PDA

View Full Version : Die moslims-vluchtelingen hebben nog veel noten op hun zang


De schoofzak
18 augustus 2015, 08:54
Dit is heel het bericht:

ASIELZOEKERS DIE NOG NIET EENS ZIJN TOEGELATEN VERBIEDEN VROUW ACHTER DE KASSA!
Geplaatst op augustus 16, 2015 door Realpredictor

Arabische asielzoekers eisen dat Feije Dijksterhuis, die een supermarkt naast het asielzoekerscentrum heeft dat zijn vrouw niet meer achter de kassa mag staan!
https://eunmask.wordpress.com/2015/08/16/asielzoekers-die-nog-niet-eens-zijn-toegelaten-verbieden-vrouw-achter-de-kassa/

Je kan natuurlijk zeggen dat onze grondvod vrijheden voorziet, en dat zelfs een asielzoeker in procedure mag aanklagen, vragen, eisen, zeggen ... wat hij ook maar wil, zonder daarbij (liefst) de wet te overtreden.
Onze cultuur en onze eigenheid in vraag stellen: dat mag hij.

Maar ik word toch stront aan de knikker gewaar.

.

Maori
18 augustus 2015, 09:24
Direct terugsturen. Eigenlijk zouden we hen moeten aansporen zichzelf te zijn voor de volle 100%. Is een ideale leidraad voor zij die moeten beslissen over het feit of een asielzoeker hier al dan niet mag blijven.

Indomitable
18 augustus 2015, 09:33
http://oi57.tinypic.com/2hf18vc.jpg

Maori
18 augustus 2015, 09:38
Die zonder selfiestick komen er sowieso niet in!

Bobke
18 augustus 2015, 09:56
Dit is heel het bericht:


https://eunmask.wordpress.com/2015/08/16/asielzoekers-die-nog-niet-eens-zijn-toegelaten-verbieden-vrouw-achter-de-kassa/

Je kan natuurlijk zeggen dat onze grondvod vrijheden voorziet, en dat zelfs een asielzoeker in procedure mag aanklagen, vragen, eisen, zeggen ... wat hij ook maar wil, zonder daarbij (liefst) de wet te overtreden.
Onze cultuur en onze eigenheid in vraag stellen: dat mag hij.

Maar ik word toch stront aan de knikker gewaar.

.
Zijn mening geven mag hij natuurlijk.
Of hij ook eisen mag stellen is een ander paar mouwen.
Wij hebben nu eenmaal ook nog rechten, of het ze bevalt of niet.

Maori
18 augustus 2015, 10:03
Zijn mening geven mag hij natuurlijk.
Of hij ook eisen mag stellen is een ander paar mouwen.
Wij hebben nu eenmaal ook nog rechten, of het ze bevalt of niet.

In hun ogen hebben wij geen rechten; ik denk dat de afgelopen decennia dit bevestigen.....

Lof der Zotheid
18 augustus 2015, 10:20
Maar begrijp het toch! Dit is multiculturele verrijking op zijn zuiverst!

Skobelev
18 augustus 2015, 11:44
Jullie hebben ze binnen gelaten, en laten ze nog steeds binnen. Nu niet komen zeiken, eigen schuld....Jammer voor uw kinderen.

Drukazz
18 augustus 2015, 11:51
Jullie hebben ze binnen gelaten, en laten ze nog steeds binnen. Nu niet komen zeiken, eigen schuld....Jammer voor uw kinderen.

Bs'd

Wat ik aan moslims nog kan appreciëren zijn hun conservatieve waarden en normen, maar dit is er wat over

Nietzsche
18 augustus 2015, 11:52
Als vrouwen ergens thuis horen, dan is het wel achter de kassa (het liefst achter het fornuis/aanrecht, maar goed)..

Nietzsche
18 augustus 2015, 11:53
Bs'd

Wat ik aan moslims nog kan appreciëren zijn hun conservatieve waarden en normen, maar dit is er wat over

Ik wil dan ook geen gegil, geschreeuw om hulp horen als ze verdrinken. God heeft dat immers zo gewild.

Klein Licht
18 augustus 2015, 11:55
Dit is heel het bericht:

Dat is inderdaad heel het bericht


Je zou gaan denken dat de bron misschien niet al te betrouwbaar is maar hun slogan geeft wel vertrouwen

you have a right (sic) to know the truth

Nietzsche
18 augustus 2015, 11:56
Ja, de bron is nu niet echt iets om over naar huis te schrijven.

Klein Licht
18 augustus 2015, 11:57
Wat ik aan moslims nog kan appreciëren zijn hun conservatieve waarden en normen, maar dit is er wat over

Wat zegt de Bijbel eigenlijk over vrouwen in de Kerk?

Drukazz
18 augustus 2015, 12:07
Wat zegt de Bijbel eigenlijk over vrouwen in de Kerk?

Bs'd

1 Timoteüs 2:11-12 verkondigt: “Een vrouw dient zich gehoorzaam en bescheiden te laten onderwijzen; ik sta haar dus niet toe dat ze zelf onderwijst of gezag over mannen heeft; ze moet bescheiden zijn.” In de kerk heeft God verschillende rollen gegeven aan mannen en vrouwen. Dit is een resultaat van de manier waarop de mensheid werd geschapen (1 Timoteüs 2:13) en de manier waarop de zonde in de wereld kwam (2 Timoteüs 2:14). Via de werken van de apostel Paulus legt God vrouwen de beperking op om niet te dienen in rollen waarin zij een geestelijk onderwijzend gezag over mannen zouden hebben. Dit sluit vrouwen uit van de dienst als pastors, wat zeer zeker slaat op de prediking tot, het onderwijs van het geestelijke gezag over mannen.

Maori
18 augustus 2015, 12:13
Bs'd

1 Timoteüs 2:11-12 verkondigt: “Een vrouw dient zich gehoorzaam en bescheiden te laten onderwijzen; ik sta haar dus niet toe dat ze zelf onderwijst of gezag over mannen heeft; ze moet bescheiden zijn.” In de kerk heeft God verschillende rollen gegeven aan mannen en vrouwen. Dit is een resultaat van de manier waarop de mensheid werd geschapen (1 Timoteüs 2:13) en de manier waarop de zonde in de wereld kwam (2 Timoteüs 2:14). Via de werken van de apostel Paulus legt God vrouwen de beperking op om niet te dienen in rollen waarin zij een geestelijk onderwijzend gezag over mannen zouden hebben. Dit sluit vrouwen uit van de dienst als pastors, wat zeer zeker slaat op de prediking tot, het onderwijs van het geestelijke gezag over mannen.

What a load of crock!

Zipper
18 augustus 2015, 12:44
Bs'd

1 Timoteüs 2:11-12 verkondigt: “Een vrouw dient zich gehoorzaam en bescheiden te laten onderwijzen; ik sta haar dus niet toe dat ze zelf onderwijst of gezag over mannen heeft; ze moet bescheiden zijn.” In de kerk heeft God verschillende rollen gegeven aan mannen en vrouwen. Dit is een resultaat van de manier waarop de mensheid werd geschapen (1 Timoteüs 2:13) en de manier waarop de zonde in de wereld kwam (2 Timoteüs 2:14). Via de werken van de apostel Paulus legt God vrouwen de beperking op om niet te dienen in rollen waarin zij een geestelijk onderwijzend gezag over mannen zouden hebben. Dit sluit vrouwen uit van de dienst als pastors, wat zeer zeker slaat op de prediking tot, het onderwijs van het geestelijke gezag over mannen.

even grote stierenstront als de mening vd koran.

De schoofzak
18 augustus 2015, 12:54
Maakt Timoteüs deel uit van de bijbel ?
Of was dat gewoon gelijk de pastoor van die parochiekerk hier wat verder, maar had ie alleen wat meer noten op zijn zang ?

.

Maori
18 augustus 2015, 12:58
Gewoon het concept van "een vrouw moet luisteren" is iets dat ik niet kan bevatten. 49% van de bevolking die zegt dat 51% onderdanig moet zijn en zwijgen én luisteren.

En zeggen dat er mensen zijn die daarnaar leven.

IJsboer
18 augustus 2015, 13:07
Maakt Timoteüs deel uit van de bijbel ?
Of was dat gewoon gelijk de pastoor van die parochiekerk hier wat verder, maar had ie alleen wat meer noten op zijn zang ?

.

De zoon van een Joodse vrouw die les kreeg van Paulus (niet de boskabouter maar de apostel) ergens rond het jaar 40 n.C. Totaal verouderd dus en niet van toepassing in onze hedendaagse geëmancipeerde cultuur.

Zipper
18 augustus 2015, 13:10
Gewoon het concept van "een vrouw moet luisteren" is iets dat ik niet kan bevatten. 49% van de bevolking die zegt dat 51% onderdanig moet zijn en zwijgen én luisteren.

En zeggen dat er mensen zijn die daarnaar leven.

het zoveelste bewijs dat religies achterlijk en achterhaald zijn. Afschaffen die rommel.

Pandareus
18 augustus 2015, 13:19
Dit is heel het bericht:


https://eunmask.wordpress.com/2015/08/16/asielzoekers-die-nog-niet-eens-zijn-toegelaten-verbieden-vrouw-achter-de-kassa/

Je kan natuurlijk zeggen dat onze grondvod vrijheden voorziet, en dat zelfs een asielzoeker in procedure mag aanklagen, vragen, eisen, zeggen ... wat hij ook maar wil, zonder daarbij (liefst) de wet te overtreden.
Onze cultuur en onze eigenheid in vraag stellen: dat mag hij.

Maar ik word toch stront aan de knikker gewaar.

.

Je hebt je laten ringeloren hoor Schoof...

Dit is nog één van hun hoaxes :



Mekkaropa: Alleen al Dortmund (572.000 inwoners) krijgt er dagelijks 1000 asielzoekers bij

De Duitse onderzoeksjournalist en auteur Udo Ulfkotte schrijft dat overal in Europa overheden achter de schermen zijn begonnen met voorbereidingen om het leger in te zetten tegen de eigen bevolking, omdat er zeer zware onlusten en mogelijk zelfs burgeroorlogen worden verwacht zodra de sociale zekerheid in alle EU-staten is ingestort als gevolg van de massale immigratie van miljoenen moslims uit Noord Afrika en het Midden Oosten. In Duitsland heeft het leger voor $ 100 miljoen een speciale stad laten bouwen waar soldaten actief oefenen op gericht schieten op burgers.

Sinds de herfst van 2012 wordt in het Oost-Duitse Altmark de nieuwe ‘stad’ Schnöggersburg gebouwd, speciaal bedoeld voor het leger. Het wordt modernste oefencentrum van de Duitse Bundeswehr, die in deze ‘stad’ gaat trainen op het keihard neerslaan van de volksopstanden die in heel Europa worden verwacht op het…

Hier heb je wat uitleg over de website eunmask : http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Eunmask

Maori
18 augustus 2015, 13:20
het zoveelste bewijs dat religies achterlijk en achterhaald zijn. Afschaffen die rommel.

Het georganiseerde karakter ervan moet afgeschaft worden; waar een mens wil in geloven, kan een ander natuurlijk niet bepalen.

Drukazz
18 augustus 2015, 13:29
het zoveelste bewijs dat religies achterlijk en achterhaald zijn. Afschaffen die rommel.

Bs'd

Als er iets achterhaald is, is dat het moderne Westen dat door progressieve waarden op z'n gat ligt

Maori
18 augustus 2015, 13:39
Bs'd

Als er iets achterhaald is, is dat het moderne Westen dat door progressieve waarden op z'n gat ligt

Ik denk niet dat je je uitgedrukt hebt zoals je zelf gewild had.

Ik ben het wel eens met je uitspraak zoals ze er nu staat. :-D

Drukazz
18 augustus 2015, 13:43
Ik denk niet dat je je uitgedrukt hebt zoals je zelf gewild had.

Bs'd

Toch wel.

Ik ben het wel eens met je uitspraak zoals ze er nu staat. :-D

Idem.

Zipper
18 augustus 2015, 13:47
Bs'd

Als er iets achterhaald is, is dat het moderne Westen dat door progressieve waarden op z'n gat ligt

dat moogt ge eens schonekes uitleggen en verduidelijken

Maori
18 augustus 2015, 13:48
Bs'd

Toch wel.



Idem.

Echt waar?

Lees dan toch maar eens je post goed en kijk eens wat er staat of hoe die op z'n minst kan geïnterpreteerd worden.

Maori
18 augustus 2015, 13:48
dat moogt ge eens schonekes uitleggen en verduidelijken

Volgens hem is het vetgedrukte gedeelte achterhaald :-D

Drukazz
18 augustus 2015, 13:53
dat moogt ge eens schonekes uitleggen en verduidelijken

Bs'd

Zonder kinderen, geen toekomst.

Drukazz
18 augustus 2015, 13:55
Echt waar?

Lees dan toch maar eens je post goed en kijk eens wat er staat of hoe die op z'n minst kan geïnterpreteerd worden.

Bs'd

Ok ja, geen komma tussen Westen en dat maar uw interpretatie klopt ook nie want dan zou er geen dat mogen staan

Zipper
18 augustus 2015, 13:57
Zonder kinderen, geen toekomst.

ik heb drie dochters. Niet slecht voor een ongelovige hond, nietwaar ??

Maori
18 augustus 2015, 14:00
Bs'd

Ok ja, geen komma tussen Westen en dat maar uw interpretatie klopt ook nie want dan zou er geen dat mogen staan

Er staat geen komma tussen Westen en dat. Maakt ook niet uit.
Feit is dat je gezegd hebt wat je gezegd hebt. :-D

Hypochonder
18 augustus 2015, 14:29
Wat wil je, onze reputatie van linkse allochtonenknuffelaars zal nog zeer lang aan ons blijven kleven. Een harde(re) aanpak zit er niet meteen in want dat wil Europa enerzijds niet en anderzijds is er geen eensgezindheid over een aanpak.

Maori
18 augustus 2015, 14:36
Wat wil je, onze reputatie van linkse allochtonenknuffelaars zal nog zeer lang aan ons blijven kleven. Een harde(re) aanpak zit er niet meteen in want dat wil Europa enerzijds niet en anderzijds is er geen eensgezindheid over een aanpak.

Civil war it is.

Drukazz
18 augustus 2015, 14:57
ik heb drie dochters. Niet slecht voor een ongelovige hond, nietwaar ??

Bs'd

Voor een kofer is dat lang niet slecht.

Zipper
18 augustus 2015, 15:11
Bs'd

Voor een kofer is dat lang niet slecht.

voor een wat ??

IJsboer
18 augustus 2015, 15:19
Bs'd

Als er iets achterhaald is, is dat het moderne Westen dat door progressieve waarden op z'n gat ligt

Maar wat bedoel je nu eigenlijk? Is het moderne Westen achterhaald of het feit dat 't op z'n gat ligt achterhaald?

Drukazz
18 augustus 2015, 15:34
Maar wat bedoel je nu eigenlijk? Is het moderne Westen achterhaald of het feit dat 't op z'n gat ligt achterhaald?

Bs'd

MODERNE WESTEN is achterhaald natuurlijk.

Drukazz
18 augustus 2015, 15:35
voor een wat ??

Bs'd

Een ongelovige. ;)

Klojo eerste klas
18 augustus 2015, 19:34
Je hebt je laten ringeloren hoor Schoof...

Dit is nog één van hun hoaxes :

Hier heb je wat uitleg over de website eunmask : http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Eunmask
deze site ook ? ;-)
http://www.nrcreader.nl/artikel/9622/in-oranje-ben-je-voor-of-tegen-de-asielzoekers
"""Feije rekent af, Angela is daarmee gestopt. „Ik werd als vrouw niet geaccepteerd door een groep Arabische bewoners. Ze wilden mij geen geld geven als ik bij de kassa stond.”"""

Mindset
18 augustus 2015, 19:40
[QUOTE=De schoofzak;7784178]Dit is heel het bericht:


https://eunmask.wordpress.com/2015/08/16/asielzoekers-die-nog-niet-eens-zijn-toegelaten-verbieden-vrouw-achter-de-kassa/

Je kan natuurlijk zeggen dat onze grondvod vrijheden voorziet, en dat zelfs een asielzoeker in procedure mag aanklagen, vragen, eisen, zeggen ... wat hij ook maar wil, zonder daarbij (liefst) de wet te overtreden.
Onze cultuur en onze eigenheid in vraag stellen: dat mag hij.

Maar ik word toch stront aan de knikker gewaar.

.[/QUOT

Zijn Belgen aan het testen hoe absurd we zijn.

Mindset
18 augustus 2015, 20:44
Zijn mening geven mag hij natuurlijk.
Of hij ook eisen mag stellen is een ander paar mouwen.
Wij hebben nu eenmaal ook nog rechten, of het ze bevalt of niet.

hebben wij nog rechten behalve iemand iemand noemen met rode schoenen aan...?

Mambo
18 augustus 2015, 22:12
Straks moeten we het IS nog laten overkomen om ze allemaal weg te jagen.

daiwa
19 augustus 2015, 01:39
Wat wil je, onze reputatie van linkse allochtonenknuffelaars zal nog zeer lang aan ons blijven kleven. Een harde(re) aanpak zit er niet meteen in want dat wil Europa enerzijds niet en anderzijds is er geen eensgezindheid over een aanpak.

Francken is pro immigratie, dus idd, veel zal er niet veranderen.

De schoofzak
19 augustus 2015, 06:20
Je hebt je laten ringeloren hoor Schoof...

Dit is nog één van hun hoaxes :





Hier heb je wat uitleg over de website eunmask : http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Eunmask

Ja, daar ben ik in getuind. (zelfs al zei ik in de openingspost "dit is het hele bericht ..."

Nu, het helpt wel voor de marketing ....

.

Yordin
19 augustus 2015, 08:57
Niet te snel hoax roepen en de islamwaanzin onderschatten aub.

http://www.nrcreader.nl/artikel/9622/in-oranje-ben-je-voor-of-tegen-de-asielzoekers
Een tree met dertig eieren voor een Syrische familie, vijf kilo tomaten, tuinbonen met koriander en scheerschuim. Zijn er nog condooms, vraagt een jongen uit Nigeria. Nee, die zijn uitverkocht. Feije rekent af, Angela is daarmee gestopt. „Ik werd als vrouw niet geaccepteerd door een groep Arabische bewoners. Ze wilden mij geen geld geven als ik bij de kassa stond.”
Dat is niet zoals je het in je winkel hebben wilt, erkent haar man. „We leven hier in Nederland.” Maar je moet er niet te lang bij stilstaan, vindt Angela. „Ik doe nu de administratie, de bestellingen en zoek leveranciers.

Wautd
19 augustus 2015, 10:02
deze site ook ? ;-)
http://www.nrcreader.nl/artikel/9622/in-oranje-ben-je-voor-of-tegen-de-asielzoekers
"""Feije rekent af, Angela is daarmee gestopt. „Ik werd als vrouw niet geaccepteerd door een groep Arabische bewoners. Ze wilden mij geen geld geven als ik bij de kassa stond.”"""

Wel ironisch wanneer religieuze extremisten hun religieus extremistisch hellegat ontvluchten om hier de religieuze extremist te kunnen uithangen. Onbegrijpelijke reactie van de verkopers.

Guinevere
19 augustus 2015, 10:10
De uitbaters doen toch wat ze willen met hun winkel.

Een goede winkel komt doorgaans haar clienteel tegemoet. En als er een supermarkt naast een asielzoekerscentrum wordt geopend, dan weet je ook wel wie er wordt verwacht klant te zijn.

Guinevere
19 augustus 2015, 10:13
Wel ironisch wanneer religieuze extremisten hun religieus extremistisch hellegat ontvluchten om hier de religieuze extremist te kunnen uithangen.
Wie zegt dat ze op de vlucht zijn voor de religie?

Onbegrijpelijke reactie van de verkopers.

"Ze moeten vooruit, wil ze maar zeggen, geld verdienen."

Bobke
19 augustus 2015, 10:51
Wie zegt dat ze op de vlucht zijn voor de religie?

Wat komen ze in het westen zoeken als dat niet zo is?
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen plaats meer is in moslimlanden.

Leica
19 augustus 2015, 10:55
De uitbaters doen toch wat ze willen met hun winkel.

Een goede winkel komt doorgaans haar clienteel tegemoet. En als er een supermarkt naast een asielzoekerscentrum wordt geopend, dan weet je ook wel wie er wordt verwacht klant te zijn.

Omdat die supermarkt zich gevestigd heeft naast een asielzoekerscentrum moet die zich maar aanpassen aan het (potentiële) cliënteel? Zou het niet eerder omgekeerd zijn? Is het niet eerder de migrant die in het land naar waar hij migreert zich aanpast aan de gewoontes en gebruiken van dat land?
Het is wel makkelijk om de zaak om te draaien. :roll:

Zipper
19 augustus 2015, 10:59
Omdat die supermarkt zich gevestigd heeft naast een asielzoekerscentrum moet die zich maar aanpassen aan het (potentiële) cliënteel? Zou het niet eerder omgekeerd zijn? Is het niet eerder de migrant die in het land naar waar hij migreert zich aanpast aan de gewoontes en gebruiken van dat land?
Het is wel makkelijk om de zaak om te draaien. :roll:

Wat gij nu allemaal vertelt :

Peche
19 augustus 2015, 11:01
Jullie hebben ze binnen gelaten, en laten ze nog steeds binnen. Nu niet komen zeiken, eigen schuld....Jammer voor uw kinderen.

Jaja "jullie".
Maar ik wou ZE daar houden door oorlog en bewapenen van zotten te voorkomen. "jullie" deden het toch en nu ben ik en mijn naasten de klos. Waar is onze stem gehoord in de democratie? De mensen in de democratie zijn belogen en belazerd !
We are All fucked.

De schoofzak
19 augustus 2015, 11:01
De klant is helemaal geen koning. Dat is een galactisch misverstand.

De sterkste is de koning.

Is er geen concurrentie voor die supermarkt, dan kan hij die godsdienstfanatici forceren.
Is er wel concurrentie (in de buurt), dan moet hij uitkijken. En voor de lieve centen misschien de platbroek uithangen.

That's life.

.

Pericles
19 augustus 2015, 11:13
De uitbaters doen toch wat ze willen met hun winkel.

Een goede winkel komt doorgaans haar clienteel tegemoet. En als er een supermarkt naast een asielzoekerscentrum wordt geopend, dan weet je ook wel wie er wordt verwacht klant te zijn.

Dat volk hou je beter buiten.
Er wordt waarschijnlijk meer gestolen dan dat er betaald wordt.
Meer nog, je moet waarschijnlijk nog extra personeel aanwerven om heel die nest in het oog te houden.
Een bordje: geen vreemdelingen aub zou moeten toegelaten zijn. ;-)

Guinevere
19 augustus 2015, 11:21
Wat komen ze in het westen zoeken als dat niet zo is?
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen plaats meer is in moslimlanden.

Men vlucht doorgaans voor oorlog, armoede en gebrek aan toekomstperspectieven?

Zipper
19 augustus 2015, 11:25
Men vlucht doorgaans voor oorlog, armoede en gebrek aan toekomstperspectieven?

ge vergeet "uit luiheid". Marokko is geen ontwikkelingsland (Agadir is zelfs een populair vakantieoord), er is bij mijn weten ook geen oorlog. Wat komen al die Marokkanen hier dan zoeken ??

Maori
19 augustus 2015, 11:27
Men vlucht doorgaans voor oorlog, armoede en gebrek aan toekomstperspectieven?

Alle discussies over migratie en alles wat hier fout gaat in België komt uiteindelijk op hetzelfde neer: het is de schuld van de belg. Terecht besluit trouwens.

Als ik dit toepas op die pokkenlanden, zou het dan unfair zijn te stellen dat die mensen de landen hebben die ze verdienen?

Maori
19 augustus 2015, 11:28
ge vergeet "uit luiheid". Marokko is geen ontwikkelingsland (Agadir is zelfs een populair vakantieoord), er is bij mijn weten ook geen oorlog. Wat komen al die Marokkanen hier dan zoeken ??

Kos was tot voor kort ook een populair vakantieoord......

Luiheid is idd dé factor om te besluiten naar hier te komen.

Guinevere
19 augustus 2015, 11:28
Omdat die supermarkt zich gevestigd heeft naast een asielzoekerscentrum moet die zich maar aanpassen aan het (potentiële) cliënteel? Zou het niet eerder omgekeerd zijn? Is het niet eerder de migrant die in het land naar waar hij migreert zich aanpast aan de gewoontes en gebruiken van dat land?
Het is wel makkelijk om de zaak om te draaien. :roll:

Vluchtelingen zijn geen migranten.
En ik zou me beschaamd voelen om van slachtoffers van de oorlogen van VS & (Europese) bondgenoten te eisen dat ze zich aanpassen. Het léf.

Stel dat Marokko morgen België binnenvalt en jij naar daar vlucht omdat het veiliger en beter leven is, gaan ze je ook niet verwelkomen met een bordje "aanpassen of opkrassen". Ik bedoel, dat zou nog totaal nog niet eens aan de orde zijn. Zie de Vluchtelingenwet.

Maori
19 augustus 2015, 11:30
Vluchtelingen zijn geen migranten.
En ik zou me beschaamd voelen om van slachtoffers van de oorlogen van VS & (Europese) bondgenoten te eisen dat ze zich aanpassen. Het léf.

Stel dat Marokko morgen België binnenvalt en jij naar daar vlucht omdat het veiliger en beter leven is, gaan ze je ook niet verwelkomen met een bordje "aanpassen of opkrassen". Ik bedoel, dat zou nog totaal niet aan de orde zijn.

Hoe is het om altijd de schuld op anderen te steken?

De VS is de grote boosdoener maar waar is je commentaar wanneer diezelfde mensen onder dictators moeten leven die hun hand niet omdraaien voor een massamoord hier en daar.

En uiter�*�*rd moeten ze zich aanpassen. En elke normale mens die vlucht voor een situatie in zijn of haar land kent toch zeker dankbaarheid? Dankbaarheid die je kan tonen door je aan te passen aan de wetten en normen van je nieuwe thuisland. Op zijn minst.

Guinevere
19 augustus 2015, 11:37
Hoe is het om altijd de schuld op anderen te steken?

De VS is de grote boosdoener maar waar is je commentaar wanneer diezelfde mensen onder dictators moeten leven die hun hand niet omdraaien voor een massamoord hier en daar.

En uiter�*�*rd moeten ze zich aanpassen. En elke normale mens die vlucht voor een situatie in zijn of haar land kent toch zeker dankbaarheid? Dankbaarheid die je kan tonen door je aan te passen aan de wetten en normen van je nieuwe thuisland. Op zijn minst.

Als je zo bekommerd bent om het lot van de mensen daar onder dictators, dan zou je ze des te meer moeten verwelkomen in Europa of de VS, zeker nadat je met een oorlog hun land terug naar de bronstijd hebt gebombardeerd.

Wat betreft dankbaarheid: wie zegt dat die mensen dat niet zijn? Moeten ze dankbaar zijn dat Europa mee hun land weer naar de bronstijd heeft gebombardeerd? Ter uwer info: ze zouden niet vluchten als ze nog een deftige toekomst in hun land hadden ipv serieus achterop te hinken op de rest van de wereld.

Wat betreft aanpassen: dat gebeurt onvermijdelijk eenmaal vluchtelingen hier een verblijfsvergunning krijgen. Iedereen loopt hier in de pas :lol:

Yordin
19 augustus 2015, 11:39
Hoe is het om altijd de schuld op anderen te steken?

De VS is de grote boosdoener maar waar is je commentaar wanneer diezelfde mensen onder dictators moeten leven die hun hand niet omdraaien voor een massamoord hier en daar.

En uiter�*�*rd moeten ze zich aanpassen. En elke normale mens die vlucht voor een situatie in zijn of haar land kent toch zeker dankbaarheid? Dankbaarheid die je kan tonen door je aan te passen aan de wetten en normen van je nieuwe thuisland. Op zijn minst.

Het OIC (Organisation of Islamic Cooperation) telt 57 voornamelijk islamitische landen, waarom niet vluchten naar landen die beter aansluiten bij het eigen gedachtegoed?
De hele situatie stinkt, straks hebben we in Europa ook een dictatuur nodig om bevolkingsgroepen uit elkaar te houden.

Maori
19 augustus 2015, 11:39
Als je zo bekommerd bent om het lot van de mensen daar onder dictators, dan zou je ze des te meer moeten verwelkomen in Europa of de VS, zeker nadat je er met een oorlog hun land terug naar de bronstijd hebt gebombardeerd.

Wat betreft dankbaarheid: wie zegt dat die mensen dat niet zijn? Moeten ze dankbaar zijn dat Europa mee hun land weer naar de bronstijd heeft gebombardeerd? Ter uwer info: ze zouden niet vluchten als ze nog een deftige toekomst in hun land hadden ipv serieus achterop te hinken op de rest van de wereld.

Wat betreft aanpassen: dat gebeurt onvermijdelijk eenmaal vluchtelingen hier een verblijfsvergunning krijgen. Iedereen loopt hier in de pas :lol:

Helemaal niet.
Als ik bekommerd ben om bomen, die bedreigd worden door onkruid, ga ik het onkruid aanpakken zodat de bomen verder hun ding kunnen doen op hun eigen stukje grond.

Die mensen zijn niét dankbaar. Ik heb nog nooit ofte nimmer een Syriër van deur tot deur weten gaan om te horen of hij iemand kan helpen, uit dankbaarheid om hier te mogen wonen.

Bobke
19 augustus 2015, 11:41
Men vlucht doorgaans voor oorlog, armoede en gebrek aan toekomstperspectieven?
En wat veroorzaakt dan die oorlog, armoede enz...

Maori
19 augustus 2015, 11:41
Het OIC (Organisation of Islamic Cooperation) telt 57 voornamelijk islamitische landen, waarom niet vluchten naar landen die beter aansluiten bij het eigen gedachtegoed?
De hele situatie stinkt, straks hebben we in Europa ook een dictatuur nodig om bevolkingsgroepen uit elkaar te houden.

Maar het is toch zoveel beter hier!
En dan eens hier, beweren dat ze ver boven het verwilderde westen staan en dat zij een superieure cultuur aanhangen.

Het gros van hetgeen hier aankomt, was schuim in hun eigen maatschappij.

Zipper
19 augustus 2015, 11:41
Als je zo bekommerd bent om het lot van de mensen daar onder dictators, dan zou je ze des te meer moeten verwelkomen in Europa of de VS, zeker nadat je met een oorlog hun land terug naar de bronstijd hebt gebombardeerd.

Wat betreft dankbaarheid: wie zegt dat die mensen dat niet zijn? Moeten ze dankbaar zijn dat Europa mee hun land weer naar de bronstijd heeft gebombardeerd? Ter uwer info: ze zouden niet vluchten als ze nog een deftige toekomst in hun land hadden ipv serieus achterop te hinken op de rest van de wereld.

Wat betreft aanpassen: dat gebeurt onvermijdelijk eenmaal vluchtelingen hier een verblijfsvergunning krijgen. Iedereen loopt hier in de pas :lol:

Jaja, na de moskee is het OCMW het eerste waar ze gaan kloppen. Van aanpassen gesproken.

Maori
19 augustus 2015, 11:42
En wat veroorzaakt dan die oorlog, armoede enz...

Maar Bobke toch, het westen natuurlijk! :roll:

:-D

Peche
19 augustus 2015, 11:42
Bush en Sarkozy in dit geval. En heel de EU die daarin collaboreerde bobke.
U zei?

Maori
19 augustus 2015, 11:43
Bush en Sarkozy in dit geval. En heel de EU die daarin collaboreerde bobke.
U zei?

Alle moslims leiden aan ASP.

IJsboer
19 augustus 2015, 11:44
Vluchtelingen zijn geen migranten.
En ik zou me beschaamd voelen om van slachtoffers van de oorlogen van VS & (Europese) bondgenoten te eisen dat ze zich aanpassen. Het léf.

Stel dat Marokko morgen België binnenvalt en jij naar daar vlucht omdat het veiliger en beter leven is, gaan ze je ook niet verwelkomen met een bordje "aanpassen of opkrassen". Ik bedoel, dat zou nog totaal nog niet eens aan de orde zijn. Zie de Vluchtelingenwet.


Nee, ze laten ons daar in bikini rondparaderen door straat met een mooie decolété terwijl we een lekker stuk varkensspek eten om vervolgens met vuile laarzen in de moskee te vragen waar het wc is. Of een homokoppel dat lekker gaat gaan zoenen in het park. En de autochtone Marokkanen kijken glimlachend toe naar dit interessante volk uit België.

Leica
19 augustus 2015, 11:45
Vluchtelingen zijn geen migranten.
En ik zou me beschaamd voelen om van slachtoffers van de oorlogen van VS & (Europese) bondgenoten te eisen dat ze zich aanpassen. Het léf.

Stel dat Marokko morgen België binnenvalt en jij naar daar vlucht omdat het veiliger en beter leven is, gaan ze je ook niet verwelkomen met een bordje "aanpassen of opkrassen". Ik bedoel, dat zou nog totaal nog niet eens aan de orde zijn. Zie de Vluchtelingenwet.

Eerst en vooral zou ik al niet naar Marokko vluchten.
Verwelkomen we hier de migranten/ vluchtelingen hier in België met een bordje "aanpassen of opkrassen" misschien? Ik heb dit nog nergens gezien. Je insinueert dat dit hier wel het geval zou zijn. Je moest je werkelijk schamen!
Als ik een land bezoek, pas ik me ook aan aan de gebruiken en gewoontes van dit land.
Mogen we al niet meer vragen om onze gebruiken en gewoontes te respecteren misschien? Waarom moet het toch steeds WIJ zijn die ons aanpassen aan hen? ZIJ zijn hier tenslotte gast.
Laat ons eens het voorbeeld nemen van onverdoofd slachten. Dit is een barbaarse praktijk die wij hier al lang niet meer kennen. Toch eisen de moslims dat ze hier WEL onverdoofd kunnen slachten. Idem met de Joden.
Nergens in de Koran staat dat dit een plicht is. Ter verduidelijking kan je misschien dit (http://www.etiennevermeersch.be/artikels/godsdienst-religie/lees-de-koran-eens-goed) artikel eens lezen.
Onlangs zag ik een reportage met de chef-kok Quyên Truong Thi. Zij is als kind naar ons land geëmigreerd. Zij stelde dat ze heel erg dankbaar is dat ze naar ons land mocht komen en dat ze zich ook aangepast heeft aan de gebruiken van ons land.

Maori
19 augustus 2015, 11:45
Zeg nu eens niet dat dit de moslim ten voete uit is:


Het meest kenmerkende van iemand met ASP is dat hij al vanaf jonge leeftijd met gedragsproblemen kampt, dat ze dikwijls de rechten van anderen met voeten treden, zich niet storen aan sociale conventies en in sommige gevallen de wet overtreden. Ze zijn vaak impulsief, komen hun verplichtingen niet na, hebben de neiging de strijd aan te binden, bij problemen zullen ze anderen of de maatschappij de schuld te geven, ze hebben weinig invoelend vermogen en geen behoefte aan zelfkritiek, ze hebben een onvermogen tot zelfreflectie, ze hebben de neiging tot ageren en tot testing the limits, ze vertonen vaak acting-out gedrag bij kleine frustraties of tegenslagen, ze leven zonder duidelijk perspectief en leven van de ene dag in de andere en ze kunnen soms roekeloos optreden. De meeste hunner hebben weinig tot geen schuldgevoel of spijt na een misdrijf of wangedrag. Ook vertonen ze soms weinig angst als ze met een bedreigende situatie worden geconfronteerd. Ondanks straf en dreigen met straf, kunnen ze volharden in een onverantwoordelijk en impulsief bestaan. Desalniettemin beschikken ze vaak over een oppervlakkige charme en de meeste hebben een gemiddelde intelligentie

Zipper
19 augustus 2015, 11:48
Men vlucht doorgaans voor oorlog, armoede en gebrek aan toekomstperspectieven?


Antwoord hier eens op :

ge vergeet "uit luiheid". Marokko is geen ontwikkelingsland (Agadir is zelfs een populair vakantieoord), er is bij mijn weten ook geen oorlog. Wat komen al die Marokkanen hier dan zoeken ??

Guinevere
19 augustus 2015, 11:49
Helemaal niet.
Als ik bekommerd ben om bomen, die bedreigd worden door onkruid, ga ik het onkruid aanpakken zodat de bomen verder hun ding kunnen doen op hun eigen stukje grond.

Die mensen zijn niét dankbaar. Ik heb nog nooit ofte nimmer een Syriër van deur tot deur weten gaan om te horen of hij iemand kan helpen, uit dankbaarheid om hier te mogen wonen.

:rofl: Euh, als je bij het aanpakken van het onkruid teveel gevaarlijke pesticiden gebruikt, kan de boom ook mee sterven.
Er werd geen dictator geliquideerd (door de CIA) ofzo, dit gaat om oorlogen waarbij hele landen zijn betrokken. Mensen waren niet meer veilig, moesten opletten voor hun leven, verloren hun werk,...

Die mensen hebben NIETS en moeten bekomen van hun vlucht. Wees gerust, ze zullen hier mensen helpen tegen een inkomen want elk mens heeft voedsel en onderdak nodig.

Maori
19 augustus 2015, 11:50
:rofl: Euh, als je bij het aanpakken van het onkruid teveel gevaarlijke pesticiden gebruikt, kan de boom ook mee sterven.
Er werd geen dictator geliquideerd (door de CIA) ofzo, dit gaat om oorlogen waarbij hele landen zijn betrokken.

Die mensen hebben NIETS en moeten bekomen van hun vlucht. Wees gerust, ze zullen hier mensen helpen tegen een inkomen want elk mens heeft voedsel en onderdak nodig.

Ik gebruik nooit pesticiden.

Pericles
19 augustus 2015, 11:52
Helemaal niet.
Als ik bekommerd ben om bomen, die bedreigd worden door onkruid, ga ik het onkruid aanpakken zodat de bomen verder hun ding kunnen doen op hun eigen stukje grond.

Die mensen zijn niét dankbaar. Ik heb nog nooit ofte nimmer een Syriër van deur tot deur weten gaan om te horen of hij iemand kan helpen, uit dankbaarheid om hier te mogen wonen.

Je moet er wel rekening mee houden dat het hier allemaal vreemd is voor de meeste Syriërs.
Het feit dat de Vlaamse buurman zijn kop niet wil inslaan om zijn vrouw ongestoord te kunnen neuken is voor hen waarschijnlijk een bizar gegeven. :-D

Guinevere
19 augustus 2015, 11:54
Antwoord hier eens op :

ge vergeet "uit luiheid". Marokko is geen ontwikkelingsland (Agadir is zelfs een populair vakantieoord), er is bij mijn weten ook geen oorlog. Wat komen al die Marokkanen hier dan zoeken ??

Domino effect.

Peche
19 augustus 2015, 11:54
Antwoord hier eens op :

ge vergeet "uit luiheid". Marokko is geen ontwikkelingsland (Agadir is zelfs een populair vakantieoord), er is bij mijn weten ook geen oorlog. Wat komen al die Marokkanen hier dan zoeken ??

Die zijn we gaan halen? En vanwaar komen deze vluchtelingen voornamelijk? Alice u zei?

Peche
19 augustus 2015, 11:56
Alle moslims leiden aan ASP.

Geeft ZE daarom vooral wapens om regimes die in de weg zitten op te ruimen. En als mensen er van gaan vluchten bepleiten we wel een Holocaust zeker.
In ik ben in nood aan realiteit en de gek??? Madness

Maori
19 augustus 2015, 11:57
Je moet er wel rekening mee houden dat het hier allemaal vreemd is voor de meeste Syriërs.
Het feit dat de Vlaamse buurman zijn kop niet wil inslaan om zijn vrouw ongestoord te kunnen neuken is voor hen waarschijnlijk een bizar gegeven. :-D

:lol:

Het toeval wil dat ik toevallig een familie (christelijke) Syriërs ken die een kleine 15 jaar in België wonen. Drie kinderen. Alle drie universiteitsdiploma's. Deftige mensen. Kinderen spreken alle 3 zonder dat oh zo typisch arabische rochelgeluid.
Ze zeiden me dat er vroeger 80% christenen en 20% moslims in Syrië woonden; die percentages zijn nu omgedraaid. En net nu is het ook een pokkenland geworden...

Maori
19 augustus 2015, 11:58
Geeft ZE daarom vooral wapens om regimes die in de weg zitten op te ruimen. En als mensen er van gaan vluchten bepleiten we wel een Holocaust zeker.
In ik ben in nood aan realiteit en de gek??? Madness

En als we de dictator niét bestrijden, is het ook verkeerd.

Make up your mind drama queen.

Peche
19 augustus 2015, 12:03
Make up My mind???? Nergens heb ik dat ooit gezegd. Van meet af aan zei ik er weg te blijven en af te blijven. Ik zei nog dat zoiets een massa migratie gaat brengen dat volgens Alice nooit ging gebeuren. Hoeveel vangen we op en onderhouden we intussen? En tis maar pas begonnen.

Ik ben altijd tegen oorlog geweest
En ik wist van LIBIËRS zelve dat zij NOOIT om een democratie vroegen.
Ik zei meteen dat de tv loog en we dat dienen te overstijgen.
Ghadaffi had ook veel aanhangers. ZE zijn voornamelijk dood nu.
Toen studenten hun rechten terug vroegen en doodgeschoten werden ben ik daar MAANDEN ziek van geweest en mijn betoog is daaromtrent NOOIT afgeweken.

Pericles
19 augustus 2015, 12:06
:lol:

Het toeval wil dat ik toevallig een familie (christelijke) Syriërs ken die een kleine 15 jaar in België wonen. Drie kinderen. Alle drie universiteitsdiploma's. Deftige mensen. Kinderen spreken alle 3 zonder dat oh zo typisch arabische rochelgeluid.
Ze zeiden me dat er vroeger 80% christenen en 20% moslims in Syrië woonden; die percentages zijn nu omgedraaid. En net nu is het ook een pokkenland geworden...

Het zijn die die we naar hier moeten halen , de Christenen en desnoods ook de Koerden.
Laat de rest (Arabische islamieten) daar maar zitten, dan kunnen ze mekaar daar rustig verder blijven afmaken met hun zelfgemaakte vuistbijlen. ;-)

Maori
19 augustus 2015, 12:10
Make up My mind???? Nergens heb ik dat ooit gezegd. Van meet af aan zei ik er weg te blijven en af te blijven. Ik zei nog dat zoiets een massa migratie gaat brengen dat volgens Alice nooit ging gebeuren. Hoeveel vangen we op en onderhouden we intussen? En tis maar pas begonnen.

Ik ben altijd tegen oorlog geweest
En ik wist van LIBIËRS zelve dat zij NOOIT om een democratie vroegen.
Ik zei meteen dat de tv loog en we dat dienen te overstijgen.
Ghadaffi had ook veel aanhangers. ZE zijn voornamelijk dood nu.
Toen studenten hun rechten terug vroegen en doodgeschoten werden ben ik daar MAANDEN ziek van geweest en mijn betoog is daaromtrent NOOIT afgeweken.

Als je een aanhanger van een dictator zijt, zit je safe.
Die lijden volgens mij allemaal wat aan het Stockholm syndroom.

Maori
19 augustus 2015, 12:11
Het zijn die die we naar hier moeten halen , de Christenen en desnoods ook de Koerden.
Laat de rest (Arabische islamieten) daar maar zitten, dan kunnen ze mekaar daar rustig verder blijven afmaken met hun zelfgemaakte vuistbijlen. ;-)

En wie gaan ze met de vinger wijzen als die mekaar beginnen uit te moorden?? :-D

Pericles
19 augustus 2015, 12:17
En wie gaan ze met de vinger wijzen als die mekaar beginnen uit te moorden?? :-D

Dat is onze fout natuurlijk, niemand weet waarom maar dat schijnt zo te zijn. :-D

Maori
19 augustus 2015, 12:23
Dat is onze fout natuurlijk, niemand weet waarom maar dat schijnt zo te zijn. :-D

Hoe zalig moet het zijn wanneer je altijd iemand anders als schuldige kunt aanduiden. Niks verantwoordelijkheid. Lekker kinderlijk. Reflecteert hun IQ. De negatieve effecten van religiositeit zijn niet te overzien....

Pericles
19 augustus 2015, 12:33
Hoe zalig moet het zijn wanneer je altijd iemand anders als schuldige kunt aanduiden. Niks verantwoordelijkheid. Lekker kinderlijk. Reflecteert hun IQ. De negatieve effecten van religiositeit zijn niet te overzien....

Ach als ze morgen IS vernietigen beginnen ze daar overmorgen opnieuw, de ene stam tegen de andere, omdat volgens de ene stam de Mo op 12 juni 622 zijn baard liet knippen en de andere dat ontkent omdat hij toen de hele dag lang volgens hen met zijn baard en bakkes vol paardenstront heeft rondgelopen. :-D

Ze zijn daar stiepelzot.

Maori
19 augustus 2015, 12:36
Ach als ze morgen IS vernietigen beginnen ze daar overmorgen opnieuw, de ene stam tegen de andere, omdat volgens de ene stam de Mo op 12 juni 622 zijn baard liet knippen en de andere dat ontkent omdat hij toen de hele dag lang volgens hen met zijn baard en bakkes vol paardenstront heeft rondgelopen. :-D

:rofl:

Zeg nu nog eens dat dat geen goeie reden is om koppensneller te worden! ;-)

Peche
19 augustus 2015, 12:49
Als je een aanhanger van een dictator zijt, zit je safe.
Die lijden volgens mij allemaal wat aan het Stockholm syndroom.

Wat mensen toch in de ander zijn bek schuiven als ze niet willen/kunnen antwoorden he :roll:

Ik ben geen aanhanger van een dictator, maar het lijkt mij sterk dat hij die migratie naar Europa wel kon tegenhouden.
Dat daar gratis onderwijs was, gratis ziekenzorg en een draaiende economie.

Nu is daar pure anarchie en smokkelt IS alles wat kan tot hier voor enkele duizenden euro's.
Geef toch toe, bij Saddam en Ghadaffi was het gene waar geweest.

Maori
19 augustus 2015, 12:56
Wat mensen toch in de ander zijn bek schuiven als ze niet willen/kunnen antwoorden he :roll:

Ik ben geen aanhanger van een dictator, maar het lijkt mij sterk dat hij die migratie naar Europa wel kon tegenhouden.
Dat daar gratis onderwijs was, gratis ziekenzorg en een draaiende economie.

Nu is daar pure anarchie en smokkelt IS alles wat kan tot hier voor enkele duizenden euro's.
Geef toch toe, bij Saddam en Ghadaffi was het gene waar geweest.

De wereld draait niet alleen rond jou peche, ik had het over de inwoners van die pokkenlanden.

Wanneer westerlingen luidop durven beweren dat die inwoners van die pokkenlanden beter af zijn met een dictator omdat hun kleine breintjes het concept van democratie en vrijheid niet kunnen bevatten, is het kot te klein.

Wanneer ze ons hier komen bevrijden zijn in WOII hebben wij daarna mekander ook niet bevochten.

Peche
19 augustus 2015, 13:11
Kunnen mensen niet gewoon op de essentie antwoorden
Was het bij Saddam en ghadaffi waar geweest ?

Maori
19 augustus 2015, 13:12
Kunnen mensen niet gewoon op een vraag antwoorden zonder omzeilen?

Ik omzeil niks. Ik wijd uit maar omzeil niks.

Peche
19 augustus 2015, 13:13
Zie edit

Tomas
19 augustus 2015, 13:48
Het ligt vooral ook aan de vrouw achter de kassa, die zich laat afschepen. De eigenaar van de shop moet voet bij stuk houden. Desnoods politie bellen indien het te gortig wordt. Door zich te laten doen communiceert men dat men het ermee eens is. Als de vrouw echter blijft bedienen achter de kassa, leert de asielzoeker dat hun regels hier niet geldig zijn. Door toe te geven, moedig je het alleen maar aan.

Mambo
19 augustus 2015, 13:55
Make up My mind???? Nergens heb ik dat ooit gezegd. Van meet af aan zei ik er weg te blijven en af te blijven. Ik zei nog dat zoiets een massa migratie gaat brengen dat volgens Alice nooit ging gebeuren. Hoeveel vangen we op en onderhouden we intussen? En tis maar pas begonnen.

Ik ben altijd tegen oorlog geweest
En ik wist van LIBIËRS zelve dat zij NOOIT om een democratie vroegen.
Ik zei meteen dat de tv loog en we dat dienen te overstijgen.
Ghadaffi had ook veel aanhangers. ZE zijn voornamelijk dood nu.
Toen studenten hun rechten terug vroegen en doodgeschoten werden ben ik daar MAANDEN ziek van geweest en mijn betoog is daaromtrent NOOIT afgeweken.

Ghadaffi had 50 miljard spaargeld staan.
Ze hebben hem doodgeschoten en zijn 50 miljard gepakt.

Maori
19 augustus 2015, 14:08
Het ligt vooral ook aan de vrouw achter de kassa, die zich laat afschepen. De eigenaar van de shop moet voet bij stuk houden. Desnoods politie bellen indien het te gortig wordt. Door zich te laten doen communiceert men dat men het ermee eens is. Als de vrouw echter blijft bedienen achter de kassa, leert de asielzoeker dat hun regels hier niet geldig zijn. Door toe te geven, moedig je het alleen maar aan.

Ik kan ergens snappen dat niet iedereen het aandurft om in te gaan tegen een situatie die onze hele maatschappij al decennia lang laat gedijen.

Peche
19 augustus 2015, 14:27
Ghadaffi had 50 miljard spaargeld staan.
Ze hebben hem doodgeschoten en zijn 50 miljard gepakt.

En veel meer. Hij ging op een vredevolle manier Afrika een nieuw tijdperk in luiden. En zie nu ...
Heel de wereld verkeert in crisis. En het is nog niet genoeg.... Shell kreeg toelating om op de arctic te boren.
Ik zou er de muren van kunnen oplopen :)

Maori
19 augustus 2015, 14:34
En veel meer. Hij ging op een vredevolle manier Afrika een nieuw tijdperk in luiden. En zie nu ...
Heel de wereld verkeert in crisis. En het is nog niet genoeg.... Shell kreeg toelating om op de arctic te boren.
Ik zou er de muren van kunnen oplopen :)

Grapjas

Libyans were 'even afraid to look at walls of palace', for fear of being arrested while Gaddafi was in power

Artikel (http://www.dailymail.co.uk/news/article-3026372/Inside-Gaddafi-s-ruined-palaces-feared-dictator-s-homes-reduced-rubble-used-pet-market.html)

Peche
19 augustus 2015, 14:46
Ja en geef die bleitsmoelen wapens en de macht en Libië is nu bevrijd?
Er zijn ook andere verhalen M. En waarom zou de EU er om geven hoe bang een Libiër is? Wees eens eerlijk.
Zijn we Libië gaan bevrijden of zijn we onze economische belangen gaan vrijwaren? Honestly....

circe
19 augustus 2015, 16:14
Vluchtelingen zijn geen migranten.
En ik zou me beschaamd voelen om van slachtoffers van de oorlogen van VS & (Europese) bondgenoten te eisen dat ze zich aanpassen. Het léf.

Stel dat Marokko morgen België binnenvalt en jij naar daar vlucht omdat het veiliger en beter leven is, gaan ze je ook niet verwelkomen met een bordje "aanpassen of opkrassen". Ik bedoel, dat zou nog totaal nog niet eens aan de orde zijn. Zie de Vluchtelingenwet.

Vluchtelingen zijn mensen die TIJDELIJK naar een andere plaats verhuizen tot de situatie verbeterd is in eigen land.

Noteer: TIJDELIJK.

Daarom dat de zogenaamde "Palestijnse vluchtelingen" na drie generaties nog steeds als "vluchteling" worden beschouwd: zij worden niet opgenomen in de arabische maatschappij en hebben blijvend een vluchtelingenstatus, apart van de bestaande maatschappij, met de nodige beperkingen, en zonder alle rechten. Ze worden onderhouden door de UNWHR, met uitkeringen betaald door de Westerse landen, niet door uitkeringen betaald door de arabische bewoners van die landen.

Migranten daarentegen worden verondersteld zich te integreren in de bestaande maatschappij en zich te conformeren naar de daar vigeren normen, waarden en wetten.
In dat geval worden ze opgenomen in de maatschappij en als volledig evenwaardig beschouwd.

You snaps the difference?

Nietzsche
19 augustus 2015, 16:16
Vluchtelingen zijn mensen die TIJDELIJK naar een andere plaats verhuizen tot de situatie verbeterd is in eigen land.

Noteer: TIJDELIJK.

Daarom dat de zogenaamde "Palestijnse vluchtelingen" na drie generaties nog steeds als "vluchteling" worden beschouwd: zij worden niet opgenomen in de arabische maatschappij en hebben blijvend een vluchtelingenstatus, apart van de bestaande maatschappij, met de nodige beperkingen, en zonder alle rechten.

Migranten daarentegen worden verondersteld zich te integreren in de bestaande maatschappij en zich te conformeren naar de daar vigeren normen, waarden en wetten.
In dat geval worden ze opgenomen in de maatschappij en als volledig evenwaardig beschouwd.

You snaps the difference?

Woorden/zinnen als: tijdelijk, situatie verbeterd in eigen land zijn zodanig arbitrair, dat je er praktisch gezien nauwelijks echt een grens mee kan trekken.

coro
19 augustus 2015, 16:33
Vluchtelingen zijn mensen die TIJDELIJK naar een andere plaats verhuizen tot de situatie verbeterd is in eigen land.

Noteer: TIJDELIJK.

Daarom dat de zogenaamde "Palestijnse vluchtelingen" na drie generaties nog steeds als "vluchteling" worden beschouwd: zij worden niet opgenomen in de arabische maatschappij en hebben blijvend een vluchtelingenstatus, apart van de bestaande maatschappij, met de nodige beperkingen, en zonder alle rechten. Ze worden onderhouden door de UNWHR, met uitkeringen betaald door de Westerse landen, niet door uitkeringen betaald door de arabische bewoners van die landen.

Migranten daarentegen worden verondersteld zich te integreren in de bestaande maatschappij en zich te conformeren naar de daar vigeren normen, waarden en wetten.
In dat geval worden ze opgenomen in de maatschappij en als volledig evenwaardig beschouwd.

You snaps the difference?

Sterker nog: vluchtelingen die hier TIJDELIJK zijn dienen zich dan ook TIJDELIJK (tot ze weer vertrekken) aan te passen en niet omgekeerd hé!

Leica
19 augustus 2015, 16:50
Woorden/zinnen als: tijdelijk, situatie verbeterd in eigen land zijn zodanig arbitrair, dat je er praktisch gezien nauwelijks echt een grens mee kan trekken.

Woorden/zinnen als: vluchteling, oorlogsslachtoffer, zijn zodanig arbitrair dat je er praktisch gezien nauwelijks echt een grens mee kan trekken.

andev
19 augustus 2015, 18:16
Jullie hebben ze binnen gelaten, en laten ze nog steeds binnen. Nu niet komen zeiken, eigen schuld....Jammer voor uw kinderen.
"Jullie" ???? De overgrote meerderheid van die "jullie-groep" wil die binnenwaaiende bende liefst direct weer buiten!
Richt je wat meer tot onze "bewindvoerders" die op een laffe manier geen boodschap hebben aan de mensen die ze verondersteld worden te vertegenwoordigen! En vooral/enkel op het VB zitten kafferen is niet de goede manier! De bende die hier binnensluipt heeft nog andere en ergere ideetjes dan wat men het VB toeschrijft!

andev
19 augustus 2015, 18:19
Ik wil dan ook geen gegil, geschreeuw om hulp horen als ze verdrinken. God heeft dat immers zo gewild.
Inderdaad, al die reddende schepen in de Middel. Zee is eigenlijk Allah tegenwerken! Hij beslist wie mag vertrekken en aankomen! Waar halen wij, ongelovige honden de pretentie dat te doen in zijn plaats???

Tomas
19 augustus 2015, 18:19
We houden het best dus bij het woord 'oorlogsslachtoffers' of 'vluchtelingen' wat het meest van toepassing is op deze groep mensen. Hulp is dus het enige wat te bieden valt. Al de rest is blablabla of extreemrechtse toogpraat waar onze politici gelukkig nooit naar zullen luisteren.

andev
19 augustus 2015, 18:24
We houden het best dus bij het woord 'oorlogsslachtoffers' of 'vluchtelingen' wat het meest van toepassing is op deze groep mensen. Hulp is dus het enige wat te bieden valt. Al de rest is blablabla of extreemrechtse toogpraat waar onze politici gelukkig nooit naar zullen luisteren.
Gans de moslimwereld is "oorlogsgebied"! Dat ze ginder maar elkaar uitroeien, opgeruimd staat netjes! Ze zijn een pest voor de mensheid en ze zijn daar gewoon zelf verantwoordelijk voor, onze zaak niet meer!
Dat emo-gedoe is compleet afgezaagd en brengt enkel onze eigen landen in gevaar. Wacht maar nog een paar decennia met al die "oorlogsslachtoffers" die het hier voor het zeggen zullen krijgen.
Hulp bieden ok! Maar enkel ter plaatse en als het moet met keiharde militaire acties. De rest is blablablabla.

andev
19 augustus 2015, 18:27
Wat zegt de Bijbel eigenlijk over vrouwen in de Kerk?
Wat kan ons dat nog schelen?
Laat de achterlijke moslims maar achter hun koran en islam lopen. We zien de resultaten en die zijn prachtig nietwaar?

andev
19 augustus 2015, 18:30
Bs'd

Als er iets achterhaald is, is dat het moderne Westen dat door progressieve waarden op z'n gat ligt
Wat jij jezelf toch probeert wijs te maken!
Ga in moslimgebied wonen, daar heb je nog de zegeningen van de godsdienst met niets dan cultuur en welvaart!.

Drukazz
19 augustus 2015, 18:42
Wat jij jezelf toch probeert wijs te maken!
Ga in moslimgebied wonen, daar heb je nog de zegeningen van de godsdienst met niets dan cultuur en welvaart!.

Bs'd

Vlaanderen is mijn land, katholicisme mijn religie.

vlaams realist
19 augustus 2015, 18:45
We houden het best dus bij het woord 'oorlogsslachtoffers' of 'vluchtelingen' wat het meest van toepassing is op deze groep mensen. Hulp is dus het enige wat te bieden valt. Al de rest is blablabla of extreemrechtse toogpraat waar onze politici gelukkig nooit naar zullen luisteren.

Beperkte woordkeuze , "Islam-slachtoffers" is een stuk correcter , en "islam-vluchters " is ook correcter .
Als ze natuurlijk vluchten voor de achterlijkheid van hun grote voorbeeld , Mohammed , dan kan je ze beter beschouwen als een leger .
Een invasie van moslims .
Slimmer , een leger dat zich laat onderhouden door de toekomstige slaven .
Ofwel zijn de toekomstige slaven zo laf en zo dom om een invasie zelf te betalen .

Drukazz
19 augustus 2015, 18:49
Ofwel zijn de toekomstige slaven zo laf en zo dom om een invasie zelf te betalen .

Bs'd

Gaat de wereld beter af zijn zonder blanken?

daiwa
20 augustus 2015, 02:22
Wat betreft dankbaarheid: wie zegt dat die mensen dat niet zijn? Moeten ze dankbaar zijn dat Europa mee hun land weer naar de bronstijd heeft gebombardeerd? :

Het is niet Europa die hen naar de bronstijd bombardeerd maar wel de islam die hen er in houd.

Met elk land waar zich een totale islamisering heeft voltrokken, ging het bergafwaarts. Hoe meer islamisering, hoe meer onrust, materiële en culturele armoede, conflicten tussen bevolkingsgroepen, bloedvergieten en andere ellende.

Nahed Selim is tolk en schrijfster. Haar laatste boek ’Allah houdt niet van vrouwen’ verscheen vorig jaar bij uitgeverij Houtekiet

Yordin
20 augustus 2015, 08:40
We houden het best dus bij het woord 'oorlogsslachtoffers' of 'vluchtelingen' wat het meest van toepassing is op deze groep mensen. Hulp is dus het enige wat te bieden valt. Al de rest is blablabla of extreemrechtse toogpraat waar onze politici gelukkig nooit naar zullen luisteren.

Enkel Extreemrechts?
Al deze mensen zijn links.
Nederlandse SP in 1983

“Ik wil mijn afschuw voor de islam – de leer, de dogmatiek, de verboden, de onbeweeglijkheid, de middeleeuwse achterlijkheid die is ontstaan met deze religie voor nomaden en woestijnrovers – niet onder stoelen of banken steken. (…) Zichzelf opsluitend in een gedragspatroon, dat de originele achterlijkheid halsstarrig in stand houdt (…), vormen zij een Fremdkörper in onze samenleving, dat niet lijkt te kunnen loskomen, iets bij te leren, iets te willen leren, dus verarmt (…). Zoals nu kan het niet”.
Citaat van de stalinist Theun de Vries bij zijn steun aan het standpunt van de Socialistische Partij zoals verwoord in de brochure Gastarbeid en Kapitaal en de daarbij gevoegde reacties en commentaren, alsook in het partijorgaan Tribune

Jan Marijnissen (Vrij Nederland, 17 juni 1995):

“Om eerlijk te zijn: ik ben er trots op dat wij ver voor Bolkestein, maar dan ook heel erg ver voor Bolkestein, dit onderwerp op de agenda hebben gezet. We zijn geweken, terwijl we hadden moeten doorzetten.”

Emile Roemer (in zijn allereerste persconferentie, 5 maart 2010):

“Wilders is iemand die de wind mee heeft omdat hij een aantal problemen die onder mensen leven goed weet te verwoorden. Daar moeten wij open voor staan. Daar moeten wij heel voorzichtig mee omgaan. Die zijn problemen die de SP ook al lang – en eigenlijk vér voor Geert Wilders – benoemd heeft.”
https://sptransparant.wordpress.com/gastarbeid-en-kapitaal/

Maori
20 augustus 2015, 08:56
Ik hoorde op de radio dat zij die een asielaanvraag ingediend hebben vrijwilligerswerk mogen doen terwijl de staat zich over hun aanvraag buigt.

Tot op vandaag de dag moet ik nog altijd de eerste dankbare asielzoeker weten aanbellen bij de mensen om te zien of ze iets kunnen betekenen voor iemand.
Stel je voor dat zij dat zouden doen, na de eerste initiële terughoudendheid van de mensen waar ze aanbellen, zouden mensen op de duur een heel ander beeld vormen van asielzoekers.

Ik denk echter dat er - spijtig genoeg - sneller vierkante kersen zullen zijn dan dat dit gebeurt.

Nietzsche
20 augustus 2015, 09:38
Woorden/zinnen als: vluchteling, oorlogsslachtoffer, zijn zodanig arbitrair dat je er praktisch gezien nauwelijks echt een grens mee kan trekken.

Want?

Thuleander
20 augustus 2015, 10:02
We houden het best dus bij het woord 'oorlogsslachtoffers' of 'vluchtelingen' wat het meest van toepassing is op deze groep mensen. Hulp is dus het enige wat te bieden valt. Al de rest is blablabla of extreemrechtse toogpraat waar onze politici gelukkig nooit naar zullen luisteren.

Bedankt om duidelijk te maken dat we in een schijndemocratie leven.
Er zijn nog steeds mensen die dat niet doorhebben.

cookie monster
21 augustus 2015, 01:55
Gaat de wereld beter af zijn zonder blanken?
Tja , waarom bestaan blanken ??

cookie monster
21 augustus 2015, 02:28
Vlaanderen is mijn land, katholicisme mijn religie.
Wat bv protestanten & atheïsten , zijn die ook welkom in UW land ??

Maori
21 augustus 2015, 06:54
We houden het best dus bij het woord 'oorlogsslachtoffers' of 'vluchtelingen' wat het meest van toepassing is op deze groep mensen. Hulp is dus het enige wat te bieden valt. Al de rest is blablabla of extreemrechtse toogpraat waar onze politici gelukkig nooit naar zullen luisteren.

Naïviteit kan mooi zijn zolang het er maar niet voor zorgt dat je oogkleppen ophebt van hier tot in Timboektoe.

Er zitten absoluut echte vluchtelingen tussen, zonder meer maar er zit ook heel wat anders tussen.

En ik blijf erbij: een échte vluchteling blijft in het eerste land waar hij of zij veilig is en eist geen papieren om verder te reizen naar een land van melk en honing. In pakweg Hongarije en Turkije is het veilig....gaan ze daar asiel vragen?

Als laatste: ik ken persoonlijk iemand die bij de britse douane in Coquelles werkt; hetgeen ik daarvan hoor, is weerzinwekkend. Ja, inderdaad, weerzinwekkend. Niet het gedrag dat je van vluchtelingen zou verwachten. Integendeel...

Peche
21 augustus 2015, 07:10
Er zijn er inderdaad die het neig weten aan te vragen.
Die mensen hebben ook niets en hun enige doel is aankomen.
Dan komen ze aan en lopen ze hopeloos en doelloos rond. Dan begint de stress op te bouwen... Dag na dag. Soms zit je dan weken op straat te turen, een afspraak aan het afwachten, kom je daartoe en is het hele gesprek een flop en sta je met even lege handen weer op straat voor hetzelfde schuitje...
Honger en vitaminen tekorten maken dan dat het allerergste in die persoon bovenkomt.

Geef ze daar doel en vooruitzicht? Valt Libië nu echt niet te herstellen?

Lof der Zotheid
21 augustus 2015, 07:24
Naïviteit kan mooi zijn zolang het er maar niet voor zorgt dat je oogkleppen ophebt van hier tot in Timboektoe.

Er zitten absoluut echte vluchtelingen tussen, zonder meer maar er zit ook heel wat anders tussen.

En ik blijf erbij: een échte vluchteling blijft in het eerste land waar hij of zij veilig is en eist geen papieren om verder te reizen naar een land van melk en honing. In pakweg Hongarije en Turkije is het veilig....gaan ze daar asiel vragen?

Als laatste: ik ken persoonlijk iemand die bij de britse douane in Coquelles werkt; hetgeen ik daarvan hoor, is weerzinwekkend. Ja, inderdaad, weerzinwekkend. Niet het gedrag dat je van vluchtelingen zou verwachten. Integendeel...

Zou u voorbeelden daarvan kunnen noemen?

Maori
21 augustus 2015, 07:47
Zou u voorbeelden daarvan kunnen noemen?

Spijtig genoeg niet...ik geef toe, ik zou het graag vertellen maar ik heb eerlijk moeten beloven dit niet te doen vermits zij die er werken die info eigenlijk niet mogen delen met anderen.....

Je gaat me moeten geloven als ik je zeg dat de verhalen je woest maken.

Peche
21 augustus 2015, 07:50
Dat. Is de bedoeling van propaganda verhalen die de domme massa gelooft he... kerel

Maori
21 augustus 2015, 07:58
Dat. Is de bedoeling van propaganda verhalen die de domme massa gelooft he... kerel

Propagandaverhalen van mensen die op de eerste rij staan in de strijd tegen de illegalen?? Mijn verhalen van op het werk zijn van een héél ander kaliber dan die van hun. Maar ja, dat zijn leugens hé.

Dat iemand als jij dat liever als propaganda ziet, is absoluut normaal.
Slaap je beter wanneer je denkt dat dit enkel maar propaganda is?

Sukkel.

Peche
21 augustus 2015, 08:00
Amai voeren we al.oorlog met illegalen? The new special opps?


Je weet evengoed als ik dat verhalen hier jack shit betekenen.
Zo zou ik voor een encounter gek verklaard worden, en is ze toch de bikkelharde waarheid.

Maori
21 augustus 2015, 08:07
Amai voeren we al.oorlog met illegalen? The new special opps?

http://quoteaddicts.com/media/q3/249090.png

Peche
21 augustus 2015, 08:12
Completely likewise.

Maori
21 augustus 2015, 08:14
Completely likewise.

Dat is een compliment waarvoor. Ik zou het vreselijk vinden moest iemand als jij het kunnen vinden met mij. Dat zou niet veel goeds over mij zeggen. :lol:

Peche
21 augustus 2015, 08:18
Het gaat niet over mijn of uw eer. Maar over die miljoenen op vlucht .
Weet ook wel dat die strijd metaforisch is, maar ik swing graag eens de pan uit. De slimmere laat zich er uiteraard aan vangen en gaat daarbij los over de essentie heen en wordt dan maar persoonlijk.

Peche
21 augustus 2015, 08:18
Het gaat niet over mijn of uw eer. Maar over die miljoenen op vlucht .
Weet ook wel dat die strijd metaforisch is, maar ik swing graag eens de pan uit. De slimmere laat zich er uiteraard aan vangen en gaat daarbij los over de essentie heen en wordt dan maar persoonlijk.

Maori
21 augustus 2015, 08:24
Het gaat niet over mijn of uw eer. Maar over die miljoenen op vlucht .
Weet ook wel dat die strijd metaforisch is, maar ik swing graag eens de pan uit. De slimmere laat zich er uiteraard aan vangen en gaat daarbij los over de essentie heen en wordt dan maar persoonlijk.

Ik vind jou vervelend en jij vindt mij vervelend. Ik kan daar perfect mee leven.

Laten we het daar bij houden.

Peche
21 augustus 2015, 08:35
Ik vind jou helemaal niet vervelend. En het ergert me niet dat ik jou erger. :-)
Een handdruk .

Maori
21 augustus 2015, 08:37
Ik vind jou helemaal niet vervelend. En het ergert me niet dat ik jou erger. :-)
Een handdruk .

Fair enough.

Lukkas
21 augustus 2015, 08:51
Men vlucht doorgaans voor oorlog, armoede en gebrek aan toekomstperspectieven?

Voila, typische kenmerken van een doorsnee moslimland. En dan vlucht men daar weg en brengt die rotzooi mee naar hier. Daarbovenop zijn er dan tussen ons nog die zie bekeren tot deze waanzinnige en allesvernietigende indoctrinatie.

Maori
21 augustus 2015, 08:53
Voila, typische kenmerken van een doorsnee moslimland. En dan vlucht men daar weg en brengt die rotzooi mee naar hier. Daarbovenop zijn er dan tussen ons nog die zie bekeren tot deze waanzinnige en allesvernietigende indoctrinatie.

Van mij mag het concept van "collaboratie" terug in leven geroepen worden.

Lukkas
21 augustus 2015, 09:04
Vluchtelingen zijn geen migranten.
En ik zou me beschaamd voelen om van slachtoffers van de oorlogen van VS & (Europese) bondgenoten te eisen dat ze zich aanpassen. Het léf.

Stel dat Marokko morgen België binnenvalt en jij naar daar vlucht omdat het veiliger en beter leven is, gaan ze je ook niet verwelkomen met een bordje "aanpassen of opkrassen". Ik bedoel, dat zou nog totaal nog niet eens aan de orde zijn. Zie de Vluchtelingenwet.

Hahaha, wat een vergelijking. Net alsof Belgen, Nederlanders, Fransen tijdens de Tweede Wereldoorlog massaal naar Duitsland zouden gevlucht zijn om zich in veiligheid te brengen. Ik vraag mij trouwens af waarom hier zoveel moslims zitten. Is het bij de 'ongelovigen' dan toch beter? Het straffe is dan nog dat zij die indoctrinatie blijven aanhangen en ons willen veranderen. Getuigt zeker niet van gezond verstand.

Het is gemakkelijk om alle schuld bij het Westen te leggen. Er is maar één oorzaak voor al deze ellende: de barbaarse islam. Maar dat zal u natuurlijk nooit willen toegeven.

Lukkas
21 augustus 2015, 09:16
Wel ironisch wanneer religieuze extremisten hun religieus extremistisch hellegat ontvluchten om hier de religieuze extremist te kunnen uithangen. Onbegrijpelijke reactie van de verkopers.

De nagel op de kop!

circe
21 augustus 2015, 12:43
In zo'n Mercedes Sprinter 32 mensen inkrijgen! Daar moet ge sowieso je best al eens voor doen.

Bestelwagen met 32 vluchtelingen crasht in Oostenrijk

In Oostenrijk is vrijdagochtend een zwaar ongeval gebeurd met een bestelwagen waarin minstens 32 asielzoekers zaten. 24 onder hen raakten zwaargewond.
Het ongeval gebeurde rond 6.35 uur op de Westautobahn bij Amstetten. Volgens de politie crashte een Mercedes Sprinter en ging hij over de kop. Vermoedelijk kreeg de bestelwagen een klapband.

De hulpdiensten kwamen massaal ter plaatse, onder meer per helikopter, en de snelweg werd anderhalf uur afgesloten. In de bestelwagen zaten minstens 32 vluchtelingen, 24 van hen raakten ernstig gewond

De bestuurder van de wagen vluchtte weg, net als enkele vluchtelingen. Ze liepen over de autostrade, maar automobilisten konden hen ontwijken. De politie kon hen na een grote klopjacht oppakken.

Dus : met z'n allen gratis verzorging in Oostenrijkse ziekenhuizen
De bestuurder krijgt een paar maanden (zou het zoveel zijn) gratis kost en inwoon in de gevangenis.
Europa is 32 bewoners rijker, liefst zonder al teveel invaliditeit als gevolg van dit ongeval, anders krijgen ze een levenslange uitkering.http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150821_01827628

Maar de Antwerpse "Beest" werd verzegeld omdat de uitbater geen "papierke" had. Want d�*t is dus héél gevaarlijk: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150821_01827688#

Thuleander
21 augustus 2015, 12:54
Vluchtelingen zijn geen migranten.

Wil je zeggen dat die 'vluchtelingen' de intentie hebben om ooit terug te keren? :-)

circe
21 augustus 2015, 14:11
Wil je zeggen dat die 'vluchtelingen' de intentie hebben om ooit terug te keren? :-)

Dat gebeurt enkel in arabische landen natuurlijk.

Odol
21 augustus 2015, 23:18
Er gaat geen dag voorbij of er is wel ergens 1 incident ... dat het nieuws haalt
http://www.bbc.com/news/world-europe-33999801

Odol
21 augustus 2015, 23:18
Er gaat geen dag voorbij of er is wel ergens 1 incident ... dat het nieuws haalt
http://www.bbc.com/news/world-europe-33999801

daiwa
22 augustus 2015, 01:56
Het is gemakkelijk om alle schuld bij het Westen te leggen. Er is maar één oorzaak voor al deze ellende: de barbaarse islam. Maar dat zal u natuurlijk nooit willen toegeven.

Inderdaad !!
.

Met elk land waar zich een totale islamisering heeft voltrokken, ging het bergafwaarts. Hoe meer islamisering, hoe meer onrust, materiële en culturele armoede, conflicten tussen bevolkingsgroepen, bloedvergieten en andere ellende.

Nahed Selim is tolk en schrijfster. Haar laatste boek ’Allah houdt niet van vrouwen’ verscheen vorig jaar bij uitgeverij Houtekiet

cookie monster
22 augustus 2015, 02:45
Interessant vraagje: Hoe zouden die buren reageren ,
mochten (die) homo's of andere hun auto voor hun garage zetten ??

De schoofzak
22 augustus 2015, 08:54
Wil je zeggen dat die 'vluchtelingen' de intentie hebben om ooit terug te keren? :-)

Je leest toch regelmatig dat vluchtelingen terugkeren naar hun land ... voor een vakantie.

Illustratie:
Onder Mobutu kregen we hier een aantal anti-Mobutu's als politiek vluchteling.
Het Mobutu-regime wordt omver geworden en ... de vluchtelingen blijven hier, ... plus: de oud-Mobutu getrouwen komen naar hier als vluchteling.

.

fred vanhove
22 augustus 2015, 09:48
Je leest toch regelmatig dat vluchtelingen terugkeren naar hun land ... voor een vakantie.

Illustratie:
Onder Mobutu kregen we hier een aantal anti-Mobutu's als politiek vluchteling.
Het Mobutu-regime wordt omver geworden en ... de vluchtelingen blijven hier, ... plus: de oud-Mobutu getrouwen komen naar hier als vluchteling.

.

Een handeltje opzetten..import ..export is ook altijd een mogelijkheid.