PDA

View Full Version : Genetisch daten?


C2C
27 september 2015, 20:33
Er is een nieuwe hype in de VS en in Japan: daten op basis van genetische informatie! Ik ontdekte dit via Tor, het donkere web.

Lid worden van de community impliceert dat je eerst met een speekselstaal je genetische informatie laat ontdekken. Op basis daarvan wordt je een aantal "matches" aangeboden.

De beste matches zijn die waarbij je heterozygote voordeel kan halen ("hybrid vigor" in de taal van het Darwinisme). Dat wil zeggen dat je "match" genetisch gezien héél ver van je af ligt. Het tegendeel van inteelt. Zo veel mogelijk uitteelt. Want dat leidt tot superieure offspring.

In uw geval (lezer) betekent dat wellicht dat je met een schone uit Papoea Nieuw Guinea of uit Zuid Soedan aan de slag moet.

Wat denk je? Date je mee? Of vind je dit een al te futuristisch concept? Zoals je weet, bewegen de dingen via

C2C
27 september 2015, 20:34
Deze draad is onvolledig. Laten zakken aub.

Xenophon
27 september 2015, 20:39
Deze draad mag dicht.

maddox
27 september 2015, 21:24
De basis van deze draad is euginistisch. De nazi's hebben dat ook geprobeerd met onvolledige informatie.

Daardoor is de eugenetica als gegeven gewoon niet aanvaardbaar.

The Paulus Experience
28 september 2015, 13:00
De basis van deze draad is euginistisch. De nazi's hebben dat ook geprobeerd met onvolledige informatie.

Daardoor is de eugenetica als gegeven gewoon niet aanvaardbaar.

Als blanken superieur wensen te blijven dienen ze wat minder na te denken en wat meer effectief superieur te zijn.

Anna List
28 september 2015, 13:04
kwallen zijn vermoedelijk 500 mio jaar oud ... ver uit superieur als we dit met mensen vergelijken


wat toch wel een geruststelling mag zijn voor sommige even hersenloze forummers hier aanwezig.

The Paulus Experience
28 september 2015, 13:06
Jezelf superieur vinden gaat je niet af Anna

Anna List
28 september 2015, 13:18
Jezelf superieur vinden gaat je niet af Anna

ik schreef 'sommige' ... jij bent wel de laatste waarvan ik verwachtte dat die zich aangesproken zou voelen.

The Paulus Experience
28 september 2015, 13:29
ik schreef 'sommige' ... jij bent wel de laatste waarvan ik verwachtte dat die zich aangesproken zou voelen.

Ik verwacht niet datm men verwachting heeft rond mij

cookie monster
29 september 2015, 03:20
daten op basis van genetische informatie
Stel je voor !! Dat belooft !! :?