PDA

View Full Version : Afslachten als sport


bk232214
18 oktober 2004, 13:05
In Noorwegen een nieuwe bezigheid voor de rijke , het afslachten van zeehonden . Zodus dierevrienden geen produckte kopen die uit Noorwegen komen

Dank u,

De Zeehond.

Tegendradigaard
18 oktober 2004, 13:18
Dus omdat enkele nitwits van een bepaald land iets uitsteken moeten wij al de andere mensen van dat land slecht behandelen ???????

parcifal
18 oktober 2004, 13:24
In Noorwegen een nieuwe bezigheid voor de rijke , het afslachten van zeehonden . Zodus dierevrienden geen produckte kopen die uit Noorwegen komen

Dank u,

De Zeehond.Beste Zeehond....

:snipersm: PANG!

hehehehehehehehe :twisted:

Tzuvar Raemborr
18 oktober 2004, 13:48
Wat kunnen mij die zeehonden eigenlijk schelen?

JoeQpublic
18 oktober 2004, 13:49
Goed eten zo'n zeehond!

ingenious
18 oktober 2004, 14:55
ik heb dat op tv gezien. ocharme die beestjes :-(

een noorwegenboycot lijkt me ook wat te ver gaan. ze zijden trouwens ook dat er teveel zeehondjes zijn. maar daarom moeten ze nog geen rijke stinkerds laten betalen om er op te knuppelen hé. dat ze verdomme met hun geld op cruise gaan ofzo.:evil:

Tzuvar Raemborr
18 oktober 2004, 15:00
ik heb dat op tv gezien. ocharme die beestjes :-(

een noorwegenboycot lijkt me ook wat te ver gaan. ze zijden trouwens ook dat er teveel zeehondjes zijn. maar daarom moeten ze nog geen rijke stinkerds laten betalen om er op te knuppelen hé. dat ze verdomme met hun geld op cruise gaan ofzo.:evil:
Kijk, dat is nu "survival of the fittest" aan het werk : dieren vandaag de dag moeten niet snel, sterk of sluw meer zijn. Als ze maar schattig genoeg zijn worden ze als prooi geschrapt... Puppy-oogjes als het nieuwste verdedigingsmiddel bij uitstek...

:lol:

ingenious
18 oktober 2004, 15:03
Kijk, dat is nu "survival of the fittest" aan het werk : dieren vandaag de dag moeten niet snel, sterk of sluw meer zijn. Als ze maar schattig genoeg zijn worden ze als prooi geschrapt... Puppy-oogjes als het nieuwste verdedigingsmiddel bij uitstek...

:lol:
kijk, als er echt een overpopulatie is, moet men er iets aan doe. maar er zijn beter manieren dan degene die ze nu gebruiken om zeehonden af te maken. al ooit eens beelden gezien? ze knuppelen die dood, om de pels zo goed moegelijk te bewaren. echt gruwelijk :(

moet dat nou echt? :hondogen:

parcifal
18 oktober 2004, 15:16
kijk, als er echt een overpopulatie is, moet men er iets aan doe. maar er zijn beter manieren dan degene die ze nu gebruiken om zeehonden af te maken. al ooit eens beelden gezien? ze knuppelen die dood, om de pels zo goed moegelijk te bewaren. echt gruwelijk :(

moet dat nou echt? :hondogen:

Ja, maar dat doen enkel de pelsjagers.
In Noorwegen schieten ze die beesten gewoon dood met een geweer
(voor de sport dus).

ingenious
18 oktober 2004, 15:20
Ja, maar dat doen enkel de pelsjagers.
In Noorwegen schieten ze die beesten gewoon dood met een geweer
(voor de sport dus).
oeps ja, heb ik ook gezien :?

anyway, dan blijft het nog schandalig dat ze dit uitbuiten. dat is geen sport. dat die mannen met te veel geld dan nog maar wat gaan golven.