View Full Version : De CD is schijnbaar dood.
Derk de Tweede
6 oktober 2015, 17:58
Bij een kringloopwinkel in de wereldstad Eemnes.
Earth & Fire - The Singles
Jimi Hendrix Experience - Are you experienced ?
Led Zeppelin - Led Zeppelin II
Pearls before Swine - Balaklava
4 CD-box met Franse chansons
CD's in absolute mintstaat.
Te betalen: 3 euro en 50 cent.
Touch me Baby
7 oktober 2015, 05:32
Ja. Ik kocht in de buurt van die prijs. Maar in 1996 al. Helaas werd mijn contactpersoon in Bulgarije hetzelfde jaar nog vermoord, het verhaal was dat hij teveel in de weg begon te lopen van de Russische Maffia.
En mijn resterend contact, een Antwerpse Jood in Thailand, kon alleen cassetjes leveren :-(
Heb er ook nog volkomen legaal laten persen, in Oostenrijk, in een oplage van duizend kostte dat minder dan twee euro, doosje inbegrepen.
Derk de Tweede
7 oktober 2015, 11:34
Ja. Ik kocht in de buurt van die prijs. Maar in 1996 al. Helaas werd mijn contactpersoon in Bulgarije hetzelfde jaar nog vermoord, het verhaal was dat hij teveel in de weg begon te lopen van de Russische Maffia.
En mijn resterend contact, een Antwerpse Jood in Thailand, kon alleen cassetjes leveren :-(
Heb er ook nog volkomen legaal laten persen, in Oostenrijk, in een oplage van duizend kostte dat minder dan twee euro, doosje inbegrepen.
Ik en mijn werkgever zoeken nog nummers, omdat die alleen aanwezig zijn op volledig kapot gedraaid vinyl.
Moebius Bottle - O my mother
France Gall - Poupée de cire, poupée de son in de stereomix.
Marva Hodge & Moody Sec - Let the sunshine in
Rikai Zarai - Yerushalay'im Shel Zahav
Touch me Baby
7 oktober 2015, 12:17
Ik en mijn werkgever zoeken nog nummers, omdat die alleen aanwezig zijn op volledig kapot gedraaid vinyl.
Moebius Bottle - O my mother
France Gall - Poupée de cire, poupée de son in de stereomix.
Marva Hodge & Moody Sec - Let the sunshine in
Rikai Zarai - Yerushalay'im Shel Zahav
Als het echt belangrijk is voor jou ...
Ben het spoor van de man bijster, maar vraag in Mechelen een keer rond naar Wilfried van Wif Records destijds. De laatste keer dat ik hem heb gezien was in een bakkerij in Zemst. Die bakkerij was de dochter van een grotere bakker, met wiens dochter hij was getrouwd. ( Als je hem vindt, laat me weten, hij moet me nog n paar duizend )
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.