PDA

View Full Version : Platte kaas!!


BigF
7 oktober 2015, 06:18
Fuck you, Oikos.

Touch me Baby
7 oktober 2015, 14:01
Vier lettergrepen, maar gezien de eerst twee vermoedelijk niet van mij.

Hypochonder
7 oktober 2015, 14:18
Werkt het internet terug in het vluchtelingenkamp?

Wapper
7 oktober 2015, 15:02
Werkt het internet terug in het vluchtelingenkamp?

Ja, maar traag

Marie van de koster
7 oktober 2015, 18:06
Platte kaas is lekker maar Oikos yoghurt ook!

NieuwNoors
7 oktober 2015, 18:08
Plattekaas met radijsjes en pijpajuintjes, peper en zout....HHHMMMM.

NieuwNoors
7 oktober 2015, 18:10
Platte kaas is lekker maar Oikos yoghurt ook!

Pas op Marie, voor je't weet zijn ze met ons "Manneke pis" weg!:-D

cookie monster
8 oktober 2015, 03:38
Fuck you, Oikos.
Deze draad is politiek correct :thumbsup: :cheer:

Anna List
8 oktober 2015, 07:52
Plattekaas met radijsjes en pijpajuintjes, peper en zout....HHHMMMM.

ook meteen weer duidelijk hoe jij je liefde laat blijken! :-o

Eyjafjallajökull
8 oktober 2015, 08:35
Platte kaas is lekker maar Oikos yoghurt ook!

Oikos yoghurt bestaat niet eens.

Gewoon een uitvinding van danone.

IJsboer
8 oktober 2015, 15:32
A butterham with flat cheese and brown sugar goes there always well in

Marie van de koster
8 oktober 2015, 15:57
Oikos yoghurt bestaat niet eens.

Gewoon een uitvinding van danone.

En Nestlé Oikos dan?

Marie van de koster
8 oktober 2015, 16:00
Ik heb jaren geleden eens proberen uit te leggen in een brief aan een Amerikaan wat platte kaas was, dit was voor de internet tijden, dus geen Wikipedia die gauw kan laten weten hoe dat spul gemaakt wordt. Hij heeft het nooit begrepen ...

Eyjafjallajökull
8 oktober 2015, 16:06
En Nestlé Oikos dan?

Noemen die het niet gewoon "Griekse yoghurt" ?

Marie van de koster
8 oktober 2015, 16:07
Noemen die het niet gewoon "Griekse yoghurt" ?

Nee hoor. De potjes en verpakking van beide merken zijn zo goed als identiek! Alleen de prijs verschilt, ik geloof dat Danone zo'n 70 cent goedkoper is. Van beide merken is er ook een gesuikerde en een ongesuikerde soort.

Marie van de koster
8 oktober 2015, 16:14
Nee hoor. De potjes en verpakking van beide merken zijn zo goed als identiek! Alleen de prijs verschilt, ik geloof dat Danone zo'n 70 cent goedkoper is. Van beide merken is er ook een gesuikerde en een ongesuikerde soort.

Hier op de site van Delhaize ziet u op de derde rij Danone Oikos en op de vijfde rij nestlé. Nu zie ik wel dat het gewicht niet hetzelfde is bij beide merken, dus is de prijs misschien ook wel identiek! Wie rekent het even uit? Ik ben te lui ;-)
http://shop.delhaize.be/nl-be/Zuivel/Yoghurt-en-alternatieven/Natuur/c/v2DAIYOGPLA

Eyjafjallajökull
8 oktober 2015, 16:17
Hier op de site van Delhaize ziet u op de derde rij Danone Oikos en op de vijfde rij nestlé. Nu zie ik wel dat het gewicht niet hetzelfde is bij beide merken, dus is de prijs misschien ook wel identiek! Wie rekent het even uit? Ik ben te lui ;-)
http://shop.delhaize.be/nl-be/Zuivel/Yoghurt-en-alternatieven/Natuur/c/v2DAIYOGPLA

Blijf gewoon terzake.

Niks identiek. Danone vermeldt de term "oikos", Nestlé niet.

Thx for making my point...

Marie van de koster
8 oktober 2015, 16:25
Blijf gewoon terzake.

Niks identiek. Danone vermeldt de term "oikos", Nestlé niet.

Thx for making my point...

Proef beide producten! De smaak is identiek, de substantie net hetzelfde, de verpakking met de opvallende wit en blauw kleuren idem om van het type potjes nog maar te zwijgen.

Eyjafjallajökull
8 oktober 2015, 16:35
Proef beide producten! De smaak is identiek, de substantie net hetzelfde, de verpakking met de opvallende wit en blauw kleuren idem om van het type potjes nog maar te zwijgen.

Wat heeft de smaak er nu helemaal mee te maken ?

Ik beweer dat oikos als yoghurt niet eens bestaat en al helemaal niet verwijst naar een yoghurt volgens Griekse traditie en dus gewoon een term is die door marketeers is uitgevonden om die rommel wat authentieker te doen lijken (oikos betekent "gezin", "huishouden"...)

Danone gebruikt die term, Nestlé niet.

Dat beide substanties identiek zijn en in dezelfde fabriek gemaakt worden die in de verste verte niks met Griekenland te maken hebben, doet niks terzake.

Nestlé oikos bestaat gewoon niet.

Marie van de koster
8 oktober 2015, 16:43
Wat heeft de smaak er nu helemaal mee te maken ?

Ik beweer dat oikos als yoghurt niet eens bestaat en al helemaal niet verwijst naar een yoghurt volgens Griekse traditie en dus gewoon een term is die door marketeers is uitgevonden om die rommel wat authentieker te doen lijken (oikos betekent "gezin", "huishouden"...)

Danone gebruikt die term, Nestlé niet.

Dat beide substanties identiek zijn en in dezelfde fabriek gemaakt worden die in de verste verte niks met Griekenland te maken hebben, doet niks terzake.

Nestlé oikos bestaat gewoon niet.

Oeioei, vlug op de teentjes getrapt, zeg! :roll: En voor mij heeft de smaak er alles mee te maken. Om de smaak gaat het toch!
Dat het woord door de oude Grieken niet gebruikt zal zijn als omschrijving van yoghurt in een plastic potje, zal zeker wel kloppen. Wat de moderne Grieken betreft, kan ik altijd eens naar mijn achternichtje bellen maar die heeft het waarschijnlijk te druk met haar tweeling om een vraag van haar oudtante te beantwoorden (zij is Griekse ;-) )

Eyjafjallajökull
8 oktober 2015, 17:23
Oeioei, vlug op de teentjes getrapt, zeg! :roll: En voor mij heeft de smaak er alles mee te maken. Om de smaak gaat het toch!
Dat het woord door de oude Grieken niet gebruikt zal zijn als omschrijving van yoghurt in een plastic potje, zal zeker wel kloppen. Wat de moderne Grieken betreft, kan ik altijd eens naar mijn achternichtje bellen maar die heeft het waarschijnlijk te druk met haar tweeling om een vraag van haar oudtante te beantwoorden (zij is Griekse ;-) )

In een discussie omtrent de vraag of oikos als yoghurt bestaat of niet doet de smaak er inderdaad niet toe. Of zijn de meest elementaire beginselen van een discussie voeren u zo vreemd ?

U kwam af met de bewering dat Nestlé ook oikos in zijn gamma heeft, dit ter weerlegging van mijn bewering dat oikos een uitvinding van Danone is.

Ik stel enkel vast dat je je punt dat Nestlé oikos bestaat niet hard kunt maken. Griekse achternichtjes of niet.

The Paulus Experience
8 oktober 2015, 17:34
Noemen die het niet gewoon "Griekse yoghurt" ?

Griekse yoghurt = knapenbukkakeroom

Eyjafjallajökull
8 oktober 2015, 19:21
Griekse yoghurt = knapenbukkakeroom

Vas te faire enculer par les grecs !

Hypochonder
8 oktober 2015, 19:30
Platte dwaas!!

Eyjafjallajökull
8 oktober 2015, 19:36
Platte dwaas!!

:lol::lol:

Demper
8 oktober 2015, 20:15
Enorm veel vrouwen eten als ontbijt ingedikte melkproducten met een sperma textuur.

Dat komt omdat zij biologisch de ontvangers zijn.

Wapper
8 oktober 2015, 20:39
Blijf gewoon terzake.

Niks identiek. Danone vermeldt de term "oikos", Nestlé niet.

Thx for making my point...

Bij het begin van de rage noemden beide merken het Griekse/Greek Yoghurt.
De verpakkingen leken ook sterk op mekaar (blauw wit).
Ik denk dat Danone daarom besloten heeft er Oikos bij te sleuren zodat de klant zich niet "mispakt". Gewoon marketing, Oikos klinkt Griekser dan Greek:lol:

Demper
8 oktober 2015, 20:41
Enorm veel vrouwen eten als ontbijt ingedikte melkproducten met een sperma textuur.

Dat komt omdat zij biologisch de ontvangers zijn.

Wapper
8 oktober 2015, 20:45
Enorm veel vrouwen eten als ontbijt ingedikte melkproducten met een sperma textuur.

Dat komt omdat zij biologisch de ontvangers zijn.

ZWIJG, ZAGEVENT!

Eyjafjallajökull
8 oktober 2015, 20:52
Bij het begin van de rage noemden beide merken het Griekse/Greek Yoghurt.
De verpakkingen leken ook sterk op mekaar (blauw wit).
Ik denk dat Danone daarom besloten heeft er Oikos bij te sleuren zodat de klant zich niet "mispakt". Gewoon marketing, Oikos klinkt Griekser dan Greek:lol:

Zelfs zo Grieks dat de domme consument denkt oikos te kopen als hij/zij Nestlé koopt :lol:

Hypochonder
8 oktober 2015, 20:56
:lol::lol:

Ja, lach er een beetje mee. Dit is ernstige materie he makker.

Wapper
8 oktober 2015, 20:57
Zelfs zo Grieks dat de domme consument denkt oikos te kopen als hij/zij Nestlé koopt :lol:

En οἶκος heeft geen fluit te maken met yoghurt, het betekent huis/huishouden/familie, naargelang de kontekst. (althans in oud-Grieks)

Eyjafjallajökull
8 oktober 2015, 21:09
Ja, lach er een beetje mee. Dit is ernstige materie he makker.

Er hangt nog wat platte oikos op je bovenlip 8O

Eyjafjallajökull
8 oktober 2015, 21:10
En οἶκος heeft geen fluit te maken met yoghurt, het betekent huis/huishouden/familie, naargelang de kontekst. (althans in oud-Grieks)

De domme consument schijnt dat niet te willen snappen...

Hypochonder
8 oktober 2015, 21:11
Er hangt nog wat platte oikos op je bovenlip 8O

Jahaha, trek het helemaal in het belachahachelijke. Er hangt trouwen schmeghma aan uw sluitspier.

Wapper
8 oktober 2015, 23:29
Jahaha, trek het helemaal in het belachahachelijke. Er hangt trouwen schmeghma aan uw sluitspier.

Gij ononozelijkijke schmegmanistische flochentrekker!
Beheers U!
Ik heb gezegd.

BigF
9 oktober 2015, 06:00
Oikos is gewoon een merknaam. Niks meer niks minder.

Net zoals je een Toyota Auris hebt maar geen Kia Auris.

Of denken jullie dat elke merknaam iets te maken heeft met het product waar die gekoppeld is?

Wat ik wou zeggen is dat ze ons niet moeten proberen hun griekse yoghurt (die ze onder de merknaam Oikos op de markt brengen) aan te smeren. Wij hebben immers al platte kaas en dat is way superior tov yoghurt.

Duidelijk?

Marie van de koster
9 oktober 2015, 09:58
In een discussie omtrent de vraag of oikos als yoghurt bestaat of niet doet de smaak er inderdaad niet toe. Of zijn de meest elementaire beginselen van een discussie voeren u zo vreemd ?

U kwam af met de bewering dat Nestlé ook oikos in zijn gamma heeft, dit ter weerlegging van mijn bewering dat oikos een uitvinding van Danone is.

Ik stel enkel vast dat je je punt dat Nestlé oikos bestaat niet hard kunt maken. Griekse achternichtjes of niet.

Nestlé verkoopt dezelfde yoghurt in bijna dezelfde verpakking en bijna dezelfde prijs als Danone.
Moet ik nu mijzelf laten wijsmaken dat dat twee verschillende zaken zijn?
Gelooft u echt dat Dash witter wast dan Dreft omdat dat in de reclame gezegd wordt en het verkoopmerk verschilt? Dan bent u toch heel naïef.
Met Danone en Nestlé is het net hetzelfde. Alleen kan u er de was niet mee doen ... :lol:

If it looks like a duck, it swims like a duck, it quacks like a duck then it probably is a duck ;-)

Marie van de koster
9 oktober 2015, 09:59
Bij het begin van de rage noemden beide merken het Griekse/Greek Yoghurt.
De verpakkingen leken ook sterk op mekaar (blauw wit).
Ik denk dat Danone daarom besloten heeft er Oikos bij te sleuren zodat de klant zich niet "mispakt". Gewoon marketing, Oikos klinkt Griekser dan Greek:lol:

Dat zal wel kunnen kloppen :-)

Marie van de koster
9 oktober 2015, 10:00
Zelfs zo Grieks dat de domme consument denkt oikos te kopen als hij/zij Nestlé koopt :lol:

Ha nee! Want u zegt toch dat "oikos" huishouden of zoiets betekent.
En ik, domme consument, weet nog heel goed dat ik mijn huishouden niet kan doen in een potje yoghurt :lol:

IJsboer
9 oktober 2015, 10:22
Enorm veel vrouwen eten als ontbijt ingedikte melkproducten met een sperma textuur.

Dat komt omdat zij biologisch de ontvangers zijn.

Dat komt ervan wanneer een man 3 jaar geen seks krijgt.

Eyjafjallajökull
9 oktober 2015, 10:25
Jahaha, trek het helemaal in het belachahachelijke. Er hangt trouwen schmeghma aan uw sluitspier.

Dat is geen smegma, dat is platte oikos.
Maar wat zit je ook naar mijn sluitspier te staren, flikker !

Anna List
12 oktober 2015, 09:15
Oikos is gewoon een merknaam. Niks meer niks minder.

Net zoals je een Toyota Auris hebt maar geen Kia Auris.

Of denken jullie dat elke merknaam iets te maken heeft met het product waar die gekoppeld is?

Wat ik wou zeggen is dat ze ons niet moeten proberen hun griekse yoghurt (die ze onder de merknaam Oikos op de markt brengen) aan te smeren. Wij hebben immers al platte kaas en dat is way superior tov yoghurt.

Duidelijk?


tees klinkt echt wel overdreven gay, zene ...

Hypochonder
12 oktober 2015, 09:42
Maar wat zit je ook naar mijn sluitspier te staren, flikker !

Ik hou me gewoon klaar om je een keiharde schop te verkopen.

Eyjafjallajökull
12 oktober 2015, 16:22
Ik hou me gewoon klaar om je een keiharde schop te verkopen.

Zolang je maar van mijn Nestlé oikos afblijft.

Hypochonder
12 oktober 2015, 16:35
Zolang je maar van mijn Nestlé oikos afblijft.

Die krijgt ge gewoon over uw haardos gedrapeerd.

BigF
13 oktober 2015, 07:07
tees klinkt echt wel overdreven gay, zene ...

Overdreven gay is dik okay zegt Ray.
Ofzoiets.

vlijmscherp
13 oktober 2015, 07:17
Dat komt ervan wanneer een man 3 jaar geen seks krijgt.

jij denkt dat die ooit als seks heeft gekregen?