PDA

View Full Version : Geef topics een kleurenfilter (of zoiets)


Top Dog
19 oktober 2004, 09:59
Leuk forum hier, mooi en vooruitstrevend!

Maar qua inhoud is het hier wel ene anarchie.
Is het mogelijk voor de forumgebruikers om bijvoorbeeld topics een kleurk-tje te geven obv appreciatie. Zo kan ieder gebruiker voor zich zien welke topic interessant kan zijn.
Je kan bijvoorbeeld een deel sleutelwoorden opgeven wat je wél en totaal niet interesseert.

Zo zou het forum voor mij al een stuk overzichtelijker worden, want alles over het blok en over migranten intereseert mij geen zier. Maar zelfs in topics die er niets mee te maken hebben wordt volgepost met die 2 onderwerpen.

Als ik de topics waarin die 2 onderwerpen aangehaald zijn eruit zou kunnen filteren, zou dat het forummen voor mij eens stuk gezelliger zijn!


Ik weet het, ik vraag misschien iets moeilijks.
Als het niet kan, red ik me zelf wel. ;)

jan hyoens
19 oktober 2004, 10:46
Leuk forum hier, mooi en vooruitstrevend!

Maar qua inhoud is het hier wel ene anarchie.
Is het mogelijk voor de forumgebruikers om bijvoorbeeld topics een kleurk-tje te geven obv appreciatie. Zo kan ieder gebruiker voor zich zien welke topic interessant kan zijn.
Je kan bijvoorbeeld een deel sleutelwoorden opgeven wat je wél en totaal niet interesseert.

Zo zou het forum voor mij al een stuk overzichtelijker worden, want alles over het blok en over migranten intereseert mij geen zier. Maar zelfs in topics die er niets mee te maken hebben wordt volgepost met die 2 onderwerpen.

Als ik de topics waarin die 2 onderwerpen aangehaald zijn eruit zou kunnen filteren, zou dat het forummen voor mij eens stuk gezelliger zijn!


Ik weet het, ik vraag misschien iets moeilijks.
Als het niet kan, red ik me zelf wel. ;)
waarom ga je niet gewoon op een site waar alles naar jouw goesting is: www.plopsaland.be (http://www.plopsaland.be)

Jeroen
19 oktober 2004, 10:59
Lijkt me nogal moeilijk te implementeren en of het echt wenselijk is?

Top Dog
19 oktober 2004, 11:31
Ik weet dat het moeilijk haalbaar is.
Maar vele discussies hier bliken geen voorbeeld te zijn van open debat.

Aan de titel kan je moeilijk afleiden of de discussies ook inhoudelijk zijn.

Toch weet ik uit ondervinding hier (gewoon lezen) dat er onderwerpen zijn waar inhoudelijke discussie bijna uitgesloten is.


Ik zal echter blijven de speld zoeken in de hooiberg. ;)

Of die in Plopsaland staat, blijft mij eender jantje! :roll: