfide! Een ware kunst.

quercus
12 augustus 2015, 21:07
Gij kent precies niet veel mannen van 49 jaar, NN...:-)
Ga eens een avond aan de toog zitten in een volks café, en luister naar het soort moppen dat daar getapt worden...
Ik begrijp wel, dat u dat niet gewoon bent, u bent gewend aan de hoogstaande discussie's, en de smetteloze humor van uw verheven echtgenoot, een zeer welopgevoed en door zijn vrouw goed gedresseerd man hoogstwaarschijnlijk, maar er zijn er ook van een andere soort.
Ik laat mij wel eens gaan en bezig dan dit soort platte, vulgaire humor, vooral daar waar ik zeker ben dat hij niet zal gewaardeerd worden. De gedegouteerde reacties daarop bezorgen mij dan zeer veel pret.:lol::-D

Hmmm, ik begrijp u, ik begrijp u...

Een man moet af en toe eens een uitdagende scheet laten, of een flinke boer bovenhalen. Kortom, zoals Toon Hermans het zei: een man moet eens een spetter kunnen afgeven.

Eduard Khil
12 augustus 2015, 21:12
Dat is lekker perfide! Een ware kunst.

ik ben er vroeger zelf nog het slachtoffer van geworden. But then.... the hunted became the hunter :evil: :lol:

Pandareus
12 augustus 2015, 21:12
weet je wat er leuk is: mensen zodanig enerveren dat ze je beginnen uit te schijten en ze dan aangeven :lol:

Op het lijf geschreven van Demper ! :-D

off topic : die is hard aan het blokken voor zijn zoveelste tweede zit zeker ?

Eduard Khil
12 augustus 2015, 21:20
Op het lijf geschreven van Demper ! :-D

off topic : die is hard aan het blokken voor zijn zoveelste tweede zit zeker ?

Demper is dan ook een leuke speelkameraad hier op dit forum :lol:

Another Jack
12 augustus 2015, 22:17
weet je wat er leuk is: mensen zodanig enerveren dat ze je beginnen uit te schijten en ze dan aangeven :lol:

:lol:
Dit zou ik nooit durven...
:lol:

Another Jack
12 augustus 2015, 22:18
Demper is dan ook een leuke speelkameraad hier op dit forum :lol:

Demper "Ik verdien het dubbel van u!"

Eduard Khil
12 augustus 2015, 22:21
:lol:
Dit zou ik nooit durven...
:lol:

merk ik daar enige vorm van ironie op? :lol:

griezel
12 augustus 2015, 22:27
ik ben er vroeger zelf nog het slachtoffer van geworden. But then.... the hunted became the hunter :evil: :lol:

Welk een strategisch genie bent u , Eduard !! Het tofste is dan nog dat ge er precies zelf in gelooft ook nog !!:lol:

Another Jack
12 augustus 2015, 22:27
merk ik daar enige vorm van ironie op? :lol:

Een heel lichte vorm...

griezel
12 augustus 2015, 23:15
Als je moet vragen wat ik bedoelde ben je duidelijk niet mee.

Je mist de moed om de vraag eerlijk te beantwoorden...:-)
Anders zou je niet zo rond de pot draaien.
Maar dat is niet erg, later, als je een volwassen vrouw geworden bent, zul je misschien meer moed hebben.
Je bent nog maar een klein meisje, eigenlijk.
Je zou beter niet zo lang opblijven, dan ben je morgen moe op school.:-)

bembem
12 augustus 2015, 23:52
Je mist de moed om de vraag eerlijk te beantwoorden...:-)
Anders zou je niet zo rond de pot draaien.
Maar dat is niet erg, later, als je een volwassen vrouw geworden bent, zul je misschien meer moed hebben.
Je bent nog maar een klein meisje, eigenlijk.
Je zou beter niet zo lang opblijven, dan ben je morgen moe op school.:-)

Euh, zomervakantie much? Griezeltje toch :lol::-P

bembem
12 augustus 2015, 23:54
:roll::roll:
Ben jij echt 49 jaar? Ik begin serieus te denken dat jij een puberjongetje van 14-15 zijt! Nog jonger zelfs....."pipi-kaka" he. :lol:

2!!

bembem
12 augustus 2015, 23:57
:lol: Serieus man, denkt gij dat écht ?:lol:
Niet dat je de eerste bent, Hoomer heeft dat gerucht de wereld ingestuurd.
Vind het wel grappig, vooral voor Marie en NieuwNoors, de grote vriendinnen van bembem.:lol:

Ja het valt me ook op, en euh hebben die nu echt niet door dat jij naar alle waarschijnlijkheid (ik schat zo'n 99,99%) meneer bent .. je weet wel die met z'n witte pak :lol::lol: je praat en typt net als hem ... XD! :-P:-P:-P:-P

griezel
13 augustus 2015, 00:07
Ja het valt me ook op, en euh hebben die nu echt niet door dat jij naar alle waarschijnlijkheid (ik schat zo'n 99,99%) meneer bent .. je weet wel die met z'n witte pak :lol::lol: je praat en typt net als hem ... XD! :-P:-P:-P:-P

Weer een nieuwe avatar die mij aangemeten wordt, en nu komende van de vrouw die een dubbelnick van mij zou zijn ?:lol:

Het begint verward te worden allemaal !:lol:

griezel
13 augustus 2015, 00:08
Kindjes spelen graag.

Volwassenen ook hoor ! Ga maar eens in het casino kijken ! Op de paardenkoersen ! In het achterzaaltje in mijn stamcafé enz enz.
Om over de sport nog maar te zwijgen. Dat is ook allemaal " spelen ".

griezel
13 augustus 2015, 00:09
Euh, zomervakantie much? Griezeltje toch :lol::-P

Ah ja, t'is vakantie voor al die snotapen...Even vergeten...:-)

bembem
13 augustus 2015, 00:10
Weer een nieuwe avatar die mij aangemeten wordt, en nu komende van de vrouw die een dubbelnick van mij zou zijn ?:lol:

Het begint verward te worden allemaal !:lol:

Het is me wat hé :-)

Maar euhm, je bent dus niet meneer? :-o

bembem
13 augustus 2015, 00:11
Ah ja, t'is vakantie voor al die snotapen...Even vergeten...:-)

is goed, het is je vergeven :-)

bembem
13 augustus 2015, 00:12
Volwassenen ook hoor ! Ga maar eens in het casino kijken ! Op de paardenkoersen ! In het achterzaaltje in mijn stamcafé enz enz.
Om over de sport nog maar te zwijgen. Dat is ook allemaal " spelen ".

Het was een metafoor hé, slimmeke :-P

griezel
13 augustus 2015, 00:12
Het is me wat hé :-)

Maar euhm, je bent dus niet meneer? :-o

Ik ben wel een meneer, maar niet de meneer die je bedoelt, die verpleger met zijn witte jas aan.
Is dat sinds dat ge zot verklaard bent, dat je overal " meneren met witte pakken " ziet ?:lol:

griezel
13 augustus 2015, 00:13
Het was een metafoor hé, slimmeke :-P

nee, de foor is al gedaan .

bembem
13 augustus 2015, 00:15
Ik ben wel een meneer, maar niet de meneer die je bedoelt, die verpleger met zijn witte jas aan.
Is dat sinds dat ge zot verklaard bent, dat je overal " meneren met witte pakken " ziet ?:lol:

dat was een witte smoking ... maar bon, je bent hem dus niet, allez ik zal je maar geloven hé ;-)

griezel
13 augustus 2015, 00:21
dat was een witte smoking ... maar bon, je bent hem dus niet, allez ik zal je maar geloven hé ;-)

Een smoking nu weer ? Je zou mij veel geld moeten geven om mij zoiets te laten aantrekken !:lol:
Of anders voor Carnaval ! Een goed idee !:-)

hamac
13 augustus 2015, 01:12
Je mist de moed om de vraag eerlijk te beantwoorden...:-)
Anders zou je niet zo rond de pot draaien.


Welke vraag? Of ik mijn regels zou hebben of dat jij niet mee bent met de schoolbus?


Maar dat is niet erg, later, als je een volwassen vrouw geworden bent, zul je misschien meer moed hebben.
Je bent nog maar een klein meisje, eigenlijk.
Je zou beter niet zo lang opblijven, dan ben je morgen moe op school.:-)

Wat is het nu?
Heb ik een pietje dat je niet wil vasthouden of ben ik het ongestelde meisje?
En vooral, mag er voor u al schaamhaar op staan? :lol:

Want, waar de mond van vol is..... durft zo'n venter het wel eens anoniem op het internet hebben over 'pietje vasthouden', 'meisje met de regels', 'schoolkinderen', '10-12 jarigen', ...
Je had het toch over "zelfs in de meest minderwaardige persoon schuilt iets goed"?
Iets latent blijkbaar, in jouw geval. :lol:

hamac
13 augustus 2015, 01:36
Een smoking nu weer ? Je zou mij veel geld moeten geven om mij zoiets te laten aantrekken !:lol:


Gezien je fascinatie die je op mij wil projecteren, heb je waarschijnlijk wel een lange regenjas in de kleerkast hangen hé. :-)

Hoomer
13 augustus 2015, 06:05
Ja het valt me ook op, en euh hebben die nu echt niet door dat jij naar alle waarschijnlijkheid (ik schat zo'n 99,99%) meneer bent .. je weet wel die met z'n witte pak :lol::lol: je praat en typt net als hem ... XD! :-P:-P:-P:-P
Bembem ge moet u constructen niet aan iemand anders gaan toewijzen, je moet niet gaan optreden als dubbelnickbuster en dan je eigen dubbelnicks gaan verdacht maken om uw onschuld te bewijzen. Wij weten wie de kampioene constructen bouwen is hoor, 't is die onlangs gek verklaarde. ;-)

Marie van de koster
13 augustus 2015, 09:55
:lol: Serieus man, denkt gij dat écht ?:lol:
Niet dat je de eerste bent, Hoomer heeft dat gerucht de wereld ingestuurd.
Vind het wel grappig, vooral voor Marie en NieuwNoors, de grote vriendinnen van bembem.:lol:

? :? ?
Waar slaat die opmerking nu weer op?
Trouwens ik heb nooit geloofd dat u een dubbelnick van Bembem bent. Ik vind heel dat gedoe over dubbelnicks van Bembem ver overdreven.

Marie van de koster
13 augustus 2015, 09:57
Is dat uw strategie ? Er zijn er hier enkele die dit met mij proberen momenteel heb ik de indruk.:-D
Dat vind ik u net zo plezant : ik alleen tegen al die zwakke ventjes.
Dat is eerlijker dan ik alleen tegen één van die ventjes.:lol:

U vraagt er ook wel om. Met uw gemaakte stoerheid waar toch niemand intrapt!

Marie van de koster
13 augustus 2015, 10:01
Welk een strategisch genie bent u , Eduard !! Het tofste is dan nog dat ge er precies zelf in gelooft ook nog !!:lol:

Het café was gesloten, zeker? Of al zat na dat eerste pintje?

SDX
13 augustus 2015, 10:09
Klein jung...nee, erger nog.

griezel
13 augustus 2015, 15:58
Gezien je fascinatie die je op mij wil projecteren, heb je waarschijnlijk wel een lange regenjas in de kleerkast hangen hé. :-)

jaja doe maar verder...:-)

griezel
13 augustus 2015, 15:59
? :? ?
Waar slaat die opmerking nu weer op?
Trouwens ik heb nooit geloofd dat u een dubbelnick van Bembem bent. Ik vind heel dat gedoe over dubbelnicks van Bembem ver overdreven.

Ik dacht eigenlijk dat jij een dubbelnick van bembem waart...

griezel
13 augustus 2015, 16:00
Het café was gesloten, zeker? Of al zat na dat eerste pintje?

Marie, weet gij wat een laptop is ? Dat is zo een PC die je overal kunt meenemen.
Ik pak die soms mee op café, en met mijn maten zitten we dan te lachen over alle onzin die hier gepost word.:-)

Peche
13 augustus 2015, 16:01
Iedereen is een dubbelnick van bembem zeker?
Jezus christus !

griezel
13 augustus 2015, 16:01
U vraagt er ook wel om. Met uw gemaakte stoerheid waar toch niemand intrapt!

geef een definitie van stoer ?:-)

Another Jack
13 augustus 2015, 16:01
Nog een geen minuut geleden: RD!

griezel
13 augustus 2015, 16:02
Bembem ge moet u constructen niet aan iemand anders gaan toewijzen, je moet niet gaan optreden als dubbelnickbuster en dan je eigen dubbelnicks gaan verdacht maken om uw onschuld te bewijzen. Wij weten wie de kampioene constructen bouwen is hoor, 't is die onlangs gek verklaarde. ;-)

Som de vermeende dubbelnicks van bembem eens op, vermits gij toch zo ne slimme zijt ?:-)

griezel
13 augustus 2015, 16:03
Nog een geen minuut geleden: RD!

Amai Sherlock, straf van u !:lol:

griezel
13 augustus 2015, 16:03
Iedereen is een dubbelnick van bembem zeker?
Jezus christus !

Ook gij, Peche ?

Peche
13 augustus 2015, 16:04
Volgens homer wel. Maar das dan nadat ik de dramatiek van het leven nuanceer.
MILJOENEN mensenlevens !!!!!

Another Jack
13 augustus 2015, 16:06
Volgens homer wel. Maar das dan nadat ik de dramatiek van het leven nuanceer.
MILJOENEN mensenlevens !!!!!

Jij dramatiek nuanceren??
:lol:

Eduard Khil
13 augustus 2015, 16:13
bembem heeft helemaal geen dubbelnicks. Dat is veel te veel werk :lol:

griezel
13 augustus 2015, 16:16
bembem heeft helemaal geen dubbelnicks. Dat is veel te veel werk :lol:

Een harde werker zoals gij heeft er dus veel ?
Oh nee, liberalen die werken niet, die laten anderen werken in hun plaats...:lol:

Hoomer
13 augustus 2015, 16:22
Volgens homer wel. Maar das dan nadat ik de dramatiek van het leven nuanceer.
MILJOENEN mensenlevens !!!!!
Heu excuseer maar het is Hoomer voor u he.
Dank u.

NieuwNoors
13 augustus 2015, 16:23
Gij kent precies niet veel mannen van 49 jaar, NN...:-)
Ga eens een avond aan de toog zitten in een volks café, en luister naar het soort moppen dat daar getapt worden...
Ik begrijp wel, dat u dat niet gewoon bent, u bent gewend aan de hoogstaande discussie's, en de smetteloze humor van uw verheven echtgenoot, een zeer welopgevoed en door zijn vrouw goed gedresseerd man hoogstwaarschijnlijk, maar er zijn er ook van een andere soort.
Ik laat mij wel eens gaan en bezig dan dit soort platte, vulgaire humor, vooral daar waar ik zeker ben dat hij niet zal gewaardeerd worden. De gedegouteerde reacties daarop bezorgen mij dan zeer veel pret.:lol::-D

Ik zit elk weekend in het café (van mijn schoonbroer). No worries! :-D

Hoomer
13 augustus 2015, 16:26
bembem heeft helemaal geen dubbelnicks. Dat is veel te veel werk :lol:
Ja maar nu ze de jackpot heeft getrokken kan ze iemand aannemen om die constructen te onderhouden he. Ze lakt nu haar nagels terwijl die andersgekleurdemedemens van daarboven haar postings typt.
Jajaja en ge weet als den Hoomer het zegt is het zo.

http://2.bp.blogspot.com/-TJ4fchs1vig/TnIa7vVnFII/AAAAAAAAB0U/6MwTicVTJhE/s1600/Brain_Socialist_550-thumb.jpg

hamac
13 augustus 2015, 16:34
Een harde werker zoals gij heeft er dus veel ?
Oh nee, liberalen die werken niet, die laten anderen werken in hun plaats...:lol:

Je schijnt je plaats te kennen.

hamac
13 augustus 2015, 16:36
jaja doe maar verder...:-)

Is er iets mis met die onschuldige vraag?

griezel
13 augustus 2015, 16:37
Je schijnt je plaats te kennen.

Zeg eens wat mijn plaats is volgens u ? Ik ben nieuwsgierig...:-)

griezel
13 augustus 2015, 16:38
Ik zit elk weekend in het café (van mijn schoonbroer). No worries! :-D

Daarom dat ik zo dikwijls de indruk heb dat jij dronken bent ?...:-)

hamac
13 augustus 2015, 16:41
Zeg eens wat mijn plaats is volgens u ? Ik ben nieuwsgierig...:-)

Jij bent geen liberaal. :lol:

Marie van de koster
13 augustus 2015, 16:59
geef een definitie van stoer ?:-)

Iets wat griezel absoluut niet kent :lol:

Marie van de koster
13 augustus 2015, 17:00
bembem heeft helemaal geen dubbelnicks. Dat is veel te veel werk :lol:

2 :-)

hamac
13 augustus 2015, 17:12
Iets wat griezel absoluut niet kent :lol:

Ik vind griezel best wel stoer.
Maar hé, ik ben dan ook maar 10. :-)

Hoomer
13 augustus 2015, 17:18
Ik vind griezel best wel stoer.
Maar hé, ik ben dan ook maar 10. :-)

Ik vind griezel cool, maar ja, ik vind nu eenmaal alles wat bembem doet cool.
:lol::lol::lol:

griezel
13 augustus 2015, 18:22
Jij bent geen liberaal. :lol:

Ik werk ook niet. Wat nu ?

griezel
13 augustus 2015, 18:24
Ik vind griezel best wel stoer.
Maar hé, ik ben dan ook maar 10. :-)

Marie van de Koster, die is pas stoer. Daar ben ik maar klein bier tegen.:-)
Vroeger werkte die nog in de bokstent, op de Sinksenfoor, maar dat kende gij niet, ge zijt daar te jong voor.

griezel
13 augustus 2015, 18:25
Ik vind griezel cool, maar ja, ik vind nu eenmaal alles wat bembem doet cool.
:lol::lol::lol:

Wat is het verband ?:-)

griezel
13 augustus 2015, 18:26
Iets wat griezel absoluut niet kent :lol:

Griezel kent veel meer als gij, Mariekke. :-)
En bijleren zal niet meer gaan voor u, daarvoor is het te laat nu. :lol:

hamac
13 augustus 2015, 18:27
Ik werk ook niet. Wat nu ?

Daar is ook een plaatsje voor voorzien op de ladder. :lol:

NieuwNoors
13 augustus 2015, 18:29
Daarom dat ik zo dikwijls de indruk heb dat jij dronken bent ?...:-)

Ik drink daar meestal cola he! Heel af en toe Hoegaarden Rosé...lekker! Maar dan niet meer dan 2 .

hamac
13 augustus 2015, 18:30
Griezel kent veel meer als gij, Mariekke. :-)


Elk café heeft zijn perfesser.
Sommigen pakken zelfs hun laptop mee. :lol:

hamac
13 augustus 2015, 18:32
Ik drink daar meestal cola he! Heel af en toe Hoegaarden Rosé...lekker! Maar dan niet meer dan 2 .

Daar drink je hem al mee onder tafel. ;-)

griezel
13 augustus 2015, 18:35
Elk café heeft zijn perfesser.
Sommigen pakken zelfs hun laptop mee. :lol:

Wie weet kom ik u wel eens tegen in een café...:-D
Aan wat kan ik u herkennen ?

griezel
13 augustus 2015, 18:37
Ik drink daar meestal cola he! Heel af en toe Hoegaarden Rosé...lekker! Maar dan niet meer dan 2 .

Hoegaarden gemengd met rosé wijn ? 2 liters ?

griezel
13 augustus 2015, 18:42
Daar drink je hem al mee onder tafel. ;-)

Wat weet gij nu van tafels ? Voor u zetten ze toch een trog op de grond als je iets bestelt in het café...:-)

griezel
13 augustus 2015, 18:44
Daar is ook een plaatsje voor voorzien op de ladder. :lol:

welke ladder ?

hamac
13 augustus 2015, 18:52
Wie weet kom ik u wel eens tegen in een café...:-D
Aan wat kan ik u herkennen ?

Iemand die je heel hard uit, heu, toelacht.

hamac
13 augustus 2015, 18:54
Wat weet gij nu van tafels ? Voor u zetten ze toch een trog op de grond als je iets bestelt in het café...:-)

Er zijn dan ook 3-liter glazen van Hoegaarden.

Gezien 'de ladder' laat je het rondje maar aan iemand anders over zeker? :lol:

griezel
13 augustus 2015, 18:54
Iemand die je heel hard uit, heu, toelacht.

Tof. Die zal wel niet heel lang zo blijven lachen dan. Na hem is het mijn beurt. :lol:

hamac
13 augustus 2015, 18:54
welke ladder ?

Je zit weer niet op de bus hé? :-)