PDA

View Full Version : Lap, Londen vervolgt weeral een moslimgeestelijke wegens terreur...


Chipie
19 oktober 2004, 15:59
Onze linkse broeders zullen kortelings wel een protestoptocht houden... Want dat kan toch niet blijven duren... Al die willekeurige aanhoudingen.
LONDEN - De moslimgeestelijke Abu Hamza al-Masri is dinsdag in Groot-Brittannië aangeklaagd wegens terrorisme. Volgens de Britse justitie was hij betrokken bij moorden en was hij in het bezit van een 'terroristisch' document.

In totaal gaat het om zestien misdrijven onder de Britse antiterreurwet, meldde de Britse omroep BBC. Door de aanklachten is de hoorzitting van dinsdag opgeschort, waarin het Amerikaanse uitleveringsverzoek voor Abu Hamza zou worden behandeld.
De Verenigde Staten verdenken de Brits-Egyptische geestelijke van contacten met het internationale terreurnetwerk AL-Qa'ida. Abu Hamza baarde opzien met zijn extremistische preken in de Finsbury Park moskee in Londen.
www.volkskrant.nl (http://www.volkskrant.nl)
http://www.smh.com.au/ffxImage/urlpicture_id_1042911331911_2003/01/20/21wld_masri.jpg



http://news.bbc.co.uk/olmedia/1780000/images/_1784282_hamza150.jpg


Hij ziet er nochtans niet gevaarlijk uit...

Musketo
19 oktober 2004, 16:02
Iedereen bestempelt me hier als links en toch vind ik het een goeie zaak dat die persoon opgepakt is. Leg uit aub.

Piet Hein
19 oktober 2004, 16:08
ik vind dat ook geod dat die mensen worden opgepakt zo'n mensen zijn een echte schande voor een geloof.

JoeQpublic
19 oktober 2004, 16:16
Allez, nog eens nieuws over de gerechterlijke vervolging van Abu Hamza aka Captain Hook, de meest omstreden imam van de meest omstreden moskee in UK. De man mag de moskee al een paar jaar niet meer gebruiken, blijkbaar doen ze hem nu zelf ook een proces aan. Big deal.

Bah, 't ruikt hier naar ongedierte, waar liggen die korrelkes weeral?

Chipie
19 oktober 2004, 16:54
Allez, nog eens nieuws over de gerechterlijke vervolging van Abu Hamza aka Captain Hook, de meest omstreden imam van de meest omstreden moskee in UK. De man mag de moskee al een paar jaar niet meer gebruiken, blijkbaar doen ze hem nu zelf ook een proces aan. Big deal.

Bah, 't ruikt hier naar ongedierte, waar liggen die korrelkes weeral?
U schrijft dat Captain Hook al een paar jaar de moskee niet meer mag gebruiken... Fout:
De verdachte predikte tot vorig jaar in de Finsbury Park-moskee in het noorden van Londen. Toen hem dat werd verboden, ging Abu Hamza al-Masri op straat door met zijn vaak ophitsende preken. De islamitische geestelijke ontkent elke betrokkenheid bij terrorisme.
En het is juist zoals U schrijft... Het ruikt naar ongedierte omdat de correcten korreltjes te pijnlijk vinden... Dankzij die correcten zitten we nu op ontelbare plaatsen met ongedierte...

Turkje
19 oktober 2004, 17:03
Er schiet mij iets te binnen van "splinter, balk en ogen", maar ik zou niet weten wat.

Misschien omdat een vervolgartikel over de ENIGE opgepakte moslimgeestelijke in GB wordt aangekondigd als "weeral een moslimgeestelijke opgepakt..." ???

Het betreft dus duidelijk een topic waar fouten toegestaan zijn.

Koenraad Maesschalck
19 oktober 2004, 17:12
Het regime in Londen is anders niet bepaald voorbeeldig te noemen, deze daad zal daar niet veel aan veranderen.

Blanke autochtone Engelsen worden vervolgd omdat ze ijveren voor een Engeland vrij van dergelijke vreemde onruststokers, de BNP wordt voortdurend gecontroleerd en leden vervolgd. Maar islam-geestelijken mogen in het VK onbestraft oproepen tot de stichting van een Brits Kalifaat via het geweer!

JoeQpublic
20 oktober 2004, 08:54
U schrijft dat Captain Hook al een paar jaar de moskee niet meer mag gebruiken... Fout: wow, CHIPIE, touché!
De man mag sinds februari '03 die moskee niet meer gebruiken, da's dus nog maar 1 jaar en 8 maanden.
Als u in de rest van uw postings en opmerkingen evenveel aandacht voor details en correctheid aan de dag legde, zou ik ze en u misschien iets ernstiger nemen...

Chipie
20 oktober 2004, 09:24
wow, CHIPIE, touché!
De man mag sinds februari '03 die moskee niet meer gebruiken, da's dus nog maar 1 jaar en 8 maanden.
Als u in de rest van uw postings en opmerkingen evenveel aandacht voor details en correctheid aan de dag legde, zou ik ze en u misschien iets ernstiger nemen...
Zolang, Joe, dat U Uzelf maar ernstig blijft nemen, is de wereld in goede handen:-) ...
Aan arrogantie ontbreekt het U alleszins niet :-) :-) ...

lyot
20 oktober 2004, 10:38
Zolang, Joe, dat U Uzelf maar ernstig blijft nemen, is de wereld in goede handen:-) ...
Aan arrogantie ontbreekt het U alleszins niet :-) :-) ...
hetgeen dan komt van iemand die zichzelf hier openlijk spitsvondig durft te noemen , terwijl zijn posts vol zitten met fouten en kinderlijke gevolgtrekkingen.
:) :) :)

Chipie
20 oktober 2004, 10:56
hetgeen dan komt van iemand die zichzelf hier openlijk spitsvondig durft te noemen , terwijl zijn posts vol zitten met fouten en kinderlijke gevolgtrekkingen.
:) :) :)Zelfs een arrogantie in het kwadraat raakt een spitsmuis niet...
Uw tussenkomst, waarop buiten Uzelf en de spitsmuis, vermoedelijk niemand zat te wachten, getuigt inderdaad van volwassenheid... :lolabove:

Cyberfreak
20 oktober 2004, 20:42
Onze linkse broeders zullen kortelings wel een protestoptocht houden... Want dat kan toch niet blijven duren... Al die willekeurige aanhoudingen.
Waar slaat dat nu weer op? Waar haal je het dat links de uitspraken van potentiële terroristen zou goedkeuren? Het is niet omdat links verdraagzamer is voor andere religies dat ze uitspraken of daden van mensen die een religie misbruiken goedkeuren.

Je reactie slaat nergens op, het zou handig zijn om in het vervolg even na te denken eer je iets typt, anders kan je beter een andere bezigheid zoeken.

Chipie
20 oktober 2004, 21:24
Waar slaat dat nu weer op? Waar haal je het dat links de uitspraken van potentiële terroristen zou goedkeuren? Het is niet omdat links verdraagzamer is voor andere religies dat ze uitspraken of daden van mensen die een religie misbruiken goedkeuren.

Je reactie slaat nergens op, het zou handig zijn om in het vervolg even na te denken eer je iets typt, anders kan je beter een andere bezigheid zoeken.anders kan je beter een andere bezigheid zoekenToevallig ook links? Gaat U mijn bezigheid bepalen?:-)

Hadden de linksen iets minder verdraagzaam geweest voor andere religies, dan had ik dit niet moeten schrijven... Want dat uw verdraagzaamheid (dat in se geen verdraagzaamheid is, maar afwending van verantwoordelijkheid) niet écht goed heeft gewerkt, dat merken we - vooral - in de steden en aan het zeer hoog % blokstemmers...
Maar ja, U en uw geestesgenoten beseffen het nog steeds niet... U heeft onze leefwereld verziekt en U stelt anderen daarvoor verantwoordelijk!... En o ja, ik weet dat U weeral verontwaardigd zult zijn... Ik ken uw ras.

Waarschijnlijk ben ik verdraagzamer dan U (ja, ik zie U al grimlachen...)... Maar het is niet met lurken, snurken en inpamperen dat men een leefbare wereld creëert...:lolabove:

Cyberfreak
20 oktober 2004, 22:46
Toevallig ook links? Gaat U mijn bezigheid bepalen?:-) Het gaat hier niet over mijn politieke overtuiging, ik analyseer gewoon je openingspost.
Hadden de linksen iets minder verdraagzaam geweest voor andere religies, dan had ik dit niet moeten schrijven...Het gaat hier over een opgepakte terrorist, er is geen enkel verband tussen 'links' en de opkomst van terrorisme.
Want dat uw verdraagzaamheid (dat in se geen verdraagzaamheid is, maar afwending van verantwoordelijkheid) niet écht goed heeft gewerkt, dat merken we - vooral - in de steden en aan het zeer hoog % blokstemmers...
Maar ja, U en uw geestesgenoten beseffen het nog steeds niet... U heeft onze leefwereld verziekt en U stelt anderen daarvoor verantwoordelijk!... En o ja, ik weet dat U weeral verontwaardigd zult zijn... Ik ken uw ras.Heeft niets met verantwoordelijkheid te maken, zie vorige paragraaf. En is 'links' ook al een ras? Mooi, zo word je pas au serieux genomen. :?

Al bij al wederom een stukje dat nergens op slaat.

Pietje
20 oktober 2004, 22:51
Zolang, Joe, dat U Uzelf maar ernstig blijft nemen, is de wereld in goede handen:-) ...
Aan arrogantie ontbreekt het U alleszins niet :-) :-) ...
Jij bent er anders ook niet van gespeend. Jij vind jezelf duidelijk het middelpunt van de wereld eh ??? :?

Chipie
20 oktober 2004, 23:15
Jij bent er anders ook niet van gespeend. Jij vind jezelf duidelijk het middelpunt van de wereld eh ??? :?:-) :-) :-)

Chipie
20 oktober 2004, 23:20
Al bij al wederom een stukje dat nergens op slaat.U placeerde hier een boeiende bijdrage...:-) :-) :-)

Rechtsliberaal
21 oktober 2004, 00:23
*knip*

Gelieve niet op te roepen tot geweld.
Bij blijvende herhaling, dit is niet voor het eerst, zullen we ons genoodzaakt zien u de toegang, al dan niet tijdelijk, tot het forum te ontzeggen.

Jeroen

Cyberfreak
21 oktober 2004, 17:16
U placeerde hier een boeiende bijdrage...:-) :-) :-)En u placeerde hier overtuigende tegenargumenten die onweerlegbaar zijn :-)

PS: Tegenargumenten zijn er niet want ik heb gewoon gelijk ;-), als je wilt ga ik er nog dieper op in.

Chipie
21 oktober 2004, 19:14
En u placeerde hier overtuigende tegenargumenten die onweerlegbaar zijn :-)

PS: Tegenargumenten zijn er niet want ik heb gewoon gelijk ;-), als je wilt ga ik er nog dieper op in.Hi Freak,
Ik dacht gisteren 'dat is nu toch niet normaal zoals die Cyberfreak reageert?!'. Toen ik evenwel op het nieuws vernam dat het gebruik van cannabis terug strafbaar is geworden, kende ik de reden... Frustaraties omdat cannabisgebruik terug strafbaar is geworden...

http://www.polbruno.irisnet.be/pers44/olivier.jpg

Pas maar op... We zullen U wel vinden!

Cyberfreak
21 oktober 2004, 19:38
Hi Freak,
Ik dacht gisteren 'dat is nu toch niet normaal zoals die Cyberfreak reageert?!'. Toen ik evenwel op het nieuws vernam dat het gebruik van cannabis terug strafbaar is geworden, kende ik de reden... Frustaraties omdat cannabisgebruik terug strafbaar is geworden...

http://www.polbruno.irisnet.be/pers44/olivier.jpg



Pas maar op... We zullen U wel vinden!
Oh, ga je nog even verder off-topic dan je al bezig was. :-)
Whatever, dan is deze discussie gesloten wat mij betreft en ga ik nog eentje roken. ;)