PDA

View Full Version : Wie krijgt een stijve als hij mensen beledigt op internet ?


griezel
14 augustus 2015, 00:42
Ik zie de mensen hier zich verscheuren, beledigen, uitmaken dat het een lieve lust is. :-D
Men zou haast denken dat het over een soort sexuele drift gaat.
Daarom deze vraag : wie op dit forum raakt sexueel opgewonden als hij anderen probeert te kwetsen, veilig vanachter zijn PC ?:lol:
Wees niet gegeneerd, het is anoniem, dus u kunt rustig opbiechten !

cookie monster
14 augustus 2015, 00:43
Als 2 lesbiennes in actie zie , schuifluit in actie :D

Drukazz
14 augustus 2015, 00:46
Als 2 lesbiennes in actie zie , schuifluit in actie :D

Bs'd

Ben jij een mens of een beest?

griezel
14 augustus 2015, 00:48
Bs'd

Ben jij een mens of een beest?

Leg het verschil uit ?

cookie monster
14 augustus 2015, 00:52
een bifi :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=o7dhTSVL_tY
https://www.youtube.com/watch?v=kD_sPGlqaMY
https://www.youtube.com/watch?v=lp44nsfi-Eo
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

Drukazz
14 augustus 2015, 00:56
Leg het verschil uit ?

Bs'd

De mens is volgens mij toch ontwikkeld. Alhoewel.

griezel
14 augustus 2015, 00:58
Bs'd

De mens is volgens mij toch ontwikkeld. Alhoewel.

Lesbiennes zijn niet ontwikkeld ?
En wat met u ? Als u mensen uitmaakt voor onderontwikkelden op dit forum, heeft u dan een erectie, of word uw kut nat ?:-)

cookie monster
14 augustus 2015, 01:02
De mens is volgens mij toch ontwikkeld. Alhoewel.
Wat is het verschil tussen ontwikkeld & onderontwikkeld ??
En wie zijn zij & waarom ??

Xenophon
14 augustus 2015, 01:08
Deze draad heeft potentieel denk ik.

bembem
14 augustus 2015, 02:11
Deze draad heeft potentieel denk ik.

;-)

cookie monster
14 augustus 2015, 02:21
Als 2 lesbiennes in actie zie , schuifluit in actie :D
Ik bedoel schuiffluit , geen schuif-luit , want die heb ik nog gezien :D

Aheummmm :? (http://www.carnaval.nu/houten-schuiffluit.html)

Het Verzet
14 augustus 2015, 06:57
Wat is het verschil tussen ontwikkeld & onderontwikkeld ??
En wie zijn zij & waarom ??

Ontwikkeld wil zeggen dat je over argumenten en stellingen kan redeneren, onderontwikkeld is dat je het voor waar aanneemt omdat iemand het zegt of in een boek staat.

Hypochonder
14 augustus 2015, 07:08
Ik denk dat dat "beledigen" hier nog zeer goed meevalt. Ga eens kijken op andere websites waar voornamelijk jongeren komen dan zal je eens zien wat beledigen is. Ze wensen elkaar daar dood en verderf toe.

Het Verzet
14 augustus 2015, 07:29
Ik denk dat dat "beledigen" hier nog zeer goed meevalt. Ga eens kijken op andere websites waar voornamelijk jongeren komen dan zal je eens zien wat beledigen is. Ze wensen elkaar daar dood en verderf toe.

Anonimiteit hé, en de jeugd zal daar waarschijnlijk iets vuriger in zijn. Maar als het bij mijn schoonmoeder koffieklets is met de buurvrouwen, of als ik hoor hoe veel oudjes in het rustoord met elkaar omgaan, is dat ook een en al beledigende achterklap. Lovende woorden zijn eerder zeldzaam. En dat gaat dan nog altijd om mensen waar je directer mee samenleeft.
En ik krijg daar geen stijve van, intriest vind ik dat.

hamac
14 augustus 2015, 08:02
Bs'd

Ben jij een mens of een beest?

Dus jij kan twee lesbiennes in actie niet appreciëren?

hamac
14 augustus 2015, 08:07
Ik zie de mensen hier zich verscheuren, beledigen, uitmaken dat het een lieve lust is. :-D


Mijn motief is louter educatief om hen weerbaarheid aan te leren zonder dat ze moeten vervallen tot de verdedigingstechnieken uit de kleutertuin zoals alles-wat-je-zegt-ben-je-zelf.


Men zou haast denken dat het over een soort sexuele drift gaat.
Daarom deze vraag : wie op dit forum raakt sexueel opgewonden als hij anderen probeert te kwetsen, veilig vanachter zijn PC ?:lol:
Wees niet gegeneerd, het is anoniem, dus u kunt rustig opbiechten !

Nope.

griezel
14 augustus 2015, 08:52
Deze draad heeft potentieel denk ik.

Zoals ik bepaalde forummers hier ken, beslist !:-)

griezel
14 augustus 2015, 08:57
Ik denk dat dat "beledigen" hier nog zeer goed meevalt. Ga eens kijken op andere websites waar voornamelijk jongeren komen dan zal je eens zien wat beledigen is. Ze wensen elkaar daar dood en verderf toe.

Dood en verderf ? Amai seg, dat kan nogal tellen ! Om schrik van te krijgen !8O

griezel
14 augustus 2015, 08:59
Dus jij kan twee lesbiennes in actie niet appreciëren?

Gij wel ? Ben je nu een vrouwelijk of een mannelijk wezen ? Of een transsexueel ? Hé, Superstaaf ? Hoe zit dat ?

griezel
14 augustus 2015, 09:01
Mijn motief is louter educatief om hen weerbaarheid aan te leren zonder dat ze moeten vervallen tot de verdedigingstechnieken uit de kleutertuin zoals alles-wat-je-zegt-ben-je-zelf.



Nope.

Ik merk alvast op dat u de eerste bent die zich persoonlijk aangesproken voelt, beste hangmat . Dat is veelbelovend voor het debat...:-D
Bent u mentaal klaar om uzelf geheel bloot te geven ? Kom, stort uw hart eens uit ?:-D

hamac
14 augustus 2015, 09:05
Gij wel ? Ben je nu een vrouwelijk of een mannelijk wezen ? Of een transsexueel ? Hé, Superstaaf ? Hoe zit dat ?

Wat polsen naar het geslacht en eerder al naar de leeftijd, verwijzend naar wel een heel specifieke en jonge leeftijdsgroep.

Dit is niet het enige forum waarop je actief bent hé? :-)

Anna List
14 augustus 2015, 09:06
Dus jij kan twee lesbiennes in actie niet appreciëren?

jij wel ?

ik toch ook niet hoor. geeft me altijd een beetje gevoel van frustratie. zo jammer. ;-)

Anna List
14 augustus 2015, 09:06
Deze draad heeft potentieel denk ik.

de draad wel.

fred vanhove
14 augustus 2015, 09:12
Ik zie de mensen hier zich verscheuren, beledigen, uitmaken dat het een lieve lust is. :-D
Men zou haast denken dat het over een soort sexuele drift gaat.
Daarom deze vraag : wie op dit forum raakt sexueel opgewonden als hij anderen probeert te kwetsen, veilig vanachter zijn PC ?:lol:
Wees niet gegeneerd, het is anoniem, dus u kunt rustig opbiechten !

Aap ! :evil:Kuiken !:evil: Vetzakske ! :evil:Klootzakske ! :evil:Smeerlapke !:evil: Onnozelaar !:evil:

Neen ....ik voel nikske Griezel....hij blijft slap;-):lol:

hamac
14 augustus 2015, 09:13
Ik merk alvast op dat u de eerste bent die zich persoonlijk aangesproken voelt, beste hangmat . Dat is veelbelovend voor het debat...:-D


Als ik naar het draadje kijk...
Zo was jij vroeger ook de eerste van de klas zeker hé. :-)



Bent u mentaal klaar om uzelf geheel bloot te geven ? Kom, stort uw hart eens uit ?:-D

Polsen naar het geslacht, leeftijd (met klaarblijkelijke opgave van voorkeur) en de vraag om me bloot te geven.
Ik denk dat we klaar zijn om ineens een hele sprong boven Pontifex te maken.

griezel
14 augustus 2015, 09:15
Wat polsen naar het geslacht en eerder al naar de leeftijd, verwijzend naar wel een heel specifieke en jonge leeftijdsgroep.

Dit is niet het enige forum waarop je actief bent hé? :-)

Superstaaf heeft altijd gezegd dat hij een volwassen, en zelfs potente m�*n was.
Jij bent Superstaaf, hamac is enkel een dubbelnick van Superstaaf, dit is overduidelijk.
En hamac gedraagt zich eerder als een jong meisje. En een domme trien dan ook nog.:lol:
Dus is het normaal dat ik begin vragen te stellen. Wie is de échte Superstaaf/hamac ?
Een man, vrouw, jongen of meisje ? De leeftijd is wel belangrijk, want onder zekere leeftijd is het verboden u hier in te schrijven...
Dus, nogmaals ? Wat is uw geslacht, en hoe oud ben je ?
En nu niet meer liegen hé ! wij gaan uw ouders verwittigen hoor !

griezel
14 augustus 2015, 09:20
Je bent goed bezig, hangmat...:lol:

griezel
14 augustus 2015, 09:26
Aap ! :evil:Kuiken !:evil: Vetzakske ! :evil:Klootzakske ! :evil:Smeerlapke !:evil: Onnozelaar !:evil:

Neen ....ik voel nikske Griezel....hij blijft slap;-):lol:

Goed zo, fred, jij bent dus een normale mens.:-)

Spijtig genoeg verdenk ik zekeren hier helemaal anders te reageren als jij.
Het moet daar een boeltje zijn rond hun computer...Een specifiek geurtje...
Er zijn er mischien zelfs die hun hangmat naast hun computer opgehangen hebben om meer op hun gemak te zijn om hun ding te doen...

Touch me Baby
14 augustus 2015, 10:22
Beledigen is kunst !

SDX
14 augustus 2015, 10:26
Helden.

hamac
14 augustus 2015, 10:42
Superstaaf heeft altijd gezegd dat hij een volwassen, en zelfs potente m�*n was.
Jij bent Superstaaf, hamac is enkel een dubbelnick van Superstaaf, dit is overduidelijk.


Voor mij en Superstaaf een vraag, voor jou de levensvraag van deze week.


En hamac gedraagt zich eerder als een jong meisje.


Spreekt de ervaring opgedaan op andere fora/chatrooms?


En een domme trien dan ook nog.:lol:
Dus is het normaal dat ik begin vragen te stellen. Wie is de échte Superstaaf/hamac ?
Een man, vrouw, jongen of meisje ? De leeftijd is wel belangrijk, want onder zekere leeftijd is het verboden u hier in te schrijven...
Dus, nogmaals ? Wat is uw geslacht, en hoe oud ben je ?
En nu niet meer liegen hé ! wij gaan uw ouders verwittigen hoor !

Heb jij geluk dat er dan alleen een leeftijdsbeperking is.

griezel
14 augustus 2015, 14:31
Voor mij en Superstaaf een vraag, voor jou de levensvraag van deze week.



Spreekt de ervaring opgedaan op andere fora/chatrooms?



Heb jij geluk dat er dan alleen een leeftijdsbeperking is.

Laat het mij even duidelijk stellen Superstaaf/hamac :-)

- Ofwel ben jij een volwassen man
-Ofwel ben jij een volwassen vrouw
-ofwel een volwassene met de mentale leeftijd van een kleuter
-Ofwel ben jij een klein kind dat hier niets verloren is.

Het zou echter ook kunnen dat je een volwassen transsexueel bent, of iemand met een psychose, en die meerder persoonlijkheden heeft...Zou inderdaad best kunnen, of een giftige mix van dit alles...Wie zal het weten, het is me een warboel...:roll:

In ieder geval : dat is uw probleem niet het mijne.
En vermits ik hier reeds van het reglement kunnen genieten heb ( strafpunten gekregen door toedoen van andere forummers ) is er geen reden dat ook jij daar niet van geniet.:-D

Dus vettige verdachtmakingen, en bedreigingen worden gerapporteerd.;-)
Ge ziet, ik heb de wijze lessen van Superstaaf goed geleerd, ik weet de rode driehoek ook staan.:-)
Ik ben alleen niet zo hypocriet om dit te ontkennen.:-D
Allee, Superstaaf/hangmat denk er eens over na, voor verder uw gal uit te kotsen op dit forum...;-)

griezel
14 augustus 2015, 14:43
Als ik naar het draadje kijk...
Zo was jij vroeger ook de eerste van de klas zeker hé. :-)




Polsen naar het geslacht, leeftijd (met klaarblijkelijke opgave van voorkeur) en de vraag om me bloot te geven.
Ik denk dat we klaar zijn om ineens een hele sprong boven Pontifex te maken.

Ik moet hier even iets citeren, dat ik net gelezen heb, het past bij u zoals een trog bij een varken :

Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Welke idioot gaat berichten in K&K fileren, daarna zichzelf luidkeels als overwinnaar uitroepen omdat ie denkt de ander op z'n plaats gezet te hebben en die ander geen "argumenten" meer heeft, argumenten in K&K begot, in K&K.

Wat 'n boeiend, vervullend leven leid je dan. En degenen die daar dan "die zit" onder plaatsen...om je te bescheuren. Manman....Triestig.
Om ter hardst; "Ik ben de grootste lul die kan schelden zonder ook effectief scheldwoorden te gebruiken".

Wat 'n genieën.

Die heeft het toch over jou precies , nietwaar Superstaaf/hangmat ?

Of wie weet, mischien rekent ze mij ook wel bij de " genieën ", omdat ik afdaal tot in de rioleringen van de geest waar jij en je gelijken gewoonlijk vertoeven.
En dat , zoals iedereen weet, als je gaat zwemmen in een beerput, je dan zelf ook begint te stinken...

The Paulus Experience
14 augustus 2015, 15:02
Wat een gelul. Haha.

K denk dat we met een nieuwe demper zitten in k &k

griezel
14 augustus 2015, 15:05
Wat een gelul. Haha.

K denk dat we met een nieuwe demper zitten in k &k

K&K = gelul. Juist.
Maar is Demper geen dubbelnick van u dan ?

The Paulus Experience
14 augustus 2015, 15:10
K&K = gelul. Juist.
Maar is Demper geen dubbelnick van u dan ?schoolvoorbeeld van een belediging aan mijn adres zonder scheldwoorden te gebruiken

Wapper
14 augustus 2015, 15:12
K&K = gelul. Juist.
Maar is Demper geen dubbelnick van u dan ?

Het is iets ingewikkelder.
Alleen Paulus, Staaf, Hamac en ik kennen het paswoord van het demper account. Demper bestaat dus niet, dat account dient alleen om halve zolen wat in verwarring te brengen.

Zijt ge mee? Tekeningske?


.

griezel
14 augustus 2015, 15:14
Het is iets ingewikkelder.
Alleen Paulus, Staaf, Hamac en ik kennen het paswoord van het demper account. Demper bestaat dus niet, dat account dient alleen om halve zolen wat in verwarring te brengen.

Zijt ge mee? Tekeningske?


.

Niemand heeft u gefloten , Zwabber. Je moogt terug in uw mand gaan liggen.;-)

griezel
14 augustus 2015, 15:16
schoolvoorbeeld van een belediging aan mijn adres zonder scheldwoorden te gebruiken

Begin ik het te leren meester ? Krijg ik u nu een goed punt van u ? ( zeg ja ouwe, of anders steek ik uw auto in brand ! )

SDX
14 augustus 2015, 15:22
Straks ligt ge d'r weer uit griezel, ge weet niet in wat voor rodedriehoeklikkende wespennest ge u steekt.

Wapper
14 augustus 2015, 15:30
Niemand heeft u gefloten , Zwabber. Je moogt terug in uw mand gaan liggen.;-)

Garcon, doe het kelkske van griezel nog eens vol!

Lance
14 augustus 2015, 16:15
Je 'beledigd voelen' door woorden, teksten, cartoons, ... is een illusie, een waanbeeld, een vorm van achtervolgingswaanzin. Je kan je enkel beledigd voelen als je dat zelf wilt. Woorden kunnen enkel kwetsen als je het zelf toelaat.

Een werkelijke belediging is die die ontstaat uit een handeling of daad. Bijv.: iemand negeert je omdat je een hoofddoek draagt, iemand plast op je kop terwijl je slaapt, je beste vriend neukt je vrouw, etc... Dat zijn échte beledigingen.

Woorden zijn fictie. Daden zijn realiteit. So shut the fuck up about it, u fuckin' morons!

griezel
14 augustus 2015, 16:42
Straks ligt ge d'r weer uit griezel, ge weet niet in wat voor rodedriehoeklikkende wespennest ge u steekt.

Ik weet dat goed genoeg. Het grappigste is dat die allemaal zweren nooit die driehoek te gebruiken !:lol:
Ze zouden daar te eerlijk, en te fair-play voor zijn !!!:lol::lol::lol::lol:

Touch me Baby
14 augustus 2015, 16:51
Het blijkt toch complex, hoe rigied ik er van word.

Guinevere beledigen doet me niet veel.
Maar als nu plots zou blijken dat Guinevere Uh-Huh is...

griezel
14 augustus 2015, 16:57
Je 'beledigd voelen' door woorden, teksten, cartoons, ... is een illusie, een waanbeeld, een vorm van achtervolgingswaanzin. Je kan je enkel beledigd voelen als je dat zelf wilt. Woorden kunnen enkel kwetsen als je het zelf toelaat.

Een werkelijke belediging is die die ontstaat uit een handeling of daad. Bijv.: iemand negeert je omdat je een hoofddoek draagt, iemand plast op je kop terwijl je slaapt, je beste vriend neukt je vrouw, etc... Dat zijn échte beledigingen.

Woorden zijn fictie. Daden zijn realiteit. So shut the fuck up about it, u fuckin' morons!

Je bent een echte filosoof, Lance.:-)

Tussen haakjes, ben jij de dubbelnick van iemand hier?
Meerdere " serieuze " forummers hier hebben namelijk een dubbelnick, een soort alter ego laat ons maar zeggen, dewelke ze gebruiken om de mensen uit te scheiten, en dewelke eventueel opgeofferd kan worden aan de verbanning... :lol:

Eduard Khil
14 augustus 2015, 17:08
Ik weet dat goed genoeg. Het grappigste is dat die allemaal zweren nooit die driehoek te gebruiken !:lol:
Ze zouden daar te eerlijk, en te fair-play voor zijn !!!:lol::lol::lol::lol:

beweer je nu dat ik een leugenaar ben?

Eduard Khil
14 augustus 2015, 17:10
scheitten,

hahahahahahaha! :rofl:

griezel
14 augustus 2015, 17:15
beweer je nu dat ik een leugenaar ben?

Wie het schoentje past trekke het aan...
Ik ga u niet rechtstreeks leugenaar noemen, want dan ga je weer drukken op die rode driehoek denk ik...

Eduard Khil
14 augustus 2015, 17:16
Wie het schoentje past trekke het aan...
Ik ga u niet rechtstreeks leugenaar noemen, want dan ga je weer drukken op die rode driehoek denk ik...

nochtans zit je op een andere plaats mij te complimenteren dat ik tenminste eerlijk ben

griezel
14 augustus 2015, 17:17
hahahahahahaha! :rofl:

jaja een type fout, ondertussen gecorrigeerd.:-)
Dankzij u, fantastische Eduard...:lol:

griezel
14 augustus 2015, 17:18
nochtans zit je op een andere plaats mij te complimenteren dat ik tenminste eerlijk ben

Jamaar dat was om te lachen.:-)

Eduard Khil
14 augustus 2015, 17:20
Jamaar dat was om te lachen.:-)

u lacht mij uit? RD

griezel
14 augustus 2015, 17:21
u lacht mij uit? RD

Ik WIST het !!!:-)

griezel
14 augustus 2015, 17:30
Garcon, doe het kelkske van griezel nog eens vol!

Gij zijt niet goed genoeg om mij bier te mogen betalen.
Slaagt dat " kelkske " maar zelf in uw kloten.

Eduard Khil
14 augustus 2015, 17:31
Ik WIST het !!!:-)

ik heb nog niets gedaan hoor. Daarvoor moet ik u nog iets verder op uw paard krijgen, anders heeft het geen effect

Pandareus
14 augustus 2015, 17:35
Laat het mij even duidelijk stellen Superstaaf/hamac :-)

- Ofwel ben jij een volwassen man
-Ofwel ben jij een volwassen vrouw
-ofwel een volwassene met de mentale leeftijd van een kleuter
-Ofwel ben jij een klein kind dat hier niets verloren is.

Het zou echter ook kunnen dat je een volwassen transsexueel bent, of iemand met een psychose, en die meerder persoonlijkheden heeft...Zou inderdaad best kunnen, of een giftige mix van dit alles...Wie zal het weten, het is me een warboel...:roll:

In ieder geval : dat is uw probleem niet het mijne.
En vermits ik hier reeds van het reglement kunnen genieten heb ( strafpunten gekregen door toedoen van andere forummers ) is er geen reden dat ook jij daar niet van geniet.:-D

Dus vettige verdachtmakingen, en bedreigingen worden gerapporteerd.;-)
Ge ziet, ik heb de wijze lessen van Superstaaf goed geleerd, ik weet de rode driehoek ook staan.:-)
Ik ben alleen niet zo hypocriet om dit te ontkennen.:-D
Allee, Superstaaf/hangmat denk er eens over na, voor verder uw gal uit te kotsen op dit forum...;-)

Je kunt bijna even hard zitten zagen als indertijd die buiten gesmeten 'meneer'...

Eduard Khil
14 augustus 2015, 17:37
Je kunt bijna even hard zitten zagen als indertijd die buiten gesmeten 'meneer'...

wie dan? De huiltrol?

hamac
14 augustus 2015, 18:02
Laat het mij even duidelijk stellen Superstaaf/hamac :-)

- Ofwel ben jij een volwassen man
-Ofwel ben jij een volwassen vrouw
-ofwel een volwassene met de mentale leeftijd van een kleuter
-Ofwel ben jij een klein kind dat hier niets verloren is.


Is dit het lijstje geordend volgens voorkeur?


Het zou echter ook kunnen dat je een volwassen transsexueel bent, of iemand met een psychose, en die meerder persoonlijkheden heeft...Zou inderdaad best kunnen, of een giftige mix van dit alles...Wie zal het weten, het is me een warboel...:roll:


Mind is blown?


In ieder geval : dat is uw probleem niet het mijne.
En vermits ik hier reeds van het reglement kunnen genieten heb ( strafpunten gekregen door toedoen van andere forummers ) is er geen reden dat ook jij daar niet van geniet.:-D

Dus vettige verdachtmakingen, en bedreigingen worden gerapporteerd.;-)


Zeker zijn van je stuk hé, want Pontifex heeft niet graag als je hem voor niks lastigvalt.


Ge ziet, ik heb de wijze lessen van Superstaaf goed geleerd, ik weet de rode driehoek ook staan.:-)
Ik ben alleen niet zo hypocriet om dit te ontkennen.:-D


Tja, dat moeten jullie weten he.


Allee, Superstaaf/hangmat denk er eens over na, voor verder uw gal uit te kotsen op dit forum...;-)

Blijven drukken!

hamac
14 augustus 2015, 18:04
Ik moet hier even iets citeren, dat ik net gelezen heb, het past bij u zoals een trog bij een varken :

Die heeft het toch over jou precies , nietwaar Superstaaf/hangmat ?


Dat zou kunnen. Moet dat mijn koude kleren raken?


Of wie weet, mischien rekent ze mij ook wel bij de " genieën ", omdat ik afdaal tot in de rioleringen van de geest waar jij en je gelijken gewoonlijk vertoeven.
En dat , zoals iedereen weet, als je gaat zwemmen in een beerput, je dan zelf ook begint te stinken...

Het verschil is dat ik zwem in die riolering/beerput en jij drijft.

hamac
14 augustus 2015, 18:08
Garcon, doe het kelkske van griezel nog eens vol!

In één keer of met beetjes? ;-)

hamac
14 augustus 2015, 18:10
jaja een type fout, ondertussen gecorrigeerd.:-)
Dankzij u, fantastische Eduard...:lol:

:rofl:

griezel
14 augustus 2015, 18:25
:rofl:

Wat valt er te lachen, bazekke ?:-)

Nietzsche
14 augustus 2015, 18:32
Ik denk dat dat "beledigen" hier nog zeer goed meevalt. Ga eens kijken op andere websites waar voornamelijk jongeren komen dan zal je eens zien wat beledigen is. Ze wensen elkaar daar dood en verderf toe.

Daar mag dat, hier niet.

griezel
14 augustus 2015, 18:33
Daar mag dat, hier niet.

Hier doen ze dat ook, dood en verderf wensen, maar op een hypocriete manier.
Nog niet opgemerkt ?

Nietzsche
14 augustus 2015, 18:35
Hier doen ze dat ook, dood en verderf wensen, maar op een hypocriete manier.
Nog niet opgemerkt ?

Je kan niet iemand subtiel doodwensen. De wens moet immers overkomen, keihard.

Rudy
14 augustus 2015, 18:36
Wees niet gegeneerd, het is anoniem, dus u kunt rustig opbiechten !

anoniem :-)

griezel
14 augustus 2015, 18:37
Anonimiteit hé, en de jeugd zal daar waarschijnlijk iets vuriger in zijn. Maar als het bij mijn schoonmoeder koffieklets is met de buurvrouwen, of als ik hoor hoe veel oudjes in het rustoord met elkaar omgaan, is dat ook een en al beledigende achterklap. Lovende woorden zijn eerder zeldzaam. En dat gaat dan nog altijd om mensen waar je directer mee samenleeft.
En ik krijg daar geen stijve van, intriest vind ik dat.

Ik zou ook triestig zijn, moest ik daar niet zo mee moeten lachen.
Onnozelaars die mij uitmaken op internet, vind ik bijzonder komisch.
Want ik denk dat dat meestal lafbekken zijn, die dat in het écht nooit zouden durven.
Maar kom, dat is allemaal menselijk hoor, ge moet u dat niet aantrekken.:-)

Wapper
14 augustus 2015, 18:56
Wat valt er te lachen, bazekke ?:-)

Het kelkske nog eens laten volkappen, matekke?

Knuppel
14 augustus 2015, 19:53
Ik zie de mensen hier zich verscheuren, beledigen, uitmaken dat het een lieve lust is. :-D
Men zou haast denken dat het over een soort sexuele drift gaat.
Daarom deze vraag : wie op dit forum raakt sexueel opgewonden als hij anderen probeert te kwetsen, veilig vanachter zijn PC ?:lol:
Wees niet gegeneerd, het is anoniem, dus u kunt rustig opbiechten !

Jij?

Hoomer
14 augustus 2015, 20:55
Je bent een echte filosoof, Lance.:-)

Tussen haakjes, ben jij de dubbelnick van iemand hier?
Meerdere " serieuze " forummers hier hebben namelijk een dubbelnick, een soort alter ego laat ons maar zeggen, dewelke ze gebruiken om de mensen uit te scheiten, en dewelke eventueel opgeofferd kan worden aan de verbanning... :lol:
Je moet de aandacht niet van jezelf afleiden door anderen dubbelni cks toe te kennen bembem, Je hebt bembem even laten optreden in het begin van de draad en nu kom je met Lance opdraven. jongens toch

bembem
14 augustus 2015, 22:00
Je moet de aandacht niet van jezelf afleiden door anderen dubbelni cks toe te kennen bembem, Je hebt bembem even laten optreden in het begin van de draad en nu kom je met Lance opdraven. jongens toch

Rholalalala wanneer gaat dat eens in je houten kop doordringen dat ik hier helemaal geen andere nicks/accounts heb ... :roll::roll::roll::roll:

griezel
15 augustus 2015, 00:00
anoniem :-)

Niemand kent toch uw naam ?
Of misschien ga je naar die forummeetings ? Ja, dan is het afgelopen met je anonimiteit.:-)
Alhoewel, je bent nooit van niks zeker. De mensen die je daar tegenkwam, hebben die u hun papieren laten zien ? Heb jij hen uw echte naam gezegd ?:-)
Misschien blijven ze daar allemaal voortliegen zoals op het forum ?:lol::lol:

griezel
15 augustus 2015, 00:02
Het kelkske nog eens laten volkappen, matekke?

Voor u nog een glaaske kermisbier ? Dat kan gratis geregeld worden.:lol:

griezel
15 augustus 2015, 00:04
Je moet de aandacht niet van jezelf afleiden door anderen dubbelni cks toe te kennen bembem, Je hebt bembem even laten optreden in het begin van de draad en nu kom je met Lance opdraven. jongens toch

Lijkt mij een typische aanval van paranoïa...:-)
Het zou best grappig zijn, was het niet zo triestig ...:lol::-(

griezel
15 augustus 2015, 00:05
Rholalalala wanneer gaat dat eens in je houten kop doordringen dat ik hier helemaal geen andere nicks/accounts heb ... :roll::roll::roll::roll:

Bron ?

SDX
15 augustus 2015, 02:48
Straks ligt ge d'r weer uit griezel, ge weet niet in wat voor rodedriehoeklikkende wespennest ge u steekt.

Wa had ik gezegd!

SDX
15 augustus 2015, 03:19
1 of andere (of zelfs meerdere) internetheld met lange tenen is weer gaan blèten, zoveel is duidelijk.

Respect voor zoveel moed! 👍👏👏👏😂

Hypochonder
15 augustus 2015, 05:42
Als beledigingen op het net jou raken ben je mentaal labiel en/of heb je jezelf te veel blootgegeven en is het je eigen schuld.

Hoomer
15 augustus 2015, 09:32
Rholalalala wanneer gaat dat eens in je houten kop doordringen dat ik hier helemaal geen andere nicks/accounts heb ... :roll::roll::roll::roll:
En als je die hebt zou je zeggen; Rholalalala ik heb hier een hoop andere nicks/accounts...:roll::roll::roll::roll:


:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Eduard Khil
15 augustus 2015, 16:08
griezel buiten? ahahahahahahaha!

dalibor
15 augustus 2015, 16:22
Ik krijg een stijve als ik beledigd word. Ik denk dat Knuppels nickname daarop geïnspireerd is.